Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
Forma i typ
Książki
(55)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(37)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(38)
Autor
Loska Magdalena
(6)
Łopalewski Piotr
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Laszczak Mirosław
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Smid Wacław
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bernacki Marek
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Oyrzanowski Bronisław (1913-1997)
(2)
Sedlak Kazimierz (1952- )
(2)
Agor Weston H
(1)
Ambler Tim
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Bendell Tony
(1)
Boulter Louise
(1)
Buffett Warren (1930- )
(1)
Christopher Martin
(1)
Cisak Ewa
(1)
Coates Charles
(1)
Dębska-Rup Anna
(1)
Graham Benjamin (1894-1976)
(1)
Gregory Anne
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hamilton Dennis
(1)
Imlay John P
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Jonas Krzysztof
(1)
Kalin Karl
(1)
Koch Richard
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Król Marek (1965- )
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lipka Anna
(1)
Maesincee Suvit (1961- )
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Milewska Beata
(1)
Milewski Dariusz
(1)
Mudyń Krzysztof
(1)
Muri Peter
(1)
Młodkowski Paweł
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Nosal Czesław S
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Patten Dave
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piotr Łopalewski
(1)
Pogorzelski Witold
(1)
Potkaniawski Michał
(1)
Sadler Philip
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Simonson Alex
(1)
Stewart Grant
(1)
Stobierski Andrzej
(1)
Szymanowska Ewa
(1)
Sękowska Magdalena
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Ward Michael
(1)
Witkowski Tomasz
(1)
Wołowik Wadim
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Żelazik-Rebmann Beata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(37)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Temat
Zarządzanie
(15)
Przedsiębiorstwo
(10)
Kadry
(8)
Marketing
(8)
Reklama
(8)
Organizacja
(5)
Decyzje
(3)
Motywacja pracy
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Gospodarka narodowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Motywacja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Benchmarking
(1)
Budżetowanie
(1)
Estetyka
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Makroekonomia
(1)
Management Science America
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Mikroekonomia
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka płacowa
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Prakseologia
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia mediów
(1)
Public relations
(1)
Płaca
(1)
Płynność kadr
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Stosunek pracy
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sukces
(1)
Unia Europejska a Polska
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(5)
Encyklopedia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(1)
55 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Logistyka a strategia konkurencyjności; Zakres obsługi klienta; Pomiar kosztów oraz wyników logistyki; Pomiar efektywności łańcucha podaży przez punkty odniesienia; Zarządzanie globalną siecią zaopatrzenia; Zarządzanie strategicznym czasem realizacji zamówienia; Dostawa na czas i logistyka szybkiego reagowania; Zarządzanie łańcuchem zaopatrzenia; Logistyka wiodących firm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: I Wprowadzenie do ekonomii; II Długookresowy wzrost gospodarczy: Elementy rachunkowości narodowej, Elementy wzrostu: praca, kapitał, zasoby naturlne, postęp techniczny; Kraje słabo rozwinięte - trudności wzrostu; III Równowaga krótkookresowa: Globalny popyt i globalna podaż; Pieniądz i banki; Bezrobocie; Inflacja; Rola Państwa i polityka ekonomiczna; IV Międzynarodowe stosunki monetarne; V Mikroekonomia w skrócie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.I Zrozumienie wyzwań narodowego rozwoju gospodarczego: Wyzwanie do budowy bogactwa narodu; Gł. dylematy i sprzeczności polityki publicznej na drodze rozwoju gospodarczego; Alternatywne drogi rozwoju. Cz.II Formułowanie strategicznej wizji narodu: Straregiczne grupy narodów a globalna struktura konkurencji; Ocena silnych i słabych stron narodu; Ocena możliwości zagrożeń narodu; Formułowanie strategicznej dźwigni wzrostu. Cz.III Tworzenie strategicznej postawy narodu: Formułowanie polityki inwestycyjnej narodu; Budowa przemysłu narodowego; Kształtowanie narodowego portfela przemysłowego; Kształtowanie narodowej polityki handlowej; Kształtowanie narodowej polityki makroekonomicznej; Rozwój infrastruktury narodu; Tworzenie narodowych ram instytucjonalnych. Cz.IV Wspieranie wzrostu i pomyślności przedsiębiorstw Wiązanie strategii przedsiębiorstwa ze strategią budowania bogactwa narodu; Troska o wzrost przedsiębiorstw Rozwój strategiczny przez strategie kooperacji; Strategie budowania bogactwa narodu: od strategicznej wizji do strategicznego wdrażania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Financial Times Przedstawia)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wstęp: Ścieżki marketingu; Agencja - ta, czy tamta; Badania są zawsze niekompletne; Brzydkie kaczątko; Chirurgiczna segmentacja; Innowacje; Jak przetrwać za- lew informacji; Kanały dystrybucji; Liczy się dziedzi- ctwo - tradycja; lunch edukacyjny; Marketing dzisiaj i w przyszłości; Marketing globalny; Marketing samobój- czy i partyzancki; Marketing wartości; Marketing związków i wzajemnych relacji; Niepowodzenie źródłem sukcesu; Opakowanie; Planowanie pragmatyczne; Poza krzywą "J"; Pozycjonowanie - sztuka walki marketingu; Promocje, kupony i podarunki; Public relations to sprawa osobista; Quantito ergo sum - rosnę, czyli jestem; Reklama wysokich lotów; Rozszerzenie zakresu marki i rodziny produktów; Sprzedaż osobista; Struktu- ra organizacji a zjawisko entropii; Szkolenie profe- sjonalistów; "Tak" to jeszcze nie decyzja; Wartość ma- rki; Wyznaczanie ceny; Zadowolenie z produktu; Zarzą- dzanie kategorią produktów i inne herezje; Zasada X; Zen i teraz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Rozdział 1.Co to jest marketing?.Produkt czy usługi?;K im jest odbiorca?;Oddzielenie człowieka od jego pienię dzy.Czy cena jest najważniejsza?. Zalety i korzyści.Zn ajdź swój segment rynku.Niech twój towar się wyróżnia. Nie ograniczaj się tylko do jednego produktu.Pozycjono wanie (plasowanie) produktu.Poszukując miejsca dla sie bie.Sieć dystrybucji.Marża i zysk.Identyfikacja marki towaru.W poszukiwaniu stałych klientów.Klient nasz pan .Ustalenie cen a zysk.Polityka cenowa.Niektóre problem y związane z usługami marketingowymi.Cykl życia produk tu.Marketing mix.Plan marketingowy.Podsumowanie. Rozdział 2 Badania rynku. Przydatna literatura.Targi i wystawy.Ocena konkurencji .Raporty firm.Testowanie akceptowalności produktu.Szuk ając nowych rynków zbytu.Zakres badań rynkowych. Rozdział 3 Reklama Myśląc o odbiorcy.Ustalenie celów.Pozycjonowanie.Gdzi się reklamować.Na jakie medium się zdecydować.Nieco ża rgonu reklamowego.Korzystanie z usług profesjonalnej a gencji reklamowej.Samodzielne projektowanie reklam.Nie które często popelniane błędy.Niektóre techniki reklam owe.Wkładki reklamowe są najskuteczniejsze.Język rekla my.Reklama łączona.Praca nad pozytywnym wizerunkiem fi my . Materiały drukowane.Drukowanie na biurku.Garść te rminów drukarskich.Zdięcia.Odpowiedzialność za produkt . Podsumowanie. Rozdział 4 DIRECT RESPONSE MARKETING -Marketing bezpośredni. Gdzie należy szukać zysków.Wykorzystaj do maksimum spr zedaż wysyłkową.Dlaczego poczta bezpośrednia jest efek tywna finansowo.Listy konsumentów z uwzględnieniem upo dobań.Co wysyłać? Jak powinien wyglądać dobry list inf ormujący.Testuj,testuj i jeszcze raz testuj.Wszystko t o kosztuje.Strefy rozwoju.Od drzwi do drzwi.Załuż klub Party plan. Poczta elektroniczna i inne atrakcje. Po czta. Marketing telefoniczny. Network marketing. R.5 Public Relations: Cele public relations. Rozumie nie zasad funkcjonowania mediów. Inne techniki public relations. R.6 Sprzedawanie: Ludzie, którzy kupują innych ludzi. Wyznaczanie celu. Poznaj swój produkt. Planując oszczę dzasz czas. Jak zręcznie ominąć przeszkodę w postaci sekretarki. Prezentacja. Czym się martwi kupujący? Naucz sie słuchać. Trudni klienci. Znaki gotowości do zakupu.Taktyka ustępstw. Jak sobie radzić z zastrzeżen iami.Dodatkowy dostawca.Zamykając transakcję.Inne prod ukty i inni klienci.Minusy sprzedaży na zasadzie" sprz daż lub zwrot".Sztuka demonstracji.Rachunki,faktury i warunki płatności.Korzystanie z agentów i pośredników. Sprzedaż telefoniczna.Podsumowanie. Rozdział 7.Inne techniki sprzedaży. Promocja sprzedaży .Manipulacja cenami.Budowanie lojalności klientów.Konk ursy.Prezenty promocyjne.Opakowanie i produkt sprzedaż y.Franchising. Rozdział 8.Wystawy itargi.Jak wybrać właściwe targi.Ce le.Koszty.Wystrój stoiska.Reklama przed targami.Szkole nie personelu i sprzedawanie.Ciepłe powitanie.Jeszcze o literaturze.Zachowaj styl.Po zakończeniu targów.Pods umowanie. Rozdział 9. Zabierając się za eksport.Jak się to robi w Anglii.Eksport bezpośredni.Spedytorzy.Gdzie eksporto wać? Otrzymanie zapłaty.Kontakty z prasą.Garść terminó w związanych z eksportem. Rozdział 10.Nowe produkty:innowacje,patenty,licencje i wzornictwo.O co właściwie tyle zamieszania?Bądź reali stą.Zachowaj tajemnicę.Własność intelektualna.Licencje .Jakich można się spodziewać zysków? Opowieść z morałe m.Dwanaście przykazań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inwestycja a spekulacja: wyniki jakich może oczekiwać mądry inwestor, Inwestor a inflacja, Stuleci e historii giełdy oraz poziom cen akcji z początkiem roku 1972, Ogólna polityka portfelowa: inwestor defensywny, Inwestor defensywny i akcje zwykłe, Polityka portfelowa dla inwestora przedsiębiorczego: ujęcie negatywne, Polityka portfelowa dla inwestora przedsiębiorczego: strona pozytywna, Inwestora i jego doradcy, Analiza papierów wartościowych dla inwestora laika: ujęcie ogólne, Co trzeba uwzględnić w związku z zyskami na akcję, Porównanie czterech notowanych spółek, Dobór akcji dla inwestora defensywnego i przedsiębiorczego, papiery zamienne i warranty, Cztery skrajnie interesujące przypadki, Porównanie ośmiu par spółek, Akcjonariusze i kierownictwa: polity ka wypłacania dywidend, Margines bezpieczeństwa jako centralne pojęcie inwestowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Menagement : zarys zarządzania małą firmą / Lesław H. Haber. - Wyd.4 zm. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1998. - 250 s. : schematy., tabl. ; 24 cm.
Podstawowe pojęcia z zakresu managementu, czyli co należy wiedzieć, aby się czuć kompetentnym; Geneza managementu, czyli od praktyki do wiedzy; Praktyczne stosowanie wybranych technik managementu, czyli jak usprawnić pracę w firmie; Menedżer, czyli powołanie i zawód; Planowanie, czyli wizja przyszłości firmy i wykonywanych zadań; Organizacja, czyli każdy zna swoje miejsce Zatrudnianie, czyli właściwy człowiek w firmie; Kierowanie, czyli współpraca z personelem; Motywowanie, czyli zadowolenie personelu z wykonywanej pracy; Kontrolowanie, czyli jak pracownik wykonał pracę; Pracownik, czyli najważniejsza osoba w firmie; Personel, czyli wielość grup w firmie; Relacje interpersonalne w firmie, czyli raz dobrze, raz źle; Management, czyli repetytorium z całości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Cz.1 Wyzwanie dla menedżerów: Wykorzystać okazję; Biznes: Sukces a kontrola. Cz.2 System funkcjonowania firmy: Orientacja na klienta i najlepszy produkt; Usprawnienie funkcjonowania firmy i najważniejsze kompetencje; Minimalizowanie kosztów. Cz.3 Zwycięska firma: Potęga sprawności operacyjnej; Wyprzedzić konkurentów pod względem rozwoju. Cz.4 Zapewnić sukces: Doceniać ludzi; Strategiczne programowanie wyników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Klasyczne definicje marketingu; Istota i przesłanie klasycznych definicji marketingu; Marketing zintegro- wany a poziom wiedzy potocznej; Marketing zintegrowany a poziom wiedzy naukowej; Marketing zintegrowany a poziom wiedzy literacko-artystycznej; Marketing zintegowany a poziom wiedzy religijno-artystycznej; Marketing zintegowany a poziom wiedzy religijno- mistycznej; Marketing zintegrowany a poziom wiedzy symbolicznej; Metamarketing. Pojęcie, istota, defini- cja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mikroekonomia / Bronisław Oyrzanowski ; il. Piotr Łopalewski. - Wyd. 3 uzup. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1996. - 241 s. : il., mapy, wykresy ; 23 cm.
I. Wstęp. Wprowadzenie do ekonomii. Kiedy ekonomia jest nam potrzebna? Elementy teorii poznania. Nauka i jej dziedziny. Ekonomia i jej definicja. Metody. Pojęcia podstawowe. Powtórzenie. Pojęcia. Problemy. Testy. II. Gospodarstwo domowe i rynek. Popyt. Określenie popytu . Czynniki określające funkcję popytu. Popyt funkcją ceny. Użyteczność .Nadwyżka konsumenta. Elastyczność cenowa popytu .Elastyczność cenowo-krzyżowa popytu.. Popyt funkcją dochodu. Elastyczność dochodowa popytu. Powtórzenie. Pojęcia. Problemy. Testy. Podaż ,rynek i cena. Podaż. Popyt i podaż .Cena równowagi. Zmiany funkcji popytu i funkcji podaży. Zastosowanie równania p=f (D,S).Powtórzenie. Pojęcia. Problemy. Testy. Równowaga gospodarstwa domowego. Pojęcie równowagi .Krzywe obojętności. Proste ograniczeń budżetowych. Optymalizacja rozłożenia wydatków w miarę wzrostu dochodów . Dochodowa krzywa wydatków. Uwzględnienie zmiany cen i cenowe krzywe wydatków. Podsumowanie problematyki gospodarstwa domowego. Powtórzenie. Pojęcia. Problemy. Testy. Przedsiębiorstwo i rynek. Teoria produkcji. Założenie: celem maksymalizacja zysku. Produkcja, czynniki produkcji , substytucja czynników. Krzywe równego produktu - izok wanty. Prawo malejących przychodów. Postęp techniczny. Powtórzenie. Pojęcia. Problemy. Testy. Przedsiębiorstwo. Strona podaży i strona popytu - koszty i utargi. Strona podaży: koszty stałe i koszty zmienne . Strona podaży: koszty całkowite i koszt, przeciętne i krańcowe. Strona podaży: koszty długookresowe. Strona popytu: utarg przy doskonałej i niedoskonałej konkurencji. Strona popytu: utarg przeciętny i krańcowy. Utargi a koszty - maksymalizacja zysku przy niedoskonałej konkurencji. Optymalizacja wielkości produkcji w warunkach wolne j konkurencji. Ewentualne zaprzestanie produkcji. Powtórzenie. Pojęcia. Problemy. Testy. Niedoskonała konkurencja. Monopol i jego przyczyny. Maksymalizacja zysków przez monopol i jego możliwości w tej dziedzinie. Inne sposoby podnoszenia zysków - zróżnicowanie cen. Oligopole i duopole. Konkurencja monopolistyczna. Siła monopolu. Złe i dobre strony niedoskonałej konkurencji. Ustawodawstwo antymonopolowe. Powtórzenie. Pojęcia. Problemy. Testy. Rynek czynników produkcji. Dochody i ich nierówności. Teoria krańcowej produkcyjności i dystrybucja dochodów .Popyt przedsiębiorstwa i rynku na czynniki produkcji. Niedoskonała konkurencja na rynku czynników - monopson. Podaż czynników produkcji: ziemia; praca. Wysokość płac jako wynik podaży pracy i popytu na nią. Zróżnicowanie siły roboczej- płacy - pracy. Związki zawodowe. Podaż czynników produkcji: kapitał. Popyt na kapitał Powtórzenie. Pojęcia. Problemy. Testy. Sprawność systemu, korzyści zewnętrzne, dobra publiczne. Sprawność systemu a sprawiedliwość publiczna. Sprawność działania systemu rynkowego. Niedoskonałość rynku. Monopolizacja. Korzyści i straty zewnętrzne. Inwentaryzacja. Dobra publiczne, prywatne i pośrednie. Powtórzenie. Pojęcia. Problemy. Testy. Makroekonomia. Makroekonomia w skrócie. Mierniki określenie poziomu rozwoju gospodarczego kraju. Czynniki wzrostu PKB: praca, kapitał, ziemia i postęp techniczny. Praca. Kapitał. Ziemia -zasoby naturalne. Postęp techniczny. Elementy ogólnej równowagi krótkookresowej. Teoria pieniądza. Handel zagraniczny. Powtórzenie. Pojęcia. Problemy. Testy. Słownik terminów ekonomicznych Odpowiedzi do testów Spis rysunków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie w zarządzaniu / Józef Penc. - Wyd. 3. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 2000. - 285 s. : il. ; 20 cm.
Wprowadzenie; Człowiek w organizacji; Człowiek w działaniu; Motywacja działania; Pobudzanie motywacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie w zarządzaniu / Józef Penc. - Wyd. 2. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1998. - 285 s. : il. ; 20 cm.
Wprowadzenie; Człowiek w organizacji; Człowiek w działaniu; Motywacja działania; Pobudzanie motywacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Kryteria doboru; Wykorzystanie metod doboru Poszukiwania nowych metod-kierunki badań, Społeczny kontekst doboru; Metodologiczne aspekty doboru i oceny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesna analiza systemowa, Na dobry początek, Korzenie analizy systemowej, Kontynuacja hasła dobrej roboty, Dążenie ku doskonałości, Od asertywności do dojrzałości, Dojrzała analiza systemowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Konkurowanie na krawędzi chaosu. 2. Fundamenty skutecznej organizacji. 3. Zapewnienie zdolności do samoodnowy: mechanizm konstruktywnej konfrontacji. 4. Procesy uczenia się w organizacji. 5. Otwarty system informacyjny. 6. Rola kultury organizacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bilbioteka Menedżera)
1. Zrozumieć pracownika, czyli osobowość jako źródło patologii w firmie, 2. Szukanie własnego miejsca w firmie albo hodowla patologii, 3. Patologie w zespole pracowniczym, 4. Patologie - efekt walki bądź skutek dostosowania się do organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.1 Zarządzanie strategią: System otwarty; Analiza SWOT; Analiza grup interesów oraz ich ról. Cz.2 Zarządzanie marketingiem: Cykl życia produktu; Wpływ wielkości udziału w rynku na zysk; Tabela rynku i produktu; Zasada czterech "P"; Cechy i korzyści. Cz.3 Zarządzanie ceną: Krzywa popytu i podaży; Elastyczność cenowa popytu. Cz.4 Zarządzanie finansami: Bilans; rachunek zysków i strat; Prognoza przepływów gotówki; Ocena inwestycji; Budżet. Cz.5 Zarządzanie działaniem: System zamknięty; Cykl kontroli zarządczej; Narady operacyjne; Grupy zadaniowe; Wykres Gantta; Analiza progu rentowności. Cz.6 Zarządzanie decyzjami: Drzewko decyzyjne; Metoda bilansu argumentów "za" i "przeciw"; Koszty i korzyści z szans. Cz.7 Zarządzanie liczbami: Analiza Pareto; Normalny rozkład danych; Prawo Zipfa. Cz.8 Zarządzanie ludźmi: Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna; Tabela stylów zarządzania; Umiejętność prowadzenia narad; Tworzenie zespołu; Podział ról w zespole; Negocjowanie ról; Stanowczość; Okno Johari. Cz.9 Zarządzanie nauką: Wykresy gwiaździste; Słowa klucze; cykl nauki poprzez doświadczenie; Tabela wiedzy. Cz.10 Zarządzanie samym sobą: Metoda Ivy Lee; Tabela priorytetów; Tabela skuteczności i wydajności; Krzywa produktywności; Cykl regeneracji psychicznej. Cz.11 Zarządzanie zmianami: Rozmiary organizacji; Zasada przychodniości; Formowanie kultury; Analiza akcji i reakcji; Kultura osobista; Krzywa zaangażowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Strategie personalne; Ludzie i problemy; Kariery i kompetencje; Myślenie diagnostyczne; Kompetencje umysłowe; Osobowość i temperament; Informacje i decyzje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej