Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(4)
Autor
Czyż Marek
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Szlis Izabela
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Banki
(4)
Marketing partnerski
(2)
Kredyt
(1)
Public relations
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie współczesnych narzędzi marketingowych w instytucjach finansowych: Uwagi ogólne; Współczesne uwarunkowania rozwoju podmiotów gospodarczych; Marketing w ujęciu tradycyjnym; Marketing bankowy jako jedna z dziedzin marketingu usług. II. Bankowość korporacyjna jako podstawowy obszar działalności banków: Dotychczasowy rozwój bankowości korporacyjnej; Produkty bankowe ľ specyfika, rodzaje; Źródła przewagi konkurencyjnej w bankach; Kierunku rozwoju współczesnych instytucji finansowych. III. Ocena działań marketingowych w bankowości korporacyjnej; Prezentacja wyników badań przedsiębiorstw; Wnioski z przeprowadzonych badań marketingowych. IV. Koncepcja wykorzystania marketingu partnerskiego w bankowości korporacyjnej: Założenia i uwarunkowania proponowanej koncepcji; Model docelowy marketingu na potrzeby bankowości korporacyjnej; Przewidywany harmonogram wdrażania proponowanego modelu (na przykładzie banku X); Wnioski. V. Wpływ nowej koncepcji marketingu partnerskiego na poprawę jakości usług oferowanych przez wybrany bank: Jakość pożądana a jakość oferowana w banku X; Zagraniczne wzorce jakości usług bankowych; Sposoby i narzędzia doskonalenia marketingu partnerskiego w bankowości korporacyjnej; Szacunek nakładów i efektów z wdrożenia koncepcji marketingu partnerskiego w banku äXö
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(PLATINIUM)
1. Bankowość detaliczna w Polsce; 2. Rola wizerunku banku w procesie wymiany rynkowej; 3. Rzeczywisty wizerunek w bankowości detalicznej; 4. Pożądany wizerunek banków w segmencie klienta detalicznego; 5. Dywergencja między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w perspektywie orientacji na klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Marketing relacyjny jako nowa orientacja strategiczna, 2.Lojalność i satysfakcja klientów banku a utrwalanie relacji, 3.zarzadzanie jakością w marketingu relacyjnym istota i rola w utrwalaniu związków z klientami banku, 4.zasady wdrażania marketingu relacyjnego, 5.Marketing relacyjny w praktyce sektora banków detalicznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Charakterystyka rynku pieniężnego, System bankowy w Polsce, Tradycyjne rozliczenia pieniężne, Elektroniczne usługi bankowe, Zagraniczne operacje rozliczeniowe, Kredyty bankowe, Zasady rozrachunków międzybankowych, Podstawowe rodzaje ryzyka w działalności banku, Podstawowe zasady oceny sytuacji finansowej banku, marketing w działalności banku, Przykłady liczbowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej