Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(5)
Autor
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bogusz Marta
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Janusz Anna
(1)
Klimczok Monika
(1)
Knapik Alina
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Michałek Janusz
(1)
Motnyk Marcin
(1)
Pluskota Przemysław
(1)
Pochopeń Jolanta
(1)
Rosowska Agata
(1)
Seroka-Stolka Oksana
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sobel Tomasz
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Szewczyk Irena
(1)
Tarapata Jolanta
(1)
Tomczyk Anna
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Banki
(4)
Globalizacja
(2)
Marketing
(2)
Agencje muzyczne
(1)
Automatyzacja
(1)
Banki internetowe
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Korporacjonizm
(1)
Kryzys
(1)
Las
(1)
Leasing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Sport
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 476)
R.I Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji:1.Istot a kanałów dystrybucji,2.Rodzaje kanałów dystrybucji,3. Tradycyjne kanały dystrybucji,4.Nowoczesne kanały dystrybucji produktów bankowych,5.Pojęcie bankowość elektroniczna. R.II Kanały dystrybucji w krajach wysoko rozwinętych:1.Kanały marketingowe stosowane w krajach wysoko rozwiniętych, 2.Strategie dystrybucji w wybranych bankach w Polsce, 3.Dystrybucja produktów bankowych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. R.III Preferencje klientów wobec produktów bankowych w świetle ba dań ankietowych. R.IV Strategie dystrybucji w świetle szans i zagrożeń płynących z zastosowania nowoczesnych
kanałów dystrybucji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 19/2005)
1. Zarządzanie jakością- strategiczna cecha współczesnego marketingu; 2. Polityka proekologiczna w zarządzaniu przedsiębiorstwem; 3. Automatyzacja- wyzwanie organizacyjne w XXI wieku; 4. Wprowadzenie do marketingu bankowego; 5. Rosnąca rola funduszy inwestycyjnych w gospodarce światowej; 6. Leasing jako forma finansowania inwestycji w Polsce i w Rosji; 7. Leasing jako forma dofinansowania przedsiębiorstwa; 8. Zarządzanie ryzykiem w działalności ubezpieczeniowej banków; 9. Public relations jako narzedzie komunikacji z otoczeniem; E-rektutacja- istota, zalety i wady; 11. Język haseł przedmiotowych KABA; Język haseł BN.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2012)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Kryzys w strefie euro; Środowisko innowacyjne źródłem rozwoju regionu; Instrumenty marketingu w działalności instytucji finansowych na przykładzie banków; Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, oraz rażąco niska cena w świetle poglądów doktryny i orzecznictwa; Funkcje lasu w świetle preferencji konsumentów; Innowacje jako czynnik budowania wzrostu wartości przedsiębiorstwa; Determinanty trwałości kanałów dostaw w środowisku wartości dla klienta; Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej; Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet w aspekcie badań własnych; Shopping w wydaniu singli- czas to pieniądz?; Zarządzanie wiedzą- wczesna koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem; Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie i profilaktykę wybranych chorób nowotworowych (cz. 2 badania); Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa w oparciu o jego ekoinnowacyjność; Doskonalenie jakości kształcenia szkoły wyższej jako organizacji uczącej się w świetle wymogów Krajowych Ram Kwalifikacji; Rola e-biznesu w zarządzaniu łańcuchem dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Ekonomia / red. nauk Jerzy Gawinecki ; Zeszyt 7)
R.1 Strategia marketingowa a strategia rozwoju przed siębiorstwa. R.2 Zastosowanie metod portfelowych w pro cesie formułowania strategii marketingowej (na przykła dzie przedsiębiorstwa przemysłu mięsnego). R.3 Rozwój rynków instytucjonalnych w Internecie. R.4 Promocja w Internecie-nowy element budowania przewagi konkurencyj nej przedsiębiorstw na rynku : 1.Promocja tradycyjna a promocja on-line, 2.Public relations w sieci, 3.Spon soring on-line, 4.Reklama w sieci, 5.Pozostałe formy promocji on-line, 6.Efekty działań promocyjnych w sie ci. R.5 Budowa lojalności klienta jako czynnika przewa gi konkurencyjnej. R.6 Licencjonowanie marki a inne sp osoby jej pozyskiwania, R.7 Partnerstwo jako przejaw o rientacji marketingowej przedsiębiorstw. Relacje po między polskimi eksporterami a ich zagranicznymi par tnerami handlowymi (wyniki badań), R.8 Handel w kra jach Unii europejskiej i w Polsce na tle trendów w han dlu światowym. R.9 Kultura a globalizacja konsumpcji. R.10 Metoda conjoint analysist w badaniach nad wpły wem kraju pochodzenia na decyzje konsumnetów. R.11 Za sady tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku usług bankowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
MEiP 1(16) 2007. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im.Ryszarda Łazarskiego, 2007. - 153 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Myśl Ekonomiczna i Prawna : kwartalnik Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie ISSN 1644-4213 ; 1(16) 2007)
1. Finanse publiczne w procesie dostosowania polskiej gospodarki do przyjęcia Euro; 2. Rola rynku kapitałowego w proinnowacyjnej alokacji kapitału w Polsce; 3. Reformy bankowe w krajach Europy Środkowej; 4. Organizacja wirtualna a organizacja tradycyjna - analiza porównawcza systemów zarządzania; 5. Istota i zakres marketingu sportu; 6. Raport o innowacyjności polskiej gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 3 (45)/2004)
1.Globalizacja a internacjonalizacja. Kontrowersje definicyjne, podstawowe wymiary i cechy, 2.Orientacja na globalizację jako kompetencja menedżerska, 3.Nadzór korporacyjny a działalność innowacyjna, 4.Rynek pracy w epoce cywilizacji informacyjnej i procesów globalizacji gospodarki światowej, 5.Bank wirtualny jako przykład organizacji działającej w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne - zastosowanie Internetu w strategii mBanku, 6.Zastosowanie Internetu w nauczaniu zdalnym na poziomie akademickim, 7.Wybrane aspekty promocji polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego w dobie globalizacji, 8.Działania produktowo-cenowe polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego w dobie globalizacji, 9.Polityka rolna a procesy globalizacji, 10.Szanse polskiego rolnictwa ekologicznego na rynkach Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej