Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1463)
Forma i typ
Książki
(1461)
Publikacje naukowe
(184)
Publikacje fachowe
(135)
Publikacje dydaktyczne
(73)
Publikacje informacyjne
(14)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
dostępne
(971)
tylko na miejscu
(912)
wypożyczone
(50)
nieokreślona
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(1022)
Czytelnia
(923)
Autor
Radzicki Józef
(22)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(16)
Sęk Helena (1938- )
(14)
Tatarkiewicz Władysław (1886-1980)
(14)
Milewski Roman
(12)
Materska Maria (1942- )
(11)
Rusiński Michał
(11)
Doroszewski Witold
(10)
Kukuła Karol (1948- )
(10)
Kwiatkowski Eugeniusz
(10)
Skorupka Stanisław
(10)
Aronson Elliot
(9)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(9)
Hamrol Adam (1952- )
(9)
Hołyst Brunon (1930- )
(9)
Sierpińska Maria (1950- )
(9)
Szulżycka Alina
(9)
Czekaj Jan (1950- )
(8)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(8)
Kowalczewska Joanna
(8)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(8)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(8)
Dębski Wiesław
(7)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(7)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Owsiak Stanisław (1946- )
(7)
Stawiński Janusz
(7)
Zagrodzki Michał
(7)
Brzeziński Jerzy (1947- )
(6)
Giddens Anthony
(6)
Heywood Andrew
(6)
Jajuga Teresa (1954- )
(6)
Jaworska Aleksandra
(6)
Johnson Robert Lee (1941- )
(6)
Jędrzejczyk Zbigniew
(6)
Krugman Paul R
(6)
McCann Vivian
(6)
Pietrzak Bogusław
(6)
Piotrowski Włodzimierz
(6)
Skrzypek Jerzy
(6)
Stiglitz Joseph E
(6)
Suchecki Jacek
(6)
Walkosz Anna
(6)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(5)
Babbie Earl R. (1938- )
(5)
Birch Ann
(5)
Chmielewski Adam
(5)
Czerniawska Ewa (1955- )
(5)
Domański Ryszard
(5)
Fromm Erich (1900-1980)
(5)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(5)
Habura Miłosz
(5)
Halliday David
(5)
Hołyst Brunon (1930- ). Bezpieczeństwo jednostki, społeczeństwa i gatunku ludzkiego
(5)
Koźmiński Andrzej
(5)
Michałek Jan Jakub
(5)
Orzechowski Jarosław
(5)
Oręziak Leokadia (1954- )
(5)
Popper Karl R
(5)
Resnick Robert
(5)
Ruszkowski Janusz
(5)
Siara Olga
(5)
Siwiński Włodzimierz
(5)
Stabryła Adam (1942- )
(5)
Walker Jearl
(5)
Wojciechowski Aleksander
(5)
Wojewódzka-Król Krystyna (1948- )
(5)
Włodarski Lech (1916-1997)
(5)
Bałtowski Maciej
(4)
Canwell Diane
(4)
Cierpiałkowska Lidia (1950- )
(4)
Czerniawska Ewa
(4)
Dobija Mieczysław (1943- )
(4)
Dobosiewicz Zbigniew (1939-2014)
(4)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(4)
Gerrig Richard J. (1959- )
(4)
Griffin Ricky W
(4)
Gruszka Aleksandra
(4)
Górnicz Ewa
(4)
Heidegger Martin
(4)
Heszen-Niejodek Irena (1942- )
(4)
Jachna Tomasz
(4)
Klimowicz Magdalena
(4)
Kołakowski Leszek (1927-2009)
(4)
Kranas Grażyna
(4)
Kruszewski Krzysztof
(4)
Maliszewska Barbara
(4)
Marcinkowska Monika
(4)
Masłowska-Pietrzak Kamilla
(4)
Muszalski Wojciech (1929-2022)
(4)
Nordhaus William D. (1941- )
(4)
Nęcka Edward (1953- )
(4)
Orłowska Natalia
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Pietrzak Tomasz
(4)
Polański Zbigniew
(4)
Rydzkowski Włodzimierz
(4)
Saciuk Robert (1940-2019)
(4)
Samuelson Paul A. (1915-2009)
(4)
Rok wydania
2020 - 2024
(52)
2010 - 2019
(349)
2000 - 2009
(850)
1990 - 1999
(185)
1980 - 1989
(11)
1970 - 1979
(8)
1960 - 1969
(6)
1950 - 1959
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(124)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(1462)
Australia
(1)
Język
polski
(1463)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Temat
Przedsiębiorstwo
(94)
Zarządzanie
(55)
Socjologia
(49)
Marketing
(45)
Psychologia
(42)
Organizacja
(39)
Gospodarka
(38)
Psychologia społeczna
(38)
Komunikacja społeczna
(37)
Zarządzanie strategiczne
(37)
Rynek kapitałowy
(32)
Ekonomia
(31)
Społeczeństwo
(31)
Rynek finansowy
(30)
Osobowość
(29)
Filozofia
(27)
Środki masowego przekazu
(27)
Globalizacja
(26)
Polityka
(26)
Decyzje
(25)
Nauki społeczne
(25)
Państwo
(25)
Metodologia
(24)
Polska
(24)
Zachowanie
(23)
Zarządzanie jakością
(23)
Internet
(22)
Banki
(21)
Kadry
(21)
Ekonometria
(20)
Finanse
(20)
Psychologia rozwojowa
(20)
Finanse przedsiębiorstwa
(19)
Kultura
(19)
Psychoterapia
(19)
Turystyka
(19)
Integracja europejska
(18)
Uczenie się
(18)
Uczucia
(18)
Inwestycje
(17)
Pamięć
(17)
Transport
(17)
Finanse publiczne
(16)
Interakcje społeczne
(16)
Praca
(16)
Prawo
(16)
Społeczeństwo informacyjne
(16)
Dziecko
(15)
Historia
(15)
Język polski
(15)
Pieniądz
(15)
Reklama
(15)
Agresywność
(14)
Antropologia społeczna
(14)
Młodzież
(14)
Stosunki interpersonalne
(14)
Badania marketingowe
(13)
Gospodarka narodowa
(13)
Język
(13)
Metody badawcze
(13)
Poznanie
(13)
Stres
(13)
Unia Europejska
(13)
Unia Europejska (UE)
(13)
Europa
(12)
Mowa
(12)
Myślenie
(12)
Papiery wartościowe
(12)
Etyka
(11)
Kształcenie
(11)
Kultura organizacyjna
(11)
Matematyka
(11)
Miasta
(11)
Motywacja
(11)
Nauczanie
(11)
Ochrona środowiska
(11)
Pedagogika
(11)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(11)
Statystyka
(11)
Wiedza
(11)
Grupy społeczne
(10)
Jakość
(10)
Konsumenci (ekon.)
(10)
Koszty
(10)
Mikroekonomia
(10)
Motywacja pracy
(10)
Planowanie strategiczne
(10)
Produkcja
(10)
Psychoanaliza
(10)
Rachunkowość zarządcza
(10)
Rodzina
(10)
Sprawozdawczość finansowa
(10)
Systemy informatyczne zarządzania
(10)
Szkolnictwo
(10)
Terroryzm
(10)
Uczniowie
(10)
Usługi
(10)
Świadomość
(10)
Świadomość społeczna
(10)
Badania naukowe
(9)
Temat: dzieło
Wikipedia
(1)
Temat: czas
2001-
(69)
1901-2000
(31)
1989-2000
(26)
1901-
(14)
1801-1900
(11)
1989-
(8)
1701-1800
(6)
1601-1700
(5)
1801-
(5)
1945-1989
(5)
1501-1600
(4)
1701-
(3)
2001-0
(3)
1001-
(2)
1101-
(2)
1201-
(2)
1301-
(2)
1401-1500
(1)
1601-
(1)
1939-
(1)
1945-
(1)
401-
(1)
501-
(1)
601-
(1)
701-
(1)
901-
(1)
Bibliografia s. 262-281 i przy rozdz. Indeksy
(1)
Temat: miejsce
Polska
(61)
Europa
(9)
Kraje Unii Europejskiej
(9)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Francja
(3)
Rosja
(3)
Wielka Brytania
(3)
Afryka
(2)
Azja
(2)
Europa Zachodnia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Hiszpania
(2)
Niemcy
(2)
Szwajcaria
(2)
Szwecja
(2)
Włochy
(2)
ZSRR
(2)
Ameryka
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Antarktyda
(1)
Australia
(1)
Bałtyk
(1)
Bliski Wschód
(1)
Brazylia
(1)
Chiny
(1)
Daleki Wschód
(1)
Dania
(1)
Jamał (Rosja ; półwysep)
(1)
Japonia
(1)
Kraje rozwinięte
(1)
Lwów (Ukraina)
(1)
Panama
(1)
Panamski, Kanał (Panama)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(352)
Opracowanie
(102)
Monografia
(44)
Ćwiczenia i zadania
(25)
Praca zbiorowa
(21)
Poradnik
(15)
Encyklopedia
(11)
Esej
(10)
Materiały pomocnicze
(7)
Antologia
(5)
Raport z badań
(4)
Słownik języka polskiego
(4)
Case study (studium przypadku)
(3)
Kompendia i repetytoria
(3)
Literatura polska
(3)
Słownik
(3)
Literatura
(2)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(2)
Literatury europejskie
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Synteza
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Ankieta
(1)
Dramat polski
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura japońska
(1)
Literatura podróżnicza
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Pamiętniki koreańskie
(1)
Poezja angielska
(1)
Poezja polska
(1)
Poradniki
(1)
Powieść angielska
(1)
Powieść polska
(1)
Proza polska
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Słownik języka angielskiego
(1)
Słownik polsko-ukraiński
(1)
Słownik wyrazów obcych
(1)
Wykład
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wywiady
(1)
Wzory umów
(1)
Źródła historyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(183)
Zarządzanie i marketing
(119)
Psychologia
(105)
Socjologia i społeczeństwo
(77)
Filozofia i etyka
(51)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(48)
Matematyka
(40)
Edukacja i pedagogika
(37)
Informatyka i technologie informacyjne
(33)
Medycyna i zdrowie
(27)
Media i komunikacja społeczna
(21)
Historia
(18)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(18)
Językoznawstwo
(17)
Transport i logistyka
(15)
Inżynieria i technika
(12)
Nauka i badania
(12)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(11)
Kultura i sztuka
(9)
Biologia
(8)
Fizyka i astronomia
(6)
Podróże i turystyka
(5)
Etnologia i antropologia kulturowa
(4)
Literaturoznawstwo
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
1463 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Angielski w polskiej reklamie / Władysław Chłopicki, Jerzy Świątek. - Warszawa; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 628,[8] s. : rys., zdj. ; 20 cm.
Język angielski w reklamie : uwagi wstępne; Cz.I : Angielskie wyrazy w Polskim kontekście; Nowa rzeczywistość - nowy język?; Problemy gramatyczn- słownikowe; Naruszanie zasad polskiej retoryki; Metafo ra i idiom. Cz.II : Język a kultura; Język polskiej reklamy wczoraj i dziś. Podsumowanie - 15 przykazań dla twórców reklam; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Współczesna ekonomia)
Cz.I Bezrobocie jako akceptowane fatum: 1. Bezrobocie jak nieunikniona konsekwencja gospodarcza, 2. Nieadekwatność solidarności i leseferyzmu, 3. Polityka aktywizacji na runku pracy, 4. zasadnicza rola popytu finalnego. Cz.II Społeczeństwo bez bezrobocia: wybór eryczny: 5. Zmiana paradygmatu, 6. Poszukiwanie treści etycznej. Cz.III Ekonomiczna realizacja społeczeństwa bez bezrobocia: 7. Układ zapewniający powrót do pracy, 8. Funkcjonowanie modelu ograniczonego popytu, 9. Zatrudnienie poza usługami sąsiedzkimi, 10. Ekonomiczna wykonalność a polityczne przeszkody
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wprowadzenie; Układanie pytań; Dobór próby; Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na ankietę; Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respondentów do odpowiedzi; Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę; Przygotowanie danych do analiz; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wprowadzenie; 1. Tradycja etnograficzna a badania organizacji; 2. Organizacje jako przedmiot badań; 3. Metody badawcze; 4. Notatki z badań; 5. Pisanie etnografii
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wprowadzenie; 1. Tradycja etnograficzna a badania organizacji; 2. Organizacje jako przedmiot badań; 3. Metody badawcze; 4. Notatki z badań; 5. Pisanie etnografii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Arytmetyka finansowa / Edward Smaga. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1999. - 204, [2] s. : tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wartość pieniadza jako funkcja czasu; Oprocentowanie lokaty; Oprocentowanie proste wkładów oszczędnościowych; Oprocentowanie złożone wkładów oszczędnościowych; Spłata długów krótkoterminowych; Spłata długów średnioterminowych i długoterminowych; Renta kapitałowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Automatyka : napęd elektryczny / Andrzej Dębowski. - Warszawa : Wydawnictwo WNT Sp. z o.o. : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 252 s. : il., fot., wykresy ; 24 cm.
1. Przedmowa 2. Ogólne wiadomości o napędzie elektrycznym. 3. Warunki pracy zautomatyzowanych układów napędowych. 4. Napędy elektryczne z silnikami prądu stałego (DC-M). 5. Wprowadzenie do napędów prądu przemiennego z silnikami trójfazowymi (AC-M). 6. Napędy elektryczne z klatkowymi silnikami indukcyjnymi (AC-SCIM). 7. Napędy elektryczne z silnikami synchronicznymi o magnesach trwałych (AC-PMSM). 8. Uwagi o projektowaniu specjalnych napędów elektrycznych. 9. Dodatki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Niezbędnik badacza)
1. Wprowadzenie do badań fokusowych; 2. Prawidłowe i niewłaściwe zastosowanie badań fokusowych; 3. Podstawy badań fokusowych; 4. Projekt badawczy; 5. Dobór próby; 6. Praktyczne aspekty planowania i prowadzenia badań fokusowych; 7. Etyka i zaangażowanie; 8. Generowanie danych; 9. Wstępna analiza danych; 10. Analityczne wyzwania w badaniach fokusowych; 11. Pełne wykorzystanie potencjału badań fokusowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola badań w procesie projektowania user experience rozwiązań interaktywnych; Przygotowanie do badań z użytkownikami; Badania potrzeb w projektowaniu produktów; Ewaluacja, czyli jak sprawdzić user experience projektu; Optymalizacja, czyli jak doskonalić projekt; Analiza danych i raportowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wykłady z Pedagogiki)
Zawiera: Wprowadzenie; R. 1 Jakościowa orientacja w badaniach pedagogicznych: Pozycja badań jakościowych w tradycyjnym modelu empirycznych badań pedagogicznych; Konsekwencje podporządkowania się nauk społecznych pozytywistycznemu modelowi nauki; Nieutonomiczność metody badawczej; W labiryncie badań jakościowych. R. 2 Wywiad narracyjny jako metoda badań empirycznych: Teoretyczne założenia metody; Sposób pozyskiwania materiału badawczego i metodyka interpretacji. R. 3 Przykład interpretacji narracji z wykorzystaniem metody F. Schützego („…ja nie bałam się robić w życiu tego, czego chcę, i nie bałam się chcieć…”): Nawiązanie kontaktu z narratorką i przebieg wywiadu; Charakterystyka etapów interpretacji narracji. R. 4 Obiektywna hermeneutyka jako metodologia i metoda badan empirycznych: Geneza metody; Przedmiot zainteresowania obiektywnej hermeneutyki; Poznawczy status reguł generujących działania oraz struktur sensu i znaczenia; Autonomia życiowej praxis i struktura przypadku; Zasada uogólniania wyników badań – struktura przypadku jako dialektyka ogólności i szczególności; Metodyka interpretacji; Krytyczne podsumowanie metodologii i metodyki obiektywnej hermeneutyki. R. 5 Obraz zawodu pedagoga kształtujący się u studentów kierunku pedagogika – przykład zastosowania obiektywnej hermeneutyki: Sformułowanie problemu badawczego (określenie przypadku); Ocena protokołu (umiejscowienie interakcji); Budowanie historii i porządkowanie wariantów znaczeń; Elementy (hipotezy) struktury przypadku. Uwagi końcowe. Załącznik: Transkrypcja prezentowanej narracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Wprowadzenie: Czym są badania jakościowe?; 1. Projektowanie badania jakościowego; 2. Etyka w badaniach jakościowych; 3. Pułapki i dylematy w badaniach jakościowych; 4. Znaczenie paradygmatów w badaniach jakościowych; 5. Teoria ugruntowana; 6. Action research, czyli o badaniach w działaniu; 7. Antropologia wizualna; 8. Etnografia; 9. Jak zostałem etnografem. Opowieść konfesyjna; 10. Storytelling, czyli o materialności praktyk opowiadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Wprowadzenie: Różnorodność metod i narzędzi w badaniach: 1. Studium przypadku; 2. Obserwacja; 3. Nowe techniki badań terenowych: shadowing; 4. Podejście biograficzne; 5. Wywiad w badaniach jakościowych; 6. Badania fokusowe; 7. Analiza dokumentów zastanych; 8. Analiza dyskursu; 9. Etnografia wizualna; 10. Technika identyfikacji konstruktorów osobistych; 11. Metody relacyjne w badaniach organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I. Formułowanie celów i organizacja badań 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych 1.1. Istota, przesłanki i użyteczność badań marketingowych 1.2. Etapy procesu badania marketingowego; Pytania i zadania kontrolne. Część II. Informacja rynkowa – źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia 2. System informacji marketingowej i organizacja badań 2.1. System informacji marketingowej 2.2. Organizacja badań marketingowych 2.3. Problemy współpracy przedsiębiorstwa z agencją badawczą 2.4. Strategiczne badania marketingowe 3. Gromadzenie marketingowych danych wtórnych w procesie badań rynkowych 3.1. Źródła, rodzaje i procedura gromadzenia danych marketingowych o charakterze wtórnym 3.2. Podsystem wewnętrznej informacji marketingowej o charakterze wtórnym 3.3. Podsystem marketingowej informacji o charakterze zewnętrznym – krajowej 3.4. Podsystem informacji marketingowej zewnętrznej – zagranicznej 3.5. Tworzenie komputerowych baz danych 3.6. Jakość danych wtórnych – korzyści i ograniczenia ich gromadzenia 4. Gromadzenie danych pierwotnych 4.1. Wykorzystanie metody ankietowej w badaniu zachowań podmiotów rynku 4.2. Badania oparte na panelach tradycyjnych 4.3. Metody jakościowe gromadzenia informacji o nabywcach 4.4. Pomiar zmiennych jakościowych 4.5. Eksperymenty 5. Badania marketingowe przez internet 5.1. Specyfika internetu, jego zastosowania i przesłanki rosnącej roli w badaniach marketingowych 5.2. Wykorzystanie internetu do gromadzenia danych o charakterze wtórnym 5.3. Panele internetowe jako kierunek rozwoju ilościowych badań marketingowych prowadzonych przez internet 5.4. Prowadzenie badań jakościowych przez internet 5.5. Internet jako narzędzie wspomagające proces realizacji tradycyjnych badań 5.6. Badania serwisów internetowych 5.7. Zalety i wady badań marketingowych prowadzonych z wykorzystaniem internetu Część III. Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym 6. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 6.1. Badania czynników makrootoczenia 6.2. Badanie czynników mikrootoczenia 6.3. Analiza konkurencji 6.4. Prognozowanie sprzedaży i badanie potencjału rynku 7. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju 7.1. Analiza udziału w rynku 7.2. Udział w rynku jako podstawa określenia strategii przedsiębiorstwa 7.3 Analiza słabych i mocnych stron przedsiębiorstwa oraz szans i zagrożeń 8. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych 8.1. Podstawowe pojęcia: rynek, rynek docelowy, segmentacja, poziomy segmentacji 8.2. Podstawy informacyjne i organizacja procesu segmentacji w przedsiębiorstwie 8.3. Proces segmentacji – etapy, poziomy, rodzaje 8.4. Warunki skutecznej i efektywnej segmentacji rynku 8.5. Zastosowanie segmentacji – przykłady procedur 9. Badania produktu 9.1. Przesłanki i istota badań marketingowych produktu 9.2. Badania nowego produktu 9.3. Badanie koncepcji nowego produktu czy usługi 9.4. Badania prototypu/serii próbnej produktu 9.5. Testowanie marketingowe produktu 9.6. Badania istniejącego produktu i jego pozycji rynkowej 9.7. Badanie nazwy, opakowania i etykiety produktu 9.8. Wybrane techniki neurobiologiczne w badaniach produktu i jego wyposażenia 9.9. Wprowadzenie na rynek wody mineralnej Cechini Muszyna wraz z jej wyposażeniem (butelka, etykieta) i jej ewolucja rynkowa 9.10. Eye Tracking w badaniu opakowań kosmetyków 10. Metody badania cen 10.1. Wtórne źródła informacji o cenach 10.2. Badania skłonności nabywców do zaakceptowania danej ceny i prawdopodobieństwa zakupu po danej cenie 10.3. Badanie relacji między przychodami ze sprzedaży a poniesionymi kosztami 10.4. Analiza kosztów krańcowych 10.5. Badanie cen w zależności od fazy cyklu życia produktu 10.6. Badanie relacji między ceną a popytem 10.7. Badanie zewnętrznych czynników wpływających na ceny 11. Badania systemu dystrybucji 11.1. Uwagi wstępne (Władysław Szczepankiewicz) 11.2. Wybór rodzaju kanału dystrybucji (Władysław Szczepankiewicz) 11.3. Dystrybucja fizyczna jako obiekt badań marketingowych (Władysław Szczepankiewicz) 11.4. Analiza i ocena poziomu obsługi konsumentów 11.5. Badanie strat w łańcuchach dostaw (Władysław Szczepankiewicz) 12. Badania skuteczności systemu komunikacji (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 12.1. Podstawowe etapy badań nad reklamą 12.2. Rodzaje testów i innych metod stosowanych w badaniach nad reklamą 12.3. Badanie zasięgu reklamy 12.4. Metody oceny skuteczności reklamy 12.5. Metody pomiaru skuteczności promocji w internecie 12.6. Skuteczność reklamy internetowej w świetle badań 12.7. Bilans (podsumowanie) kampanii reklamowej 12.8. Pomiar efektów promocji sprzedaży 13. Badanie satysfakcji i lojalności klientów 13.1. Istota i podstawy pomiaru satysfakcji 13.2. Program badania i pomiaru satysfakcji klientów 13.3. Metoda Servqual w badaniu satysfakcji klientów 13.4. Badania Mystery Shopping 13.5. Obliczanie wskaźnika satysfakcji klientów 13.6. Krajowe wskaźniki satysfakcji 13.7. Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 13.8. Metody pomiaru lojalności konsumentów wobec marki; Pytania i zadania kontrolne; Bibliografia; Przypisy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Badania marketigowe, proce badań i definicja prob lemu : R.1 Badanie marketingowe jako działaność wszech ogarniająca, R.2 Alternatywne podejście do wywiadu mar ketingowego, Etyka badań marketingowych (załącznik), R.3 Proces badawczy i formułowanie problemu, Teoria po dejmowania decyzji Bayesa (załącznik). Cz.II Projektowanie badania : R.4 Projekt badania, R.5 Projekty przyczynowe. Cz.III Metody i formy zbierania danych : R.6 Zbieranie danych : dane wtórne, R.7 Zbieranie danych : ane pier wotne, R.8 Formularze do zbierania danych, R.9 Mierzen ie postaw, Opracowywanie map percepcyjnych (załącznik) Pomiar wieloczynnikowy (załącznik), Pomiar psycholo giczny (załącznik). Cz.IV Projektowanie próby i zbieranie danych : R.10 Procedury doboru próby, R.11 Wielkość próby, R.12 zbie ranie danych : procedury terenowe i błędy nie związane z doborem próby. Cz.V Analiza i interpretacja danych : R.13 Analiza dan ych : kroki wstępne, R.14 analiza danych : problemy po dstawowe, Testowanie hipotezy (załącznik), R.15 Analiz a danych : badanie różnic, Analiza wariacji (załącznik R.16 Analiza danych : badanie związku, nieparametry czne miary związku (załącznik), R.17 Analiza danych : analiza dyskryminacyjna, czynnikowa i skupień. Cz.VI Przygotowanie raportu z badań : R.18 Raport z badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Formułowanie celów i organizacja badań. 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych. Część II: Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań. 3. Gromadzenie danych wtórnych. 4. Gromadzenie danych pierwotnych. Część III: Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych. 8. Badania produktu. 9. Badanie cen. 10. Badania systemu dystrybucji. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji. 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Badania marketingowe - funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze, Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategicznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych produktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketingowych, Funkcje i struktura systemu informacji marketingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto prowadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tom 1. Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów. Tom 1 / przekł. Księga I Stefan Wolff, Oswald Einfeld ; przekł. Księga II i III Zdzisław Sadowski (503 s.); Tom 2. Badania nad naturą i przyczynami bogactwa narodów. Tom 2 / przekł. Księga IV Antoni Prejbisz ; przekł. Księga V Bronisława Jasińska (677 s.).
Książka
W koszyku
I. O przyczynach rozwoju siły produkcyjnej pracy i o zasadach według których jej produkt dzieli sie w sposób naturalny, 1. O podziale pracy, 2. o źródle podziału pracy, 3. Podział pracy jest organiczony rozległością rynku, 4. O pochodzeniu i zastosowaniu pieniądza, 5. O rzeczywistej i nominalnej cenie towarów,czyli o ich cenie wyrażonej w pracy i ich cenie wyrażonej w pieniądzu, 6. O częściach składowych ceny towarów, 7. O naturalnej i rynkowej cenie towarów, 8. O płacy roboczej, 9. O zyskach z kapitału, 10. O płacy i zysku przy rozmaitych zastosowaniach pracy i kapitału, 11. O rencie gruntowej, II. O naturze zasobów ich gromadzenia i użyciu, 1. O podziale zasobów, 2. O pieniądzu,jako szczególnym składniku ogólnych zasobów społeczeństwa,czyli o kosztach zachowania kapitału społecznego, 3. O gromadzeniu kapitału,czyli o pracy produkcyjnej i nieprodukcyjnej, 4. O zasobach pożyczanych na procent, 5. O różnych sposobach zastosowania kapitałów, III. O różnych drogach,które prowadzą do dobrobytu różnych narodów, 1. O naturalnym wzroście dobrobytu, 2. O zniechęceniu do rolnictwa w starożytnych pństwach Europy po upadku Imperium Rzymskiego, 3. O powstaniu i rozwoju miast i miasteczek po upadku Imperium Rzymskiego, 4. O tym,jak handel,który prowadziły miasta,przyczynił sie do postępu gospodarczego wsi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
IV. O systemach ekonomii politycznej, 1. O zasadzie systemu handlowego,czyli merkantylistycznego, 2. O ograniczeniach przywozu z obcych krajów takich dóbr,które można wytwarzać w kraju, 3. O dodatkowych ograniczeniach przywozu wszelkiego niemal rodzaju towarów z tych krajów,z którymi bilans handlowy uważa się za ujemny, 4. O zwrotach ceł, 5. O premiach eksportowych, 6. O traktatach handlowych, 7. O koloniach, 8. Końcowe uwagi o systemie merkantylistycznym, 9. O systemach rolniczych,czyli o tych systemachekonomii politycznej,które przedstawiają produkcję rolną jako jedyne albo jako główne źródło dochodu i bogactwa każdego kraju, V. O dochodach panującego lub państwa, 1. O wydatkach panującego lub państwa, 2. O ogólnych,czyli publicznych źródłach dochodów społeczeństwa, 3. O długach publicznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej