Form of Work
Książki
(178)
Status
only on-site
(152)
available
(122)
unavailable
(6)
Branch
Wypożyczalnia
(128)
Czytelnia
(152)
Author
Łuczkiewicz Grzegorz
(11)
Pocztowski Aleksy
(8)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(7)
Podsiadło Iwona
(6)
Armstrong Michael
(4)
Borkowska Stanisława
(3)
Hay Julie
(3)
Kozielski Robert
(3)
Rogowski Waldemar
(3)
Wach Krzysztof
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Biliński Witold
(2)
Buzan Tony
(2)
Dale Margaret
(2)
Golec Nikodem
(2)
Hampden-Turner Charles
(2)
Hyla Marek
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kardaszewski Jacek
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Klin Lidia
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Oleksyn Tadeusz
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Sekuła Zofia
(2)
Sochacka Iwona
(2)
Stocki Ryszard
(2)
Słupek Tomasz
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Trompenaars Fons
(2)
Ulrich Dave
(2)
Walińska Ewa
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Śnieżek Ewa
(2)
Adcock Dennis
(1)
Afuah Allan
(1)
Alexander Jim
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Bailey Roy
(1)
Barton D.R. Jr
(1)
Bartoszewicz Paweł
(1)
Becker Brian E
(1)
Bednarski Tadeusz
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernstein Jake
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Black Sam
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Boydell Tom
(1)
Bramham John
(1)
Burnett Ken
(1)
Cameron Kim S
(1)
Camp Richaurd
(1)
Cascio Wayne F
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Chong Yen Yee
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Clutterbuck David
(1)
Cook Mary F
(1)
Cooper Robin
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Cowling Alan
(1)
Czubała Anna
(1)
Day Derek
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Doyle David P
(1)
Dziawgo Leszek
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Edwards Helen
(1)
Essinger James
(1)
Fiore Frank F
(1)
Fitz-Enz Jac
(1)
Foster Timothy R. V
(1)
Fox Glen
(1)
Futrell Charles M
(1)
Gabryelczyk Katarzyna
(1)
Gay Charles L
(1)
Gruszecki Tomasz
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gurgul Henryk
(1)
Hansen Jorgen Druda
(1)
Hardy Doug
(1)
Hargrove Robert
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Hill Nigel
(1)
Hoffman Patrycja
(1)
Huselid Mark A
(1)
Jaki Andrzej
(1)
Jasiecki Krzysztof
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Jonas Agata
(1)
Jonas Krzysztof
(1)
Juruś Jerzy
(1)
Jóźwiak Hubert
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(175)
Country
Poland
(178)
Language
Polish
(178)
Subject
Kadry
(52)
Przedsiębiorstwo
(47)
Zarządzanie
(17)
Marketing
(14)
Oceny pracowników
(13)
Organizacja
(12)
Praca
(12)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Koszty
(9)
Zatrudnienie
(9)
Rachunkowość
(8)
Obsługa klienta
(7)
Ryzyko
(7)
Unia Europejska
(7)
Finanse
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Menedżerowie
(5)
Papiery wartościowe
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Płaca
(5)
Rynek kapitałowy
(5)
Zawód
(5)
Integracja europejska
(4)
Inwestycje
(4)
Motywacja pracy
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Outsourcing
(4)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Banki
(3)
Benchmarking
(3)
Ceny
(3)
Handel detaliczny
(3)
Innowacje
(3)
Integracja gospodarcza
(3)
Internet
(3)
Jakość produktu
(3)
Kalkulacja kosztów
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Negocjacje
(3)
Podatek
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek pieniężny
(3)
Ryzyko finansowe
(3)
Sprawozdania
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Bilans księgowy
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Handel
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instrumenty pochodne
(2)
Jakość
(2)
Konkurencja
(2)
Kredyt
(2)
Księgowość
(2)
Kultura
(2)
Logistyka
(2)
Marka*
(2)
Matematyka finansowa
(2)
Obrót pieniężny
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Polska
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Rachunkowość finansowa*
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Rynek walutowy
(2)
Siła robocza
(2)
Sprzedaż
(2)
Uczenie się
(2)
Wiedza
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Znaki towarowe
(2)
Zysk
(2)
Alokacja
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Bezrobocie
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
Controlling
(1)
Czas pracy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dochód
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dywidenda
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Subject: time
1945-
(1)
178 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-89355-20-5
1.Miejsce i rola handlu detalicznego w procesie gospodarczym, 2.Oferta usługowa handlu detalicznego, 3.Merchandising, 4.Organizacja źródeł zaopatrzenia i rola handlu detalicznego w kanałach rynku, 5.Obsługa logistyczna handlu detalicznego, 6.Systemy informacji o klientach detalicznych i ich wykorzystanie, 7.Efektywność handlu detalicznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89355-60-4
1.Holding jako podmiot działalności gospodarczej, 2.Regulacje prawne a zarządzanie holdingiem, 3.Wycena inwestycji w aktywa finansowe u inwestora i prezezntacja połączeń spółek, 4.Połączenia spółek w unormowaniach prawnych, 5.konsolidacja sprawozdań finansowych w strukturach holdingowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 657 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88597-74-4
Cz. I Podstawy - koncepcje i modele handlu elektronicznego: Uwarunkowania, terminologia, możliwości i wyzwania; Magazynowanie danych w modelu Business-toConsumer; Magazynowanie danych w modelach Consumer-toConsumer; Magazynowanie danych w modelu Business-toBusiness; Magazynowanie danych w modelach Goveenmentto-Citizen i Business-to-Government; Magazynowanie danych w modelu Business-tp-Employee. Cz. II Komponenty, problemy i rozwiązania: Podstawowe technologie i komponenty; Systemy informacji gospodarczej - przykładowe rozwiązania; Zagadnienia jakości i integralności danych; Prywatność informacji i bezpieczeństwo systemów w handlu elektronicznym; Przykładowe rozwiązania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 83-88597-25-6
R.1 Identyfikacja potrzeb szkoleniowych - wprowadzenie R.2 Uzyskiwanie informacji; R.3 Role, relacje i umiejętności; R.4 Porównywanie danych; R.5 Analiza potrzeb szkoleniowych; R.6 Potrzeby organizacji na poziomie wdrażania i doskonalenia; R.7 Potrzeby organizacji na poziomie wprowadzania innowacji; R.8 Potrzeby grupo we; R.9 Potrzeby indywidualne; Dodatek: Identyfikacja potrzeb szkoleniowych a program Investors In People.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Seria Giełdowa)
ISBN: 83-88597-67-1
1. Informacje podstawowe; 2. Zawód- inwestor jednoseryjny; 3. Iluzja możliwości weryfikacji systemów inwestycyjnych; 4. Średnie kroczące w inwestowaniu jednoseryjnym; 5. Zastosowanie oscylatorów stochastycznych w inwestowaniu jednoseryjnym; 6. Luki, luki i jeszcze raz luki; 7. Wsparcie i opór: kanał średniej kroczącej; 8. Wykorzystanie wskaźnika siły relatywnej Widera w inwestowaniu jednoseryjnym; 9. Wykorzystanie wskaźnika momentum w inwestowaniu jednoseryjnym; 10. Wykorzystanie wskaźnika tempa zmian w inwestowaniu jednoseryjnym; 12. Tradycyjne metody analizy technicznej a inwestowanie jednoseryjne; 13. Unikatowy oscylator do inwestowania jednoseryjnego; 14. Skalpowanie rynków; 15. Właściwy rodzaj zleceń; 16. Wpływ sezonowości na rynki; 17. Inwestowanie z wykorzystaniem spreadu; 18. System następujących po sobie zamknięć; 19. Wpływ nastrojów panujących na rynku na inwestowanie; 20. Najważniejszy czas dnia; 21. Podsumowanie; 22. Kwestie psychologiczne związane z inwestowaniem jednoseryjnym; 23. Wpływ rynków całodobowych na inwestycje jednoseryjne; 24. Klucze do sukcesu w inwestowaniu jednoseryjnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89355-99-X
Cz. I: Podstawowe zasady poszukiwania pracy. 1. Bądź bezkompromisowy! 2. Podstawa FAME. 3. Dobra praca, dobre życie. 4. Mechanizmy rekrutacji. 5. Osoby pomocne w poszukiwaniu pracy. 6. Kim jesteś? Cz. II: Przygotowanie. 7. Plan poszukiwania pracy. 8. Portfolio poszukiwania pracy. 9. Twoja autoprezentacja. 10. Atrakcyjny życiorys zawodowy. 11. Listy motywacyjne i intencyjne. Cz. III: Rynek pracy. 12. Zbieranie informacji. 13. Znajdowanie i kreowanie możliwości. 14. Budowanie sieci kontaktów. Cz. IV: Otrzymanie oferty pracy. 15. Rozmowa kwalifikacyjna. 16. Negocjowanie umowy. 17. Okres przejściowy. 18. Nietypowe sytuacje.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89355-96-5
1. Wprowadzenie do procesu negocjacji, 2. Pięć podstawowych metod negocjacji, 3. Fazy negocjacji, 4. Przygotowanie i planowanie, 5. Oko w oko, 6. Komunikacja niewerbalna, 7. Środki taktyczne i sztuczki w negocjacjach, 8. Negocjacje telefoniczne, 9. Negocjacje za granicą, 10. Analizy przypadków, 11. Lista kontrolna sukces
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (3 egz.)
Book
CD
In basket
ISBN: 83-7484-025-0
Cz.I Od czego zacząć opracowywanie planu marketingowego: 1. Dlaczego warto planować działania marketingowe; 2. Jak opracować audyt marketingowy; Cz.II Analizy niezbędne do opracowania planu marketingowego: 3. Jak przygotować analizę strategiczną firmy; 4. Jak przeprowadzić analize rynku; Cz.III Przygotowanie planu strategicznego i taktyczno-operacyjnego: 5. Jak opracować strategię marketingową i wyznaczyć cele strategiczne; 6. Jak przygotować segmentację, pozycjonowanie i strategię konkurencji; 7. Jak przygotować plan marketingu mix; Cz.IV Przygotowanie do wdrożenia planu marketingowego oraz powiązania go z innymi działaniami firmy: 8. Jak przygotować wdrożenie i kontrolę planu; 9. Jak przygotować streszczenie menedżerskiego planu marketingowego; 10. Jak powiązać plan marketingowy z innymi planami w firmie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7484-016-1
1. Sporządź plan!, 2. Kto i dlaczego?, 3. Gdzie i jak, 4. Kiedy i za ile?, 5. Prezentacja
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89355-40-X
1. Podstawy działania przedsiębiorstw w Unii Europejskiej, 2. Warunki zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej w krajach Unii Europejskiej, 3. Korzyści i koszty związane z uruchomieniem działalności gospodarczej w poszczególnych krajach Unii Europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7484-036-6
Część I: Najważniejsze zasady znakomiej ubsługi klientów. 2. Znakomita obsługa klientów - jak to robić. Część III: Rozwiązywanie problemów. Część IV: Zadbaj o siebie, żebyś mógł sprawnie obsługiwać klientów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Jednolity rynek europejski / Jarosław Kundera. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 276 s. : tabele ; 24 cm.
ISBN: 83-88597-96-5
Cz. I Tworzenie unii celnej i wspólnego rynku: Unia celna krajów Wspólnoty Europejskiej; Wspólny rynek krajów Wspólnoty Europejskiej; Długookresowy efekty ekonomiczne wspólnego rynku krajów Wspólnoty Europejskiej Cz. II Tworzenie jednolitego rynku europejskiego: Pod stawowe założenia programu jednolitego rynku europejskiego; Efekty programu jednolitego rynku europejskie go; Regionalne dysproporcje jednolitego rynku europejskiego. Zakończenie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 83-88597-49-3
Kalkulacja kosztów: skutki niewłaściwego zarządzania zasobami ludzkimi; Kalkulacja kosztów: spojrzenie z perspektywy potrzeb pracowników; Programy personalne: patrząc z perspektywy zwrotu z inwestycji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7484-022-6
1. Nowy model biznesowego działania firm a "Strategia lizbońska", 2. Zmiana warunków konkurencyjności przedsiębiorstw, 3. Kapitał intelektualny jako generator nowych czynników konkurencyjności, 4. Koncepcja zarządzania kapitałem intelektualnym, 5. Metody pomiaru kapitału intelektualnego, 6. Raportowanie o kapitale intelektualnym interesariuszom zewnętrznym, 7. Światowe standardy wyceny kapitału intelektualnego, 8. Przykłady wyceny kapitału intelektualnego dla wybranych firm krajowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 83-88597-52-3
Dział personalny jako partner strategiczny - jak umocnić jego pozycję; Strategiczne znaczenie pomiaru efektów zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza kosztów i korzyści w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Zasady dobrego pomiaru; Pomiar zgodności systemu zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią firmy; Kompetencje specjalistów ds. zasobów ludzkich; Wskazówki dot. wdrażania karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi. Dodatek: wyniki badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 83-7484-037-4
R.1 Zarządzanie oparte na kompetencjach; R.2 Opracowanie kompetencyjnych systemów ocen - działania przygotowawcze; R.3 Wprowadzenie kompetencyjne systemu ocen; R.4 360-stopniowa ocena kompetencji; R.5 Rozmowa oceniająca; R.6 Błędy w procesie tworzenia i stosowania kompetencyjnych systemów ocen; R.7 Zarządzanie kompetencjami a rekrutacja i selekcja pracowników; R.8 Zarządzanie kompetencjami a rozwój zawodowy pracowników; R.9 Zarządzanie kompetencjami a kształtowanie systemów wynagrodzeń; R.10 Zarządzanie kompetencjami a restrukturyzacja organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7484-010-2
1.Jak dostosowć się do ciągłych zmian, 2.Sporządzanie budżetu w przedsiębiorstwie - jak wyjść poza metodę przyrostową, 3.Outsourcing zadań niezwiązanych z działalnością podstawową4.Wydajność czy skuteczność - rola zarządzania przez efekty, 5.Ustalanie realnych kosztów działalnoci organizacji - rachunek kosztów działań, 6.Analiza kosztów ogólnych, 7.Odpowiedzialność za koszty i kształtowanie świadomości kosztów, 8.Koszty a wartość technologii informacyjnej, 9.Ocena strategiczna - końcowe zadanie kontroli kosztów
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 657 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Finanse i inwestycje)
ISBN: 83-88597-62-0
R.1 Ch-ka rynku kredytowych instrumentów pochodnych; R.2 Rodzaje kredytowych instrumentów pochodnych; R.3 Zastosowanie kredytowych instrumentów pochodnych; R.4 Skrypty dłużne indeksowane do zdarzeń kredytowych; R.5 Ryzyko związane z kredytowymi instrumentami pochodnymi; R.6 Zabezpieczone zobowiązania obligacyjne; R.7 Wymagany kapitał regulacyjny dla kredytowych instrumentów pochodnych; R.8 Wycena kredytowych instrumentów pochodnych; R.9 Zastosowania swapów kredytowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7484-021-8
Cz.I Dlaczego?: 1.Od zrozumienia do obsesji, 2.Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów, 3.Dlaczego marki potrzebują wiary, 4.Dlaczego wiara musi być manifestowana, 5.Kolejan marka - czy może marka z pasją?, Cz.II Jak?: 6.Kreowanie marek z pasją: początek podróży, 7.Pierwszy róg: ideologia, 8.Drugi róg: możliwości, 9.Trzeci róg: konsumenci, 10.Czwarty róg: otoczenie, 11.Wyobraźnia marketingowe i punkt pasji, 12.Od tożsamości do rzeczywistości
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again