Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(5)
Autor
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Hamrol Mirosław
(1)
Marciniak Zenon
(1)
Mills Roger W
(1)
Pawelska Aleksandra
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Ăilkina Anna Nikolaevna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Przedsiębiorstwo
(5)
Wartość ekonomiczna
(3)
Analiza wartości
(2)
Analiza SWOT
(1)
Finanse
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Kapitał
(1)
Koszty
(1)
Rachunkowość
(1)
Ryzyko
(1)
Zarządzanie
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Określenie wartości - dynamika wartości przedsiębiorstwa dla udziałowców: 1. Wstęp do analizy wartości strategicznej, 2. Obliczanie wartości strategicznej z wolnych przepływów gotówkowych, 3. Okres planowania i przewaga konkurencyjna. Cz. II Kluczowe kwestie związane z wyceną: 4. Alternatywne mierniki wartości strategicznej, 5. Wartość rezydualna, 6. Koszt kapitału. Cz. III Zastosowania: 7. Wycena na rynkach wschodzących oraz wyceny transgraniczne, 8. Fuzje, przejęcia i wspólne przedsięwzięcia,9. Wycena nowych emisji akcji oraz aktywów niematerialnych, 10. Zarządzanie wartością strategiczną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Wartość : 1. Czynniki determinujące wartość, 2. Wartość przedsiębiorstw i banków. 3. Wartość odrębnych składników majątkowych. R.II Zarządzanie ryzykiem : 1. System zarządzania ryzykiem. 2. Zarządzanie ryzy kiem stopy procentowej. 3. Zarządzanie ryzykiem waluto wym. 4. Zarządzanie ryzykiem kredytowym. R.III Instru menty pochodne : 1. Ogólna charakterystyka instrumen tów pochodnych. 2. Opcje. 3. Kontrakty swap.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Budowanie wartości i społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 2. Kreowanie wartości jako cel nadrzędny; 3. Pomiar tworzonej wartości w systemie zarządzania wartością; 4. Formułowanie i komunikacja strategii wzrostu wartości; 5. Zarządzanie realizacją strategii wartości; 6. Motywowanie menedżerów do realizacji wzrostu wartości; 7. Mierniki tworzenia wartości a wymagania regulacyjne na przykładzie branży ubezpieczeniowej; 8. Zarządzanie wartością spółki w kontekście teorii chaosu; 9. Budowa kapitału klienta; 10.Ocena projektów inwestycyjnych podnoszących wartość spółki; 11. Wpływ funduszy venture capital na kreowanie wartości spółki; 12. Wykupy menedżerskie i lewarowane jako narzędzie tworzenia wartości spółki; 13. Wpływ zarządzania IT na budowę wartości przedsiębiorstwa; 14. Wpływ fuzji i przejęć na wartość spółki; 15. Systemy Business Intelligence we wspomaganiu decyzji zarządczych; 16. Zwrot gotówki do właściciel: polityka dywidendy i wykupu własnych akcji; 17. Otwartość informacyjna spółki jako źródło wzrostu jej wartości; 18. Globalna strategia budowania i zarządzania wartością - Gazprom; 19. Organizowanie globalnej informacjo - przykład Google; 20. Wdrażanie programu VBM w PKN ORLEN SA w okresie 2002-2004; 21. Strategia budowania wartości - Boryszew SA; 22. Strategia budowania wartości Grupy TVN SA; 23. Całkowita stopa zwrotu (TSR) spółek notowanych na GPW w Warszawie w latach 2002-2006
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Upravlenie finansami. Financovyj analiz predpriâtiâ : učebnik / A.N. Ăilkina. - Izdanie ispravlennoe. - Moskva: INÛRA-M, 2017. - 331, [5] s. : rys., tab. ; 22 cm.
(Vysšee obrazowanie - bakalavriat)
Zawiera: Раздел I. ФИНАНСОВЫЙ АНАЛИЗ КАК НАУКА: Глава 1. Сущность, назначение и функции финансового анализа; Глава 2. Методы финансового анализа. Раздел II. ОБЪЕКТЫ ФИНАНСОВОГО АНАЛИЗА: Глава 3. Критериальные объекты финансового анализа; Глава 4. Базовые объекты финансового анализа. Раздел III. МЕТОДОЛОГИЯ ФИНАНСОВОГО АНАЛИЗА ПРЕДПРИЯТИЯ: Глава 5. Методология графического способа анализа финансового состояния предприятия; Глава 6. Методология табличного способа финансового анализа предприятия; Глава 7. Методология коэффициентного способа финансового анализа предприятия; Глава 8. Методология синтетической оценки финансового состояния предприятия. Раздел IV. ФИНАНСОВЫЙ АНАЛИЗ, ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ: Глава 9. Проведение финансового анализа предприятия графическим способом; Глава 10. Проведение финансового анализа предприятия табличным способом. Глава 11 Проведение финансового анализа предприятия коэффициентным способом; Глава 12. Проведение синтетической оценки и определение направлений совершенствования финансового состояния предприятия. РАЗДЕЛ V. ФИНАНСОВЫЙ АНАЛИЗ КАК ИНСТРУМЕНТ УПРАВЛЕНИЯ ФИНАНСАМИ: Глава 13. Финансовое планирование; Глава 14. Финансовая стратегия предприятия; Глава 15. Оптимизация объектов финансового анализа на предприятии.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Studium przypadku - "Kord": Prezentacja przedsiębiorstwa; Analiza przychodów, wyniku finansowego i rentowności przedsiębiorstwa; Analiza kosztów; Analiza sytuacji majątkowej i finansowej oraz pokrycia finansowego majątku; Analiza gospodarowania kapitałem obrotowym netto; Analiza płynności oraz siły finansowej przedsiębiorstwa; Analiza progu rentowności i wspomagania operacyjnego; Analiza symptomów zagrożenia przedsiębiorstwa upadłością; Analiza tworzenia wartości w przedsiębiorstwie; Analiza pozycji przedsiębiorstwa na rynku kapitałowym. Cz.II Studium przypadku - "Farmacja" (do rozwiązania): Prezentacja przedsiębiorstwa; problemy analityczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej