Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Kranas Grażyna
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylwester Alice K
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Reklama
(2)
Internet
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dlaczego reklama tak długo pozostawała wiedzą tajemną; Wpływanie na ludzi: mity i mechanizmy; Wizerunek a rzeczywistość; Reklama podprogowa; Konformizm; Komunikat reklamowy; Milczące symbole i oznaki tożsamości; Pośrednie doświadczenie i wirtualna rzeczywistość; Komunikaty, przypomnienia i nagrody; Granice reklamowania; Co działa, co nie działa i dlaczego; Nieustanne monitorowanie; Wprowadzenie na rynek nowego produktu; Planowanie strategii kampanii; Co się dzieje wtedy, gdy przestajemy reklamować?, Reklama sezonowa; Dlaczego reklamy radiowe nie są dobrze zapamiętywane; Reklamy i ich następcy; Troska firmy o wizerunek i inne kwestie; Internet; Pomiar wpływu reklamy na pamięć; Wiedza naszego umysłu o zakupach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tajne służby kapitalizmu / Vadim Makarenko. - Kraków : Znak, 2008. - 236, [1] s. ; 20 cm.
Cz.I W domu, Cz.II Poza domem, Cz.III W pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej