Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(62)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(62)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(46)
dostępne
(27)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(46)
Autor
Słodczyk Janusz
(9)
Stadniczeńko Stanisław Leszek
(6)
Dolata Stanisław
(5)
Kaczorowski Włodzimierz
(4)
Bidzińska-Jakubowska Barbara
(3)
Brągiel Józefa
(3)
Gałkowski Tadeusz
(3)
Jastrzębowska Grażyna
(3)
Kauf Sabina
(3)
Bugdol Marek (1966- )
(2)
Jasiński Zenon
(2)
Krasnodębska Anna
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Sokołowska Stanisława
(2)
Badora Sylwia
(1)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Benisz Henryk
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Bucka Maria
(1)
Dolata Stanisław (1945-2019)
(1)
Duszka-Jakimko Hanna
(1)
Frysztacki Krzysztof
(1)
Gajda Anastazja
(1)
Ganczarska Małgorzata
(1)
Glensk Joachim
(1)
Gmoch Ryszard
(1)
Gołowkin-Hudała Magdalena
(1)
Hoc Stanisław (1948- )
(1)
Jaworska-Dębska Barbara (1949- )
(1)
Karcz Eugenia
(1)
Klimek Renata
(1)
Knosala Ernest (1948-2012 )
(1)
Kolczyńska Maria
(1)
Konieczny Jerzy (1950-2020)
(1)
Korzeniowski Marek
(1)
Kozdraś Grzegorz
(1)
Kozerska Ewa
(1)
Kurcz Alicja
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Mikołajewicz Zbigniew
(1)
Nycz Edward
(1)
Nyklova Eva
(1)
Ofiarska Małgorzata
(1)
Ostrowski Andrzej
(1)
Piątkowska-Stepniak Wiesława
(1)
Rajchel Dariusz
(1)
Ryszka Joanna
(1)
Sadowski Piotr
(1)
Sikora Piotr
(1)
Smak Ewa
(1)
Szafranek Edyta
(1)
Szymański Andrzej
(1)
Uniwersytet Opolski. iluzje czy rzeczywistość? Socjologiczne studium przypadku na przykładzie Kongresu Polonii Kanadyjskiej
(1)
Weissbrot-Koziarska Anna
(1)
Widelak Dariusz
(1)
Woźniak Marta
(1)
Zacharko Lidia (1957- )
(1)
Zdeb Joanna
(1)
Zolnova Jarmila
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Śliz Anna
(1)
Śmigielska Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(53)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(62)
angielski
(1)
Temat
Miasta
(7)
Samorząd terytorialny
(6)
Gospodarka terenowa
(4)
Logistyka gospodarcza
(3)
Opieka społeczna
(3)
Regionalizacja gospodarcza
(3)
Dziecko
(2)
Integracja europejska
(2)
Jakość życia
(2)
Logopedia -- podręcznik akademicki
(2)
Mediacja (prawo)
(2)
Organizacja
(2)
Pedagogika resocjalizacyjna
(2)
Pluralizm społeczny
(2)
Polityka regionalna
(2)
Pracownicy socjalni
(2)
Przestępczość
(2)
Rodzina
(2)
Szkolnictwo
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Urbanistyka
(2)
Urbanizacja
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja publiczna
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Aspiracje
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Baza danych
(1)
Bezrobocie
(1)
Budownictwo miejskie
(1)
Budżety terenowe
(1)
Czas pracy
(1)
Decyzje administracyjne
(1)
Demografia
(1)
Domy dziecka
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekologia
(1)
Ekorozwój
(1)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(1)
Filozofia
(1)
Globalizacja
(1)
Gloede, Klaus (1936- )
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Informacje niejawne
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Jakość
(1)
Język środowiskowy polski
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kongres Polonii Kanadyjskiej
(1)
Kościoły partykularne
(1)
Kościół a państwo
(1)
Kryminalistyka
(1)
Kształcenie
(1)
Ludność
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Matematyka
(1)
Metafizyka
(1)
Mikołajewicz, Zbigniew (1934- )
(1)
Mitologia
(1)
Miłość
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Myślenie
(1)
Mądrość
(1)
Młodzież
(1)
Naród
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Negocjajce
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Ochrona informacji niejawnych
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Odpowiedzialność karna
(1)
Ontologia
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Opole(woj.opolski; okręg)
(1)
Opolskie, województwo (od 1999)
(1)
Organ administracji
(1)
Organizacje polonijne
(1)
Orzeczenie sądowe
(1)
Oświata
(1)
Parlament
(1)
Paserstwo
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Pedagogika penitencjarna
(1)
Pedagogika porównawcza
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Podatek
(1)
Pogotowie opiekuńcze
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polska
(1)
Postawy
(1)
Postępowanie cywilne międzynarodowe
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawa dziecka
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
2001-
(2)
1901-
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Encyklopedia
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa urzędowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
63 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Standardy ochrony praw człowieka w Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej i w Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności; Jak bronić swoich praw indywidualnie i zbiorowo - podstawowe zasady postępowania; Orzecznictwo Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w zakresie prawa do sądu; Prawa rodziny; Obowiązki człowieka wobec jednostki i społeczeństwa w polskim i międzynarodowym systemie prawa; Międzynarodowe i krajowe organizacje pozarządowe w obronie praw człowieka; Granice tolerancji; Ochrona kobiet w europejskim systemie praw człowieka; Prawa człowieka w biologii i medycynie; Prawo do uznania osobowości prawnej; Prawa mniejszości narodowych; Teoretyczno-prawne podstawy wolności religii; Prawo do dobrej administracji; Prawo humanitarne konfliktów zbrojnych; Poradnictwo społeczno-prawne jako aspekt ochrony praw człowieka na przykładzie Studenckiej Poradni „Bona fides” działającej przy Uniwersytecie Opolskim; Prawo humanitarne konfliktów zbrojnych. Scenariusz lekcji; Nie wstydźmy się kresów! Scenariusz warsztatu o ochronie praw mniejszości narodowych na lekcji wiedzy o społeczeństwie w klasach gimnazjalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
E-book
W koszyku
The research presented in the book was conducted as part of the project "School education in the era of pandemic and post-pandemic in Poland, the Czech Republic, and Slovakia" (no. 22210036), funded by the International Visegrad Fund. The project was implemented by the University of Opole (Poland), with partners including the University of Ostrava (Czech Republic), the University of Presov (Slovakia), Public Primary School No. 2 themed Polish Olympians in Opole (Poland), Secondary school, Elementary school, and Kindergarten in Karviná (Czech Republic), and United Boarding School in Snina (Slovakia). The project was carried out in three partner countries from 2022 to 2023. The aim of the quantitative research was to assess teachers' perspectives on the functioning of the school community during the pandemic, with a particular focus on the benefits and threats arising from the implementation of distance learning methods in crisis situations. The study was conducted simultaneously in three countries: Poland, the Czech Republic, and Slovakia, in the first quarter of 2023. The analyses of the research results indicate that distance learning is a viable alternative in situations where regular teaching in schools or educational institutions is not possible. The Covid-19 pandemic forced all countries to make a transition from traditional forms of education to online methods, and the experience gained during this time by teachers, students, and parents should not be wasted. In conclusion, we postulate that the acquired competences should be utilized in everyday educational processes. We also suggest that some school activities, especially extracurricular ones, be conducted using remote work methods Zaprezentowane w książce badania przeprowadzone zostały w ramach projektu „School education in the era of pandemic and post-pandemic in Poland, the Czech Republic and Slovakia” (no.22210036) i sfinansowane ze środków the International Visegrad Fund’s. Realizatorem projektu był University of Opole (Poland) a partnerami University of Ostrava (Czech Republic); University of Presov (Slovakia); Public Primary School No. 2 them. Polish Olympians in Opole (Poland); Secondary school, Elementary school and Kindergarten with Karviná (Czech Republic) and United Boarding School with Snina (Slovakia). Projekt został zrealizowany na terenie trzech krajów partnerskich w latach 2022-2023. Celem przeprowadzonych badań ilościowych była ocena nauczycieli na temat funkcjonowania społeczności szkolnej w sytuacji pandemii, ze szczególnym uwzględnieniem korzyści i zagrożeń wynikających z zastosowania w sytuacji kryzysu metod kształcenia na odległość. Badanie prowadzono równolegle w trzech krajach: Polsce, Czechach i Słowacji w pierwszym kwartale 2023 roku. Przeprowadzone analizy wyników badań wykazały, że kształcenie na odległość jest dobrą alternatywą w sytuacji, gdy nie ma możliwości zorganizowania regularnego nauczania w szkołach lub placówkach oświatowych. Pandemia Covid-19 zmusiła wszystkie kraje do przejścia ze stacjonarnych form edukacji na internetowe, a doświadczenie zdobyte w tym czasie przez nauczycieli, uczniów i rodziców nie może zostać zmarnowane. W konkluzji postulujemy, aby nabyte kompetencje wykorzystać na co dzień w procesie kształcenia. Sugerujemy, aby niektóre zajęcia szkolne, zwłaszcza pozaszkolne, były realizowane z wykorzystaniem form pracy zdalnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej