Form of Work
Książki
(452)
Czasopisma
(14)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(404)
available
(242)
unavailable
(10)
unknown
(6)
Branch
Wypożyczalnia
(251)
Czytelnia
(411)
Author
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(21)
Gierula Marian
(17)
Boczkowska Magdalena
(11)
Goban-Klas Tomasz
(11)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(9)
Michalczyk Stanisław
(8)
Sokołowski Marek
(7)
Borkowski Igor
(6)
Jachimowski Marek
(6)
Oniszczuk Zbigniew
(6)
Rott Dariusz
(6)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(6)
Woźny Aleksander
(6)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(5)
Mielczarek Tomasz
(5)
Bauer Zbigniew
(4)
Brzoza Katarzyna
(4)
Chudziński Edward
(4)
Gierula Joanna
(4)
Jaskiernia Alicja
(4)
Kall Jacek
(4)
Kowalczyk Ryszard
(4)
Nierenberg Bogusław
(4)
Olędzki Jerzy
(4)
Pisarek Walery
(4)
Roguska Agnieszka
(4)
Sarna Paweł
(4)
Sokół Zofia
(4)
Szostok Patrycja
(4)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(4)
Adamowski Janusz
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(3)
Celej Piotr (1981- )
(3)
Dudek Krystian
(3)
Dzierżyńska Jolanta
(3)
Godzic Wiesław
(3)
Grzybczyk Katarzyna
(3)
Guzek Damian
(3)
Hopfinger Maryla
(3)
Izdebska Jadwiga
(3)
Jakubowicz Karol
(3)
Juszczyk Stanisław
(3)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(3)
Krawczyk Dariusz
(3)
Lorek Marta
(3)
Ogonowska Agnieszka
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Ostaszewski Aleksander
(3)
Ptaszek Grzegorz
(3)
Ratajczak Magdalena
(3)
Sadza Agata
(3)
Siemieniecki Bronisław
(3)
Szczęsna Ewa
(3)
Szostak Patrycja
(3)
Tworzydło Dariusz
(3)
Adamowski Janusz W
(2)
Andrzejewski Piotr
(2)
Aronson Elliot
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Baudrillard Jean
(2)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Braun Juliusz
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Chyła Wojciech
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Duszak Anna
(2)
Fras Janina
(2)
Furman Wojciech
(2)
Gajda Janusz
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Gwóźdź Andrzej
(2)
Halawa Mateusz
(2)
Hess Agnieszka
(2)
Iłowiecki Maciej
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Jenkins Henry
(2)
Jung Bohdan
(2)
Kepplinger Hans Mathias
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Kornacka-Grzonka Monika
(2)
Koroczenskij Aleksandr
(2)
Koroczyński Aleksander
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(2)
Kot Wiesław
(2)
Kowalski Tadeusz
(2)
Kożuch Artur
(2)
Królak Sławomir
(2)
Küng Lucy
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Magdoń Andrzej
(2)
Magoska Maria
(2)
Majewski Kamil
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Marszałek-Kawa Joanna
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Maćkowska Renata
(2)
Mich Włodzimierz
(2)
Year
2020 - 2022
(3)
2010 - 2019
(110)
2000 - 2009
(335)
1990 - 1999
(16)
1980 - 1989
(2)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(466)
unknown (a)
(1)
Language
Polish
(467)
Subject
Środki masowego przekazu
(419)
Komunikacja społeczna
(107)
Dziennikarstwo
(58)
Telewizja
(53)
Internet
(48)
Reklama
(46)
Public relations
(39)
Dziennikarze
(35)
Kultura masowa
(29)
Polityka
(28)
Prasa (wydawnictwa)
(26)
Społeczeństwo informacyjne
(23)
Edukacja medialna
(22)
Radiofonia
(22)
Marketing polityczny
(20)
Opinia publiczna
(18)
Dziecko
(17)
Kultura audiowizualna
(13)
Społeczeństwo
(13)
Multimedia
(12)
Wolność słowa
(12)
Komunikacja polityczna
(11)
Kampania wyborcza
(10)
Kultura
(10)
Pedagogika medialna
(9)
Prawo prasowe
(9)
Czasopisma
(8)
Film
(8)
Globalizacja
(8)
Komunikowanie marketingowe
(8)
Konwergencja mediów
(8)
Media społecznościowe
(8)
Terroryzm
(8)
Środki masowego przekazu regionalne
(8)
Język
(7)
Marketing
(7)
Polska
(7)
Reklama telewizyjna
(7)
Sponsoring
(7)
Wybory
(7)
Wychowanie
(7)
Manipulacja (psychol.)
(6)
Prawo autorskie
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Sport
(6)
Wolność prasy
(6)
Demokracja
(5)
Informacja
(5)
Interakcje społeczne
(5)
Komputery
(5)
Młodzież
(5)
Perswazja
(5)
Promocja handlowa
(5)
Rodzina
(5)
Wybory parlamentarne
(5)
Wybory prezydenckie
(5)
Agresywność
(4)
Etyka
(4)
Etyka społeczna
(4)
Gazety
(4)
Komunikacja
(4)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(4)
Nauczanie
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Nałóg
(4)
Pedagogika
(4)
Programy telewizyjne
(4)
Przestępczość
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Socjotechnika
(4)
Szkolnictwo
(4)
Sztuka
(4)
Unia Europejska
(4)
Śmierć
(4)
Świadomość społeczna
(4)
Bezrobocie
(3)
Blogi
(3)
Cenzura
(3)
Czasopisma regionalne i lokalne
(3)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(3)
Dane osobowe
(3)
Dobra osobiste
(3)
Dyskurs (filoz.)
(3)
Dziennikarstwo śledcze
(3)
Erotyzm
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Integracja europejska
(3)
Kino
(3)
Kościół katolicki
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Mniejszości narodowe
(3)
Prasa
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Prezydentura (urząd)
(3)
Propaganda
(3)
Przemoc
(3)
Psychologia
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Publicystyka
(3)
Subject: work
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wiadomości Literackie (czasop.)
(1)
Subject: time
1989-
(22)
1901-
(5)
2001-0
(4)
1801-
(2)
2001-
(2)
1701-
(1)
1939-
(1)
1945-
(1)
Subject: place
Polska
(4)
Ukraina
(3)
Armenia
(2)
Dąbrowskie, Zagłębie
(2)
Irlandia
(2)
Włochy
(2)
Arabskie, kraje
(1)
Azerbejdżan
(1)
Bułgaria
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Grecja
(1)
Iran
(1)
Jugosławia
(1)
Kazachstan
(1)
Kraje bałkańskie
(1)
Norwegia
(1)
Rosja
(1)
Serbia
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Słowenia
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(14)
Czasopismo prasoznawcze
(10)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Wywiady
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Felieton
(1)
Felieton włoski
(1)
Film
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura polska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Publicystyka
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(13)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
467 results Filter
Book
In basket
(Edukacja medialna. Podręcznik akademicki / komitet red. Janusz Adamowski, Edward Chudziński, Tomasz Goban-Klas, Krzysztof Mroziewicz, Walery Pisarek)
ISBN: 978-83-60807-28-6
1. System medialny Stanów Zjednoczonych, 2. System medialny Wielkiej Brytanii, 3. System medialny Niemiec, 4. System medialny Francji, 5. System medialny Hiszpanii, 6. System medialny Federacji Rosyjskiej, 7. System medialny Japonii
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7151-058-8
1. Pedagogika i etyka: Ars moriendi jako postulat tanatopedagogiczny, medialny i osobowy; Tragizm, rozrywka, edukacja- różne obrazy śmierci w mediach jak próba przekroczenia tabu śmierci i umierania; Ars moriendi w wydaniu ponowoczesnym; Efekt Wertera w świecie mediów i działania na rzecz prewencji samobójstw; 2. Kino i film: Śmierć i sposoby umierania przedstawione w wybranych współczesnych filmach polskich; Aktualizacja rytuału pogrzebowego w filmie Andrzeja Seweryna pt. "Kto nigdy nie żył"; Spektakl współczesnego ars moriendi. O filmie Marcina Koszałki "Istnienie"; Obrazy śmierci w dziełach filmowych jako projekcja odległych, a wciąż obecnych konstruktorów myślowych gnozy; 3. Kultura, religia i etyka: Miłość silniejsza niż śmierć; Nieśmiertelność ciała jako mit współczesnej kultury "Ciało jako przedmiot zbawienia"; Śmiertelność- nieśmiertelność. Medialne konstrukcje i dekonstrukcje; Katastrofy lotnicze- obrazy śmierci w mediach a etyka dziennikarska; Choroba Alzheimera- mity a rzeczywistość- co pokazują nam media?; Odchodzenie Papieża Jana Pawła II w telewizji publicznej jako nowy medialny rytuał; Media wobec śmierci naturalnej. Zarys problematyki w ujęciu etycznym; 4. Islam i wojna: Islamski zamach w Madrycie w 2004 roku i jego obraz w czołowych dziennikach hiszpańskich oraz w innych wydawnictwach prasowych; Medialne obrazy śmierci z rąk ekstremistów islamskich- na przykładzie Afganistanu za rządów Talibów; Problematyka śmierci w medialnych relacjach o wojnie a prawo do obiektywnej informacji; 5. Internet, fotografia i dyskurs medialny: Medialne oswajanie śmierci. Funkcje prezentowania umierania w przekazach medialnych. Żałoba online; Gry komputerowe a promocja śmierci; Prywatna śmierć w nowych mediach; Fotonekrepolia- spoglądając śmierć w oczy. Problematyka mortualna w fotografii prasowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7151-057-1
1. Prasa: Ikonografia żałoby narodowej 2012; Śmierć polskich żołnierzy w Iraku. Analiza doniesień prasowych z lat 2003-2007; Jak przywrócić śmierć do życia? O próbie przełamania tabu śmierci na łamach prasy na przykładzie akcji Gazety Wyborczej; Socjotechnika "śmierci" wg Jarosława Kaczyńskiego. Wiedza potoczna a wiedza naukowa o istocie pojęcia; Wszyscy jesteśmy niewolnikami. Motyw śmierci w relacjach reporterów "Gazety Wyborczej"; Przegląd sposób przedstawiania śmierci w prasie młodzieżowej i studenckiej; 2. Fotografia i prasa: śmierć na łamach "Tygodnika Powszechnego"; Publiczna egzekucja Arthura Greisera w poznańskiej prasie; Gdy umierają dziennikarskie sumienia; Śmierć Anny Politkowej na łamach opiniotwórczej prasy w Polsce; Żeby obraz śmierci nie paraliżował życia. Idealizowanie zmarłego; 3. Internet, radio, prasa: Autocenzura albo śmierć- dziennikarstwo i wolność słowa w Meksyku w 2010 r. Blog del Narco- przełamywanie tabu czy promocja przestępczości; Obraz śmierci w serwisach informacyjnych i audycjach publicystycznych radia RMF FM w dniach 10-24.04.2010 r.; Medialne rekolekcje (2-8 kwietnia 2005 r.); Metafory śmierci w prasie na przykładzie publikacji z kwietnia 2005 i 2010 r.; "Umieranie" w dźwiękowej przestrzeni reportażu radiowego; Na granicy światów, czyli "życie po życiu" w słuchowisku Marka Baczewskiego Nie używaj tego ognia; "Mój sąsiad nie żyje"- prezentacja tragicznych wydarzeń w mediach lokalnych na przykładzie tygodnika lokalnego "MM Moje Miasto Szczecin"; 4. Reklama i telewizja: Eros i Tanatos w służbie reklamy; Wpływ seriali TV na postrzeganie zagadnienia śmierci; Śmierć partnerką telewizji. Obraz śmierci na szklanym ekranie w wybranych przykładach; Dokumentalne (Tele)wizje śmierci; Reklamowe gry i zabawy ze śmiercią; Pokażę Ci, jak się (nie) umiera. Śmierć w reklamie komercyjnej; 5. Socjologia i muzyka: Problematyka śmierci na życzenie w Internecie; Marketing śmierci; Death metal- motyw śmierci w wybranej polskiej prasie muzycznej; Śmierć- współczesny celebryta?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-89275-43-1
1. System medialny w ujęciu teoretycznym, 2. System medialny Łotwy, 3. Media masowe w przestrzeni społeczno-politycznej współczesnej Mołdowy, 4. Rozwój rosyjskich środków masowego komunikowania na tel światowych tendencji, 5. Środki masowego komunikowania w Armenii, Azerbejdżanie i Gruzji, 6. System medialny niepodległej Ukrainy, 7. System medialny Irlandii, 8. Środki masowego komunikowania na przykładzie systemów medialnych Szwecji i Norwegii, 9. System medialny Republiki Włoskiej, 10. System medialny Litwy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-89663-82-1
1. W stronę epistemologii tekstów polisemiotycznych, 2. Figury polisemiotyczne i multimedialne, 3. Opowiadanie i media. Narracja jako chwyt tekstowy, 4. Interpretacja i polisemiotyczność, 5. Tożsamość hybrydyczna, 6. Poetyka w świecie domen cyfrowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7299-548-3
I. Media a wartości religijne: Media a wartości religijne wobec pytania o dialogiczność mediów i wiary religijnej, Media - nowe drogi ewangelizacji w nauczaniu Kościoła i w prawie kanonicznym, Ochrona przekazu wiary w mediach. Aspekt kanoniczny, Media pomocą w kształtowaniu dojrzałości religijnej?. II Media a wartości moralne: Zagadnienia prawdomówności w mediach, Ochrona rodziny w mediach, Język reklamy kształtuje postawy moralne dzieci, Chrześcijanin dobrym dziennikarzem, Czy współczesne dziennikarstwo zasługuje na miano etycznego. III. Media a wartości patriotyczne: Media a wartości patriotyczne, Poszanowanie tożsamości narodowej w procesie integracji europejskiej, Czy media chronią patriotyzm?, Wartości patriotyczne w reklamie społecznej. IV. Wartości chrześcijańskie a ogólnoludzkie: Wartości współczesnego świata a wartości chrześcijańskie w mediach. Zbieżność czy konflikt?, Prawda i uczciwość w mediach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7587-254-5
1. Różnorodność i bogactwo środowiska współczesnych mediów; 2. Media we współczesnym świecie; 3. Wartości środowiska mediów lokalnych i ich funkcje; 4. Wyzwania mediów lokalnych odnośnie do integracji Polski z Unią Europejską; 5. Edukacyjne wartości mediów środowiskowych; 6. Kultura i edukacja medialna z udziałem mediów w skalach makro i mikro; 7. Potrzeba edukacji medialnej globalnej i lokalnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Słownik wiedzy o mediach / pod red. Edward Chudziński. - Bielsko-Biała : ParkEdukacja; Warszawa: Wydawnictwo Szkolne PWN Sp. z o.o., 2007. - 476 s. : il., fot., tab., wykr. ; 26 cm.
ISBN: 978-83-7446-668-4
1. Media. Historia i współczesność, 2. Media w Polsce, 3. Media na świecie, 4. Gatunki dziennikarskie, 5. Technologia, 6. Retoryka dziennikarska, 7. Ekonomika mediów, 8. Prawo i etyka mediów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7545-049-1
1. Znaczenie wolności mediów masowych dla demokratyzmu procesów wyborczych. 2. Czynniki oddziałujące na zachowania mediów masowych w demokratycznych procesach wyborczych. 3. Przesłanki kreowania oraz charakter prawny standardów międzynarodowych w odniesieniu do roli mediów masowych w demokratycznych procesach wyborczych. 4. Standardy europejskie traktowania mediów masowych w okresie wyborów. 5. Standardy europejskie postępowania mediów masowych w okresie wyborów. 6. Standardy europejskie monitorowania mediów masowych w okresie wyborów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-905177-7-6
1. Zarządzanie mediami. Strategie- modele- narzędzia: Zarządzanie dynamiczne modelem medialnym; Zarządzanie informacją w mediach elektronicznych- analiza porównawcza wybranych aspektów portali tvp.info oraz tvn24.pl; Serwis internetowy nam temat.pl jako przykład nowatorskiej strategii na polskim rynku medialnym; 2. Media w erze konwergencji: Zarządzanie mediami w dobie konwergencji; Od konwergencji do dekonstrukcji? Obecne przemiany własnościowe w grupie ITI a wcześniejsza strategia firmy; Prasa firmowa- narzędzie walki polskich wydawców z kryzysem na rynku prasowym; 3. Marketing medialny: Medialny produkt tła, czyli rzecz o symbiozie wąskich marek medialnych; Zarządzanie informacja i komunikacją medialna w promowaniu działań CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
All copies are currently on loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88807-33-1
I. Zmiana kultury, zmiana spojrzenia : 1.Między reprodukcją a symulacją rzeczywistości, 2. Pluralizacja kultury i rozwój audiowizualności. II. Intermedialne strategie : 1. Happening, 2. Hiperrealizm, 3. Konceptualizm. III. Stareinowe media : 1. Słowo, obraz, 2. Literatura, 3. Przekazy audiowizualne. IV Poglądy na język i artykulacja kultury : 1. Przemiany intersemiotyczne : język naturalny, 2. Przemiany pragmatyczne : mowa w potocznym komunikowaniu, 3. Problem artykulacji kultury : kodowanie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-60083-55-0
R. I. Nowe media w dyskusji społecznej" Rozwój gospodarczy oraz inicjatywy medialne i oświatowe; Społeczeństwo informacyjne i nowe technologie: technika cyfrowa (cyfryzacja), konwergencja i globalizacja; Proces integracji nowych mediów w szkle i na lekcji; Nowe wymiary dzieciństwa: dziecko jako użytkownicy i producenci; 2. Dydaktyka mediów jako przedmiot nauczania: Historyczno- systematyczny zarys rozwoju dydaktyki mediów; Tendencje medio- dydaktyczne w dyskusji nad mediami; Rozwój dydaktyki mediów jako nauki; Droga dydaktyki mediów do uzyskania statusu dyscypliny samodzielnej; 3. Kompetencje medialne jako umiejętności kluczowe: Podstawy systemowe: komunikacja i kompetencja; Kompetencje medialne- pojęcie kluczowe w zawodzie nauczyciela; Koncepcje kompetentnej pracy z mediami; 4. Uczenie się w kontekście nauczania: Modele uczenia się; Neurobiologiczne podstawy uczenia się; Wnioski dotyczące nauczania i uczenia się z nowymi mediami; 5. Nauczanie i uczenie się z użyciem komputera i Internetu: Wyzwania dotyczące uczenia się z użyciem komputera i Internetu; Koncepcje dydaktyki mediów; Projekt koncepcji zorientowanej na działanie; 6. Nowe media w pracy nad programem nauczania: Praca z Internetem jako proces transformacji programu; Oprogramowanie edukacyjne jako propozycja programowa
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1133-5
1. Kontekst strategiczny: Gałęzie przemysłu medialnego; Tendencje w otoczeniu strategicznym przemysłu medialnego; Konwergencja i jej przyczyny; 2. Od kontekstu do koncepcji: Strategia w branżach medialnych; Zarządzanie zmianami technologicznymi; Kreatywność i innowacyjność; Poznanie, kultura i strategia; Struktura przedsiębiorstwa; Przywództwo.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7308-889-4
1. Pomiędzy wpływam, manipulacją a poznaniem, 2. Medialne ośrodki perswazji, 3. Elementarne figury perswazji na przykładzie filmu reklamowego, 4. Uwiedź mnie!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja medialna. Podręcznik akademicki / komitet red. Janusz Adamowski, Edward Chudziński, Tomasz Goban-Klas, Krzysztof Mroziewicz, Walery Pisarek)
ISBN: 978-83-60501-32-0
R.I Media publiczne: za i przeciw: 1. Konflikt wokół mediów publicznych i jego uczestnicy, 2. Debata międzynarodowa, 3. Pola konfliktu. R.II Paralelizm systemowy - co kraj, to inne media publiczne: 1. Geneza i początki mediów publicznych, 2. Motywy tworzenia mediów publicznych, fale demokratyzacji i systemy medialne, 3. Przegląd sytuacji w zachodnioeuropejskich mediach publicznych, 4. Media publiczne w krajach postkomunistycznych, 5. Media publiczne poza Europą. R. III Media publiczne w kontekście zmiany społecznej: 1. Procesy wpływające na media publiczne, 2. Cztery etapy historii mediów publicznych: monopol utracony i odzyskany, 3. Racja bytu mediów publicznych na dojrzałym, wysoce konkurencyjnym rynku mediów elektronicznych. R.IV Zadania mediów publicznych w XXI wieku: 1. Media publiczne w erze cyfrowej - modele i redefinicja, 2. Przystosowanie zadań mediów publicznych do nowych warunków, 3. Media publiczne a "architektura współuczestnictwa": nowe uspołecznienie nadawców publicznych. R. V Organizacja i funkcjonowanie mediów publicznych w XXI wieku: 1. W czym tkwi sedno: w samej misji, czy także w instytucjach ją pełniących, 2. Cyfryzacja program, produkcja programowa i odbiorcy, 3. Finansowanie misji publicznej, 4. Media publiczne a zysk. R.VI Quo vadis polskie media publiczne: 1. Media publiczne na początku drogi, 2. Drogi wyjścia z kryzysu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Studium Dziennikarskie Akademii Pedagogicznej im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie)
ISBN: 83-7252-804-X
Z teorii i historii mediów; Komunikowanie i media; Prasa w rozwoju historycznym; Narodziny - ewolucja - perspektywy; Telewizja. Ziemia jałowa czy pieszczota dla oczu; Rynek mediów w Polsce; Media za granicą. Agencje prasowe, dzienniki i tygodniki; Media lokalne i regionalne; Genologia i retoryka dziennikarska; Gatunki dziennikarskie; Reportaż; Wywiad prasowy. Gatunek i metoda; felieton. Geneza i ewolucja gatunku; Podstawy retoryki dziennikarskiej; O języku mediów; Manipulacja językowa; Zagadnienia warsztatu dziennikarskiego; Co to jest redagowanie; Technologia prasy; Radio - świat z dźwięków; Technologia programu telewizyjnego; Komputer w pracy redakcji i dziennikarza; Dziennikarz w globalnej wiosce; Konteksty dziennikarstwa; Dziennikarstwo - zawód czy wyzwanie; Public relations. Podstawowe pojęcia i nieco przykładów; Reklama w mediach; Prawo prasowe; Media a prawo autorskie; Granice wolności mediów; Kodeksy etyki dziennikarskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (5 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Studium Dziennikarskie Akademii Pedagogicznej im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie)
ISBN: 83-7252-804-X
Z teorii i historii mediów; Komunikowanie i media; Prasa w rozwoju historycznym; Narodziny - ewolucja - perspektywy; Telewizja. Ziemia jałowa czy pieszczota dla oczu; Rynek mediów w Polsce; Media za granicą. Agencje prasowe, dzienniki i tygodniki; Media lokalne i regionalne; Genologia i retoryka dziennikarska; Gatunki dziennikarskie; Reportaż; Wywiad prasowy. Gatunek i metoda; felieton. Geneza i ewolucja gatunku; Podstawy retoryki dziennikarskiej; O języku mediów; Manipulacja językowa; Zagadnienia warsztatu dziennikarskiego; Co to jest redagowanie; Technologia prasy; Radio - świat z dźwięków; Technologia programu telewizyjnego; Komputer w pracy redakcji i dziennikarza; Dziennikarz w globalnej wiosce; Konteksty dziennikarstwa; Dziennikarstwo - zawód czy wyzwanie; Public relations. Podstawowe pojęcia i nieco przykładów; Reklama w mediach; Prawo prasowe; Media a prawo autorskie; Granice wolności mediów; Kodeksy etyki dziennikarskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Media globalne / Terry Flew ; przekł. Marta Lorek. - Kraków : Uniwersytet Jagielloński, 2010. - 304, [2] s. : rys. ; 24 cm.
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
ISBN: 978-83-233-2885-8
1. Wprowadzenie do globalnych mediów: podstawowe pojęcia; 2. Teorie globalnych mediów; 3. Globalizacja i globalne korporacje medialne; 4. Globalne media, gospodarka oparta na wiedzy i nowa konkurencja; 5. Globalne kultury medialne; 6. Od suwerenności do oprogramowania: narodowe polityki medialne w erze globalnych mediów; Zakończenie: raz jeszcze o teoriach globalnych mediów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87673-29-3
Media masowe w systemie europejskiego prawa wspólnotowego; Media masowe w prawie rynku wewnętrznego; Media masowe we wspólnotowym prawie konkurencji; Media masowe w świetle polityki i dziedzin wspólnotowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 341 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again