Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(37)
Forma i typ
Książki
(37)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
tylko na miejscu
(20)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(21)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(6)
Bakalarz Dariusz
(5)
Czerwińska Ewa
(3)
Matuszyńska Aldona
(3)
Matuszyński Witold
(3)
Miron Jacek
(2)
Nierenberg Gerard I
(2)
Piotrowska Dorota
(2)
Sadkowski Wacław
(2)
Babiak Jerzy (1943- )
(1)
Beatty Jack
(1)
Bettger Frank
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilik Andrzej
(1)
Bratkowski Stefan (1934-2021)
(1)
Brown Stanley H
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Carnegie Dale
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Enkelmann Nikolaus B. (1936- )
(1)
Girard Joe
(1)
Hansburg Freda
(1)
Harari Oren
(1)
Havel Václav
(1)
Holland Ron
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kets de Vries Manfred
(1)
Kleszcz Paweł
(1)
Krool Robert
(1)
Kröger Fritz
(1)
Kwiatkowski Aleksander
(1)
Leonard Dick
(1)
Leonard Dick (1930- )
(1)
Lüchinger René
(1)
Magdalena Wajda
(1)
Maister David H
(1)
Marschall Christoph von
(1)
Matyszczak Andrzej
(1)
McCormack Mark H
(1)
Nowakowski Robert
(1)
Pawłowska Hanna E
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Rogalińska Agnieszka
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Sedláček Tomáš
(1)
Shaw Robert
(1)
Silberman Mel
(1)
Sobieska Justyna
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Vassos Tom
(1)
Vizjak Andrej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Temat
Zarządzanie
(10)
Menedżerowie
(4)
Integracja europejska
(3)
Marketing
(3)
Przywództwo
(3)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Kadry
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia pracy
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Biznes
(1)
Ceny
(1)
Charyzma (cecha osobowości)
(1)
Decyzje
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
Drucker, Peter Ferdinand (1909-2005)
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomiści
(1)
Friedman, Milton (1912-2006)
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Handel
(1)
Historia
(1)
Informacja
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Internet
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Keynes, John Maynard (1883-1946)
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marx, Karl (1818-1883)
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie
(1)
Nash, John F. (1928- )
(1)
Obama, Barack (1961- )
(1)
Obyczaje towrzyskie
(1)
Opakowania
(1)
Osobowość
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programy pomocowe UE
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Psychologia biznesu*
(1)
Public relations
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Samorealizacja
(1)
Smith, Adam (1723-1790)
(1)
Socjologia pracy
(1)
Społeczeństwo
(1)
Sprzedaż
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Towar
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi
(1)
Walras, Léon (1834-1910)
(1)
Wspólnota Europejska
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Zarządzanie czasem pracy
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zespół projektowy
(1)
Temat: czas
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(3)
Biografia
(1)
Encyklopedia
(1)
Monografia
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Powieść polska
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Psychologia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Odszyfrowując ludzką mistykę. Spojrzeie przez pryzmat klinicznego karadygmatu. 2. Inteligencja emocjonalna w świecie zawodowym. 3. Syndrom małża. 4. Czynnik porażki w przywództwie. 5. Fenomen Dilberta. 6. Zepsucie na górze. 7. Osiąganie zmiany osobistej i organizacyjnej. 8. Cechy skutecznego przywództwa. 9. Przywództwo w kontekście globalnym. 10. Role, jakie grają przywódcy. 11. Dynamika sukcesji. 12. Rozwój przywództwa. 13. Najlepsze miejsca do pracy: organizacje autentyzotyczne. 14. Końcowe przemyślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(The Ekonomist Books ) Przypisy s. 263.- Definicje s. 267.- Objasnienia pojęć s.271)
1. Współczesne mity (jakość, zadowolenie i lojalność klienta, innowacyjność, wartość, technologia informa cji), 2. Nowe podejście do marketingu (zasady pomiaru marketingu, wdrażanie nowej strategii marketingowej), 3. Narzędzia marketingowe (narzędzia i podst.zasady), 4. Dodatek (przypisy, definicje zastosowane w bada niach MSAT, objaśnienia pojęć)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W jaki sposób każdy może mną kierować, 2. Narzędzia którymi dysponujesz, 3. Jak zyskać i zachować autorytet, 4. Zatrudnianie najlepszych i utrzymywanie ich, 5. Podejmowanie mądrzejszych decyzji, 6. By zebrania miały większy sens, 7. Obcinanie kosztów, 8. Sprawiedliwe ocenianie i wynagradzanie, 9. Techniki zaawansowane, 10. Jaki masz iloraz inteligencji menedżerskiej?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa do wydania polskiego; Przedmowa; Osobowość lidera. Wprowadzenie; Siedem duchowych praw, które wiodą do maksymalnych osiągnięć; Zaprogramuj własną podświadomość; Przejmij odpowiedzialność!; Wyluzuj się!; Naucz się odpuszczać!; Sukces to twój program!; Tak zmieniasz swoją samoocenę!; Nowa dieta umysłowa i jej składniki; Wytyczanie celów- siedem najważniejszych zasad; Osiąganie celów- siedem stopni; Siła koncentracji; Efektywne dokonywanie zmian- siedem "R"; Zarządza nie karierą; Maksymalne osiągnięcia w zespole; Łagodzenie skutków stresu; Jesteś geniuszem!; Kreatywne rozwiązywanie problemów; Zadbaj o wzrost popularności; Typy osobowości; Jak zadowolić klientów zewnętrznych i wewnętrznych; Satysfakcjonujące związki z bliskimi; Wychowanie dzieci na ludzi sukcesu; Powrót do życiowej równowagi. Ćwiczenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Prawdziwy profesjonalizm. Czym jest profesjonalizm i jak profesjonalnie zarządzać firmą? 2. Czy praca sprawia ci radość? Rola zapału i entuzjazmu w zawodowych sukcesach, 3. Nie żałuj siebie! Jak opracować strategię własnej kariery, 4. Generator, Żaglowiec i Nieudacznik. Jak utrzymać swą karierę na wysokich obrotach? Skąd brać pewność, że tak się dzieje? 5. O czasie. Najważniejszy aspekt pracy profesjonalisty: inwestycje w przyszłość, 6. Zrezygnuj z całkowitej autonomii! Jak pogodzić zarządzanie firmą z niezależnością profesjonalistów? 7. Dlaczego mam się słuchać? Jakie atrybuty musi mieć lider profesjonalistów? 8. Wartości w praktyce. Jak skutecznie wymuszać przestrzeganie wartości? 9. Wartość nietolerancji. Czego firma nie powinna tolerować? Jak uniknąć "jakotakości"? 10. Czas na uzdrowienie. Jak wzbudzić ducha współpracy? 11. Dodatkowa wartość firmy. Co zrobić, żeby firma przedstawiała wartość przewyższającą umiejętności wszystkich zatrudnionych profesjonalistów? 12. Rozwój umiejętności drogą do sukcesu. Jak organizować kształcenie i rozwijać umiejętności? 13. Jakie usługi oferujesz? Różne typy usługodawców i różnice między nimi. 14. Zarządza nie projektami. Jak ocenić dochodowość zlecenia? 15. Po co nam fuzja? Czy fuzje firm mają sens? 16. Firma zdolna do adaptacji. Co robić, by stale ewoluować i umieć się przystosować? 17. Jak prawdziwy profesjonalista rozwija biznes. O co chodzi w marketingu i jak to się ma do standardów profesjonalizmu? 18. Czego pragną klienci. Jak określić, co klient rozumie przez wysoką jakość? 19. Dlaczego nowa oferta trafia w próżnię. Kiedy cross-selling naprawdę może zadziałać? 20. Badanie sukcesu marketingowego. Na czym polega różnica pomiędzy "większym biznesem" a "lepszym biznesem"? 21. Satysfakcja gwarantowana. Czy możesz zagwarantować kli entowi satysfakcję?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Tło; Instytucje ( Komisja, Rada ministrów, Rada Europejska, Parlament Europejski, Trybunał Sprawiedliwości; Trybunał Obrachunkowy; Inne Organy Unii Europejskiej); Kompetencje ( Handel, Podatki, Rolnictwo Energetyka, Transport, Rybołówstwo, Środowisko naturalne, Prawa kobiet, Kultura i media, Prawa obywateli i symbole, Pomoc i rozwój); Szczególne problemy ( Poszerzenie, Wielka Brytania i Unia Europejska, Przyszłość)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Tło; Instytucje (Komisja, Rada ministrów, Rada Europejska, Parlament Europejski, Trybunał Sprawiedliwości; Trybunał Obrachunkowy; Inne Organy Unii Europejskiej); Kompetencje ( Handel, Podatki, Rolnictwo Energetyka, Transport, Rybołówstwo, Środowisko naturalne, Prawa kobiet, Kultura i media, Prawa obywateli i symbole, Pomoc i rozwój); Szczególne problemy (Poszerzenie, Wielka Brytania i Unia Europejska, Przyszłość)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Barbara Rozwadowska. - Warszawa : Studio EMKA, 2002. - 393,[1] s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Teoria, Istota i funkcje PR, Klasyfikacja definicji PR, Wizerunek jako przedmiot oddziaływania, PR a marketing, Praktyka, Tworzenie strategii PR, Komunikowanie w PR, PR wewnętrzne, Kontakty z mass mediami, Corporate identity, Wydawnictwa, Organizacja imprez, Mecenat i sponsoring, Lobbing, Kreowanie wizerunku osób, Organizacja public ralations, Perspektywy Tendencje światowe, Przyszłość PR w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.I Określenie adresatów i ustalenie zadań, R.II The I nternet Bullseye Marketing Model.Planowanie strategii marketingu w Internecie, R.III Od fizyczności do wirtu alności, R.IV Badania marketingowe prowadzone za pomoc ą Internetu, R.V Cztery pierwsze etapy budowy twoich s tron w sieci, R.VI Strategie interaktywności i bazy da nych, R.VII Zaawansowane metody tworzenia stron w siec i, R.VIII Pięć końcowych stadiów tworzenia stron w In ternecie, R.IX Tworzenie i utrzymywanie sieciowej za wartości, R.X Kierowanie ruchu na twoje strony, R.XI Zaawansowane techniki Internetu, R.XII Marketing przy użyciu poczty elektronicznej-metody aktywne, R.XIII A ktywny marketing w Internecie, R.XIV Aktywny marketing poza Internetem, R.XV Handel w Sieci : zawieranie tra nsakcji w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sukces w niszy - czy to w ogóle możliwe? 2. Pożegnanie z niszą - koniec tradycyjnych strategii. 3. Endgame - rozgrywka końcowa otwiera niszom okna czasowe. 4. Nisze - części większych rynków. 5. Wielkie problemy małych nisz. 6. Elementy strukturalne prosperującej niszy. 7. Dziewięć strategii niszowych. 8. Jak się tworzy i rozbudowuje nisze rozgrywek końcowych. 9. Niewykorzystany potencjał nisz rozgrywek końcowych. 10. Sukces w niszach ekonomicznych w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I: TWOJE NARZĘDZIA KREATYWNEGO MYŚLENIA 1. Panowanie nad umiejętnościami kreatywnego myślenia, 2. Odtwórz swe dziecięce możliwości k.m. 3. Zastosowanie sfer k.m. w nauce i sztuce Cz.II: UMIEJĘTNOŚCI ROZUMIENIA PRZEZ STOSOWANIE PODOBIEŃSTWA, RÓŻNICY I ZMIANY 4. Znaczenie i działanie procedury, struktury oraz relacji, 5. Semantyka ogólna - kolejne sposoby wykorzystania procedury, struktury i relacji, 6. Polepszenie pozytywnych rezultatów za pomocą wzajemnej zmiany struktury, procedury i relacji, 7. Otaczający nas świat poziomów otwiera kreatywność, 8. Twój punkt widzenia - złożona sfera kreatywnego myślenia Cz.III: GŁĘBSZE ROZUMIENIE INNYCH TWOICH UMYSŁOWYCH METOD I SYSTEMÓW 9. Zmiana myślenia wraz ze zmianą poziomu i punktu widzenia, 10. Poszerzona metoda naukowa, 11. Poszerzone wykorzystanie języka i metafory, 12. Przejrzana i po szerzona klasyfikacja metod IV. TWOJE ZDOLNOŚCI ROSNĄ DZIĘKI ĆWICZENIOM W ROZWIĄZYWANIU ŻYCIOWYCH PROBLEMÓW 13. Bardziej kreatywne dociekanie, 14. Pogłębianie wnikliwości spojrzenia na poziomy edukacji moralnej, 15. Ulepszanie kreatywnego podejścia do negocjacji. Przykłady i ćwiczenia Cz.V: POSZERZONE DAWNE METODY WYKORZYSTYWANE DO ROZUMIENIA KREATYWNOŚCI 16. Interdyscyplinarne Laboratorium Analogii i sfery k.m. 17. Burza mózgów i czynniki k.m. 18. Synektyka a sfery k.m. 19. Edukacja porzez marzenia, 20. Odmienne stany świadomości Cz.VI: WYKORZYSTYWANIE W ŻYCIU SFERY K.M. 21. Układanki i zagadki a sfery k.m. 22. Inwencja i umiejętności k.m. Cz.VII: POSTĘP I ROZUMIENIE W PRZYSZŁOŚCI 23. Sfery k.m. - mózg i komputer, 24. Korzyści ze sztuki k.m. 25. Sfery k.m. - problem warsztatowy - konkluzja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wyjątkowa edukacja, 2. Co robię? Piszę!, 3. W stronę nowego społeczeństwa, 4. General Motors od środka, 5. Najważniejsza turbulencja XX wieku, 6. Wynalazca zarządzania, 7. Epoka zerwanej ciągłości, 8. Miej pod ręką maczetę, 9. Bóg nie potrzebuje konsultanta od zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady Powella; Ośmielaj do wyrażania własnych opinii; Czasem trzeba pozbyć się pracownika; Oprzyj zarządzanie na wzajemnym zaufaniu; Waż słowa; Dobieraj sobie potrzebnych ludzi; Słuchaj ludzi; Tajemnica sukcesu tkwi w szczegółach; Mieszaj w zakisłym; Zostaw własne ego przed drzwiami firmy; Zmiana to jedyna szansa rozwoju; Poszukaj konsensusu (ale nie czyń zeń zasady); Nie powielaj stereotypów; Upraszczaj procedury i działanie; Sytuacja dyktuje najwłaściwszą strategię; Bez ryzyka nie ma sławy; Nie trać kontaktu ogniowego z przeciwnikiem; Tratuj podwładnych jak partnerów; Nie bój się wytknąć królowi, ze jest nagi; Tytuły to tylko dźwięczne nazwy; Zaufaj ludziom z linii ognia; Przede wszystkim sam bądź optymistą; Spójrz na siebie z dystansem; Zachowaj równowagę między pracą a życiem; Decyzje są tylko twoje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej