Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Czyżewska Maria
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Bibliografia terytorialna
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Informacja naukowa
(1)
Służba informacyjna biblioteczna
(1)
Użytkownicy informacji
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Część 1. Zagadnienia ogólne: 1. Jakich badań potrzebują biblioteki w Polsce? 2. Czy biblioteki wyższych szkół niepaństwowych można nazwać naukowymi? Raport z badań ankietowych dotyczących działalności naukowej bibliotek 3. Potrzeby informacyjne użytkownika - rozważania na przykładzie biblioteki naukowej Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu. Część 2. Formy i podmioty działalności naukowej i informacyjnej 1. Bibliografia regionalna w przestrzeni informacyjnej biblioteki akademickiej 2. Bibliografia "Regiony Polski Wschodniej" 3. Pokazy multimedialne jako jedna z form działalności informacyjno-dydaktycznej Biblioteki Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie 4. Optymalizacja dostępu do informacji w Bibliotece Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu ze szczególnym uwzględnieniem zadań bibliotekarza - specjalisty ds. informacji 5. Kulturotwórcza rola Biblioteki Uniwersytetu Szczecińskiego 6. Strony WWW bibliotek wyższych szkół niepaństwowych - próba porównania 7. Rola i zadania bibliotekarzy dyplomowanych w bibliotece akademickiej 8. Autorytet, motywacja i doświadczenie w pracy naukowej bibliotekarzy Część 3. Warsztat naukowy i jego udostępnianie: 1. Biblioteka Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów we Wrocławiu jako warsztat naukowo-dydaktyczny studentów i pracowników naukowych 2. Jakość usług bibliotecznych. Wyniki ankiety przeprowadzonej w Bibliotekach Wyższych Szkół Bakowych 3. Porównanie udostępniania zasobów informacji naukowych na nośnikach elektronicznych w Bibliotece Chemicznej i Bibliotece Chemii Spożywczej - filiach Biblioteki Głównej Politechniki Łódzkiej 4. Badanie jakości usług w budowaniu relacji czytelnik - bibliotekarz na podstawie doświadczeń Biblioteki Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu Część 4. Z doświadczeń bibliotek uczelnianych. 1. Proces tworzenia zbiorów, bazy naukowej i informacyjnej małej biblioteki uczelnianej na przykładzie Biblioteki Dolnośląskiej Wyższej Szkoły Służb Publicznych "Asesor" we Wrocławiu 2. Realizacja zadań naukowych wynikających z ustawy o bibliotekach w Bibliotece Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej we Wrocławiu 3. Nowe zadania i możliwości Biblioteki Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi w świetle zmian organizacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej