Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(43)
Forma i typ
Książki
(36)
Audiobooki
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Czytelnia
(12)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Doroba Anita
(5)
Pawłowski Konrad
(5)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Karbowski Marcin
(4)
Kućma Tomasz
(4)
Lipa Michał
(4)
Rusinowski Marek
(4)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Strumińska Dorota
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Witkowska Magda
(3)
Dawson Roger
(2)
Decker Bert
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Maxwell John C
(2)
Michalak Robert
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bird Drayton
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Carew Donald
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Dodd Pamela
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Edington D.W
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Galbraith John Kenneth
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Grzybek Robert
(1)
Hillman James (1926-2011)
(1)
Hughes Mark
(1)
Hutyra Jacek
(1)
Imai Masaaki
(1)
Jantsch John
(1)
Jones Richard
(1)
Kelley Tom
(1)
Korczyńska Magdalena
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kozyra Beata
(1)
Li Charlene
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Lombard Didier
(1)
Lorber Robert
(1)
Martin Steve J
(1)
Meyer Paul J. (1928-2009)
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Oncken William
(1)
Orłowski Maciej
(1)
Parsi-Carew Eunice
(1)
Piotrowska Hanka
(1)
Ruhe Dick
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sajnóg Anita
(1)
Smallwood Norman
(1)
Stawarz Justyna
(1)
Stone Nan Dundes
(1)
Sundheim Doug
(1)
Suszka Bogdan
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Thomas Jim
(1)
Ulrich Dave
(1)
White Kate
(1)
Witkowska Magdalena
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Ziglar Zig
(1)
Śliwa Anna (1963- )
(1)
Śliwa Leszek (1967- )
(1)
Żółcińska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Temat
Zarządzanie
(13)
Menedżerowie
(7)
Przywództwo
(7)
Kadry
(4)
Marketing
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Perswazja
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Sukces
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Autoprezentacja
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Reklama
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Samokontrola (psychol.)
(2)
Samorealizacja
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dusza
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Higiena
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Japonia
(1)
Kompetencje intrapersonalne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Korupcja
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osobowość
(1)
Oszustwo
(1)
Personifikacja
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Psychologia osobowości
(1)
Psychologizm
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sens życia
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telekomunikacja
(1)
Telemarketing
(1)
Teoria chaosu
(1)
Teoria systemów
(1)
Wiedza
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Poradnik
(13)
Opracowanie
(3)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
43 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podejmowanie nowych wyzwań; 2. Świat wszedł w nową epokę gospodarczą; 3. Obecnie błędne podejście zarządzającego do turbulencji staje się niebezpieczne; 4. Modele działania w chaosie; 5. Opracowanie systemów zarządzania zachowujących prężność; 6. Projektowanie systemu marketingowego umożliwiającego zachowanie prężności; 7. Prosperity w erze turbulencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie: 1975-1995 Trzy „Wielkie Wybuchy”; 1995-2004 Ku drugiemu życiu sieci; Użytkownik węzłem sieci; Pojawia się darmowość; „Mieszanie” łańcuchów wartości; W sercu drugiego życia sieci. 1. Było sobie pierwsze życie w sieci: Przeżytki pierwszego życia sieci; … i zaskakujące zwiastuny drugiego; 1975-1995 Przejście; „Wielki Wybuch” cyfryzacji; „Wielki Wybuch” internetu; „Wielki Wybuch” mobilności. 2. Drugie życie sieci: Okres płodowy: Postęp informatyczny: „proste jest piękne”; Niezbędnik internauty; Przepustowość w górę; … ceny w dół; Od dwuelementowego łańcucha wartości; … do łańcucha wartości wieloogniowego; Koegzystencja „starych” i „nowych”. 3. Sieci to my: Nowe zastosowania starych technologii; Pojawienie się „sieci społecznych”; Użytkownik węzłem sieci; Pokolenie Y; Dalej niż wyszukiwarka: rekomendacja, redundancja, reputacja. 4. Model "darmowości": Darmowość w telekomunikacji; Sieciowy model reklamowy; Reklama a sieci społeczne; Reklama a treści; Model reklamowy - co dalej? 5. Prorocze wrzenie: Konsolidacja poziomowa wewnątrz ogniw łańcucha wartości - operatorzy, dostawcy sprzętu; Konsolidacja „starych” i „nowych” wewnątrz ogniw łańcucha wartości; Intensyfikacja konsolidacji pionowej; U podstaw transformacji telekomunikacyjnego łańcucha wartości; Partnerstwo a R&D 2.0. 6. Perspektywy: ku sercu drugiego życia sieci: Wykładniczy rozwój łączności; Rozwój wideo i telewizji; Do granic możliwości; Imperatyw szerokopasmowości stacjonarnej i mobilnej; Centra danych i Cloud Computing; Wzrost wysokiej jakości; Żeby inwestor inwestował; Gdy obudzą się Europa i Azja; Ochrona prywatności; Co dalej z telekomunikacyjnym łańcuchem wartości?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Natura niewinnego oszustwa 2. Przemianowanie systemu 3. Gospodarka dostosowana 4. Zwodniczy świat pracy 5. Korporacja jako biurokracja 6. Władza w korporacji 7. Mit dwóch sekretów 8. Świat finansów 9. Wytworna ucieczka od rzeczywistości 10. Koniec niewinności korporacji 11. Polityka zagraniczna i wojskowa 12. Ostatnie słowo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1. Mit grzecznej dziewczynki; 2. Pułapka grzeczne dziewczynki; 3. Przebojowa kobieta łamie zasady; 4. Przebojowa kobieta ma jeden konkretny cel na przyszłość; 5. Przebojowa kobieta robi tylko to, co niezbędne; 6. Przebojowa kobieta nie martwi się tym, czy ktoś ją lubi; 7. Przebojowa kobieta zachowuje się i wyraża jak zwycięzca; 8. Przebojowa kobieta wyciąga rękę po to, czego pragnie; 9. Przebojowa kobieta nie stosuje uników kiedy pojawiają się problemy; 10. Przebojowa kobieta ufa instynktowi; 11. Przebojowa kobieta podejmuje ryzyko w sposób inteligentny; 12. Rady na przyszłość dla przebojowych kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 82
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Przedmowa; 3. Zbyt wiele możliwości; 4. Nietypowy telefon; 5. Strach; 6. Stres i wydajność; 7. Zależność miedzy stresem i zmęczeniem; 8. Czynniki wpływające na poziom stresu; 9. Efekt domino; 10. Samopoczucie- pierwszy krok; 11. Początek; 12. Wizyta na uniwersytecie; 13. Charakterystyka zdrowego człowieka; 14. Odpowiedzialność za zdrowie; 15. Zdrowy tryb życia; 16. Identyfikacja zagrożeń; 17. Informacje zdrowotne; 18. Kolejny krok; 19. Promocja zdrowia w przedsiębiorstwie; 20. Logika; 21. Fakty; 22. Zyski dla organizacji; 23. Zmiany w organizacji; 24. Łatwiej powiedzieć niż zrobić; 25. Wsparcie; 26. Opracowanie planu; 27. Zmiana stylu życia; 28. Osobisty trener; 29. Pomoc bliskich; 30. Nowy styl życia; 31. Wierność zobowiązaniom; 32. Pomagac innym; 33. Samodyscyplina; 34. Program dla pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol; 2. Jednominutowy menedżer odbiera telefon; 3. Problem; 4. Dlaczego grupy są ważne; 5. Charakterystyka wysokowydajnego zespołu; 6. Dlaczego wizja jest ważna; 7. Diagnoza; 8. Zrozumieć dynamikę grupy; 9. Rozpoznanie; 10. Niezadowolenie; 11. Produkcja; 12. Integracja 13. Zmiany w produktywności i morale; 14. Umiejętność adaptacji; 15. Cztery style przywództwa; 16. Funkcje zadaniowe i serwisowe; 17. Naucz innych; 18. Zastosowanie koncepcji; 19. Odpowiedzi na pytania; 20. Zarządzanie drogą do decyzyjności; 21. Kiedy zmienić styl przywództwa; 22. Regres; 23. Obserwacja procesu; 24. Zrozumieć dynamikę grupy; 25. Menedżer jako nauczyciel; 26. Nowi Jednominutowi menedżerowie; 27. Dzieląc się z innymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Wizyta pani prezes; 3. Osiąganie sukcesów; 4. Inne myślenie o przywództwie; 5. Jednych z włosem, a innych pod włos; 6. Styl przywództwa- postrzeganie przez innych; 7. Elastyczność stylu przywództwa; 8. Cztery podstawowe style przywództwa; 9. Nie ma najlepszego stylu przywództwa; 10. Zastanów się co robisz; 11. Elastyczność- podsumowanie; 12. Cztery podstawowe style przywództwa- podsumowanie; 13. Diagnozowanie poziomu rozwoju; 14. Dopasowywanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju; 15. przywództwo sytuacyjne a jednominutowe zarządzanie; 16. Raz z włosem, a raz pod włos; 17. Rozwijanie kompetencji i zaangażowania; 18. Radzenie sobie ze słabym i wynikami; 19. Jednominutowe zarządzanie i przywództwo sytuacyjne- podsumowanie; 20. Mów, co robisz; 21. Umowa w sprawie stylu przywództwa; 22. Pozytywne założenia dotyczące ludzi; 23. Stawanie się przywódcom sytuacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Dedykacja; 2. Symbole; 3. Wstęp; 4. Problem; 5. Pierwsze stanowisko kierownicze; 6. Spotkanie z przełożona; 7. Spotkanie z Jednominutowym Menedżerem; 8. Bardzo ważne pytanie; 9. Diagnoza; 10. Czyj to problem?; 11. Błędne koło; 12. Rozwiązanie; 13. Przebudzenie jednominutowego menedżera; 14. Skala problemu; 15. Szkodliwa pomoc; 16. Nutka optymizmu; 17. Małpy wracają do właścicieli; 18. Czas dla pracowników; 19. Cztery zasady zarządzania małpami; 20. Opis; 21. Właściciel; 22. Polisa ubezpieczeniowa; 23. Karmienie i kontrola; 24. Delegowanie uprawnień; 25. Szkolenie pracowników; 26. Trzy rodzaje czasu w organizacji; 27. Czas przełożonego; 28. Czas systemowy; 29. Własny czas; 30. Czas dyskrecjonalny; 31. Zarządzanie małpami kluczem do sukcesu; 32. Generowanie czasu dyskrecjonalnego; 33. Sztuka zarządzania; 34. Wielka przemiana.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja kaizen. 2. Podejście do doskonalenia na wschodzie i na zachodzie. 3. Kaizen poprzez kompleksową kontrolę jakości (TQC). 4. Praktyka kaizen. 5. Zarządzanie w kaizen. 6. Kaizen - metody rozwiązywania problemów. 7. Zmiana kultury korporacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Ta książka jest poradnikiem, który traktuje: o tym, dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna; o złożoności procesu komunikacji; o podstawowych błędach w komunikacji; o tym, jak unikać błędów i co powinno się robić w zamian; o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu; o tym, jak sobie radzić z reakcjami swoimi i innych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(BIZNESOLA. Nowe kierunki w biznesie)
Budowanie marki przywództwa; Cel kreowania marki przywództwa; Opracowanie deklaracji marki przywództwa; Ocena liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką; Inwestowanie w markę przywództwa; Mierzenie zwrotu z inwestycji w markę przywództwa; Budowanie świadomości marki przywództwa; Utrwalanie ,marki przywództwa; Osobista marka przywództwa; Kryteria dla marki firmy; Firmy mające markowe przywództwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Trendy: Nadchodzi Marketing 3.0; Model przyszłości dla Marketingu 3.0; 2. Strategia: Przekonanie do misji konsumentów; Przekonanie do wartości pracowników; Przekonanie do wartości partnerów z kanału dystrybucyjnego; Przekonanie do wizji udziałowców; 3. Zastosowanie: Transformacja społeczno-kulturowa; Tworzenie przedsiębiorców na rynkach wschodzących; Dążenie do ochrony środowiska; Poskładanie wszystkiego w całość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Część I. Wprowadzenie 1. Witamy w marketingu 5.0. Technologia w służbie ludzkości Część II. Wyzwania świata cyfrowego 2. Przepaść pokoleniowa. Marketing a pokolenia baby boomers, X, Y, Z i alfa 3. Polaryzacja dobrobytu. Tworzenie społeczeństw inkluzyjnych i zrównoważonych 4. Przepaść cyfrowa. Droga ku technologii osobistej, społecznościowej i doświadczeniowej Część III. Nowe strategie dla wspomaganego technologicznie marketingu 5. Organizacja cyfrowa. Jedna strategia nie pasuje do wszystkiego 6. Technologie zaawansowane. Pora na humanoidalne technologie 7. Nowe doświadczenie konsumenckie. Maszyny zachowują zimną krew, ale ludzie mają gorące serca Część IV. Nowe taktyki wykorzystujące technologię marketingową 8. Marketing bazujący na danych. Budowanie ekosystemu danych dla lepszego targetingu 9. Marketing predykcyjny. Antycypacja popytu na rynku poprzez działania proaktywne 10. Marketing kontekstowy. Tworzenie spersonalizowanego doświadczenia sensorycznego 11. Marketing rozszerzony. Interakcje ludzkie wspierane technologicznie 12. Marketing zwinny. Operacje na dużą skalę i w szybkim tempie; Podziękowania; O autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I Unikac owczego pędu, R. II Dać miastu nową nazwę, R.III Sekret pierwszy - wciśnij sześć przycisków szumu, R.IV Piwo Miller Lite - marka wyprzedzająca swoje czasy, R. V Zacząć od zero - kariera Jeffa Greenfielda, R. VI Historia programu " American Idol", R. VII Sekret drugi - przyciągnij uwagę mediów, R. VIII Atak Apple Macintosh. Nieznana prawda o szumnej kampanii reklamowej, R. IX Firma ClearPlay - sądy, kontrowersje i krzyki, R. X Sekret trzeci - przyciągaj uwagę reklamą, R. XI Szum wokól Britney Spear, R XII Sekret czwart - zdobądź Szum Everest, R XIII PepsiCO kontra Coca-Cola - historia stojąca za historią, R XIV Sekret piąty - odkryj moc tworzenia, R.XV Szum wokół modelu Mustang, R.XVI Sekret szósty - ulepszaj swój produkt.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zrozumieć wzbierający nurt: Dlaczego nurt wzbiera? Dlaczego właśnie teraz?; Dżiu-dżitsu a technologie wzbierającego nurtu; Profil społecznotechnograficzy; 2. Wykorzystać wzbierający nurt; Strategie wykorzystania zjawiska wzbierającego nurtu; Komunikowanie się ze wzbierającym nurtem; Inspirowanie wzbierającego nurtu; Wspomaganie członków wzbierającego nurtu we wzajemnym udzielaniu sobie wsparcia; Angażowanie wzbierającego nurtu; 3. Wzbierający nurt- zmiany: Kontakt ze wzbierającym nurtem i jego wpływ na oblicze twojej firmy; Wzbierający nurt wewnątrz twojej firmy; Przyszłość wzbierającego nurtu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ.I Cały świat negocjuje, cz.II 21 zasad skutecznego negocjowania, Cz.III Praktyka negocjowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (8 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Plan lotu : prawdziwy sekret sukcesu / Brian Tracy ; przekład Konrad Pawłowski. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes sp. z o.o., 2018. - 157 s. ; 21 cm.
Wstęp od partnera wydania polskiego Wprowadzenie. Prawdziwa tajemnica sukcesu Rozdział 1. Wybierz cel podróży Rozdział 2. Przeanalizuj warianty lotu Rozdział 3. Sporządź plan lotu Rozdział 4. Przygotuj się do podróży Rozdział 5. Wystartuj pełną mocą Rozdział 6. Przygotuj się na turbulencje Rozdział 7. Dokonuj ciągłych poprawek kursu Rozdział 8. Przyspiesz swój rozwój i proces nauki Rozdział 9. Uruchom nadświadomy umysł Rozdział 10. Unikaj drogi na skróty i kierowania się złudzeniami Rozdział 11. Zapanuj nad strachem Rozdział 12. Wytrwaj, dopóki nie osiągniesz sukcesu Zakończenie. Sukces to nie przypadek; O autorze; Przypisy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Przemiana błękitnego oceanu. 1. Sięgaj dalej niż najlepsi; 2. Fundamenty strategii kreowania rynku; 3. Umysł stratega błękitnego oceanu; 4. Człowieczeństwo, wiara w siebie i kreatywna kompetencja. Część II. Pięć kroków do dokonania przemiany błękitnego oceanu. Krok pierwszy jak zacząć? 5. Wybór właściwego miejsca rozpoczęcia; 6. Budowa odpowiedniego zespołu błękitnego oceanu; Krok drugi: Zrozum, gdzie jesteś w tej chwili. 7. Jasność co do aktualnej sytuacji. Krok trzeci: Wyobraź sobie, gdzie możesz być. 8. Odkrywanie ukrytych bolesnych punktów ograniczających rozmiary naszej branży; 9. Odkrywanie oceanu nieklientów. Krok czwarty: Znajdź drogę, by tam dotrzeć. 10. Systematyczna przebudowa granic rynku; 11. Rozwijanie alternatywnych możliwości błękitnego oceanu. Krok piąty: Wykonaj ruch. 12. Wybór posunięcia błękitnego oceanu i przeprowadzenie szybkich testów rynkowych; 13. Zakończenie przygotowywania i wprowadzenie w życie posunięcia błękitnego oceanu. Epilog: Przykład przemiany błękitnego oceanu na poziomie kraju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej