Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(357)
Forma i typ
Książki
(357)
Publikacje naukowe
(58)
Publikacje fachowe
(37)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(281)
dostępne
(227)
nieokreślona
(10)
wypożyczone
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(238)
Czytelnia
(288)
Autor
Opolski Krzysztof (1948- )
(9)
Szczypa Piotr
(9)
Szelągowska Anna
(9)
Sokół Aneta
(7)
Nawrot Wioletta
(5)
Stawicka Magdalena Kinga
(5)
Borcuch Artur
(4)
Brzozowska Krystyna
(4)
Karski Jerzy B
(4)
Kordel Zdzisław (1950- )
(4)
Kowalczyk Jerzy
(4)
Noga Marian
(4)
Zenderowski Radosław (1974- )
(4)
Anuszewska Izabella
(3)
Bieliński Jerzy
(3)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Bukowski Sławomir I
(3)
Bury Andrzej
(3)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(3)
Flejterski Stanisław (1948- )
(3)
Golnau Wiesław (1965- )
(3)
Gołembski Marcin
(3)
Kopczewska Katarzyna
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Król Małgorzata Beata
(3)
Kuriata Andrzej
(3)
Lipka Anna
(3)
Matuszyk Anna
(3)
Mućko Przemysław
(3)
Nowak Maciej J
(3)
Przybylska Joanna
(3)
Przybylska-Kapuścińska Wiesława
(3)
Pszczółka Ireneusz
(3)
Tokarski Andrzej
(3)
Tokarski Maciej
(3)
Waszczak Stanisław
(3)
Winnicka-Wejs Alicja
(3)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(3)
Ziarko-Siwek Urszula
(3)
Bednarczyk Jan L
(2)
Biesok Grzegorz (1976- )
(2)
Bąk Iwona
(2)
Caputa Wiesława
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Dziedzic Dorota
(2)
Filipiak Beata (1967- )
(2)
Gabryelczyk Katarzyna
(2)
Garstka Małgorzata
(2)
Gawrycka Małgorzata
(2)
Gostomski Eugeniusz (1951- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Jankowska Małgorzata
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Jaworski Jacek
(2)
Kalinowski Marcin
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Kleer Jerzy (1928-2022)
(2)
Klimowicz Monika
(2)
Korenik Dorota
(2)
Korol Tomasz
(2)
Kosztowniak Aneta
(2)
Kozłowski Waldemar
(2)
Lepczyński Błażej
(2)
Litwin Joanna
(2)
Matuszyk Paweł Grzegorz
(2)
Mazurek-Kucharska Beata
(2)
Małecka-Ziembińska Edyta
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Pastusiak Radosław
(2)
Pawłowicz Leszek (1951- )
(2)
Pruchnicka-Grabias Izabela
(2)
Prusak Błażej
(2)
Sobol Marzena
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Stawicka Magdalena
(2)
Szopiński Józef
(2)
Voss Grażyna
(2)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(2)
Wereda Wioletta
(2)
Wicher Anna
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Wójcik Jacek
(2)
Zieliński Mariusz
(2)
Ziółko Monika
(2)
Świecka Beata
(2)
Świecka Beata (1972- )
(2)
Żukowski Paweł
(2)
Abel Olsen Jan
(1)
Alińska, Agnieszka
(1)
Altman Edward I
(1)
Antkiewicz Sławomir
(1)
Bagiński Paweł
(1)
Balcarek Artur
(1)
Barembruch Adam
(1)
Barletta Martha
(1)
Barro Robert J
(1)
Bartczak Anna
(1)
Bartkowiak Barbara
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(51)
2010 - 2019
(110)
2000 - 2009
(194)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(71)
Kraj wydania
Polska
(357)
Język
polski
(357)
Temat
Przedsiębiorstwo
(57)
Banki
(42)
Finanse
(18)
Rynek kapitałowy
(17)
Zarządzanie jakością
(17)
Rynek finansowy
(14)
Banki internetowe
(13)
Służba zdrowia
(13)
Zarządzanie
(13)
Globalizacja
(12)
Inwestycje
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(12)
Rachunkowość
(12)
Gospodarka
(11)
Pieniądz
(11)
Logistyka gospodarcza
(10)
Zdrowie publiczne
(10)
Finanse publiczne
(9)
Organizacja
(9)
Samorząd terytorialny
(9)
Internet
(8)
Kredyt
(8)
Marketing
(8)
Obsługa klienta
(8)
Papiery wartościowe
(8)
Unia Europejska
(8)
Bankowe usługi detaliczne
(7)
Budżety terenowe
(7)
Innowacje
(7)
Kadry
(7)
Zarządzanie kryzysowe
(7)
Jakość usług
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Motywacja pracy
(6)
Rozwój regionalny
(6)
Upadłość
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Audyt wewnętrzny
(5)
Efektywność ekonomiczna
(5)
Euro (pieniądz)
(5)
Europejski Bank Centralny
(5)
Finanse przedsiębiorstwa
(5)
Fundusz powierniczy
(5)
Fundusze strukturalne UE
(5)
Fuzja przedsiębiorstw
(5)
Giełda papierów wartościowych
(5)
Karty płatnicze
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Polska
(5)
Promocja zdrowia
(5)
Rynek pracy
(5)
Ryzyko bankowe
(5)
Ryzyko kredytowe
(5)
Sektor prywatny
(5)
Transport
(5)
Unia Europejska (UE)
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Zatrudnienie
(5)
Łańcuch dostaw
(5)
Bank centralny
(4)
COVID-19
(4)
Emisja papierów wartościowych
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Informacja gospodarcza
(4)
Kapitał społeczny
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Koszty
(4)
Kryzys finansowy
(4)
Księgowość
(4)
Logistyka
(4)
Marketing partnerski
(4)
Menedżerowie
(4)
Pieniądz elektroniczny
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Turystyka
(4)
Usługi
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Wartość ekonomiczna
(4)
Banki hipoteczne
(3)
Banki inwestycyjne
(3)
Bezrobocie
(3)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(3)
Etyka biznesu
(3)
Finanse międzynarodowe
(3)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Gospodarstwo domowe
(3)
Handel
(3)
Integracja europejska
(3)
Jakość produktu
(3)
Kapitał
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Klasyfikacja kredytowa
(3)
Kobieta
(3)
Konkurencja
(3)
Kryzys gospodarczy
(3)
Metodologia
(3)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(3)
Temat: czas
2001-
(51)
1989-
(12)
1989-2000
(12)
1901-2000
(4)
2001-0
(4)
1945-1989
(3)
1901-
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(60)
Kraje Unii Europejskiej
(9)
Niemcy
(2)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Kazachstan
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Rosja
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Podręcznik
(43)
Opracowanie
(36)
Monografia
(28)
Praca zbiorowa
(17)
Materiały pomocnicze
(15)
Raport z badań
(9)
Poradnik
(6)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Raport
(1)
Tablice i wzory
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(75)
Zarządzanie i marketing
(54)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(25)
Transport i logistyka
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Medycyna i zdrowie
(9)
Psychologia
(6)
Edukacja i pedagogika
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
357 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(ABC Przedsiębiorcy / CeDeWu)
1. Ogólna charakterystyka sprawozdania finansowego; 2. Zasady sporządzania bilansu; 3. Interpretacja aktywów trwałych; 3. Interpretacja aktywów obrotowych; 5. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania; 6. Kapitały własne; 7. Analiza sytuacji majątkowo-finansowej na podstawie bilansu; 8. Interpretacja rachunków zysków i strat; 9. Rachunek przepływów pieniężnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PLATINIUM)
1. Ocena bezpieczeństwa funkcjonowania banku; 2. Kapitał jako element adekwatności kapitałowej; 3.Ryzyko jako determinanta oceny bezpieczeństwa banku i przesłanka jego adekwatności kapitałowej; 4. Adekwatność kapitałowa jako kryterium oceny na szczeblu instytucji centralnych i grup kapitalowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Analiza źródeł finansowania działalności gospodarczej przedsiębiorstwa: Rodzaje źródeł finansowania w przedsiębiorstwie; Metody oceny struktury źródeł finansowania. R. 2 Wycena wartości przedsiębiorstwa na podstawie wskaźników rynku kapitałowego: Pojęcie i rodzaje wartości przedsiębiorstwa; Rodzaje i charakterystyka wskaźników rynku kapitałowego; Wycena wartości przedsiębiorstwa metodą mnożnikową. R. 3 Statystyczne metody syntetycznej oceny działalności przedsiębiorstwa: Klasyfikacja metod prognozowania sytuacji finansowej firm; Ocena skuteczności modeli oceny sytuacji finansowej firmy; Krótka charakterystyka wybranych modeli statystycznych syntetycznej oceny sytuacji finansowej firm. R. 4 Ocena opłacalności projektów inwestycji rzeczowych: Wprowadzenie; Metody proste; Metody złożone; Społeczny rachunek efektywności inwestycji; Wybrane metody oceny ryzyka w projektach inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych / Przemysław Stodulny. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 228 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności: 1.1. Systematyka pojęcia jakości. 1.2. Kształtowanie jakości w sferze usług i jej znaczenie dla banku. 1.3.Związek między jakością usług, satysfakcją klientów oraz ich lojalnością. 2.Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku: 2.1.Marketing relacji: 2.1.1.Powstanie i istota koncepcji marketingu relacyjnego. 2.1.2.Podstawowe elementy marketingu relacyjnego. 2.1.3.Strategie marketingu relacyjnego. 2.1.4.Relationship banking. 2.2. Satysfakcja klientów oraz sposoby jej pomiaru: 2.2.1.Istota satysfakcji klientów oraz mechanizmy jej powstawania. 2.2.2.Konsekwencje satysfakcji oraz jej barku. 2.2.3.Metody pomiaru satysfakcji. 2.3.Lojalność klientów i metody jej analizy: 2.3.1.Charakterystyka zjawiska lojalności klientów. 2.3.2.Typy i stopnie lojalności. 2.3.3.Badania i analiza lojalności klientów. 2.3.4.Segmentacja klientów ze względu na poziomie lojalności. 3.działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów: 3.1.Usługa bankowa, zakres oferty banku i marka produktów. 3.2.Cena usług bankowych. 3.4.Działania promocyjne banków. 3.5.Orientacja i działania projakościowe banków w Polsce. 3.6.Programy i działania lojalnościowe. 4.Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych: 4.1.Podstawy metodologiczne prowadzonych badań. 4.2.Charakterystyka próby badawczej ze względu na zakres i preferencje dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.3.Zakres i preferencje klientów dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.4. Ocena i analiza jakości usług bankowych postrzeganej przez klientów. 4.5.zadowoloenie klientów z usług świadczonych przez banki. 5.Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków: 5.1.Lojalność klientów banków w świetle badań ankietowych. 5.2.Model zależności między oceną jakości usług, satysfakcją klientów banków a ich lojalnością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Anatomia zaufania organizacyjnego / Barbara Kożuch. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 154 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Wprowadzenie; Rozdział 1. Organizacje jako podmioty zaufania: 1.1. Cele i wartości organizacyjne przedsiębiorstw 1.2. Organizacje publiczne w służbie swoich interesariuszy 1.3. Wartości organizacji społecznych Rozdział 2. Zaufanie w naukach społecznych: 2.1. Zaufanie jako obiekt badań analiz 2.2. Zaufanie społeczne w świetle przykładowych badań 2.3. Zaufanie w ekonomii i zarządzaniu Rozdział 3. Zaufanie organizacyjne, jego istota i rodzaje: 3.1. Rozumienie zaufania organizacyjnego 3.2. Rodzaje zaufania organizacyjnego i ich cechy 3.3. Współzależność pomiędzy zaufaniem organizacyjnym a ryzykiem Rozdział 4. Zaufanie organizacyjne jako proces: 4.1. Wiarygodność organizacyjna i jej źródła 4.2. Tworzenie zaufania początkowego 4.3. Wzmacnianie i utrzymywanie zaufania organizacyjnego Rozdział 5. Zaufanie w tworzeniu i pogłębianiu relacji organizacyjnych 5.1. Podstawy teoretyczne przewagi kooperacyjnej 5.2. Menedżerowie i liderzy a relacje współpracy 5.3. Zaufanie organizacyjne - skuteczne przywództwo − współpraca wewnątrz- i międzyorganizacyjna Rozdział 6. Zaufanie organizacyjne w cyfrowych kontekstach: 6.1. Zrozumieć erę cyfryzacji 6.2. Zaufanie cyfrowe w relacjach organizacyjnych 6.3. Modele zaufania cyfrowego Rozdział 7. Zaufanie organizacyjne − współczesne wyzwania: 7.1. Zaufanie jako katalizator sprawności organizacyjnej 7.2. Ograniczenia i dalsze kierunki badań nad zaufaniem organizacyjnym; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(PLATINIUM)
1. Bankowość detaliczna w Polsce; 2. Rola wizerunku banku w procesie wymiany rynkowej; 3. Rzeczywisty wizerunek w bankowości detalicznej; 4. Pożądany wizerunek banków w segmencie klienta detalicznego; 5. Dywergencja między rzeczywistym a pożądanym wizerunkiem banku w perspektywie orientacji na klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Atrakcyjność inwestycyjna Polski / Magdalena Stawicka. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 249 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Rola inwestycji zagranicznych we współczesnej gospodarce. 2. Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w krajach Europy Środkowej. 3. Znaczenie i skala bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Polsce. 4. Warunki i motywy podejmowania działalności przez inwestorów zagranicznych na polskim rynku. 5. Ocena atrakcyjności inwestowania w krajach Europy Środkowowschodniej. 6. Kierunki działań samorządów lokalnych sprzyjające podnoszeniu atrakcyjności inwestycyjnej Polski dla inwestorów zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt marketingowy / Wiolta Dryl. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 222, [1] s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Kontrola jako element działalności gospodarczej: Istota i miejsce kontroli marketingowej w procesie zarządzania marketingowego; Rodzaje i zakres kontroli marketingowej; Funkcje i przebieg kontroli marketingowej; Miejsce kontroli marketingowej w kontroli działalności przedsiębiorstwa- związek kontroli marketingowej z controllingiem marketingowym; Stopień realizacji kontroli marketingowej w polskich przedsiębiorstwach; 2. Audyt działalności gospodarczej: Historia audytu; Interpretacje audytu w literaturze; Umiejscowienie audytu marketingowego klasyfikacji audytów; Funkcje i zadania audytu; 3. Cele i zakres analiz audytu marketingowego: Ewolucja audytu marketingowego; Zakres przedmiotowy audytu marketingowego; Audyt środowiska marketingowego; Audyt strategii marketingowych; Audyt organizacji marketingu; Audyt systemu marketingu; Audyt efektywności marketingu; Audyt funkcji marketingu; Metody wykorzystywane w audycie marketingowym; Charakterystyka wskaźników marketingowych; Wykorzystanie audytu marketingowego w polskich przedsiębiorstwach.
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. I. Rola audytu strategicznego w przedsiębiorstwie: 1. Strategiczna komplementarność decyzji inwestycyjnych; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa i strategiczna komplementarność kapitału ludzkiego; 3. Dywersyfikacja korporacyjna przedsiębiorstw; 4. Audyt strategiczny; 5. Pozycja konkurencyjna; 6. Miękkie zasoby organizacji i przewaga konkurencyjna; 7. Emperia Holding SA- analiza przypadku; 8. Jutrzenka SA- analiza przypadku; 9. Swissmed Centrum Zdrowia SA- analiza przypadku; 10. Podsumowanie; R. II. Narzędzia i metody audytu strategicznego: 1. Narzędzia audytu strategicznego; 2. Metody audytu strategicznego; 3. Analiza przypadku Arcus SA; 4. Analiza przypadku Alchemia SA; Analiza przypadku eCard SA; 6. Podsumowanie; R. III. Audyt strategiczny i zarządzanie ryzykiem: 1. Ryzyko strategiczne; 2. Ryzyko operacyjne i jego związki z audytem strategicznym; 3. Sposoby ograniczania ryzyka operacyjnego; 4. Analiza przypadku- ryzyko strategiczne; 5. Analiza przypadku fuzji banków PKO i BPH; 6. Hipotezy strategiczne i cele strategiczne; 7. Zagrożenia operacyjne jako przybliżenie ryzyka strategicznego; 8. Kwalifikacja ryzyka strategicznego przy pomocy metod planowania finansowego; 9. Podsumowanie; 4. Przykład autorskiego audytu strategicznego: 1. Założenia audytu; 2. Wyniki audytu; 3. Rekomendacje na podstawie audytu strategicznego; 4 Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych / red. nauk. Joanna Przybylska. - Dodruk - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 180 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Audyt wewnętrzny w świetle teorii agencji i behawioralnej teorii przedsiębiorstwa 1.2. Teoria agencji a audyt wewnętrzny 1.3. Audyt wewnętrzny w świetle teorii behawioralnej Rozdział 2. Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych - zagadnienia wprowadzające 2.1. Definicja audytu wewnętrznego - zmiana podejścia 2.2. Kwalifikacje zawodowe oraz cechy osobowe audytora wewnętrznego Rozdział 3. Komunikacyjne aspekty pracy audytora 3.1. Komunikowanie w pracy audytora 3.2. Komunikowanie niewerbalne w pracy audytora 3.3. Komunikowanie werbalne w pracy audytora 3.4. Agresja i konflikt w pracy audytora Rozdział 4. Audyt wewnętrzny a ochrona zaufania i reputacji organizacji w sytuacjach kryzysowych 4.2. Znaczenie reputacji 4.3. Podatność sektorów i branż na powstawanie sytuacji kryzysowych i utratę reputacji 4.4. Znaczenie obszaru ryzyka utraty reputacji w pracy audytora 4.5. Informacja i jej percepcja 4.6. Zachowania interesariuszy w sytuacjach kryzysowych 4.7. Sytuacja kryzysowa i strategie informacyjne organizacji 4.8. Działania informacyjne i odbudowa zaufania w fazie sanacji Rozdział 5. Metodyka audytu w zakresie występowania pomocy publicznej w projektach dofinansowanych z funduszów Unii Europejskiej 5.2. Pojęcie i rodzaje pomocy publicznej 5.3. Wyłączenia blokowe 5.4. Schemat oceny występowania pomocy publicznej Rozdział 6. Wybrane zagadnienia audytu wewnętrznego obszaru zamówień publicznych 6.2. Warunki udziału w postępowaniu, ich zakres oraz zasady konstruowania, naruszenia zasady proporcjonalności 6.3. Kryteria oceny ofert oraz metodologia ich oceny, kryteria podmiotowe i kontrowersje związane z ich stosowaniem 6.4. Żądanie dokumentów nieuprawnionych, naruszenia zasady uczciwej konkurencji 6.5. Błędy w procedurach natury formalnej organizacyjnej 6.6. Wadium - formy i zasady wnoszenia, błędy dotyczące jego zwrotu Rozdział 7. Wykorzystanie narzędzi informatycznych w badaniu audytowym na przykładzie MS Excel, pakietu SAS i języka programowania R 7.1. Techniki audytu wewnętrznego 7.2. Metody statystyczne wykorzystywane w badaniu audytowym 7.3. Dobór próby i estymacja 7.4. Narzędzia informatyczne wspierające statystyczny obszar pracy audytora 7.5. Zastosowanie wybranych narzędzi informatycznych w badaniu audytowym Rozdział 8. Zadanie audytowe jako narzędzie oceny działalności jednostki i doradztwa dla jej kierownika (na przykładzie Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu) 8.1. Zadania zapewniające jako narzędzie oceny działalności jednostki 8.2. Czynności doradcze jako narzędzie doradztwa kierownika jednostki 8.3. Charakterystyka Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu 8.4. Komórka audytu wewnętrznego w strukturze organizacyjnej poznańskiej Izby Administracji Skarbowej 8.5. Zadania zapewniające a czynności doradcze w badanej jednostce; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(RUBINUM)
1. Sektor publiczny i sektor finansów publicznych w teorii i praktyce gospodarczej, 2. Charkaterystyka i rola audytu wewnętrznego w jendostkach sektora finansów publicznych w świetle polskiego ustawodawstwa - ujęcie historyczne, 3. Kontrola zarządcza i rola audytu wewnętrznego w ocenie systemu kontroli zarządczej, 4. Rachunkowość zarządcza jako narzędzie wspomagające system kontroli zarządczej w jednostkach samorządu terytorialnego, 5. Rola komitetu audytu w kształtowanie audytu wewnętrzego w spółce publicznej, 6. Audyt dochodzieniowy i jego rola w wykrywaniu nadużyć gospodarczych, 7. Audyt rentowności usług medycznych, 8. Przekształcenie zakładu budżetowego w spółkę z organiczoną odpowiedzialnością (na przykładzie Zakładu Gospodarki Komunalnej) - wybrane aspekty audytu, 9. Audyt wewnętrzny wydatków na wynagrodzenia pracowników samorządowych (na przykładzie powiatu poznańskiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Badania rynkowe- podstawowe informacje; 2. Badania rynkowe i marketing; 3. Badania rynkowe z perspektywy produktowej; 4. Badania rynkowe z perspektywy sprzedażowej; 5. Badania rynkowe na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej; 6. Badania z perspektywy klienta i obywatela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Powiązania banków komercyjnych z firmami ubezpieczeniowymi, 2. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance w wybranych krajach europejskich, 3. Analiza powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassuranece w Polsce, 4. Korzyści i zagrożenia związane z rozwojem powiązań bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1 Sieć bezpieczeństwa finansowego: 1.1. Pojęcie sieci bezpieczeństwa finansowego; 1.2. Elementy sieci bezpieczeństwa finansowego; 1.3. Rola banku centralnego w funkcjonowaniu sieci bezpieczeństwa finansowego; Rozdział 2 Wybrane funkcje banków centralnych: 2.1. Funkcja emisyjna oraz banku banków; 2.2. Prowadzenie polityki pieniężnej; 2.3. Działanie na rzecz stabilności finansowej i nadzór makroostrożnościowy; 2.4. Zaangażowanie w nadzorowanie działalności pojedynczych podmiotów; 2.5. Polityka informacyjna jako działanie równoległe do pełnionych przez bank centralny funkcji; Rozdział 3 Bank centralny jako podmiot odpowiedzialny za zarządzanie kryzysowe: 3.1. Rola banku centralnego w kryzysie - wczoraj i dziś 77 3.2. Modyfikacje narzędzi polityki pieniężnej w obliczu kryzysu 78 3.3. Doświadczenia banków centralnych w działaniach antykryzysowych - przegląd literatury 80 3.4. Banki centralne jako organy resolution 82 Rozdział 4 Zadania banków centralnych w ramach krajowych sieci bezpieczeństwa finansowego: 4.1. Zadania banków centralnych spoza strefy euro; 4.2. Zadania banków centralnych strefy euro; Rozdział 5 Banki centralne UE spoza strefy euro podczas pierwszej fali COVID-19 - analiza empiryczna: 5.1. Szybkość reagowania banków centralnych; 5.2. Kluczowe kierunki działań banków centralnych; 5.3. Działania banków centralnych w obszarze polityki pieniężnej; 5.4. Działania banków centralnych w obszarze polityki mikroostrożnościowej; 5.5. Działania banków centralnych w obszarze polityki makrostrożnościowej; Rozdział 6 Banki centralne strefy euro podczas pierwszej fali COVID-19 - analiza empiryczna: 6.1. Działania podejmowane przez Europejski Bank Centralny; 6.2. Działania podejmowane przez krajowe banki centralne strefy euro; Wnioski - nowy obraz banków centralnych w UE?; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Aneks: Część I - działania banków centralnych UE spoza strefy euro; Aneks I - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Bułgarii; Aneks II - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Chorwacji; Aneks III - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Czech; Aneks IV - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Danii; Aneks V - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Polski; Aneks VI - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Rumunii; Aneks VII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Szwecji; Aneks VIII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Węgier; Aneks: Część II - działania banków centralnych UE strefy euro; Aneks I - środki antykryzysowe wdrożone przez Europejski Bank Centralny; Aneks II - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Austrii; Aneks III - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Belgii; Aneks IV - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Cypru; Aneks V - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Estonii; Aneks VI - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Finlandii; Aneks VII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Francji; Aneks VIII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Grecji; Aneks IX - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Hiszpanii; Aneks X - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Holandii; Aneks XI - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Irlandii; Aneks XII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Litwy; Aneks XIII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Luksemburga; Aneks XIV - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Łotwy; Aneks XV - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Malty; Aneks XVI - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Niemiec; Aneks XVII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Portugalii; Aneks XVIII - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Słowacji; Aneks XIX - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Słowenii; Aneks XX - środki antykryzysowe wdrożone przez bank centralny Włoch.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Wprowadzenie. R.2 Rynek usług bankowych dla przedsiębiorców: Podstawowe dane o rynku usług bankowych dla przedsiębiorców; Kluczowe czynniki marketingowe w bankowej obsłudze przedsiębiorstw; Fundamentalne trendy. R.3 Zarządzanie finansami przedsiębiorstw: Uwagi wstępne; Podstawy zarządzania finansami przedsiębiorstw; Decyzje inwestycyjne; Decyzje w sprawie finansowania. R.4 Bankowa obsługa przedsiębiorstw ukierunkowana na przyszłość: Kredyty bankowe dla przedsiębiorstw; Proces podejmowania decyzji kredytowych; Wycena wartości przedsiębiorstwa; Alternatywne instrumenty finansowania. Finansowanie specjalne i doradztwo na rzecz firm; Operacje pośredniczące. R.5 Marketing w usługach bankowych dla przedsiębiorstw Zadania i rola marketingu w zakresie bankowości korporacyjnej; Marketingowe metody zarządzania obszarami strategicznymi w zakresie bankowości korporacyjnej. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bankowe konsorcjum kredytowe / Radosław Pastusiak. - Warszawa : CeDeWu, 2003. - 134 s. : tab., rys. ; 23 cm.
R.1 Specyfikajca finansowania dużych przedsięwzięć inwestycyjnych; R.2 Organizacja konsorcjum bankowego; R.3 Funkcjonowanie konsorcjum bankowego; R.4 Rynek kredytowych transakcji konsorcjalnych w Polsce i na świecie; R.5 Restrukturyzacja a konsorcjum banków; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PLATINIUM)
Część I. Specyfika, struktura i dynamika popytu JST na usługi bankowo-finansowe: 1. JST jako specyficzny podmiot na rynku bankowo-finansowym, 2. Samorząd terytorialny w Polsce i na świecie, 3. Analiza preferencji i oczekiwań JST wobec instytucji finansowych w świetle badań empirycznych. Część II. Analiza struktury i dynamiki podaży usług bankowo-finansowych dla JST: 1. Instytucjonalne otoczenie JST w Polsce, 2. Instrumenty instytucji finansowych, 3. Bankowość elektroniczna jako forma obsługi JST, 4. Analiza oferty produktowo-usługowej banków i pozostałych instytucji finansowych dla JST (głównie gmin) województwa zachodniopomorskiego. Część III. Model kompleksowej obsługi JST na rynku finansowym: 1. Identyfikacja determinant organizacyjnych i prawnych w obszarze współpracy JST z instytucjami finansowymi , 2. Gospodarowanie majątkiem JST a zapotrzebowanie na usługi bankowo-finansowe, 3. Model arzadzania ryzykiem finansowym w oparciu o dostępne instrumenty rynku bankowo-finansowego, 4. Model zarządzania długiem i rola instytucji finansowych 5. Możliwości wykorzystywania produktów i usług bankowo-finanoswych, 6. Kompleksowe podejście do obsługi bankowo-finansowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351.72 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Oferta usług, segmentacja rynku i kanały dystrybucji w bankowości detalicznej w Polsce do 2006 roku.; 2.Prognoza zapotrzebowania miejskich gospodarstw domowych na detaliczne produkty bankowe w latach 2003-2006; 3. Średniookresowe perspektywy rozwoju rynku kart płatniczych w Polsce,; 4.Uwarunkowania i perspektywy rozwoju
rynku kredytów konsumpcujnych w Polsce do 2006 roku.;
5.Pozyskiwanie oszczędności finansowych gospodarstw d omowych w Niemczech przez banki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Aktualne trendy rozwojowe na rynku usług finansowych; Tendencje rozwojowe podaży usług finansowych; Tendencje rozwojowe popytu na usługi finansowe; Badania rynkowe w bankowości detalicznej; Marketing bankowy jako proces zarządzania; Segmentacja rynku; Polityka cenowa; Polityka produktu; Polityka dystrybucji; Polityka promocji i komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość detaliczna w Polsce / Janina Harasim. - Warszawa : CeDeWu, 2005. - 277 s. ; 23 cm.
1.Sektor bankowości detalicznej w Polsce, 2.Czynniki wpływające na rozwój bankowości detalicznej w Polsce, 3.Ocena zasobów materialnych i niematerialnych najważniejszych uczestników rynku detalicznych usług bankowych w Polsce, 4.Czynniki przewagi konkurencyjnej na krajowym rynku detalicznych usług bankowych, 5.Podstawowe obszary wyboru strategicznego w bankowości detalicznej w Polsce, 6.Strategie konkurencyjne na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej