Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(223)
Forma i typ
Książki
(223)
Publikacje naukowe
(83)
Publikacje fachowe
(51)
Publikacje dydaktyczne
(22)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(191)
tylko na miejscu
(139)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(199)
Czytelnia
(142)
Autor
Szymonik Andrzej (1952- )
(7)
Sułkowski Łukasz
(6)
Borecka-Biernat Danuta
(4)
Ignatowski Grzegorz
(3)
Jeruszka Urszula (1952- )
(3)
Piwowarski Juliusz (1954- )
(3)
Szmalec Jacek
(3)
Łączek Tomasz
(3)
Augustynek Andrzej
(2)
Brzuzy Grzegorz
(2)
Chudzik Daniel
(2)
Dobrowolski Zbysław
(2)
Dołęga Zofia
(2)
Gasiul Henryk (1950- )
(2)
Gołębiewski Jan
(2)
Gąsowska Magdalena K
(2)
Itrich-Drabarek Jolanta
(2)
Jegier Aneta
(2)
Kmieciak Błażej
(2)
Kosmaty Piotr
(2)
Kotowski Artur
(2)
Kozdroń Agnieszka
(2)
Kud Marzena
(2)
Kuleczka-Raszewska Maria
(2)
Kulińska Ewa
(2)
Lewandowska-Walter Aleksandra
(2)
Malinowski Irena (1961- )
(2)
Michalski Mariusz
(2)
Misiuk Andrzej (1958- )
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Paszkowska Małgorzata
(2)
Poklek Robert
(2)
Sikorski Wiesław
(2)
Skolimowska Katarzyna
(2)
Sołtyk Piotr
(2)
Wieczór Elżbieta
(2)
Wójtowicz-Szefler Małgorzata
(2)
Ziobro Jan
(2)
Łabuz Piotr
(2)
Aleksandrowicz Tomasz R
(1)
Antolak-Szymanski Katarzyna
(1)
Babińska-Górecka Renata
(1)
Badora Sylwia
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bek-Gaik Bogusława
(1)
Bereza Bernarda
(1)
Bień Witold (1927-2018)
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Borowicz Jacek
(1)
Borowski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Borowski Szczepan
(1)
Breska Radosław
(1)
Bronowski Paweł
(1)
Brzezińska Małgorzata
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzuska Eugeniusz
(1)
Bręczewski Grzegorz
(1)
Budnik Monika
(1)
Burczaniuk Piotr
(1)
Busławski Adam
(1)
Błachnio Aleksandra
(1)
Błaszczyk Artur
(1)
Błażek Magdalena
(1)
Celińska-Miszczuk Agata
(1)
Charbicka Magdalena
(1)
Chatizow Joanna (1964- )
(1)
Chlebowicz Piotr
(1)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Chojnacka Magdalena
(1)
Cichosz Adam
(1)
Cisek Marek
(1)
Cywińska Małgorzata (1958- )
(1)
Czernicka Aneta
(1)
Czuryk Małgorzata
(1)
Domańska Łucja
(1)
Drozdowska Urszula
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Dziuba Damian
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Dębowska-Sołtyk Monika
(1)
Feret Krzysztof
(1)
Fiutak Agnieszka
(1)
Flaszyńska Ewa
(1)
Fudaliński Janusz (1970-2015)
(1)
Galińska Barbara
(1)
Giedrojć Marzenna
(1)
Godlewski Mariusz
(1)
Gołowkin-Hudała Magdalena
(1)
Graczkowska Małgorzata
(1)
Grala Dariusz
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Grzebyk-Dulak Iwona
(1)
Grąbczewska-Różycka Katarzyna
(1)
Górnicz-Mulcahy Agnieszka
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Górski Adam
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Głód Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(33)
2010 - 2019
(190)
Okres powstania dzieła
2001-
(94)
Kraj wydania
Polska
(223)
Język
polski
(223)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Zarządzanie
(12)
Dziecko
(10)
Bezpieczeństwo narodowe
(9)
Kadry
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Policja
(8)
Przedsiębiorstwo
(8)
Logistyka
(7)
Logistyka gospodarcza
(7)
Zarządzanie jakością
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Bezpieczeństwo
(5)
Etyka zawodowa
(5)
Innowacje
(5)
Osoby z niepełnosprawnością
(5)
Praca
(5)
Prawo
(5)
Rynek pracy
(5)
Terapia zajęciowa
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Administracja publiczna
(4)
Agresywność
(4)
Bezpieczeństwo publiczne
(4)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(4)
Jakość życia
(4)
Kariera
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Konkurencyjność
(4)
Kryminalistyka
(4)
Mózg
(4)
Młodzież
(4)
Neuropsychologia
(4)
Organizacja
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
System obronny państwa
(4)
Służby mundurowe
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Dowód elektroniczny
(3)
Dziecko autystyczne
(3)
Dziecko niepełnosprawne
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Ekonomia społeczna
(3)
Filozofia prawa
(3)
Gospodarka magazynowa
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Integracja sensoryczna
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja drogowa
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Konflikt społeczny
(3)
Kultura
(3)
Media społecznościowe
(3)
Mediacja (prawo)
(3)
Menedżerowie
(3)
Mowa
(3)
Nauki o bezpieczeństwie
(3)
Negocjacje
(3)
Obsługa klienta
(3)
Opakowania
(3)
Opieka społeczna
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Osobowość
(3)
Osoby w wieku starszym
(3)
Outsourcing
(3)
Poczucie własnej wartości
(3)
Praca socjalna
(3)
Prawo karne
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Przywództwo
(3)
Psychologia
(3)
Reklama
(3)
Rodzina
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sprawność motoryczna
(3)
Stres zawodowy
(3)
Sukces
(3)
Służba więzienna
(3)
Transport
(3)
Uczniowie
(3)
Wsparcie społeczne
(3)
Wykładnia prawa
(3)
Zapobieganie
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Adaptacja zawodowa
(2)
Aspiracje zawodowe
(2)
Autodestruktywność
(2)
Autyzm
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezrobocie
(2)
Budżety terenowe
(2)
Controlling
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Czynności operacyjne
(2)
Decyzje
(2)
Depresja psychiczna
(2)
Dzieci
(2)
Temat: czas
2001-
(76)
1901-2000
(12)
1989-2000
(10)
2001-0
(5)
1989-
(3)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(74)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Azja
(2)
Europa
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Ameryka Północna
(1)
Niemcy
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(52)
Opracowanie
(39)
Praca zbiorowa
(31)
Podręcznik
(29)
Materiały pomocnicze
(12)
Raport z badań
(8)
Poradnik
(5)
Case study (studium przypadku)
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Vademecum
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(42)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(36)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(33)
Psychologia
(28)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(24)
Socjologia i społeczeństwo
(23)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(21)
Edukacja i pedagogika
(21)
Medycyna i zdrowie
(14)
Transport i logistyka
(11)
Filozofia i etyka
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Biologia
(1)
Historia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
223 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Osoba starsza w przestrzeni demograficznej, psychologicznej i edukacyjnej; 2. Transformacja życia codziennego osób w wieku senioralnym w kontekście społeczeństwa informacyjnego; 3. Uczenie się i nauczanie osób starszych w obszarze nowych mediów w świetle podstaw teoretycznych; 4. Edukator osób starszych a prowadzenie działań dydaktycznych w obszarze nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I. Komunikacja marketingowa jako przedmiot badań: 1.1. Komunikacja marketingowa - podejście procesowe i systemowe; 1.2. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej - próba identyfikacji; 1.3. Środki realizacji celów komunikacji marketingowej. Rozdział II. Dylematy pomiaru skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej: 2.1. Podstawy źródłowe, metody i techniki badań skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.2. Wskaźniki skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej; 2.3. Założenia, przebieg badań i charakterystyka prób badawczych. Rozdział III. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w świetle badań jakościowych: 3.1. Postrzeganie skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej przez menedżerów; 3.2. Struktura funkcjonalno-instrumentalna komunikacji marketingowej w badanych przedsiębiorstwach; 3.3. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w badanych podmiotach - próba oceny. Rozdział IV. Cele, działania i efekty komunikacji marketingowej - na podstawie badań ilościowych: 4.1. Cele i sposoby oceny efektów komunikacji marketingowej; 4.2. Skuteczne i efektywne działania z zakresu komunikacji marketingowej; 4.3. Budżetowanie i koszty komunikacji marketingowej; 4.4. Współpraca z agencjami reklamowymi i badawczymi w zakresie oceny efektów komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp Rozdział I. Specyfika rozwoju dziecka w okresie przejścia od wieku przedszkolnego do wczesnoszkolnego: 1.1. Rozwój fizyczny i motoryczny dziecka; 1.2. Rozwój poznawczy; 1.3. Sprawności językowe i komunikacyjne; 1.4. Rozwój emocjonalny; 1.5. Rozwój społeczny; 1.6. Rozwój moralny; 1.7. Osobowość dziecka; 1.8. Dominujące formy aktywności. Rozdział II. Gotowość szkolna dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej: 2.1. Obowiązek szkolny podstawą dyskusji nad dojrzałością szkolną; 2.2. Dojrzałość i gotowość szkolna - rozważania terminologiczne; 2.3. Komponenty dojrzałości i gotowości szkolnej (2.3.1. Dojrzałość fizyczna i motoryczna; 2.3.2. Dojrzałość intelektualna; 2.3.3. Dojrzałość emocjonalno-motywacyjna; 2.3.4. Dojrzałość społeczna); 2.4. Kompetencje dziecka gotowego do podjęcia nauki w szkole; 2.5. Czynniki warunkujące przygotowanie dzieci do podjęcia obowiązków szkolnych (2.5.1. Rola rodziny w przygotowaniu dziecka do obowiązków szkolnych; 2.5.2. Rola przedszkola w kształtowaniu gotowości szkolnej); 2.6. Trudności dydaktyczne związane z brakiem lub niedostatecznymi kompetencjami pierwszoklasistów do podjęcia systematycznej nauki w szkole; 2.7. Z badań nad dojrzałością i gotowością szkolną (2.7.1. Narzędzia i obszary badań dojrzałości szkolnej; 2.7.2. Skala Gotowości Szkolnej (SGS)). Rozdział III. Integracja sensoryczna w świetle literatury: 3.1. Integracja sensoryczna - wyjaśnienia terminologiczne; 3.2. Systemy sensoryczne zaangażowane w proces integracji sensorycznej; 3.3. Przetwarzanie sensoryczne; 3.4. Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci z trudnościami w uczeniu się; 3.5. Terapia integracji sensorycznej; 3.5.1. Efektywność terapii integracji sensorycznej w świetle badań; 3.6. Inne metody terapii, stosowane wspomagająco przy terapii integracji sensorycznej (3.6.1. Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne; 3.6.2. Metoda Marianny i Christophera Knillów; 3.6.3. Metoda Bobathów; 3.6.4. Masaż Shantali; 3.6.5. Żonglowanie). Rozdział IV. Metodologiczne podstawy badań własnych: 4.1. Problem, pytania i hipotezy badawcze; 4.2. Metoda badań, techniki i narzędzia badawcze; 4.3. Osoby badane; 4.4. Przebieg badań. Rozdział V. Efektywność terapii integracji sensorycznej - analiza wyników badań własnych: 5.1. Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapii integracji sensorycznej w zakresie napięcia posturalnego u dzieci 5-6-letnich; 5.2. Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapii integracji sensorycznej w zakresie równowagi u dzieci 5-6-letnich; 5.3. Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapii integracji sensorycznej w zakresie dysocjacji u dzieci 5-6-letnich; 5.4. Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapii integracji sensorycznej w zakresie lokalizacji bodźca wzrokowego u dzieci 5-6-letnich; 5.5. Efektywność zajęć prowadzonych zgodnie z modelem terapii integracji sensorycznej w zakresie kształtowania gotowości szkolnej dzieci 5-6-letnich; 5.6. Zależność pomiędzy poziomem rozwoju motorycznego a poziomem gotowości szkolnej u dzieci poddawanych terapii integracji sensorycznej oraz u dzieci niepoddawanych tej terapii. Aneks. Wywiad z rodzicem, kwestionariusz sensoryczny Słowniczek pojęć występujących w integracji sensorycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekologistyka : teoria i praktyka / Andrzej Szymonik. - Warszawa : Difin SA, 2018. - 139 s. : il., zdj. ; 23 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Ekologistyka a środowisko naturalne 1.1. Istota ekologistyki 1.2. Bezpieczeństwo środowiska naturalnego 1.3. Źródła zagrożeń związane z ekologistyką 1.4. Zarządzanie zagrożeniami ekologicznymi Rozdział 2. Gospodarka odpadami w ekologistyce 2.1. Odpady w liczbach 2.2. Determinanty funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami 2.3. Charakterystyka wybranych odpadów 2.4. Podstawowe procesy logistyczne w gospodarce odpadami 2.5. Transport odpadów niebezpiecznych Rozdział 3. Opakowania w logistyce i ekologistyce 3.1. Funkcje opakowań i ich rodzaj 3.2. Gospodarowanie opakowaniami i odpadami opakowaniowymi 3.3. Innowacyjne opakowania w branży spożywczej 3.4. System wspomagający dobór opakowań Rozdział 4. Systemy informatyczne w ekologistyce 4.1. Istota logistycznego systemu informacyjnego dla potrzeb ekologistyki 4.2. Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) 4.3. Telematyka w bezpieczeństwie procesów transportowych 4.4. Monitorowanie samochodowych środków transportowych 4.5. Automatyczna identyfikacja 4.6. Wybrane technologie wspierające i integrujące przepływ informacji Rozdział 5. Ekologistyka a „czystsza produkcja” 5.1. Istota „czystszej produkcji” 5.2. Minimalizacja odpadów 5.3. System zarządzania środowiskowego; Bibliografia; Wykaz podstawowych pojęć i terminów ekologistycznych; Wykaz załączników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 504 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Część I. Ekonomia społeczna jako sektor gospodarki. Rozdział 1. Ekonomia społeczna – idea i kierunki rozwoju koncepcji. Rozdział 2. Innowacyjność ekonomii społecznej w kontekście rozwiązywania problemów społeczno-gospodarczych. Rozdział 3. Ekonomia oparta na idei osoby jako teoretyczna podstawa ekonomii społecznej. Rozdział 4. Ekonomia społeczna – między rynkową transakcją, społeczną kooperacją a hierarchiczną koordynacją. Rozdział 5. Ekonomia społeczna wobec kryzysu rynku i państwa. Rozdział 6. Ekonomia i filozofia Amatrya Sena a teorie sprawiedliwości. Rozdział 7. Przedsiębiorstwa społeczne w perspektywie instytucjonalizmu historycznego. Rozdział 8. Ekonomia społeczna wobec instytucji. Część II. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne rozwoju podmiotów ekonomii społecznej. Rozdział 1. Samorząd lokalny jako twórca i partner podmiotów ekonomii społecznej na przykładzie województwa małopolskiego. Rozdział 2. Pakiet działań wsparcia rozwoju regionu na przykładzie miasta Dębica. Rozdział 3. Systemowe uwarunkowania rozwoju spółdzielni socjalnych w województwie pomorskim. Rozdział 4. Uwarunkowania efektywności funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej. Rozdział 5. Trudności pomiaru efektywności działań CSR. Rozdział 6. Analiza możliwości wdrażania innowacyjnych modeli biznesowych w przedsiębiorstwach społecznych jako sposób poprawy ich ekonomizacji. Rozdział 7. Zarządzanie ryzykiem w organizacjach pozarządowych. Rozdział 8. Subiektywne dopasowanie pracowników spółdzielni socjalnych a motywacja do pracy na przykładzie województwa warmińsko-mazurskiego. Rozdział 9. Problemy kadr organizacji pozarządowych – studium przypadku. Część pierwsza – obserwacja. Część III. Funkcjonowanie podmiotów ekonomii społecznej. Rozdział 1. Funkcje podmiotów ekonomii społecznej w zmiennym otoczeniu. Rozdział 2. Rola organizacji pozarządowych w ekonomii społecznej. Rozdział 3. Społeczna działalność organizacji wyznaniowych we współczesnej Polsce. Rozdział 4. Polski a indyjski model ekonomii społecznej – aspekt społeczno-kulturowy. Rozdział 5. Ekonomia społeczna a obszary wiejskie – stan i przewidywane kierunki zmian. Rozdział 6. Lokalne Grupy Działania jako instytucje ekonomii społecznej na przykładzie gminy Nowy Korczyn. Rozdział 7. Internet jako źródło informacji publicznej o podmiotach ekonomii społecznej w Polsce. Problemy jakości informacji. Część IV. Wybrane problemy i wyzwania dla ekonomii społecznej. Rozdział 1. Ekonomia społeczna jako przykład działań na rzecz rozwoju inkluzywnego. Rozdział 2. Rola ekonomii społecznej we wzroście zatrudnienia i demokratyzacji zarządzania gospodarką. Rozdział 3. Ekonomia społeczna a bezpieczeństwo jednostki, grupy społecznej (wybrane aspekty). Rozdział 4. Motywy wyboru kierunku studiów z obszaru ekonomii społecznej. Rozdział 5. Innowacje społeczne w sektorze środowiska naturalnego. Rozdział 6. Ubóstwo w Polsce. Studium przypadku Małopolski. Rozdział 7. Brak dostępu do kredytu jako przejaw wykluczenia finansowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Część I. Ekonomia społeczna jako sektor gospodarki. Rozdział 1. Ekonomia społeczna - idea i kierunki rozwoju koncepcji. Rozdział 2. Innowacyjność ekonomii społecznej w kontekście rozwiązywania problemów społeczno-gospodarczych. Rozdział 3. Ekonomia oparta na idei osoby jako teoretyczna podstawa ekonomii społecznej. Rozdział 4. Ekonomia społeczna - między rynkową transakcją, społeczną kooperacją a hierarchiczną koordynacją. Rozdział 5. Ekonomia społeczna wobec kryzysu rynku i państwa. Rozdział 6. Ekonomia i filozofia Amatrya Sena a teorie sprawiedliwości. Rozdział 7. Przedsiębiorstwa społeczne w perspektywie instytucjonalizmu historycznego. Rozdział 8. Ekonomia społeczna wobec instytucji. Część II. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne rozwoju podmiotów ekonomii społecznej. Rozdział 1. Samorząd lokalny jako twórca i partner podmiotów ekonomii społecznej na przykładzie województwa małopolskiego. Rozdział 2. Pakiet działań wsparcia rozwoju regionu na przykładzie miasta Dębica. Rozdział 3. Systemowe uwarunkowania rozwoju spółdzielni socjalnych w województwie pomorskim. Rozdział 4. Uwarunkowania efektywności funkcjonowania podmiotów ekonomii społecznej. Rozdział 5. Trudności pomiaru efektywności działań CSR. Rozdział 6. Analiza możliwości wdrażania innowacyjnych modeli biznesowych w przedsiębiorstwach społecznych jako sposób poprawy ich ekonomizacji. Rozdział 7. Zarządzanie ryzykiem w organizacjach pozarządowych. Rozdział 8. Subiektywne dopasowanie pracowników spółdzielni socjalnych a motywacja do pracy na przykładzie województwa warmińsko-mazurskiego. Rozdział 9. Problemy kadr organizacji pozarządowych - studium przypadku. Część pierwsza - obserwacja. Część III. Funkcjonowanie podmiotów ekonomii społecznej. Rozdział 1. Funkcje podmiotów ekonomii społecznej w zmiennym otoczeniu. Rozdział 2. Rola organizacji pozarządowych w ekonomii społecznej. Rozdział 3. Społeczna działalność organizacji wyznaniowych we współczesnej Polsce. Rozdział 4. Polski a indyjski model ekonomii społecznej - aspekt społeczno-kulturowy. Rozdział 5. Ekonomia społeczna a obszary wiejskie - stan i przewidywane kierunki zmian. Rozdział 6. Lokalne Grupy Działania jako instytucje ekonomii społecznej na przykładzie gminy Nowy Korczyn. Rozdział 7. Internet jako źródło informacji publicznej o podmiotach ekonomii społecznej w Polsce. Problemy jakości informacji. Część IV. Wybrane problemy i wyzwania dla ekonomii społecznej. Rozdział 1. Ekonomia społeczna jako przykład działań na rzecz rozwoju inkluzywnego. Rozdział 2. Rola ekonomii społecznej we wzroście zatrudnienia i demokratyzacji zarządzania gospodarką. Rozdział 3. Ekonomia społeczna a bezpieczeństwo jednostki, grupy społecznej (wybrane aspekty). Rozdział 4. Motywy wyboru kierunku studiów z obszaru ekonomii społecznej. Rozdział 5. Innowacje społeczne w sektorze środowiska naturalnego. Rozdział 6. Ubóstwo w Polsce. Studium przypadku Małopolski. Rozdział 7. Brak dostępu do kredytu jako przejaw wykluczenia finansowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kształtowanie się związków między gospodarką a obronnością i bezpieczeństwem państwa na przestrzeni dziejów ludzkości; 2. Metodyczne podstawy ekonomiki bezpieczeństwa; 3. Gospodarka obronna państwa; 4. Potencjał gospodarczo-obronny podstawą siły państwa; 5. Wydatki obronne; 6. Przemysł obronny; 7. Infrastruktura techniczna na Recz obronności i bezpieczeństwa państwa; 8. Współczesna logistyka w systemie bezpieczeństwa i obronności państwa; 9. Bezpieczeństwo ekonomiczne; 10. Wyznaczniki, wskaźniki i mierniki bezpieczeństwa ekonomicznego; 11. Globalne, regionalne modele bezpieczeństwa ekonomicznego; 12. Bezpieczeństwo demograficzne; 13. Bezpieczeństwo energetyczne; 14. Bezpieczeństwo finansowe; 15. Bezpieczeństwo informacyjne; 16. Bezpieczeństwo ekologiczne; 17. Rola i zadania wybranych organów administracji państwowej i służb w systemie bezpieczeństwa; 18. Zabezpieczenie logistyczne sił ratowniczych Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego; 19. Współczesne elementy wsparcia państwa-gospodarza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etyczność funkcjonariusza policji / Juliusz Piwowarski. - Warszawa : Difin SA , 2019. - 222 s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Wprowadzenie w tematykę pracy i przyjęta metodologia. Rozdział 2. Miejsce etyki w dzisiejszej rzeczywistości społecznej. Rozdział 3. Etyczność policyjna z perspektywy etyki administracji. Rozdział 4. Etyczność funkcjonariusza polskiej policji: geneza i pola zagrożeń. Rozdział 5. Idee a świat społeczny. Implementacja idei poprzez trening psychologiczny. Rozdział 6. Wybrane elementy socjologii i filozofii prawa. Rozdział 7. Teoria zarządzania: wartości a kultura organizacyjna. Rozdział 8. Idealna biurokracja Maxa Webera i jej krytyka u Krzysztofa Mertona. Rozdział 9. Niektóre dalekowschodnie wątki kultury bezpieczeństwa w dobie globalizacji. Zakończenie. Wnioski i postulaty. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Narodziny etyki: Filozofia matką nauki; Od antyku do Spinozy i Kanta; Wzorce moralne w judaizmie i buddyzmie; Centesimus annus; Kwestie biznesu w islamie; Inne spojrzenia. R. 2 Biznes a etyka: Na pierwszym planie obiektywizm; Sens biznesu; Żyć zacnie w biznesie; Dobra tyle, ile można - zła tyle, ile konieczne. R. 3 Etyka we współczesnym biznesie: Biznes nie jest wojną prowadzoną w dżungli; Z rozsądku i poczucia odpowiedzialności; Drogi różne, cel wspólny. R. 4 Etyka a sukces biznesowy: Europejskie normy i standardy; Nie tylko Kodeks Bushido; Trudne narodziny czasu przełomu; Dylematy etyczne; Godność zawodu, misja profesji; Czy tworzyć kodeksy etyczne?; Konsekwencja konsumeryzm?; Jaka etyka na poziomie przedsiębiorstwa?; Pakiet sugestii. R. 5 Samo życie: W służbie i we władzy klienta; Na rynku jak na ringu; Korzyści na dziś i jutro; Gra pozorów a rzeczywistość. R. 6 Corporate Social Responsibility: Trudne początki; Współczesna interpretacja; Oczekiwania i korzyści; Czy jest szansa na etyczny wymiar działalności biznesowej?; Humanizacja działalności biznesowej. R. 7 Coś dla przedsiębiorców: Na kapitańskim mostku; Godna praca, sprawiedliwa zapłata; Prawdziwym błędem jest błąd popełnić i nie naprawić go. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Etyka zawodowa funkcjonariuszy służb państwowych / Jolanta Itrich-Drabarek. - Wyd. 2 uaktualnione, uzupełnione, poprawione. - Warszawa : Difin SA , 2019. - 284 s. ; 23 cm.
Rozdział I. Rola etyki w państwie demokratycznym: 1.1. Pojęcie etyki i moralności; 1.2. Deontologia, etyka zawodowa i etos zawodowy, infrastruktura etyczna; 1.3. Etyka prywatna a etyka publiczna; 1.4. Etyka kodeksowa a etyka sytuacyjna; Rozdział II. System wartości funkcjonariuszy państwowych: 2.1. Specyfika pracy funkcjonariuszy służb państwowych; 2.2. Praworządność; 2.3. Patriotyzm; 2.4. Misja służby publicznej i honor; 2.5. Odpowiedzialność; 2.6. Neutralność polityczna; 2.7. Bezstronność; 2.8. Profesjonalizm, rzetelność i lojalność; 2.9. Godne zachowanie w służbie i poza służbą. Rozdział III. Etyka funkcjonariuszy policji w wybranych państwach: 3.1. Znaczenie kodeksów etycznych; 3.2. Kodeksy etyczne policji w USA; 3.3. Etyka zawodowa policji w Anglii, Walii i Szkocji; 3.4. Etyka policji w Irlandii Północnej; 3.5. Kodeks etyczny francuskiego policjanta. Rozdział IV. Kodeksy etyczne służb mundurowych w Polsce: 4.1. Etyka funkcjonariuszy policji; 4.2. Zasady etyczne Centralnego Biura Antykorupcyjnego; 4.3. Zasady etyczne Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego; 4.4. Kodeks etyczny Służby Celno-Skarbowej; 4.5. Kodeks etyczny Straży Granicznej; 4.6. Etyka funkcjonariuszy Służby Więziennej; 4.7. Etyka funkcjonariuszy Służby Ochrony Państwa; 4.8. Etyka funkcjonariuszy Straży Pożarnej; 4.9. Etyka Straży Marszałkowskiej. Rozdział V. Etyka służb umundurowanych: 5.1. Etyka funkcjonariuszy Służby Ochrony Kolei; 5.2. Etyka straży gminnej/miejskiej; 5.3. Etyka w Inspekcji Transportu Drogowego. Rozdział VI Wybrane problemy etyczne służb państwowych: 6.1. Przyczyny łamania standardów etycznych przez funkcjonariuszy służb państwowych; 6.2. Nadmierne upolitycznienie instytucji bezpieczeństwa wewnętrznego; 6.3. Problemy naboru i zarządzania instytucjami służb państwowych; 6.4. Korupcja; 6.5. Mobbing i molestowanie seksualne; 6.6. Cynizm i omnipotencja. Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I. Rola etyki w państwie demokratycznym: 1.1. Pojęcie etyki i moralności; 1.2. Deontologia, etyka zawodowa i etos zawodowy, infrastruktura etyczna; 1.3. Etyka prywatna a etyka publiczna; 1.4. Etyka kodeksowa a etyka sytuacyjna; Rozdział II. System wartości funkcjonariuszy państwowych: 2.1. Specyfika pracy funkcjonariuszy służb państwowych; 2.2. Praworządność; 2.3. Patriotyzm; 2.4. Misja służby publicznej i honor; 2.5. Odpowiedzialność; 2.6. Neutralność polityczna; 2.7. Bezstronność; 2.8. Profesjonalizm, rzetelność i lojalność; 2.9. Godne zachowanie w służbie i poza służbą. Rozdział III. Etyka funkcjonariuszy policji w wybranych państwach: 3.1. Znaczenie kodeksów etycznych; 3.2. Kodeksy etyczne policji w USA; 3.3. Etyka zawodowa policji w Anglii, Walii i Szkocji; 3.4. Kodeks etyczny francuskiego policjanta; 3.5. Etyka policji w irlandii północnej. Rozdział IV. Kodeksy etyczne służb państwowych w Polsce: 4.1. Etyka funkcjonariuszy policji; 4.2. Zasady etyczne centralnego Biura Antykorupcyjnego i Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego; 4.3. Kodeksy etyczne służby celnej i straży granicznej; 4.4. Etyka funkcjonariuszy służby więziennej; 4.5. Etyka funkcjonariuszy Biura Ochrony rządu; 4.6. Etyka funkcjonariuszy straży pożarnej. Rozdział V. Wybrane problemy etyczne służb państwowych: 5.1. Przyczyny łamania standardów etycznych przez funkcjonariuszy służb państwowych; 5.2. Nadmierne upolitycznienie instytucji bezpieczeństwa wewnętrznego; 5.3. Problemy naboru i zarządzania instytucjami służb państwowych; 5.4. Korupcja; 5.5. Mobbing i molestowanie seksualne; 5.6. Cynizm i omnipotencja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. KULTURA ZACHOWAŃ W FIRMIE: 1.1. Rola społeczna a rola biznesowa; 1.2. Jaki model kultury organizacyjnej?; 1.2.1. Czym jest kultura w organizacji?; 1.2.2. Symptomy kultury - jej jawne wymiary; 1.2.3. Profile kultur; 1.2.3.1. Kultury narodowe a zachowania w biznesie; 1.2.3.2. Wybrane profile kultur organizacyjnych. Rozdział 2. UNIWERSALNE REGUŁY ZACHOWANIA SIĘ W ŚRODOWISKU PRACY: 2.1. Precedencja techniczna i organizacyjna; 2.1.1. Precedencja towarzyska - kto bardziej godny szacunku w społeczeństwie?; 2.1.2. Precedencja służbowa - kto godniejszy w organizacji?; 2.2. Obsługa klienta; 2.2.1. Modele obsługi; 2.2.2. Postawy wobec klientów; 2.3. Trudne komunikaty w obsłudze interesanta; 2.4. Formy okazywania szacunku; 2.4.1. Ustępowanie godniejszemu, wstawanie na cześć; 2.4.2. Pozdrawianie i ukłony; 2.4.3. Witanie słowem i gestem; 2.4.4. Przedstawianie osób i przedstawianie się; 2.4.5. Tytułowanie w mowie i piśmie. Rozdział 3. ROZMOWY SŁUŻBOWE: 3.1. Prowadzenie rozmowy służbowej w stylu uprzejmym; 3.1.1. Mówić językiem oficjalnym czy potocznym?; 3.1.2. Wyrazy i zwroty obce; 3.1.3. Żargon profesjonalny - kiedy uzasadniony?; 3.2. Prowadzenie zebrania - przewodniczenie; 3.2.1. Udzielanie i odbieranie głosu przez przewodniczącego; 3.2.2. Walka o głos; 3.3. Rozmowy telefoniczne w pracy; 3.3.1. Prowadzenie rozmowy, pauzy, wyjątkowa uprzejmość; 3.3.2. Kolizja rozmów; 3.4. Rozmowy wewnętrzne w pracy; 3.4.1. Komplementowanie - klucz do dobrej atmosfery; 3.4.2. Krytyka zawsze bardzo powściągliwa; 3.5. Elegancja w przestrzeni biurowej. Rozdział 4. ELEGANCJA W SŁOWIE PISANYM: 4.1. Układ i estetyka listu biznesowego; 4.2. Jak pisać, żeby nas czytali?; 4.3. List reklamowy - elegancki w formie i uczciwy w treści; 4.4. E-mail i SMS - wyzwania estetyczne. Rozdział 5. KOBIETY WYGLĄD PROFESJONALNY: 5.1. Elegancja codzienna; 5.2. Uroczystości specjalne - przyjęcia; 5.3. Ważne szczegóły w wyglądzie i ubiorze damskim. Rozdział 6. MĘŻCZYZNY WYGLĄD PROFESJONALNY: 6.1. Wygląd na co dzień; 6.2. Szczególnie uroczyste spotkania; 6.3. Eleganckie dodatki w ubiorze męskim. Rozdział 7. ESTETYCZNIE, KOMFORTOWO I WIARYGODNIE: 7.1. Kilka uwag o kolorach; 7.2. Zapach oprawą ubioru; 7.3. Regulamin ubraniowy a zasada luźnych piątków. Rozdział 8. SPOTKANIA TOWARZYSKIE WSPIERAJĄCE BIZNES: 8.1. Uroczystości na terenie firmy; 8.1.1. Lampka wina na zakończenie rozmów; 8.1.2. Koktajl - przyjęcie bez sztućców; 8.1.3. Przemówienia i toasty; 8.2. Spotkania zasiadane - wyższy standard gościnności; 8.2.1. Jak siadać do stołu; 8.2.2. Prestiżowe formy przyjęć; 8.2.3. Obiad biznesowy; 8.2.4. Obiad bufetowy; 8.2.5. Aperitif, śniadanie i obiad klasyczny; 8.2.6. Jak jeść na spotkaniu towarzyskim?; 8.2.7. Toasty i przemówienia; 8.3. Alkohole - górna półka; 8.3.1. Whisky - królowa wódek; 8.3.2. Koniak - najdoskonalszy alkohol na świecie; 8.3.3. Szampan - baron win musujących; 8.4. Napoje alkoholowe - temperatury, szkło, napełnianie; 8.5. Palenie w towarzystwie. ZAKOŃCZENIE. BIBLIOGRAFIA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. BUDOWANIE OSOBISTYCH KOMPETENCII ETYKIETY. 1.1. Co decyduje o budowaniu naszego osobistego wizerunku. 1.1.1. Casual. 1.1.2. Business casual. 1.1.3. Business dress. 1.1.4. Casual Friday. 1.1.5. Overdress. 1.2. Najczęstsze uchybienia dotyczące strojów w pracy. 1.3. Dbanie o garderobę praktyczne porady. 1.3.1. Garnitur, kostium, garsonka. 1.3.2. Krawaty, muszki, apaszki. 1.3.3. Koszule. 1.3.4. Buty. 1.3.5. Dodatki. 1.4. Case study - stroje wg watykańskiego protokołu. 1.5. Ciekawostka - moda powstańcza. Rozdział 2. CEREMONIAŁY. 2.1. Ceremonie w różnych państwach. 2.2. Ceremoniały w Polsce. 2.3. Różnorodność ceremoniałów. 2.4. Organizacja uroczystości. 2.5. Przykładowy ceremoniał. 2.5.1. Etap przygotowania do uroczystości. 2.5.2. Etap przebiegu uroczystości. 2.6. Uroczystości w salach. 2.7. Ceremoniał w szkołach wyższych. 2.8. Ceremonie a flaga państwowa. 2.9. Case study - ceremoniał dworski. Rozdział 3. PRECENENCJA - CZYLI KTO PIERWSZY. 3.1. Precedencja służbowa (organizacyjna). 3.2. Precedencja w szkołach wyższych. 3.3. Precedencja rzeczowa. 3.4. Precedencje państwowe. 3.4.1. Precedencja stanowisk kierowniczych w Polsce. 3.4.2. Republika Francji. 3.4.3. Republika Federalna Niemiec. 3.4.4. Federacja Rosyjska. 3.4.5. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej. 3.4.6. Królestwo Hiszpanii. 3.4.7. Stany Zjednoczone Ameryki. 3.5. Precedencja w życiu Polonii. 3.6. Precedencja w różnych organizacjach. 3.7. Zachowanie pierwszeństwa w różnych sytuacjach. 3.7.1. Winda, budynek, pomieszczenia. 3.7.2. Środki komunikacji publicznej. 3.7.3. Samolot. 3.7.4. Pociąg. 3.7.5. Samochód. 3.8. Stoły. 3.8.1. Rozsadzanie na bankiecie - przykład z historii. 3.9. Case study - creative protocol. 3.10. Precedencja w strukturach międzynarodowych. 3.10.1. Precedencja w Unii Europejskiej. 3.10.2. Precedencja w ONZ. 3.10.3. Precedencja w NATO. 3.11. Ciekawostka - konsulowie honorowi. 3.12. Precedencja okazjonalna - klucz do trudnych sytuacji. 3.13. Podpisywanie umów - zasada alternatu. Rozdział 4. POWITANIA I TYTUŁOWANIE. 4.1. Powitania. 4.1.1. Różnorodność powitań. 4.1.2. Gafy przy powitaniach. 4.1.3. Gafy „na wysokich szczeblach”. 4.1.4. Ciekawostka - dziwne powitania. 4.1.5. Uścisk dłoni. 4.1.6. Podanie ręki w relacjach służbowych. 4.2. Przedstawianie. 4.3. Tytułowanie. 4.3.1. Tytuły kurtuazyjne: ekscelencja, eminencja, magnifcencja. 4.3.2. Jego Magnificencja. 4.3.3. Pierwsza dama. 4.3.4. Tytuły funkcjonariuszy publicznych w Polsce. 4.3.5. Tytuły naukowe i funkcje w szkołach wyższych. 4.3.6. Tytuły zawodowe. 4.4. Witanie: odwrócona precedencja. 4.5. Uchybienia w tytułowaniu. 4.6. Żartobliwie branżowe pożegnania. Rozdział 5. BILETY WIZYTOWE. 5.1. Kartonik wizytowy. 5.2. Dane teleadresowe na wizytówce. 5.3. Wersje dwujęzyczne wizytówek. 5.4. Wymiana wizytówek. 5.5. Wizytownik. 5.5.1. Dopiski na wizytówkach. 5.5.2. Skróty literowe na wizytówkach. 5.6. Uchybienia związane z wizytówkami. 5.7. Ciekawostka - różnorodność wizytówek. Rozdział 6. KOMUNIKACIA INTERPERSONALNA WYMAGAJĄCA ETYKIETY. 6.1. Różnorodność komunikacji. 6.2. Komunikacja niewerbalna w etykiecie. 6.2.1. Gesty i ich różne znaczenie. 6.2.2. Na co uważać w różnych krajach. 6.2.3. Znaczenie operowania przestrzenią w komunikacji. 6.3. Czynniki pomagające w nawiązywaniu relacji. 6.4. Etykieta prowadzenia rozmowy. 6.4.1. Przykłady nietaktownych zachowań podczas rozmowy. 6.4.2. Komunikacja i ogłada językowa. 6.4.3. Najczęstsze grzechy językowe. 6.5. Używanie języka obcego. 6.6. Ciekawostka - wielość języków. Rozdział 7. ETYKIETA W NEGOCJACJACH. 7.1. Charakterystyka kultur. 7.1.1. Kultury protransakcyjne i propartnerskie. 7.1.2. Kultura ceremonialna. 7.1.3. Kultura nieceremonialna. 7.1.4. Kultura monochroniczna. 7.1.5. Kultura polichroniczna. 7.1.6. Kultura powściągliwa. 7.1.7. Kultura ekspresyjna. 7.2. Pułapki w rozmowach, czyli czego unikać w negocjacjach na świecie. 7.3. Zasady etykiety w negocjacjach. 7.4. Ciekawostka - negocjacje wielostronne. Rozdział 8. TELEFON. 8.1. Telefon w instytucji/organizacji. 8.2. Telefon osobisty. 8.3. Kontakt telefoniczny. 8.4. Alfabet telefoniczny (fonetyczny). 8.5. SMS - czyli krótkie informacje tekstowe. 8.6. Uwaga na zakazy. Rozdział 9. KORESPONDENCJA. 9.1. Sztuka epistolografii. 9.2. Charakterystyka listów oficjalnych. 9.3. Korespondencja urzędowa, służbowa. 9.4. Zasady formułowania korespondencji urzędowej. 9.5. Korespondencja dyplomatyczna. 9.6. Listy prywatne. 9.7. Adresowanie korespondencji. 9.7.1. Używanie tytułów w adresowaniu korespondencji. 9.7.2. Sposoby adresowania i zwracania się do adresatów. 9.7.3. Przykłady ze sfery dyplomatycznej. 9.8. Ciekawostka pełne tytuły monarchów. 9.9. Kwestie techniczne związane z pisaniem listów. 9.9.1. Wysyłanie listów. 9.9.2. Przekazywanie listów p.g. 9.10. Korespondencja elektroniczna, czyli e-mailowa. 9.11. Części składowe listu. 9.11.1.Temat. 9.11.2. Nagłówek. 9.11.3. Treść listu. 9.11.4. Zakończenie listu. 9.12. Korespondencja w sferach akademickich. 9.13. Uwaga na skróty. Rozdział 10. INTERNET I KOMUNIKATORY. 10.1. Popularne narzędzia komunikacji społecznościowej. 10.2. Charakterystyka mediów społecznościowych. 10.3. Często popełniane błędy w pisowni w Internecie. 10.3.1. Błędy ortograficzne. 10.3.2. Błędy w pisowni wyrazów wielką i małą literą. 10.3.3. Pisownia łączna lub rozdzielna. 10.3.4. Popularne masło maślane. 10.3.5. Błędy interpunkcyjne. 10.4. Netykieta. 10.4.1. Naruszenie prawa i obyczajów. 10.4.2. E-mail historycznie. 10.5. Listy elektroniczne, e-mail. 10.6. Uwaga na edytory. 10.7. Fora internetowe, czaty, strony internetowe. 10.8. Profile społecznościowe. 10.9. Gry internetowe. 10.10. Anonimowość w sieci. 10.11. Shoutbox - nowy wymiar czatowania. 10.12. Spam. Rozdział 11. RECEPCJA I SEKRETARIAT. 11.1. Koncepcje organizacji pracy sekretariatu. 11.2. Pięć elementów w funkcjonowaniu sekretariatu. 11.2.1. Wyposażenie wnętrza w kontekście przyjmowania gości. 11.2.2. Sposób obsługi klientów zewnętrznych. 11.2.3. Sposób obsługi klientów wewnętrznych. 11.2.4. Obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej. 11.2.5. Kontakt telefoniczny z klientami biura. 11.3. Budowanie profesjonalizmu sekretarki, asystentki. 11.3.1. Cenione cechy sekretarki, asystentki. 11.3.2. Ubiór sekretarki, asystentki. Rozdział 12. KONFERENCJE, KONGRESY. 12.1. Różne rodzaje konferencji. 12.2. Perspektywy konferencji. 12.2.1. Perspektywa organizatora konferencji. 12.2.2. Perspektywa uczestnika konferencji. 12.2.3. Perspektywa prezentera, gościa zabierającego głos. 12.3. Ciekawostka - menu w Jałcie. Rozdział 13. DELEGACJE I WYJAZDY SŁUŻBOWE. 13.1. Program wizyty. 13.1.1. Program oficjalny a program roboczy. 13.1.2. Uwaga - koordynator wizyty. 13.1.3. Przygotowanie merytoryczne wizyty. 13.2. Ciekawostka - wizyta incognito. 13.3. Wyjazd delegacji za granicę. 13.3.1. Kto za co odpowiada? 13.3.2. Wyjazd delegacji. 13.3.3. Przyjazd delegacji zagranicznej. 13.4. Dzień wizyty – posiłki. 13.5. Gafy związane z wyjazdami i przyjmowaniem gości. 13.6. Dobra rada – tłumacz. 13.7. Arkusz wizyty. Rozdział 14. PREZENTY. 14.1. Prezenty w tradycji. 14.2. Uwaga na obostrzenia organizacyjne i korporacyjne. 14.3. Zasada równości prezentów obu stron. 14.4. Przekazywanie prezentu. 14.5. Lista prezentów. 14.6. Na co zwracać uwagę - dobre rady. 14.7. Prezenty w różnych kręgach kulturowych. 14.7.1. Co na prezent? 14.7.2. Kwiaty. 14.7.3. Prezenty w różnych krajach i kulturach. 14.7.4. Uchybienia związane z prezentami. 14.8. Case study - prezentowa gafa. 14.9. Różne formy prezentów uznawane za propozycje korupcyjne. 14.10. Dziwne prezenty dyplomatyczne. Rozdział 15. ZAPROSZENIA. 15.1. O istocie zaproszeń. 15.2. Karty zaproszeniowe. 15.3. Zawartość zaproszenia. 15.4. Zaproszenie na okaziciela. 15.5. Wysyłanie zaproszeń. 15.6. Gdy na zaproszeniu zastosowano skróty literowe. 15.6.1. Dobra praktyka. 15.6.2. Pro memoriał. 15.7. Ciekawostka - d.u.p.a. 15.8. Zaproszenia w sferze dyplomatycznej. 15.9. Zaproszenia na uroczystości rodzinne. 15.10. Różne wydarzenia. 15.11. Zaproszenia na stronach internetowych. 15.12. Uchybienia przy zaproszeniach. Rozdział 16. LOKALE I WYDARZENIA FIRMOWE. 16.1. Różnorodność wydarzeń połączonych z poczęstunkiem. 16.2. Kryteria wyboru miejsca spotkania. 16.2.1. Czynniki brane pod uwagę przy organizacji wydarzenia. 16.2.2. Dobór odpowiednich potraw dla gości. 16.2.3. Praktyczne podpowiedzi przy wyborze lokalu. 16.3. Serwisy kelnerskie - style obsługi gości. 16.3.1. Serwis francuski. 16.3.2. Serwis rosyjski. 16.3.3. Serwis angielski. 16.3.4. Serwis amerykański. 16.4. Bankiety. 16.5. Obsługa w stylu rodzinnym. 16.6. Przyjęcia bufetowe. 16.7. Ciekawostka - stół szwedzki. 16.8. Wydarzenia w szkołach wyższych. 16.9. Dziwne polskie potrawy dla obcokrajowców. Rozdział 17. ETYKIETA STOŁU. 17.1. Etykieta stołu - nasuwające się pytania. 17.2. Rodzaje przyjęć. 17.2.1. Rodzaje przyjęć ze względu na porę dnia. 17.2.2. Klasyfikacja przyjęć ze względu na stopień formalności. 17.3. Krótka charakterystyka typów przyjęć. 17.3.1. Lampka wina. 17.3.2. Śniadanie. 17.3.3. Koktajl. 17.3.4. Kawa i herbata. 17.3.5. Obiad. 17.3.6. Obiad bufetowy, przyjęcie bufetowe. 17.3.7. Aperitif. 17.3.8. Garden party i grill party. 17.4. Zaproszenie na przyjęcie. 17.5. Menu. 17.6. Przebieg śniadania i obiadu. 17.7. Stoły oficjalne, bankietowe, biesiadne. 17.8. Przy stole. 17.9. Dłonie, pałeczki, sztućce. 17.10. Ciekawostka pałeczkowa. 17.11. Wyzwania i zagrożenia przy stole. 17.11.1. Wybrane trudne potrawy i sposób ich jedzenia. 17.11.2. Dobre praktyki zachowania przy stole. 17.11.3. Najczęściej popełniane błędy. 17.12. Rozliczenie posiłku – napiwki. Rozdział 18. NAPOJE - RODZAJE I PRZEZNACZENIE. 18.1. Rodzaje serwowanych napojów. 18.1.1. Zasady serwowania napojów alkoholowych. 18.1.2. Temperatura serwowania piwa. 18.1.3. Zróżnicowane temperatury serwowania win. 18.1.4. Temperatura serwowania innych wybranych napojów. 18.2. Case study dyplomatyczny problem z alkoholem. 18.3. O degustacji wina - podstawowe zasady. 18.4. Kawa i herbata. 18.4.1. Kawa. 18.4.2. Herbata. 18.5. Herbaciane zwyczaje. 18.6. Ciekawostka - najdroższe napoje świata. Rozdział 19. TOASTY. 19.1. Rodowód i symbolika toastów. 19.1.1. Toasty biesiadne. 19.1.2. Toasty oficjalne. 19.2. Wznoszenie toastu. 19.2.1. Przygotowanie toastu. 19.2.2. Osoba wznosząca toast. 19.2.3. Kieliszek przy wznoszeniu toastu. 19.2.4. Osoba uhonorowana toastem. 19.2.5. Stuk kieliszków. 19.2.6. Dobra praktyka - wydruk toastu. 19.3. Ciekawostka - toast gruziński. 19.4. Odmowa toastu. 19.5. Uwaga na... czyli czego unikać przy toastach. 19.6. Pułapka bruderszaftu. 19.7. Case study - toast a hymn. Rozdział 20. GAFY - PRZESĄDY I KŁOPOTLIWE GESTY. 20.1. Gafy w środowisku międzynarodowym. 20.2. Gafy i zwyczaje made in Poland. 20.3. Gafy dotyczące gestów w różnych kulturach. 20.3.1. Kciuk do góry. 20.3.2. Victoria. 20.3.3. Vegeta. 20.3.4. Gest przywołania. 20.3.5. Moutza. 20.3.6. Figa. 20.3.7. Uderzanie otwartą dłonią (spodnią krawędzią) w szyję. 20.3.8. Kiwanie głową, kręcenie. 20.3.9. Tzw. rogi, czyli mały i wskazujący palec wyprostowane. 20.3.10. Środkowy palec. 20.4. Gesty W obrębie twarzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwarunkowania prawne oraz zasady działania samorządu terytorialnego w Polsce; 2. Budżet jednostki samorządu terytorialnego; 3. Wieloletnia prognoza finansowa jednostki samorządu terytorialnego; 4. Formy organizacyjno-prawne realizacji zadań publicznych przez jednostki samorządu terytorialnego; 5. Wybrane zagadnienia przekazywania dotacji z budżetu samorządowego; 6. Sprawozdawczość budżetowa oraz nadzór i kontrola gospodarki finansowej jednostki samorządu terytorialnego; 7. Problematyka naruszenia dyscypliny finansów publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego; 8. Absolutorium samorządowe jako instrument oceny wykonania budżetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351.72 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Finanse samorządowe : teoria i praktyka / Piotr Sołtyk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin SA , 2020. - 415, [3] s. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania prawne oraz zasady działania samorządu terytorialnego w Polsce; 2. Budżet jednostki samorządu terytorialnego; 3. Wieloletnia prognoza finansowa jednostki samorządu terytorialnego; 4. Formy organizacyjno-prawne realizacji zadań publicznych przez jednostki samorządu terytorialnego; 5. Wybrane zagadnienia przekazywania dotacji z budżetu samorządowego; 6. Sprawozdawczość budżetowa oraz nadzór i kontrola gospodarki finansowej jednostki samorządu terytorialnego; 7. Problematyka naruszenia dyscypliny finansów publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego; 8. Absolutorium samorządowe jako instrument oceny wykonania budżetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351.72 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Formułowanie strategii przedsiębiorstwa : klasyka / Wojciech Nasierowski. - Warszawa : Difin SA , 2018. - 170 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
1. Co to jest zarządzanie strategiczne: 1.1. Pojęcie strategii organizacyjnej; 1.2. Modele zarządzania strategicznego. 2. Metody zarządzania strategicznego: 2.1. Wizja-misja-cele przedsiębiorstwa: jak można je interpretować i formułować; 2.1.1. Wprowadzenie; 2.1.2. Wizja przedsiębiorstwa; 2.1.3. Misja przedsiębiorstwa; 2.1.4. Cele przedsiębiorstwa; 2.1.5. Przykład sposobu określania misji; 2.1.6. Podsumowanie; 2.2. Model pięciu sił konkurencyjnych (5F) Portera; 2.2.1. Wprowadzenie; 2.2.2. Model 5F Portera; 2.2.3. O atrakcyjności i konkurencyjności; 2.2.4. Grupy strategiczne; 2.2.5. Zmiany w interpretacji modelu 5F; 2.2.6. Podsumowanie; 2.3. Metody wyboru strategii; 2.3.1. Wprowadzenie; 2.3.2. SWOT jako wstęp do wyboru strategii; 2.3.3. Krzywa "U" Portera jako drogowskaz do wyboru strategii; 2.3.4. Metoda SPACE; 2.3.5. Podsumowanie; 2.4. Strategie podstawowe przedsiębiorstw; 2.4.1. Wprowadzenie; 2.4.2. Strategie podstawowe; 2.4.3. Inne perspektywy określania strategii podstawowych; 2.4.4. Strategie i działania, których należy unikać; 2.4.5. Plany biznesowe; 2.5.1. Wprowadzenie; 2.5.2. Koncepcja cyklu życia wyrobu i przemysłu; 2.5.3. Cykl życia organizacji; 2.6. Analiza strategii w zdywersyfikowanych przedsiębiorstwach; 2.7. Oceny planów strategicznych: jak wybrać najlepszy?; 2.7.1. Wprowadzenie; 2.7.2. Kryteria oceny jakości planu strategicznego przed jego wdrożeniem; 2.7.3. Ocena czułych punktów strategii; 2.7.4. Ocena strategii po jej wdrożeniu; 2.7.5. Podsumowanie 3. Zarządzanie strategiczne a restrukturyzacja przedsiębiorstwa: 3.1. Wprowadzenie; 3.2. Reinżynieria przedsiębiorstwa; 3.3. Zintegrowane systemy informatyczne; 3.4. Kompleksowe zarządzanie jakością; 3.4.1. Interpretacje jakości; 3.4.2. Sugestie autorytetów odnośnie do poprawy jakości; 3.4.3. Kompleksowe zarządzanie jakością: koncepcja "stałego usprawniania", czyli drogowskaz do restrukturyzacji przedsiębiorstwa; 3.5. Zarządzanie w kryzysie; 3.5.1. Gwałtowna zmiana warunków rynkowych i/lub wady produktu; 3.5.2. Zmiana kierownictwa - słabość zarządu; 3.5.3. Działania związków zawodowych; 3.5.4. Niekorzystne zmiany na rynkach międzynarodowych; 3.5.5. Regulacje, deregulacje i zmiany przepisów; 3.6. Podobieństwa i różnice w metodach restrukturyzacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Funkcje kuratora w polityce kryminalnej / Paweł Kobes. - Stan prawny na 31.12.2018 r. - Warszawa : Difin SA , 2019. - 377, [1] s. ; 25 cm.
Zawiera: Rozdział I. Rozwój kurateli w Polsce 1.Zagadnienia wstępne 2.Kształtowanie się kurateli w okresie międzywojennym 3.Kuratela w Polsce po II wojnie światowej 3.1.Rozwój kurateli od zakończenia II wojny światowej do roku 1959. 3.2.Kurator dla dorosłych – zamysł i formy organizacyjne 3.3.Reforma kurateli sądowej po roku 1980 3.4.Prace nad zmiana modelu kurateli sądowej w latach 1992-2001 4.Podsumowanie rozdziału I. Rozdział II. Ustrój kurateli w Polsce 1.Zagadnienia wstępne 2.Charakter stosunku pracy kuratora zawodowego i jego modyfikacje 2.1.Nawiązanie stosunku pracy 2.2.Modyfikacja treści stosunku pracy 2.3.Ustanie stosunku pracy 2.4.Odpowiedzialność porządkowa i dyscyplinarna kuratorów zawodowych 3.Kuratorska służba sądowa 3.1.Kurator okręgowy 3.2.Zespół kuratorskiej służby sądowej 3.3.Kierownik zespołu kuratorskiej służby sądowej 3.4.System szkoleń kuratorskiej służby sądowej 4.Model awansu zawodowego kuratorów 5.Nadzór nad kuratorską służbą sądową 6.Aplikanci kuratorscy 7.Obciążenie pracą kuratorów zawodowych 8.Samorząd kuratorski 8.1.Krajowa Rada Kuratorów 8.2.Okręgowe zgromadzenie kuratorów 9.Status prawny kuratorów społecznych 10.Podsumowanie rozdziału II. Rozdział III. Funkcje kuratora 1.Pojęcie funkcji 2.Modalny charakter funkcji 3.Funkcje kuratora a modele kuratora 4.Rodzaje funkcji pełnionych przez kuratora 4.1.Funkcja wychowawczo-resocjalizacyjna 4.2.Funkcja diagnostyczna 4.3.Funkcja profilaktyczna 4.4.Funkcja kontrolno-informacyjna 4.5.Funkcja edukacyjno-aktywizująca 5.Instrumenty prawne realizacji funkcji kuratora rodzinnego 6.Funkcje kuratora w postępowaniu z nieletnimi 6.1.Definiowanie funkcji poprzez cele środków oddziaływań wobec nieletnich 6.2.Nadzór kuratora jako samoistny środek wychowawczy (art. 6 pkt 5 u.p.n.) 6.3.Zadania kuratora w nadzorze tymczasowym (art. 26 u.p.n.) 6.4.Działania realizowane przez kuratora w ośrodku kuratorskim (art. 6 pkt 6 u.p.n.) 6.5.Funkcje kuratora w środkach wychowawczych związanych z poddaniem nieletniego próbie 6.6.Kontrola wykonywania przez nieletniego nałożonych obowiązków 6.7.Zadania kuratora w związku z kontrolą realizacji obowiązków nałożonych na rodziców nieletniego 7.Zadania kuratora realizowane w ramach poszczególnych środków oddziaływania na dorosłych sprawców przestępstw 7.1.Zadania kuratora w postępowaniu z dorosłymi 7.2.Zadania kuratora zawodowego 7.3.Zadania kuratora społecznego 7.4.Instrumenty prawne służące kuratorowi do realizacji zadań 7.5.Czynności kontrole kuratorów zawodowych wobec kuratorów społecznych 7.6.Różnorodny charakter funkcji kuratora wynikający z dozoru sprawowanego w ramach środków probacyjnych 7.7.Kontrola zachowania skazanego w okresie próby bez orzekania dozoru 7.8.Zakres czynności realizowanych przez kuratora w związku z wykonywaniem kary ograniczenia wolności 7.9.Czynności realizowane kuratora wobec skazanego odbywającego karę pozbawienia wolności w systemie dozoru elektronicznego 7.10.Zadania kuratora związane z wykonywaniem środków karnych 7.11.Rola kuratora w przygotowaniu skazanego do życia na wolności 7.12.Charakter zadań kuratora zawodowego w ramach pomocy postpenitencjarnej 7.13.Czynności kuratora związane z przeprowadzeniem wywiadu środowiskowego 8.Podsumowanie rozdziału III. Rozdział IV. Bezpieczeństwo pracy kuratora sądowego 1.Skala i charakter zagrożeń w pracy kuratora sądowego 2.Sposoby przeciwdziałania zjawiskom zagrażającym bezpieczeństwo kuratorów sądowych 3.Prawnokarna ochrona kuratorów sądowych przed zachowaniami godzącymi w ich bezpieczeństwo 3.1.Rozważania wstępne 3.2.Naruszenie nietykalności cielesnej funkcjonariusza publicznego 3.3.Czynna napaść na funkcjonariusza publicznego 3.4.Wpływanie przemocą lub groźbą bezprawną na czynności urzędowe 3.5.Znieważenie funkcjonariusza publicznego 3.6.Rozszerzenie ochrony prawnej dla funkcjonariuszy publicznych 4.Organizacyjne uwarunkowania bezpieczeństwa pracy kuratorów sądowych 4.1.Współpraca kuratorów z sędziami 4.2.Stres i wypalenie zawodowe kuratorów sądowych 5.Podsumowanie rozdziału IV. Rozdział V. Dozór kuratora jako samoistny środek karny – propozycje nowych rozwiązań w zakresie polityki kryminalne 1.Założenia nowego instrumentu polityki kryminalnej 2.Ewolucja polityki kryminalnej w zakresie prawnokarnej reakcji na przestępstwo 3.Dozór kuratora jako nowy środek karny 3.1.Istota środków karnych 3.2.Założenia nowej instytucji 4.Podsumowanie rozdziału V.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gospodarka magazynowa / Barbara Galińska. - Warszawa : Difin SA, 2016. - 175, [1] s. : ilustracje, fotografie, wykresy ; 23 cm.
Wprowadzenie 1. Uwarunkowania funkcjonowania gospodarki magazynowej 1.1. Istota gospodarki magazynowej 1.2. Lokalizacja magazynu w sieci dostaw 1.3. Współzależność logistyki magazynowej i organizacji transportu 1.4. Koszty magazynowania 1.5. Koszty utrzymania zapasów – przykład praktyczny 2. Infrastruktura techniczna gospodarki magazynowej 2.1. Budowle magazynowe 2.2. Urządzenia do składowania 2.3. Środki transportu wewnętrznego 2.4. Urządzenia techniki obliczeniowej i informatycznej 2.5. Wybór regałów do składowania – przykład praktyczny 3. Jednostka ładunkowa w gospodarce magazynowej 3.1. Definicja, rola i rodzaje jednostek ładunkowych 3.2. Paletowa jednostka ładunkowa 3.3. Projektowanie paletowej jednostki ładunkowej – przykład praktyczny 4. Organizacja przestrzeni magazynowej 4.1. Fazy procesu magazynowania 4.2. Układy technologiczne magazynu 4.3. Układ rzędowy i blokowy w magazynie 4.4. Moduł magazynowy 4.5. Oznakowanie regałów 5. Klasyczne metody alokacji zapasów w przestrzeni magazynowej 5.1. Metoda stałych miejsc składowania i metoda wolnych miejsc składowania 5.2. Analiza ABC 5.3. Analiza XYZ 5.4. Metoda dwukryterialna ABC/XYZ 5.5. Wykorzystanie analizy ABC w magazynie – przykład praktyczny 6. Technologie wspomagające gospodarkę magazynową 6.1. System kodów kreskowych 6.2. Technologia RFID 6.3. Systemy typu „pick-by” 7. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie magazynem 7.1. Definicja i elementy systemu informatycznego 7.2. System ERP 7.3. System SCM 7.4. System WMS 8. Dokumentacja magazynowa 8.1. Dokumentacja organizacyjna 8.2. Dokumentacja obrotu magazynowego 9. Bezpieczeństwo pracy w procesach magazynowych 9.1. Przepisy i normy w magazynowaniu 9.2. Zagrożenia w procesach magazynowych 9.3. Bezpieczne składowanie zapasów magazynowych 10. Magazyn w przyszłości 10.1. Znaczenie kluczowych kompetencji 10.2. Inteligentny magazyn 10.3. Cechy magazynu przyszłości; Podsumowanie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Organizacja i zabezpieczenie imprez masowych: 1.1. Charakterystyka imprez masowych; 1.2. Podstawy prawne organizacji imprez masowych; 1.3. Zagrożenia towarzyszące organizacji imprez masowych. Rozdział 2. Zarządzanie procesem organizacji i zabezpieczenia imprezy masowej: 2.1. Organizacja procesu; 2.2. Zespół organizacyjny; 2.3. Stanowisko dowodzenia; 2.4. Organizacja łączności; 2.5. Zadania i obowiązki; 2.6. Planowanie i przygotowywanie; 2.7. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych. Rozdział 3. Warunki i wymagania organizacyjne: 3.1. Służby porządkowe i służby informacyjne; 3.1.1. Liczebność i rozmieszczenie; 3.1.2. Rekrutacja i selekcja; 3.1.3. Szkolenie i ćwiczenia; 3.1.4. Zatrudnienie i warunki pracy; 3.1.5. Wygląd i zachowanie; 3.1.6. Wyposażenie; 3.1.7. Uprawnienia, obowiązki, zadania; 3.1.8. Procedura rejestracyjna; 3.1.9. Odprawa i instruktaż; 3.1.10. Nadzór i kontrola; 3.1.11. Ocena pracy i raportowanie; 3.2. Miejsce imprezy masowej; 3.2.1. Zarządzanie obiektem (terenem); 3.2.2. Zabezpieczenie techniczne; 3.2.3. Zaplecze higieniczno-sanitarne; 3.2.4. Obsługa gastronomiczna; 3.2.5. Zabezpieczenie medyczne; 3.2.6. Zabezpieczenie przeciwpożarowe; 3.2.7. Zabezpieczenie pirotechniczne; 3.2.8. System nadzoru wizyjnego; 3.2.9. Zarządzanie kontrolą dostępu; 3.2.10. Ochrona zawodników i osób funkcyjnych; 3.2.11. Alternatywne wykorzystanie obiektów sportowych; 3.3. Zarządzanie tłumem. Rozdział 4. Obsługa uczestników imprezy masowej: 4.1. Transport; 4.1.1. Komunikacja piesza; 4.1.2. Komunikacja rowerowa; 4.1.3. Komunikacja samochodowa i autokarowa; 4.1.4. Komunikacja publiczna; 4.2. Polityka informacyjna; 4.2.1. Informacja w serwisach internetowych; 4.2.2. Informacja w punktach sprzedaży biletów; 4.2.3. Informacja w przestrzeni publicznej; 4.2.4. Informacja na terenie imprezy; 4.2.5. Konferansjer/spiker zawodów sportowych; 4.2.6. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych; 4.3. Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych; 4.3.1. Dostosowanie infrastruktury; 4.3.2. Oznakowanie i informacja; 4.3.3. Opiekunowie i wolontariusze; 4.4. Udogodnienia dla rodziców z dziećmi; 4.4.1. Sektor rodzinny; 4.4.2. Kącik dla dzieci; 4.4.3. Zaginięcia dzieci; 4.4.4. Pozostałe udogodnienia; 4.5. Współpraca z mediami; 4.5.1. Obsługa medialna; 4.5.2. System akredytacyjny; 4.5.3. Strefy medialne; 4.6. Wolontariat; 4.7. Przeciwdziałanie marketingowi pasożytniczemu; 4.8. Przeciwdziałanie mowie i przestępstwom z nienawiści. Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informatyka dla potrzeb logistyka(I) / Andrzej Szymonik. - Warszawa : Difin SA, 2015. - 216 s. : rys., wykresy, tab. ; 23 cm
Wstęp; Rozdział 1. Informatyka w zarządzaniu 1.1. Informacja i jej wartość 1.2. System informacyjny a system zarządzania 1.3. Technologie zaopatrzenia informacyjnego w praktyce Rozdział 2. Logistyczny system informacyjny przedsiębiorstwa 2.1. Istota logistycznego systemu informacyjnego 2.2. Znaczenie informacji dla logistyki 2.3. Informacja w e-logistyce Rozdział 3. Elementy zarządzania logistycznym systemem informatycznym 3.1. Zastosowanie komputerów i sieci komputerowych 3.2. Baza danych dla logistyki 3.3. Hurtownie danych dla potrzeb logistyki 3.4. Cloud computing dla potrzeb logistyki Rozdział 4. Technologie informatyczne wspierające i integrujące przepływ informacji 4.1. Identyfikacja systemów informatycznych wykorzystywanych w logistyce 4.2. Informatyczne wspomaganie procesów logistycznych 4.2.1. System efektywnej obsługi klienta ECR 4.2.2. System zarządzania relacjami z klientem CRM 4.2.3. System zarządzania łańcuchem dostaw SCM 4.2.4. System planowania zasobów dystrybucji DRP 4.2.5. System łączący funkcje kalendarzowe i bazy danych CM oraz systemy automatyzacji sprzedaży SFA 4.2.6. System zarządzania magazynem WMS 4.2.7. System zarządzania transportem TMS 4.2.8. Planowanie potrzeb logistycznych LRP 4.2.9. System zarządzania środkami trwałymi EAM 4.2.10. System planowania potrzeb materiałowych MRP 4.2.11. System planowania zasobów produkcyjnych MRP II 4.2.12. System zarządzania zasobami przedsiębiorstwa ERP 4.2.13. Systemy informatyczne wykonujące operacje planistyczne i symulacyjne APS 4.2.14. System zarządzania relacjami z dostawcami SRM 4.3. Elektroniczna platforma logistyczna Rozdział 5. Elektroniczna wymiana danych dla potrzeb logistyki 5.1. Automatyczna identyfikacja w łańcuchach dostaw 5.2. Stosowane techniki automatycznej identyfikacji 5.2.1. Kody kreskowe 5.2.2. Elektroniczne oznakowanie produktu 5.2.3. Rozpoznawanie znaków metodą optyczną 5.2.4. Komunikacja głosowa 5.2.5. Metody biometryczne 5.3. Elektroniczna wymiana danych – EDI 5.4. Traceability w logistyce Rozdział 6. Technologie informatyczne w nowoczesnych systemach transportowych 6.1. Uwarunkowania usprawnień przepływu informacji w systemach transportowych 6.2. Telematyka w systemach transportowych 6.3. Systemy informatyczne w przedsiębiorstwach transportowych w praktyce 6.4. Karty elektroniczne w transporcie publicznym Rozdział 7. Bezpieczeństwo strumienia informacji 7.1. Podstawowe pojęcia z ochrony informacji 7.2. Zagrożenia 7.3. System zarządzania bezpieczeństwem informacji Rozdział 8. Wdrażanie systemów informatycznych dla potrzeb logistyki 8.1. Czynniki utrudniające zaimplementowanie systemów informatycznych w praktyce 8.2. Zarządzanie ryzykiem w projektach informatycznych dla potrzeb logistyki 8.3. Koszty a systemy informatyczne w logistyce; Załączniki; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej