Form of Work
Książki
(49)
Status
only on-site
(45)
available
(28)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(46)
Author
Chodyński Andrzej
(5)
Huczek Marian
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Bogdanienko Jerzy
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Morawski Mieczysław
(2)
Smolarek Małgorzata
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bochniarz Paweł
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chovancová Miloslava
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Janusz
(1)
Davenport Thomas H
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobija Dorota
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Evans Christina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Goliński Jan
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Gugała Krzysztof
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Janusz Anna
(1)
Jelonek Dorota
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kacak Iwona
(1)
Kamiński Marek B
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kobyłko Grzegorz
(1)
Kocot Maria
(1)
Kopel Jerzy
(1)
Koprowska Dorota
(1)
Kostera Monika
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Kotelska Jolanta
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Krupa Kazimierz
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kuzel Marcin
(1)
Kwarcińska Beata
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malik Radosław
(1)
Margoński Marek
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Nowicki Adam
(1)
Olczak Artur
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Parvazník Ján
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pierzchała Ewa
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Pochopień Jolanta
(1)
Pocztowski Aleksy
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Regulski Lech
(1)
Rosa Kacper
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Siekański Krzysztof
(1)
Skórska Anna
(1)
Sobczak Iwona
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Stabryła Adam
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(42)
Country
Poland
(49)
Language
Polish
(49)
Subject
Zarządzanie wiedzą
(43)
Przedsiębiorstwo
(35)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(14)
Zarządzanie
(10)
Gospodarka oparta na wiedzy
(7)
Kadry
(7)
Organizacja ucząca się
(7)
Innowacje
(6)
Organizacja
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Menedżerowie
(5)
Globalizacja
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Baza danych
(3)
Informatyka
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Decyzje
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Inwestycje
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Poradnictwo
(2)
Praca
(2)
Przedsiebiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Wiedza
(2)
Algorytmy
(1)
Benchmarking
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Czas
(1)
Czas pracy
(1)
Etyka społeczna
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Farmacja
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Innowacyjność
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Intuicja
(1)
Jakość
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Kapitał intelektualny przesiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kryzys gospodarczy 2008+
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka*
(1)
Marketing
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Multimedia
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nieruchomości
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Ochrona środowiska -- zarządzanie
(1)
Odlewnictwo
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Offshoring
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Parki technologiczne
(1)
Pieniądz
(1)
Postawy
(1)
Pracownicy umysłowi
(1)
Prakseologia
(1)
Produkt*
(1)
Projektowanie - metody
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Subject: place
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma
(1)
57 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89437-49-X
Przedsiębiorczość intelektualna dla trwałego rozwoju - witamy w kawiarni wiedzy; Rozpoznawanie instytucjonalych i informacyjnych barier przedsiębiorczości intelektualnej; Przedsiębiorczość intelektualna dla przeskakiwania etapów rozwoju w krajach rozwijających się. Znaczenie wiedzy technicznej; Anioły biznesu - tworzenie przedsiębiorczego kapitału intelektualnego; znaczenie czynnika "pomiędzy" w przedsiębiorczości intelektualnej; Twórczość i innowacje; O modelu kształtowania Przedsiębiorców intelektualnych; Innowacja technologiczna i przedsiębiorczość intelektualna - wyzwania dla instytucji szkolnictwa wyższego w krajach rozwijających się; Kształcenie przedsiębiorców w Stanach Zjednoczonych; Przedsiębiorczość intelektualna w edukacji menedżerskie - przekształcanie przekazujących wiedzę w instytucjonalnych przedsiębiorców; Podejmowanie decyzji zarządczych w epoce Przedsiębiorczości intelektualnej; Przedsiębiorczość intelektualna i kamień filozoficzny; Nowe produkty intelektualne - przyszłość ukraińskiej gospodarki; Przedsiębiorczość intelektualna na Łotwie; Sposoby kształtowania kapitału intelektualnego - geneza i rozwój wiedzy tworzącej bogactwo w przedsiębiorczych umysłach; Absolwenci francuskich Grnades Ecoles d`Ingenieurs - świetlana przyszłość dla przedsiębiorców intelektualnych?; Nowa wizja nauczania i uczenia się - Niebo na Ziemi
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87256-85-4
Rozdział I: Wybrane elementy zarządzania strategicznego w MŚP. Proces budowy strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Innowacyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw; Procesy koncentracji a strategie małych i średnich przedsiębiorstw w przemyśle mleczarskim w Polsce. Rozdział II: Czynniki poprawy konkurencyjności MŚP. Zarządzanie technologiczne podstawą osiągania przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; Wzrost konkurencyjności polskich małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) poprzez programy Unii Europejskiej skierowane na rozwój zasobów ludzkich; Strategie konkurencji sektora małych i średnich przedsiębiorstw; Inwestycje jako źródło przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw. Rozdział III: Instrumenty rozwoju MŚP. Dynamika i struktura MŚP - pierwsze doświadczenia w UE; Analiza sytuacji małych i średnich przedsiębiorstw w latach 2000-2005 w świetle wskaźników Urzędu Skarbowego w Otwocku; Działania samorządu powiatowego stymulujące rozwój przedsiębiorstw w powiecie otwockim; Instrumenty na rynku pracy wspierające małe i średnie przedsiębiorstwa w powiecie otwockim w świetle ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; Rynek pracy i sytuacja gospodarcza w Otwocku w opiniach właścicieli małych firm - założenia badawcze. Rozdział IV: Charakterystyka programów pomocowych. Pomoc strukturalna organizacjom pozarządowym z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; Zintegrowany program operacyjny rozwoju regionalnego na lata 2004-2006 na tle pomocy publicznej; Polityka wspierania MŚP w krajach Unii Europejskiej i na świecie ze szczególnym uwzględnieniem pomocy publicznej. Rozdział V: Warunki rozwoju MŚP - studia przypadków. Rozwój średniego przedsiębiorstwa w trudnym okresie gospodarki rynkowej - studium przypadku; Dynamika rozwoju gospodarki lokalnej z perspektywy marketingu i aktywności reklamowej; Źródła finansowania innowacji w małych i średnich przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem funduszy Unii Europejskiej; Kredyt jako źródło finansowania rozwoju średnich i małych przedsiębiorstw na przykładzie Siedlec w latach 2000-2004; Badania statystyczne w małych i średnich przedsiębiorstwach. Rozdział VI: Doświadczenia zagraniczne. Włoski model "lidera" w rozwoju drobnej przedsiębiorczości w Polsce; Polityka gospodarcza rządu japońskiego wobec sektora małych przedsiębiorstw w okresie powojennej restrukturyzacji gospodarki - jej efekty dla likwidacji bezrobocia i stymulacji wzrostu dochodu narodowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89275-52-X
1. Wpływ gospodarki opartej na wiedzy na rozwój przedsiębiorstw: Organizacja wirtualna jako nowoczesna forma modelu biznesowego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy i globalizacji; Zarządzanie wiedzą w małych i średnich przedsiębiorstwach; Czy wiedza jest elementem kapitału przedsiębiorstwa i wyznacznikiem jego wartości?; Wiedza jako zasób strategiczny w zarządzaniu przedsiębiorstwem; The diffusion of knowledge management practises in turkish private sector (tps): a literature review; Knowledge and management wn Enterprise; Reengineering źródłem innowacji w przedsiębiorstwie; 2.Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach. Problematyka oceny zasobów niematerialnych małych i średnich przedsiębiorstw - badania własne; Wykorzystanie elementów zarządzanie wiedzą w hotelarstwie; Zarządzanie wiedzą w firmach branży motoryzacyjnej - badania własne; Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem przemysłowym na przykładzie odlewni żeliwa; Zarządzanie wiedzą a jakość procesów w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw branży odlewniczej; Zarządzanie wiedzą a doskonalenie jakości; Competitive inteligence - part of knowledge management or new marketing; cooperative management of Small and Medium Enterprises; Zarządzanie wiedzą - kluczowe zagadnienia dla rozwoju organizacji; 3. Edukacja, wiedza, zmiany postaw ludzi w organizacjach; Wiedza - strategiczny zasób organizacji a rozwój kadr menedżerskich; W trosce o edukację. Polityka lokalnego rynku pracy wobec zagrożenia wykluczeniem społecznym na przykładzie Bielska-Białej; Przemiany systemu szkolnictwa wyższego w dobie zarządzanie wiedzą; System edukacji i szkoleń wobec zarządzania wiedzą w organizacji; Znaczenie internal relations w zarządzaniu przedsiębiorstwem opartym na wiedzy (zarys problematyki); Integracja emocjonalna warunkiem funkcjonowania biblioteki jako organizacji opartej na wiedzy; Zasoby i wiedza w organizacji w perspektywie zagrożeń korupcyjnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Człowiek w Firmie)
ISBN: 83-88840-75-4
1. Czym jest kapitał ludzki?, 2. Zarządzanie kapitałem ludzkim w ujęciu strategicznym, 3. Budowanie kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa, 4. Ryzyko w inwestycjach w kapitał ludzki, 5. Efektywność inwestycji w kapitał ludzki
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (5 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach ; nr 14/2006)
1. Praca człowieka we współczesnej organizacji: Organizacja wirtualna. Pojecie i funkcjonowanie; Strategie rozwoju kariery zawodowej; Wymiary kompetencji zawodowych pracownika współczesnej organizacji; Przywództwo menedżerskie. Kierunki zmian; Skodyfikowana czy spersonalizowana strategia zarządzania wiedzą- miedzy wiedzą jawną a ukryta; Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa; 2. Konkurencyjność współczesnego przedsiębiorstwa: Znaczenie innowacyjności w budowaniu przewagi konkurencyjnej polskich przedsiębiorstw; Model konkurencyjności przedsiębiorstwa; Technologie telekomunikacyjne i informatyczne w przedsiębiorstwach transportowych; Specyfika zarządzania personelem w przedsiębiorstwie globalnym; Metodyka oceny realizacji strategii Narodowych Funduszy Inwestycyjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-582-4
I. Nowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa: 1. Kilka refleksji na temat nowych źródeł wzrostu wartości przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwa a integracja i globalizacja; 3. Droga złotego do Euro; 4. Klient kapitałem przedsiębiorstwa II. Finansowe źródła wartości przedsiębiorstwa: 1. Restrukturyzacja finansowa przedsiębiorstwa metodą podnoszenia jego wartości; 2. Nowoczesna rachunkowość zarządcza jako źródło informacji do zarządzania wartością przedsiębiorstwa 3. Modelowanie i kreowanie wzrostu wartości firmy 4. Niematerialne źródła wartości przedsiębiorstwa 5. Wartość dla klientów generatorem wartości przedsiębiorstwa III. Organizacyjne źródła wartości przedsiębiorstwa 1. Systemy zarządzania wiedzą warunkiem wzrostu wartości firmy 2. Wpływ jakości nadzoru korporacyjnego na wartość spółki 3. Procesowe zarządzanie przedsiębiorstwem 4. Konkurowanie czasem w świetle innych koncepcji zarządzania 5. Zarządzanie wiedzą o kliencie źródłem wartości przedsiębiorstwa IV. Pomiar wybranych wartości przedsiębiorstwa: 1 Kreacja wartości przedsiębiorstwa i metody pomiaru 2. Klasyfikacja metod oceny opłacalności przedsięwzięcia inwestycyjnego 3. Metody pomiaru wartości marki 4. Wartość portfela klientów - aspekt teoretyczny
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89250-60-8
Rozdział I: Społeczeństwo wiedzy - wyzwanie XXI wieku. 1. Zmiana społeczna - uwarunkowania i charakterystyka. 2. Społeczeństwo informacyjne - teraźniejszość i przyszłość. 3. Kapitał ludzki w zmieniającym się świecie. 4. Wiedza i jej znaczenie w uczącym się społeczeństwie. 5. Wiedza proceduralna i deklaratywna. 6. Funkcjonowanie edukacji - stan obecny i perspektywy. Miejsce edukacji dorosłych. Rozdział II: Wiedza a edukacja i organizacja, 1. Organizacja - stan obecny i perspektywy rozwoju. 2. Od zarządzania personelem do zarządzania zasobami ludzkimi, kapitałem ludzkim i wiedzą. 3. Organizacyjne uczenie się - wyjaśnienie zjawiska. 4. Ucząca się organizacja i organizacja tworząca wiedzę - wymagania wobec organizacji na miarę XXI wieku. 5. Edukacja dla gospodarki a gospodarka oparta na wiedzy - znaczenie zdobywania, przetwarzania i przekazywania wiedzy. Rozdział III: W stronę nowego wizerunku menedżera. 1. Ewolucja organizacji i zarządzania a ewolucja zadań menedżerów. 2. Charakterystyka menedżerów średniego i niższego szczebla w organizacjach uczących się i tworzących wiedzę. 4. Przygotowanie menedżerów do funkcjonowania w organizacjach nowej gospodarki. Rozdział IV: Metodologia badań. 1. Temat, przedmiot i cele badań. 2. Problemy i hipotezy badawcze oraz definiowane zmiennych. 3. Metody badawcze. 4. Dobór próby. 5. Charakterystyka grupy badawczej. 6. Weryfikacja hipotez badawczych. 7. Czynniki warunkujące aktywność edukacyjną menedżerów. 8. Ocena własnych kompetencji zawodowych. 9. Aktualny stan wiedzy menedżerów na temat gospodarki opartej na wiedzy i organizacji uczących się. 10. Rozwój zawodowy oraz plany edukacyjne studentów studiów MBA w Polsce. 11. Wnioski.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-059-0
1. Istota uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej; 2. Czynniki warunkujące model biznesowy; 3. Kształtowanie modeli biznesowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 2/2007)
1. Problem odpowiedzialnego zarządzania przestrzenią publiczną. Nibymiejsca i miejsca, czyli o miastach i autostradach, 2. Regionalne systemy innowacji, 3. Regionalne strategie innowacyjne środkiem rozwoju przedsiębiorczości (na przykładzie województwa małopolskiego), 4. Parki naukowo-technologiczne a rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, 5. Rozwój sektora ochrony środowiska, 6. Kluczowe miary biznesowe w budowie wartości firmy, 7. Napotykane trudności w procesie wykorzystywania wiedzy i zasobów intelektualnych w zarządzaniu przedsiębiorstwem cz. 1, 8. Rynek marketingowych badań internetowych, 9. Psychologiczne uwarunkowania działań zbiorowych. CzII. Intuicja, 10. Strategiczne zarządzanie potencjałem ludzkim w bibliotece.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-735-X
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing ; Zeszyt 1/2006)
1. Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju regionalnego na lata 2007-2013, 2. Rozwój Kapitału ludzkiego i jego wykorzystanie na przykładzie województwa śląskiego, 3. Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej, 4. Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, 5. Budowanie kompetencji organizacji uczącej się i zarządzającej wiedzą, 6.Bariery innowacyjności polskich przedsiębiorstw, 7. Ceny transferowe a strategie przedsiębiorstw transportowych, 8. Restrukturyzacja przemysłu hutniczego w Polsce, 9. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędziem kształtowania reputacji firmy, 10. Współczesne, innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, 11. Strony www jako narzędzie marketingu, 12. Targi jako skuteczna forma promocji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie / C.H.Beck)
ISBN: 978-83-255-7048-4
1. Interpretacja i zakres metodologii projektowania; 2. Wybrane obszary projektowania; 3. Zasady projektowania; 4. Klasyczne i współczesne metodyki projektowania; 5. Projektowanie usprawniające i projektowanie bazowe; 6. Uniwersalne ujęcie procesu projektowo-realizacyjnego; 7. Dyspozycje projektów; 8. Procedura operacjonizacji; 9. Makiety badawcze i listy kontrolne; 10. Ryzyko i wykonalność projektu; 11. Podejście systemowe w projektowaniu organizacji; 12. Projektowanie struktur organizacyjnych w perspektywie gospodarki opartej na wiedzy; 13. Projektowanie zintegrowane systemu zadaniowego; 14. Projektowanie systemów zarządzania procesowego; 15. Projektowanie systemów zarządzania strategicznego; 16. Projektowanie łańcucha wartości; 17. Projektowanie systemów zarządzania jakością; 18. Projektowanie systemów logistycznych i operacyjnych; 19. Projektowanie struktur sieciowych; 20. Projektowanie struktur algorytmicznych; 21. Projektowanie systemów wczesnego ostrzegania; 22. Projektowanie systemów zarządzania kryzysowego; 23. Projektowanie systemów zarządzania ryzykiem; 24. Projektowanie systemów motywacyjnych; 25. Projektowanie systemu oceny kompetencji kadry menedżerskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
Book
In basket
ISBN: 83-7251-673-1
Część I: Multimedia w zarządzaniu przedsiębiorstwem. 1. Muzyczne technologie foniczne w komunikacjach multimedialnych. 2. Dwa podejścia do procesu wirtualizacji organizacji. 3. Sustainable Development and Environmental Information Systems. 4. Wykorzystanie outsourcingu wywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwie - wybrane zagadnienia. 5. Zastosowanie sieci neuronowych w doborze technologii telekomunikacyjnych w organizacjach wirtualnych. 6. Klasyfikacja i modelowanie systemów mobilnych baz danych. 7. Modern possibilities of image viewing processes - industrial's and university's applications. Część II: Gospodarka elektroniczna. 8. Ewolucja sposobów komunikacji w kanałach dystrybucyjnych w latach 1998-2005. 9. Architektura skutecznego systemu e-commerce. 10. E-podatki w Polsce i w innych krajach. 11. Analiza budowy systemu informatycznego kontrolingu. 12. Rola platformy informatycznej w firmie ubezpieczeniowej. 13. Procesy negocjacji integratywnych w wirtualnym środowisku zarządzania przedsiębiorstwem. Część III: Prognozowanie i symulacje. 14. Rola metody delfickiej w procesie foresight w świetle doświadczeń międzynarodowych. 15. Inicjatywy foresight w Polsce i na świecie. 16. Analiza współczynników korelacji w procesie restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce na podstawie danych z lat 1988-2004. 17. Metoda klasyfikacji klientów operatora telefonii komórkowej w analizie zjawiska rezygnacji. 18. Prognozowanie przez analogie przestrzenno-czasowe jako alternatywa w przypadku zbyt krótkich szeregów danych. Część IV: Zarządzanie wiedzą. 19. Symboliczna reprezentacja zdań języka naturalnego w zarządzaniu wiedzą systemu ekspertowego. 20. Wyzwania dla współczesnych menedżerów przedsiębiorstw. 21. Pozyskiwanie i wymiana wiedzy w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem map myśli. 22. Modeling of military training activities by ontology-based knowledge system. 23. Hybrydowe systemy ekspertowe w procesach przetwarzania wiedzy. 24. System ekspertowy jako instrument wyboru źródeł wiedzy oraz pozyskania informacji o rynku i jego uczestnikach. Część V: Multimedia w edukacji. 25. Multimedia technologies for distant learning. 26. Multimedia in International study programs. 27. E-learning jako forma szkolenia pracowników - zarys problemu, wyniki badań. 28. Multimedia techniques in teaching Englis for Specific Purposes in fields of marketing and management. 29. ROI z e-learningu. Część VI: Multimedialne technologie informacyjne. 30. Testowanie czytelności tekstu ekranowego. 21. Pilotażowa instalacja sieci bezprzewodowej standardu WiMAX na Politechnice Gdańskiej. 32. Wybrane technologie wspierające wymianę informacji w dużych przedsiębiorstwach w Polsce. 33. Ocena poziomu jakości informacyjnego środowiska pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych. 34. Decyzje marketingowe w małych i średnich przedsiębiorstwach. 35. Internet - szansa rozwoju małych społeczności lokalnych. 36. Inteligentny system wspomagania decyzji lekarza w diagnozowaniu chorób pacjentów. 37. Pomiar efektywności procesów logistycznych z wykorzystaniem sztucznych sieci neuronowych. 38. Wybrane obszary wykorzystania sztucznej inteligencji w sterowaniu ruchem źródeł energii małej mocy. 39. Influence of pulse coulped neural network initialisation on classification tasks. 40. Modelowanie zjawisk za pomocą sieci neuronowych. 41. Security analysis of a neural network-based encryption system. 42. Analiza predyspozycji zawodowych z wykorzystaniem modelu na bazie logiki rozmytej. 43. Wykorzystanie systemów rozmytych w procesie wspomagania e-rekrutacji. 44. Praktyka informacjami a innowacyjność technologiczna małych i średnich przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-7526-700-6
1. Wpływ postaw na podejmowanie decyzji w organizacji; 2. Etos pracy Polaków; 3. Elastyczność zawodowa Polaków jako determinanta decyzji zatrudnieniowych; 4. Organizacyjne uwarunkowania zaangażowania; 5. Paradygmat człowieka usatysfakcjonowanego w polskich realiach; 6. Skłonność polaków do współrządzenia zakładem pracy; 7. Postawy Polaków wobec autorytetu w relacjach zawodowych; 8. Oczekiwania bezrobotnej młodzieży wobec przyszłej pacy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing ; Zeszyt 6-2/2004)
1. Sekurytyzacja - przyszłościowa metoda finansowania przedsiębiorstwa, 2. Badania skuteczności public relations, 3. Wykorzystanie baz wiedzy w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników dla poprawy jakości usług hotelarskich, 5. Modelowanie procesów dla ograniczenia poziomu niezgodności na przykładzie odlewni, 6. System zarządzania środowiskowego elementem poprawy konkurencyjności firmy, 7. Ocena systemu zarządzania jakością w przemyśle materiałów budowlanych, 8. Analiza poziomu jakości wyrobów odlewanych, 9. Zarządzanie czasem pracy maszyn w ramach TPM,
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87133-64-7
1. Wirtualna organizacja działań w rozwoju technologii społeczeństwa informacyjnego, 2.Wybrnae problemy wyzwań, szans i ograniczeń, 3. Podstawy informacyjne i obliczeniowe inteligentnych metod komputerowych, 4. Środowisko informacyjne organizacji wirtualnej, 5. Centra danych i zarządzanie informacją, 6. Wybrane badania przedmiotowe i rozwiązania eksperymentalne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
Lokalizacja w offshoringu usług / Radosław Malik. - Warszawa : CeDeWu , 2016. - 236 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7556-856-1
1. Wprowadzenie do offshoringu i lokalizacji działalności gospodarczej; 2. Współczesne uwarunkowania offshoringu usług biznesowych; 3. Przemiany w wykorzystaniu zagranicznych lokalizacji przez korporacje; 4. Analiza walorów lokalizacji w offshoringu usług biznesowych; 5. Charakterystyka gospodarek goszczących przenoszone usługi biznesowe; 6. Polska jako rynek offshoringu usług biznesowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88469-62-2
Cz. I Wpływ technologii informacyjnej na współczesne procesy zarządzania : 1. Strategia informacyjna przedsiębiorstwa - istota, cele i zadania, 2. Rola zasobów informacyjnych w dynamice przedsiębiorstwa, 3. System zarządzania bazą danych elementem integrującym współczesne organizacje, 4. Wpływ technologii informacyjnej na funkcjonowanie jednostek w systemach franchisingowych, 5. Architektura wirtualnych branżowych systemów wspomagania decyzji, 6. Specyfika wirtualnego outsourcingu informatycznego, 7. Sieci neuronowe jako alternatywne narzędzie prognostyczne w przedsiębiorstwie, 8. Arkusz kalkulacyjny jako narzędzie symulacji próbki z populacji, 9. Technologie informatyczne umożliwiające komunikację w korporacjach na szczeblach Rad Nadzorczych, 10. Wybrane źródła konkurencyjnej przewagi przedsiębiorstwa w przestrzeni Internetowej. Cz. II Zarządzanie informacją i wiedzą : 11. Technologie sieciowe i elektroniczna wymiana danych (EDI) jako narzędzia wspomagające obieg dokumentów księgowych w przedsiębiorstwie , 12. Pakiety oprogramowania służące weryfikacji wiedzy analizujące wypowiedzi otwarte, 15. Znaczenie systemów informacyjnych w łańcuchu wartości uczelni wyższej, 16. Standardy wymiany informacji naukowej w Internecie. Cz. III Teoria i praktyka projektowania, wdrażania i eksploatacji systemów informatycznych zarządzania : 17. Proces Tworzenia systemu klasy ERP na przykładzie metodyki BPSC S.A., 18. Wpływ elastycznego oprogramowania SIZ na proces wdrażania i eksploatację, 19 .Integracja sieciowa systemów informatycznych. Analiza wybranych rozwiązań modelowych, 20. Próba klasyfikacji informatycznych systemów budżetowania firm, 21. Specyfikacja wdrażania współczesnych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie projektami, 22.Integracja procesowa w projektowania systemów zintegrowanych klasy ERPII w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw SCM. Cz. IV Kierunki zmian w metodach i technikach nauczania informatyki ekonomicznej : 23. Kierunki kształcenia przyszłych menedżerów informacji w szkolnictwie wyższym, 24. Nauczanie informatyki ekonomicznej dla inżynierów, 25. Klasyfikacja pojęć obszaru distance laerning, 26. Analiza szans oraz zagrożeń związanych z wykorzystaniem Internetu w edukacji, 27. Rola portalu edukacyjnego w procesie nauczania, 28. Idea OpenSource w procesie edukacji na uczelni wyższej, 29. Zastosowanie systemów wnioskujących przez przypadki w inteligentnych systemach autorskich
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Temat: Szkolnictwo wyższe - marketing ; Turystyka - marketing - Ukraina ; Informcja turystyczna - organizacja - Ukraina ; Satysfakcja zawodowa ; Przedsiębiorstwa małe i średnie - polityka - kadry ; Przedsiębiorstwo komunalne - a kadry - zarządzanie ; Motywacja pracy - organizacja - zarządzanie ; Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa - przedsiębiorstwo - zarządzanie ; Społeczna odpowiedzialność biznesu ; Kadry - odpowiedzialność społeczna ; Zarządzanie kryzysowe - samorząd - Polska ; Zarządzanie wiedzą - metody ; Sektor publiczny - innowacje - zarządzanie ; Budżety obywatelskie - organizacja - prawo ; Samorząd terytorialny - a budżety obywatelskie ; Klastry (ekon.) - a przedsiębiorstwo ; Klastry (ekon.) - innowacje ; Współpraca gospodarcza - a sieci innowacji ; Ubezpieczenia - a innowacje - organizacja ; Ubezpieczenia - konkurencyjność ; Studenci - jakość życia - Katowice ; Studenci - jakość życia - Polska ; Studenci - image - Polska ; Przedsiębiorstwo - wartość ekonomiczna ; Górnictwo - reforma - Polska ; Zaufanie - a przedsiębiorstwo wirtualne - stosowanie ; Przedsiębiorstwo wirtualne - a zarządzanie zaufaniem ; Gry komputerowe - a promocja handlowa - stosowanie ; Second Life ; Gry komputerowe - product placement ; Nieruchomości - wycena - prawo - Polska ; Operat szacunkowy - organizacja - prawo ; Rzeczoznawcy majątkowi ; Katowice (woj. śląskie) - wizerunek miasta ; Śląskie, województwo (od 1999) - szkolnictwo wyższe - organizacja ; Artykuł z czasopisma
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 83-89355-84-1
Cz. I Rynek pracy i stosunki przemysłowe w procesie integracji europejskiej: Europejska strategia zatrudnienia a aktywna polityka rynku pracy; Wspólnotowe ramy instytucjonalne działań na polskim rynku pracy; HRM a zbiorowe stosunki w procesie przemian; Współpraca i zaangażowanie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi - stosunki przemysłowe w okresie przemian; Przeciwdziałanie dyskryminacji w zatrudnieniu. Rzeczywistość polska a standardy europejskie; Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy - doświadczenia wybranych krajów Unii Europejskiej oraz praktyczne wskazówki dla polskich pracodawców; Doświadczenia europejskie a rozwój partycypacji pracowniczej w Polsce; Pracownik upodmiotowiony - partner społecznie odpowiedzialny; Bezrobocie wśród ludzi młodych i jego wpływ na motywację do działań; Wspomaganie studenckiej przedsiębiorczości: perspektywa europejska; Aktywna polityka rynku pracy w krajach Unii Europejskiej. Ewolucja koncepcji - instrumenty i finansowanie; Wczesna identyfikacja osób zagrożonych długookresowym bezrobociem w krajach Unii Europejskiej; Deregulacja rynku pracy jako sposób ograniczania bezrobocia; Między rynkiem pracy a konkurencyjnym rynkiem przedsiębiorstw; Rynek pracy jako uwarunkowanie zarządzania kapitałem ludzkim; Koszty kształcenia w państwowych szkołach wyższych w Polsce w latach 1997-2002. Cz. II Strategie i metody zarządzania kapitałem ludzkim: Problemy kształtowania polityki personalnej w grupach kapitałowych; Marketing personalny - logistyka personalna (nowe trendy ZZL); Zarządzanie personelem w projektach; Różnorodność kulturowa a budowanie zaufania w organizacji; Doświadczenia firm amerykańskich w zarządzaniu różnorodnością i uwagi na temat możliwości wykorzystania ich w warunkach polskich; Zróżnicowanie kultur narodowych a systemy wynagrodzeń w wybranych krajach Unii Europejskiej; Wynagrodzenia w spółkach z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce (na przykładzie podmiotów z Listy 500); Wynagrodzenia jako instrument zarządzania strategicznego w dużych przedsiębiorstwach przemysłowych; Kształtowanie kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach produkcyjnych w świetle badań; Kultura narodowa a profil przywódcy w wybranych krajach europejskich; Doskonalenie menedżerów w organizacji; Kapitał ludzki w procesie zarządzanie wiedzą - doświadczenia europejskich organizacji; Zarządzanie wiedzą a psychomanipulacja w przedsiębiorstwach polskich i francuskich; Nowe tendencje w kształtowaniu rozwoju zawodowego pracowników wobec integracji Polski z Unią Europejską; Zarządzanie kompetencjami w praktyce; Wykorzystanie coachingu w zarządzaniu rozwojem zawodowym pracowników; Zmiana w organizacji - w kierunku organizacji uczącej się; Zastosowanie analizy "5 sił Portera" do tworzenia strategii personalnej; Koherencja strategii personalnych i marketingowych w warunkach umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw; Motywowanie pracowników w warunkach niepewności zatrudnienia; Proces motywowania w przedsiębiorstwach - przesłanki i kierunki zmian; Ocenianie motywacji pracowników i satysfakcji z pracy. Analiza przypadku; Oceniani pracowników - problemy i wyzwania w świetle integracji Polski z Unią Europejską; Praktyka pozyskiwania kadry kierowniczej do przedsiębiorstw międzynarodowych; Komunikacja transkoporacyjna i jej główne determinanty; Doskonalenie warunków pracy jako długofalowa inwestycja w potencjał społeczny firmy; Doświadczenia europejskie w obszarze ZZL w procesie restrukturyzacji; Wykorzystanie audytu wiedzy w restrukturyzacji zatrudnienia; Wewnętrzny kontekst zarządzania zasobami ludzkimi w procesach międzynarodowych fuzji i przejęć.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again