Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(6)
Autor
Ullman Jeffrey D
(2)
Widom Jennifer
(2)
Barbara Jaskólska
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Date C.J
(1)
Januszewski Arkadiusz
(1)
Jarke Matthias
(1)
Jurkiewicz Monika
(1)
Larose Daniel T
(1)
Lenzerini Maurizio
(1)
Monika Jurkiewicz
(1)
Płodzień Jacek
(1)
Stemposz Ewa
(1)
Stone Merlin
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Vassiliadias Panos
(1)
Vassiliou Yannis
(1)
Wiesław Nowak
(1)
Wilbik Anna
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wróblewski Jakub
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(8)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Baza danych
(8)
Baza danych relacyjna
(3)
SQL
(3)
Hurtownia danych
(2)
Analiza funkcjonalna
(1)
Analiza obiektowa (informat.)
(1)
Baza danych obiektowa
(1)
Data mining
(1)
Informacja
(1)
Informatyka
(1)
Języki programowania
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo do informacji
(1)
Projektowanie obiektowe
(1)
Rynek
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
UML
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
Dziedzina systemów baz danych; Modelowanie baz danych; Relacyjne modele danych; Działania w modelu relacyjnym ; Język baz danych SQL; Więzy i wyzwalacze w jezyku SQL; Systemowe aspekty jęz.SQL; Zorientowane obiektowo języki zapytań
języki zapytań (jęz.ODL,OQL,SQL3).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
1. Dziedzina systemów baz danych: ewolucja systemów baz danych, architektura systemu DBMS, przyszłość systemów baz danych, układ książki; 2. Modelowanie baz danych: wprowadzenie do języka ODL, Diagramy związków encji, Zasady projektowania, Podklasy, Modelowanie więzów, Zbiory słabych encji, Modele o znaczeniu historycznym; 3. Relacyjny model bazy danych: Podstawy modeli relacyjnych, Od projektów ODL do projektów relacyjnych, Od diagramów związków encji do projektów relacyjnych, Przekształcanie struktur podklas do postaci relacji, Zależności funkcyjne, Reguły dotyczące zależności funkcyjnych, Projektowanie relacyjnych schematów baz danych, Zależności wielowartościowe; 4. Działania w modelu relacyjnym: Algebra działań na relacjach, Logika relacji, Od algeby do Datalogu, Programowanie rekurencyjne w Datalogu, Więzy relacji, Operacje relacyjne na wielozbiorach, Inne rozszerzenia modelu relayjnego; 5. Język baz danych SQL: Proste zapytania w języku SQL, Zapytania dotyczace więcej niż jednej relacji, Podzapytania, Powtórzenia, Agregowanie, Modyfikacyjne bazy danych, Definiowanie schematu w relacji języku SQL, Definiowane perspektywy, Wartości NULL oraz złączenia zewnętrzne, Rekurencja w języku SQL; 6. Więzy i wyzwalacze w języku SQL: Klucze w języku SQL, Integralnoś referencyjna i klucze obce, Więzy wartości atrybutów, Więzy globalne, Modyfikowanie więzów, wyzwalacze w języku SQL3; 7. Systemowe aspekty języka SQL: SQL w środowisku programistycznym, Transakcje w języku SQL, Środowisko SQL, Bezpieczeństwo i autoryzacja użytkownika w języku SQL2,; 8. Zorientowane obiektowo języki zapytań: Elementy zapytań w języku ODL, Wprowadzenie do języka OQL, Dodatkowe postacie wyrażeń w języku OQL, Twprzenie i przypisywanie obiektów w języku OQL, Obiekty krotkowe w języku SQL3, Abstrakcyjne typy danych w języku SQL3.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Klasyka Informatyki)
I Podstawowe pojęcia: Przegląd zarządzania bazą danych Architektura systemu baz d.; Wstęp do relacyjnych baz d. II Modele relacyjne: Relacyjne obiekty d. Dziedziny i relacje; Integralność danych relacyjnych: Klucze kandydujące i pokrewne zagadnienia; Operatory relacyjne I: Algebra relacyjna; Operatory relacyjne II: Rachunek relacyjny; Język SQL. III Projektowanie baz d.: Zależności funkcyjne; Dalsza
normalizacjaI: 1NF,2NF,3NF,BCNF; Dalsza normalizacja II: Wyższe postacie normalne; Model związków encji. IV Ochrona danych: Odtwarzanie; Współbieżność; Bezpie czeństwo; Integralność. V Inne zagadnienia: Perspektywy; Optymalizacja; Dzie dziny,relacje i typy d.; Problem brakującej informacji
Rozproszone bazy d. i systemy klient-serwer. VI Systemy obiektowe: Podstawowe pojęcia obiektowe; Przykład całościowy; Dodatkowe pojęcia obiektowe; Pró by zbliżenia systemów relacyjnych i obiektowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i architektura systemu Business Intelligence, 2. Hurownie danych, 3. Interaktywne przetwarzanie analitycze (OLAP), 4. Ekploracja danych (data mining), 5. Tworzenie hurtowni danych, 6. Kierunki rozwoju sstemów Business Intelligence, 7. Zastosowanie systemów Business Intelligence
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Idee, metody i narzędzia informatyki)
1. Hurtownie danych w praktyce - przegląd, 2. Badania w dziedzinie hurtowni danych-zagadnienia i projekty, 3. Integracja informacji źródłowej, 4. Odświeżania hurtowni danych, 5. Wielowymiarowe modele danych i agregacje, 6. Przetwarzanie i optymalizacja zapytań, 7. Metadane i jakość hurtowni danych, 8. Projektowanie hurtowni danych z uwzględnieniem jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do eksploracji danych. 2. Wstępna obróbka danych. 3. Eksploracyjna analiza danych (EDA). 4. Podejścia statystyczne do szacowania i przewidywania. 5. Algorytm k-najbliższych sąsiadów. 6. Drzewa decyzyjne. 7. Sieci neuronowe. 8. Grupowanie hierarchiczne i metodą k-średnich. 9. Sieci Kohonena. 10. Reguły asocjacyjne. 11. Techniki ewaluacji modelu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Lex)
1. Ekonomia wiedzy a infrastruktura sieci; 2. Koncepcja wolnego dostępu do wiedzy (Open Access); 3. Czy Open Access jest równoznaczny z Open Conect?; 4. Modele prawa autorskiego a inicjatywy: Google Books i Open Contenst Foundation; 5. Law&Economics jako teoretyczna podstawa badania systemów Open Access; 6. Perspektywy i ograniczenia regulacji praw własności intelektualnej i przemysłowej (IPR); 7. Strategie autoarchiwizacji: złota, zielona i szara; 8. Przyszłość systemów Open Access; 9. Rynek publikacji elektronicznych- tendencję rozwojową?; 10. Kierunki rozwoju modeli biznesowych w Internecie; 11. Modele finansowania repozytoriów; 12. Przykłady; 13. Cyfrowy conect- kontekst odpowiedzialności operatorów ISP i ochrony prywatności; 14. Przyszłość rynku conectu cyfrowego (kierunki dyskusji); 15. Open Access i Opec Conect- kluczowe problemy prawne; 16. Możliwość cyfryzacji, udostępniania i publicznego użyczenia utworów przez biblioteki cyfrowe (otoczenie regulacyjne); 17. Problemy licencjonowania- perspektywa bibliotek; 18. Reative Commons a rozwój Internetu; 19. Inspiracje z Open Source Software; 20. Creative Commons- perspektywa bibliotek; 21. Ochrona baz danych; 22. Systemy kontroli dostępu TPM/DRM; 23. Umowy międzynarodowe; 24. Standaryzacja i standardy de facto a infrastruktura wiedzy; 25. Wyszukiwarki a prawo autorskie i ochrona baz danych; 26. Manipulowanie wyszukiwarkami, roboty (agenci), grid computing, Cloud computing; 27. Perspektywa integracji bibliotek cyfrowych a proces wyszukiwania; 28. Rozwój infrastruktury bibliotek naukowych; 29. Skłonność operatorów do inwestowania w infrastrukturę Next Generation Networks a niepewność otoczenia regulacyjnego; 30. Komercjalizacja wiedzy- nauka a biznes; 31. Synteza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademicki / edytor Leonard Bolc ; T.19)
1. Wstęp. 2. Model przypadków użycia. 3 . Obiekt a klasa. 4. Związek generalizacji - specjalizacji. 5. Związek asocjacji. 6. Transformacje diagramu klas i realizacji struktur generalizacji - specjalizacji. 7. konstruowanie diaframu klas. 8. Strategie budowy modelu obiektowego. 9. Diagramy stanów. 10. Diagramy aktywności. 1.. Diagramy interakcji. 12. Diagramy implementacyjne oraz diagramy pakietów 217. 13. Mechanizmy rozszerzalności 14. Jakość modelu/diagramu. 15. Modelowanie biznesowe. 16. Transformacja modelu pojęciowego na model logiczny. 17. Przykładowe zadania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej