Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(1)
Autor
Szpon Jakub
(3)
Radecki Edward
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Kot Joanna
(1)
Kędziora Karolina
(1)
Laskowska Renata
(1)
Molenda Tadeusz
(1)
Mucharski Tomasz
(1)
Suproń Błażej
(1)
Szostak Daniel
(1)
Wasyluk Katarzyna
(1)
Wasyluk Rafał
(1)
Wyższa Szkoła Integracji Europejskiej (Szczecin)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Nauczyciele zawodu
(2)
Analiza SWOT
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Finanse publiczne
(1)
Informatyka
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Języki programowania
(1)
Mechanika
(1)
Mechanika stosowana
(1)
Nauczyciele informatyki
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Scottie Go
(1)
Scratch
(1)
Sektor publiczny
(1)
Start-up
(1)
Staż zawodowy
(1)
Wolontariusze
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Zachodniopomorskie, województwo
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Istota zadań publicznych i społecznych w demokratycznym państwie: Sektor rządowy i samorządowy, jego rola i zadania w demokratycznym państwie; Zadania publiczne i społeczne a dobra i usługi o charakterze użyteczności publicznej; Podmioty sektora publicznego realizujące zadania o charakterze użyteczności publicznej; Podmioty drugiegi i trzeciego sektora w realizacji zadań użytenczości publicznej - przesłanki i ogrniczenia. II. Pojęcie, zakres działalności pożytku publicznego a organizacje pozarządowe: Pojęcie i podstawy prawne działalności pożytku publicznego; Organizacja i funkcjonowanie podmiotów pożytku publicznego; Procedura prowadzenia działalności pożytku publicznego na podstawie zlecenia realizacji zadań publicznych; Źródła finansowania działalności organizacji pożytku publicznego; Karta zasad działania organizacji pożytku publicznego; Nadzór nad działalnością organizacji pożytku publicznego; Rada Działaności Pozytku Publicznego. III. Instytucje i rozwiązania prawne wspomagające realizację zadań przez organizacje pożytku publicznego Wolonariat jako szczególnego rodzaju instytucja wspierająca realizację zadań pożytku publicznego; Rola i zadania centrów wolontariatu; Pomoc publiczna i jej znaczenie w demokratycznym państwie; Podstawowe regulacje pomocy publicznej w Unii Europejskiej i jej konsekwencje; Istota, cele i podmioty udzielające pomoc publiczna w Polsce. IV. Miejsce fundacji i stowarzyszeń w realizacji zadań publicznych: Miejsce i organizacja fundacji jako podmiotów trzeciego sektora; Miejsce i organizacja stowarzyszeń jako podmiotów trzeciego sektora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nauczyciela / Wyższa Szkoła Integracji Europejskiej w Szczecinie)
Zawiera: R. 1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki jako instrument wsparcia finansowego nowo powstających start-upów: Spójność gospodarcza i społeczna w UE a wykorzystanie środków EFS; UE wspiera nowych przedsi1)biorców – wykorzystanie POKL do tworzenia start-upów (na przykładzie Działania 6.2); Projekt „Zysk z dojrzałości” – zasady realizacji i osiągnięte rezultaty (studium przypadku); Rola Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości w tworzeniu start-upów przez młodych ludzi. R. 2 Postawa proprzesiębiorcza – społeczne uwarunkowania powodzenia przedsięwzięcia biznesowego: Czy każdy jest przedsiębiorczy i co o tym decyduje?; Wpływ innych czynników osobowościowych na funkcjonowanie w biznesie; Komunikowanie się w firmie i budowaniu zespołu; O zarządzaniu własnym przedsięwzięciem bez ogródek. R. 3 Zasady pisania biznesplanów w kontekście oceny o dofinansowanie przedsięwzięcia: Istota biznesplanu; Budowanie biznesplanu; Wzory biznesplanów w ramach projektów UE. R. 4 Zagadnienia księgowe: Informacje podstawowe; Sprawozdawczość w przedsiębiorstwie; Ewidencje gospodarcze i podatki; Karta podatkowa; Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych; Ewidencje na zasadach ogólnych; Podatkowa księga przychodów i rozchodów; Podatek VAT; Ubezpieczenia społeczne. R. 5 Pomysł na biznes: Geneza opracowania biznesplanu w kontekście potrzeb przyszłego przedsiębiorcy; Planowanie w przedsiębiorstwie; Analiza przedsiębiorstwa w kontekście realizacji biznesplanu. R. 6 Potencjał uczestnika projektu wraz z identyfikacją ograniczeń: uczestnik projektu jako zasób i kapitał intelektualny kreowanej organizacji; uczestnik projektu jako przywódca i kierownik zespołu pracowników oraz współpracowników; Potencjał i wykształcenie uczestnika projektu a proces zakładania i prowadzenia firmy; Identyfikacja kluczowych ograniczeń w kompetencjach biznesowych. R. 7 Rynek i konkurencja, analiza SWOT: Produkt i usługa – przewaga na tle ofert konkurencji; W jaki sposób wykonywać wartościową analizę rynku?; Sposoby organizacji kanałów dystrybucji i promocji; Analiza konkurencji na rynku – konkurenci u partnerzy; Analiza SWOT jako kluczowy element planu strategicznego. R. 8 Efektywność ekonomiczna przedsięwzięcia: Umiejscowienie aspektu finansowego w strukturze biznesplanu; Zakres planowanych inwestycji jako warunek niezbędny do osiągnięcia efektywności ekonomicznej; Prognozy finansowe (sprzedaż, przychody, koszty); Analiza rachunku zysków i strat; Trwałość ekonomiczno-finansowa firmy. R. 9 Najczęściej popełnianie błędy w biznesplanie: Błędy merytoryczne; Błędy formalne. Załączniki: Biznesplan szkoły nauki jazdy; Biznesplan firmy o profilu turystyczno-noclegowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Wspieranie rozwoju ICT w Unii Europejskiej i Polsce: Wsparcie branży ICT przez UE w perspektywie finansowej 2014-2020; Branża ICT w Polsce; Wsparcie rozwoju sektora ICT w Polsce. 2. Projekt „Nie obawiaj się programować, to nie takie trudne – kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w zakresie nauki programowania”. 3. Zarys psychologicznej koncepcji rozwojowej dziecka na poziomie edukacji wczesnoszkolnej. 4. Programowanie w języku Scratch. 5. Programowanie w języku Scottie Go.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Informacja o projekcie: Opis Projektu; Zasady rekrutacji nauczycieli przedmiotów zawodowych i instruktorów praktycznej nauki zawodu w kierunkach ekonomicznym, turystycznym, logistycznym i informatycznym; Zasady naboru przedsiębiorstw z branży ekonomicznej, turystycznej, logistycznej i informatycznej; Dane adresowe. 2. Charakterystyka branży informatycznej. 3. Specyfika przedsiębiorstw branży informatycznej. 4. Charakterystyka przedsiębiorstw i szkół uczestniczących w Grupie opracowującej program stażu; Analiza SWOT podstaw programowych kształcenia w zawodzie technik informatyk. 6. Metody i formy pracy dydaktycznej. 7. Organizacja stażu dla nauczycieli przedmiotów zawodowych w przedsiębiorstwach informatycznych: Ogólny zarys programu stażu; Organizacja szkoleń i stażu. 8. Zaspokajanie potrzeb rynku pracy w aspekcie przygotowania absolwentów szkół zawodowych a perspektywy rozwoju branży informatycznej: potrzeby rynku pracy; Problematyka kształcenia w zawodzie o specjalności technik informatyk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Geneza powstania Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego; 2. Charakterystyka branż mechanicznej i mechatronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem województw zachodniopomorskiego i kujawsko-pomorskiego; 3. Program i organizacja stażu dla nauczycieli przedmiotów zawodowych i instruktorów praktycznej nauki zawodu kształcących w kierunkach mechanicznych i mechatronicznycj; 4. Problem teorii i praktyki zawodu nauczycielskiego; 5. Kompetencje jako wielowymiarowy potencjał nauczyciela współczesnej szkoły zawodowej; 6. Staże i praktyki zawodowe w rekwalifikacji zawodowej nauczyciela współczesnej szkoły zawodowej; 7. Nauczyciel jako doradca (nie tylko) zawodowy; 8. Raport z badania ewaluacyjnego Projektu pn. „Nauczyciel zawodu w praktyce”.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Europejski Fundusz Społeczny jako instrument realizacji unijnej polityki spójności: Geneza powstania Unii Europejskiej; Ewolucja i założenia Europejskiego Funduszu Społecznego; Europejski Fundusz Społeczny – stan obecny; Europejski Fundusz Społeczny w Polsce; Europejski Fundusz Społeczny w perspektywie 2014-2020. R. 2 Przedsiębiorczość w UE, Polsce i województwie zachodniopomorskim: Co znaczy przedsiębiorczość – próba definicji; Przedsiębiorczość w Unii Europejskiej; Przedsiębiorczość w Polsce; Przedsiębiorczość w województwie zachodniopomorskim. R. 3 Europejski Fundusz Społeczny jako instrument stymulujący rozwój przedsiębiorczości na przykładzie działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Finansowe instrumenty wsparcia przedsiębiorczości w Polsce; Wykorzystanie Europejskiego Funduszu Społecznego jako narzędzia wspierającego rozwój przedsiębiorczości w Polsce na przykładzie działania 6.2 PO KL; Charakterystyka odbiorców wsparcia w ramach działania 6.2 PO KL; realizacja projektów w ramach działania 6.2 PO KL w województwie zachodniopomorskim. R. 4 Analiza efektywności wsparcia w ramach działania 6.2 PO KL w wybranych instytucjach z obszaru województwa zachodniopomorskiego: Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie jako podmiot realizujący działanie 6.2 PO KL; Wyższa Szkoła Integracji Europejskiej w Szczecinie jako podmiot realizujący działanie 6.2 PO KL; Analiza porównawcza efektywności wsparcia udzielonego w ramach projektów z działania 6.2 PO KL przez AIP ZUT oraz WSIE; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej