Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(24)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(42)
Autor
Kołodko Grzegorz W
(3)
Garbarski Lechosław
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Kieżun Witold
(2)
Kuzińska Hanna
(2)
Kwiatkowski Stefan
(2)
Oniszczuk Jerzy
(2)
Runiewicz Małgorzata
(2)
Tomkiewicz Jacek
(2)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bąk Dariusz
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Glinka Beata
(1)
Goryńska Anna
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Gwiazda Tomasz D
(1)
Góralczyk Wojciech (1951- )
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Kamiński Marek B
(1)
Karpiński Jakub
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Kostera Monika
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalewski Oskar
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Kubin Jerzy
(1)
Lee Nancy (1945- )
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Ożyński Antoni
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Postuła Marta
(1)
Sopoćko Andrzej
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Szczepankowski Piotr J
(1)
Szmigielska Teresa Urszula
(1)
Sztompka Piotr
(1)
Wind Yoram (Jerry)
(1)
Wyczański Andrzej
(1)
Zacher Lech W
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Temat
Przedsiębiorstwo
(8)
Organizacja
(5)
Polska
(5)
Finanse publiczne
(4)
Marketing
(4)
Gospodarka
(3)
Podatek
(3)
Zarządzanie
(3)
Banki
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Państwo dobrobytu
(2)
Praca
(2)
Prawo
(2)
Przywództwo
(2)
Sektor publiczny
(2)
Unia Europejska
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Akcyza
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Decyzje
(1)
Demokracja
(1)
Edukacja
(1)
Estonia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europa
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencja
(1)
Konstytucja Europejska
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Litwa
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka
(1)
Nauki społeczne
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Oświata
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Państwo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Polityka
(1)
Polska Akademia Nauk
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Postęp techniczny
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prawo naturalne
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Publicystyka polska
(1)
Racjonalność
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rozumowanie
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Równość (prawo)
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Spożycie
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Swapy procentowe
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Transakcja opcyjna
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Transport
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
1989-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
44 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Konkurowanie w płaskim świecie; 1. Imperatyw orkiestracji; Przedmiot uwagi: firma i sieć; Orkiestruj sieć; Konkuruj z sieciami; 2.Zarządzanie: sprawowanie kontroli i upełnomocnianie: Przyjmuj odpowiedzialność za całą sieć- niezależnie od tego, czy jest Twoją własnością czy nie; Upełnomocnij "małych Jonów Wayne'ów" do tworzenia dużych-małych firm; Wprowadź napięte plany trzyletnie, aby doprowadzić do równowagi między stabilizacją i odnową; Buduj firmę wokół klienta; Stosuj regułę 30/70, aby tworzyć organizacje luźno-ścisłe; 3. Tworzenie wartości- specjalizacja i integracja; Przechwyć "3 miękkie dolary" dzięki spojrzeniu poza fabrykę; Sprzedawaj u źródła, budując mosty między marketingiem marketingiem operacjami; 4. Wnioski dotyczące polityki i praktyki: Polityka: budowanie biznesu bez granic w świecie państw narodowych; Praktyka: dźwignia do poruszania ziemi; Zakończenie: czy jesteś gotów iść na całość w konkurowaniu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Tożsamość marketingu : 1.Marketing jako funkcja i koncepcja działania, 2.Koszty i efekty działań marketingowych, 3.Obszary wykorzystywania marketingu. Cz.II Etyczne problemy marketingu w Polsce : 1.Marketing a kształtowanie postaw społecznych, 2.Marketing a interesy nabywców, 3.Etyczne dylematy specjalistów marketingu. Cz.III Przyszłość marketingu : 1.Kierunki rozowju marketingu, 2.Możliwości i zagrożenia rozowju marketingu w Polsce, 3.Oczekiwania wobec marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynek i jego funkcjonowanie, Istota i podstawowe załoz enia marketingu, Analiza mozliwości i zagrożeń działań , Postępowanie nabywców na rynku, Wybór rynku docelowe go, Podstawy badań marketingowych, Produkt jako elemen t marketingu, Działania związane z produktem, Cena ja ko element marketingu, Dystrybucja jako element market ingu, Mechanizm oddziaływania promocji, Instrumenty pr omocji, Marketing bezpośredni, Marketing dóbr i usług zaopatrzeniowych, Marketing usług
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacje niekomercyjne a marketing; Kształtowanie strategii marketingowej organizacji niekomercyjnej; Marketing w wybranych działaniach organizacji niekomercyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Cz.I Rola marketingu w sektorze publicznym: 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli, 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia. Cz.II Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym: 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług, 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających, 5. Optymializaja kanałów dystyrbucji, 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki, 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresatów, 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększenie jego zadowolenia, 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny, 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne. Cz.II Zarządzanie procesem marketingu: 11. Zbieranie od obywateli danych, pogladów i informacji zwrotnych, 12. Monitorowanie i ocena wyników, 13. Opracowanie aktrakcyjnego planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I.Pozycja konkurencyjna oraz czynniki zdolności konkurencyjnej gospodarek w świetle teorii. II. Transformacja, liberalizacja a główne czynniki wzrostu państw nadbałtyckich.III. Analiza konkurencyjności Estonii, Litwy i Łotwy. IV.Strategia budowy zdolności konkurencyjnej państw nadbałtyckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kultura organizacyjna: Koncepcja kultury organizacyjnej; Typy kultur; Kultura organizacyjna a jednostka - wzajemne relacje; Zarządzanie międzykulturowe. R.2 Zarządzanie wiedzą. Organizacja inteligentna. Organizacja ucząca się: Pojęcie wiedzy (definicje, typologie); Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska; Pracownicy wiedzy i firmy inteligentne/uczące się; Wiedza a efektywność funkcjonowania organizacji; Miejsce edukacji w tworzeniu organizacji inteligentnej i pracowników wiedzy; Fakty i mity związane z zarządzaniem wiedzą. R.3 Komunikowanie się w organizacji: Sposoby komunikowania się; Dostęp do informacji i style komunikowania się; Stereotypy i błędy w komunikowaniu się; Public relations (PR); Zarządzanie relacjami z klientami (Customers Relations Management - CRM). R.4 Kierownik i kierowanie: Role kierownicze - uwarunkowania i podstawowe koncepcje; Klasyczne koncepcje ról kierowniczych; Nowe role kierujących; Konflikt ról Władza w organizacji; Style kierowania; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie kryzysem; Zarządzanie konfliktem Etyczne problemy kierowania. R.5 Motywowanie: Definicje i źródła motywacji; Modele i teorie motywacji; Sposoby motywowania. R.6 Zarządzanie czasem: Czas - istota i definicje; Umiejętności i techniki związane z zarządzaniem czasem Zarządzanie czasem a organizacja pracy własnej menedżera. R.7 Inteligencja emocjonalna (IE) w praktyce kierowania: Podstawowe definicje i pojęcia inteligencji emocjonalnej; Charakterystyka osób o wysokim i niskim wskaźniku EQ; Rodzaje emocji; Wpływ inteligencji emocjonalnej na osiąganie sukcesu. IE w kierowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wstęp; 1. Proces badawczy; 2. Rekonstrukcja procesu: Informacje ogólne o firmie; Początki restrukturyzacji; Program rzeczników zmian; 3. Konkluzje. Aneks: Harmonogram programu rzeczników zmian; Struktura organizacyjna; Struktura zatrudnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowa szansa czy nowe wyzwanie: "Nowa gospodarka" i stare problemy. Perspektywy szybkiego wzrostu w krajach posocjalistycznej transformacji; Czy tradycyjna ekonomia pozwala zrozumieć "nową gospodarkę"?; "Nowa gospodarka" jako interakcja techniki, gospodarki i społeczeństwa; Ludzie w sieci. Czy Internet zmienia nasz światopogląd?. 2. Nowy-stary biznes: Przedsiębiorczość intelektualna a trwały rozwój gospodarczy europejskich krajów posocjalistycznych; Technologia Informacyjna jako czynnik wspomagający proces globalizacji - studium na przykładzie polskiej transformacji; Przedsiębiorczy wobec e-biznesu. Szanse i zagrożenia dla polskiej e-gospodarki; Negocjacje w warunkach gospodarki cyfrowej. Kontynuacja i zmiana; Globalizacja, rozwój technologiczny i działanie termitów fiskalnych. 3. E-biznes. Podejście sektorowe: Handel elektroniczny jako czynnik rozwoju: perspektywy, wyzwania, ograniczenia; E-finanse a makro-, mezuzo- i mikroekonomia. Wstęp do analizy kosztów i korzyści; Bankowość elektroniczna - implikacje dla rozwoju sektora bankowego w Polsce; "Nowa gospodarka" techniki informatyczne czynnikiem zmian polskiego transportu. 4. E-biznes. Podejście regionalne: Strukturalne i regionalne implikacje "nowej gospodarki" w krajach transformacji (na przykładzie Węgier); Upowszechnianie technologii handlu elektronicznego w Rosji. 5. Światowe doświadczenia i wnioski dla regionalnej polityki gospodarczej: Technologie informatyczne a wzrost gospodarczy: analiza porównawcza; Związek polityki gospodarczej ze wzrostem: wyniki analizy porównawczej; Technologie informatyczne jako motor rozwoju handlu elektronicznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Fundamenty zarządzania jakością: 1. Istota jakości, 2. Zmienność-wróg jakości, 3. Standardy, wzorce jakości, 4. Ekonomika jakości. Cz. II Instrumenty zarządzania jakością: 5. Analiza zmienności - badanie stanu systemu, 6. Rozwiązywanie problemów jakości, 7. QFD- planowanie standardu, 8. FMEA - sprawdzanie standardu, 9.Analiza Wartości - optymalizacja standardu. Cz. III Modele zarządzania jakością: 10. Japoński model TQC, 11. Amerykański model TQM, 12. Normy ISO serii 9000, 13. Nagrody jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie, Zasady administracji, Human Relations, Funkcje zarządzania, Motywacja, Przywództwo, Kultura organizacyjna; Nowoczesne teorie zarządzania, Metafory organizacji, Etyka zarządzania, "Nowa fala" w zarządzaniu, Przedsiębiorczość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Pojęcie prawa, R.2 Tworzenie prawa (źródła prawa), R.3 Stosunek prawny i podmioty prawa, R.4 Obowiązywanie, stosowanie i wykładnia prawa, R.5 Systematyka prawa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Konsekwencje zmian systemowych dla procesu inwestycyjnego; R.2 Polityka fiskalna okresu transformacji; R.3 Instrumenty fiskalne a oszczędności i tworzenie kapitału w gospodarce narodowej; R.4 Wyzwania dla współczesnej polityki fiskalnej w Polsce; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Stan debaty o reformie UE w przededniu spotkania Rady Europejskeij 14-15 grudnia 2006 r., 2. Priorytety Prezydencji Niemiec w Unii Europejskiej, 3. Znaczenie Traktatu konstytucyjnego dla reformy ustrojowej UE i stan procedury ratyfikacyjnej, 4. Niemiecka Prezydencja a przyszłosć europejskiego Trybunału konstytucyjnego, 5. Możliwości reformy ustrojowej UE w warunkach odrzucenia Traktatu konstytucyjnego, 6. Stan dyskusji w Polsce nad reformą Unii europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawowe pojęcia związane ze strukturą organizacyjną; Projektowanie organizacji - spojrzenie z punktu widzenia przepływu informacji; Podstawowe parametry struktury organizacyjnej i ich projektowanie; Uwarunkowania struktury organizacyjnej i ich konsekwencje; Zmiana organizacyjna a struktura - wybrane aspekty.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Problemy ogólne. Racjonalność myślenia, decydowania i działania - pytania i wątpliwości; Rozum i racjonalność - tradycja, współczesne przemiany i wyzwania; Informacyjne podstawy rzeczowo racjonalnej polityki w sytuacji zmian; Zachowania racjonalne w otoczeniu quasi-chaotycznym; Dwa źródła naruszeń postulatów racjonalności w ocenach i wyborach ludzkich; Trzy racjonalności: rynek, państwo , społeczeństwo; Racjonalność w procesach społeczno-gospodarczych; Racjonalność nowoczesna i ponowoczesna w kulturze u schyłku XX wieku; Racjonalność, tabu kulturowe i "kontrola przez wolność"; Problemy oceny racjonalnej w historii. Część II: Problemy szczególne (dziedzinowe). Zasady i rodzaje racjonalności naukowej; O racjonalności technicznej i okołotechnicznej; Racjonalność działalności innowacyjnej; Racjonalność użytkowania Internetu; Racjonalność myślenia i decydowania w polityce; Racjonalność i manipulacja; Racjonalność ekologiczna w społeczeństwie konsumpcyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Specyfika podatków pośrednich. Kryteria klasyfikacji, 2.Funkcje podatków pośrednich, 3.Podatki pośrednie głównym źródłem dochodów budżetowych w Polsce, 4.Społeczne funkcja podatków pośrednich w Polsce, 5.Funkcja gospodarcza pośrednich podatków w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co my tutaj robimy? 2. Mapa słoneczna, 3. Polski paradoks, 3. Potrzeba wizji, 4. Czas przeszły niedokonany, 5. Ku współczesności, 6. Grzechy pierworodne, 7. W stronę diagnozy, 8. Trzy kraje w jednym, 9. Słabość prawa, 10. Wady państwa, 11. Mentalność i nastroje, 12. Język znakiem emocji, 13. Zaufanie i panika moralna, 14. Życie co dzienne, 15. Co z rodziną?, 16. Trochę o edukacji, 17. Nowe barbarium, 18. Społeczeństwo obywateli, 19. Odmiany a kapitału, 20. Siła powiązań, 21. Kapitał moralny, 22. Kapitał nadziei, 23. Szok społeczny, 24. Bariery aktywności , 25. Bariery zewnętrzne, 26. W stronę praktyki, 27. Co z ustrojem, 28. Jaka kultura?, 29. Co ze sztuką?, 30. Społeczeństwo aktywne, 31. Szkic do modelu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej