Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(14)
Autor
Flejterski Stanisław (1948- )
(2)
Matuszyk Anna
(2)
Matuszyk Paweł Grzegorz
(2)
Świecka Beata (1972- )
(2)
Borkowski Stanisław
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Cwynar Wiktor
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Korenik Dorota
(1)
Kosiński Bohdan
(1)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(1)
Patena Wiktor
(1)
Polasik Michał
(1)
Solarz Małgorzata
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Zaleska Małgorzata
(1)
Świecka Beata
(1)
Štofkova Jana
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Banki internetowe
(16)
Banki
(11)
Przedsiębiorstwo
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Bankowe usługi detaliczne
(3)
Bank centralny
(2)
Finanse
(2)
Finanse publiczne
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Internet
(2)
Karty płatnicze
(2)
Klasyfikacja kredytowa
(2)
Kredyt
(2)
Pieniądz
(2)
Pieniądz elektroniczny
(2)
Rynek finansowy
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Ryzyko bankowe
(2)
Ubezpieczenia gospodarcze
(2)
Ubezpieczenia społeczne
(2)
Analiza SWOT
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Banki hipoteczne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Ceramika
(1)
Depozyt bankowy
(1)
Ekonomika
(1)
Faktoring
(1)
Firanki i zasłony
(1)
Jakość
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komputery
(1)
Marketing bankowy
(1)
Maszyny
(1)
Narodowy Bank Polski (NBP)
(1)
Nauczanie
(1)
Obsługa klienta
(1)
Pieczywo
(1)
Prawo handlowe
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Przędzalnictwo
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Rury
(1)
Rynek walutowy
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Służba zdrowia
(1)
Wierzytelność
(1)
Zabezpieczenie wierzytelności
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(PLATINIUM)
1. Definicje, instrumenty i historia bankowości elektronicznej. 2. Amerykańskie systemy płatności elektronicznych. 3. Karty bankomatowe i pieniądze elektroniczne. 4. Bankomaty. 5. Bankowość online. 6. Ryzyko w bankowości elektronicznej. 7. Bezpieczeństwo systemów bankowych. 8. Regulacje prawne dotyczące bankowości elektronicznej w USA. 9. E-credit sorcing. 10. Przyszłość bankowości elektronicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Definicje, instrumenty i historia bankowości elektronicznej. 2. Amerykańskie systemy płatności elektronicznych. 3. Karty bankomatowe i pieniądze elektroniczne. 4. Bankomaty. 5. Bankowość online. 6. Ryzyko w bankowości elektronicznej. 7. Bezpieczeństwo systemów bankowych. 8. Regulacje prawne dotyczące bankowości elektronicznej w USA. 9. E-credit sorcing. 10. Przyszłość bankowości elektronicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość elektroniczna : istota - stan - perspektywy / Michał Polasik. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 191 s. : wykresy, tab. ; 24 cm.
R.1 Pojęcie i klasyfikacja bankowości elektronicznej; R.2 Rozwój elektronicznych kanałów dystrybucji w bankowości; R.3 Bańkowość elektroniczna w Polsce w opinii przedstawicieli banków; R.4 Opinie użytkowników Internetu na temat bankowości elektronicznej; R.5 Ekonomiczne skutki oferowania bankowości elektronicznej; R.6 Perspektywy rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce; Podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Podstawowe pojęcia, 2.Elektroniczna obsługa systemów płatności, 3.Systemy elektronicznej wymiany dokumentacji, 4.Elektroniczna bankowość, 5.Zabezpieczenia elektronicznej bankowości
płatności, 3.Systemy elektronicznej wymiany dokumenta cji, 4.Elektroniczna bankowość, 5.Zabezpieczenia elekt ronicznej bankowości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Bankowość elektroniczna w usługach finansowych, 2.Zarządzania środkami pieniężnymi w przedsiębiorstwie, 3.Rola systemu office banking w obsłudze finansowej przedsiębiorstwa, 4.Bezpieczeństwo w bankowości elektronicznej, 5.Bankowe usługi elektroniczne wśród przedsiębiorstw w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Detaliczna bankowość elektroniczna / Beata Świecka. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 163 s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota bankowości detalicznej i jej specyfika, 2. Koncepcja detalicznej bankowości elektornicznej, 3. Instrumenty bankowości elektornicznej. Pojęcia i klasyfiakcja, 4. Kształtowanie rynku detalicznej bankowości elektornicznej na świecie i w Poslce, 5. Perspektywy rozwoju detalicznej bankowości elektonicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne usługi banku / red. nauk. Dorota Korenik. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 294, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Bank i jego usługi w dobie "rewolucji finansowej". 2. Usługi o charakterze innowacyjnym przeznaczone dla klientów indywidualnych. 3. Usługi o charakterze innowacyjnym przeznaczone dla małych i średnich przedsiębiorstw. 4. Usługi przeznaczone dla klientów instytucjonalnych. 5. Usługi banku na rynku instrumentów pochodnych. 6. Usługi bancassurance i inne usługi banku na rynku ubezpieczeniowym. 7. Usługi banku w środowisku elektronicznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I System bankowy: 1. Charakterystyka systemu bankowego - uwarunkowania instytucjonalne, 2. Bank centralny i instrumenty polityki pieniężnej, 3. Nadzór nad rynkiem finansowym ze szczególnym uwzględnieniem nadzoru bankowego, 4. System gwarantowania depozytów, 5. Instytucjie wspierające sektor bankowy. Cz.II Segmentacja porduktów i usług bankowych: 1. Znaczenie segmentacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej banku, 2. Bankowość inwestycyjna, 3. Bankowość korporacyjna, 4. Bankowość detaliczna, 5. Bankowość hipoteczna, 6. Bankowość elektorniczna. Cz.III Ryzyko bankowe: 1. Charakterysyka, rodzaje i źródła ryzyka bankowego, 2. Ryzyko kredytowe, 3. Ryzyko cenowe, 4. Ryzyko operacyjne, 5. Nowa Umowa Kapitałowa/Dyrektywa CRD, 6. Zastosowanie instrumentów pochodnych do zarządzania ryzykiem bankowym. Cz.IV Zasady kalkulacji finansowych i oceny banku: 1. Podstawy kalkulacji finansowych, 2. Kalkulacja cen oraz efektywnośći produktów i usług bankowych, 3. Sprawozdawczość bankowa i system raportowania w banku, 4. Ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej banku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Pieniądz: jego znaczenie i pochodzenie. II. Czynniki kształtujące ceny: podaż i popyt. III. Pieniądz a ogólny poziom cen. IV. Podaż pieniądza. V. Popyt na pieniądz. VI. Bankowość kredytowa. VII. Bankowość depozytowa. VIII. Wolna bankowość i granice inflacyjnej ekspansji kredytowej. IX. Bankowość centralna: Usuwanie ograniczeń. X. Bankowość centralna: proces ekspansji kredytowej banków. XI. Bankowość centralna: proces ekspansji kredytowej banków. XII. Pochodzenie bankowości centralnej. XIII. Bankowość centralna w Stanach Zjednoczonych. XIV. Bańkowość centralna w Stanach Zjednoczonych II. XV. bankowość centralna w Stanach zjednoczonych III: narodowy system bankowy. XVI. Bankowość centralna w Stanach Zjednoczonych IV: system Rezerwy Federalnej. XVII. Obecna sytuacja systemu bankowego i jak ją naprawić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i istota bankowości elektronicznej. 2. Rozwój bankowości terminalowej. 3. Rozwój bankowości komputerowej. 4. Rozwój bankowości telefonicznej i telewizyjnej. 5. Perspektywy rozwoju bankowości elektronicznej w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Investor relations jako narzędzie transformacyjnego public relations (przykład błędów wizerunkowych debiutu giełdowego holdingu ITI). Zasoby intelektualne jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Stowarzyszenia turystyczne w regionie - charakterystyka. Budowa wizerunku małego przedsiębiorstwa turystycznego na tle jego misji. Źródła informacji i przyczyny wyboru Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Public relations jako narzędzie kształtowania relacji przedsiębiorstw farmaceutycznych z lekarzami. Public relations. Psychologia, taktyka oraz zarządzanie na rynku kapitałowym. Jakościowe technik badań efektów działań public relations. Corporate identity w bankowości wirtualnej. Czynniki warunkujące zadowolenie klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń. Sponsoring i mecenat finansowy jako współczesna alternatywa dla reklamy telewizyjnej. Marka jako narzędzie budowy wizerunku przedsiębiorstwa. Zasady komunikacji wewnętrznej w organizacji. Reklama internetowa a kształtowanie wizerunku firmy. Pracownik najlepszym rzecznikiem banku. Akcje edukacyjne jako promocja wizerunku firmy. Tożsamość - wizerunek - reputacja organizacji. Analiza wzajemnych relacji. Rola public relations w procesie realizacji oczekiwań konsumenta produktu odzieżowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot, struktura i metoda nauki finansów, 2. Geneza, ewolucja i teorie pieniądza, 3. Architektura współczesnego systemu finansowego, 4. Banki i systemy bankowe, 5. Bankowość centralna i polityka pieniężna, 6. Bankowść komercyjna i spółdzielcza, 7. Elementy bakowości elektronicznej, 8. Usługi, operacji i czynności bankowe, 9. Elementy ubezpieczeń gospodarczych i społecznych, 10. Elementy rynku kapitałowego, 11. Elementy finansów przedsiębiorstwa, 12. Elementy finansów gospodarstw domowych, 13. Elementy finansów publicznych (rządowychi samorządowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot, struktura i metoda nauki finansów, 2. Geneza, ewolucja i teorie pieniądza, 3. Architektura współczesnego systemu finansowego, 4. Banki i systemy bankowe, 5. Bankowość centralna i polityka pieniężna, 6. Bankowść komercyjna i spółdzielcza, 7. Elementy bakowości elektronicznej, 8. Usługi, operacji i czynności bankowe, 9. Elementy ubezpieczeń gospodarczych i społecznych, 10. Elementy rynku kapitałowego, 11. Elementy finansów przedsiębiorstwa, 12. Elementy finansów gospodarstw domowych, 13. Elementy finansów publicznych (rządowychi samorządowych)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Integracja systemów informacyjnych z systemami zarządzania. Technologie informacyjne w kreowaniu wirtualnego środowiska zarządzania przedsiębiorstwem - obszar e-negocjacji; Sterowanie procesem logistycznym przy wykorzystaniu systemu ekspertowego; Koncepcje i technologie informatyczne wspomagania zarządzania logistycznego; Systemy informatyczne wspomagające proces zarządzania w średnim przedsiębiorstwie; Wybór metody prognozowania podstawoą prognozowania sprzedaży produktów z branży FMCG; Bazy danych w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa; System ekspertowy w roli systemu wczesnego ostrzegania; Sterowanie procesami transportu w przedsiębiorstwie hutniczym. Część II: Zarządzanie poziomem usług IT w organizacjach gospodarczych. Zarządzanie projektami IT z wykorzystaniem programu mindmapper; Internet i jego rola w działalności przedsiębiorstw usługowych w Polsce; Integracyjna rola systemów klasy ERP/ERP II w przedsiębiorstwach adaptacyjnych; Usprawnienie operacji logistyki odwrotnej w kanałach dystrybucji przy zastosowaniu technologii RFID; Ocena efektywności inwestycji w procesie wdrażania technologii informatycznych w dużych przedsiębiorstwach; Rola internetu w marketingowym zarządzaniu firmą; Technologie informatyczne dla handlu a bariery działalności gospodarczej; Informatyczne systemy pomiarowo-rozliczeniowe rynku energii elektrycznej. Część III: Systemy informatyczne w bankowości, rachunkowości i kontrolingu. Zintegrowany system informatyczny i controlling; Teoretyczne i praktyczne aspekty usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych on-line; Bankowość internetowa - wybrane aspekty bezpieczeństwa; Bankowość elektroniczna w ocenie klientów banków detalicznych w Polsce; Wykorzystanie programów statystycznych w prognozowaniu upadłości przedsiębiorstw; Analiza portfelowa jako narzędzie oceny jakości zarządzania na przykładzie danych statystycznych 1988-2004 dawnej nadwiślańskiej spółki węglowej; Outsourcing usług bankowych w Polsce. Część IV: Zarządzanie kapitałem ludzkim z wykorzystaniem systemów informacyjnych. Strategiczne problemy zarządzania kapitałem ludzkim; Specyfikacje i standardy e-learningowe jako podstawa tworzenia nowoczesnego modelu nauczania; Organizacyjne uczenie się w zintegrowanym podejściu do zarządzania wiedzą; Model prognozowania wielkości czynników sukcesu przedsiębiorstwa z bazą metod sztucznej inteligencji; Implikacje e-society dla polskiej administracji skarbowej; Heurystyka bazy reguł lingwistycznego modelu oceny menedżerów. Część V: Analiza, projektowanie, wdrażanie systemów informacyjnych w organizacjach gospodarczych. Problemy wielokryterialnego podejmowania decyzji w zarządzaniu portfelem projektów; Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego w Polsce, a wielkość środków unijnych w poprzednim okresie budżetowym (w latach 2004-2006); Wykorzystanie witryny internetowej do prezentacji produktów firmy handlowej; Integracja generacji rozproszonej i rozsianej w cyberprzestrzeni zarządzania; Cybernetyczny aspekt adaptacji metod sztucznej inteligencji w wybranych obszarach podejmowania decyzji; Możliwości finansowania rozwoju technologii informatycznych przedsiębiorstw z wykorzystaniem funduszy Unii Europejskiej. Część VI: Wykorzystanie IT w dyscyplinach pokrewnych. rejestr usług medycznych formą raportowania świadczeń zdrowotnych; Zastosowanie indeksu malmquista do pomiaru zmian produktywności polskich szpitali; Symulacje kwantowo-chemiczne i molekularno-dynamiczne cząsteczki antracenu przy użyciu pakietu programu hyperchem; Składki na ubezpieczenia społeczne w Unii Europejskiej na przykładzie Niemiec i Szwecji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1. System bankowy, 2. Bank i jego cechy charakterystyczne, 3. Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4. Operacje depozytowe, 5. Operacje płatnicze, 6. Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7. eracje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8. Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9. Otoczenie banku, 10. Marketing bankowy, 11. Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12. Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13. Ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14. Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15. Organizowanie działalności banku, 16. Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17. Polityka banku i planowanie działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie produkcją i jakością w branży meblarskiej, 2. Identyfikacja obszarów powstawania niezgodności emaliowanych wyrobów sprzętu gospodarstwa domowego, 3. Jakość pieczywa z zautomatyzowanej piekarni, 4. Struktura niezgodności drutów i ocena nowoczesności wykorzystania maszyn, 5. Determinanty jakości profilowania rur, 6. Proces produkcyjny i struktura niezgodności firan/serwet, 7. Zasoby ludzkie i koszty produkcji w przędzalni, 8. Determinanty jakości folii i nowoczesność wykorzystanych maszyn do jej produkcji, 9. Model jakości wirtualnych usług bankowych, 10. Jakość obsługi klienta w urzędzie miejskim, 11. Jakość usług medycznych w szpitalu powiatowym, 12. Determinanty jakości wyrobów ceramicznych, 13. Jakość produktów wytwarzanych w zakładzie pracy chronionej dla przemysłu elektrotechnicznego, 14. Wyniki analizy SWOT podstawą utworzenia specjalistycznej firmy, 15. Jakość organizacji czasu pozaszkolnego a koszty utrzymania specjalistycznego ośrodka, 16. Problem jakości w czystszej produkcji, 17. Jakość usług w miejskiej bibliotece publicznej, 18. Lean Banking, 19. Jakość nauczania w szkole podstawowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej