Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(93)
Forma i typ
Książki
(93)
Publikacje fachowe
(15)
Publikacje naukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(72)
tylko na miejscu
(63)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(77)
Czytelnia
(63)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(8)
Tarczyński Waldemar
(7)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(6)
Wojcik Krystyna
(6)
Schauz Ewa
(5)
Sztucki Tadeusz (1919-2001)
(5)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(4)
Kadysz Piotr
(3)
Vollmuth Hilmar J
(3)
Bieda Jolanta
(2)
Bieniok Henryk (1940- )
(2)
Christopher Martin
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Gruszecka-Malec Grażyna
(2)
Grzeszczyk Tadeusz A
(2)
Ingram Jolanta
(2)
Ingram Marian
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Kraśnicka Teresa
(2)
Królik Grażyna
(2)
Kubka Janina
(2)
Majewski Maciej
(2)
Sasenko Lucjan
(2)
Sroka Henryk
(2)
Stelmach Waldemar
(2)
Szyjewski Zdzisław
(2)
Szymańska Anna
(2)
Vollmuth Hilmar J. (1936- )
(2)
Wójcik Marian
(2)
Bangs David H. Jr
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Durlik Marek
(1)
Filipek Agnieszka
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Gross Stefan F
(1)
Guziejewska Beata
(1)
Jabłońska-Wołoszyn Maria
(1)
Jankowski Marian
(1)
Karnkowska Krystyna
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kopertyńska Maria Wanda
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kulińska Ewa
(1)
Levine Michael
(1)
Markowski Bogusław
(1)
Marx Elisabeth
(1)
Muller Uwe Renald
(1)
Muszynski Michel
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Nowicki Adam
(1)
Odlanicka-Poczobutt Monika
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Płowiec Urszula
(1)
Seiwert Lothar J. (1952- )
(1)
Sikora-Fernandez Dorota
(1)
Smid Wacław
(1)
Sobczyk Mieczysław
(1)
Sobczyk Mieczysław (1945- )
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Sroka Henryk (1939-2015)
(1)
Stachowicz-Stanusch Agata
(1)
Stanusch Maciej
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Steinbeck Hans H
(1)
Tarczyński Waldemar. Tom 1 Tom 1
(1)
Tarczyński Waldemar. Tom 2 Tom 2
(1)
Tiwana Amrit
(1)
Treger Anna
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Zwolankowski Marek
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(35)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(93)
Język
polski
(93)
Temat
Przedsiębiorstwo
(21)
Zarządzanie
(14)
Organizacja
(11)
Marketing
(8)
Public relations
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Motywacja pracy
(6)
Produkcja
(6)
Rynek kapitałowy
(6)
Controlling
(5)
Fundusze strukturalne UE
(5)
Informatyka
(5)
Organizacja pracy
(5)
Technologia
(5)
Unia Europejska
(5)
Innowacje
(4)
Praca
(4)
Systemy informatyczne
(4)
Kadry
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Obsługa klienta
(3)
Płaca
(3)
Systemy ekspertowe
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Teoria dystrybucji
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Administracja publiczna
(2)
Analiza strategiczna
(2)
Ceny
(2)
Decyzje
(2)
Dziennikarze
(2)
Ekologia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Język angielski
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Matematyka finansowa
(2)
Menedżerowie
(2)
Ocena pracowników
(2)
Opinia publiczna
(2)
Promocja handlowa
(2)
Promocja sprzedaży
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Socjotechnika
(2)
Sprzedaż
(2)
Systemy informacyjne zarządzania
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Analiza SWOT
(1)
Awans zawodowy
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
E-logistyka
(1)
Ekonomika
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Europa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Fundusz Spójności UE
(1)
Fundusze wspierania przedsiębiorczości
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Instrumenty pochodne
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Inżynieria finansowa
(1)
Jakość
(1)
Język polski
(1)
Komputery
(1)
Komputeryzacja
(1)
Komunikacja
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola
(1)
Kontrola państwowa
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Logistyka
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Metodologia
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Odpowiedzialność społeczna*
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outplacement
(1)
Pieniądz
(1)
Pozapłacowe świadczenia pracownicze
(1)
Prawo europejskie i prawo krajowe
(1)
Prawo pracy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(23)
Opracowanie
(11)
Encyklopedia
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(23)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Inżynieria i technika
(6)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Językoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
93 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Wprowadzenie: rynek kapitałowy w Polsce: Rynek finan- sowy i jego elementy; Instytucje i instrumenty rynku kapitałowego; Nowe elementy polskiego rynku kapitało- wego; Analiza techniczna; Wprowadzenie do analizy te- chnicznej; Teorie oceny rynku; Nowe trendy w analizie technicznej; Analiza fundamentalna; Wprowadzenie do analizy fundamentalnej; Metody wyceny wartości przed- siębiorstwa; Analiza wskażnikowa; Analiza makroekono- miczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Wprowadzenie: rynek kapitałowy w Polsce: Rynek finan- sowy i jego elementy; Instytucje i instrumenty rynku kapitałowego; Nowe elementy polskiego rynku kapitało- wego; Analiza techniczna; Wprowadzenie do analizy te- chnicznej; Teorie oceny rynku; Nowe trendy w analizie technicznej; Analiza fundamentalna; Wprowadzenie do analizy fundamentalnej; Metody wyceny wartości przed- siębiorstwa; Analiza wskażnikowa; Analiza makroekono- miczna.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Analiza portfelowa; Stopa zwrotu i ryzyko inwestycji; Portfel papierów wartościowych; Równowaga na rynku ka- pitałowym i inne sposoby budowy portfela; Efektywność inwestycji i inwestowanie na kredyt; Analiza sektora bankowego; Banki na polskim rynku finansowym; Rankingi banków; Analiza banków notowanych na GPW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tom 1. Tom 1 / Waldemar Tarczyński (208, [6] s. : rys. tab.); Tom 2. Tom 2 / Waldemar Tarczyński (208 s. : rys. tab.).
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynki kapitałowe. Metody ilościowe. Tom 1. / Waldemar Tarczyński. - Wyd.2. - Warszawa : PLACET, 2001. - 208, [6] s. : rys. tab. ; 24 cm.
Wprowadzenie: Rynek kapitałowy w Polsce Rynek finansowy i jego elementy; Instytucje i instrumenty rynku kapitałowego; System notowań giełdowych WARS ET. CzęśćI. Analiza techniczna Wprowadzenie do analizy technicznej; Wykresy i skale; Trend,wsparcie i opór;Wybrane wskaźniki stosowane w an alizie technicznej;Wybrane formacje;Teorie oceny rynku ; Nowe trendy w analizie technicznej; Liczby Fibonacci ego na GPW w Warszawie. Część II. Analiza fundamentalna. Wprowadzenie do analizy fundamentalnej; Metody wyceny wartości przedsiębiorstwa; Analiza wskaźnikowa; Analiza makroekonomiczna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynki kapitałowe. Metody ilościowe. Tom 2. / Waldemar Tarczyński. - Warszawa : PLACET, 1997. - 208 s. : rys. tab. ; 24 cm.
Cz.III Analiza portfelowa: R.1 Stopa zwrotu i ryzyko inwestycji (Stopa zwrotu z inwestycji; Ryzyko inwestycji; Inne sposoby określania ryzyka inwestycji; Zale żność ryzyko-dochód; Korelacja papieru wartościowego). R.2 Portfel papierów wartościowych ( Stopa zwrotu portfela papierów wartościowych; Ryzyko portfela papierów wartościowych; Funkcja użyteczności i awersja do ryzyka). R.3 Równowaga na rynku kapitałowym i inne sposoby budowy portfela ( Model Sharpe`a; Model wieloczynnikowy; Model Taksonomicznej Miary Atrakcyjności Inwestycji - TMAI; Model CAMP; Model APT; Metoda stochasty cznej dominacji; Inne kryteria budowy portfela papie rów wartościowych). R.4 Efektywność inwestycji i inwestowanie na kredyt ( Wskaźnik efektywności Sharpe`a; Wskaźnik efektywności Treynora; Wskaźnik efektywności Jensena; Krótka sprzedaż; Inwestowanie na kredyt). Cz.IV Analiza sektora bankowego: Banki na polskim rynku finansowym; Rankingi banków; Analiza banków notowanych na GPW.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Cz.1 Podstawy: R.1 Wprowadzenie: Zarządzanie wiedzą, e-biznes i CRM; Nowe oblicze Nowej Gospodarki; Kręta droga za nami, "Nowe" imperatywy. R.2 Gospodarka elektroniczna, zarządzanie relacjami z klientem i zarządzanie wiedzą: Nowy cyfrowy krajobraz, Gospodarka elektroniczna, Zarządzanie relacjami z klientem, Zarządzanie wiedzą, Zarządzanie relacjami z klientem na bazie wiedzy. R.3 Mapa drogi do sukcesu: mapa zarządzania relacjami z klientem na bazie wiedzy. Cz.2 Mapa implementacji KCRM: R.4 Dopasowanie wyborów strategicznych i technologicznych: Rozwiązanie dylematu nowatora, Strategiczny model KCMR, Analiza otoczenia biznesu, Rozumienie kontekstu, Technologia strategiczna, R.5 Audyt i analiza: Dlaczego audyt wiedzy o kliencie jest potrzebny? Faza wstępna audytu, Wybór punktu odniesienia i metody audytu, Metoda audytu, Dokumentowanie kapitału wiedzy o kliencie, Wykorzystanie wyników audytu do KCMR, R.6 Tworzenie zespołu wdrożeniowego: zadania wiedza specjalistyczna, Skład zespołu, Przywództwo, Ocena ryzyka i najczęściej spotykane błędy, R.7 Projektowanie infrastruktury technologicznej: Wyzwania projektowe, Cykl życia klienta, Zarządzanie wiedzą o kliencie: ramy technologiczne, Architektura KCMR, Integracja, Względy długookresowe, R.8 Rozwój i stymulowanie wynikami wdrażanie systemów KCMR: Ukryte koszty i inne niespodzianki, Wdrażanie systemów metodami typu "big-bang" - przegląd, Spojrzenie poza kaskadę, Metoda przyrostowa stymulowana wynikami, R.9 Przywództwo, Zarządzanie zmianą i kulturą organizacyjną: Przywództwo, Zmiana kultury organizacyjnej. Zarządzanie zmianą. Cz.3. Planowanie sukcesu: R.10 Ocena, pomiar i doskonalenie: Podstawowe miary, Miary tradycyjne, Podstawowe miary KCMR, Miary wszechstronne, Pułapki.
klientem i zarządzanie wiedzą : Nowy cyfrowy krajobra z, Gospodarka elektroniczna, Zarządzanie relacjami z klientem, Zarządzanie wiedzą, Zarządzanie relacjami z klientem na bazie wiedzy, R.3 Mapa drogi do sukcesu : Mapa zarządzania relacjami z klientem na bazie wiedzy. Cz.2 Mapa implementacji KCRM : R.4 Dopasowanie wyborów
strategicznych i technologicznych : Rozwiązywanie dyl ematu nowatora, Strategiczny model KCRM, Analiza otocz enia biznesu, Rozumienie kontekstu, technologia strate giczna. R.5 Audyt i analiza : Dlaczego audyt wiedzy o kliencie jest potrzebny?, Faza wstępna audytu, Wybór punktu odniesienia i metody audytu, Metoda audytu, Do kumentowanie kapitału wiedzy o kliencie, Wykorzystnie wyników audytu do KCRM. R.6 Tworzenie zespołu wdroże niowego : zadania i wiedza specjalistyczna, Skład zes połu, Przywództwo, Ocena ryzyka i najczęściej spotyka ne błędy. R.7 Projektowanie infrastruktury technologi cznej : wyzwania projektowe, Cykl życia klienta, Zarzą dzanie wiedzą o kliencie:ramy technologiczne, Archite ktura KCRM, Integracja, Względy długookresowe. R.8 Roz wój i stymulowane wynikami wdrażanie systemów KCRM : U kryte koszty i inne niespodzianki, Wdrażanie systemów metodami typu "big-bang"-przegląd, spojrzenie poza kas kadę, Pożegnanie z big-bang, Metoda przyrostowa stymul owana wynikami. R.9 Przywództwo, zarządzanie zmianą i kultura oraganizacyjna : Przywództwo, Zmiana kultury o rganizacyjnej, Zarządzanie zmianą. Cz.3 Planowanie sukcesu : R.10 Ocena, pomiar i doskona lenie : Podstawowe mairy, Miary tradycyjne, Podstawowe
miary KCRM, Miary wszecgstronne, Pułapki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Unit 1: The World Power. Unit 2: A Constitution for Europe? Unit 3: An Agenda for Enlargement. Unit 4:The Languages of the EU. Unit 5: For Diveristy. Unit 6: The EU Budget. Unit 7: Entrepreneurship in the EU. Unit 8: Pension Systems. Unit 9: Health Care Co-operation in the EU. Unit 10: The Free Movement of Patients. Unit 11: EU Humanitarian Aid. Additional activities. Key.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling : instrumenty od A do Z / Hilmar J. Vollmuth ; przekł. Lucjan Sasenko. - Wyd.2. - Warszawa : PLACET, 2000. - 313,[7] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Analiza metodą ABC; Analiza wielkości zamówień; Optymalizacja wielkości zamówień; Analiza break-even; Rachunek kosztów bezpośrednich; Analiza "wąskich gardeł"; metody rachunku inwestycyjnego; Krótkookresowy rachunek wyników; Optymalizacja wielkości partii; Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia); Koła jakości, Analiza rabatów; Analiza obszarów sprzedaży; Analiza wartości; Analiza XYZ; Analizy i narzędzia strategiczne; Produkować czy kupować? Krzywa doświadczeń; Analiza konkurencji; Logistyka; Analizy portfelowe; Analiza możliwości; Krzywa cyklu życia produktu; Analiza mocnych i słabych stron; Luka strategiczna; Technika scenariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling : planowanie, kontrola, kierowanie / Hilmar J. Vollmuth ; tłum. Piotr Kadysz. - Wyd.3 rozsz. - Warszawa : PLACET, 2000. - 262,[2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling : instrumenty od A do Z / Hilmar J. Vollmuth ; przekł. Lucjan Sasenko. - Wyd. 2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 313, [4] s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Analiza metodą ABC; Analiza wielkości zamówień; Optymalizacja wielkości zamówień; Analiza break-even; Rachunek kosztów bezpośrednich; Analiza "wąskich gardeł"; metody rachunku inwestycyjnego; Krótkookresowy rachunek wyników; Optymalizacja wielkości partii; Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia); Koła jakości, Analiza rabatów; Analiza obszarów sprzedaży; Analiza wartości; Analiza XYZ; Analizy i narzędzia strategiczne; Produkować czy kupować? Krzywa doświadczeń; Analiza konkurencji; Logistyka; Analizy portfelowe; Analiza możliwości; Krzywa cyklu życia produktu; Analiza mocnych i słabych stron; Luka strategiczna; Technika scenariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling : planowanie, kontrola, kierowanie / Hilmar J. Vollmuth ; tłum. Piotr Kadysz, Bogusław Markowski. - Wyd. 2 rozsz. i popr. - Warszawa : PLACET, 1998. - 200, [5] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Istota, funkcje, organizowanie public relations, Istota public relations, Komunikowanie jako podstawowa metoda w public relations, Zasady etyczne w public relations cechą wyróżniającą PR wśród systemów komunikowania społecznego, Miejsce PR w systemie komunikacyjnym organizacji oraz wśród czynników wizerunku, Public relations a pojęcia pokrewne lub za takie uważane, Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, Organizowanie działalności public relations - rozwiązania, kadry, Wstępne fazy procesu public relations, Analiza stanu wyjściowego, Planowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie programów public relations; Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR oraz wykorzystanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia, Public relations organizacji różnych typów, Kontrola powykonawcza w procesie public relations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z.. Tom 1 / Krystyna Wojcik. - Wyd.2 zm. - Warszawa, Warszawa : PLACET, 2001. - 367,[9] s. : rys. ; 22 cm.
Istota, funkcje, organizowanie public relations, Istota public relations, Komunikowanie jako podstawowa metoda w public relations, Zasady etyczne w public relations cechą wyróżniającą PR wśród systemów komunikowania społecznego, Miejsce PR w systemie komunikacyjnym organizacji oraz wśród czynników wizerunku, Public relations a pojęcia pokrewne lub za takie uważane, Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, Organizowanie działalności public relations - rozwiązania, kadry, Wstępne fazy procesu public relations, Analiza stanu wyjściowego, Planowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z.. Tom 2 / Krystyna Wojcik. - Wyd. 2 rozsz. i zmienione. - Warszawa : PLACET, 2001. - 862,[2] s. : rys. ; 24 cm.
Wprowadzenie programów public relations; Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR oraz wykorzystanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia, Public relations organizacji różnych typów, Kontrola powykonawcza w procesie public relations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakość życia w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Filozofia Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM, 3. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 4. Rola wiedzy w systemie zarządzania jakością, 5. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - szersze ujęcie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej