Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(66)
Forma i typ
Książki
(65)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(60)
dostępne
(26)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(61)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(6)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(5)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Gierula Marian
(2)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(2)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(2)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(2)
Magoska Maria
(2)
Oniszczuk Zbigniew
(2)
Piwnicka Anna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Akopow Aleksandr
(1)
Amirow Walerij
(1)
Anderson Peter J
(1)
Balicki Adam
(1)
Baran Beata
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bielecki Piotr
(1)
Braun Juliusz
(1)
Braun Juliusz Jan (1948- )
(1)
Chmielarz-Grochal Anna
(1)
Chruściak Ryszard
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czepiel Katarzyna W
(1)
Dobrowolski Grzegorz
(1)
Doktorowicz Krystyna
(1)
Dolnicki Bogdan (1956- )
(1)
Duszak Anna
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Fairclough Norman
(1)
Faktorowicz Aleksandr
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fałkowski Mateusz
(1)
Fras Janina
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Grewiński Mirosław (1973- )
(1)
Grzonka Przemysław
(1)
Guz Tadeusz
(1)
Habura Miłosz
(1)
Hallin Daniel C. (1953- )
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hołubko Wiktor
(1)
Höffner Marta
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jas Marta
(1)
Jas-Koziarkiewicz Marta
(1)
Kaczor Arkadiusz
(1)
Kandzia Agnieszka
(1)
Kepplinger Hans Mathias
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Klimkiewicz Beata
(1)
Kobroń-Gąsiorowska Łucja
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Korczyk Waldemar
(1)
Kornacka Monika
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Kostur Krystian
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Kożuch Artur
(1)
Krawiec Grzegorz (1977- )
(1)
Kucharczyk Jacek
(1)
Kuś Michał
(1)
Lesińska Magdalena
(1)
Liedel Krzysztof (1969-2021)
(1)
Lis Wojciechowski
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Lorek Marta
(1)
Maciejewska Katarzyna
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malarski Stanisław (1931-2018)
(1)
Mancini Paolo (1948- )
(1)
Matuszczyk Kamil
(1)
Melnik Galina
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Minczewska-Przeczek Anna
(1)
Mock Stanisław (1964- )
(1)
Moll Tomasz
(1)
Mrozowska Sylwia
(1)
Myl Małgorzata
(1)
Mączyński Marek
(1)
Napiórkowska Anna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Krystian
(1)
Ostaszewskij Aleksandr
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Pawska Małgorzata
(1)
Piontek Dorota
(1)
Piwnicki Grzegorz
(1)
Pokrzycka Lidia
(1)
Przywora Bogusław (1982- )
(1)
Pudło-Jaremek Anna
(1)
Półtorak Magdalena (1981- )
(1)
Płażek Stefan
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(66)
Język
polski
(66)
Temat
Środki masowego przekazu
(61)
Polityka
(22)
Marketing polityczny
(14)
Komunikacja polityczna
(13)
Komunikacja społeczna
(10)
Polityka medialna
(7)
Kampania wyborcza
(6)
Demokracja
(5)
Opinia publiczna
(5)
Dziennikarstwo
(4)
Dziennikarze
(4)
Polska
(4)
Terroryzm
(4)
Wybory parlamentarne
(4)
Globalizacja
(3)
Integracja europejska
(3)
Internet
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Public relations
(3)
Telewizja
(3)
Wolność słowa
(3)
Wybory
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Wybory samorządowe
(3)
Zarządzanie
(3)
Antropologia mediów
(2)
Etyka społeczna
(2)
Historia
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(2)
Mniejszości narodowe
(2)
Nowe media (komunikacja)
(2)
Polityka a środki masowego przekazu
(2)
Polityka regionalna UE
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prawo
(2)
Prezydentura (urząd)
(2)
Regionalne środki masowego przekazu
(2)
Reklama
(2)
Religia
(2)
Rodzina
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Unia Europejska
(2)
Administracja
(1)
Administracja samorządowa
(1)
Apelacja
(1)
Atak terrorystyczny w Madrycie (2004)
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Choroby ludzi
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Cyberterroryzm
(1)
Czasopisma
(1)
Decentralizacja (administracja)
(1)
Decyzja administracyjna
(1)
Degradacja środowiska
(1)
Demokracja pośrednia
(1)
Dyplomacja
(1)
Dyskryminacja ze względu na orientację seksualną
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoteologia
(1)
Erotyzm
(1)
Etyka
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Gender
(1)
Geologia
(1)
Gospodarka
(1)
Górnictwo
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Karty płatnicze
(1)
Klasy społeczne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kortezy Generalne
(1)
Krąg kulturowy
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Ludobójstwo
(1)
Mandat radnego
(1)
Medycyna
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP)
(1)
Mniejszości (socjologia)
(1)
Nacjonalizm
(1)
Naród
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauka
(1)
Nauki społeczne
(1)
Niemcy (Republika Federalna)
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Temat: czas
1989-
(6)
1901-2000
(4)
2001-
(4)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Europa
(2)
Ameryka Północna
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Hiszpania
(1)
Irlandia
(1)
Norwegia
(1)
Ukraina
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Zagłębie Dąbrowskie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(18)
Media i komunikacja społeczna
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
66 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
I. Media w XXI wieku: 1. Czynniki oddziałujące na zachowania mediów masowych w procesach wyborczych, 2. Czwarta władza - media na progu XXI wieku, 3. Profesjonalizm w dziennikarstwie - historycznie i współcześnie, 4. Światowe koncerny medialne i przekazy rozpowszechniane przez nie w skali globalnej, 5. Media w polityce informacyjnej Komisji Europejskiej w Polsce przed rozszerzeniem 2004. II. Koalicja, sojusz,...blo(g) wyborczy: 6. Internet a wolność (od) wypowiedzi, 7. Blogosfera a dziennikarstwo obywatelskie, 8. Internet w kampanii wyborczej w 2005 roku. III. Za szklanym ekranem: 9. Polityka w ramówkach stacji telewizyjnych, 9. Sensacyjność dźwignią informacji telewizyjnej, 10. Zmiany w telewizyjnym prawie wspólnotowym i polskim - oddziaływanie na poziomie instytucjonalnym i programowym, 11. Dostępność rynku medialnego dla mniejszości narodowych zamieszkujących w Republice Austrii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Komunikowanie polityczne w kształceniu medioznawczym i politologicznym, 2. Atrybuty "czwartej władzy". W kręgu teorii medialnych i praktyki, 3. Prasa a kultura polityczna. Studium przypadku: Polacy wobec Unii Europejskiej, 4. Wywiad prasowy - nowa jakość w komunikowaniu, 5. Dziennikarstwo śledcze i prowokacje dziennikarskie: od techniki zbierania informacji do gry politycznej, 6. Manipulacja w komunikowaniu politycznym wybory 2005 w Polsce, 7. Polityczny wymiar wojny o media (z mediami) u progu IV RP, 8. Wolne media - mit czy rzeczywistość, 9. "Gazeta Wyborcza" versus "Dziennik", 10. Między dziennikarstwem a polityką - eseje Adama Michnika, 11. Politycy i dziennikarze w blogosferze, 12. Tabloidyzacja a medialny przekaz sytuacji kryzysowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I.: Struktura systemu medialnego i jego przemiany: Ewolucja polskich środków komunikowania masowego po 1989 roku; Od totalitaryzmu ideologicznego do konsolidacji korporacyjnych mediów- dwadzieścia lat przekształceń mediów periodycznych w Polsce; Media lokalno- regionalne w Polsce - 20 lat zmian; Współczesny rynek dzienników ogólnokrajowych w Polsce; Cz. II.: media masowe w systemie społeczno-politycznym: Poza informacyjnym mainstreamem: obraz kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w programach informacyjnych polskiej telewizji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Demokracja spektaklu, czyli przymus przez uwodzenie Cz.I . Media i rynek, 1. Media drukowane: Wzlot i upadek opinii publicznej, 2. Media a kontrola społeczna w czasach " wolności rynkowej 3. Rynkowe środki przekazu - ekonomia polityczna, ideologia, dominacja. Subsydiowanie informacji jako forma jej kontroli na przykładzie public relations 4. Psychologiczne mechanizmy propagandy neoliberalnej 5. Media a Afera Rywina: perspektywa ekonomii politycznej komunikowania Cz. II. Ideologie medialne, 1. O badaniu i " kreowaniu" opinii publicznej 2. Media a tematyzacja świata 3. Ideologiczny wymiar przedstawień medialnych we współczesnej Polsce 4. Hedonizm a konserwatyzm: rozważania nad ideologią kultury masowej 5. Media a Islam 6. Orientalizm - reaktywacja 7. Językowa przemoc mediów Cz. III. Praktyka medialna. 1. Brukowce atakują 2. Język dążący do monopolu: Wprost od stycznia do marca 2005 3. Naród z panem i plebanem: myśl polityczna i społeczna Adama Michnika 4. Robotnicy i ich wrogowie 5. Społeczne oddziaływanie mediów: feministki na rozdrożu? 6. Internet w stosunkach między władzą a obywatelami 7. Czy media kłamią? 8. Wolna prasa w niewoli
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Europeistyka)
Cz. I.: Polityka medialna: 1. Nowy obszar działalności?; 2. Po co nam polityka medialna?; 3. Kto kreuje politykę medialną?; 4. Czy tylko pieniądze?; Cz. II.: Polityki medialne państw członkowskich UE. Raporty: Austria; Belgia; Bułgaria; Cypr; Czechy; Dania; Estonia; Finlandia; Francja; Grecja; Hiszpania; Holandia; Irlandia; Litwa; Luksemburg; Łotwa; Malta; Niemcy; Polska; Portugalia; Rumunia; Słowacja; Słowenia; Szwecja; Węgry; Wielka Brytania; Włochy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Państwo i Społeczeństwo / Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego ; red. nacz. Andrzej Kapiszewski ; R.5, Nr 2 (2005))
Polityka i informacja w dobie globalizacji; Oportunizm i społeczeństwo otwarte; Relewancja i redundancja w tekstach o treści politycznej; Polskie media w czasach "Solidarności"; Cyceroński ideał kampanii politycznej (ze współczesnej perspektywy); Metody i techniki pozyskiwania i przetwarzania informacji medialnej na potrzeby białego wywiadu; Wizerunek polityczny - tworzenie, oddziaływanie, skuteczność. Analiza na podstawie współczesnej sceny politycznej; Telewizyjna reklama polityczna w amerykańskich wyborach prezydenckich; Obraz polskiej polityki na łamach prasy austriackiej; Spiegelowski wizerunek polskiej polityki; III czy IV Rzeczpospolita - spór o Polskę na łamach prasy opiniotwórczej; Lustracja w publicystyce polskich konserwatystów; Wizerunek kobiety aktywnej politycznie; Państwo a gospodarka w koncepcjach programowych głównych ugrupowań politycznych RP; Naród a społeczeństwo obywatelskie - konflikt czy zgodne współistnienie?; Siła "czwartej władzy": mit czy rzeczywistość; Miejsce tradycyjnych wartości rodzinnych w reklamie telewizyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Troska o filozofię mediów godną człowieka; Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji a polityka (uwagi na tle projektu nowelizacji); Niezależność Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (wybrane kwestie prawne); Regulacje prawne kampanii wyborczej w wyborach parlamentarnych (zagadnienia ogólne); Doświadczenia polskiego marketingu politycznego - o roli mediów w sukcesie wyborczym; Znieważenie Prezydenta RP w środkach masowego przekazu; Zniesławienie jako próba kształtowania negatywnego wizerunku - ujęcie karno materialne; Polemika w świetle prawa prasowego; Ingerencja w sferę prywatności uzasadniona interesem publicznym; Działalność mediów a wolność religijna; Rzetelność mediów lokalnych na przykładzie powiatu biłgorajskiego; Media - sprzymierzeniec czy intruz?; Utwory muzyczne wobec wyzwań nowych technologii - analiza zagadnienia samplingu na tle zasad prawa autorskiego; Zastosowanie elektronicznych form komunikacji w postępowaniu cywilnym; Podpis elektroniczny - wybrane zagadnienia prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2057)
1. Związki między polityką a mediami w niemieckiej nauce o komunikowaniu. 2. Pozycja państwa i rządu federalnego w prowadzeniu polityki medialnej w RFN. 3. Formalne i programowe założenia polityki medialnej rządu federalnego. 4. Instytucjonalno-organizacyjne ramy polityki medialnej rządu federalnego. 5. Realizacja polityki medialnej rządu federalnego w latach 1949-1989.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2412)
1. Oddziaływanie środków komunikowania na procesy społeczno - polityczne, 2. Rola mediów periodycznych w komunikowaniu politycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Własność medialna i jej oddziaływanie na niezależność oraz pluralizm mediów w Europie Południowo-Wschodniej i nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej, 2. Krajobraz medialny w Polsce: struktura własności i pluralizm mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ordynacja wyborcza w wyborach samorządowych; 2. O obywatelu i polityce; 3. O absencji wyborczej w Polsce; 4. Przegrani czy wykluczeni? Kandydaci pokonani w małopolskich wyborach samorządowych w 2006 roku; 5. Refleksje nad prawnymi sposobami zwiększania frekwencji wyborczej; 6. O koncepcjach samorządu terytorialnego w południowej Polsce z perspektywy historycznej; 7. Medialny obraz wyborów samorządowych na przykładzie krakowskich gazet lokalnych; 8. Wybory do Sejmu i sejmiku na przykładzie Łapanowa; 9. Internauci o wyborach0 analiza słów sztandarowych na forum Gazeta.pl; 10. Wykorzystanie Internetu w kampaniach wyborczych- wybory samorządowe w 2006 roku w Krakowie; 11. Nowoczesne narzędzia marketingu wyborczego na przykładzie kampanii Małgorzaty jantos
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Demokracja w sieci, Polityka w Internecie-populizm jako konsekwencja zaburzeń dialogu, Technologia i demokracja, Demokracja a nowe technologie, Polityka społeczna i nowe media, Rola Internetu wobec procesów demokratyzacji w stosunkach międzynarodowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
Media i polityka- medialne show czy polityczny PR; 1. Mediatyzacja polityki- polityzacja mediów: Media publiczne, czyli o roli mediów publicznych w Polsce; Polityzacja mediów publicznych; Polityzacja mediów a bezradność polityków wobec mediatyzacji polityki- zapowiedź końca starego porządku; "Być" to znaczy być w mediach- aksjologiczny wymiar medialnej "produkcji" wizerunków polityków; Pluralizacja mediów w Polsce po 1989 roku: faktyczna czy pozorna? Przyczynek do rozważań; Media w przestrzeni politycznej państwa; "Tytuł newsa dnia otrzymuje dziśů"- koncepcja "agenda setting" na przykładzie wydarzeń medialnych w polskich serwisach informacyjnych; Rola miesięcznika "Debata" w kreowaniu rzeczywistości politycznej Olsztyna; 2. Medialne spektakle polityczne. Bestsellery i buble: Siedem grzechów głównych marketingu politycznego. Krytyczno-realistyczne ujęcie teorii i praktyki politycznej; Spektakl medialny jako instrument kreowania wizerunku polityka; Polityczny "homo ludens". Politycy i widowisko; Ekshibicjoniści polskiej sceny politycznej; Jak wytłumaczyć porażkę autorów projektu IV RP? Pragmalingwistyczne studium przypadku; IC RP- Realpolitik czy political fiction?; 3. Aktorzy i statyści. Politycy versus dziennikarze: Komiczna maska polityka; Politycy versus dziennikarze. Techniki argumentacyjne w języku polityków i dziennikarzy; Wolność słowa w kontekście dziennikarzy i polityków; Dziennikarz- partner telewidza w rzeczywistości zapośredniczonej medialnie; Pundits, pseudoeksperci, eksperci medialni- wstępna analiza zjawiska; Przestrzeń dialogu czy pole bitwy? Quasi-etnometodologiczna analiza telewizyjnych programów publicystycznych na przykładzie "Kropki nad iů"; "Nie ja jestem twórca tego spektaklu". "Relacjonowanie" olsztyńskiej afery ratuszowej w mediach na przykładzie telewizji lokalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Socjotechniki- kształtowanie umysłu; 2. Manipulacja jako psychologiczna operacja dezinformacji; 3. Manipulacja a świat polityki; 4. Rola technik manipulacyjnych w kształtowaniu opinii publicznej; 5. Komunikacja werbalna jako niefizyczne programowanie zachowań; 6. Rola komunikacji niewerbalnej w interakcjach międzyludzkich; 7. Diagnostyka rekrutacyjna w oparciu o wiedzę z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej; 8. Reklama: źródło informacji czy forma warunkowania?; 9. Eksperci o manipulacji w mediach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Media masowe i polityka: Komunikowanie wartości politycznych- założenia, cele i metody badań; Pola komunikowania publicznego w świetle budowania strategii rozwoju regionalnego; Lokalne komunikowanie polityczne. Studium przypadku- miasto Lublin; Muzyka rockowa i polityka. Funkcje rocka w przekazie politycznym; 2. Polskie kampanie polityczne: Ulotki jako forma komunikowania politycznego- analiza dyskursu; Politycy w niepolitycznych pozach (sport). Potrzeba czy moda?; Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w 2005 roku w programach informacyjnych telewizji publicznej; Autoprezentacja aktorów politycznych w telewizji- nowe elementy komunikowania politycznego w 2005 roku; Komunikowanie polityczne w prezydenckich kampaniach wyborczych na łamach prasy lokalnej- przykład "Gazety Olsztyńskiej"; Witryny WWW kandydatów w kampanii prezydenckiej 2005 roku w Polsce; Komunikowanie polityczne: analiza komparatystyczna kampanii w Polsce i Niemczech; 3. studia na d marketingiem politycznym: Fetyszyzacja opinii publicznej w marketingu; Manipulacja w komunikowaniu politycznym na przykładzie kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku; Relacje partii politycznych i mediów na lokalnym rynku politycznym. Studium przypadku dużych miast na Dolnym Śląsku; Audycje wyborcze jako źródło informacji o podmiotach politycznych; Kreowanie wizerunku politycznego w sytuacji kryzysowej- stan badań; 4. Studia nad opinią publiczną: Badania opinii publicznej- najnowsze wyzwania i ujęcia teoretyczne; Dyskusje wobec pojęcia i zjawiska opinii publicznej; Badania opinii publicznej w studiach nad demokratyzacją w Polsce; Opinia publiczna czy opinia mediów? Wykorzystanie sondaży opinii publicznej przez media; Cztery dzienniki i opinia. Wskaźniki ekspozycji formalnej jako czynnik wpływający na opinię społeczną; Młodzi wobec wyborów prezydenckich 2005 roku. Raport z badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koordynacja, współpraca i partnerstwo w działaniach jednostek samorządu terytorialnego: Koordynacja i współdziałanie w administracji; Wykonywanie zadań publicznych przez organizacje pozarządowe; Partnerstwo administracji publicznej z organizacjami samorządowymi; Wybrane problemy współpracy polskich samorządów terytorialnych z partnerami krajowymi i zagranicznymi oraz współpracy trans granicznej; 2. Zatrudnianie pracowników samorządowych: Wybrane uwagi z historii regulacji zatrudnienia w samorządzie terytorialnym w Polsce na użytek dyskusji o koncepcji prawa urzędniczego; Dwie ustawy o pracownikach samorządowych; Służba przygotowawcza w samorządzie terytorialnym- stan de lege i postulaty de lege ferenda; Pojęcie funkcjonariusza publicznego w ustawie o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie prawa; 3. Media lokalne a samorząd terytorialny: Media lokalne jako kreator podmiotowości obywatelskiej; Promocja regionu w działaniach marketingowych jednostek samorządu terytorialnego w Zagłębiu Dąbrowskim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.The Polish media i theoretical and historical perspective; 2. The environment of the Polish media system; 3. The Polish pronted media market; 4. The Polish electronic media market.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Technologiczne i polityczne uwarunkowania funkcjonowania mediów, Media jako współczesna agora: szanse i zagrożenia, Misja, " czwarta władza" czy biznes? O potrójnej naturze mediów, Między demolatrią a pragmatyką masowego komunikowania. demokracja jako wypadkowa norm ustrojowych, języka polityków i kultury mediów, Nowe media = nowa jakość? Demokracja u progu ery mediów cyfrowych, Wolność słowa w Internecie- szanse i ograniczenia, Media publiczne- strażnik niezależności dziennikarskiej czy tuba propagandowa władzy, Polityka informacyjna w samorządzie terytorialnym a partycypacja obywatelska, Prawo i Sprawiedliwość a mass media, Media, ich wpływ i obecność w działalności, strukturze i programach polskiej lewicy, Media jako część " układu". Wizja środków masowego przekazu w wypowiedziach Jarosława Kaczyńskiego, Media katolickie w III RP i ich wkład w budowę polskiej demokracji, Konserwatyzm czy liberalizm? Obraz demokracji lansowany w Radiu Maryja i " Tygodniku Powszechnym", 2. Uwarunkowania prawne, Granice wolności mediów, Między rynkiem a wolnością dziennikarską, rejestracja dzienników i czasopism jako ograniczenie wolności polskiej prasy, Ochrona małoletnich w wolność prasy, Kryptoreklama a praktyka dziennikarska, Prawne granice wolności słowa, Wolność prasy a dobra osobiste, Niezależność dziennikarska: system i praktyka, Niezależny dziennikarz- rzeczywistość czy fikcja? 3. Realia ekonomiczne i zawodowe współczesnego dziennikarstwa, Konsolidacja na rynku prasy lokalnej - szansa czy zagrożenie?, Otoczenie polityczne a kształtowanie strategii przedsiębiorstw medialnych, Kapitał zagraniczny w regionalnej prasie- szanse i zagrożenia dla dziennikarzy (analiza na przykładzie Lubelszczyzny), Kształtowanie zespołów redakcyjnych oraz pozycja dziennikarzy prasy regionalnej w sytuacji rozwoju rynku i zmian własności mediów po 1989 roku (przykład Szczecina), Zagrożenie wolności słowa ze strony reklamodawców, Public Relations w służbie polskiej demokracji, Obiektywizm i samokontrola w wypowiedziach estońskiej prasy codziennej na początku XXI wieku, Dziennikarstwo śledcze w Niemczech. przykład kontrolnej funkcji mediów w demokratycznym społeczeństwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pozaracjonalne determinanty postaw politycznych, Komunikowanie polityczne jako płaszczyzna wywierania wpływu, Socjotechnika polityczna w warunkach demokratycznych, Marketing polityczny czyli zmierzch ideałów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Ewolucja dyskursu politycznego na temat integracji Polski z UE, 2.Opinia publiczna, Polacy wobec integracji europejskiej, 3.Kampania rządowa, kampania społeczna. Organizacje pozarządowe w kampanii informacyjnej na temat integracji europejskiej, 4.Frekwencja w referendum europejskim-inicjatywa dwudniowego referndum, 5.Kampania referendalna w publicznej telewizji i w radio, 6.Doświadczenia organizacji pozarządowych zebrane w kampanii referendalnej, 6.Po referendum-nowa jakość polskiej debaty europejskiej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej