Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
ebookpoint BIBLIO
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(7)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(4)
Autor
Deckler Greg
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borowski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kondak Anna
(1)
Korombel Anna
(1)
Koszlajda Adam
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Madyda Aneta
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mizerska Anna
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Powell Brett
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Rozema Michiel
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Vlootman Henk
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(1)
Wereda Magdalena
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Zawiła-Niedźwiecki Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Analiza strategiczna
(5)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Planowanie strategiczne
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Analiza biznesowa
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Inwestycje
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Analiza SWOT
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BPM (informat.)
(1)
Blogi
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Finanse
(1)
Gospodarka
(1)
Innowacje
(1)
Inżynieria przemysłowa
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Negocjacje
(1)
Odpady
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko operacyjne
(1)
Sportowcy
(1)
Towary
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie portfelem
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Związek Harcerstwa Polskiego
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do problematyki; 2. Ryzyko; 3. Ryzyko operacyjne i jego klasyfikacje; 4. Proces zarządzania ryzykiem operacyjnym; 5. Zapewnienie bezpieczeństwa w zarządzaniu ryzykiem operacyjnym; 6. Zapewnienie ciągłości działania w zarządzaniu ryzykiem operacyjnym; Podsumowanie; Załączniki - Raport z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza techniczna; 2. Analiza fundamentalna; 3. Analiza międzyrynkowa; Teoria portfelowa; 5. Modele rynku kapitałowego6. Teoria chaosu i jej zastosowanie na rynkach finansowych; 7. Zastosowanie teorii fraktali.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.1 Strategie: Zasady analizy strategicznej; Analiza konkurencji; Przewaga konkurencyjna a pozycja konkurencyjna; Strategie kosztowe; Strategie wyróżniania się (dyferencji); Segmentacja strategiczna; Portfel strategiczny; Dwie drogi rozwoju- specjalizacja i dywersyfikacja; Strategie globalizacji; Strategie akwizycji; Alianse strategiczne; Strategie relacyjne; Konkluzje: Zawód (specjalność). CZ.2 Struktury: Teoria struktur- elementy podstawowe; Trzy podstawowe typy struktur; Struktury złożone, międzynarodowe i projektowe; Zmiana organizacji i nowe podejście do problematyki struktur; Konkluzje. CZ.3 Decyzje: Planowanie przedsiębiorstwa a zarządzanie strategiczne; Podstawowe modele procesów decyzyjnych; Procesy decyzyjne a opanowywanie strategii; Formowanie strategii; Konkluzje-Kierownik i formowanie strategii. CZ.4 Tożsamość: Kultura przedsiębiorstwa; W samym sercu tożsamości - przywództwo i kontrakt psychologiczny; Zarządzanie tożsamością; Konkluzje; Konkluzje ogólne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. I. Rola audytu strategicznego w przedsiębiorstwie: 1. Strategiczna komplementarność decyzji inwestycyjnych; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa i strategiczna komplementarność kapitału ludzkiego; 3. Dywersyfikacja korporacyjna przedsiębiorstw; 4. Audyt strategiczny; 5. Pozycja konkurencyjna; 6. Miękkie zasoby organizacji i przewaga konkurencyjna; 7. Emperia Holding SA- analiza przypadku; 8. Jutrzenka SA- analiza przypadku; 9. Swissmed Centrum Zdrowia SA- analiza przypadku; 10. Podsumowanie; R. II. Narzędzia i metody audytu strategicznego: 1. Narzędzia audytu strategicznego; 2. Metody audytu strategicznego; 3. Analiza przypadku Arcus SA; 4. Analiza przypadku Alchemia SA; Analiza przypadku eCard SA; 6. Podsumowanie; R. III. Audyt strategiczny i zarządzanie ryzykiem: 1. Ryzyko strategiczne; 2. Ryzyko operacyjne i jego związki z audytem strategicznym; 3. Sposoby ograniczania ryzyka operacyjnego; 4. Analiza przypadku- ryzyko strategiczne; 5. Analiza przypadku fuzji banków PKO i BPH; 6. Hipotezy strategiczne i cele strategiczne; 7. Zagrożenia operacyjne jako przybliżenie ryzyka strategicznego; 8. Kwalifikacja ryzyka strategicznego przy pomocy metod planowania finansowego; 9. Podsumowanie; 4. Przykład autorskiego audytu strategicznego: 1. Założenia audytu; 2. Wyniki audytu; 3. Rekomendacje na podstawie audytu strategicznego; 4 Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Inżynieria konstrukcji strategii: 1. Menedżerska koncepcja strategii, 2. Modelowanie systemów strategicznych, 3. Empiryczny przykład modelu strategii, 4. Inżynieryjne aspekty zarządzania projektowaniem strategii. CZ.2 Inżynieria technologii strategii: 1. Procedura budowy strategii, 2. Podstawowe metody analizy otoczenia dalszego i bliższego, 3. Podstawowe metody analizy potencjału przedsiębiorstwa, 4. Analiza SWOT/TOWS, 5. Formułowanie zaleceń strategicznych, Podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Strategia firmy: Ponad przeciętność; Strategiczne realia firmy; Elementy strategii firmy; Misja firmy; Domena strategiczna; Przewaga strategiczna; Cele i funkcjonalne programy działania. Cz. II Strategiczna analiza firmy i jej rynku: Wymiary analizy strategicznej; Analiza rynku: wymiar nabywców; Analiza rynku: wymiar konkurentów; Diagnoza produktów firmy; Analiza organizacji: wymiar finansowy; Strategiczna diagnoza organizacji. Cz. III Budowa wygrywających strategii: Myślenie liniowe i myślenie lateralne; Wygrywające strategie: domena i przewaga strategiczna; Wygrywające strategie: cele, programy i metody działania; Podsumowanie: tworzenie skutecznej strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia sukcesu firmy / Krzysztof Obłój. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 226 s. : rys., tab. ; 20 cm.
Cz. I Strategia firmy: Ponad przeciętność; Strategiczne realia firmy; Elementy strategii firmy; Misja firmy; Domena strategiczna; Przewaga strategiczna; Cele i funkcjonalne programy działania. Cz. II Strategiczna analiza firmy i jej rynku: Wymiary analizy strategicznej; Analiza rynku: wymiar nabywców; Analiza rynku: wymiar konkurentów; Diagnoza produktów firmy; Analiza organizacji: wymiar finansowy; Strategiczna diagnoza organizacji. Cz. III Budowa wygrywających strategii: Myślenie liniowe i myślenie lateralne; Wygrywające strategie: domena i przewaga strategiczna; Wygrywające strategie: cele, programy i metody działania; Podsumowanie: tworzenie skutecznej strategii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Dowiedz się, co zrobić, aby Twój projekt IT zakończył się sukcesem

  • Dlaczego tak wiele projektów IT kończy się porażką?
  • Co zrobić, aby Twoja inwestycja nie poszła na marne?
  • Jakie praktyki wdrożeniowe systemów IT pozwolą Ci osiągnąć sukces?
  • Gdzie warto i należy inwestować swój czas i uwagę, realizując projekt IT?

Poznaj odpowiedzi na te pytania i podejdź profesjonalnie do swojego projektu!

To nie jest typowy podręcznik do zarządzania projektami informatycznymi, zawężony do jednej konkretnej i uniwersalnej technologii. Autor wskazuje krok po kroku, jak w praktyce zdefiniować, zrealizować i wdrożyć z sukcesem nowy system informatyczny lub zaktualizować istniejący. Szczegółowo przedstawia proces przygotowania i odbioru projektu IT z perspektywy biznesowej. Publikacja odnosi się do rynku polskiego, polskich problemów i praktyk... negatywnych i pozytywnych.

Znajdziesz tu szablony konkretnych dokumentów i przydatnych procedur, takich jak procedura odbioru gotowej aplikacji. Książka ta omawia również kwestię inwestowania w dokumentację systemu - do jakiego stopnia i kiedy warto to robić, jakie są możliwe podejścia do testowania rozwiązań, jak wycenić planowane prace, jak zadbać o odpowiednie doświadczenie użytkownika (UX) i jak unikać pułapek związanych z uzależnieniem się od jednego dostawcy usług IT. Cały sporządzony materiał został stworzony na podstawie doświadczeń praktycznych, z uwzględnieniem paradygmatu efektywności kosztowej oraz koncentracji na osiągnięciu oczekiwanego rezultatu biznesowego. Wszystko to zostało opatrzone licznymi przykładami i ponad 100 rysunkami.

W tej książce znajdziesz:

  • Opis etapów poprzedzających uruchomienie projektu IT
  • Sposoby prowadzenia projektów informatycznych
  • Narzędzia i metody wykorzystywane w analizie biznesowej i systemowej
  • Definiowanie zakresu i sposobu zapewniania zgodności projektu z wymaganiami
  • Procedury odbioru projektu i testowanie aplikacji
  • Zapewnianie właściwego UX i metody wyceny projektów

Zobacz już dziś, jak prawidłowo przygotowywać i odbierać projekty informatyczne!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 4/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Innowacje i działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw w świetle krajowych i zagranicznych badań; Źródła finansowania działalności innowacyjnej w Polsce; The investment processes in the state: national practices and international experience; Przykład nieefektywnej zmiany w przedsiębiorstwie w aspekcie retrospekcji działalności PKS; Zasady negocjowania w sytuacjach kryzysowych; Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów; Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy. Wyniki badań; Rola podejścia analitycznego w planowaniu kosztów działalności operacyjnej przedsiębiorstwa; Zmiany w systemie zarządzania jednostkami ochrony zdrowia; Rola ubezpieczeń w zarządzaniu ryzykiem przedsiębiorstwa; Zarządzanie talentami w organizacjach non-profit na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego; Efektywność wybranych elementów systemu motywacyjnego w opinii zawodników sportów drużynowych; Wybrane problemy przechowalnictwa towarów w magazynach; Sieciowy system wytwarzania w warunkach koopetycji sektorowej; Resource-efficient and energy-efficient changes in waste oils management; Rozwój kariery zawodowej kobiet województwa śląskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Profesjonalna analiza danych przekłada się na sukces rynkowy i zyski. Liderem w dziedzinie analityki biznesowej jest Microsoft Power BI, pakiet obejmujący usługi w chmurze, aplikacje mobilne, aplikacje do modelowania danych i tworzenia raportów, a także inne narzędzia, takie jak lokalne bramy danych. Zdobycie zaawansowanych umiejętności korzystania z Power BI umożliwi tworzenie interaktywnych i pełnych treści analiz, które ułatwią podejmowanie trafnych decyzji.

To drugie, w pełni zaktualizowane wydanie podręcznika dla profesjonalistów. Zarówno osoby zawodowo zajmujące się tworzeniem rozwiązań w Power BI, jak i zarządzający czy administrujący wdrożeniami takich rozwiązań znajdą tu coś dla siebie. Książka zawiera rozbudowaną analizę narzędzi i funkcji Power BI, dzięki którym nauczysz się kształtować i rozbudowywać dane źródłowe, jak również tworzyć modele analityczne. Dowiesz się, jak stosować niestandardowe wizualizacje, implementować nowe polecenia DAX, zarządzać obszarami roboczymi i metadanymi. Poznasz najlepsze praktyki projektowania raportów i interaktywnych pulpitów nawigacyjnych. Dowiesz się, jakie są nowe możliwości aplikacji mobilnych Power BI i techniki samoobsługowej analizy danych. Zapoznasz się z technikami zarządzania systemem, w tym z zarządzaniem cyklem życia aplikacji z użyciem potoków Power BI.

Najciekawsze zagadnienia:

  • język Power Query M i przepływy danych
  • skalowalne modele danych w trybach DirectQuery
  • proste i zaawansowane miary DAX
  • korzystanie z map ArcGIS
  • skalowanie rozwiązań za pomocą Power BI Premium

Power BI: Twój sposób na ekspercką analizę dla biznesu!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

DAX i Power BI w analizie danych. Tworzenie zaawansowanych i efektywnych analiz dla biznesu

Microsoft Power BI jest doskonałym narzędziem do profesjonalnej analizy danych. Jeśli jednak chcesz uzyskać za jego pomocą naprawdę spektakularne efekty, musisz się biegle posługiwać językiem DAX (Data Analysis Expressions). Pozwala on na wykonywanie zaawansowanych obliczeń i zapytań dotyczących danych w powiązanych tabelach i kolumnach w tabelarycznych modelach danych.

To książka przeznaczona dla analityków biznesowych, którzy już poznali język DAX, chcą jednak skorzystać z pełnego potencjału formuł tego języka i modeli Power BI, by tworzyć wydajne i zaawansowane analizy danych. Opisano w niej zasady analizy biznesowej i reguły projektowania dobrych modeli. Zaprezentowano też praktyczne przykłady użycia języka DAX w rzeczywistych sytuacjach biznesowych. Pokazano niuanse pracy z modelami Power BI, a także z funkcjami DAX, filtrami i miarami. Nie zabrakło bardzo przydatnych wskazówek dotyczących błędów popełnianych często podczas tworzenia zaawansowanych agregacji danych. Do książki zostały dołączone materiały do pobrania (pliki PBIX), które ułatwią pełne zrozumienie prezentowanych treści i ich stosowanie we własnej praktyce zawodowej.

Najciekawsze zagadnienia:

  • koncepcje modelowania danych i struktur
  • modele Power BI a modele systemów zarządzania relacyjnymi bazami danych
  • bezpieczne poziomy agregacji, atrybuty i hierarchie
  • koncepcja kontekstu i jej stosowanie
  • standardowa analiza czasowa
  • inteligentna ocena inwestycji za pomocą finansowych funkcji DAX

Poznaj prawdziwy potencjał języka DAX w analizie danych!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Dzisiejszy, dynamiczny świat biznesu wysoko ceni wartość informacji płynących z danych. Rozwiązania z obszaru analityki biznesowej ułatwiają kierownictwu przedsiębiorstwa podejmowanie najlepszych decyzji, a to z kolei przekłada się na sukces rynkowy i zyski. Analitycy danych, którzy potrafią przełożyć strumień danych na przydatne informacje, zaprezentowane za pomocą czytelnych raportów, są dziś wysoko cenieni w każdej organizacji dążącej do rozwoju.

To drugie, w pełni zaktualizowane wydanie przewodnika dla początkujących, dzięki któremu szybko zdobędziesz praktyczne umiejętności korzystania z rozbudowanej platformy Power BI. Najpierw zapoznasz się z podstawami analityki biznesowej i sposobami realizowania projektów w tym obszarze. Nauczysz się krok po kroku pobierać, oczyszczać i przekształcać dane, a potem generować ich atrakcyjne wizualizacje. Szybko wprawisz się w tworzeniu eleganckich raportów zrozumiałych dla osób podejmujących decyzje biznesowe. Dowiesz się również, jak zainstalować platformę Power BI, zarządzać nią i wdrożyć ją w organizacji. Ponadto przekonasz się, jak ciekawe są ścieżki kariery dostępne dla specjalistów w tej dziedzinie, a także otrzymasz garść porad na temat dalszej nauki.

Dzięki książce:

  • płynnie rozpoczniesz pracę z platformą Power BI
  • zrozumiesz zasady analityki biznesowej
  • nauczysz się przekształcać dane za pomocą edytora Power Query
  • zaczniesz tworzyć zoptymalizowane modele danych
  • zastosujesz język DAX do obliczeń na potrzeby analizy danych
  • dowiesz się, jak korzystać z pulpitów nawigacyjnych, aplikacji, metryk i kart wyników

Z Power BI nauczysz się profesjonalnej analizy biznesowej!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Jak wszystkie wcześniejsze numery czasopisma „Informatyka Ekonomiczna”, również ten ma unikatowy charakter. Główną przesłanką opracowania niniejszego numeru była chęć zaprezentowania szerokiego spektrum poglądów oraz przemyśleń Autorów, wynikających z doświadczeń zdobytych przez nich w trakcie wieloletniej praktyki związanej z tworzeniem, doskonaleniem oraz implementacją nowoczesnych technologii w organizacjach. Redaktor naukowy niniejszego numeru pragnie podziękować wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami i opiniami. Ponadto składa podziękowania recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych prac. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej