Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(43)
Forma i typ
Książki
(36)
Audiobooki
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Czytelnia
(12)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Doroba Anita
(5)
Pawłowski Konrad
(5)
Dondziłło Grzegorz
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Karbowski Marcin
(4)
Kućma Tomasz
(4)
Lipa Michał
(4)
Rusinowski Marek
(4)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Strumińska Dorota
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Waszkiewicz Marian J
(3)
Witkowska Magda
(3)
Dawson Roger
(2)
Decker Bert
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Kim W. Chan
(2)
Kowalczyk Marcin
(2)
Mauborgne Renée
(2)
Maxwell John C
(2)
Michalak Robert
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bird Drayton
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Carew Donald
(1)
Caslione Johna A
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Dodd Pamela
(1)
Dryńska Katarzyna
(1)
Edington D.W
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Galbraith John Kenneth
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Grzybek Robert
(1)
Hillman James (1926-2011)
(1)
Hughes Mark
(1)
Hutyra Jacek
(1)
Imai Masaaki
(1)
Jantsch John
(1)
Jones Richard
(1)
Kelley Tom
(1)
Korczyńska Magdalena
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kozyra Beata
(1)
Li Charlene
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Lombard Didier
(1)
Lorber Robert
(1)
Martin Steve J
(1)
Meyer Paul J. (1928-2009)
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Oncken William
(1)
Orłowski Maciej
(1)
Parsi-Carew Eunice
(1)
Piotrowska Hanka
(1)
Ruhe Dick
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sajnóg Anita
(1)
Smallwood Norman
(1)
Stawarz Justyna
(1)
Stone Nan Dundes
(1)
Sundheim Doug
(1)
Suszka Bogdan
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Thomas Jim
(1)
Ulrich Dave
(1)
White Kate
(1)
Witkowska Magdalena
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Ziglar Zig
(1)
Śliwa Anna (1963- )
(1)
Śliwa Leszek (1967- )
(1)
Żółcińska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Temat
Zarządzanie
(13)
Menedżerowie
(7)
Przywództwo
(7)
Kadry
(4)
Marketing
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Perswazja
(3)
Praca
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Sukces
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Autoprezentacja
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Internet
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Reklama
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Samokontrola (psychol.)
(2)
Samorealizacja
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dusza
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Higiena
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Japonia
(1)
Kompetencje intrapersonalne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Korupcja
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osobowość
(1)
Oszustwo
(1)
Personifikacja
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Psychologia osobowości
(1)
Psychologizm
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sens życia
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Sprzedaż
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telekomunikacja
(1)
Telemarketing
(1)
Teoria chaosu
(1)
Teoria systemów
(1)
Wiedza
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
Poradnik
(13)
Opracowanie
(3)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
43 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
W poszukiwaniu złota: 1. Gdy na szczycie czujesz się samotny, to znaczy, że gdzieś popełniasz błąd; 2. Osobą, którą najtrudniej zarządzać jesteś ty sam; 3. Kluczowe momenty, które definiują twoje przywództwo; 4. Gdy trafi cię kopniak w tyłek, wiesz, że jesteś na przedzie; 5. Nie przepracuj w życiu ani jednego dnia; 6. Najlepsi liderzy są dobrymi słuchaczami; 7. Poznaj swoje silne strony i wykorzystaj je; 8. Podstawowym obowiązkiem lidera jest dostrzeganie rzeczywistości; 9. Gdy chcesz ocenić, jak sobie radzi lider przyjrzyj się ludziom, którymi zarządza; 10. Nie wysyłaj kaczek do szkoły dla orłów; 11. Koncentruj się na tym co najważniejsze; 12. Największym błędem, jaki popełniasz jest brak pytania o to, jaki błąd popełniasz; 13. Nie zarządzaj czasem, zarządzaj swoim życiem; 14. Nieustannie się ucz, byś nadal mógł być efektywnym liderem; 15. Liderzy wyróżniają się w trudnych chwilach; 16. Ludzie porzucają ludzi, a nie firmy; 17. Doświadczenie nie jest najlepszym nauczycielem; 18. Zebranie przyniesie korzyść wtedy gdy rozpoczniesz je zanim się zacznie; 19. Ceń relacje z ludźmi, nie tylko wspinaczkę; 20. Podejmowane przez ciebie decyzje określają, kim jesteś; 21. Wsparcie możesz wypożyczać, lecz nigdy go nie oddawaj; 22. Gdy coś zyskujesz, musisz z czegoś zrezygnować; 23. Ci, z którymi rozpoczynasz podróż, rzadko docierają z tobą do celu; 24. Niewielu liderów osiąga sukces, jeżeli nie chcą tego otaczający ich ludzie; 25. Odpowiedzi dostajesz tylko na pytania, które zadajesz; 26. Ludzie podsumują twoje życie jednym zdaniem- wybierz teraz, jakie ono będzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Laurum)
Przedmowa. Kilka słów refleksji autora z okazji wydania z 1992 roku; Wstęp. Na początek ustalmy kilka spraw; Rozdział 1 Personifikowanie, czyli imaginowanie rzeczy: Przegląd treści poniższego rozdziału; Krótka historia depersonifikowania; Dusza słów; Gdzie teraz jesteśmy; Personifikacja, antropomorfizm, animizm; Argument na rzecz personifikowania; Personifikowanie u Freuda i Junga; Archetypowe osoby Junga: „mali ludzie”; Rzymskie Imperium Ego: zmierzch i rozpad; Personifikowanie a politeistyczna psyche; Archetypy czy Bogowie? Nowoczesne dyscypliny imaginacji; Anima; Depersonalizacja; Personalizowanie i personalizm; Wiara psychologiczna. Rozdział 2 Patologizowanie, czyli rozpadanie się na części: Psychopatologia w medycynie i religii; Trzy style zaprzeczania; Ponownie łącząc ze sobą duszę i symptomy; Pozostałości modelu medycznego; Profesjonalizm i złe patologizowanie; Psychopatologia jako fantazja archetypowa; Patologizowanie jako język metaforyczny; Załamanie i rozpad normalnej psychologii; Imaginalne tło patologizowania; Patologizowanie – rekapitulacja. Rozdział 3 Psychologizowanie, czyli widzenie na wskroś: Idee psychologiczne; Wizja idei; Psychologizowanie archetypowe; W naszych ideach są Bogowie; Wstępne résumé oraz implikacje; Psychologizowanie, psychologia, psychologizm; Czym jest psychologizowanie: kilka istotnych rozróżnień; Dlaczego, jak, co – i kto; Proces widzenia na wskroś; Psychologizowanie psychologii; Psychologizowanie: ruch przez to, co literalne, ku temu, co metaforyczne; Psyche i mity; Błędny Rycerz. Rozdział 4 Dehumanizowanie, czyli stwarzanie duszy: Prolog: Psychologia politeistyczna, czyli psychologia, która mówi o Bogach, nie jest religią; Psychologia archetypowa nie jest rodzajem humanizmu; Dusza i ciało; Dehumanizowanie emocji i de-moralizowanie; Krytyka współczesnej psychologii humanizmu; Właściwą miarą człowieczeństwa jest człowiek; psychologii – dusza; Nieludzkość greckiego humanizmu; Ku psychologii renesansu; Renesansowy neoplatonizm i psychologia archetypowa; Marsilio Ficino: renesansowy prekursor psychologii archetypowej; Renesansowe patologizowanie; Hades, Persefona i psychologia śmierci; Anima w renesansie; Retoryka psychologii archetypowej; Między klęską a renesansem psychologii: psychologia zrewidowana; Religia a psychologia, raz jeszcze; Rytualna procesja schodzi ze sceny; Skróty; Przypisy; Indeks nazw osobowych; Jerzy Prokopiuk. Siedem kroków ku „ja” – a teraz: z powrotem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / Wydawnictwo MT Biznes sp. z o.o.)
1. Znaczenie negocjacji; 2. Otwarcie; 3. Gra środowiskowa- rozwinięcie; 4. Gra końcowa; 5. Dlaczego cena nie jest tak ważna, jak się nam wydaje; 6. Techniki przyspieszania i kończenia negocjacji; 7. Kontrolowanie negocjacji; 8. Zrozumieć drugiego negocjatora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / Wydawnictwo MT Biznes sp. z o.o.)
1. Metody podejmowania decyzji, 2. Definiowanie problemu, 3. zbieranie i ocena informacji, 4. Intuicyjne podejmowanie decyzji, 5. Podejmowanie decyzji w oparciu o logikę, 6. Grupowe podejmowanie decyzji, 7. Bariery w podejmowaniu trafnych decyzji, 8. Osobowość a podejmowanie decyzji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Fakty na temat polecania; 2. Polecanie rozłożone na czynniki pierwsze; 3. Droga do poleceń; 4. System poleceń- spojrzenie ogólne; 5. Autentyczna strategia; 6. Treść jako narzędzia marketingu; 7. Strategia zespolenia; 8. Sieć kontaktów z klientów; 9. Sieć kontaktów z partnerami strategicznymi; 10. Gotowi do odbioru; 11. Konkretne kampanie rekomendacyjne; 12. Lapidarne sugestie; 13. Warsztaty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Innowacja na szczycie; R.2 Improwizować na starcie R.3 Innowacja zaczyna się od oka; R.4 Doskonała burza mózgów; R.5 Świetna firma potrzebuje świetnych zespołów; R.6 Prototyp jako stenogram innowacji; R.7 Zbudować cieplarnię; R.8 Oczekiwać nieoczekiwanego; R.10 Projektować doświadczenia - dla zabawy i zysku; R.11 Zero do sześćdziesięciu; R.12 Wychodzić poza linie R.13 W poszukiwaniu ideału chusteczki kosmetycznej; R.14 Żyć przyszłością; R.15 Wziąć zamach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak zwiększyć siłę przekonywania, przysparzać kłopotu odbiorcom? 2. Co może zwiększyć skuteczność społecznego dowodu słuszności? 3. Jakie często popełniane błędy sprawiają, ze komunikaty odnoszą skutek odwrotny do zamierzonego? 4. Jak sobie poradzić z "magnetyzmem średniej" i uniknąć niepożądanych skutków komunikatu? 5. Kiedy - oferując ludziom więcej - sprawiamy, że chcą mniej? 6.Kiedy upominek staje się problemem? 7. W jaki sposób wprowadzenie do oferty lepszego produktu może zwiększyć sprzedaż gorszego? 8. Czy strach działa motywująco, czy paraliżująco? 9. Czy można się nauczyć wykonywania perswazyjnych ruchów od szachisty? 10. Który element wyposażenia biura może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 11. Dlaczego restauracje powinny się pozbyć koszyczków z miętówkami? 12. Czy brak zobowiązań może być narzędziem wpływu? 13. Czy przysługi są jak chleb, czy jak wino? 14. Jak daleko można zajść, trzymając stopę w drzwiach? 15. Jak zostać mistrzem Jedi społecznego wpływu? 16. W jaki sposób proste pytanie może drastycznie zwiększyć poparcie dla ciebie i twoich idei? 17. Jaki jest aktywny składnik trwałych zobowiązań? 18. Jak zwalczać konsekwencjęů konsekwencją? 19. Jakiej wskazówki dotyczącej perswazji użyczył nam Benjamin Franklin? 20. Kiedy - prosząc o niewiele - możemy wiele zyskać? 21. Zacząć od niskiej, czy wysokiej ceny? Co skłoni ludzi do zakupu? 22. Jak się popisywać, żeby nie wyjść na pyszałka? 23. Jakie ryzyko grozi najmądrzejszym? 24. Jakie wnioski można wyciągnąć z kapitanozy? 25. Czy sposób prowadzenia zebrań może być przyczyną katastrofy? 26. to jest bardziej przekonujący - adwokat diabła czy prawdziwy odszczepieniec? 27. Kiedy dobry przykład może być złym przykładem? 28. Jak przekształcić wadę w zaletę? 29. Które wady mogą zjednać nam sympatię ludzi? 30. Kiedy warto się przyznać do błędu?31. Kiedy należy się cieszyć z awarii serwera? 32. Czy podobieństwa mogą być źródłem różnic (w traktowaniu)? 33. Jak imię wpływa na twoje życie? 34. Czego możemy nauczyć się od kelnerów? 35. Jaki uśmiech może sprawić ze świat uśmiechnie się do ciebie? 36. Jakie wnioski dotyczące perswazji wynikają z gromadzenia pamiątek? 37. Jakie korzyści można wyciągnąć ze straty? 38. Jakie słowo może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 39. Kiedy podawanie zbyt wielu powodów może być błędem 40. W jaki sposób prostota nazwy może zwiększyć jej atrakcyjność? 41. Czy rym może zwiększyć twoją siłę przekonywania? 42. Czy można się nauczyć perswazji podczas treningu baseballowego? 43. Jak uzyskać przewagę w walce o lojalność klientów? 44. Czego możemy dowiedzieć się o perswazji oglądając pudełko kredek? 45. Jak przekazywać komunikaty by na długo zapadały w pamięć? 46. Jaki przedmiot może odzwierciedlać wartości wyznawane przez ludzi? 47. Czy smutek może wpływać na wynik negocjacji? 48. Czy emocje mają wpływ na siłę przekonywania? 49. Co może sprawić że ludzie uwierzą we wszystko co przeczytają? 50. Czy trimetyloksantyna zwiększa siłę przekonywania?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol; 2. Biblioteka jednominutowego menedżera; 3. Pytania; 4. Jednominutowy menedżer; 5. Łatwiej powiedzieć, niż zrobić; 6. Aktywatory, zachowania i konsekwencje; 7. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania; 8. Praktyczne podstawy jednominutowego zarządzania- podsumowanie; 9. Zarządzanie najlepszymi pracownikami; 10. Efektowne reprymendy; 11. Teoria w praktyce; 12. Wprowadzenie do systemu pięciu kroków; 13. System pięciu kroków; 14. Precyzowanie obszarów wydajności; 15. Pomiar bieżącej wydajności; 16. Zaangażowanie; 17. Instruowanie; 18. Ocenianie postępów; 19. System pięciu kroków- podsumowanie; 20. Henryk robi pierwszy krok; 21. Końcowe przemyślenia; 22. Waga zobowiązań; 23. Jednominutowe zarządzanie w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Przedmowa; Wstęp. Ale przecież mam tylko 4 minuty; 1. Jak zarządzać czasem; kontrola rozpędu; 2. Jak się przedstawiać; sprzedaż w zajawkach; 3. Jak nawigować; unikanie bezów; 4. Jak zadawać pytania; budowanie zaufania, jedno pytania naraz; 5. Jak słuchać; pożegnanie z założeniami; 6. Jak osiągać powiązania: sprzedawanie tym, którzy naprawdę mogą kupić; 7. Jak prezentować; kurtyna w górę; 8. Jak sobie radzić z zastrzeżeniami; dawać mi tu je!; 9. Jak finalizować: Złożona droga do uzyskania wiążącego zaangażowania; 10. Jak tworzyć partnerstwo: świadoma współpraca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Wstęp; 2. Problem; 3. Brakujące ogniwo; 4. Siła powtarzania; 5. Powód nr 1 zalew informacji; 6. Zasada "mnie, ale częściej" w praktyce; 7. Powód nr 2 negatywny filtr; 8. Słuchanie a pozytywny sposób myślenia; 9. Myślenie przez pryzmat zielonego światła; 10. Powód nr 3 Brak kontynuacji; 11. Pomoc innym dzięki akcentowaniu tego, co pozytywne; 12. Większa dyscyplina, większe wsparcie, większe poczucie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1. Zasady porozumiewania się: Umiejętność porozumiewania się zwiększa Twój zakres wpływu w każdej sytuacji; Porozumiewanie się oznacza przede wszystkim koncentrację na innych; Porozumiewanie się to nie tylko słowa; Porozumiewanie się zawsze wymaga energii; 2. Praktyka porozumiewania się: Porozumiewanie się jest bardziej umiejętnością nabytą niż wrodzoną; osoby potrafiące się porozumiewać robią to dzięki wspólnej płaszczyźnie; osoby komunikatywne ciężko pracują nad tym, by ich przekaz był prosty; Osoby komunikatywne osiągają porozumienie w sposób korzystny dla wszystkich; osoby komunikatywne inspirują innych ludzi; Osoby potrafiące się porozumiewać żyją zgodnie z tym, co mówią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz. I Kontakt emocjonalny ; Cz. II Używaj całego umysłu ; Cz. III Dwa ważne czynniki ; Cz. IV Zapanuj nad mózgiem pierwotnym ; Cz. V Od przekazywania informacji do wywierania wpływu .
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1. Nowoczesny komunikator; 2. Emocje kontra fakty; 3. Twoja siła perswazji; 4. Strażnik mózgu; 5. Zdobywanie zaufania; 6. Czynnik wzroku; 7. Czynnik energii; 8. Strach mózgu pierwotnego; 9. Mózg pierwotny pod kontrolą; 10. Potęga perswazji; 11. Tworzenie celowych komunikatów; 12. Kreowanie doświadczeń komunikacyjnych; 13. Mistrzostwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1. Skup się, 2. Planuj; 3. Organizuj; 4. Podejmuj działanie; 5. Ucz się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(BIZNESOLA. Nowe kierunki w biznesie)
Część I: Czym są projekty? 1. Czym są projekty i dlaczego zawodzą? 2. Skazane na śmierć - czyż nie dobija się projektów? Część II: Gdzie jesteśmy? 3. Diagnozowanie projektów. Część III: Plan początkowy. 4. Przejmij kontrolę nad projektem. 5. Zakres i inicjacja projektu. 6. Uzgadnianie celów. 7. Kamienie milowe. 8. Udoskonalanie kamieni milowych. 9. Zaplanowanie czynności/podział prac. 10. Podział zasobów. 11. Szacowanie czasu. 12. Dostępność zasobów. 13. Zależności. 14. Zarządzanie ryzykiem. Część IV: Dopracowywanie planu. 15. Optymalizacja. Część V: Kontrola. 16. Podział obowiązków i komunikacja. 17. Aktualizowanie planu. 18. Monitorowanie postępów. 19. Problemy i okazje. 20. Kontrolowanie zmian. 21. Raporty. 22. Zamykanie projektu. Dodatek 1. Zmienna natura projektów. Dodatek 2. Oprogramowanie wspomagające zarządzanie projektami. Dodatek 3. Standardy i metody zarządzania projektami. Dodatek 4. Techniki rozwiązywania problemów. Dodatek 5. Źródła i odwołania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmowa: gorące tematy jutra, 1. Nowe paradygmaty zarządzania, 2. Strategia - nowe pewniki, 3. Lider zmian, 4. Wyzwania informacji, 5. Wydajność pracownika wiedzy, 6. Zarządzanie sobą, Podziękowania, Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Początki, 2. Trzy gracje marketingu bezpośredniego, 3. Możliwości marketingu bezpośredniego są większe, niż można by sądzieć, 4. Od czego zacząć?, 6. Właściwe planowanie, 7. Media - inne, bezrdziej elastyczne podejście, 8. Marketing interaktywny - internet i e-mail, 9. Twój największy atut, 10. Skad biorą się pomysły i jak wyrazić je przekonująco?, 11. Co zrobić by nasza kreatywna praca była praktycznie bezbłędna?, 12. Jak testować - i oceniać uzyskane rezultaty?, 13. Testowanie a badania - oraz inne kwestie, 14. Jak wybrać agencję - i kiedy można poradzić sobie bez niej?, 15. Klient i agencja - nierówne partnerstwo, 16. Przyszłosć marketingu - dziesięć prognoz i ostrzeżenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
1. Nakryj do stołu; 2. Planuj każdy dzień z wyprzedzeniem; 3. Stosuj zasadę 80/20 gdzie się da; 4. Zastanów się nad konsekwencjami; 5. Zwlekanie kontrolowane; 6. Nieustannie stosuj metodę ABCDE; 7. Koncentruj się na zagadnieniach kluczowych; 8. Prawo trzech zdań; 9. Dobrze się przygotuj, zanim rozpoczniesz; 10. Krok po kroku, czyli od beczki do beczki; 11. Podwyższaj swoje kwalifikacje; 12. Okaż swoje szczególne zdolności; 13. Rozpoznaj swoje główne ograniczenia; 14. Zmobilizuj się; 15. Maksymalne wykorzystanie energii; 16. Zmuś się do działania; 17. Nie daj się uzależnić technice; 18. Plasterki salami i ser szwajcarski; 19. Strategia wydzielania czasu; 20. Stan wyższej konieczności; 21. Każde zadanie traktuj indywidualnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej