Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(23)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(23)
Autor
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(3)
Benedikt Antoni
(2)
Birkenbihl Vera F
(2)
Lemmermann Heinz
(2)
Barański Jarosław
(1)
Borowicz-Sierocka Beata
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Burton Celia
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Ciolkosz Krystyna
(1)
Dahlgren Peter (1946- )
(1)
Dykier Monika
(1)
Eisler-Mertz Christiane
(1)
Feldman Robert S
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Fiske John
(1)
Gierczak Aleksandra
(1)
Herriger Catherine
(1)
Hudak Marta
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Lucas Manfred
(1)
Mazurek Dobrosława
(1)
Michael Norma
(1)
Mielnik Izabela
(1)
Muller Ronald
(1)
Ociepka Beata
(1)
Rahden Putti von
(1)
Ruckle Horst
(1)
Rupper Peter
(1)
Sierocka Beata
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Sorlin Pierre
(1)
Soróbka Tomasz
(1)
Sparks Colin (1947- )
(1)
Stankiewicz Janina (1944- )
(1)
Steciwko Andrzej
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Szymbor Jerzy
(1)
Thompson John B. (1951- )
(1)
Turk Christopher
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Warner Tony
(1)
Waszyński Edmund
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Witek Ewelina
(1)
Ściślak Jarosław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Temat
Komunikacja społeczna
(12)
Środki masowego przekazu
(6)
Public relations
(5)
Autoprezentacja
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Reklama
(3)
Retoryka
(3)
Dyskusja
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Gesty
(2)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Kryzys
(2)
Motywacja
(2)
Organizacja
(2)
Perswazja
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Public relations w internecie
(2)
Wizerunek medialny
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Benchmarking
(1)
Branding (marketing)
(1)
Chorzy
(1)
Dziennikarze
(1)
Etyka lekarska
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interes społeczny
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mimika
(1)
Negocjacje
(1)
Obrady
(1)
Osobowość
(1)
Pamięć
(1)
Postawa ciała
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Projektowanie
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia lekarska
(1)
Reengineering*
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozmowa
(1)
Samopoznanie
(1)
Samowychowanie
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Monografia
(3)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(11)
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Podstawowe fakty na temat dziennikarstwa, 2. Zalety i wady pracy dziennikarskiej, 3. Formy dziennikarskie - rodzaje i podstawowe zasady, 4. Dziennikarstwo prasowe, 5. Dziennikarstwo internetowe, 6. " Jadąc na materiał", czyli przygotowanie do pisania, 7. Pierwsze kroki w dziennikarstwie, 8. Podsumowanie, czyli o obiektywiźmie słów kilka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pragnienie sukcesu, 2. Komunikacja jako więź, 3. Cudowne uzdrowienia - Pani Mara i spółka, 4. Rytułały społeczne, 5. Rytułały w świecie biznesu, 6. Rytuały dnia powszechnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dialog : dyskusja i debata . 2. Dyskusje i pertraktacje . 3. Techniki argumentacji .4. Wskazówki dla prowadzących dyskusję .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Istota dziedziny public relations: Podstawowe definicje; Grupy docelowe działań public relations; Znaczenie public relations dla działalności współczesnych przedsiębiorstw; Public relations jako proces komunikacji. R. 2 Przestrzeń Internetu jako platforma przedsięwzięć public relations: Proces komercjalizacji Internetu; Charakterystyka medium; Przegląd narzędzi internetowych; Wpływ Internetu na specyfikę przedsięwzięć public relations; Modele prowadzenia przedsięwzięć public relations w przestrzeni Internetu; Analiza i planowanie internetowych przedsięwzięć public relations. R. 3 Tradycyjny model komunikacji z otoczeniem przedsiębiorstwa wsparty narzędziami internetowymi: Wykorzystanie Internetu przez przedstawicieli mediów; Narzędzia internetowe w kontaktach z przedstawicielami mediów. R. 4 e-PR - nowa forma prowadzenia przedsięwzięć public relations: Czym jest e-PR?; Targeting e-PR; Narzędzia internetowe w przedsięwzięciach e-PR; Witryna WWW platformą przedsięwzięć e-PR; Jak zwiększyć liczbę odwiedzin witryny WWW przedsiębiorstwa?; Poczta elektroniczna w przedsięwzięciach e-PR; Listy i fora dyskusyjne w przedsięwzięciach e-PR; Komunikatory w przedsięwzięciach e-PR; Globalne aspekty przedsięwzięć e-PR; Jak oceniać efektywność przedsięwzięć e-PR? R. 5 e-Społeczności: Definicja e-społeczności; Tworzenie e-społeczności; Zarządzanie e-społeczności. R. 6 Internet w kryzysowym public relations: Definicja i typologia sytuacji kryzysowych; Kryzysowe public relations wykorzystujące narzędzia tradycyjne; e-PR w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw; Internet przyczyną sytuacji kryzysowych. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Reklama jako forma komunikacji: Zwrot komunikacyjny; Czym jest reklama?; Język reklamy; rola reklamy w procesie komunikacji społecznej; Reklama jako idea; Komunikacja informacyjna. R. 2 Media a reklama: Podział typów reklam ze względu na nośnik; Reklama zewnętrzna - miejska; Reklama ambientowa. R. 3 Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu: Funkcje promocji; Narzędzia internetowe; Narzędzia multimedialne; Książka jako nośnik reklamy produktu. R. 4 Tożsamość i wizerunek marki: Definicje tożsamości i wizerunku marki; Tożsamość a wizerunek. Na czym polega różnica?; Identyfikacja wizualna; Proces komunikacji wizerunkowej; Świadomość marki; Lokowanie produktu; Emotional branding; Brief kreatywny; Dizajn w kreowaniu marki. R. 5 Społeczne kreowanie marki: Krótka historia public relations; Istota i cele public relations; Kampania społeczna - skuteczny dialog ze społeczeństwem; Rola ambasadora marki. R. 6 Technologiczne kreowanie marki: Rola e-PR w promocji wizerunku firmy; Rola agencji interaktywnych; Media interaktywne; Podstawowe narzędzia e-PR; Social media; Marketing szeptany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Cz. I Komunikacja wizualna: R. 1 Autoprezentacja i jej elementy; R. 2 Style autoprezentacji; R. 3 Ulegać czy nie ulegać stereotypom? R. 4 Wizerunek własny a wizerunek organizacji. Cz. II Public relations: R. 1 Co to jest Public relations?; R. 2 Kontakty z mediami; R. 3 Udział w życiu społecznym. Cz. III Reklama: R.1 Co to jest reklama?; R. 2 Krótka historia reklamy; R.3 Budowa przekazu reklamowego; R. 4 Najpopularniejsze formy reklamy. Cz. IV Branding: R. 1 Co to jest branding?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp: Kogo o dlaczego może ta książka zainteresować? Cz. I. Pierwszy kontakt z mediami: R.1. Kim oni są? Rzecz o tym, jak pracują dziennikarze i co z tego wynika dla ich partnerów: Komu potrzebne są media? Rozpoznanie rynku; Podział mediów; Zasięg mediów; Kim oni są? Dziennikarze. R.2. Czwarta władza bez zasieków, czyli o sposobach docierania do mediów: Jak korzystać z mediów?; Co zainteresuje dziennikarzy?; Wybór adresata to podstawa. R.3. Wszystko może być pretekstem do rozmowy: Metody podtrzymywania obecności w mediach. R.4. Psycholodzy to już dawno opisali: Co zapamiętujemy?; Pierwsze wrażenie: Co zrobić, żeby pierwsze wrażenie było pozytywne? R.5. Jak to się robi – niektóre formy wypowiedzi stosowane w środkach przekazu: Powiedz to jeszcze krócej; Formy obecności w mediach; Jak dostarczać materiał redaktorski? R.6. Konferencja prasowa: Dlaczego warto?; Konferencja prasowa; Spotkanie prasowe. R.7. Trema, która pomaga, nie paraliżuje…: Tak się objawia trema; To trzeba wiedzieć; Jak działa trema; Opanowywanie tremy. R.8. O zachowaniu przed kamerą i mikrofonem: Studio. R.9. Jak w kontaktach z mediami korzystać z wiedzy o body language? (czyli języku ciała, komunikacji niewerbalnej i porozumiewaniu się bez słów): Tyle hałasu o… bezgłośny język; Małomówne gaduły; Nie ma emocji – nie będzie zmiany!; Gesty, które pomagają; Gesty, które przeszkadzają; Powiedzmy to prościej; Zauważyłem! Co dalej?; Choć to oczywiste, to trzeba zaznaczyć. R.10. Przed kamerą – kilka porad praktycznych: Makijaż; Ubiór; Ruch; Uśmiech. R.11. Studio radiowe – kilka zasad zachowania: Mikrofon; Chrypka; Słuchawki; Głos. Cz. II. Trochę na marginesie: rzecz przydatna nie tylko w mediach, czyli o wizerunku: R.12. Image – znak czasów: Ekonomia dla twórców wizerunku. R.13. „Moje na wierzchu!”. R.14. Zróbmy to inaczej! R.15. Kiedy nikt nie czuwa: Ku pokrzepieniu serc! Cz. III. Prawne konteksty kontaktów z mediami: R.16. Prawa dziennikarzy: Dziennikarz ma prawo do uzyskiwania informacji; Wizerunek; Głos; Autoryzacja; Sprostowanie; Odpowiedzi; Tajemnica; Kryptoreklama; Dobra osobiste. Cz. IV. Mówić, nie mówić: R.17. „Nie!” – podobno to takie proste: Gdy zabraknie odwagi, by powiedzieć „nie”; Gdy nie ma czarnej polewki; Kiedy się zgadzać?; Jak nie mówić „nie”; Zamiast ściągi. R.18. Antysłownik… czyli czego nie mówić dziennikarzom: Sytuacja I. „Wy i tak wszystko przekręcicie”; Sytuacja II. „Nic nie wiem”; Sytuacja III. „Kto pana tu wpuścił”; Sytuacja IV. „Bo powinien pan to inaczej napisać”; Sytuacja V. „Ja panu pokażę”. R.19. Co branża to inaczej: Urzędnicy – zawsze na serio; Naukowcy – bez słownika nie podchodź!; Politycy – impregnowani na śmieszność; Biznesmeni i menedżerowie – arogancja i urok pieniędzy; Rzecznicy prasowi – co ja tu robię?; Duchowni – zawsze z ambony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: R. 1 Public relations. Definicje, cele, zasady, narzędzia: Definicje public relations, Rola i cele public relations; Grupy docelowe działań public relations; Arsenał środków i działania public relations; Public relations jako proces komunikacyjny; Czym public relations nie jest; Prawidła public relations. R. 2 Sytuacje kryzysowe. Definicje, typy, etapy, udziałowcy: Definicje sytuacji kryzysowej; Typy sytuacji kryzysowych; Etapy sytuacji kryzysowych; Udziałowcy sytuacji kryzysowych; Konflikt medialny. R. 3 Public relations w sytuacjach kryzysowych: Rola opinii publicznej; Public relations w czasach spokoju; Plany działań w sytuacjach kryzysowych; Działania w trakcie sytuacji kryzysowej; Reguły działań public relations w zależności od typy sytuacji kryzysowej; Działania po opanowaniu kryzysu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Logika instytucji: R. 1 Media jako sfera publiczna - ponowna analiza; R. 2 Żegnaj, Hildy Johnson! - upadek „poważnej prasy”; R. 3 Sprzedaż poparcia w kampaniach społecznych - sfera publiczna jako rynek telewizyjny; R. 4 Wyjście poza zrównoważony pluralizm - media elektroniczne w Niemczech. Cz. II Polityka a dziennikarstwo: R. 5 Skrawki i migawki - pocięte newsy, gadające głowy i rozwidlenie polityki amerykańskiej; R. 6 Sfera publiczna i sposób wykorzystywania informacji w "koalicyjnym” systemie rządów; R. 7 „Zabawa w krzesła”? - trzy sfery publiczne w Polsce; R. 8 Dyskurs polityczny - rozważania o sprawach publicznych w Stanach Zjednoczonych i w Danii. Cz. III Praktyka dziennikarska: Globalna redakcja informacyjna - globalizacja wiadomości telewizyjnych: podobieństwa i różnorodność; Tyrania intymności? Kobiety, kobiecość i wiadomości telewizyjne; Opowieści z telelandii - prasa popularna i telewizja w Wielkiej Brytanii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Wprowadzenie do komunikowania międzynarodowego i międzykulturowego, Język w komunikowaniu międzynarodowym, Historia komunikowania międzynarodowego, Globalizacja, Media i wojna, Międzynarodowe regulacje działalności mediów, Społeczeństwo informacyjne, Public relations na arenie międzynarodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Zawiera: Część I. Zasady komunikowania międzyludzkiego. 1: Ogólne zasady porozumiewania się. Część II. Komunikowanie się lekarza z pacjentem. 2: Porozumiewanie się lekarza z pacjentem i pacjenta z lekarzem; 3: Empatia a relacja lekarz-pacjent; 4: Psychologiczne aspekty jatropatogenii; 5: Komunikowanie werbalne i niewerbalne; 6: Przestrzeń gabinetu lekarskiego jako warunek komunikowania się; 7: Zachowanie intymności pacjentki w gabinecie ginekologicznym; 8: Przestrzeganie zaleceń lekarskich; 9: Zasady komunikowania się lekarza z pacjentem z uwzględnieniem przewlekle i ciężko chorego; 10: Rozmowa z nieuleczalnie chorym; 11: Choroba jako dewiacja społeczna i jej znaczenie w komunikowaniu się lekarza z pacjentem; 12: Wyznaczniki efektywności postępowania lekarskiego w oczach pacjenta; 13: Potrzeby i oczekiwania pacjentów objętych opieką lekarza rodzinnego; 14: Czynniki wpływające na jakoś komunikowania się lekarza z pacjentem i jego rodziną lub najbliższym mu otoczeniem. Część III. Etyczne i prawne aspekty komunikowania się lekarza z pacjentem. 15: Troska, zaufanie i sprawiedliwość jako wartości ustanawiające w etyce medycznej; 16: Między deontologią a autonomią pacjenta. O granicach słuszności wzajemnych roszczeń pacjenta i lekarza; 17: Drugi język medykalizacji; 18: Bioetyczny kontekst zakłóceń w komunikowaniu się lekarza z pacjentem; 19: Podstawy prawne komunikowania się w medycynie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 2 popr. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 1999. - 195 s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Zawiera: Wstęp; Ludzie - komunikowanie się - organizacja (Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi, Wzory komunikowania się); Proces komunikowania się jego komponenty, modele; Komunikowanie się werbalne (Znaczenie słuchania, Typy słuchania); Komunikowanie się niewerbalne (Formy komunikowania się niewerbalnego, Komunikowanie się pisemne; Komunikowanie się publiczne - zebrania; Bariery warunkujące skuteczne komunikowanie się, przezwyciężanie ich; Analiza transakcyjna, jej stosowanie w kierowaniu ludźmi i w negocjacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Wywieranie wpływu na ludzi: Wywieranie wpływu a manipulacja; Mechanizmy wywierania wpływu- sześć technik Cialdiniego; I jeszcze więcej technik; Specyfika wywierania wpływu w miłości; 2. Autoprezentacja jako metoda wywierania wpływu na ludzi: Motywy autoprezentacji; Strategie autoprezentacji; 3. Perswazja: Drogi perswazji; Teoria a rzeczywistość; Jak zwiększyć skuteczność perswazji? Perswazja eksperymentalna, czyli o "praniu mózgu"; Perswazja tajemnicza, czyli o hipnozie; Perswazja nieświadoma, czyli o komunikatach podprogowych; 4. Specyfika wywierania wpływu w biznesie: Najczęstsze techniki wpływu; Taktyki oddolne; Negocjacje; Manipulacja a motywacja; Autoprezentacja w procesie rekrutacji; 5. Obrona przed wpływem innych: Propozycje Cialdiniego; Asertywność; Przerwanie automatyzmów; Obrona przed manipulacja- mechanizmy naturalne; Obrona przed manipulacją- techniki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mass media / Pierre Sorlin. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2001. - 248 s. ; 21 cm.
(Kreatywność)
Odbiorcy i publiczność; Treść, Infromacje, Relaks, Konflikt i negocjacje; Twórcy mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
R.1 Komunikowanie a kontekst społeczny: Działanie, władza i komunikowanie; Wykorzystanie środków komunikowania; Cechy "komunikowania masowego"; Przeorganizowanie czasu i przestrzeni; Komunikowanie i przyswajanie przekazów w życiu codziennym. R.2 Media a rozwój nowoczesnych społeczeństw: Instytucjonalne rozmiary nowoczesnych społeczeństw; Komunikowanie, komodyfiakcja i nastanie ery druku; Rozwój handlu informacjami; Teoria sfery publicznej: ocena wstępna; Rozwój przemysłów medialnych: szkic. R.3 Powstanie interakcji pośredniej: Trzy typy interakcji; Społeczna organizacja pośredniej quasi-interakcji Działanie na dystans (1): oddziaływanie na odbiorcę w kontekście sprzężenia zwrotnego; Działanie na dystans (2): sprzężenie zwrotne w kontekście istniejącego dystansu. R.4 Transformacja widoczności: Prywatne i publiczne; Publiczność niezlokalizowana: początki medialnego upublicznienia; Zarządzanie widocznością medialną; Granice kontroli: gafy, skandale i inne źródła kłopotów. R.5 Globalizacja komunikowania: Pojawienie się globalnych sieci komunikowania; Współczesne wzory komunikowania globalnego: przegląd; Teoria imperializmu kulturowego: ponowna ocena; Globalne rozpowszechnianie i lokalne przyswajanie przekazów: w kierunku globalizacji mediów. R.6 Przemieszczanie tradycji: Charakter tradycji; Tradycja a media (1): burzenie tradycji?; Tradycja a media (2): tradycja oderwania od korzeni; Migrujące populacje, tradycje ludów koczowniczych: niektóre źródła konfliktu kulturowego. R.7 Własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie: Własne "ja" a projekcja symboliczna; Nieodwzajemniona bliskość na dystans; Zdobywanie doświadczeń i ich mediatyzacja; Nowe możliwości, nowa odpowiedzialność: życie w zmediatyzowanym świecie. R.8 Nowe oblicza upublicznienia: Upublicznienie ponad narodowe; Widoczność ponadlokalna; Ku odnowie demokratycznej polityki; Ku etyce odpowiedzialności globalnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka motywowania, 2. Motywowanie przez komunikowanie w sytuacjach kryzysowych, 3. Techniki motywowania indywidualnego, 4. Techniki motywowania grupowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mowa ciała dla menedżerów / Horst Ruckle. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2001. - 454, [1] s. : fot., wykr. ; 21 cm.
(Psychologia Społeczna)
(Psychologia Społeczna)
Mowa ciała - uwagi ogólne, Predyspozycje i otoczenie Osoba, Rola, charakter, Postawy i mowa ciała, Ekspresja Wrażenia, Wartości, cele, adresaci, Uprzejmość i przyzwoitość, Komunikacja i mowa ciała, Oddychanie, Zachowanie, Stres, Czynności, Ruchy, Konflikty i ich zażegnywanie, Opis poszczególnych sposobów zachowania, Rodzaje, tempo i kierunki ruchów, Mimika Obszar ekspresji twarzy, Głowa - możliwości wyrazu, Szyja, ramiona, ręce i dłonie, Palce, Siedzenie, Zdradliwa mowa ciała, Ubiór i jego oddziaływanie, Mowa ciała w sytuacjach społecznych, Rozmowa lub pertraktacje, Werbalne reakcje na niewerbalne bodźce, Mowa ciała w trakcie przemówienia i odczytu, Mowa ciała w trakcie prowadzenia rozmów telefonicznych, Mowa ciała w stosunkach ze współpracownikami, Mowa ciała na targach i wystawach, Samoanaliza i przykłady ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mowa rąk / Christiane Eisler-Mertz ; tłum. Monika Dykier. - Wyd.2. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 1998. - 113, [1] s. : rys., fot. ; 20 cm.
(Kreatywność)
1.Prastare sygnały ludzkości, 2.Przebrany neandertalczyk, 3.W rozmowie używamy nie tylko słów, 4.Podział Elementów na cztery grupy, 5.Pozdrowienie jest nie tylko pozdrowieniem, 6.Zawód i powołanie a dłoń, 7.Gesty prawej i lewej dłoni : czy są oceniane tak samo?, 8.Strefa Ja i strefa Ty na dłoni : wygrawerowana różnica, 9.Inforamcje przekazywane przez poszczególne palce, 10.Sygnały wysyłane przez dłoń : pomoc czy przeszkoda?, 11.Międzynarodowy język gestów obscenicznych, 12.Syganły miłosnne i erotyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
1. Komunikacja społeczna jako przedmiot interdyscyplinarny, 2. Charakterystyka wybrnaych modeli komunikacji, 3. Metoda programowania neurolingwistycznego - NLP, 4. Komunikacja w klasie szkolnej, 5. Problemy komunikacji społecznej w zadaniach testowych wielokrotnego wyboru, 6. Ważniejsze terminy komunikacji społecznej w zadaniach typu przyporządkowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej