Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(59)
Forma i typ
Książki
(59)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Proza
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(50)
tylko na miejscu
(16)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(54)
Czytelnia
(16)
Autor
Radomski Norbert
(5)
Jóźwiak Bożena
(4)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(4)
Bartołd Robert
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Majewska-Opiełka Iwona
(3)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(3)
Baranowski Marian
(2)
Blackburn Simon
(2)
Covey Stephen R
(2)
Fromm Erich (1900-1980)
(2)
Fukuyama Francis
(2)
Goleman Daniel (1946- )
(2)
Hornowski Tomasz
(2)
Ilich John
(2)
Jankowski Andrzej
(2)
Jankowski Piotr
(2)
Karpiński Maciej
(2)
Leigh Andrew
(2)
Pattison Eliot
(2)
Pease Allan
(2)
Pease Barbara
(2)
Skoczylas Grażyna
(2)
Adler Ronald Brian
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Balcerkiewicz Katarzyna
(1)
Berne Eric (1910-1970)
(1)
Bogdański Aleksander (1927-1994)
(1)
Brydak Wojsław
(1)
Byczkowska Justyna
(1)
Calero Henry H
(1)
Castaneda Carlos
(1)
Castells Manuel
(1)
Chęcińska Katarzyna
(1)
Clifford Jackie
(1)
Czerwiński Marcin (1924-2001)
(1)
Davidson Jeff
(1)
Davis Anthony
(1)
De Bono Edward (1933-2021)
(1)
Drażyńska Marta
(1)
Eager Bill
(1)
Evans Dylan
(1)
Ferguson Jan
(1)
Gilbert Elizabeth
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Gordon William
(1)
Gosk Joanna
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Jabłońska-Majchrzak Marta
(1)
Januszewska Joanna
(1)
Johnson Ron
(1)
Joines Vann
(1)
Jones Steve
(1)
Kennedy Gavin (1940- )
(1)
Kołyszko Anna
(1)
Lees Dan
(1)
Lowry Richard
(1)
Machowski Michał
(1)
Maslow Abraham H
(1)
Maynard Michael
(1)
McCall Cathy
(1)
McGee Paul (1964- )
(1)
McKenzie Carole
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Musielak Sebastian
(1)
Niemczynow Grażyna
(1)
Nierenberg Gerard J
(1)
Pezacka-Gumna Anna
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pringle Hamish
(1)
Proctor Russell F
(1)
Radomska Beata
(1)
Regniak Maciej
(1)
Rock David
(1)
Rosenfeld Lawrence B
(1)
Rozwarzewska Monika
(1)
Rubin Theodore Isaac
(1)
Rushdie Salman
(1)
Salovey Peter
(1)
Saramago José
(1)
Schickler David
(1)
Serwański Jacek
(1)
Simmons John C
(1)
Simmons Steve
(1)
Sluyter David J
(1)
Sowinski Grzegorz
(1)
Spence Gerry (1929- )
(1)
Stanecki Roman
(1)
Stanisławska Zofia
(1)
Stewart Ian
(1)
Stróżyński Mateusz
(1)
Suchańska Barbara
(1)
Sypniewski Jacek
(1)
Szymański Maciej
(1)
Thornely Nick
(1)
Thorpe Sara
(1)
Tracz Tomasz
(1)
Trawiński Mariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(59)
Język
polski
(59)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Relacje międzyludzkie
(6)
Marketing
(4)
Negocjacje
(4)
Uczucia
(4)
Zarządzanie
(4)
Gesty
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Psychologia
(3)
Samowychowanie
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Analiza transakcyjna
(2)
Antropologia społeczna
(2)
Etyka społeczna
(2)
Inteligencja (socjologia)
(2)
Inteligencja emocjonalna
(2)
Internet
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Mimika
(2)
Miłość
(2)
Plan marketingowy
(2)
Praca
(2)
Prakseologia
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychoanaliza
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Shan Tao Yun (postać fikcyjna)
(2)
Sukces
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Administracja
(1)
Agresywność
(1)
Asertywność
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Charakter
(1)
Chromosomy płci
(1)
Coaching
(1)
Decyzje
(1)
Ekologia
(1)
Etyka
(1)
Ewolucja
(1)
Filozofia
(1)
Filozofia kultury
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gilbert, Elizabeth (1969-)
(1)
Gniew
(1)
Handel
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Indianie
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Kadry
(1)
Kapitalizm
(1)
Kariera
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konserwatyzm
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Matriarchat
(1)
Meksyk
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja pracy
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Mężczyzna
(1)
Obsługa klienta
(1)
Państwo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka zagraniczna
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przywództwo
(1)
Psychofizjologia
(1)
Psychologia pracy
(1)
Public relations
(1)
Płaca
(1)
Płeć
(1)
Reklama internetowa
(1)
Retoryka
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozmowa towarzyska
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(1)
Samorealizacja
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Seksuologia
(1)
Socjologia życia codziennego
(1)
Sprzedaż
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Stres
(1)
Stres zawodowy
(1)
Szamanizm
(1)
Wewnętrzne dziecko
(1)
Wola
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Indie
(1)
Indonezja
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Wydawnictwa popularne
(6)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Kryminał
(2)
Literatura amerykańska
(2)
Powieść
(2)
Powieść angielska
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Esej
(1)
Literatura podróżnicza amerykańska
(1)
Monografia
(1)
Opowiadanie amerykańskie
(1)
Porady internetowe
(1)
Powieść chińska
(1)
Powieść portugalska
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(13)
Zarządzanie i marketing
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
59 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rynki i marketing, 2. Strategia marketingowa, 3. Narzędzia marketingowe (Cztery P), 4. Planowanie marketingowe, 5. Organizacja marketingu, 6. Kontrola marketingu, 7. Obszary zastosowań marketingu, 8. Marketing doskonały
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu / Philip Kotler ; przekł. Robert Bartołd. - Wyd. 2 nakład dla miesięcznika BUSINESSMAN MAGAZINE. - Warszawa : Dom Wydawniczy REBIS, 2004. - 186, [2] s. ; 23 cm.
1. Rynki i marketing, 2. Strategia marketingowa, 3. Narzędzia marketingowe (Cztery P), 4. Planowanie marketingowe, 5. Organizacja marketingu, 6. Kontrola marketingu, 7. Obszary zastosowań marketingu, 8. Marketing doskonały
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Proces coachingu: Co to jest coaching?; Teorie uczenia się; Wprowadzenie do modelu coachingu; Opis pracy, umiejętności i cech coachingu; Przygotowanie do prowadzenia coachingu; Etap 1: Określenie potrzeb i celów coachingu; Etap 2: Uzgadnianie konkretnych potrzeb rozwojowych; Etap 3: Opracowywanie szczegółowego planu coachingu; Etap 4: Wykonywanie zadania bądź czynności; Etap 5: Przegląd działania i planowanie lepszego funkcjonowania; Etap 6: Zakończenie coachingu; Coachingu inicjowany przez osoby trzecie; Umiejętności. Cz.2 Studia przypadków; Cz.3 Działania i ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
Zawiera: Wstęp; Doskonałe przygotowanie psychiczne, Doskonałe rozpoznanie audytorium, Doskonałe sprecyzo- wanie celu, Doskonałe wstępy i zakończenia, Doskonałe rozwinięcie, Doskonałe zebranie informacji, Doskonałe przygotowanie , Doskonały wygląd, Doskonała mowa ciała Doskonała emisja głosu, Doskonałe porozumienie, Dosko- nałe wrażenie, Doskonałe podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowe Horyzonty)
(Nowe Horyzonty)
Internet w kontekście psychologicznym; Sieciowa tożsamość: psychologia tworzenia wrażenia; Sieciowe maski i maskarady; Dynamika grup społecznych w cyberprzestrzeni; Konflikty i współpraca miedzy grupami; Wyzwiska i awantury: psychologia agresji w sieci; Sympatia i miłość w sieci; Psychologiczne aspekty pornografii; Internet jako złodziej czasu; Altruizm w sieci: psychologia pomagania; Problematyka płci w sieci; Pielęgnowanie tradycyjnych wartości w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Relacje interpersonalne : proces porozumiewania się / Ronald B. Adler, Lawrence B. Rosenfeld, Russell F. Proctor II ; przekł. Grażyna Skoczylas. - Wyd. III zmienione (na podstawie XIII wydania oryginału). - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS , 2018. - XVIII, 413, [92] s. : il. kolor. ; 26 cm.
Zawiera: Część I. Podstawy porozumiewania się międzyosobowego: 1. Procesy międzyosobowe; 2. Kultura a porozumiewanie się międzyosobowe; 3. Porozumiewanie się międzyosobowe a „ja”; 4. Spostrzeganie innych. Część II. Tworzenie wiadomości i odpowiadanie na wiadomości: 5. Język; 6. Komunikacja niewerbalna; 7. Słuchanie. Odbieranie wiadomości i reagowanie; 8. Emocje. Część III: Aspekty relacji interpersonalnych: 9. Dynamika relacji interpersonalnych; 10. Porozumiewanie się w bliskich relacjach. Przyjaciele, rodzina i partnerzy w związkach uczuciowych; 11. Klimat porozumiewania się; 12. Radzenie sobie z konfliktami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia)
Cz. I. Zagadnienia ogólne; 1. Czym jest inteligencja emocjonalna?; 2. Kompetencja emocjonalna i samoregulująca; 3. Przyjaciele, dyplomaci, przywódcy w przedszkolu: inteligencja emocjonalna w przedszkolu; 4. Rozwój mózgu a rozwój emocjonalny: rola nauczania w kształtowaniu płata czołowego; Cz. II. Kompetencja społeczna i emocjonalna; 5. Reakcje emocjonalne: ich regulacja, korelaty społeczne i socjalizacja; 6. Regulacja emocjonalna w okresie dzieciństwa: aspekty rozwojowe, interpersonalne i indywidualne; 7. Wspierania społeczno-emocjonalnego przystosowania dziecka do środowiska rówieśniczego; Cz. III. Zastosowania; 8. Zagadnienia rozwoju emocjonalnego; 9. Łączenie badań naukowych i programowania edukacyjnego ze wspomaganiem nauczania społecznego i emocjonalnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Człowieka Myślącego)
Temat
Cz.1 Siedem zagrożeń etyki. Cz.2 Kilka pojęć etycznych . Cz.3 Podstawy. Powszechna Deklaracja Praw Człowieka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Najpierw sprawdź, czy słone, czyli jak korzystać z tej książki, 2.Ja sprzedaję, ty sprzedajesz, on, ona, ono sprzedaje, czyli co to jest sprzedaż, 3.Kim będziesz jak dorośniesz, czyli dlaczego jesteś sprzedawcą, 4.To se ne vrati, pane havranek, czyli czasy się zmieniają, 5.Tylko dla orłów, czyli zapomnij o przeciętności, 6.Wlepianie wzroku i areobik, czyli nie tylko techniki, 7."To jest za drogie", czyli potrzeby i motywy klientów, 8.Czy jesteś taki jak Frank Woddwoard, czyli charakter przede wszystkim, 9.Kto jest kurą, czyli co to znaczy działać skutecznie, 10.Reguła P10, czli niezawodny przepis na sukces, 11.Podróż w głąb lodowca, czyli przyjaźń z podświadomością, 12.Weź łopatę, czyli pracować trzeba, 13."Cóż, jestem genialna", czyli o poczuciu własnej wartości, 14.Modlitwa światego Franciszka, czyli bądź proaktywny, 15."Mam mieć", czyli poczucie obfitości, 16.Spraw sobie kompas, czyli poczucie spójności wewnętrznej, 17.Co łączy Edisona z Pollyanns, czyli myśl pozytywnie, 18.Duże i małe patelnie, czyli po pierwsz : program, 19.Mów do mnie jeszcze, czyli kilka zasad dobrej komunikacji, 20.Za pięć dwunasta, czyli jak zarządzać sobą w czasie, 21.Nie sprzedawajmy duszy, czyli harmonia na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Poradnik)
Zawiera: Wstęp; Cz. I: Jak rozpoznać toksyczną pracę i poradzić sobie z nią( Toksyczne miejsce pracy, Jak toksyczna jest twoja praca?, Tańcząc z dinozaurami i smokami); Cz. II: Pora na zasadnicze zmiany: planowanie życia wolnego od toksyn (A gdyby tak uciec z więzienia Przywróć rozmach swej karierze, Jeśli praca przestała ci odpowiadać, Pełnia życia - nareszcie!).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Szersze pole działania dla psychologii, 2. Wzrost i motywacja, 3. Wzrost i poznanie, 4. Twórczość, 5. Wartość , 6. Zadania na przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marzenia i rzeczywistość. 2. Mity i tajemnice. 3. Jest tam kto? 4. Dopasowany do potrzeb. 5. Spójrzcie na nas. 6. Radzić sobie z relacjami. 7. Tworzenie relacji. 8. Udziały w przyszłości. 9. Wśród tych, którzy tworzą atmosferę. 10. Jak wygląda sukces.11. Narzędzia zawodu. 12. Na początku. 13. Kto to wszystko zrobi.14. Firma konsultingowa dla nas. 15. Wejście na najwyższe obroty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wygrywanie negocjacji / John Ilich ; przeł. Piotr Jankowski. - [dodruk]. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2004. - 239,[1] s. : rys. ; 24 cm.
CZ.I Podstawy udanych negocjacji, Cz.II Przy stole rozmów. Podstawowe techniki negocjacyjne, Cz.III Ty i Twój przeciwnik, Cz.IV Jak zwiększyć swoją siłę negocjacyjną, Cz.V Przezwyciężanie problemów w negocjacjach, Cz.VI W fazie podpisu, Cz.VII Negocjacje na co dzień
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (9 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Podstawy udanych negocjacji, Cz.II Przy stole rozmów. Podstawowe techniki negocjacyjne, Cz.III Ty i Twój przeciwnik, Cz.IV Jak zwiększyć swoją siłę negocjacyjną, Cz.V Przezwyciężanie problemów w negocjacjach, Cz.VI W fazie podpisu, Cz.VII Negocjacje na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Y: o pochodzeniu mężczyzn / Steve Jones. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2003. - 290, [2] s. ; 20 cm.
(Nowe Horyzonty)
Pomniejszona samica; 1. Jedyna pomyłka natury; 2. Pospolity mężczyzna; 3. Siedem odmian wieku męskiego; 4. Hydraulika dla chłopców; 5. Muzyczna okaleczony; 6. Robaki Bois-Regarda; 7. Z nieprawego łoża; 8. Czaszka Jamesa Jamesa; 9. Perwersja wielopostaciowa; 10. Marsjanin na Wenus; Przesłanie. O pochodzeniu mężczyzn
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie ludźmi - zarys problematyki: 1. Menedżer liniowy jest odpowiedzialny za ludzi. 2. Rola funkcji personalnej 3. Funkcja personalna menedżera liniowego II. Zarządzanie ludźmi - podstawowe umiejętności: 4. Motywowanie; 5. Zawieranie kontraktu psychologicznego; 6. Zaangażowanie i morale 7. Przywództwo 8. Budowanie zespołu; 9. Delegowanie kompetencji 10. Komunikowanie 11. Organizowanie III. Zasoby: 12. Planowanie wymagań; 13. Analiza stanowiska pracy; 14. Analiza ról 15. Analiza kompetencji i kompetencyjności; 16. Opis stanowiska pracy i określenie roli 17. Projektowanie stanowiska pracy; 18. Rekrutacja 19. Rozmowa kwalifikacyjna IV. Zarządzanie wynikami: 20.Zarządzanie wynikami - ujecie ogólne 21. Zarządzanie oczekiwaniami 22. Przeglądy wyników i rozwoju 23. Plan rozwoju indywidualnego 24. Zarządzanie mało wydajnymi pracownikami 25. Zarządzanie wynikami zespołu V. Rozwój pracowników: 26. Odpowiedzialność menedżera liniowego za rozwój pracowników 27. Określenie potrzeb edukacyjnych 28. Zarządzanie szkoleniem i rozwojem VI. Zarządzanie wynagrodzeniem: 29. Zarządzanie strukturami i systemami płac 30. Wartościowanie i wycena stanowisk pracy; 31. Wynagrodzenie uzależnione od wyników, kompetencji lub umiejętności; 32. Przegląd płac i podejmowanie decyzji finansowych VII. Stosunki pracy: 33. Zarządzanie stosunkami pracy; 34. Negocjacje VIII. Zarządzanie stosunkami pracy: 35. Struktura prawna; 36. Zarządzanie zdrowiem i bezpieczeństwem 37. Reedukacja pracowników; 38. Rozmowy dyscyplinarne 39. Zarządzanie frekwencją
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Hamish Pringle, William Gordon ; przekł. Wanda Grajkowska. - Wyd.2. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2008. - 392 s. : fot., rys., tab., wykr. ; 23 cm.
Część I: Podręcznik życia poświęcony zarządzaniu marką. 1. Maniery czynią człowieka. 2. Klienci - obietnica zawarta w marce i indywidualne zarządzanie marką. 3. Firmy - miłe niespodzianki. 4. Historia Tesco. Część II: Sposób zarządzania marką. 5. Firma świadoma własnej wartości. 6. Podejście wykorzystujące zarządzanie marką. 7. Zarządzanie marką w akcji. 8. Historia Orange. Część III: Cykl doskonalenia sztuki zarządzania marką. Dział I: Zachowania indywidualne. 9. Warunkowanie tworzy markę. 10. Granice wzmacniają wiarę w siebie. 11. Wykorzystywanie przyzwyczajeń. 12. Redukcja stresu w firmie. Dział II: Spotkania. 13. Bądź gotów bronić marki. 14. Minimalizowanie korporacyjnego dystansu. 15. Zarządzanie czynnikiem irracjonalnym. 16. Rola zaufania. Dział III: Obietnica zawarta w marce. 17. Nowoczesna technologia i nowoczesny kontakt. 18. Stosunek do nowego typu konsumpcjonizmu. 19. Jak problemy dotyczące marki mogą stać się częścią rozwiązania. 20. Ochrona marki. Dział IV: Miłe niespodzianki. 21. Jak gesty budują markę. 22. Uważne słuchanie naprawdę się opłaca. 23. Siła zobowiązań wobec klienta. 24. Chwile prawdy. 25. Na czym polega wyjątkowa obsługa klienta. 26. Mniej obiecywać, a więcej dawać. 27. Jak pracownicy z odpowiednim pełnomocnictwem mogą służyć klientowi. 28. Rekrutacja zgodna z wartościami marki. Część IV: Przewodniki zarządzania marką. 29. Dyrektor naczelny. 30. Dyrektor marketingu. 31. Pracownik. 32. Kierownictwo. 33. Klienci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey. - Wyd.2 popr. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2004. - 346, [10] s. : tab. ; 23 cm.
1. Skuteczność działania w życiu osobistym i w stosunkach międzyludzkich, 2. Rozwój menedżerski i organizacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej