Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(178)
Forma i typ
Książki
(178)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(152)
dostępne
(126)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(127)
Czytelnia
(152)
Autor
Łuczkiewicz Grzegorz
(11)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(8)
Podsiadło Iwona
(7)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(7)
Armstrong Michael (1928- )
(4)
Wójcik Leszek
(4)
Biliński Witold
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Hay Julie
(3)
Hędrzak Anna
(3)
Kozielski Robert
(3)
Rogowski Waldemar
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Wach Krzysztof (1976- )
(3)
Buzan Tony
(2)
Dale Margaret
(2)
Golec Nikodem
(2)
Hampden-Turner Charles
(2)
Hyla Marek
(2)
Israel Richard
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kardaszewski Jacek
(2)
Kisiel Wiktor
(2)
Klin Lidia
(2)
Maciejowski Tomasz
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Pers Jolanta
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sekuła Zofia
(2)
Sochacka Iwona
(2)
Stocki Ryszard
(2)
Słupek Tomasz
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Trompenaars Fons
(2)
Ulrich Dave
(2)
Walińska Ewa
(2)
Wędzki Dariusz
(2)
Śnieżek Ewa
(2)
Adcock Dennis
(1)
Afuah Allan
(1)
Alexander Jim
(1)
Andrzejewski Mariusz
(1)
Bailey Roy
(1)
Barton D.R. Jr
(1)
Bartoszewicz Paweł
(1)
Becker Brian E
(1)
Bednarski Tadeusz
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernstein Jake
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Black Sam
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Boydell Tom
(1)
Bramham John
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Cameron Kim S
(1)
Camp Richaurd
(1)
Cascio Wayne F
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Chojnacka Ewa
(1)
Chong Yen Yee
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Clutterbuck David
(1)
Cook Mary F
(1)
Cooper Robin
(1)
Cotis Jean-Philippe
(1)
Cowling Alan
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Day Derek
(1)
Dittmann Paweł
(1)
Doyle David P
(1)
Dziawgo Leszek
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Edwards Helen
(1)
Essinger James
(1)
Fiore Frank F
(1)
Fitz-Enz Jac
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Fox Glen
(1)
Futrell Charles M
(1)
Gabryelczyk Katarzyna
(1)
Gay Charles L
(1)
Gruszecki Tomasz
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gurgul Henryk
(1)
Hansen Jorgen Druda
(1)
Hardy Doug
(1)
Hargrove Robert
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Hill Nigel
(1)
Hoffman Patrycja
(1)
Huselid Mark A
(1)
Jaki Andrzej (1964- )
(1)
Jasiecki Krzysztof
(1)
Jasiński Zdzisław
(1)
Jonas Agata
(1)
Jonas Krzysztof
(1)
Juruś Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(175)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(178)
Język
polski
(178)
Temat
Kadry
(51)
Przedsiębiorstwo
(46)
Zarządzanie
(18)
Marketing
(13)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(12)
Zatrudnienie
(12)
Ocena pracowników
(11)
Organizacja
(11)
Praca
(10)
Koszty
(9)
Obsługa klienta
(8)
Rachunkowość
(8)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Polityka zatrudnienia
(7)
Finanse
(6)
Płaca
(6)
Ryzyko
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Inwestycje
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Menedżerowie
(5)
Papiery wartościowe
(5)
Rynek kapitałowy
(5)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(5)
Integracja europejska
(4)
Jakość produktu
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Motywacja pracy
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Outsourcing
(4)
Polityka płacowa
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Ryzyko finansowe
(4)
Unia Europejska
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Zawód
(4)
Banki
(3)
Benchmarking
(3)
Handel detaliczny
(3)
Innowacje
(3)
Integracja gospodarcza
(3)
Internet
(3)
Kalkulacja kosztów
(3)
Kupno i sprzedaż
(3)
Motywacja
(3)
Negocjacje
(3)
Podatek
(3)
Rachunkowość zarządcza
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek pieniężny
(3)
Sprawozdania
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Usługi
(3)
Wartościowanie pracy
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezrobocie
(2)
Bilans księgowy
(2)
Ceny
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Giełda papierów wartościowych
(2)
Handel
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instrumenty pochodne
(2)
Jakość
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Kredyt
(2)
Księgowość
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Kultura
(2)
Logistyka
(2)
Marka*
(2)
Marketing partnerski
(2)
Matematyka finansowa
(2)
Mentoring
(2)
Obrót pieniężny
(2)
Oceny pracowników
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polska
(2)
Prawo podatkowe
(2)
Prywatyzacja
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przywództwo
(2)
Rachunkowość finansowa*
(2)
Rolnictwo
(2)
Rynek pracy
(2)
Rynek walutowy
(2)
Siła robocza
(2)
Sprzedaż
(2)
System podatkowy
(2)
Uczenie się
(2)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(5)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Praca zbiorowa
(8)
Case study (studium przypadku)
(6)
Monografia
(4)
Opracowanie
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(32)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Filozofia i etyka
(1)
178 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Miejsce systemu ocen okresowych w polityce personalnej przedsiębiorstwa: 1.1. Najważniejsze cele oceny; 1.2. Formy oceny; 1.3. Kontrowersje wokół systemów ocen; 1.4. Wymagania stawiane systemom ocen; 1.5. Oczekiwania pracowników wobec systemu ocen okresowych; Studium przypadku I. Rozdział 2. Uwarunkowania systemu ocen: 2.1. Rodzaj działalności i wielkość organizacji; 2.2. Cele strategiczne firmy; 2.3. Metoda zarządzania; 2.4. Styl kierowania; 2.5. Poziom kierowania; 2.6. Poziom wymagań; 2.7. Autorytet oceniających; 2.8. Wiek pracowników; Studium przypadku II. Rozdział 3. Wprowadzanie systemu ocen okresowych: 3.1. Planowanie działania; 3.2. Szkolenie osób oceniających; 3.2.1. Wybór rodzaju szkolenia; 3.2.2. Wybór miejsca szkolenia; 3.2.3. Problem wspólnego udziału w szkoleniu przełożonych i podwładnych; 3.2.4. Ćwiczenia z użyciem kamery wideo; 3.3. Przygotowanie osób ocenianych; Studium przypadku III. Rozdział 4. Przegląd najważniejszych zagadnień związanych z tworzeniem systemów ocen: 4.1. Wybór osób oceniających; 4.2. 360-stopniowa ocena pracownika; 4.3. Przygotowanie 360-stopniowej oceny pracowników; 4.4. Podział osób ocenianych; 4.5. Ustalanie częstotliwości oceny; Studium przypadku IV. Rozdział 5. Metody oceny pracowników: 5.1. Metody relatywne; 5.1.1. Ranking; 5.1.2. System porównywania parami; 5.1.3. Metoda rozkładu normalnego; 5.2. Metody absolutne; 5.2.1. Ocena opisowa; 5.2.2. Punktowa skala ocen; 5.2.3. Skale ważone; 5.2.4. Testowa metoda oceny; 5.2.5. Metoda zdarzeń krytycznych; 5.2.6. Skale behawioralne (BARS - behavioral anchored rating scale; 5.2.7. Zarządzanie przez cele - ZPC (management by objectives – MBO; 5.2.8. Assessment Center ("centrum oceny"). Rozdział 6. Ustalanie kryteriów oceny: 6.1. Kryteria dotyczące efektywności; 6.2. Kryteria dotyczące kwalifikacji; 6.3. Kryteria dotyczące zachowań (behawioralne); 6.4. Kryteria osobowościowe; 6.5. Zasady opracowywania kryteriów oceny; Studium przypadku VI. Rozdział 7. Zasady prowadzenia rozmów z ocenianymi pracownikami: 7.1. Istota rozmowy oceniającej; 7.2. Jak prowadzić rozmowę?; 7.2.1. Wyrażanie szacunku i uznania; 7.2.2. Formułowanie konstruktywnych uwag krytycznych; 7.3. Najczęstsze przyczyny złej pracy; 7.4. Dialog przełożony - podwładny a przyszłe zadania pracownika; Studium przypadku VII. Rozdział 8. Błędy w procesie oceniania: 8.1. Błędy "techniczne"; 8.2. Błędy w sztuce oceniania; 8.3. Jak unikać błędów oceny?; Studium przypadku VIII. Rozdział 9. Ocena przełożonych przez podwładnych: 9.1. "Odwrócenie ról" jako niezbędne uzupełnienie systemu ocen; 9.2. Doświadczenia niektórych przedsiębiorstw; 9.3. Zasady wprowadzania oceny przełożonych przez podwładnych; Studium przypadku IXa; Studium przypadku IXb. Rozdział 10. System ocen okresowych a pozostałe aspekty polityki personalnej firmy: 10.1. System ocen okresowych a polityka płacowa przedsiębiorstwa; 10.2. System ocen okresowych a polityka szkoleniowa firmy; 10.3. System ocen okresowych a kształtowanie ścieżek kariery zawodowej pracowników; 10.4. System ocen okresowych a zwalnianie pracowników; Studium przypadku X. Zakończenie. Aneks. Przykładowe formularze oceny pracowników. Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Miejsce systemu ocen okresowych w polityce personalnej przedsiębiorstwa; Uwarunkowania systemu ocen; Wprowadzanie systemu ocen okresowych; Przegląd najważniejszych zagadnień związanych z tworzeniem systemu ocen; Metody oceny pracowników; Ustalanie kryteriów oceny; Zasady prowadzenia rozmów z ocenianymi pracownikami; Błędy w procesie oceniania; Ocena przełożonych przez podwładnych; System ocen okresowych a pozostałe aspekty polityki personalnej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Miejsce systemu ocen okresowych w polityce personalnej przedsiębiorstwa; Uwarunkowania systemu ocen; Wprowadzanie systemu ocen okresowych; Przegląd najważniejszych zagadnień związanych z tworzeniem systemu ocen; Metody oceny pracowników; Ustalanie kryteriów oceny; Zasady prowadzenia rozmów z ocenianymi pracownikami; Błędy w procesie oceniania; Ocena przełożonych przez podwładnych; System ocen okresowych a pozostałe aspekty polityki personalnej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Miejsce systemu ocen okresowych w polityce personalnej przedsiębiorstwa; Uwarunkowania systemu ocen; Wprowadzanie systemu ocen okresowych; Przegląd najważniejszych zagadnień związanych z tworzeniem systemu ocen; Metody oceny pracowników; Ustalanie kryteriów oceny; Zasady prowadzenia rozmów z ocenianymi pracownikami; Błędy w procesie oceniania; Ocena przełożonych przez podwładnych; System ocen okresowych a pozostałe aspekty polityki personalnej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Myślenie strategiczne, Determinanty strategii rozwoju zasobów ludzkich, Strategie profesjonalnego zarządzania rozwojem zasobów ludzkich, Tworzenie podstaw polityki organizacji w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich, Hierarchizacja potrzeb i pozyskiwanie zasobów, Marketing i polityka, Dokumenty Rady Hrabstwa Hertfordshire.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumieć kulturę, 2. Kultura przedsiębiorstwa, 3. Przywództwo w organizacji a kultura narodowa, 4. Kultura arabska, 6.Kultura chińska, 7. Kultura japońska, 8. Kultura skandynawska, 9. Analiza porównawcza i interpretacja, 10. Lider biznesu zorientowany na kulturę
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana kultury organizacji - wprowadzenie; 2. Kwestionariusz do oceny kultury organizacji; 3. Model wartości konkurujących; 4. Sporządzanie profilu kultury organizacji; 5. Model wartości konkurujących jako narzędzie diagnostyczne i wspomagające proces zmian kultury organizacji; 6. Zmiana osobista jako warunek pomyślnego przeprowadzenia zmiany kultury organizacji; 7. Zmiana kultury organizacji - podsumowanie przebiegu procesu. Załączniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wprowadzenie; Zarządzanie personelem jako nowy sposób na osiągniecie konkurencyjności; Zmiana charakteru działu personalnego: model wielozadaniowy; Specjalista ds. personalnych jako ekspert w dziedzinie administracji; Specjalista ds. personalnych jako partner strategiczny; Specjalista ds. personalnych jako rzecznik pracowników; Specjalista ds. personalnych jako animator zmian; Zarządzanie zasobami ludzkimi w dziale personalnym; Wybiegając myślą w przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 20 list kontrolnych dotyczących orgaznizacji sprzedaży i optymalizacji jej wyników; Cz.2 20 list ko ntrolnych dotyczących prowadzenia sprzedaży oraz motyw owania i kontroli przcowników; Cz.3 29 list kontrolnyc h dotyczących sztuki negocjacji i obsługi klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co to jest lobbing, Lobbing a inne formy komunikowania Modele lobbingu, Lobbing- regulacje prawne i etyczne, Lobbysta jako nowy zawód, Strategie i metody lobbingu, Narzędzia i instrumenty lobbingu, W poszukiwaniu polskiego modelu lobbingu, Lobbing w Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Elementy marketingu na runku międzynarodowym, 2.Selekcja rynków zagranicznych i wybór formy działania na nich, 3.Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym, 4.Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w gospodarce, 2. Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3. Segmentacja rynku usług, 4. Produkt usługowy, 5. Jakość usług, 6. Proces usługowy, 7. Ceny usług, 8. Dystrybucja usług, 9. Promocja usług, 10. Personel jako instrument marketingu firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do marketingu w handlu detalicznym; 2. Marketing i handel detaliczny w XXI wieku; 3. Zacho wania nabywców; 4. Główne elementy marketingu w handlu detalicznym; 5. Lokalizacja w handlu detalicznym; 6. Wizerunek, pozycjonowanie i reputacja w handlu deta licznym; 7. Projekt sklepu; 8. Asortyment w handlu detalicznym; 9. Polityka cenowa w handlu detalicznym; 10. Promocja w handlu detalicznym; 11. Obsługa klienta jako źródło przewagi konkurencyjnej w handlu detalicz nym; 12. Lojalność klienta i zagadnienia pokrewne; 13. Troska o klienta i postępowanie ze skargami; 14. Zarządzanie popytem w handlu detalicznym; 15. Zaga dnienia strategiczne w handlu detalicznym; 16. Interne towy handel detaliczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie do marketingu w sektorze non profit : 1. Sektor non profit a koncepcje marketingu. Cz.II Wdrożenie koncepcji marketingu : 2. Przyjęcie orientacji marketingowej, 3. Segmentacja rynku, 4. Proces planowania marketingowego. Cz.III Zastosowanie marketingu : 5. Pozyskiwanie funduszy, 6. Marketing sztuki, 7. Marketing w edukacji, 8. Marketing w służbie zdrowia, 9. Marketing społeczny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie finansami: 1. Określenie celu uczestnictwa w targach; 2. Tworzenie budżetu i zarządzanie finansami; 3. Wybór imprezy wstawienniczej; Cz.II Realizacja projektu wsyatwienniczego: R.4 Jak zrobic wrażenie na kliencie; R.5 Budowa stoiska - zagadnienia praktyczne; R.6 Zwiększanie atrakcyjności stoiska; R.7 DEziałania promocyjne prze rozpoczęciem targów; Cz.III Zarządzanie zasobami ludzkimi: R.8 Szkolenie pracowników; R.9 Cztery etapy rozwoju pracownika; R.10 Przełamywanie pierwszych lodów; R.11 Gromadzenie informacji; R.12 Efektywna prezentacja na stoisku; R.14 Zakończenie rozmowy z klientem; R.14 Budowanie płaszczyzny porozumienia; R.15 Jak sprawić, aby nawiązane podczas targów kontakty zaowocowały późniejszymi zamówieniami; R16 Wywiad strategiczny podczas targów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Cz.I Wprowadzenie. Cz.II Opracowanie programu aktywnego szkolenia : 1.Ustalenie potrzeb szkoleniowych i określenie profilu uczestników, 2.Wyznaczenie celów nauczania i zadań szkoleniowych, 3.Projektowanie ćwiczeń wprowadzających, 4.Przygotowanie skutecznego wykładu, 5.Wykorzystanie metod zastępujących wykład, 6.Uczenie się przez działanie, 7.Projektowanie ćwiczeń, 8.Ustalanie kolejności ćwiczeń, 9.Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy, 10.Planowanie programu aktywnego szkolenia. Cz.III Realizacja programu aktywnego szkolenia : 1.Rozpoczęcie programu aktywnego szkolenia, 12.Kierowanie grupą szkoleniową, 13.Wygłaszanie wykładów i prowadzenie dyskusji, 14.Prowadzenie ćwiczeń w grupach i wspomaganie zespołowego uczenia się, 15.Zakończenie i ocena programu aktywnego szkolenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Zewnętrzne uwarunkowania procesu rekrutacji i selekcji, 2. Kompetencje, czyli nic nowego pod słońcem, 3. Projektowanie procesu selekcji, 4. Jak przyciągać kandydatów (ale nie za wielu), 5. Projektowanie i screening formularzy aplikacyjnych, 6. Zasady przeprowadzania kompetencyjnych rozmów kwalifikacyjnych, 7. Kompetencyjne rozmowy kwalifikacyjne. Praktyka, 8. Metody psychometryczne a selekcja oparta na kompetencjach, 9. Ośrodki oceny, 10. Podejmowanie decyzji i ich ocena
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Instytucjonalne i koncepcyjne aspekty harmonizacji rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, 2. "Ramy konceptualne" standardów międzynarodowych, 3.Ogólne zasadypomiaru podstawowych elementów sprawozdań finansowych, 4.Ogólne zasady prezentacji informacji w sprawozdaniach finansowych, 5.Bilans - rachunek majatku i kapitału, 6.Rachunek zysków i strat - rachunek przychodów i kosztów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1.Instytucjonalne i koncepcyjne aspekty harmonizacji rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, 2. "Ramy konceptualne" standardów międzynarodowych, 3.Ogólne zasadypomiaru podstawowych elementów sprawozdań finansowych, 4.Ogólne zasady prezentacji informacji w sprawozdaniach finansowych, 5.Bilans - rachunek majatku i kapitału, 6.Rachunek zysków i strat - rachunek przychodów i kosztów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej