Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(25)
Autor
Iwanek Tadeusz
(3)
Jarowiecki Jerzy
(3)
Piałucha Marek
(3)
Jarco Jerzy
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Koćwin Lesław
(2)
Niewiadoma Maria
(2)
Adamska-Poszwa Magdalena
(1)
Blazek Ladislav
(1)
Frankowicz Zdzisław
(1)
Hasińska Zofia
(1)
Kiełczewski Stanisław
(1)
Knecht Damian
(1)
Knecht Zadzisław
(1)
Kowal Jolanta
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Lewandowska Bianka
(1)
Michalski Grzegorz
(1)
Mielecki Jerzy
(1)
Ochman Jacek
(1)
Slany Antonin
(1)
Stasiuk Joanna
(1)
Stavkowa Jana
(1)
Styś Aniela
(1)
Szocki Józef
(1)
Szubert-Zarzeczny Urszula
(1)
Turcinkova Jana
(1)
Wersty Bolesław
(1)
Węgłowska-Rzepa Krystyna
(1)
Łukaszewicz Ryszard (1942- )
(1)
Żebrowski Kazimierz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(32)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Temat
Przedsiębiorstwo
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Zarządzanie
(4)
Polska
(3)
Rachunkowość
(3)
Turystyka
(3)
Finanse
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Menedżerowie
(2)
Polityka społeczna
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Public relations
(2)
Rynek
(2)
Usługi
(2)
Biegli rewidenci
(1)
Budżet państwowy
(1)
Czasopisma nielegalne polskie
(1)
Decyzje
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka
(1)
Grupy producenckie*
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kooperacja przemysłowa
(1)
Koszty -- rachunkowość -- ćwiczenia i zadania
(1)
Krajobraz
(1)
Kryzys
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Księgowość
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kępno (woj. Wielkopolskie)
(1)
Kłodzko (woj. dolnośląskie ; okręg)
(1)
Kłodzko (woj. dolnośląskie)
(1)
Lwów
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Miasta
(1)
Monopol
(1)
Multimedia
(1)
Niemcy
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje gospodarcze
(1)
Pieniądz
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka strukturalna
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo -- finanse -- badanie -- ćwiczenia i zadania
(1)
Przemysł
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Rachunkowość -- ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Rosja
(1)
Ryzyko
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Spożcyie
(1)
Spożycie
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szlaki turystyczne
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Uzdrowiska
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
1801-
(1)
1901-
(1)
1939-
(1)
Temat: miejsce
Kraków
(2)
Białoruś
(1)
Czechy
(1)
Galicja
(1)
Lwów
(1)
Ukraina
(1)
Śląsk, Dolny
(1)
Gatunek
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(1)
Monografia
(1)
36 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Zawiera: Wprowadzenie. 1. Prasa lokalna - pojęcie i przedmiot eksploracji naukowych: Pojęcie prasy lokalnej; Badania nad prasą lokalna. 2. Rys historyczny prasy Dolnego Śląska jako macierzy i tła dla prasy lokalnej tego regionu: Prasa przed 1945 rokiem; Prasa po 1945 roku. 3. Transformacja dolnośląskiej prasy lokalnej w latach 1989-1997: Ukazywanie się prasy bezdebitowej w jawnym obiegu na Dolnym Śląsku; Zmiany prawne funkcjonowania prasy; Przeobrażenia własnościowe prasy dolnośląskiej, kształtowanie się rynku prasowego; Likwidacja tytułów prasy lokalnej; Wejście kapitału zagranicznego na rynek prasowy; Powstanie nowych tytułów prasowych; Nowe zadania prasy lokalnej. 4. Model transgraniczno-sportowo-turystyczny dziennikarstwa lokalnego w podregionie jeleniogórskim: Prasa mikroregionalna (Prasa dawnych województw; Prasa powiatowa; Prasa miejsko-terenowa); Prasa sublokalna (Prasa miejska, miejsko-wiejska i wiejska; Prasa zakładowa). 5. Model górniczo-hutniczo-rolniczy dziennikarstwa lokalnego w podregionie legnicko-głogowskim: Prasa mikroregionalna (Prasa diecezjalna; Prasa dawnych województw; Prasa powiatowa i miejsko-terenowa); Prasa sublokalna (Prasa miejska, miejsko-wiejska i wiejska; Prasa dekanalna; Prasa zakładowo-miejska). 6. Model transgraniczno-uzdrowiskowo-turystyczny dziennikarstwa lokalnego w podregionie wałbrzyskim: Prasa mikroregionalna (Prasa diecezjalna; Prasa dawnych województw; Prasa powiatowa; Prasa miejsko-terenowa); Prasa sublokalna (Prasa zakładowa, branżowa i szkolna; Prasa miejska, miejsko-wiejska i wiejska; Prasa parafialna i dekanalna; Prasa wiejska poza strukturą gminy). 7. Model przemysłowo-marketowo-rolniczy dziennikarstwa lokalnego w podregionie wrocławskim: Prasa mikroregionalna (Prasa powiatowa); Prasa sublokalna (Prasa miejska, miejsko-wiejska i wiejska; Prasa parafialna i dekanalna; Prasa zakładowa). 8. Model wielkomiejski dziennikarstwa lokalnego w podregionie Wrocław miasto: Prasa mikroregionalna (Prasa diecezjalna; Prasa dawnych województw; Prasa miejsko-terenowa; Prasa powiatowa; Prasa kilku większych miast; Prasa miejska dużego miasta; Dodatki lokalne ogólnokrajowej „Gazety Wyborczej” i „Metro”); Prasa sublokalna (Prasa zakładowa, periodyki uczelniane „nienaukowe”, studenckie, szkolne, emerytalne); Prasa zakładowo-miejska i branżowo-miejska; Prasa osiedlowa i dzielnicowa; Prasa parafialna; Prasa zakonna). 9. „Zeszyty Obornik Śląskich” - czasopismo naukowe jako przykład ambitnego dziennikarstwa lokalnego: Okoliczność powstania „Zeszytów Obornik Śląskich”, ich nadawcy, redaktorzy i współpracownicy; Miejsce „Zeszytów Obornik Śląskich” wśród naukowych czasopism historycznych; Zawartość treści periodyku; Odbiorcy czasopisma, jego funkcje; Szata graficzna periodyku. 10. Prasa lokalna w procesie komunikacji wizerunkowej: Historia i standard cywilizacyjny miejscowości, kultura organizacyjna i tożsamość firmy jako konteksty ich wizerunku opisywane przez prasę lokalną; Szczegółowa problematyka terminologiczna wizerunku; Adresaci wizerunku firmy jako czytelnicy prasy lokalnej; Prasa lokalna w procesie komunikacji wizerunkowej (Prasa lokalna w procesie komunikacji wizerunkowej miejscowości; Prasa lokalna w procesie komunikacji wizerunkowej firmy). Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Zawiera: Badania nad prasą w Polsce w latach 1996-2001 i ich tradycja; Badania nad polską prasą lokalną. Studium przeglądowe; Prasa wydawana w Krakowie - przedmiotem badań nad prasą lokalną; Czy Lwów był „pustynią kulturalną”? Czasopisma społeczno-kulturalne i literackie w latach autonomii galicyjskiej; Polska i ukraińska prasa pedagogiczna w Galicji w okresie autonomii w latach 1867-1918; Prasa ukraińska we Lwowie w okresie autonomii Galicji (1867-1918).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
1.Identyfikacja operacji gospodarczych i zdarzeń gospodarczych. Klasyfikacja operacji gospodarczych, 2.Identyfikacja aktywów i pasywów.Bilans, 3. Księgowanie "od bilansu do bilansu".Zestawienia obrotów i sald, 4. Stornowanie błędnych zapisów, 5. Aktywa trwałe, 6. Materiały, 7. Towary, 8. Środki pieniężne, rozrachunki oraz krótkotermonowe aktywa finansowe, 9. Ewidencja i rozliczenia kosztów, 10. Przychody i koszty ich uzyskania, 11. tworzenie, podział i rozliczenie wyniku finansowego, 12. Kapitały i rezerwy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
R.1 Socjologia i polityka społeczna: Przedmiot i geneza socjologii; Kultura i natura; Jednostka a społeczeństwo. Społeczne uwarunkowania osobowości. Typy osobowości. Role społeczne; Więź społeczna. Grupy społeczne ich struktura i funkcje. Rodzina i tłum jako małe grupy społeczne; Teorie uwarstwienia społecznego; Państwo Naród i ideologie narodowe; Regulacja społeczna; Ideo logia; Społeczeństwo masowe i kultura masowa; Zagadnienia rozwoju społecznego; Przedmiot i zadania polityki społecznej. R.2 Komunikacja społeczna: Podstawowe zagadnienia komunikacji społecznej; Kultura logiczna jako płaszczyzna dialogu; Sztuka słuchania; Komunikacja niewerbalna; Co to znaczy - dobrze się komunikować? Skuteczna komunikacja- jej uwarunkowania i zakłócenia; Wywieranie wpływu i manipulowanie w komunikacji; Grupy społeczne a style komunikowania się; Podstawowe pojęcia analizy transakcyjnej; Umiejętność asertywnego komunikowania się; O tym, jak nie godzimy się z bezsensem, czyli teoria redukcji dysonansu poznawczego Leona Festingera Kobiecość, męskość, androgynia - płeć psychologiczna człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
1.Polityka gospodarcza i jej aspekty, 2.Polityka stabilizacyjna : Destabilizacyjne elementy i cele polityki stabilizacyjnej, .Fiskalna (budżetowa) polityka, .Polityka monetarna (pieniężna), .Zewnętrzna polityka gospodarcza. 3.Integracja ekonomiczna : Pojęcie, typy i stopnie integracji, Międzynarodowa koordynacja polityk gospodarczych, Europejski proces integracyjny, 4.Mikroekonomiczna polityka społeczne : Polityka ochrony konkurencji, Strukturalna polityka, Regionalna polityka, Polityka społeczna, Polityka redystrybucyjna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 13)
Globalizacja a przełom w zarządzaniu; Teoretyczne podstawy badania strategii marketingowych przedsięb iorstw transnarodowych (globalizacja); Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie poszukującym proryn kowej reorientacji; Kreowania wizerunku przedsiębior stwa istotnym elementem jego rozwoju; Kreatywność w marketingu jako zasób przedsiębiorstwa. Zastosowanie zasad zarządzania wiedzą do analizy rozwiązywania problemów marketingowych w przedsiębiorstwie; Marke ting w obliczu zmian - kontekst kreowania wizerunku marki; Ocena satysfakcji klienta; Strategia Zarządza nia Relacjami z Klientami (CRM): zmiana filozofii kontaktów z klientem; Praktyka segmentacji rynku w przedsiębiorstwie na rynku krajowym- wyniki badania; Zmienność kontroli marketingowej w kontekście stosowa nej strategii biznesowej- wyniki badań polskich przed siębiorstw; Zastosowanie Internetu w marketingu; Rola i zakres public relations w administracji; Public relations w strategii marketingowej organizacji non- profit; Strategia wyższej szkoły niepublicznej w proce sie zmian; Polskie przedsiębiorstwa handlowe- konkuren cyjność rynkowa, strategie i instrumenty ich realiza cji (w świetle badań ankietowych); Problematyka aktyw ności rynku nieruchomości komunalnych na przykładzie gminy Wrocław; Targi branżowe w praktyce na przykła dzie branży mebli ogrodowych; Strategia marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Problemy metodyczne tworzenia koncepcji i oceny polskiej transformacji, 2.Prezentacja i ocena transformacji systemowej :Polityka (strategia) społeczno-gospodarcza państwa, Polityka (strategia) społeczno-gospodarcza władz lokalnych, Przedsiębiorstwo (firma) i jego strategia, Kapitał w restrukturyzacji polskiej gospodarki, Współdziałanie strategiczne, Restrukturyzacja przemysłu polskiego. 3.Kierunki działań strategicznych i szanse ich realizacji - plansze
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Książka
W koszyku

Przestrzeń fizyczna.
Beskidzki krajobraz kulturowy Bielska-Białej, atrakcja codzienności z uwarunkowań historycznych; Zakopane - terra incognita; Architektura schronisk i zajazdów w miejscach zapomnianych turystycznie na ziemi wałbrzyskiej; Opactwo cysterskie w Fontenay - model turystycznego wykorzystania założenia poklasztornego; Terra incognita Fortificata; Krajobraz kulturowy wsi jako atraktor turystyczny województwa podkarpackiego; Nowe w starym - projekt inwestycji turystycznych w starym podzłotogórskim krajobrazie; Interpretacja poprzemysłowych obiektów na potrzeby turystyki na wybranych przykładach Sudetów Kłodzkich; Kształtowanie zabudowy na terenach cennych przyrodniczo i wypoczynkowo - pustka, osadnicze przesycenie; Terra incognita dla turystycznych eksploracji. Przestrzeń eksploracji turystycznej jako miejsce ekstremalnych podróży i ekscytacji; Droga Śródsudecka jako przykład drogi w krajobrazie górskim; Region Toskanii jako przykład obszaru o wyjątkowym potencjale turystycznym; Teatralizacja przestrzeni muzealnej na przykładzie Muzeum Ikona w Supraślu.
Przestrzeń społeczna.
Obszar chroniony: walor czy przekleństwo turystyki?; Zrównoważony rozwój a agroturystyka na przykładzie gminy Międzylesie; Lokalne sieci agroturystyczne a rozwój turystyki wiejskiej w województwie pomorskim; Wurwiwal jako integralna część turystyki wysokogórskiej; Osoba niepełnosprawna - turystą (przykład definicji i pojęć); Przedwojenne polskie wyprawy alpinistyczne a rozwój współczesnej turystyki wysokogórskiej; Nieocenione zrzeszenia: rola niemieckich towarzystw górskich w turystycznym oswajaniu Sudetów; Charakterystyka strefy nadmorskiej Ziem Odzyskanych po 1945 roku; Błękitna Szkoła stymulatorem rozwoju edukacji i turystyki w województwie pomorskim; Forteczna działalność Sekcji Historycznej Towarzystwa Miłośników Miasta Lubonia jako forma integracji społeczności lokalnej; Centrum handlowe jako "produkt turystyczny"; Wioski tematyczne jako produkt turystyczny i ich rola w rozwoju społeczności lokalnych; Nowy etap współpracy na obszarze Euroregionu Glacensis w latach 2007-2013, w płaszczyźnie turystyki; Wybrane aspekty prawne ochrony przyrody w Polsce; Źródła informacji o terenie wykorzystywane przez turystów odwiedzających Park Narodowy Gór Stołowych; Aspekty środowiskowego oddziaływania turystyki w krajobrazie kulturowym na przykładzie wiosek Goszowa, Starego i Nowego Gierałtowa oraz Bielic w Kotlinie Kłodzkiej; Analiza osobowości menedżerów zakładów uzdrowiskowych według typologii osobowości Rene Le Senne'a.
Przestrzeń duchowa.
Turystyka konceptualna, czyli podróż nad morza południowe; Miasto jako obiekt detektywistycznych odkryć turysty; Ślęża - manowce turystyki kulturowej; Dawne cmentarze dolnośląskie jako miejsca godne uwagi turystów; Odkrywanie śląskich atrakcji. Mity i literatura a turystyka; Pierścień św. Kinki jako produkt turystyczno-kulturowy; Znana i nieznana społeczność żydowska ziemi kłodzkiej. Analiza przypadku Kudowy Zdroju i Polanicy Zdroju; Muzeum w Sztutowie i jego percepcja jako destynacji turystycznej w opinii turystów; Koncepcja trasy turystycznej "Droga kultury przemysłowej" w Wałbrzychu; Szlaki kulturowej Europy jako produkt turystyczny; Atrakcje historyczne w strukturze produktu turystycznego - przykład Tunezji, Egiptu i Jordanii; Sztuka spacerowania, czyli śladami flaneura po nowoczesności i ponowoczesności (?)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
1. Ramy koncepcyjne, 2. Przemiany pracy, 3. Organizacja w rozwoju społeczności industrialnej, 4. Od hierarchii do sieci, 5. Przedsiębiorstwo wysoko wartościujące, 6. Przedsiębiorstwo w pojęciu stakeholenderskim (intersariuszy), 7. Przedsiębiorstwo jako społeczność, 8. Praca zespołowa, 9. Przemiany stylu kierowania ludźmi, 10. Kultura przedsiębiorstwa versus kultura narodowa, 11. Etyczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem, 12. Czeskie standardy kulturowe z niemieckiej perspektywy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
CZ. I. Uwarunkowania turystyki uzdrowiskowej: Niektóre uwarunkowania społeczne i dylematy współczesności a turystyka uzdrowiskowa. Zarządzanie marketingowe w działalności uzdrowisk. Strategia błękitnego oceanu jako filozofia rozwoju powiatu kłodzkiego i jego uzdrowisk. Kulturowe konteksty turystyki uzdrowiskowej. Internet jako instrument promocji turystyki uzrowiskowej. Kształtowanie stosunków partnerskich między podmiotami prywatnymi a publicznymi działającymi w uzdrowiskach. Bioelektryczna metoda określania komponentów tkankowych człowieka w aspekcie turystyki uzdrowiskowej (propozycje badawcze i praktyczne). Nowoczesne uzdrowiska starego kontynentu. Analiza wybranych rozwiązań organizacyjnych w działalności europejskich uzdrowisk. CZ.II. Działalność uzdrowiskowa w Polsce i Europie: Możliwości i szanse wykorzystania walorów uzdrowiskowych i turystycznych Krasnobrodu w warunkach zrównoważonego rozwoju. Oferta talasoterapii we Francji. Turystyka uzdrowiskowa w Hiszpanii na przykładzie Galicji. Polska turystyka uzdrowiskowa w liczbach - zasoby gospodarcze i tendencje rozwojowe. CZ.III. Uzdrowiska Ziemi Kłodzkiej: Elementy krajoznawcze w ofercie uzdrowisk sudeckich. Wizerunek produktu uzdrowiskowego Ziemi Kłodzkiej. Szanse rozwoju oferty pobytowej Długopola-Zdroju. Analiza pozycji konkurencyjnej uzdrowisk powiatu kłodzkiego. Walory dla turystyki zdrowotnej w dawnych uzdrowiskach północnej części Dolnego Śląska. Architektura zrównoważona katalizatorem rozwoju uzdrowisk kłodzkich. Wiedza uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu powiatu kłodzkiego na temat atrakcji turystycznych i uzdrowiskowych Kotlin Kłodzkiej. Architektura obiektów w dolnośląskich zdrojach związanych z turystyką. Struktura społeczno-zawodowa mieszkańców Cieplic Zdroju według księgi adresowej z 1903 roku. Zapomniane schroniska górskie jako cel wędrówek turystycznych z Dusznik Zdroju. Trendy w turystyce i ich implikacje treściowe w przewodnikach turystycznych. Uwarunkowania koncepcji turystycznych tras narciarstwa śladowego w rejonie gór Orlickich i Bystrzyckich jako przykład transgranicznej współpracy w Euroregionie "Glacensis". Turystyka uzdrowiskowa z programem edukacyjnym promocji zdrowia i prewencji wtórnej chorób układu krążenia na przykładzie Polanica Zdrój. Uzdrowiska Dolnego Śląska na tle kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Turystyka w rozwoju gospodarczym Polski - aspekty teoretyczne: Wprowadzenie; R.1 Problematyka wzrostu i rozwoju gospodarczego w ujęciu teorii ekonomii; R. 2 Ekonomiczna teoria usług turystycznych; R. 3 Teoretyczne aspekty transformacji systemowej w turystyce polskiej. Cz. II Turystyka w rozwoju gospodarczym Polski - aspekty praktyczne: R.1 Wzrost i rozwój gospodarki polskiej a proces serwicyzacji; R. 2 Wzrost i rozwój turystyki w Polsce w latach 90-tych. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 16)
Cz.I Wybrane problemy teorii turystyki: Problemy turystyki w gospodarce opartej na wiedzy; Wyzwania marketingowe w usługach turystycznych; Wizerunek firmy turystycznej; Franchising na tle wybranych polskich sieci hotelarskich; Jakość produktu turystycznego regionu; Zarządzanie turystyką; Psychologiczne aspekty osobowości menedżera turystyki; Prognozy ruchu przyjazdowego cudzoziemców do Polski; Rola nauczania języków obcych na przykładzie studentów kierunku turystyka i rekreacja; Marketing wirtualny w turystyce; Tworzenie marki dla jednostki terytorialnej. Cz.II Doświadczenia i praktyka rozwoju i promocji działalności turystycznej: Polityka turystyczna gminy; Promocja usług turystycznych na przykładzie doświadczeń firmy "Globtroter"; Rola kultury w rozwoju i promocji turystyka na przykładzie programów samorządowych Wrocławia i województwa dolnośląskiego; Globalne determinanty rozwoju turystyki i rekreacji w Polsce, z koncentracją na Ziemi Kłodzkiej; Turystyka w aglomeracji wrocławskiej; Stan środowiska naturalnego i jego wpływ na rozwój turystyki Ziemi Kłodzkiej; Rozwój turystyki w pasie przygranicznym miast i gmin należących do Euroregionu Glacensis; Możliwości rozwoju turystyki wiejskiej na Ziemi Kłodzkiej; Niektóre aspekty prawa turystycznego a rozwój oraz funkcjonowanie turystyki i hotelarstwa; Kredyt bankowy jako źródło finansowania przedsiębiorstwa turystycznego; Strategia Rozwoju Powiatu Kłodzkiego i Strategia Rozwoju Gminy Bystrzyca Kłodzka - przygotowanie samorządu do wspierania małej i średniej przedsiębiorczości w dziedzinie turystyki; Analiza i ocena możliwości rozwoju turystyki prowadzona na potrzeby tworzenia strategii na przykładzie :Strategii Rozwoju Turystyki w Mieście Jelenia Góra i Powiecie Jeleniogórskim"; Rola liderów społeczności lokalnych w Euroregionie Neisse-Nisa-Nysy; Profesjonalna turystyka zdrowotna - szansą rozwoju regionu Kotliny Kłodzkiej czy wyzwaniem, ktróemu nie potrafimy sprostać? Cz.III Przyszłość turystyki w rozwoju regionu: Warunki rozwoju turystyka na Ziemi Kłodzkiej ze szczególnym uwzględnieniem promocji i przykładowych przedsięwzięć rozwojowych; Forteczny Park Kultury - Twierdza Kłodzka - turystyczną przepustką do Europy; Inwestycje szansą rozwoju turystyki lokalnej w świetle literatury naukowej; Strategiczne uwarunkowania rozwoju Ziemi Kłodzkiej; Odnowa wsi szansą rozwoju turystyki wiejskiej; Perspektywy rozwoju turystyki wyjazdowej Polaków do Hiszpanii w ujęciu marketingowym; Znaczenie turystyki w rozwoju regionu; Nowe formy organizacji i promocji aktywnego wypoczynku jako alternatywa rozwoju regionu; Czynniki wpływające na wartość nieruchomości rekreacyjnych; Rozwój turystyki biznesowej w Polsce; Turystyka przyjazdowa w Polsce; Problemy gospodarki turystycznej w Polsce. Wybrane aspekty regionalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
1. Pojęcie i odmiany wartości, 2. Charakterystyka metod majątkowych, 3. Charakterystyka metod dochodowych, 4. Charakterystyka metod mieszanych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 15)
Tom 1. Makroekonomiczne uwarunkowania działalności małych i średnich przedsiębiorstw (208 s. : wykr., tab.); Tom 2. Specyficzne aspekty zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami (212 s. : wykr., tab.).
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 15)
1. Wpływ Unii Europejskiej na zmiany otoczenia gospodarczego MSP w Polsce (uwarunkowania prawne), 2. Wykorzystanie doświadczeń Unii Europejskiej w tworzeniu instytucjonalnych form wspierania sektora MSP w Polsce, 3. Możliwości funkcjonowania sektora MSP w Polsce w aspekcie członkostwa w UE, 4. Małe i średnie przedsiębiorstwa
w specjalnych strefach ekonomicznych po przystąpieniu do Unii Europejskiej, 5.System funduszy pożyczkowych i
poręczeniowych jako wsparcie rozwoju małych i śred nich przedsiębiorstw w Polsce, 5.Programy pomocowe prz eznaczone dla przedsiębiorców rozpoczynajacych działa lność gospodarczą, 6.Kapitały zewnętrzne w finansowani u produkcji "zielonej energii" na przykładzie małych elektrowni wodnych, 7.Realizacja polityki budżetowej w Polsce w kontekście wspierania rozwoju małych i śre dnich przedsiębiorstw, 8.Polityka państwa wobec małych
i średnich przedsiębiorstw, 9.Szanse rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw handlowych w procesach integr acji europejskiej, 10.Kierunki działań projakościowych
w małych i średnich przedsiębiorstwach, 11.Wspieranie MSP i pomoc publiczna w krajach Unii Europejskiej, 12. Pomoc finansowa dla małych i średnich przedsiębiorstw w ramach programu PHARE, 13.Możliwości pozyskania środ ków na inwestycje przez MSP w ramach Sektorowego Progr amu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębior stw (SPO WKP), 14.Strategie globalne i regionalne a polityka wspierania rozwoju MSP w kontekście przechodz enia od przedsiębiorstwa tradycyjnego do organizacji wirtualnej, 15.Odpowiedzialność cywilnoprawna przedsię biorcy za szkody wyrządzone w środowisku naturalnym, 16.Formy pomocy oraz oczekiwania małych i średnich prz edsiębiorstw wobec udzielonego wsparcia, 17.Wpływ poli tyki Polski oraz Unii Europejskiej na MSP turystyczne oraz transportowe, 18.System wspierania innowacji i tr ansferu technologii dla małych i średnich przedsię biorstw.Wnioski dla Dolnego śląska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" ; Nr 15)
1. Informacyjno-decyzyjne aspekty systemu logistycznego przedsiębiorstwa produkcyjnego, 2. Zarządzanie własnością intelektualną w małych i średnich przedsiębiorstwach, 3. Podejmowanie działalności gospodarczej i uwarunkowania rozwoju MSP, 4. Wpływ małych i średnich przedsiębiorstw na rynek pracy w Polsce, 5. Zarządzanie małymi przedsiębiorstwami, 6. Potencjał pracy jako krytyczny czynnik sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw, 7. Tworzenie systemu wspomagania małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie eksportu w regionie opolskim, 8. Mikroprzedsiębiorstwo jako szczególna kategoria małej firmy. analiza i ocena działalności mikroprzedsiębiorstw w latach 1993-2001, 9. Zasady opodatkowania VAT małych przedsiębiorstw, 10. Specyfika motywowania w dziale marketingu, 11. Opis działania menedżera firmy radiowej na przykładzie radia wrocławskiego, 12. Tanie i skuteczne, 13. Prawa konsumentów w działalności małych i średnich przedsiębiorstw, 14. Możliwości oraz bariery wykorzystania Internetu przez małe i średnie przedsiębiorstwa, 15. Wybrane problemy eksploatacji maszyn i u rządzeń w małych i średnich przedsiębiorstwach, 16. Internetowe możliwości wspierania procesu decyzyjnego w przedsiębiorstwie na przykładzie województwa lubuskiego, 17. Dylematy polskich oraz europejskich małych i średnich przedsiębiorstw wobec możliwości ich rozwoju, 18. Strategia Rozwoju Powiatu Kłodzkiego i Strategia Rozwoju Gminy Bystrzyca Kłodzka - przygotowanie samorządu do spierania małej i średniej przedsiębiorczości w dziedzinie turystyki, 19. Budowanie lojalności klientów jako sposób na uzyskanie przewagi konkurencyjnej.
średnich przedsiębiorstw wobec możliwości ich rozwoju , 18.Strategia Rozwoju Powiatu Kłodzkiego i strategia Rozwoju Gminy Bystrzyca Kłodzka - przygotowanie samorz ądu do wspierania małej i średniej przedsiębiorczości w dziedzinie turystyki, 19.Budowanie lojalności klient ów jako sposób na uzyskanie przewagi konkurencyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
R.1 Promocja w działalności przedsiębiorstw: Ch-ka działalności marketingowej; Planowanie marketingowe; Rola promocji w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Formy promocji; Etyka promocji. R.2 Public relations jako forma promocji mix: Cele i funkcje public relations; Planowanie public relations; Metody, techniki i środki public relations; Bariery i trudności - efekt bumerangowy; Skuteczność public relations. R.3 Organizowanie public relations: Wyznaczanie zadań w zakresie public relations; Specjalista do spraw public relations; Informacje i komentarz; Wizerunek przedsiębiorstwa i produktu; Public relatins w sytuacjach kryzysowych; Finansowanie public relations. R.4 Studia przypadków public relations: Policja; Wojsko; Gmina; Toyota Tsusho Corporation; Kombinat "PZLhydral" S.A.; ABB Instal LTD; Fabryka samochodów; Elektrociepłownia "Opole"; Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia "Jurex"; Szkoła średnia. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja")
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
R.1 Grupy producenckie: Uwarunkowania i tendencje rozwoju grup producenckich w Polsce; Związek gospodarczy - przykład integracji na tle działalności floty samochodowej; Konsorcjum "Turystyczna Szóstka" jako forma marketingowej integracji w turystyce; Wpływ przystąpienia do grupy rynkowej (producenckiej) na realizowaną strategię marketingową przedsiębiorstwa; Grupy producenckie; Działalność grupy producentów trzody chlewnej w świetle badań ankietowych; Menedżerowie małych firm rejonu kępińskiego. Wybrane aspekty w kontekście Unii Europejskiej. R.2 Formy wspierania zintegrowanej działalności: Praca zespołowa kluczem do sukcesu; Promocja "zagłebia meblowego"; Konsekwencje przekształceń i konsolidacji przedsiębiorstw prowadzonych przez osoby fizyczne w podmioty prawa handlowego. Studium przypadku; Wpływ grupy interesów na konkurencyjność gospodarki; Wiedza organizacji a związki gospodarcze. R.3 Koordynacja gospodarcza: Współpraca partnerska jako nowe źródło sukcesu przedsiębiorstwa; Skala oraz intensywność procesów fuzji i przejęć w Polsce i w innych krajach; Franchising jako wyższa forma związku gospodarczego; Rozwój współpracy przedsiębiorstw poprzez eurotfansformację; Związki gospodarcze na rynku obrotu wyrobami hutniczymi w Polsce; Ubzepieczenia finansowe jako metoda wspierania eksportu; Firmy meblarskie rejonu kępińskiego i ich menedżerowie. R.4 Lokalne inicjatywy w dziedzinie koordynacji gospodarczej: Funkcje Samorządowych Funduszy Pożyczkowych "Karbona" w kreowaniu rozwoju regionalnej przedsiębiorczości; Lokalny potencjał szansą rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie powiatu kępińskiego; Bogactwo gospodarki lokalnej w kreowaniu silnej marki "kępińskie meb;e"; Wpływ outsourcingu na bezpieczeństwo funkcjonowania zrzeszeń instytucji bankowych; Nowoczesne metody zarządzania samodzielnym publicznym zakładem opieki zdrowotnej; Systemy zintegrowanej gospodarki odpadami; Szanse rozwoju dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce po wejściu do Unii Europejskiej (raport badawczy); Mandragoń - wielkopolskie deja vu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej