Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(104)
Forma i typ
Książki
(104)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(90)
dostępne
(51)
Placówka
Wypożyczalnia
(51)
Czytelnia
(90)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(4)
Przybylska-Kapuścińska Wiesława
(4)
Florek Magdalena
(3)
Orczyk Józef
(3)
Szymczak Maciej
(3)
Banaszyk Piotr
(2)
Cieślukowski Maciej
(2)
Czyżewski Andrzej
(2)
Hauke Aleksandra
(2)
Janc Alfred
(2)
Krzakiewicz Kazimierz
(2)
Małuszyńska Ewa
(2)
Mendel Tadeusz
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Ratajczak Marek
(2)
Ratajczak Milena
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Żukowski Maciej
(2)
Abramowicz Witold (1954- )
(1)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Barczyk Ryszard
(1)
Barczyk Ryszard (1954- )
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bernaciak Arnold
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Budner Waldemar
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Czternasty Waldemar
(1)
Czyżewski Bazyli
(1)
Dehnel Grażyna
(1)
Denek Emilia
(1)
Deszczyński Przemysław
(1)
Frąckowiak Waldemar
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gaczek Wanda Maria
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gawron Henryk
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Grzegorz (1947- )
(1)
Gruchman Bohdan
(1)
Gruszczyńska-Brożbar Elżbieta
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Grzelak Aleksander
(1)
Guzik Bogusław (1946-2009)
(1)
Hamrol Mirosław
(1)
Henisz Anna
(1)
Henisz-Matuszczak Anna
(1)
Iwańczuk Anna
(1)
Janc Agnieszka
(1)
Janczyk Marek
(1)
Januszek Henryk
(1)
Januszek Henryk (1946- )
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jaworski Witold
(1)
Jurek Michał
(1)
Jurek Witold
(1)
Kalinowska-Nawrotek Barbara
(1)
Kalinowski Sławomir
(1)
Karaś Roman
(1)
Kałużny Radosław
(1)
Kańduła Sławomir
(1)
Kliber Paweł
(1)
Kluzek Marta
(1)
Knapińska Magdalena
(1)
Kochalski Cezary
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Kotliński Grzegorz
(1)
Krymarys-Balcerzak Agnieszka
(1)
Krzemińska Danuta
(1)
Krzykała Franciszek
(1)
Krzyminiewska Grażyna
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Kufel-Siemińska Anna
(1)
Kujaczyński Tomasz
(1)
Majchrzak Jadwiga (1941-2006)
(1)
Marchewka-Bartkowiak Kamilla
(1)
Marszałek Paweł
(1)
Matuszak-Flejszman Alina
(1)
Mendel Tadeusz (1933-2019)
(1)
Michoń Piotr
(1)
Mińska-Struzik Ewa
(1)
Najlepszy Eugeniusz
(1)
Nowaczyk Tomasz
(1)
Nowak Jacek F
(1)
Nowara Wanda
(1)
Olsztyńska Agnieszka
(1)
Piszczała Janusz
(1)
Piszczała Janusz (1943- )
(1)
Roeske-Słomka Iwona (1947- )
(1)
Samelak Janusz (1961-2013)
(1)
Sapa Agnieszka
(1)
Sapała Magdalena
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(95)
1990 - 1999
(8)
Kraj wydania
Polska
(104)
Język
polski
(104)
Temat
Przedsiębiorstwo
(16)
Zarządzanie
(10)
Marketing
(8)
Polska
(7)
Unia Europejska
(7)
Banki
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Polityka społeczna
(6)
Samorząd terytorialny
(6)
Gospodarka
(5)
Gospodarka terenowa
(5)
Rynek kapitałowy
(5)
Globalizacja
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Organizacja
(4)
Papiery wartościowe
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Rynek
(4)
Usługi
(4)
Bezrobocie
(3)
Integracja europejska
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Rynek pracy
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Transport
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Budżety terenowe
(2)
Dysertacje naukowe
(2)
Ekonomia
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka regionalna
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Jakość produktu
(2)
Keynesizm
(2)
Klasyfikacja kredytowa
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Koniunktura
(2)
Konkurencja
(2)
Konkurencyjność
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(2)
Matematyka
(2)
Miasta
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Motywacja
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Oświata
(2)
Pieniądz
(2)
Plan marketingowy
(2)
Polityka regionalna UE
(2)
Popyt
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Rachunkowość
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Rynek finansowy
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Ubóstwo
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Środki obrotowe
(2)
Świadczenia społeczne
(2)
Abt, Stefan (1937-2002)
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Analiza SWOT
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania operacyjne
(1)
Badania rynku
(1)
Banki internetowe
(1)
Banki spółdzielcze
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Cykl koniunkturalny
(1)
Czas
(1)
Czas pracy
(1)
Decyzje administracyjne
(1)
Degradacja środowiska
(1)
Demografia
(1)
Dług
(1)
EMAS
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekorozwój
(1)
Emerytura
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Giełda Papierów Wartościowych
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (Warszawa)
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-
(1)
1945-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(4)
Dane statystyczne
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Zarządzanie i marketing
(8)
Matematyka
(3)
Nauka i badania
(2)
Transport i logistyka
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
104 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Internet w praktyce biznesu / Piotr Adamczewski. - Wyd. 3 zm i rozsz. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu , 2001. - 164 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Materiały Dydaktyczne - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 107)
1. Podstawy sieci Internet; 2. Zastosowanie sieci Internet w biznesie; 3. Funkcjonowanie e-biznesu; 4. Perspektywy rozwoju sieci Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Kształtowanie struktury kapitału jako przedmiot decyzji finansowych: Struktura i koszt kapitału; Teorie struktury kapitału; Czynniki kształtujące strukturę kapitału polskich przedsiębiorstw w świetle badań empirycznych; Rola planowania finansowego w podejmowa niu decyzji finansowych. R.2 Zdolność do emisji akcji i obligacji a strategia finansowania: Mechanizm pozyskiwania kapitału przez spółki na drodze emisji akcji; Ocena zdolności spółki do emisji akcji; Związek pomiędzy zdolnością do emisji akcji a strategią finansowania; Obligacje jako źródło finansowania przedsiębiorstwa. R.3 Strategia kredytu kupieckiego przedsiębiorstwa w Polsce: Wykorzystywanie i udzielanie kredytu kupieckie go przez przedsiębiorstwo; Znaczenie kredytu kupieckie go w finansowaniu przedsiębiorstwa; Znaczenie kredytu kupieckiego w kształtowaniu polityki sprzedaży przedsiębiorstwa; Związek między wykorzystywanym i udzielanym przez przedsiębiorstwo kredytem kupieckim. R.4 Warunki i możliwości korzystania ze źródeł krótko terminowego finansowania przez przedsiębiorstwa w Polsce: Stosunkowe znaczenie źródeł krótkoterminowego finansowania przedsiębiorstw w Polsce w latach 1995-97; Badanie czynników determinujących strukturę i wielkość źródeł krótkoterminowego finansowania; Badanie czynników decydujących o zdolności przedsiębiorstwa do pozyskiwania kredytu kupieckiego i krótkoterminowego kredy tu bankowego; Faktoring w gospodarce finansowej przedsiębiorstwa; Znaczenie źródeł krótkoterminowego finansowania przedsiębiorstw w Polsce. R.5 Prawne i ekonomiczne środki ochrony środowiska: Uciążliwości przedsiębiorstw dla środowiska naturalne go; Systematyka środków ochrony środowiska; Inwestycje ekorozwojowe a strategia przedsiębiorstwa; Źródła finansowania inwestycji ekorozwojowych w Polsce. R.6 Opodatkowanie w strategii kapitałowej przedsiębiorstwa: Zmiany opodatkowania obrotu w okresie przemian ustroju polityczno-gospodarczego; Wpływ opodatkowania dochodu przedsiębiorstwa na jego rozwój i strukturę kapitału; Planowanie podatkowe jako element strategii koncernów międzynarodowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Gra strategiczna jako środowisko budowanie modeli struktur rynkowych, 2. Teoretyczne modele wybranych struktur rynkowych, 3. Eksperyment jako narzędzie badań w ekonoamii, 4. Badania eksperymentalne nad wybranymi strukturami rynkowymi - perspektywa historyczna, 5. Nowe eksperymenty nad zachowaniem podmiotów w duopolu i monopolu bilateralnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Konstrukcja i analiza portfela papierów wartościowych / Witold Jurek. - Wyd.2 posz. i popr. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2004. - 281 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Cz.I Wstęp do analizy portfela : 1. Rynek kapitałowy, papiery wartościowe, uczestnicy rynku, ryzyko. Pojęcia podstawowe, 2. Dochód i ryzyko lokaty w papiery wartościowe, 3. Portfel złożony z dwóch papierów wartościowych, 4. Portfel złożony z wielu papierów wartościowych, 5. Portfele zawierajace walor pozbawiony ryzyka. Elementy teorii rynku kapiałowego. Cz.II Budowa i ocena portfela : 6. Linia charakterystyczna papieru wartościowego, 7. Standardowy problem wyboru portfela papierów wartościowych, 8. Inne zadania wyboru portfela papierów, 9.S trategie inwestycyjne i ocena jakości portfeli papierów wartościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 29)
Wprowadzenie. I. Koncepcja analizy kosztów w przedsiębiorstwie zarządzanym przez wartość: 1.1. Uwagi ogólne. 1.2. Efektywność ekonomiczna działalności przedsiębiorstwa w zarządzaniu przez wartość. 1.3. Analiza kosztów nakierowania na maksymalizację wartości przedsiębiorstwa. 1.4. Miary efektywności zarządzania kosztami - ekonomiczna wartość dodana vs kapitał entelektulany. II. Koszty zwiększania wartości dla klientów: 2.1. Tworzenie wartości przedsiębiorstwa w sferze operacyjnej. 2.2. Przedsiębiorstwo ponoszące koszty na dostarczenie wartości klientom. 2.3. Proces tworzenia wartości przedsiębiorstwa a graniczny poziom efektywności. III. Koszty tworzenia ekonomicznej wartości dodanej: 3.1. Narzędzia Racjonalizacji kosztów. 3.2. Zmodyfikowany rachunek kosztów działań. 3.3. Analiza kosztów w procesie tworzenia ekonomicznej wartości dodanej. IV. Koszty w sprawozdaniu finansowym: 4.1. Analiza kosztów na podstawie sprawozdania finansowego. 4.2. Uwarunkowania strategiczne w analizie kosztów. 4.3. Analiza kosztów działalności gospodarczej, poziomu i produktywności kosztów oraz kosztów rodzajowych. V. Koszty kapitału intelektualnego: 5.1. Uwagi ogólne. 5.2. Kapitał intelektualny jako składnik wartości rynkowej przedsiębiorstwa i związane z nim koszty. 5.3. Analiza kosztów kapitału intelektualnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 187)
R. 1. Menedżer w świetle literatury: Geneza i rodowody menedżera, Role menedżera i skuteczność jego pracy, Współczesne wymagania wobec menedżera, Sylwetka menedżera przyszłości. R.2. Style zarządzania menedżerskiego: Klasyczne style zarządzania, Inne style zarządzania, Relatywizm stylów kierowania. R. 3. Elementy skutecznego działania menedżera: Pożądane umiejętności menedżerskie, Kluczowe umiejętności w kierowaniu ludźmi, Zarządzanie czasem menedżera, Umiejętności negocjacyjne menedżera, Atrybuty menedżerskiej przedsiębiorczości. R. 4. Kreowanie sukcesu firmy: Czynniki sukcesu, Menedżer sukcesu, Kontrakty menedżerskie. R. 5. Wykorzystanie czasu pracy menedżera: Znaczenie czasu w życiu i działaniu menedżerów, Gospodarowanie czasem jako element efektywnego działania, Organizacja czasu pracy menedżera. R. 6. Menedżerski potencjał umiejętności negocjacyjnych: Geneza i pojęcie negocjacji, Etapy procesu negocjacji, Strategie i taktyki negocjacyjne, Typologia negocjatorów, Proces komunikacji i jego rola podczas negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 85)
1. Przeobrażenia łańcuchów dostaw wobec ekspansji korporacji międzynarodowych i współczesnych modeli tworzenia wartości opartych na kooperacji przedsiębiorstw, 2. Eurologistyka i funkcjonowanie łańcuchów dostaw w warunach europejskich, 3. Zarządzanie łańcuchem dostaw w globalnych strukturach kooperacyjnych branży motoryzacyjnej, 4. Decyzje logistyczne i ich uwarunkowania w międzynarodowych strukturach holdingowych na przykładzie przedsiębiorstwa Draexlmeier, 5. Logistyka w sklai globalnej na przykładzie firmy z branży lniarskiej, 6. Logistyka w obliczu działalności eksportowej, 7. Zarządzanie miedzynarodowym łańcuchem dostaw towarów projektowanych na zamówienie, 8. Wpływ internacjonalizacji na zarządzanie logistyką w przedsiębiorstwie Kuźnia Jawor S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Powstawanie miast i ich rozwój: Definicja i funkcja miasta; Rozwój miast; 2. Logistyka miejska: geneza, istota, zakres: Potrzeba wprowadzania logistyki do miasta; Istota, zakres i cel logistyki miejskiej; System logistyczny miasta, infrastruktura logistyki miejskiej; Logistyka w systemie zarządzania miastem; 3. Organizacja transportu towarowego w mieście: Problemy transportu towarowego w mieście; Wykorzystanie transportu szynowego; Przyszłościowe formy transportu towarowego w miastach; Tranzyt towarowy przez miasto; 4. Miejskie centra logistyczne- ku lokalnej kooperacji: Organizacja zadań składowania dóbr na rzecz miasta; Logistyczne struktury kooperacyjne w miastach; Działalność centrów logistycznych a rozwój miast; 5. Przewozy osób i obsługa komunikacyjna miasta: Potrzeby komunikacyjne mieszkańców miasta; Wpływ komunikacji na rozwój miasta; Komunikacja miasta i zintegrowane systemy transportu zbiorowego; Wykorzystywanie kolei do obsługi komunikacyjnej miasta i aglomeracji. Zintegrowane systemy tramwajowo-kolejowe; 6. Zatłoczenia motoryzacyjne- reperkusje w systemie logistycznym miasta: Kongestia transportowa w mieście- przyczyny, skutki i metody ograniczania; Uwarunkowania racjonalizacji przewozu osób w obliczu zatłoczenia motoryzacyjnego; Zrównoważona koegzystencja i integracja transportu indywidualnego indywidualnego zbiorowego w mieście; Alternatywne wobec ruchu samochodowego samochodowego przyszłościowe środki komunikacji; 7. Systemy informatyczne i telematyka w logistyce miejskiej: Monitorowanie ruchu miejskiego, systemy identyfikacji pojazdów; Zintegrowane inteligentne systemy zarządzania ruchem. Telematyka transportu w mieście
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola i zadania logistyki międzynarodowej w integracji przedsiębiorstw Unii Europejskiej, 2. Integracja przedsiębiorstw Unii Europejskiej, 3. Identyfikacja strategii wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne, 4. Zagraniczne inwestycje bezpośrednie w rozwoju logistyki międzynarodowej, 5. Przesłanki rozwoju infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce w świetle strategii Lizbońskiej, 6. Uwarunkowania polskiego systemu transportowego w obliczu przystąpienia do Unii Europejskiej, 7. Logistyka w strategiach ekspansji międzynarodowej firm
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Logistyka na tle współczesnej wiedzy o zarządzaniu; Cz.2 Relacje miedzy logistyką a koncepcjami zarządzania; Cz.3 Strategiczny wymiar logistyki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Lokalizacja działalności gospodarczej - zagadnienia wprowadzające. 1. Przestrzeń - jej właściwości, ograniczenia, struktura. 2. Wybór funkcji i zagospodarowania przestrzeni. 3. Lokalizacja - czynność i rezultat. 4. Czynniki lokalizacji produkcji. 5. Bariery lokalizacji produkcji. 6. Reguła koherencji lokalizacyjnej. 7. Zmieniająca się rola czynników lokalizacji. 8. Klimat inwestycyjny, atrakcyjność inwestycyjna, ryzyko inwestycyjne. 9. Konkurencyjność miejsc i obszarów. Część II: Wyjaśnianie procesów zmian w przestrzeni gospodarczej. 10. Teorie lokalizacji - koncepcje podstawowe. 11. Inne podejścia do problemu lokalizacji działalności gospodarczej. 12. Lokalizacja przemysłu, usług i agrofirm. Część III: Ekonomiczne i ekologiczne problemy lokalizacji. 13. Ekonomiczne aspekty rozmieszczenia funkcji w mieście. 14. Ekologiczne aspekty lokalizacji przedsiębiorstw. Część IV: Globalne, regionalne i lokalne aspekty lokalizacji. 15. Wiedza i technologia w procesie globalizacji działalności gospodarczej. 16. Klimat inwestycyjny w Polsce. 17. Rola samorządu terytorialnego w ustalaniu lokalizacji inwestycji i rozwoju ekonomicznym gminy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 30)
Cz. I Makroekonomiczne determinanty dostosowań rynkowych -Wpływ uwarunkowań makroekonomicznych na rozwój rolnictwa w okresie transformacji; -Systemowe determinanty rozwoju małych przedsiębiorstw w Polsce w okresie transformacji ustrojowej; Rynek, globalizacja, rolnictwo- propedeutyka podstawowych zależności; -Gospodarka żywnościowa. Ujęcie strukturalne; -Interwencjonizm w polityce rolnej krajów wysoko rozwiniętych w warunkach globalizacji i integracji. Cz. II Wybrane problemy funkcjonowania agrobiznesu: -Uwarunkowania sektorowe asymetrii wymiany rolno-spożywczej Polski z UE w okresie przedakcesyjnym; -Czynniki wytwórcze w rolnictwie UE i Polski; -Rola instytucji w procesie kształtowania rozwoju sektora rolno-żywnościowego w Polsce; -Przesłanki rozwoju giełdy towarowej w świetle kryteriów efektywności terminowego rynku surowców rolnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 197)
Wstęp. 1.Eurodisneyland. 2.Ikea. 3.Nowy styl. 4.Alpen Gold. 5.Maspex. 6.Peroni Nastro Azzurro.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing terytorialny - aspekty strategiczne, 2. Konkurencyjność jednostek terytorialnych a działania marketingowe, 3. Narzędzia marketingu terytorialnego, 4. Wizerunek i marka jednostek terytorialnych, 5. Obszary aplikacji marketingu terytorialnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota, definicje i modele marketingu wewnętrznego, 2.Narzędzia wykorzystywane przez narketing wewnętrzny, 3.Zastosowanie instrumentów integrujących działania wewnętrzne przedsiębiorstw w Polsce w świetle badań empirycznych, 4.Model wykorzystania integracyjnej funkcji marketingu wewnętrznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zagadnienia wstępne; 2. Funkcje jednej zmiennej; 3. Prognozowanie zjawisk ekonomicznych; 4. Całkowanie funkcji jednej zmiennej; 5. Elementy rachunku prawdopodobieństwa; 6. Macierze i wyznaczniki; 7. Układy równań i nierówności liniowych; 8. Funkcje wielu zmiennych; 9. Zastosowanie macierzy, układów równań i nierówności do rozwiązywania zagadnień ekonomicznych; 10. Elementy matematyki finansowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawiera: Zagadnienia wstępne; Funkcje jednej zmie- nnej; Prognozowanie zjawisk ekonomicznych; Całkowanie funkcji jednej zmiennej; elementy rachunku prawdopodo- bieństwa; Macierze i wyznaczniki; Układy równań i nie- równości liniowych; Funkcje wielu zmiennych; Zastoso- wanie macierzy, układów równań i nierówności do roz- wiązywania zagadnień ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Merchandising / Barbara Borusiak. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2005. - 103 s. : tab. ; 24 cm.
1.Pojęcie merchandisingu, 2.Zachowania zakupowe nabywców indywidualnych w punkatach sprzedaży detalicznej jako przesłanka stosowania merchandisingu, 3.Techniki merchandisingu handlowego, 4.Merchandising w systemie zarządzania przedsiębiorstwem handlowym, 5.Elementy merachandisingu producenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej