Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
Forma i typ
Książki
(55)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(37)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(38)
Autor
Loska Magdalena
(6)
Łopalewski Piotr
(6)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Laszczak Mirosław
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Smid Wacław
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bernacki Marek
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kwarciak Bogusław
(2)
Oyrzanowski Bronisław (1913-1997)
(2)
Sedlak Kazimierz (1952- )
(2)
Agor Weston H
(1)
Ambler Tim
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Bendell Tony
(1)
Boulter Louise
(1)
Buffett Warren (1930- )
(1)
Christopher Martin
(1)
Cisak Ewa
(1)
Coates Charles
(1)
Dębska-Rup Anna
(1)
Graham Benjamin (1894-1976)
(1)
Gregory Anne
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hamilton Dennis
(1)
Imlay John P
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Jonas Krzysztof
(1)
Kalin Karl
(1)
Koch Richard
(1)
Koch Richard (1950- )
(1)
Król Marek (1965- )
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Lipka Anna
(1)
Maesincee Suvit (1961- )
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Milewska Beata
(1)
Milewski Dariusz
(1)
Mudyń Krzysztof
(1)
Muri Peter
(1)
Młodkowski Paweł
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Nosal Czesław S
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Patten Dave
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piotr Łopalewski
(1)
Pogorzelski Witold
(1)
Potkaniawski Michał
(1)
Sadler Philip
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Sedlak Kazimierz
(1)
Simonson Alex
(1)
Stewart Grant
(1)
Stobierski Andrzej
(1)
Szymanowska Ewa
(1)
Sękowska Magdalena
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Ward Michael
(1)
Witkowski Tomasz
(1)
Wołowik Wadim
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Żelazik-Rebmann Beata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(37)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Temat
Zarządzanie
(15)
Przedsiębiorstwo
(10)
Kadry
(8)
Marketing
(8)
Reklama
(8)
Organizacja
(5)
Decyzje
(3)
Motywacja pracy
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Gospodarka narodowa
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Motywacja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Benchmarking
(1)
Budżetowanie
(1)
Estetyka
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Makroekonomia
(1)
Management Science America
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie
(1)
Mikroekonomia
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka płacowa
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Prakseologia
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia mediów
(1)
Public relations
(1)
Płaca
(1)
Płynność kadr
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Stosunek pracy
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sukces
(1)
Unia Europejska a Polska
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(6)
Poradnik
(5)
Encyklopedia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Psychologia
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Motywowanie w zarządzaniu / Józef Penc. - Wyd. 2. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1998. - 285 s. : il. ; 20 cm.
Wprowadzenie; Człowiek w organizacji; Człowiek w działaniu; Motywacja działania; Pobudzanie motywacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Organizacja i jej otoczenia: Przedsiębiorstwo jako system otwarty; Rodzaje przedsiębiorstw i ich funkcje; Otoczenie przedsiębiorstwa i jego komponenty. 2. Zarządzanie i praca menedżera: Istota i funkcje procesu zarządzania; Systemy, style i techniki zarządzania; Menedżerowie, ich role i kompetencje. 3. Tworzenie systemu informacji i monitorowania otoczenia: Znaczenie informacji w procesie zarządzania; Istota, rodzaje i źródła informacji; System informacji i jego projektowanie; Monitorowanie otoczenia; Skuteczne wykorzystanie informacji. 4. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji: Decyzje menedżerskie; Problemy i sposoby ich rozwiązywania; Warunki podejmowania decyzji; Psychologiczne bariery racjonalnego decydowania; Decyzje zespołowe; Doskonalenie procesu decydowania; Decyzje menedżerskie w przyszłości. 5. Projektowanie strategii i planowanie strategiczne: Orientacja strategiczna firmy; Strategiczne myślenie i zarządzanie; Formułowanie strategii firmy; Rodzaje strategii i kwestia ich wyboru; Planowanie strategiczne i tworzenie planu; Skuteczne zarządzanie strategiczne. 6. Zdobywanie rynku i przychylności otoczenia: Zarządzanie marketingowe; Koncepcja marketingu i jego stosowanie w nowoczesnej firmie; Marketing strategiczny i strategie marketingowe; Kierunki doskonalenia marketingu; Pozyskiwanie przychylności otoczenia; Nowe oblicze marketingu. 7. Promowanie innowacji i wewnętrznej przedsiębiorczości: Imperatyw kreowania innowacji; Strategie innowacji; Bariery innowacji; Inteligencja firmy a kreowanie innowacji; Promowanie innowacji; Innowacje produktowe i ich wprowadzanie na rynek; Kreowanie innowacji klucz do przyszłości. 8. Skuteczne konkurowanie na rynku: Konkurencja i jej poziomy; Konkurencja w sektorze działania firmy; Strategie działania wobec konkurencji; Budowa konkurencyjnej strategii; Budowa wyróżniającej zdolności firmy Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie biznesu i marketingu / Ilona Penc-Pietrzak. - Wyd.3. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 2000. - 317 s. : tab., wykr. ; 20 cm.
(Biblioteka Menedżera)
Zarządzanie strategiczne i stawiane mu wymagania, Planowanie strategiczne, System informacyjny i jego rola w zarządzaniu, Controlling jako system wspomagający zarządzanie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, Analiza otoczenia przedsiębiorstwa, Otoczenie bliższe i dalsze, Analiza potencjału przedsiębiorstwa, Metody portfelowe jako narzędzia badania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa, Macierz BCG, GE, ADL, Hofera, Analiza zasobów według Hofera-Schendela, Metoda PIMS jako instrument badania rentowności przedsiębiorstwa, Benchmarking, Analiza SWOT, Scenariusze otoczenia, Budowa strategii przedsiębiorstwa, Przegląd podstawowych strategii biznesu, Strategie konkurencji, Strategie współpracy, Strategiczne zarządzanie marketingiem i strategie marketingowe, Podstawowe rodzaje strategii marketingowych, Strategie Druckera, H. I. Ansoffa, Strategie dyferencjacji, jakościowo-cenowe, pull i push, Segmentacja rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesna analiza systemowa, Na dobry początek, Korzenie analizy systemowej, Kontynuacja hasła dobrej roboty, Dążenie ku doskonałości, Od asertywności do dojrzałości, Dojrzała analiza systemowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz. I Społeczeństwo postindustrialne: Nadejście społeczeństwa posindustiarlnego; Nowy porządek społeczny; Od wytwarzania do usług; Gospodarka oparta na wiedzy; Technologia informatyczna. Cz. II Zarządzanie w świecie postindustrialnym: Nowe zarządzanie; Zarządzanie usługami; Zarządzanie przy pomocy technologii informatycznej; Zarządzanie zdolnościami; Zmiana kultury zarządzania; Kształcenie przywódców; Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Estetyka jako narzędzie strategii; Estetyka nowy paradygmat marketingu; tworzenie tożsamości i wizerunku a estetyka; Zarządzanie tożsamością a estetyka; Ekspresje firmy i marki; Style; tematy; Ogólne wrażenia klientów; Badania i ochrona estetyki; Badania i narzedzia badawcze w zarządzaniu estetyką; Ochrona estetyki i tożsamości; Globalne zarządzanie tożsamości; Zarządzanie tożsa- mością globalną; Miejsca i środowiska sprzedaży detalicznej; Tożsamość firmy i marki w Internecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ludzie najcenniejszym zasobem firmy; jakiego pracownika potrzebuję, czyli od planowania biznesu do sylwetki pracownika; Na co zwracać uwagę czytając dokumenty kandydata; sztuka prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; Obiektywne narzędzia oceny kandydata; Agencje doradztwa personalnego, czyli jak profesjonalnie pozyskiwać najlepszych pracowników; Prawne zagadnienia zatrudniania pracowników; Ocenianie pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ludzie najcenniejszym zasobem firmy; jakiego pracownika potrzebuję, czyli od planowania biznesu do sylwetki pracownika; Na co zwracać uwagę czytając dokumenty kandydata; sztuka prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; Obiektywne narzędzia oceny kandydata; Agencje doradztwa personalnego, czyli jak profesjonalnie pozyskiwać najlepszych pracowników; Prawne zagadnienia zatrudniania pracowników; Ocenianie pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Teoretyczne podstawy wynagradzania pracowników; Motywacyjne aspekty wynagradzania pracowników; Doskonalenie systemu wynagradzania w firmie; Kontrakty menedżerskie; Metody oceny efektywności wynagrodzeń; Prawne aspekty wynagradzania pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Stany Ja, czyli jak lepiej poznać siebie; Transakcje, czyli sztuka komunikowania się z innymi; Sposób, w jaki akceptujemy innych i siebie, czyli o znakach rozpoznania; Wartości jakie przypisujemy sobie i innym, czyli pozycje życiowe; Strukturalizacja czasu, czyli sztuka spędzania czasu z innymi; Gry psychologiczne, czyli dramat w sześciu aktach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Klasyczne definicje marketingu; Istota i przesłanie klasycznych definicji marketingu; Marketing zintegro- wany a poziom wiedzy potocznej; Marketing zintegrowany a poziom wiedzy naukowej; Marketing zintegrowany a poziom wiedzy literacko-artystycznej; Marketing zintegowany a poziom wiedzy religijno-artystycznej; Marketing zintegowany a poziom wiedzy religijno- mistycznej; Marketing zintegrowany a poziom wiedzy symbolicznej; Metamarketing. Pojęcie, istota, defini- cja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Zadania szefa działu sprzedaży; Motywacja; Styl i kultura zarządzania; Standardy wyników; Planowanie i kontrola; Organizacja; Rekrutacja i selekcja; Szkolenie sprzedawców; Zebrania sprzedawców; Rewizja sprzedaży; Sprzedaż na celująco.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.1 Zarządzanie strategią: System otwarty; Analiza SWOT; Analiza grup interesów oraz ich ról. Cz.2 Zarządzanie marketingiem: Cykl życia produktu; Wpływ wielkości udziału w rynku na zysk; Tabela rynku i produktu; Zasada czterech "P"; Cechy i korzyści. Cz.3 Zarządzanie ceną: Krzywa popytu i podaży; Elastyczność cenowa popytu. Cz.4 Zarządzanie finansami: Bilans; rachunek zysków i strat; Prognoza przepływów gotówki; Ocena inwestycji; Budżet. Cz.5 Zarządzanie działaniem: System zamknięty; Cykl kontroli zarządczej; Narady operacyjne; Grupy zadaniowe; Wykres Gantta; Analiza progu rentowności. Cz.6 Zarządzanie decyzjami: Drzewko decyzyjne; Metoda bilansu argumentów "za" i "przeciw"; Koszty i korzyści z szans. Cz.7 Zarządzanie liczbami: Analiza Pareto; Normalny rozkład danych; Prawo Zipfa. Cz.8 Zarządzanie ludźmi: Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna; Tabela stylów zarządzania; Umiejętność prowadzenia narad; Tworzenie zespołu; Podział ról w zespole; Negocjowanie ról; Stanowczość; Okno Johari. Cz.9 Zarządzanie nauką: Wykresy gwiaździste; Słowa klucze; cykl nauki poprzez doświadczenie; Tabela wiedzy. Cz.10 Zarządzanie samym sobą: Metoda Ivy Lee; Tabela priorytetów; Tabela skuteczności i wydajności; Krzywa produktywności; Cykl regeneracji psychicznej. Cz.11 Zarządzanie zmianami: Rozmiary organizacji; Zasada przychodniości; Formowanie kultury; Analiza akcji i reakcji; Kultura osobista; Krzywa zaangażowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Kryteria doboru; Wykorzystanie metod doboru Poszukiwania nowych metod-kierunki badań, Społeczny kontekst doboru; Metodologiczne aspekty doboru i oceny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe 1999, 4-5)
HABER L.H., JAWORSKI L.: Wybrane aspekty dysharmonii kulturowo-biznesowej w procesach integracyjnych; TYRA ŁA P.: Rola edukacji rynkowej w procesie integracji Polski z Unią Europ.; DZIUBA-BURCZYK A.: Harmonizacja rachunkowości w krajach U.E. a polskie prawo bilansowe ; SZCZEPANKIEWICZ W.: Wpływ procesów integracyjnych na przemiany w organizacji dystrybucji; MARCZYK S.: Analiza gwarancji finansowych jako instrumentu ochrony prawa konsumenta- turysty w U.E. i w Polsce; ŚLEBODA M.: Zjawisko globalizacji kulturowej w Europie i jej wpływ na kształtowanie wzorców konsumpcji w Polsce; BOGUNIA M.: Klasa średnia w Polsce jako odniesienie do badań marketingowych; BUDZANOWSKA M.: Marketing polityczny na przykładzie kampanii informacyjnej związanej z wejściem Polski w struktury U. E.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Marketing - reklama - psychologia; Reklama - psycho- logia negocjacji i przekonywania; Podbić umysł klienta Między nadawcą a odbiorcą reklamy; Psychologia komuni- katu reklamowego, czyli strategia podboju klienta; Psychologia w tworzeniu reklamy, czyli jak przygotować broń na klienta; człowiek sterowany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Konkurowanie na krawędzi chaosu. 2. Fundamenty skutecznej organizacji. 3. Zapewnienie zdolności do samoodnowy: mechanizm konstruktywnej konfrontacji. 4. Procesy uczenia się w organizacji. 5. Otwarty system informacyjny. 6. Rola kultury organizacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej