Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(87)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(86)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje naukowe
(7)
E-booki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(74)
dostępne
(65)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(67)
Czytelnia
(74)
Autor
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(8)
Opolski Krzysztof (1948- )
(6)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(4)
Gospodarowicz Andrzej (1945- )
(4)
Grzegorczyk Wojciech
(4)
Kosiński Bohdan
(3)
Ofiarski Zbigniew (1959- )
(3)
Dziawgo Leszek
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Krzyżkiewicz Zbigniew (1923-2016)
(2)
Nowak Alojzy Z. (1956- )
(2)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(2)
Świecka Beata
(2)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Bakalarczyk Sebastian
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Bilski Janusz (1949- )
(1)
Bitz Michael
(1)
Bodył Szymala Piotr
(1)
Bogacka-Kisiel Ewa
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chudzik Mariusz
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Dahmen Andreas (1962- )
(1)
Detyna Beata
(1)
Francik Kamila
(1)
Frań Aneta
(1)
Gafrikowa Viera
(1)
Gigol Katarzyna
(1)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowski Michał
(1)
Grabowski Tomasz
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Grzywacz Agnieszka
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Harasim Janina
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jackowicz Krzysztof
(1)
Jacobi Philipp
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kisiel Michał
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kokoszczyński Ryszard
(1)
Kolasa Małgorzata
(1)
Korenik Dorota
(1)
Korus Krzysztof
(1)
Kotliński Grzegorz
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Koźliński Tomasz
(1)
Krawiec Wioletta
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kłosiński Kazimierz A
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Masłowski Andrzej
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Małysa-Kaleta Agata
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Niczyporuk Piotr
(1)
Olesiak Kazimierz
(1)
Pawłowicz Leszek
(1)
Piontek Eugeniusz
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Polasik Michał
(1)
Porvazník Ján
(1)
Przybylska-Kapuścińska Wiesława
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Pyka Irena
(1)
Pędziwiatr Ewelina
(1)
Rudasz Zbigniew
(1)
Rytelewska Grażyna
(1)
Shypulina Yuliia
(1)
Sibińska Anna
(1)
Siwek-Ziarno Urszula
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Solarz Małgorzata
(1)
Sopoćko Andrzej
(1)
Sowa Izabela
(1)
Sołoma Andrzej
(1)
Spyra Marcin
(1)
Srokosz Witold
(1)
Stawasz Edward
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Sulich Adam
(1)
Swoboda Uwe C
(1)
Szeflińska Grażyna
(1)
Szelągowska Anna
(1)
Szewczyk Ryszard
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szyszka Grzegorz
(1)
Talecka Aniela
(1)
Trofimov Valerij Vladimirovič
(1)
Trojanowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(66)
1990 - 1999
(12)
Kraj wydania
Polska
(88)
Rosja
(1)
Język
polski
(88)
rosyjski
(1)
Temat
Banki
(77)
Bankowe usługi detaliczne
(34)
Banki internetowe
(19)
Kredyt
(18)
Rynek finansowy
(13)
Usługi elektroniczne
(10)
Usługi finansowe
(10)
Bankowość elektroniczna
(7)
Nadzór bankowy
(7)
Bank centralny
(6)
Karty płatnicze
(6)
Pieniądz elektroniczny
(6)
Prawo bankowe
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Ryzyko bankowe
(6)
Usługi
(6)
Gwarancje bankowe
(5)
Internet
(5)
Unia Europejska
(5)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(4)
Jakość usług
(4)
Kapitał
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Analiza ekonomiczna
(3)
Europejski System Banków Centralnych
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Konkurencja
(3)
Narodowy Bank Polski (NBP)
(3)
Obsługa klienta
(3)
Organizacja
(3)
Polska
(3)
Rynek pieniężny
(3)
Ryzyko kredytowe
(3)
Ubezpieczenia
(3)
Bank Gospodarstwa Krajowego
(2)
Banki hipoteczne
(2)
Depozyt bankowy
(2)
Europejski Bank Centralny
(2)
Fundusze celowe
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Globalizacja
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość produktu
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing
(2)
Narodowy Bank Polski
(2)
Pieniądz
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Programy UE -- Polska -- poradnik
(2)
Programy pomocowe UE
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Zarządzanie
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Bancassurance
(1)
Banki inwestycyjne
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Banki uniwersalne
(1)
Bankowość prywatna
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Budżety terenowe
(1)
Czek
(1)
Dane osobowe
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel
(1)
Komputeryzacja
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
M-płatności
(1)
Marketing bankowy
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Obrot pieniężny
(1)
Obrót bezgotówkowy
(1)
Obsługa i eksploatacja
(1)
Ocena pracowników
(1)
Optymalizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Postępowanie naprawcze
(1)
Prawo
(1)
Prawo handlowe
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(3)
1989-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
Świętokrzyskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręcznik
(20)
Opracowanie
(8)
Praca zbiorowa
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(34)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(8)
Zarządzanie i marketing
(8)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
89 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Temat
I. Istota i funkcje marketingu bankowego na tle marketingu usług : 1.Specyfika usługi jako produktu, 2.Marketing usług-marketing bankowy, 3.Jakość usług podstawą przewagi konkurencyjnej banku, 4.Konsument a usługa-od pierwszego kontaktu do lojalności, 5.Pojęcie równoważenia popytu i podaży usług bankowych w czasie. II. Analiza stopnia i skutków niedopasowania popytu i podaży usług bankowych : 1.Rozwój bankowości detalicznej w Polsce, 2.Analiza zapotrzebowania na usługi bank owe w czasie-studia przypadków, 3.Przyczyny zmienności natężenia popytu na usługi bankowe, 4.Skutki niedopasowania popytu i podaży usług, 5.Analiza procesu świadczenia wybranych usług bankowych klientom indywidualnym, III. Instrumenty równoważące popyt z podażą usług bankowych : 1.Optimum możliwości dostarczania usług, 2.Instrumenty oddziaływania na konsumentów usług bankowych, 3.Instrumenty różnicujące zdolność banku w dostarczani u usług, 4.Zarządzanie czasem oczekiwania klienta na u sługę. IV Ekonomiczne i organizacyjne aspekty równoważenia popytu i podaży usług : 1.Realia opieki nad klientem indywidualnym w polskich bankach, 2.Model rozwiązań równo ważących popyt i podaż usług w banku, 3.Wpływ rozwiązań równoważących popyt i podaż usług na wzrost efektywności banku, 4.Bariery wdrażania proponowanych rozwiązań w bankach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacyjne usługi banku / red. nauk. Dorota Korenik. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 294, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Bank i jego usługi w dobie "rewolucji finansowej". 2. Usługi o charakterze innowacyjnym przeznaczone dla klientów indywidualnych. 3. Usługi o charakterze innowacyjnym przeznaczone dla małych i średnich przedsiębiorstw. 4. Usługi przeznaczone dla klientów instytucjonalnych. 5. Usługi banku na rynku instrumentów pochodnych. 6. Usługi bancassurance i inne usługi banku na rynku ubezpieczeniowym. 7. Usługi banku w środowisku elektronicznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny rynek usług finansowych, Bankowość detaliczna, Bankowość korporacyjna, Bankowość inwestycyjna, Bankowość hipoteczna, Bankowość komunalna, Bankowość elektroniczna, Bankowość ekologiczna - nowe wyzwanie dla działalności banków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Potrzeby kredytowe gospodarstw domowych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz metody zarządzania ryzykiem kredytowym w bankowości detalicznej: 1. Bankowość detaliczna - procesy oszczędzania i kredytowania gospodarstw domowych; 2. Rola lokalnych instytucji bankowych w obsłudze klienta detalicznego; Problemy kredytowania małych i średnich przedsiębiorstw w świetle badan rynkowych; System oceny zdolności kredytowej małych firm na przykładzie wybranych banków komercyjnych; Zastosowanie analizy dyskryminacyjnej do oceny ryzyka kredytowego małych i średnich przedsiębiorstw; Zarządzanie portfelem kredytowym detalicznych podmiotów gospodarujących. Cz. II Szanse i zagrożenia funkcjonowania bankowości detalicznej: Ocena efektywności kredytów małych i średnich przedsiębiorstw. Rekomendacje metodologiczne; Rola kredytu w finansowaniu nowo powstałych podmiotów gospodarujących i wprowadzających nowe technologie; Usługa zarządzania portfelem papierów wartościowych na zlecenie jako czynnik transformacji oszczędności w instrumenty rynku kapitałowego; Kredyt dla małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej - analiza porównawcza; Programy UE w procesie finansowania małych i średnich przedsiębiorstw; Ogólne warunki umów bankowych - platforma współpracy w interesie klientów; Nadzór nad rynkiem kredytów detalicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy : podręcznik / Wojciech Grzegorczyk. - Warszawa : Zarządzanie i Finanse, 1999. - 199 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Pojęcie marketingu bankowego, Badania marketingowe i i ich znaczenie dla strategii marketingowej banku, Produkt jako element strategii marketing-mix banku, Cena produktów banku, Dystrybucja produktów banku, Polityka promocji banków, Marketingowe strategie banków, Organizacja działalności marketingowej banku, Studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Aktualne trendy rozwojowe na rynku usług finansowych; Tendencje rozwojowe podaży usług finansowych; Tendencje rozwojowe popytu na usługi finansowe; Badania rynkowe w bankowości detalicznej; Marketing bankowy jako proces zarządzania; Segmentacja rynku; Polityka cenowa; Polityka produktu; Polityka dystrybucji; Polityka promocji i komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Finanse, bankowość i ubezpieczenia wobec procesów globalizacji / Gdańska Akademia Bankowa, Uniwersytet Gdański.Katedra Finansów. Katedra Ekonomiki Przedsiębiorstw ; Tom 1)
1. Fundusze poręczeń kredytowych dla małych i średnich
firm-zalety i wady. 2.Rola banków w finansowej obsłu dze funduszy unijnych. 3. Narodowy Bank Polski wobec integracji monetarnej. 4.Znaczenie banków w finansowan iu małych i średnich przedsiębiorstw-doświadczenia bry tyjskie. 5.Emisja bankowych papierów wartościowych w aspekcie zmian struktury depozytów banków komercyjnych . 6.Celowość stosowania ubezpieczenia kredytu w ban kach. 7.Globalizacja i glokalizacja we współczesnym se ktorze bankowo-finansowym-beneficjenci i poszkodowani. 8.Rozwój systemów bankowych w krajach kandydujących do
Unii Europejskiej-analiza porównawcza wybranych krajó w. 9.Produkty i usługi bankowości elektronicznej w kon tekście globalizacji rynków finansowych. 10.Zarządza nie strategiczne w sektorze banków spółdzielczych w Po lsce a proces globalizacji. 11.Problemy oceny ryzyka k redytowego w kontekście nowej bazylejskiej umowy kapi tałowej. 12. Swapy finansowe w zarządzaniu ryzykiem zmiany stopy procentowej w bankach komercyjnych. 13.so vereign rating (rating kredytowy kraju) jako czynnik międzynarodowej pozycji inwestycyjnej np. krajów Afry ki i Europy wschodniej w latach 1990-2003. 14.Czynniki
wpływające na strategie konkurencyjne banków w obsza rze bankowości detalicznej w krajach Unii Europejskiej . 15. Wpływ Nowej Umowy Kapitałowej na bezpieczeństwo sektora bankowego. 16.Procesy globalizacyjne a zarzą dzanie ryzykiem w banku uniwesalnym na przykładzie ry zyka związanego z relaizacją płatności. 17.Bank jako miejsce pracy-próba rekapitulacji skutków transforma cji. 18.Czy banki spóldzielcze przetrwają? 19.Konsek wencje prowadzenia sprawzdawczości zgodnej z Międzynar odowymi Standartami Sprawozdawczości Finansowej w ban kach komercyjnych. 20.Relacje bank-klient w warunkach globalnej konkurencji. 21.wiarygodność władzy monetarn ej jako podstawowy warunek skuteczności polityki pieni ężnej w ramach strategii bezpośredniego celu inflacyj nego. 22.Jakosciowe aspekty polityki gospodarczej jako
przesłanak koordynacji działań władz monetarnych i fi skalnych. 23.Nowa Bazylejska Umowa Kapitałowa wyrazem globalizacji bankowości. 24.Bankowość mobilna w Polsce
i w Europie-aspekt rynkowy. 25.Audyt wewnetrzny a za rządzanie ryzykiem operacyjnym w banku. 26.Globlaliza cja a controlling w banku. 27.Publicznoprawny charakte r prawa bankowego. 28.Międzynarodowa standaryzacja norm zarządzania ryzykiem bankowym. 29.Formułaowanie s trategii na konkurencyjnym rynku bankowym. 30.Charakte r zmian w spółdzielczym sektorze bankowym po 2000 r. 31.konsolidacja banków spółdzielczych w latach 19982001. 32.Wspólpraca MFW a Polską a rezerwy międzynaro dowe i płynność walutowa Polski w warunkach globaliza cji. 33.Prawno-ekonomiczne aspekty funkcjonowania grup
kapitałowych w Polsce. 34.Niestabilość systemów finan sowych i jej konsekwencje dla gospodarki światowej. 35 .Stabilność polskiego systemu bankowego w świetle pro cesów integracyjnych rynków finansowych. 36.Niezależno ść NBP a kształtowanie się makroekonomicznych wskaźni ków gospodarki. 37.Strategie działania banków w proces ie liberalizacji i globalizacji systemów bankowych. 38.Wykorzystanie globalnej sieci Internet w bankowości . 39.Bankowość elektroniczna a konkurencyjność banków detalicznych. 40.Formy konsolidacji sektora bankowgo w
aspekcie procesu globalizacji. 41.Niezależność i odpo wiedzialność Europejskiego Banku Centralnego. 42.Refle ksje nad płynnościa banku komercyjnego i sektora banko wgo. 43.Znaczenie jakości usług bankowych świadczonych
dla segmentu młodzieży studiującej. 44.Globalizacja a
sektor bankowy w Polsce. 45. Procesy konsolidacji w europejskim sektorze bankowym. 46.wybrane zagadnienia bankowości centralnej w Rosji. 47.Wybrane wskaźniki zmian w rosyjskim sektorze bankowym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zachowania nabywców produktów bankowych i ich uwarunkowania: Wewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych; Zewnętrzne czynniki zachowań nabywców na rynku usług bankowych; Specyfika procesu decyzyjnego konsumentów na rynku usług bankowych; 2. Internet jako czynnik zachowań nabywców na rynku usług bankowych: Etapy rozwoju Internetu w sektorze bankowym i zakres jego wykorzystania w strategii marketing-mix; Bankowość internetowa a zachowania klientów banków; Idealna strona internetowa banku- oczekiwania klientów on-line; Statysfakcja internetowych klientów banków z usług internetowych banków; 3. Proces działań marketingowych banków: Stosowanie metod portfelowych przez banki w badaniach marketingowych; Proces kreowania nowych produktów bankowych; Cykl życia produktów bankowych; Rodzaje krzywych cyklu życia produktu bankowego; 5. Badania efektywności działań marketingowych banku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz [i in.] : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2004. - 257 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
1.Pojęcie marketingu bankowego, 2.Badania marketingowe i ich znaczenie dla strategii marketingowej banku; 3. Strategie marketingowe banków; 4. Produkt bankowy - jego cechy i rodzaje; 5. Polityka produktu i jej elementy; 6. Cykl życia produktu bankowego; 7. Cena produktów bankowych; 8. Dystrybucja produktów bankowych; 9. Polityka promocji banków; 10. Organizacja działalności marketingowej banku; 11. Przykłady działań marketingowych polskich i zagranicznych banków; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Małgorzata Kolasa. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 155, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(PLATINIUM)
1. Teoria marketingu bankowego: Istota marketingu bankowego a klasyczne ujęcie marketingu; Rola marketingu bankowego a jego zakres pojęciowy. 2.Produkt i jego cena: Produkty i usługi bankowe i ich cena; Trendy w systemie bankowym. 3. Dystrybucja produktów usług banku: Istota dystrybucji produktów usług bankowych a rola segmentacji klientów; Rodzaje kanałów dystrybucji; Bezpośrednie kanały dystrybucji produktów usług bankowych. 4. Promocja i Public Relations w działalności banku: Promocja, Public Relations, Reklama jako najbardziej popularne narzędzie promocji. 5. "Piąty element": Idea, modele i funkcje bankowego marketingu wewnętrznego; Idea jakości w polskich bankach; Customer Relationship Management jako nowa jakość w banku; Kapitał intelektualny a kapitał ludzki w polskiej bankowości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Bankowca)
Temat
Cz. I Uwarunkowania i instrumenty planowania finansowego : R.1 Planowanie strategiczne i operacyjne w banku; jako element zarządzania bankiem; R.2 Czynniki mające wpływ na planowanie finansowe : 1.Czynniki zewnętrzne,
2.Czynniki wewnętrzne-uwarunkowania w samym banku; 3. Klienci banku; R.3 Instrumenty planowania finansowego : 1.Instrumenty planowania, 2.Ogólna charakterystyka sprawozdań finansowych, 3.Analiza sprawodzań finansowy ch. Cz.II Podstawy rachunkowości zarządczej w banku.Planow anie i budżetowanie : R.1 Rachunkowość i sprawozdaw czość zarządcza; R.2 Planowanie : 1.Rodzaje planowania , 2.Misja banku,cele i zadania, 3.Czynniki wewnętrzne i zewnętrzne, 5.Strategia finansowa, 6.Planowanie zysk u; R.3 Budżetowanie : 1.Pojęcie budżetu, 2.Etapy budże towania, 3.Monitorowanie działalności w celu kontroli realizacji budżetu, 4.Typy budżetów; R.4 Budżetowanie inwestycji : 1.Decyzje inwestycyjne, 2.Metody oceny in westycji. Cz.III Planowanie kosztów i przychodów : R.1 Kalkulacj a kosztów i przychodów : 1.Rodzaje kalkulacji, 2.Metod y oceny inwestycji; R.2 Zarządzanie kosztami : 1.Kapi tały banku, 2.Kalkulacja kosztu kapitału, 3.Dźwignia, 4.Wzrost banku, 5.Kalkulacja kosztów, 6.System kalkula cji kosztów w banku, 7.Zarządzanie kosztami, 8.Koszty i zachowanie się kosztów; R.3 Planowanie przychodów : 1.Polityka cenowa, 2.Kalkulacja cen, 3.Analizy sprzeda żowe i monitorowanie sprzedaży. Cz.IV Rentowność oferowanych usług bankowych i poszcze gólnych klientów oraz ryzyko związane z działalnością bankową : R.1 Opłaty bankowe; R.2 Wpływ różnych czynni ków na wysokość minimalnego oprocentowania, R.3 Efekty wność operacji bankowych; R.4 Ocena dochodowości opera cji z klientami; R.5 Ryzyko w działalności banku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Debiuty Ekonomiczne ; 2)
Agregacja usług finansowych Internetowe biura maklerskie MINIBANK24 - system home - bankingu Analiza polskiego rynku bankowości wirtualnej i perspektywy jego rozwoju. Bezpieczeństwo transakcji finansowych przeprowadzonych
za pośrednictwem kanałów elektronicznych. Karty elektroniczne Usługi dodatkowe do kart płatniczych Escrow-wygodny rachunek depozytowo-powierniczy Wykorzystanie systemu giro w działalności banków pocz towych. Indeksowana lokata inwestycyjna. Sekularyzacja jako forma pozyskiwania kapitału. Faktoring jako forma finansowania podmiotów gospodar czych przez bank. Kwity jako instrument finansowy wykorzystywany przez spółki akcyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Produkty bankowe : rozwój i sprzedaż / Wojciech Grzegorczyk. - Warszawa : Zarządzanie i Finanse, 2001. - 117, [1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
Produkt bankowy, Polityka produktu i jej elementy, Cykl życia produktu bankowego, Dystrybucja produktów bankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Rachunek bankowy; R.2 Rozliczenia pieniężne; R.3 Ryzyko w transakcjach zagranicznych i metody jego ograniczania; R.4 Finansowanie działalności bieżącej przedsiębiorstwa; R.5 Kredyt inwestycyjny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I System bankowy: 1. Charakterystyka systemu bankowego - uwarunkowania instytucjonalne, 2. Bank centralny i instrumenty polityki pieniężnej, 3. Nadzór nad rynkiem finansowym ze szczególnym uwzględnieniem nadzoru bankowego, 4. System gwarantowania depozytów, 5. Instytucjie wspierające sektor bankowy. Cz.II Segmentacja porduktów i usług bankowych: 1. Znaczenie segmentacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej banku, 2. Bankowość inwestycyjna, 3. Bankowość korporacyjna, 4. Bankowość detaliczna, 5. Bankowość hipoteczna, 6. Bankowość elektorniczna. Cz.III Ryzyko bankowe: 1. Charakterysyka, rodzaje i źródła ryzyka bankowego, 2. Ryzyko kredytowe, 3. Ryzyko cenowe, 4. Ryzyko operacyjne, 5. Nowa Umowa Kapitałowa/Dyrektywa CRD, 6. Zastosowanie instrumentów pochodnych do zarządzania ryzykiem bankowym. Cz.IV Zasady kalkulacji finansowych i oceny banku: 1. Podstawy kalkulacji finansowych, 2. Kalkulacja cen oraz efektywnośći produktów i usług bankowych, 3. Sprawozdawczość bankowa i system raportowania w banku, 4. Ocena sytuacji ekonomiczno-finansowej banku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Czynności bankowe zastrzeżone dla banków / Witold Srokosz. - Bydgoszcz; Wrocław : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2003. - 282 s. ; 20 cm + CD ROM.
Temat
R.I Treść i zakres pojęcia czynności bankowych; R.2 Usługi finansowe w regulacjach prawnych Unii Europejskiej; R.3 Czynności bankowe sensu stricto jako element określający pozycję banku w obrocie; R.4 Szczególne prawa i obowiązki banków związane z wykonywaniem czynności bankowych; R.5 Charakter prawny czynności bankowych zastrzeżonych dla banków; R.6 Rodzaje zastrzeżonych czynności bankowych; R.7 Elektroniczne czynności bankowe; R.8 Sankcje za wykonywanie czynności bankowych sensu stricto bez zezwolenia; R.9 Zakończenie i wnioski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 3)
1.Najnowsze tendencje w zarządzaniu bankiem, 2.Innowacyjność produktowa na rynku ubezpieczeniowym, 3.Polski rynek kapitałowy w obliczu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota oraz przejawy globalizacji w procesach gospodarczych; R.2 Stan i tendencje rozwoju sektora usług w Polsce na przełomie wieków XX i XXI; R.3 Kapitał zagraniczny w sektorze usług w Polsce; R.4 Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sektorze usług w Polsce; R.5 Zagraniczne obroty usługowe Polski; R.6 Procesy globalizacji w sektorze bankowym oraz w dziedzinie usług ubezpieczeniowych; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Bank jako przedsiębiorstwo usługowe; 2. Elektroniczne instrumenty płatnicze; 3. Zdalne kanały dostępu do usług bankowych; 4. Problemy bezpieczeństwa bankowości elektronicznej; 5. Uwarunkowania rozwoju IT w produktach i usługach bankowych; 6. Systemy umożliwiające świadczenie usług bankowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (2 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Banki i system bankowy; R.2 Bank centralny i insty tucje wspierające system bankowy; R.3 Ch-ka usług bankowych; R.4 Rachunki bankowe. Usługi depozytowo- rozliczeniowe; R.5 Usługi kredytowe; R.6 Inne usługi związane z ryzykiem kredytowym; R.7 Pozostałe usługi bankowe; R.8 System bankowy w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej