Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Dostępność
tylko na miejscu
(42)
dostępne
(24)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(42)
Autor
Kołodko Grzegorz W
(3)
Garbarski Lechosław
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Kieżun Witold
(2)
Kuzińska Hanna
(2)
Kwiatkowski Stefan
(2)
Oniszczuk Jerzy
(2)
Runiewicz Małgorzata
(2)
Tomkiewicz Jacek
(2)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Bąk Dariusz
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fung Victor K
(1)
Fung William K
(1)
Glinka Beata
(1)
Goryńska Anna
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Gwiazda Tomasz D
(1)
Góralczyk Wojciech (1951- )
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Kamiński Marek B
(1)
Karpiński Jakub
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Kostera Monika
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalewski Oskar
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Kubin Jerzy
(1)
Lee Nancy (1945- )
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Ożyński Antoni
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Postuła Marta
(1)
Sopoćko Andrzej
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Szczepankowski Piotr J
(1)
Szmigielska Teresa Urszula
(1)
Sztompka Piotr
(1)
Wind Yoram (Jerry)
(1)
Wyczański Andrzej
(1)
Zacher Lech W
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Temat
Przedsiębiorstwo
(8)
Organizacja
(5)
Polska
(5)
Finanse publiczne
(4)
Marketing
(4)
Gospodarka
(3)
Podatek
(3)
Zarządzanie
(3)
Banki
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Normy ISO 9000
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Państwo dobrobytu
(2)
Praca
(2)
Prawo
(2)
Przywództwo
(2)
Sektor publiczny
(2)
Unia Europejska
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Akcyza
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Budżet państwowy
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Decyzje
(1)
Demokracja
(1)
Edukacja
(1)
Estonia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Europa
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencja
(1)
Konstytucja Europejska
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Litwa
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Metodologia
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauka
(1)
Nauki społeczne
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Oświata
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Państwo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek od towarów i usług
(1)
Polityka
(1)
Polska Akademia Nauk
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Postęp techniczny
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Prawo naturalne
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Publicystyka polska
(1)
Racjonalność
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Rozumowanie
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Równość (prawo)
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo obywatelskie
(1)
Spożycie
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Swapy procentowe
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Transakcja opcyjna
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Transport
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
1989-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Część I: Etos urzędnika administracji publicznej. Co to jest dobra administracja? Służba (publiczna): cnota zapomniana; Herberta A. Simona teoria administracji; Pozycja urzędnika we współczesnej administracji; Pomiędzy sługą i panem - dylemat urzędnika nowoczesnego państwa; Swoistość etyki zawodowej urzędnika; O możliwości kreowania etosu urzędnika; Aspekty normatywne wzorca osobowego urzędnika publicznego; Etos twórczy w administracji publicznej; Jan Paweł II o pracy ludzkiej - wskazówki dla urzędników administracji publicznej; Etos decyzji i odpowiedzialność za nią w kreowaniu nowego modelu relacji interpersonalnej. Część II: Infrastruktura etyczna w administracji publicznej. Etos urzędników administracji samorządowej a etos urzędników administracji rządowej. Elementy wspólne i różnice; Charakter prawny kodeksów etycznych oraz kodeksów postępowania etycznego urzędników publicznych i wybieralnych przedstawicieli do organów administracyjnych; Kodeksy etyczne w samorządach. Wnioski po akcji "Przejrzysta Polska"; Stosowanie kodeksów etycznych w "Gminach fair Play"; Europejskie standardy postępowania administracyjnego jako normy kreujące wzorce postaw etycznych urzędnika; Uwarunkowania etyczne procesu rekrutacji i selekcji urzędników samorządowych; Prakseologiczne aspekty decyzji podejmowanych przez urzędników samorządowych; Bezstronność jako zasada działań mediatora w postępowaniu sądowoadministracyjnym; Tworzenie procedury przyznawania dotacji jako element budowania infrastruktury etycznej urzędu. Doświadczenia Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Konkurowanie w płaskim świecie; 1. Imperatyw orkiestracji; Przedmiot uwagi: firma i sieć; Orkiestruj sieć; Konkuruj z sieciami; 2.Zarządzanie: sprawowanie kontroli i upełnomocnianie: Przyjmuj odpowiedzialność za całą sieć- niezależnie od tego, czy jest Twoją własnością czy nie; Upełnomocnij "małych Jonów Wayne'ów" do tworzenia dużych-małych firm; Wprowadź napięte plany trzyletnie, aby doprowadzić do równowagi między stabilizacją i odnową; Buduj firmę wokół klienta; Stosuj regułę 30/70, aby tworzyć organizacje luźno-ścisłe; 3. Tworzenie wartości- specjalizacja i integracja; Przechwyć "3 miękkie dolary" dzięki spojrzeniu poza fabrykę; Sprzedawaj u źródła, budując mosty między marketingiem marketingiem operacjami; 4. Wnioski dotyczące polityki i praktyki: Polityka: budowanie biznesu bez granic w świecie państw narodowych; Praktyka: dźwignia do poruszania ziemi; Zakończenie: czy jesteś gotów iść na całość w konkurowaniu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Cz.I Rola marketingu w sektorze publicznym: 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli, 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia. Cz.II Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym: 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług, 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających, 5. Optymializaja kanałów dystyrbucji, 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki, 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresatów, 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększenie jego zadowolenia, 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny, 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne. Cz.II Zarządzanie procesem marketingu: 11. Zbieranie od obywateli danych, pogladów i informacji zwrotnych, 12. Monitorowanie i ocena wyników, 13. Opracowanie aktrakcyjnego planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej