Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(43)
Forma i typ
Książki
(36)
Audiobooki
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Czytelnia
(11)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Doroba Anita
(5)
Pawłowski Konrad
(5)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Karbowski Marcin
(4)
Kućma Tomasz
(4)
Lipa Michał
(4)
Rusinowski Marek
(4)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Strumińska Dorota
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Witkowska Magda
(3)
Dawson Roger
(2)
Decker Bert
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Maxwell John C
(2)
Michalak Robert
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bird Drayton
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Carew Donald
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Dodd Pamela
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Edington D.W
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Galbraith John Kenneth
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Grzybek Robert
(1)
Hillman James (1926-2011)
(1)
Hughes Mark
(1)
Hutyra Jacek
(1)
Imai Masaaki
(1)
Jantsch John
(1)
Jones Richard
(1)
Kelley Tom
(1)
Korczyńska Magdalena
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kozyra Beata
(1)
Li Charlene
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Lombard Didier
(1)
Lorber Robert
(1)
Martin Steve J
(1)
Meyer Paul J. (1928-2009)
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Oncken William
(1)
Orłowski Maciej
(1)
Parsi-Carew Eunice
(1)
Piotrowska Hanka
(1)
Ruhe Dick
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sajnóg Anita
(1)
Smallwood Norman
(1)
Stawarz Justyna
(1)
Stone Nan Dundes
(1)
Sundheim Doug
(1)
Suszka Bogdan
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Thomas Jim
(1)
Ulrich Dave
(1)
White Kate
(1)
Witkowska Magdalena
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Ziglar Zig
(1)
Śliwa Anna (1963- )
(1)
Śliwa Leszek (1967- )
(1)
Żółcińska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Temat
Zarządzanie
(13)
Menedżerowie
(7)
Przywództwo
(7)
Kadry
(4)
Marketing
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Perswazja
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Sukces
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Autoprezentacja
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Reklama
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Samokontrola (psychol.)
(2)
Samorealizacja
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dusza
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Higiena
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Japonia
(1)
Kompetencje intrapersonalne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Korupcja
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osobowość
(1)
Oszustwo
(1)
Personifikacja
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Psychologia osobowości
(1)
Psychologizm
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sens życia
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telekomunikacja
(1)
Telemarketing
(1)
Teoria chaosu
(1)
Teoria systemów
(1)
Wiedza
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Poradnik
(13)
Opracowanie
(3)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
43 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Początki, 2. Trzy gracje marketingu bezpośredniego, 3. Możliwości marketingu bezpośredniego są większe, niż można by sądzieć, 4. Od czego zacząć?, 6. Właściwe planowanie, 7. Media - inne, bezrdziej elastyczne podejście, 8. Marketing interaktywny - internet i e-mail, 9. Twój największy atut, 10. Skad biorą się pomysły i jak wyrazić je przekonująco?, 11. Co zrobić by nasza kreatywna praca była praktycznie bezbłędna?, 12. Jak testować - i oceniać uzyskane rezultaty?, 13. Testowanie a badania - oraz inne kwestie, 14. Jak wybrać agencję - i kiedy można poradzić sobie bez niej?, 15. Klient i agencja - nierówne partnerstwo, 16. Przyszłosć marketingu - dziesięć prognoz i ostrzeżenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Przedmowa; 3. Zbyt wiele możliwości; 4. Nietypowy telefon; 5. Strach; 6. Stres i wydajność; 7. Zależność miedzy stresem i zmęczeniem; 8. Czynniki wpływające na poziom stresu; 9. Efekt domino; 10. Samopoczucie- pierwszy krok; 11. Początek; 12. Wizyta na uniwersytecie; 13. Charakterystyka zdrowego człowieka; 14. Odpowiedzialność za zdrowie; 15. Zdrowy tryb życia; 16. Identyfikacja zagrożeń; 17. Informacje zdrowotne; 18. Kolejny krok; 19. Promocja zdrowia w przedsiębiorstwie; 20. Logika; 21. Fakty; 22. Zyski dla organizacji; 23. Zmiany w organizacji; 24. Łatwiej powiedzieć niż zrobić; 25. Wsparcie; 26. Opracowanie planu; 27. Zmiana stylu życia; 28. Osobisty trener; 29. Pomoc bliskich; 30. Nowy styl życia; 31. Wierność zobowiązaniom; 32. Pomagac innym; 33. Samodyscyplina; 34. Program dla pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol; 2. Jednominutowy menedżer odbiera telefon; 3. Problem; 4. Dlaczego grupy są ważne; 5. Charakterystyka wysokowydajnego zespołu; 6. Dlaczego wizja jest ważna; 7. Diagnoza; 8. Zrozumieć dynamikę grupy; 9. Rozpoznanie; 10. Niezadowolenie; 11. Produkcja; 12. Integracja 13. Zmiany w produktywności i morale; 14. Umiejętność adaptacji; 15. Cztery style przywództwa; 16. Funkcje zadaniowe i serwisowe; 17. Naucz innych; 18. Zastosowanie koncepcji; 19. Odpowiedzi na pytania; 20. Zarządzanie drogą do decyzyjności; 21. Kiedy zmienić styl przywództwa; 22. Regres; 23. Obserwacja procesu; 24. Zrozumieć dynamikę grupy; 25. Menedżer jako nauczyciel; 26. Nowi Jednominutowi menedżerowie; 27. Dzieląc się z innymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Wizyta pani prezes; 3. Osiąganie sukcesów; 4. Inne myślenie o przywództwie; 5. Jednych z włosem, a innych pod włos; 6. Styl przywództwa- postrzeganie przez innych; 7. Elastyczność stylu przywództwa; 8. Cztery podstawowe style przywództwa; 9. Nie ma najlepszego stylu przywództwa; 10. Zastanów się co robisz; 11. Elastyczność- podsumowanie; 12. Cztery podstawowe style przywództwa- podsumowanie; 13. Diagnozowanie poziomu rozwoju; 14. Dopasowywanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju; 15. przywództwo sytuacyjne a jednominutowe zarządzanie; 16. Raz z włosem, a raz pod włos; 17. Rozwijanie kompetencji i zaangażowania; 18. Radzenie sobie ze słabym i wynikami; 19. Jednominutowe zarządzanie i przywództwo sytuacyjne- podsumowanie; 20. Mów, co robisz; 21. Umowa w sprawie stylu przywództwa; 22. Pozytywne założenia dotyczące ludzi; 23. Stawanie się przywódcom sytuacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Dedykacja; 2. Symbole; 3. Wstęp; 4. Problem; 5. Pierwsze stanowisko kierownicze; 6. Spotkanie z przełożona; 7. Spotkanie z Jednominutowym Menedżerem; 8. Bardzo ważne pytanie; 9. Diagnoza; 10. Czyj to problem?; 11. Błędne koło; 12. Rozwiązanie; 13. Przebudzenie jednominutowego menedżera; 14. Skala problemu; 15. Szkodliwa pomoc; 16. Nutka optymizmu; 17. Małpy wracają do właścicieli; 18. Czas dla pracowników; 19. Cztery zasady zarządzania małpami; 20. Opis; 21. Właściciel; 22. Polisa ubezpieczeniowa; 23. Karmienie i kontrola; 24. Delegowanie uprawnień; 25. Szkolenie pracowników; 26. Trzy rodzaje czasu w organizacji; 27. Czas przełożonego; 28. Czas systemowy; 29. Własny czas; 30. Czas dyskrecjonalny; 31. Zarządzanie małpami kluczem do sukcesu; 32. Generowanie czasu dyskrecjonalnego; 33. Sztuka zarządzania; 34. Wielka przemiana.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol; 2. Biblioteka jednominutowego menedżera; 3. Pytania; 4. Jednominutowy menedżer; 5. Łatwiej powiedzieć, niż zrobić; 6. Aktywatory, zachowania i konsekwencje; 7. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania; 8. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania- podsumowanie; 9. Zarządzanie najlepszymi pracownikami; 10. Efektowne reprymendy; 11. Teoria w praktyce; 12. Wprowadzenie do systemu pięciu kroków; 13. System pięciu kroków; 14. Precyzowanie obszarów wydajności; 15. Pomiar bieżącej wydajności; 16. Zaangażowanie; 17. Instruowanie; 18. Ocenianie postępów; 19. System pięciu kroków- podsumowanie; 20. Henryk robi pierwszy krok; 21. Końcowe przemyślenia; 22. Waga zobowiązań; 23. Jednominutowe zarządzanie w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Wstęp; 2. Problem; 3. Brakujące ogniwo; 4. Siła powtarzania; 5. Powód nr 1 zalew informacji; 6. Zasada "mnie, ale częściej" w praktyce; 7. Powód nr 2 negatywny filtr; 8. Słuchanie a pozytywny sposób myślenia; 9. Myślenie przez pryzmat zielonego światła; 10. Powód nr 3 Brak kontynuacji; 11. Pomoc innym dzięki akcentowaniu tego, co pozytywne; 12. Większa dyscyplina, większe wsparcie, większe poczucie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / Wydawnictwo MT Biznes sp. z o.o.)
1. Znaczenie negocjacji; 2. Otwarcie; 3. Gra środowiskowa- rozwinięcie; 4. Gra końcowa; 5. Dlaczego cena nie jest tak ważna, jak się nam wydaje; 6. Techniki przyspieszania i kończenia negocjacji; 7. Kontrolowanie negocjacji; 8. Zrozumieć drugiego negocjatora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / Wydawnictwo MT Biznes sp. z o.o.)
Wstęp; I Metody podejmowania decyzji; 1 Umiejętność podejmowania trafnych decyzji a nasze życie prywatne; 2 Nasze decyzje świadczą o nas; 3 Podejmowanie trafnych decyzji może pozytywnie wpłynąć na całe nasze życie; 4 Dlaczego ludzie podejmują ewidentnie złe decyzje?; 5 Cechy charakterystyczne osób wprawionych w podejmowaniu trafnych decyzji; 6 Przejście od intuicyjnego do logicznego podejmowania decyzji; 7 Przykłady najgorszych decyzji na świecie; 8 Przykłady najlepszych decyzji na świecie; II Definiowanie problemu; 9 Klasyfikowanie problemu i podejmowanie decyzji; 10 Planowanie strategii działania; III Zbieranie i ocena informacji; 11 Zbieranie informacji; 12 Błędy i zniekształcenia informacji; 13 Właściwa ocena zebranych informacji; 14 Trudności w planowaniu strategii działania; IV Intuicyjne podejmowanie decyzji; 15 Czy podejmowanie decyzji w oparciu o intuicję to przeżytek?; 16 Zdolność szybkiego wnioskowania; 17 Intuicja czy szybkie wnioskowanie?; 18 Ile jest warta twoja intuicja?; 19 Rozwijanie umiejętności szybkiego wnioskowania; 20 Emocje a asertywność; 21 Kontrolowanie prawej i lewej półkuli mózgu; 22 Dystans do problemu; 23 Wynajdywanie różnych rozwiązań; 24 Podejmowanie decyzji przez przedsiębiorców; V Podejmowanie decyzji w oparciu o logikę; 25 Decyzje typu „tak lub nie”; 26 Wybór pomiędzy dwiema możliwościami; 27 Ocena indywidualna; 28 Tabela reakcji; 29 Wielostopniowe podejmowanie decyzji; 30 Rachunek prawdopodobieństwa; 31 Jak uzyskiwać dokładne prognozy od pracowników; 32 Schemat błędów; VI Grupowe podejmowanie decyzji; 33 Grupowe podejmowanie decyzji; 34 Zalety grupowego podejmowania decyzji; 35 Zorganizowane działanie grupowe; 36 Ile osób powinna liczyć grupa?; 37 Kiedy grupa przysparza więcej problemów niż korzyści; 38 Japońskie metody podejmowania decyzji; VII Bariery w podejmowaniu trafnych decyzji; 39 Nie podejmujmy decyzji zbyt szybko; 40 Nie podejmujmy decyzji zbyt wolno; 41 Jak szybko należy podjąć decyzję?; 42 Bądźmy gotowi przyznać się do błędu; 43 Decyzje autokratyczne; VIII Osobowość a podejmowanie decyzji; 44 Style podejmowania decyzji; 45 Dziewięć cech typowych dla ekspertów w podejmowaniu trafnych decyzji; Postscriptum.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz. I Kontakt emocjonalny ; Cz. II Używaj całego umysłu ; Cz. III Dwa ważne czynniki ; Cz. IV Zapanuj nad mózgiem pierwotnym ; Cz. V Od przekazywania informacji do wywierania wpływu .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1. Nowoczesny komunikator; 2. Emocje kontra fakty; 3. Twoja siła perswazji; 4. Strażnik mózgu; 5. Zdobywanie zaufania; 6. Czynnik wzroku; 7. Czynnik energii; 8. Strach mózgu pierwotnego; 9. Mózg pierwotny pod kontrolą; 10. Potęga perswazji; 11. Tworzenie celowych komunikatów; 12. Kreowanie doświadczeń komunikacyjnych; 13. Mistrzostwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1. Skup się, 2. Planuj; 3. Organizuj; 4. Podejmuj działanie; 5. Ucz się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa: gorące tematy jutra, 1. Nowe paradygmaty zarządzania, 2. Strategia - nowe pewniki, 3. Lider zmian, 4. Wyzwania informacji, 5. Wydajność pracownika wiedzy, 6. Zarządzanie sobą, Podziękowania, Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Przedmowa; Wstęp. Ale przecież mam tylko 4 minuty; 1. Jak zarządzać czasem; kontrola rozpędu; 2. Jak się przedstawiać; sprzedaż w zajawkach; 3. Jak nawigować; unikanie bezów; 4. Jak zadawać pytania; budowanie zaufania, jedno pytania naraz; 5. Jak słuchać; pożegnanie z założeniami; 6. Jak osiągać powiązania: sprzedawanie tym, którzy naprawdę mogą kupić; 7. Jak prezentować; kurtyna w górę; 8. Jak sobie radzić z zastrzeżeniami; dawać mi tu je!; 9. Jak finalizować: Złożona droga do uzyskania wiążącego zaangażowania; 10. Jak tworzyć partnerstwo: świadoma współpraca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Natura niewinnego oszustwa 2. Przemianowanie systemu 3. Gospodarka dostosowana 4. Zwodniczy świat pracy 5. Korporacja jako biurokracja 6. Władza w korporacji 7. Mit dwóch sekretów 8. Świat finansów 9. Wytworna ucieczka od rzeczywistości 10. Koniec niewinności korporacji 11. Polityka zagraniczna i wojskowa 12. Ostatnie słowo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzać kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, ze komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z "magnetyzmem średniej" i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6.Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencjęů konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. to jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu?31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy nauczyć się od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić ze świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększyć jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy dowiedzieć się o perswazji oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić że ludzie uwierzą we wszystko co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: PRZEWODNIK DLA LIDERA. Budowanie zespołu w XXI wieku MT BIZNES, 2017 1. Zamiast krótkiego wprowadzenia: Co to jest przywództwo; Korzenie; Przywództwo a zarządzanie; Moda czy potrzeba; Przywódca a zespół; Synonimy i metafory przywództwa; Motywy popychające do przywódczej roli - ćwiczenie; Motywy popychające do roli lidera; Pułapka typologii. 2. Gry, w jakie gramy: Tołdi; Lizusostwo i uniżoność a hierarchia; Usłużność zamiast kompetencji; Minimalizacja wysiłku; Pozorowanie zajętości; Na wczoraj; Nie da się; Priorytety, czyli lista zadań; Ty się nie mylisz, ja się nie pytam; Donosicielstwo; Haki i kwity; Szef erotoman; Dupokrytka i szukanie winnego; Atak; Formalizm; Gra na zwłokę; Skonsultujmy to; Magia słów; Co robić z grami; Kulturowy bigos; Kultura organizacyjna po polsku; Kultura a skuteczność przywództwa. 3. Potrzeba zmian: Potrzeba przywództwa; Z perspektywy drugiej połowy XX wieku; Z szerokiej perspektywy; Potrzeba zmian; Typowe zjawiska i wypaczenia; Krytyka przywództwa; Droga szczura. 4. Przywództwo zdefiniowane na nowo: Jak rozumieć przywództwo. 5. Fundamenty przywództwa: Model przywództwa w pięciu krokach; Kompetencje przywódcze; Jak wzmacniać fundament przywództwa. 6. Droga do siebie: Narzędzia samopoznania; Inteligencja ogólna; Testy osobowości; Kwestionariusz IDPE - Insights Discovery; Inne testy i podejścia; Sens, cele i misja. 7. Szacunek dla różnorodności: Przyczyny potencjalnych napięć; Sposoby dopasowania; Role w grupie oraz dobór członków; Wielkość i charakterystyka zespołu; Team building; Odkrywanie siebie; Emocjonalność. 8. Przywództwo myśli: Odwaga czy szaleństwo; Metody rozwiązywania problemów; Proces rozwiązywania problemów; GPS menadżera - podejmowanie decyzji; Słuchanie a decyzje. 9. Zdolność wpływania: Test 11 pytań; Władza a zaufanie; Wywieranie wpływu; Charyzma, magnetyzm i czar; Zarządzanie wizerunkiem i PR; Techniki wywierania wpływu na menadżerów; Skuteczność poszczególnych technik; Pozostałe taktyki wpływu menadżerskiego; Konsensus - wskazówki dla menadżerów; Angażująca mowa - schemat; Wpływanie na przełożonych. 10. Koncentracja na efektach: Planowanie i cele; Cele, MBO i Deming; Współczesne podejścia do motywowania; Pink, Fowler, Laloux; Krytyka współczesnych podejść. 11. Inicjowanie zmian i przewodzenie im: Zmiana w organizacji; Zmiana jako proces transformacji; Rady dla pracowników organizacji przechodzących transformacje; Jaguar - studium przypadku; Rozwój podwładnych. 12. Lider wobec typowych wyzwań: Radzenie sobie z konkurentem; Stawianie granic i stopniowanie reakcji; Rozmowa korygująca; Trudne rozmowy; Słabe rezultaty; Różnorodność pokoleniowa (ech, ci młodzi); Wypalenie zawodowe. 13. Samodoskonalenie: Czy można rozwijać kompetencje liderskie; Optymistyczna perspektywa; Plan rozwoju; Ostatnie ćwiczenie. 14. Przywództwo kobiece: Uprzedzenia; Obecność kobiet na stanowiskach zarządczych; Co robić? Zakończenie: Parę osobistych przemyśleń na podsumowanie; Co dalej?. Dodatek. Słynne eksperymenty: Eksperyment Milgrama; Asch i potrzeba konformizmu; Rozproszenie odpowiedzialności; Zimbardo eksperyment więzienny; Tajfel i paradygmat grupy minimalnej; Automatyczne zachowania; Wybiórcza percepcja; Odraczanie gratyfikacji; Robbers Cave i konflikt międzygrupowy; Niebieskoocy; Dysonans poznawczy; Efekt Hawthorne; Efekt fałszywej powszechności; Harvard Grant Study; Samoocena i status a szczęście; Dobry samarytanin - skąd się bierze altruizm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej