Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(199)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(199)
Publikacje fachowe
(28)
Publikacje naukowe
(23)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje informacyjne
(4)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(143)
dostępne
(110)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(113)
Czytelnia
(145)
Autor
Jaworski Władysław L. (1927-2017)
(13)
Budzyński Wojciech
(11)
Monkiewicz Jan (1949- )
(10)
Fedorowicz Zdzisław (1922-2007)
(7)
Szablewski Andrzej
(7)
Zawadzka Zofia (1950-2005)
(7)
Juchnowicz Marta (1948- )
(6)
Pawlak Zbigniew
(6)
Sajkiewicz Alicja
(6)
Białopiotrowicz Grażyna
(5)
Bryx Marek
(5)
Krzyżkiewicz Zbigniew (1923-2016)
(5)
Murdoch Anna
(5)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(4)
Antoszkiewicz Jan D
(3)
Buschgen Hans E
(3)
Kosiński Bohdan
(3)
Rostkowski Tomasz
(3)
Skrzypek Jerzy
(3)
Warecki Marek
(3)
Warecki Wojciech
(3)
Wesołowska Anna Maria
(3)
Świda Dagmara
(3)
Świderska Gertruda Krystyna
(3)
Barlik Jacek
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Choroszczak Jerzy
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Filar Ewa
(2)
Górska Joanna
(2)
Gąsiorkiewicz Lech (1946- )
(2)
Hadyniak Bogusław (1944- )
(2)
Jamka Beata
(2)
Kołodko Grzegorz W
(2)
Makowski Kazimierz
(2)
Mikulec Marek
(2)
Panfil Marek
(2)
Puławski Mieczysław
(2)
Rybicki Piotr
(2)
Sangowski Tadeusz (1943-2005)
(2)
Siemińska Ewa
(2)
Sienkiewicz Łukasz
(2)
Sobczak Andrzej
(2)
Szelągowska Anna
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Walkiewicz Rafał
(2)
Wawrzyniak Bogdan
(2)
Wróblewska Joanna
(2)
Świątek Włodzimierz
(2)
Šmid Wacław
(2)
Żurek Elżbieta
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Bacia Bartosz
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Beeck Helmut
(1)
Belka Marek
(1)
Binkowski Peter
(1)
Bitz Michael
(1)
Bloom Helen
(1)
Bochniarz Paweł
(1)
Brzeziński Zbigniew
(1)
Buschgen Hans E. Tom 1 Przedsiębiorstwo bankowe
(1)
Buschgen Hans E. Tom 2 Przedsiębiorstwo bankowe 2
(1)
Butryn Ewelina
(1)
Calori Roland (19..-2002)
(1)
Chauvet Alain
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dreger Henryk
(1)
Dreger Piotr
(1)
Drozdowski Adam J
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Eaton David
(1)
Egeman Marian (1940- )
(1)
Fast Larysa
(1)
Fornalczyk Anna
(1)
Foryś Iwona
(1)
Fuchsel Halina
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Golinowska Stanisława (1947- )
(1)
Greinert Agnieszka
(1)
Groń Krzysztof
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Gugała Krzysztof
(1)
Gąsowska Agnieszka
(1)
Główka Gabriel
(1)
Hadyniak Bogusław
(1)
Handschke Jerzy (1948-2013)
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Herman Andrzej
(1)
Holly Romuald
(1)
Jacukowicz Zofia
(1)
Jarosiński Mirosław
(1)
Jas-Koziarkiewicz Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(110)
1990 - 1999
(38)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(200)
Niemcy
(1)
Język
polski
(201)
Temat
Przedsiębiorstwo
(42)
Banki
(26)
Zarządzanie
(22)
Public relations
(15)
Kadry
(14)
Nieruchomości
(14)
Ubezpieczenia
(13)
Rynek finansowy
(11)
Finanse
(10)
Bankowe usługi detaliczne
(9)
Ryzyko ubezpieczeniowe
(9)
Ryzyko bankowe
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(7)
Zatrudnienie
(7)
Bank centralny
(6)
Język angielski
(6)
Kredyt
(6)
Nadzór bankowy
(6)
Komunikacja społeczna
(5)
Organizacja
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Obrót bezgotówkowy
(4)
Pieniądz
(4)
Polityka pieniężna
(4)
Promocja handlowa
(4)
Reklama
(4)
Rynek pieniężny
(4)
Rynek ubezpieczeniowy
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Zakłady ubezpieczeniowe
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Gwarancje bankowe
(3)
Innowacje
(3)
Inwestycje
(3)
Język polski
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Marketing
(3)
Menedżerowie
(3)
Narkotyki
(3)
Nauki ekonomiczne
(3)
Obrót pieniężny
(3)
Ocena pracowników
(3)
Prawo rzeczowe
(3)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(3)
Przestępczość zorganizowana
(3)
Przywództwo
(3)
Rachunkowość
(3)
Retoryka
(3)
Rynek kapitałowy
(3)
Spółki kapitałowe
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Ubezpieczenia majątkowe
(3)
Umowa ubezpieczenia
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Banki hipoteczne
(2)
Bankowość elektroniczna
(2)
Budownictwo
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Dziennikarze
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Etyka biznesu
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Giełda
(2)
Gospodarka
(2)
Integracja europejska
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Młodzież
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Ogólne warunki ubezpieczenia
(2)
Platforma internetowa
(2)
Pluralizm społeczny
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Poradnictwo
(2)
Postępowanie w sprawach nieletnich
(2)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(2)
Pragmatyka lingwistyczna
(2)
Prawo
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Prawo finansowe
(2)
Prawo pracy
(2)
Prawo ubezpieczeniowe
(2)
Płaca
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Rynek nieruchomości
(2)
Ryzyko kredytowe
(2)
Samoobrona
(2)
Samorealizacja
(2)
Sukces
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Terminologia
(2)
Temat: czas
2001-
(13)
1989-
(4)
1989-2000
(4)
1901-2000
(2)
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Polska
(29)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Belgia
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Francja
(1)
Niemcy
(1)
RFN
(1)
Gatunek
Podręcznik
(30)
Opracowanie
(29)
Praca zbiorowa
(10)
Monografia
(4)
Poradnik
(4)
Słownik terminologiczny
(3)
Słownik
(2)
Słownik angielsko-polski
(2)
Słownik polsko-angielski
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Publicystyka
(1)
Słownik niemiecko-polski
(1)
Słownik polsko-niemiecki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(57)
Zarządzanie i marketing
(31)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(16)
Językoznawstwo
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Transport i logistyka
(1)
201 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek równoległy : nowa szansa promocji firmy i marki / Wojciech Budzyński. - [Wydanie w nowej szacie graficznej] - Warszawa : Poltext, 2011. - 216 s. : rys. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nieruchomości - Poltext)
Organizacja i funkcjonowanie rynku nieruchomości; Regulacje prawne dot. nieruchomości; Rynkowa wartość nieruchomości; Zarządzanie nieruchomością; Ekonomiczno-finansowe aspekty zarządzania nieruchomością; Zarządzanie ryzykiem utraty mienia, bezpieczeństwa, awarii, odpowiedzialności cywilnoprawnej; Sytuacja prawna i zawodowa zarządcy nieruchomości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Innowacja - co to takiego? 1.1. Pojęcie i klasyfikacja innowacji 1.2. Nowe rodzaje innowacji 1.3. Jak mierzyć innowacje i innowacyjność? 1.4. Skąd się biorą innowacje? Rozdział 2. Czy proces innowacyjny/w .te nadal istnieje? 2.1. Trzy klasyczne triady 2.2. Jak rozumieć współczesny proces innowacji? 2.3. Transformacja wyników prac B+R w innowacje 2.4. Jaki model innowacji dla malej firmy? 2.5. Wieloprocesowy model innowacji dla dużej firmy Rozdział 3. Co słychać w świecie innowacji? 3.1. Sześć megatrendów 3.2. Jeszcze o światowej scenie innowacji 3.3. Innowacje z koronawirusem w tle Rozdział 4. Kto gra na narodowej scenie innowacji? 4.1. Koncepcja sceny innowacji i jej aktorzy 4.2. Przedsiębiorca-innowator 4.3. Przedsiębiorczy uniwersytet 4.4. Przedsiębiorcze państwo 4.5. Społeczeństwo obywatelskie Rozdział 5. Czy innowacje są wrażliwe na stan gospodarki? 5.1. Wzrost gospodarczy a innowacje 5.2. Ogólna ocena poziomu innowacyjności polskiej gospodark 5.3. Czy w polskim przemyśle panuje stagnacja innowacji? 5.4. "Recepta na innowacje" 5.5. Innowacja potrzebuje finansowego wsparcia Rozdział 6. Co sprzyja, a co przeszkadza współpracy na linii biznes-nauka? 6.1. Podejmowanie współpracy firm z jednostkami naukowo-bada 6.2. Czynniki sprzyjające współpracy 6.3. Motywatory i bariery współpracy w polskich warunkach 6.4. Zderzenie dwóch punktów widzenia 6.5. Regionalna scena innowacji jako arena współpracy Rozdział 7. Marketing na rynku innowacji: Co to takiego? 7.1. Czy istnieje rynek innowacji? 7.2. Marketing a procesy innowacyjne 7.3. Marketing S2B Rozdział 8. Gdzie innowacja spotyka się z marketingiem? 8.1. Wprowadzenie 8.2. Punkty styczności 8.3. Łączniki między innowacjami i marketingiem Rozdział 9. Czy innowacja osiągnie sukces bez prawnika? 9.1. Rola ochrony własności intelektualnej 9.2. Rozwiązania prawne 9.3. Zasady zarządzania własnością intelektualną 9.4. Procedury ochronne Rozdział 10. Audyt innowacyjny czy technologiczny? 10.1. Pojęcie i rodzaje audytu 10.2. Audyt technologiczny jako narzędzie diagnostyczne 10.3. Procedura audytu technologicznego; Zamiast zakończenia; Wyzwania dla innowatorów, przedsiębiorców i menedżerów; Załączniki; Studia przypadków; 1. Poznański startup, który stworzył e-stetoskop; 2. Marketing GIG - wart naśladowania; 3. Audyt technologiczny spółki Strabag Polska; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Współczesny bank / red. Władysław L. Jaworski. - Wyd. 2 zakt. - Warszawa : Poltext, 2001. - 564, [3] s. : wykresy, tabele ; 23 cm.
Cz.1 Przedsiębiorstwo bankowe na tle systemu bankowego System bankowy - podstawowe problemy; Tradycje i ewolucja polskiej bankowości; System bankowy w Polsce; Systemy gwarantowania depozytów - rozwiązania przyjęte w Polsce. Cz.2 Czynniki zewnętrzne w działalności banku: Polityka pieniężna banku centralnego; Rynki finansowe w Polsce; Rynek pieniężny w działalności banku. Cz.3 Zarządzanie przedsiębiorstwem bankowym i czynniki wewnętrzne w działalności banku: Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem bankowym; Controlling jako metoda zarządzania bankiem komercyjnym; Planowanie strategiczne Analiza sytuacji finansowej banku; Marketing bankowy. Cz.4 Zarządzanie ryzykiem bankowym: Ryzyko bankowe uwagi ogólne; Ryzyko stopy procentowej; Ryzyko płynności finansowej; Ryzyko kredytowe; Działania ograniczające ryzyko kredytowe; Zastosowanie metody analizy dyskryminacyjnej przy ocenie ryzyka kredytowego; Niektóre aspekty stosowania prawnych form zabezpieczeń kredytów bankowych; Instytucjonalne formy ograniczania ryzyka bankowego; Zysk i ryzyko w obrocie papierami wartościowymi; Pozabilansowe atrakcje zabezpieczające (transakcje finansowe) i ich zastosowania w zarządzaniu ryzykiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Źródła i pomiar wartości firmy: 1. Maksymalizacja wartości a społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, 2. Kapitał intelektualny jako źródło przewagi konkurencyjnej współczesnej firmy, 3. Budowa wartości firmy na podstawie zrównoważonej karty wyników, 4. Mierniki kreowanej wartości spółki kapitałowej. Cz. II Wycena wartości firmy: 5. Nowoczesne metody wyceny przedsiębiorstw, 6. Opcje rzeczowe-nowe spojrzenie na wycenę, 7. Wycena spółek nowej gospodarki, 8. Wycena wartości niematerialnych i prawnych. Cz. III Budowanie wartości firmy: 9. Budowanie wartości spółki przez fundusze venture capital i private eqiuty, 10. Fuzje i przejęcia a wartość przedsiębiorstwa, 11. Zarządzanie relacjami z klientami na przykładzie banku, 12. Menedżerskie programy motywacyjne, 13. Relacje inwestorskie i raportowanie wartości, 14. Kształtowanie kultury nowoczesnej korporacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Historia, standardy i techniki wyceny przedsiębiorstwa; 2. Wycena przedsiębiorstwa na podstawie bilansu według MSR/MSFF; 3. Kalkulacja kosztu kapitału; 4. Analiza fundamentalna przedsiębiorstwa; 5. Wycena przedsiębiorstwa na rynkach kapitałowych; 6. Wycena oczekiwań inwestorów; 7. Wycena ryzyka przedsiębiorstwa; 8. Wpływ ryzyka rynkowego na wycenę KGHM Polska Miedź SA; 9. Wpływ zmian na rynku ropy naftowej na wycenę przedsiębiorstw- przykład Exxon Mobil; 10. Wycena nieruchomości a wycena przedsiębiorstw w gospodarce; 12.Wycena przedsiębiorstwa metodą zdyskontowanych przepływów; 13. Wycena przedsiębiorstwa metodą zdyskontowanych dywidend; 14. Wycena przedsiębiorstwa metodą skorygowanej wartości bieżącej APV; 15. Wycena przedsiębiorstwa metodą zdyskontowanych zysków ekonomicznych EVA; 16. Wycena przedsiębiorstwa metodą porównawczą; 17. Wycena przedsiębiorstwa w modelu opcji rzeczywistych; 18. Wycena przedsiębiorstwa w transakcjach fuzji i przejęć; 19. Wycena spółki w procesie IPO; 20. Wycena zasobów niematerialnych; 21. Wycena klienta; 22. Wycena przedsiębiorstwa metodą DCF z wykorzystaniem rachunku rentowności klientów; 23. Wycena kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa; 24. Wycena klubu piłkarskiego na przykładzie Juventus Turyn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Euromanagement)
Przedmowa; Wstęp; Europejski pogląd na zarządzanie; Zmieniający się porządek; Europejski sposób widzenia świata; Zarządzanie różnorodnością narodową; Odpowie- dzialność społeczna; Wewnętrzne negocjacje; Stosunek do pracowników; Kobiety w biznesie; Zarządzanie przez przywództwo; Konkurencja ogólnoświatowa; Wyzwania przyszłości; Kwalifikacje niezbędne w eurozarządzaniu; Siły jednoczące.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ubezpieczenia)
Ubezpieczenia gospodarcze, Podstawy technicznofinansowe działalności ubezpieczeniowej, Sprawozdania finansowe zakładów ubezpieczeń, czynniki kształtujące wynik finansowy zakładów ubezpieczeń, Zarządzanie rezerwami techniczno-ubezpieczeniowymi w zakładach ubezpieczeń, Zarządzanie działalnością inwestycyjną zakładów ubezpieczeń, Zarządzanie płynnością zakładu ubezpieczeń, Ocena działalności zakładów ubezpieczeń na podstawie sprawozdań finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 368/369 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Organizacja procesów personalnych w firmie, Adaptacja społeczno-zawodowa pracowników jako instrument strategii personalnej firmy, Planowanie sukcesji pracowników na wewnętrznym rynku pracy, Budowanie zespołu jako instrument zwiększający efektywność zarządzania, Motywatory pozapłacowe, Partycypacja jako narzędzie polityki personalnej, Restrukturyzacja zatrudnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658.3
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Finansowo-Bankowe / Szkoła Główna Handlowa)
Przemiany w sektorze bankowym i powstawanie współczesnej bankowości. Bank i zarządzanie bankiem. Czynniki wewnętrzne w zarządzaniu bankiem. Uwarunkowania zewnętrzne w działalności banku. Organizowanie działalności jako składnik procesu zarządzania. Wytyczne polityki i planowanie działalności-główny etap procesu zarządzania bankiem. Analiza działalności w procesie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie ryzykiem w banku komercyjnym / Zofia Zawadzka. - Wyd. 2. - Warszawa : Poltext, 2000. - 195 s. : tabl., wykresy ; 21 cm.
(Studia Finansowo-Bankowe / Szkoła Główna Handlowa)
Wstęp; Ryzyko bankowe - uwagi ogólne; Ryzyko kredytowe Ryzyko stopy procentowej; Ryzyko walutowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. Wyzwania XXI wieku dla bankowości. Zarządzanie strategiczne bankiem. Planowanie strategiczne. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Orientacja na wzrost wartości współczesnego przedsiębiorstwa; Cele działalności przedsiębiorstwa w warunkach niepewności i ryzyka; Człowiek - kreator wartości przedsiębiorstwa; Metody wyceny bieżącej wartości przedsiębiorstwa; Specyfika wyceny małych przedsiębiorstw; Restrukturyzacja firmy jako kierunek wzrostu jej wartości; Alianse strategiczne, fuzje i przejęcia; Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie w celu wzrostu jego wartości; Zarządzanie marką a wzrost wartości firmy; Emisje papierów wartościowych źródło finansowania dla przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejścia do pomiaru wartości klienta: Istota i pomiar wartości klienta; Zastosowanie rachunku kosztów działań do oceny rentowności klientów; Metody ilościowe w badaniach klientów firmy; Wartość a rentowność klienta; Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty; Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym; Pomiar rentowności w działania marketingowe przedsiębiorstwa; 2. Zarządzanie wiedzą o kliencie: Znaczenie informacji o kliencie; Modele zarządzania wiedzą o kliencie; Badanie wiarygodności klientów detalicznych; Satysfakcja i lojalność klienta- ujęcie modelowe i wyniki badań; Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług; 3. Tworzenie wartości dla klienta: Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa; Strategie innowacji w budowie kapitału klienta; Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością; Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych; Czas wolny jako źródło wartości dla klienta; Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw; Wartość dla klienta- nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym; 4. Społecznie odpowiedzialny marketing jako wartość dla klienta: Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta; Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem; Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej; 5. Budowa wartości klienta w marketingu relacji: Podwyższenie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów; Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu; Wartość dodana w marketingu relacji; Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta; Marka jako źródło wartości dla klienta; Władza i umiejętności klienta źródłem jego wartości; Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii; Wzrost i znaczenie wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu; Zarządzanie doświadczeniem klienta; Społeczności internetowe w budowie wartości klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w budownictwie / David Eaton. - Warszawa : Poltext, 2009. - 182, [1] s. : tab. ; 24 cm.
(Biblioteka Menedżerów Budowlanych)
1. Wprowadzenie: HRM; 2. Obowiązki klienta i konsultanta- krótki podsumowanie; 3. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych- krótki opis; 4. Strategie korporacyjne i planowanie zasobów kadrowych; 5. Zachowania w organizacji, kultura i "polityka ludzka"; 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 7. Przywództwo, morale i motywacja; 8. Relacje branżowe i pracownicze;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja zarządzania zasobami ludzkimi; 2. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi; 3. Analiza pracy; 4. Wartościowanie pracy; 5. Analiza zasobów ludzkich; 6. Planowanie zasobów ludzkich; 7. Dobór pracowników; 8. Kształcenie i szkolenie; 9. Ocenianie; 10. Wynagradzanie i inne świadczenia; 11. Rozwój indywidualny; 12. Kształtowanie warunków pracy; 13. Zbiorowe stosunki pracy i partycypacja pracownicza; 14. Zwalnianie; 15. System informacji personalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Zasoby ludzkie w zmiennym otoczeniu; Organizacja i kierowanie; Strategia zmian w zasobach ludzkich; Koszt pracy - instrument zarządzania; Kształtowanie zatrudnienia; Dobór pracowników; Kierowanie procesami pracy; Motywowanie w toku pracy; Ocena pracy i pracowników; Tendencje rozwojowe; Rozwój potencjału pracy; Systemy wynagradzania; Etyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi; Zbiorowe stosunki pracy Udział pracowników w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
R.1 Zasoby ludzkie w zmiennym otoczeniu. R.2 Organizacja i kierowanie. R.3 Strategia zmian w zasobach ludzkich. R.4 Koszt pracy-instrument zarządzania. R.5 kształtowanie zatrudnienia. R.6 Dobór pracowników. R.7 Kierowanie procesami pracy. R.8 Motywowanie w toku pracy. R.9 Ocena pracy i pracowników. R.10 Rozwój potencjału pracy. R.11 Systemy wynagradzania. R.12 Etyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi. R.13 Zbiorowe stosunki pracy. Układy zbiorowe pracy. R.14 Udział pracowników w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmienność rynku w warunkach kryzysu światowej gospodarki: Głęboka zmienność jako nowa normalność w światowej gospodarce; Miejsce Chin w przyszłym ładzie finansowym świata; Kryzys na rynku kredytów hipotecznych w USA; Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w świecie i w Polsce; Zmienność cen ropy naftowej- znaczenie dla rynku futur es; Dług publiczny i jego finansowanie; 2. Dylematy wyceny i budowy wartości spółek kapitałowych: Budowa kapitału zaufania; Zarządzanie oczekiwaniami inwestorów; Indeksy zrównoważonego rozwoju a wycena przedsiębiorstw przez rynki kapitałowe; Wycena aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa; Notyfikowani akcjonariusze spółek giełdowych w Polsce; Całkowite stopy zwrotu wybranych spółek kapitałowych; Obligacje przedsiębiorstw jako źródło ich finansowania; Kontrola wewnętrzna a kreowanie i stabilizacja wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej