Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(29)
Autor
Aronson Elliot
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Aouil Bassam
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Brock Timothy C
(1)
Burakowska Elżbieta
(1)
Canuel Brigitte
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwaszcz Joanna
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Dankowska-Kosman Małgorzata
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Francuz Piotr
(1)
German Kathleen
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Green Melanie C
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jewkes Yvonne
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kowalczko-Szumowska Monika
(1)
Kołodziejczyk Anna
(1)
Krahe Barbara
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Magiera Ewa
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Monroe Alan H
(1)
Noelle-Neumann Elisabeth
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Parkes Aneta
(1)
Pietruszka Małgorzata
(1)
Podgórska Joanna
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Reiher Robert H
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Sahaj Tomasz
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Siemieniecka-Gogolin Dorota
(1)
Sikorski Dariusz
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Suchecki Jacek
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szostok Patrycja
(1)
Szyszka Michał
(1)
Tisseron Serge
(1)
Wachowski Jacek
(1)
Walc Wiesława
(1)
Winterhoff-Spurk Peter
(1)
Włodyga Piotr
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zwoliński Andrzej
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(27)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Środki masowego przekazu
(30)
Komunikacja społeczna
(10)
Reklama
(7)
Opinia publiczna
(4)
Perswazja
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Agresywność
(3)
Dziecko
(3)
Public relations
(3)
Telewizja
(3)
Dziennikarze
(2)
Internet
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing polityczny
(2)
Propaganda
(2)
Przemoc
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Przestępczość
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia mediów
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Socjotechnika
(2)
AIDS
(1)
Antropologia kryminalna
(1)
Arteterapia
(1)
Bezdomność
(1)
Bezrobocie
(1)
Chorzy
(1)
Chuligaństwo
(1)
Controlling
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Etanol
(1)
Film
(1)
Globalizacja
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Hotelarstwo
(1)
Ikonografia
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kadry
(1)
Kibice
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Korupcja
(1)
Kryminologia
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Malarstwo (szt.plast.)
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Motywacja pracy
(1)
Młodzież
(1)
Narkomania
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Nieruchomości
(1)
Ofiary przestępstw
(1)
Osobowość
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Perswzja
(1)
Piłka nożna
(1)
Policja
(1)
Polityka
(1)
Pomoce naukowe
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Private equity
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Prostytucja
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Przestępstwo
(1)
Przestępstwo przeciw wolności seksualnej i obyczajności
(1)
Przetwarzanie obrazów
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia kryminalistyczna
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Cz.I Mechanizmy działania mediów: 1. Trzy spojrzenia na media masowe, 2. Podejście użytkowania i korzyści w badaniu skutków oddziaływania mediów, 3. Społeczno-poznawcza teoria komunikacji masowej Alberta Bandury, 4. Modele procesów perswazji w komunikacji masowej, 5. Teoria kultywacji w badaniu skutków oglądania telewizji. Cz.II Badania nad telewizją: 1. Nadawania i odbiór przekazów audiowizualnych, 2. Badania nad wpływami telewizji na dzieci, młodzież i dorosłych. Cz.III Efekty działania mediów w wybranych dziedzinach: 1. Wpływ oglądania telewizji na rozwój umysłowy i osiągnięcia szkolne młodych widzów, 2. Telewizja a twórcza wyobraźnia dziecka, 3. Seksualność w mediach i jej wpływ na intymne życie młodzieży
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Podstawy teoretyczne; 2. Konstruowanie wiadomości kryminalnych; 3. Media i panika moralna; 4. Przedstawianie dzieci w mediach: "potwory" i "tragiczne ofiary"; 5. Mizoginia w mediach: potworne kobiety; 6. Potworne kobiety; 7. Przestępczość w telewizji; 8. Przestępczość a kultura inwigilacji; Stygmatyzacja; sentymentalizacja i uświęcenie: podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologia mediów, 2. Włączyć, posłuchać, wyłączyć, 3. Telewizja i afekt - emocjonalne oddziaływanie mediów, 4. Informacje i opinie - poznawcze oddziaływanie mediów, 5. Przemoc, zachowanie prospołeczne i reklama - oddziaływanie mediów na zachowanie, 6. Wyniki badań psychologii mediów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Media w promocji zdrowia i kreowania prozdrowotnego stylu życia : Media w obliczu kształtowania autorytetów u młodzieży - rozważania teoretyczne; Media a postawy prozdrowotne - metody i techniki wpływu mediów na zachowania człowieka w aspekcie jego zdrowia; Psychologia kobiety czy psychologia dla kobiet - specyfika wiedzy psychologicznej we współczesnej polskiej prasie kobiecej na podstawie analizy treści wybranych tytułów prasowych; Media a zachowania zdrowotne dzieci i młodzieży; O wykorzystaniu współczesnych mediów w promocji zdrowotnego stylu życia : " Pij mleko, będziesz wielki"; Telerecepta na zdrowie, czyli problem przekazu i odbioru komunikatów dotyczących zdrowia ( zdrowie dzieci ); Wykorzystanie Internetu dla potrzeb promocji zdrowia; Pomoc psychologiczna online w promocji zdrowia psychicznego jako nowa i łatwo dostępna forma poprawy zdrowia; II. Media i komunikacja w rozwiązywaniu problemów zdrowia fizycznego i psychicznego: Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia młodzieży oraz młodych dorosłych korzystających z Poradni Zdrowia Psychicznego; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób uzależnionych od narkotyków; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób współuzależnionych; Zdrowie i zaburzenia seksualne w mediach ( Ta pominięta strona życia seksualnego ); Pomoc psychologiczna online w ocenie osób korzystających z jej usług; Cechy osobowościowe osób korzystających z pomocy psychologicznej online; Rola mediów w rozwiązywaniu problemów związanych z przemocą w rodzinie; Internetowe serwisy informacyjne dla rodzin wojskowych i ich zastosowanie w praktyce pedagogicznej; Zaspokajanie potrzeb a neurotyczne uzależnienie od Internetu III. Media - komunikacja społeczna a sytuacja osób chorych, niepełnosprawnych i innych potrzebujących wsparcia i pomocy : Obraz choroby nowotworowej w świetle artykułów prasowych; Treści przekazywane w mediach wobec potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualną; " Głód informacyjny " - człowiek z wadą słuchu a środki masowego przekazu: równouprawnienie czy dyskryminacja?; Udział multmimediów w podnoszeniu jakości życia osób z wadą słuchu; Miejsce Internetu w procesie rehabilitacji psychologicznej, zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych; Komunikacja interpersonalna w rodzinach zastępczych - ujęcie systemowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Media: Pojecie mediów w literaturze naukowej; Zagrożenia kreowane przez media; Wartości kreowane przez media; Badania nad oddziaływaniem środków masowego przekazu; Postawy odbiorców wobec środków masowego przekazu. 2. Komunikowanie: Etymologia procesów komunikowania; Funkcje, formy i typy komunikowania; modele procesu komunikowania; Adresaci przekazów medialnych. 3. Media a ich odbiorcy: Problematyka badawcza; Różnice międzypokoleniowe w percepcji treści przekazywanych przez media; Typ mediów preferowanych przez respondentów; Postawy wobec środków masowego przekazu; Media a wartości. 4. Odbiór środków komunikowania masowego: Uwarunkowania i preferencje odbioru środków masowego przekazu; Selekcja treści; Zmiany światopoglądu; Media w kontaktach interpersonalnych; Udział środków masowego przekazu w podejmowaniu decyzji; ?Rodzaje szans i zagrożeń wynikające z kontaktu z mediami; Preferowane treści.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania telewizyjnej reklamy kierowanej do dzieci. Uzasadnienie przedmiotu badań, 2. Miedzy nadawcą a dzieckiem- adresatem i odbiorcą, 3. Programowanie odbioru treści reklamy, 4. Dziecko jako odbiorca reklamy. Przedstawienie badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Polska chata w globalnej wiosce, 2. Rola komunikowania masowego. Cz.I Systemy medialne wybranych państw europejskich, Cz.II Opinia publiczna i rola mediów w procesie integracji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Pojecie i twórczości, zdolności i postawy twórczej, 2. Elektroniczne media, 3. Nauczyciele i twórczość, 4. Problemy i metoda badań, 5. Wyniki badań ilościowych, 6. Wyniki badań jakościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 117)
Cz. I. Rozumienie przekazu audiowizualnego: Znaczenie oceny realizmu przekazu dla zrozumienia oraz efektów kontaktów z przekazem audiowizualnym; Rozumienie treści komunikatów medialnych w zależności od ich formy, spójności i czasu odtwarzania; Rozumienie przekazu audiowizualnego zawierającego "tekst taśmowy" (TV-ticker) przez osoby zależne od pola; Rozwój zdolności myślenia metaforycznego u dzieci w okresie średniego dzieciństwa a rozumienie treści obrazowych z okolicy cięć montażowych; Fluktuacja uwagi wzrokowej na ekranie telewizora a rozumienie filmu niemego przez dzieci przedszkolne; Cz. II. Z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii: W pętli zapomnienia. Analiza narracyjna filmu Memento Christophera Nolana; Poznawcze i emocjonalne zaangażowanie widza w film fabularny w zależności od typu bohatera; Aksjologiczne uwarunkowania telewizji regionalnych; Cz. III. Perswazja w mediach audiowizualnych: Strach i lęk w reklamie politycznej; Formy i funkcje humoru w telewizji; Istotne znaczenie nieistotnych "ozdobników": wpływ informacji kontekstowej na postawę wobec treści wiadomości telewizyjnej; Cechy strukturalne przekazu reklamowego a zaangażowanie konsumenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak obrazy docierają do najmłodszych i jak dzieci wchodzą w świat obrazów, 2. Pierwsze zabawy dziecka z obrazami i album rodzinny, 3. Prasa dziecięca i komiksy, 4. Telewizja, 5. Kino, 6. Reklama i czasopisma dla dorosłych, 7. Gry wideo i komputerowe, RPG i Internet
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologia mediów- filar edukacji medialnej: Psychologia mediów- historia, obszar badań i perspektywy; Kompetencje medialne i informacyjne jako nowy typ kompetencji cywilizacyjnych człowieka. Ujęcie modelowe; Media w zyciu rodziny. Rodzaje korzystania z mediów; Edukacja psychologiczna w serialu HBO Bez tajemnic. Przez rozrywkę do poznania; 2. Pułapki medialnej rzeczywistości i psychologia odbioru: Fazy materializacji idei na przykładzie postaci Sherlocka Holmesa. Przyczynek do roli mediów w społecznym konstruowaniu rzeczywistości; Zaufanie na dobre i na złe? Czynniki wzmacniające i osłabiające zaufanie do mediów; Zobaczyć znaczy uwierzyć? Sugestia i dezinformacja w przekazie wideo; Wskaźnik skuteczności telewizyjnego przekazu reklamowego; Afektywne i osobowościowe czynniki w percepcji reklamy; 3. Nowe media i technologie: Wizerunek marki jako pracodawcy w reklamie internetowej: o roli atrybutów funkcjonalnych i symbolicznych; Własne dobro czy prawdziwa pomoc? Przykłady nowych form zachowań pomocnych za pośrednictwem Internetu; Dialog z wirtualnym i wyobrażonym rozmówcą jako forma wsparcia i poprawy zdrowia psychicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziedziny perswazji: Wprowadzenie, 2. Mierzenie podstaw: Techniki pomiaru tego co nieobserwowalne, 3. Działanie na podstawie odczuć: Kiedy i w jaki sposób postawy kierują zachowaniem, 4. Działania i postawy: Teoria dysonansu poznawczego, 5. Myśleć czy nie myśleć: Badając dwie drogi perswazji, 6. Perswazyjność utworów narracyjnych, 7. Zasady wpływu interpersonalnego. 8. Wywieranie wpływu i perswazja w małych grupach, 9. Czy przekazy organizmu, przyjaciół, lekarza i mediów kształtują zachowania zdrowotne?, 10. Środki masowego przekazu i perswazja polityczna, 11. Zmienianie uprzedzeń: Wpływ perswazji na ukryte i jawne przejawy tendencyjności rasowej, 12. Psychologia reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego napisaliśmy tę książkę, Psychologia codziennej perswazji, Persfazja wstępna : przygotowanie gruntu pod skuteczne oddziaływanie, Wiarygodność nadawcy komunikatu : prawdziwa i sfabrykowana, Komunikat i sposób jego przekazania, Odwołanie się do emocji : porusz serce, przekonaj rozum, Kiedy informacja zawodzi : propaganda jako wyzwanie dla społeczeństwa, Przeciwdziałanie technikom propagandowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stawiamy hipotezę milczenia, 2. Badanie narzędziami demoskopowymi, 3. Lęk przed izolacją jako motyw, 4. Czym jest opinia publiczna?, 5. Prawo opinii: John Locke, 6. Rządzenie opiera się na opinii: David Hume, James Madison, 7. Jan Jakub Rousseau wprowadza do obiegu pojęcie "opinia publiczna", 8. Opinia publiczna jako tyrania: Alexis de Tocqueville, 9. Rozszerzanie się pojęcia "kontrola publiczna" i rozpad pojęcia "opinia publiczna" : Edward Ross, 10. Chóralne wycie wilków, 11. Opinia publiczna u plemion afrykańskich i plemion regionu Pacyfiku, 12. Szturm na Bastylię, opinia publiczna i psychologia zachowań masowych, 13 .Moda też jest opinią publiczną, 14. Pręgier, 15. Prawo a opinia publiczna, 16. Opinia publiczna sprzyja integracji, 17. Heretycy, awangardziści, indywidualiści: prowokatorzy opinii publicznej, 18. Stareotyp jako środek przekazu opinii publicznej: Waletr Lippmann, 19. Tematyzacja jako osiągnięcie opinii publicznej: Niklas Luhmann, 20. Przywilej dziennikarzy: upublicznienia, 21. Opinia publiczna ma dwa źródła, jednym z nich są środki masowego przekazu, 22. Podwójny klimat opinii, 23. Funkcja artykulacyjna: kto z trudem odnajduje własne stanowisko w środkach masowego przekazu, ma zamknięte usta, 24. Vox Populi - vox dei, 25. Posłowie 1980, 26. Nowe odkrycia, 27. Na drodze do teorii opinii publicznej, 28. Jawne i ukryta funkcja opinii publicznej: podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Czym jest reklama?, 2. Istota i elementy procesu komunikacji, 3. Człowiek w reklamie, 4. Rola mediów w działaniach reklamowych, 5. Język reklamy, 6. Perswazja w reklamie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Portale społecznościowe- substytut czy uzupełnienie realnej wspólnoty; 2. Obecność instytucji kultury w mediach społecznościowych; 3. Kształtowanie postaw poprzez percepcje treści w Internecie- refleksja etyczna; 4. Refleksja nad edukacja w kontekście problematyki multitaskingu; 5. Obecność organizacji społecznej w sieci jako ważny element budowania zaufania i wzmacniania wizerunku; 6. Współczesne miasto płaszczyzną komunikacji i współdziałania różnosektorowych podmiotów; 7. Czy marketing wirusowy w sieci wymaga kontrowersji? O motywach szokujących w reklamach; 8. Shockvertising w służbie bezdomnym. Negatywne emocje jako narzędzia reklam społecznych; 9. Infens Irretitus; 10. System propagandowy Korei Północnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Widzenie. Oczy człowieka, 2. Socjologia malarstwa, 3. Rzeźba-trzeci wymiar na służbie społecznej, 4. Kościół o obrazach, 5. Miasto i jego architektura - największe rzeźby, 6. Muzeum-pamięć społeczna, 7. Funkcje społeczne teatru, 8. Fotografia-najlepsza imitacja rzeczywistości, 9. Film-ruchomy obraz świata, 10. Kino-zabawa ruchomym obrazem, 11. Wideo-domowa kultura obrazowa, 12. Propaganda wizualna, 13. Idea telewizji, 14. Homo Televisiosus, 15. Rekalma na ekranie, 16. TV Reality, 17. Przemoc na ekranie, 18. Pornografia, 19. Kościół o telewizji, 20. Twórca i idol, 21. Komputer, 22. Internet, 23. Ciało ludzkie jako obraz, 24. Etyka obrazu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Agresja - główne pojęcie i narzędzia pomiaru, 2. Teorie zachowania agresywnego, 3. Różnice indywidualne w agresji, 4. Wpływy sytuacyjne na agresję, 5. Przemoc w mediach a agresja, 6. Agresja w sferze publicznej, 7. Przemoc w rodzinie, 8. Agresja seksualna, 9. Kontrola i prewencja zachowania agresywnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Zajwisko przemocy w szkole. Przemoc w życiu szkolnym (doniesienie z badań nad uczniami klas młodszych); Przemieszczenie agresji w szkolnej przestrzeni; Przemoc w szkole w perspektywie teorii gier - nowe ujęcie problemu; Przestrzeganie praw ucznia w szkole - wyniki badań ogólnopolskich; Premoc w szkole średniej z perspektywy studentów; Zjawisko przemocy w grupie rówieśniczej wśrod uczniów w małym mieście; Wybrane czynniki strukturalne sprzyjające przemocy w szkole; Przejawy i formy przemocy występujące we współczesnej szkole; Zjawisko przemocy we współczesnej szkole. Część II: Kulturowe konteksty przemocy. Ludzka przemoc w świecie przedstawionym współczesnego horroru; Prze-grane dzieci i bezradni rodzice; Socjalizacyjne0wychowawcze aspekty Internetu; Dziecko.m@internet.pl, czyli o profilaktyce zagrożeń w Sieci; Zjawisko przemocy w mediach na przykładzie reklam i gier komputerowych dla dzieci i młodzieży; Poziom agresywności dzieci a ich percepcja przemocy w filmach; Zjawisko przemocy w środkach masowego komunikowania na przykładzie filmów animowanych; Wpływ telewizji na postawy agresywne uczniów klas III szkoły podstawowej. Część III: Profilaktyka przemocy. Wychowanie w wolności od uzależnień jako podstawa profilaktyki wobec przemocy; Zapobieganie i przeciwdziałanie przmocy rowieśniczej wśród dzieci i młodzieży; Profilaktyka przemocy psychicznej w szkole ponadgimnazjalnej; Rola pedagoga szkolnego w zapobieganiu i eliminowaniu agresji oraz przemocy w szkole; Przeciwdziałanie przemocy w szkole średniej w środowisku miejskim - propozycje rozwiązań; Działania profilaktyczne pedagoga i zespołu nauczycielskiego - praktyka wychowawcza; Profilaktyka uzależnień oraz przeciwdziałanie przemocy w rodzinie (działania samorządu województwa podkarpackiego); Zadania Wojewody w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej