Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(7)
Autor
Fortuna Paweł
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Kowalczyk Małgorzata
(1)
Mackiewicz Michał
(1)
Michalski Mariusz
(1)
Nowacki Tadeusz W. (1913-2011)
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Rae Leslie
(1)
Silberman Mel
(1)
Sloman Martyn
(1)
Stopolska Joanna
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Witkowski Tomasz
(1)
Łaguna Mariola
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Zawód
(8)
Szkolenie zawodowe
(2)
Uczenie się
(2)
Zarządzanie
(2)
Kadry
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Menedżerowie
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Programy szkoleń
(1)
Psychologia
(1)
Samokształcenie
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Wychowanie
(1)
Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
(1)
Temat: miejsce
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sytuacja społeczno-gospodarcza mieszkańców województwa śląskiego; 2. Kształcenie na kierunkach pedagogika oraz filologia angielska w województwie śląskim w kontekście regionalnych uwarunkowań gospodarczych i społecznych; 3. Wyniki badań empirycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Wprowadzenie do szkolenia, 2. Kim jest trener?, 3. Prezentacja, 4. Rozpoczęcie prezentacji lub sesji, czyli co zrobić, żeby się uczyli (1)?, 5. W trakcie prezentacji lub sesji, czyli co zrobić, żeby się uczyli ? (2), 6. Indywidualne umiejętności prezentacji, czyli co zrobić, żeby się uczyli (3)?, 7. Korzystanie z pomocy szkoleniowych, 8. Inne pomoce szkoleniowe, 9. Szkolenie nie polega na samym mówieniu, 10. Inne rodzaje działań szkoleniowych, 11. Ludzie, których szkolisz, 12. Radzenie sobie z trudnymi osobami, 13. Potwierdzenie i ocena efektywności szkolenia, 14. Z myślą o przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Instytucjonalizacja edukacji 2. Podstawy dydaktyki menadżerskiej 3. Metody kształcenia menedżerów 4. Podnoszenie efektywności edukacji menedżerskiej 5. Rola nauczyciela akademickiego 6. Praca dydaktyczno- wychowawcza 7. Pomoce dydaktyczne wspomagające efektywność nauczyciela 8. Łączenie procesu dydaktycznego z procesem wychowawczym 9. Funkcje dydaktyczne i wychowawcze nauczyciela w kształceniu menedżerów 10. Narzędzia wirtualne - infostrady
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Cz.I Wprowadzenie. Cz.II Opracowanie programu aktywnego szkolenia : 1.Ustalenie potrzeb szkoleniowych i określenie profilu uczestników, 2.Wyznaczenie celów nauczania i zadań szkoleniowych, 3.Projektowanie ćwiczeń wprowadzających, 4.Przygotowanie skutecznego wykładu, 5.Wykorzystanie metod zastępujących wykład, 6.Uczenie się przez działanie, 7.Projektowanie ćwiczeń, 8.Ustalanie kolejności ćwiczeń, 9.Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy, 10.Planowanie programu aktywnego szkolenia. Cz.III Realizacja programu aktywnego szkolenia : 1.Rozpoczęcie programu aktywnego szkolenia, 12.Kierowanie grupą szkoleniową, 13.Wygłaszanie wykładów i prowadzenie dyskusji, 14.Prowadzenie ćwiczeń w grupach i wspomaganie zespołowego uczenia się, 15.Zakończenie i ocena programu aktywnego szkolenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Podstawowe założenie; 2. Kontekst: Nowa gospodarka; Ludzie i organizacja; Rozszerzanie nowego wpływu; 3. Obecne praktyki: Metody zorientowane na ucznia; Kluczowe procesy; Kurs szkoleniowy w kontekście; Wsparcie i wyzwania; Konsekwencje rozwoju techniki; Tworzenie wartości; 4. Szersza perspektywa: Wyzwanie naszych czasów: podsumowanie; Kultura i uczenie się; Wymiar międzynarodowy; Czy Chiny są inne?; Podsumowanie, czyli co to wszystko oznacza
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Moderatora / red. Tomasz Witkowski)
1.Zawód - trener, 2.Szkolenie a trening, 3.Przygotowanie szkoleń, 4.trener w akcji, 5.Warsztat trenera-metody prowadzenia zajęć, 6.Sytuacje trudne w pracy trenera, 7.Język trenera, 8.Po szkoleniu, 9.Trener sam ze sobą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dydaktyka pracy - pojęcie i treść, 2. Nauczanie. Uczenie się. Samokształcenie, 3. Zasady kształcenia w edukacji pracowniczej, 4. Metody nauczania i uczenia się
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia / red. nauk. Mariola Łaguna)
1. Rodzaje szkoleń i ich specyfika; 2. Strony zaangażowania w przygotowanie szkolenia; 3. Przebieg cyklu szkoleniowego w zależności od rodzaju szkolenia; 4. Analiza potrzeb szkoleniowych; 5. Analiza marketingowa w szkoleniu otwartym; 6. Analiza potrzeb społecznych w szkoleniu realizowanym w ramach projektu społecznego; 7. Rekrutacja i dobór uczestników szkolenia; 8. Projektowanie i określanie jego celów; 9. Planowanie treści i formy szkolenia; 10. Planowanie organizacji szkolenia; 11. Planowanie działań promujących szkolenie; 12. Planowanie metod oceny i działań szkoleniowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej