Form of Work
Książki
(49)
Status
only on-site
(45)
available
(28)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(46)
Author
Chodyński Andrzej
(5)
Huczek Marian
(4)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Bogdanienko Jerzy
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Morawski Mieczysław
(2)
Smolarek Małgorzata
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bochniarz Paweł
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chovancová Miloslava
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Cichy Janusz
(1)
Davenport Thomas H
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobija Dorota
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Evans Christina
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Goliński Jan
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Gugała Krzysztof
(1)
Herman Andrzej
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Janusz Anna
(1)
Jelonek Dorota
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kacak Iwona
(1)
Kamiński Marek B
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kobyłko Grzegorz
(1)
Kocot Maria
(1)
Kopel Jerzy
(1)
Koprowska Dorota
(1)
Kostera Monika
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Kotelska Jolanta
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Krupa Kazimierz
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kuzel Marcin
(1)
Kwarcińska Beata
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malik Radosław
(1)
Margoński Marek
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Nowicki Adam
(1)
Olczak Artur
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Parvazník Ján
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pierzchała Ewa
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Pochopień Jolanta
(1)
Pocztowski Aleksy
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Regulski Lech
(1)
Rosa Kacper
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Siekański Krzysztof
(1)
Skórska Anna
(1)
Sobczak Iwona
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Stabryła Adam
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(42)
Country
Poland
(49)
Language
Polish
(49)
Subject
Zarządzanie wiedzą
(43)
Przedsiębiorstwo
(35)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(14)
Zarządzanie
(10)
Gospodarka oparta na wiedzy
(7)
Kadry
(7)
Organizacja ucząca się
(7)
Innowacje
(6)
Organizacja
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Menedżerowie
(5)
Globalizacja
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Baza danych
(3)
Informatyka
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Decyzje
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Inwestycje
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Poradnictwo
(2)
Praca
(2)
Przedsiebiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Rynek pracy
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Wiedza
(2)
Algorytmy
(1)
Benchmarking
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Czas
(1)
Czas pracy
(1)
Etyka społeczna
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Farmacja
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Innowacyjność
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Intuicja
(1)
Jakość
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Kapitał intelektualny przesiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kariera
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kryzys gospodarczy 2008+
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka*
(1)
Marketing
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Multimedia
(1)
Młodzież
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Nieruchomości
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Ochrona środowiska -- zarządzanie
(1)
Odlewnictwo
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Offshoring
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Parki technologiczne
(1)
Pieniądz
(1)
Postawy
(1)
Pracownicy umysłowi
(1)
Prakseologia
(1)
Produkt*
(1)
Projektowanie - metody
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Subject: place
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma
(1)
57 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7011-861-7
Cz.I Wiedza w przedsiębiorstwie sieciowym: 1. Ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, 2. Drgająca gospodarka, 3. Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, 4. Dryfowanie przedsiębiorstw ku gospodarce sieciowej, 5. Kreowanie wartości w układach sieciowych, 6. Marketing sieciowy, 7. Pracownicy i agenci wiedzy, 8. Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit. Cz.II Metody wizualizacji, kompozycji i dyfuzji wiedzy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Pedagogiki Pracy - red. nauk. Henryk Bednarczyk ; t. 181)
ISBN: 978-83-7204-705-2
Przedsiębiorczość w sieci - transfer wiedzy - historia sukcesu: 1. Mikroprzedsiębiorstwa w gospodarce; 2. Innowacyjny model transferu wiedzy z wykorzystaniem technologii informatycznych do mikroprzedsiębiorstw; 3. Literatura; 4. Załączniki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie wiedzą)
ISBN: 83-89437-08-2
R.I Kapitał intelektualny jako podstawa nowego paradygmatu gospodarowania, R.2 teoria rachunkowości a zagadnienia pomiaru i sprawozdawczości wartości intelektualnych, R.3 modele pomiaru indywidualnego kapitału ludzkiego, R.4 W kierunku standardów rachunkowości zasobów ludzkich i kapitału intelektualnego.
teorii ekonomii, 2.Podejście badawcze do kapitału int elektualnego, 3.Możliwości pomiaru kapitału intelektua lnego w tradycyjnych systemach rachunkowości, 4.Wpływ kapitału intelektualnego na wzrost firmy - rezultaty b adań empirycznych. R.II Teoria rachunkowości a zagadnienia pomiaru i spra wozdawczości wartości intelektualnych. R.III Modele pomiaru idywidualnego kapitału ludzkiego. R.IV W kierunku standartów rachunkowości zsobów ludzki ch i kapitału intelektualnego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7338-189-6
1. Wybrane determinanty generujące zmiany w przedsiębiorstwach ery informacji, 2. Ewolucja systemów informatycznych i aspekty bezpiecznego przetwarzania. Metoda TISM, 3. Zmiany organizacyjne i ich podział. Organizacje uczące się, 4. Wybrane aspekty projektowania zmian, 5. Zarządzanie wiedzą skutecznie ułatwia implementacje zmian organizacyjnych, 6. Teoretyczne oraz praktyczne aspekty wdrażania zmian organizacyjnych i systemów informatycznych klasy ESI. Model MPWSI, 7. Audyt i implikacje wdrożenia systemów informatycznych oraz badanie skutków ekonomicznych zmian organizacyjnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7378-212-5
R.1 Przewaga konkurencyjna; R.2 Wiedza jako źródło przewagi konkurencyjnej; R.3 Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.4 Problematyka pomiaru kapitału intelektualnego w literaturze przedmiotu; R.5 Podstawowy model pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa; R.6 Dodatkowe kryteria pomiaru kapitału intelektualnego przedsiębiorstw w wybranych sektorach; R.7 Znaczenie kapitału intelektualnego dla uczelni wyższych. Analiza rankingów szkół wyższych; R.8 Kryteria pomiaru kapitału intelektualnego wyższych uczelni o profilu ekonomicznym w Polsce wynikające z uwarunkowań sektorowych; R.9 Pomiar kapitału intelektualnego Szkoły Głównej Handlowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-327-0
Część I: Koncepcja badania. 1. Sformułowanie problemu badawczego. 2. Model badawczy i hipotezy. 3. Metoda badawcza. Część II: Wyniki badania empirycznego. 1. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę. 2. Orientacja przedsiębiorstw na wiedzę. 3. Poziom orientacji menedżerów a poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę. 4. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw. 5. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonoimczne. 6. Poziomy orientacji nenedżerów na wiedzę oraz poziomy orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w segmentach przedsiębiorstw a wyniki ekonomiczne. 7. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w wyróżnionych zakresach a wyniki ekonomiczne. 8. Struktura orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonomiczne. 9. Łączna orientacja menedżerów i przedsiębiorstw na wiedzę. Część III: Interpretacja wyników badania empirycznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7644-048-4
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-291-5
1. Nowe czynniki przewagi konkurencyjnej. 2. Międzynarodowa współpraca przedsiębiorstw w warunkach globalnych. 3. Restrukturyzacja jako czynnik budowania przewagi konkurencyjnej. 4. Znaczenie zarządzania wiedzą i kreowania nowych produktów dla podnoszenia konkurencyjności. 5. Logistyka jako czynnik zwiększania konkurencyjności. 6. Dostosowania rozwojowe przedsiębiorstw farmaceutycznych w warunkach globalnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1575-4
Cz. I Zarządzanie wiedzą jako strategiczne wyzwanie dla działu zasobów ludzkich 1. Zmiany w świecie biznesu wymuszające zarządzanie wiedzą, 2. Awans działu kadr za szczebla operacyjnego na strategiczny, 3. Jak wykształcić kulturą podporządkowaną wiedzy. Cz. II Budowanie kultury podporządkowanej wiedzy: 4. Struktura, funkcje i zakres obowiązków w kulturze podporządkowanej wiedzy, 5. Rola działu zasobów ludzkich w budowaniu kultury podporządkowanej wiedzy, 6. Nauka od nowa, 7. Co motywuje pracowników umysłowych do nauki?, 8. Nauka i praca we wspólnotach praktyków. Cz. III Zwiększenie umiejętności i wiarygodności działu zasobów ludzkich w zakresie zarządzania wiedzą: 9. Dostosowanie zarządzania zasobami ludzkimi do zarządzania wiedzą, 10. Dowiedz się, co wiesz: język i narzędzia do tworzenia mapy wiedzy, 11. Kompletowanie własnego zestawu narzędzi zarządzania wiedzą, 12. Jak mądrze wykorzystać technologię
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14142-5
1. Otoczenie biznesu, czyli niepewność uogólniona, 2. Raj utracony: sprawne zarządzanie, efektywna organizacja, 3. Wyzwania przełomu, 4. Zarządzanie wiedzą, 5. Zarządzanie dynamiczne, 6. Budowa potencjału społecznego, 7. Przedsiębiorczość, 8. Zarządzanie międzykulturowe
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospsodarki Narodowej / Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej ; T.89)
Wstęp; 1. Rola zarządzania wiedzą w gospodarce; 2. Cechy współczesnych systemów zarządzania wiedzą - wiedza, innowacje a kluczowe kompetencje firmy; 3. Uwarunkowania zastosowania systemów zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu; 4. Dostępność nowoczesnych systemów zarządzania wiedzą - rynek polski na tle UE; 5. Wpływ handlu elektronicznego na budowanie długookresowych relacji partnerskich między podmiotami gospodarczymi; 6. Charakter współzależności efektywności przedsiębiorstw z inwestycjami w zaawansowane technologie wspomagające i instytucjonalizujące współpracę z partnerami handlowymi; 7. Przykłady przedsiębiorstw i jednostek badawczo-rozwojowych stosujących systemy zarządzania wiedzą - sprawozdanie z badań empirycznych; 8. Programy Unii Europejskiej źródłem finansowania działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwie; 9. Rola informacji w świadomości polskich przedsiębiorstw sektora MSP; 10. Badanie kapitału intelektualnego polskich MSP.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zarządzanie wiedzą i innowacjami / Jerzy Baruk. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2006. - 407 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-744-406-7
1. Wiedza i zarządzanie wiedzą. 2. Działalność badawczo- rozwojowa jako źródło wiedzy. 3. Wiedza, kreatywność, działalność innowacyjna. 4. Zarządzanie działalnością innowacyjną. 5. Zarządzanie ukierunkowane na rozwój pracowników. 6. Istota kapitału intelektualnego i jego struktura. 7. Odnawianie modelu działalności przedsiębiorstwa szansą na sukces. 8. Organizacyjne aspekty zarządzania działalnością innowacyjną w przedsiębiorstwie. 9. Problem czasu w tworzeniu innowacji i jej komercjalizacji. 10. Innowacyjność polskich i unijnych przedsiębiorstw oraz jej utrudnienia. 11. Znaczenie innowacji w przedsiębiorstwach państw członkowskich byłej 15 Unii Europejskiej. 12. Czynniki kształtujące silne i słabe strony przedsiębiorstw państw członkowskich dawnej 15 UE w zakresie innowacji. 13. Szkolenie i edukacja instrumentami wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw funkcjonujących w byłej 15 Unii Europejskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7378-148-X
1. Zarys koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji, 2. Proces innowacji produktu, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 4. Badania organizacji amerykańskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 5. Badania organizacji polskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 6. Dalsze kierunki rozwoju zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14821-8
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2011)
1. The Concept of the Holistic Management as a New spproach In the Theory of Management; 2. Building a strong brand to support company competitiveness; 3. Kultura organizacyjna organizacji; 4. Zarządzanie wiedzą w świetle socjologicznych determinantów; 5. The restriction of the gap in educational activites (on the example of courses for holiday camp cansellors- legal aspect); 6. Kooperencja szkół wyższych; 7. Zarządzanie funkcjami lasu w kontekście społecznych preferencji odnośnie do korzystania z zasobów leśnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7405-188-4
1. Ewolucja nauk o zarządzaniu. 2. Funkcje zarządzania. 3. Organizacja i struktury organizacyjne. 4. Zachowania w organizacji. 5. Zarządzanie strategiczne. 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 7. Zarządzanie wiedzą. 8. Zarządzanie jakością. 9. Zarządzanie międzynarodowe. 10. Przedsiębiorczość w zarządzaniu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-789-0
1. Zarządzanie wiedzą w rozwoju przedsiębiorstwa, 2. Wiedza i kompetencje a proces uczenia się organizacji, 3. Strategie zarządzania wiedzą oparte o kapitał intelektualny, 4. Rozwój przedsiębiorstwa oparty o czynnik ekologiczny, 5. Rozwój przedsiębiorstwa oparty o kompetencje ekologiczne a zarządzanie wiedzą
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89437-49-X
Przedsiębiorczość intelektualna dla trwałego rozwoju - witamy w kawiarni wiedzy; Rozpoznawanie instytucjonalych i informacyjnych barier przedsiębiorczości intelektualnej; Przedsiębiorczość intelektualna dla przeskakiwania etapów rozwoju w krajach rozwijających się. Znaczenie wiedzy technicznej; Anioły biznesu - tworzenie przedsiębiorczego kapitału intelektualnego; znaczenie czynnika "pomiędzy" w przedsiębiorczości intelektualnej; Twórczość i innowacje; O modelu kształtowania Przedsiębiorców intelektualnych; Innowacja technologiczna i przedsiębiorczość intelektualna - wyzwania dla instytucji szkolnictwa wyższego w krajach rozwijających się; Kształcenie przedsiębiorców w Stanach Zjednoczonych; Przedsiębiorczość intelektualna w edukacji menedżerskie - przekształcanie przekazujących wiedzę w instytucjonalnych przedsiębiorców; Podejmowanie decyzji zarządczych w epoce Przedsiębiorczości intelektualnej; Przedsiębiorczość intelektualna i kamień filozoficzny; Nowe produkty intelektualne - przyszłość ukraińskiej gospodarki; Przedsiębiorczość intelektualna na Łotwie; Sposoby kształtowania kapitału intelektualnego - geneza i rozwój wiedzy tworzącej bogactwo w przedsiębiorczych umysłach; Absolwenci francuskich Grnades Ecoles d`Ingenieurs - świetlana przyszłość dla przedsiębiorców intelektualnych?; Nowa wizja nauczania i uczenia się - Niebo na Ziemi
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87256-85-4
Rozdział I: Wybrane elementy zarządzania strategicznego w MŚP. Proces budowy strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Innowacyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw; Procesy koncentracji a strategie małych i średnich przedsiębiorstw w przemyśle mleczarskim w Polsce. Rozdział II: Czynniki poprawy konkurencyjności MŚP. Zarządzanie technologiczne podstawą osiągania przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; Wzrost konkurencyjności polskich małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) poprzez programy Unii Europejskiej skierowane na rozwój zasobów ludzkich; Strategie konkurencji sektora małych i średnich przedsiębiorstw; Inwestycje jako źródło przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw. Rozdział III: Instrumenty rozwoju MŚP. Dynamika i struktura MŚP - pierwsze doświadczenia w UE; Analiza sytuacji małych i średnich przedsiębiorstw w latach 2000-2005 w świetle wskaźników Urzędu Skarbowego w Otwocku; Działania samorządu powiatowego stymulujące rozwój przedsiębiorstw w powiecie otwockim; Instrumenty na rynku pracy wspierające małe i średnie przedsiębiorstwa w powiecie otwockim w świetle ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; Rynek pracy i sytuacja gospodarcza w Otwocku w opiniach właścicieli małych firm - założenia badawcze. Rozdział IV: Charakterystyka programów pomocowych. Pomoc strukturalna organizacjom pozarządowym z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; Zintegrowany program operacyjny rozwoju regionalnego na lata 2004-2006 na tle pomocy publicznej; Polityka wspierania MŚP w krajach Unii Europejskiej i na świecie ze szczególnym uwzględnieniem pomocy publicznej. Rozdział V: Warunki rozwoju MŚP - studia przypadków. Rozwój średniego przedsiębiorstwa w trudnym okresie gospodarki rynkowej - studium przypadku; Dynamika rozwoju gospodarki lokalnej z perspektywy marketingu i aktywności reklamowej; Źródła finansowania innowacji w małych i średnich przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem funduszy Unii Europejskiej; Kredyt jako źródło finansowania rozwoju średnich i małych przedsiębiorstw na przykładzie Siedlec w latach 2000-2004; Badania statystyczne w małych i średnich przedsiębiorstwach. Rozdział VI: Doświadczenia zagraniczne. Włoski model "lidera" w rozwoju drobnej przedsiębiorczości w Polsce; Polityka gospodarcza rządu japońskiego wobec sektora małych przedsiębiorstw w okresie powojennej restrukturyzacji gospodarki - jej efekty dla likwidacji bezrobocia i stymulacji wzrostu dochodu narodowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89275-52-X
1. Wpływ gospodarki opartej na wiedzy na rozwój przedsiębiorstw: Organizacja wirtualna jako nowoczesna forma modelu biznesowego w warunkach gospodarki opartej na wiedzy i globalizacji; Zarządzanie wiedzą w małych i średnich przedsiębiorstwach; Czy wiedza jest elementem kapitału przedsiębiorstwa i wyznacznikiem jego wartości?; Wiedza jako zasób strategiczny w zarządzaniu przedsiębiorstwem; The diffusion of knowledge management practises in turkish private sector (tps): a literature review; Knowledge and management wn Enterprise; Reengineering źródłem innowacji w przedsiębiorstwie; 2.Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach. Problematyka oceny zasobów niematerialnych małych i średnich przedsiębiorstw - badania własne; Wykorzystanie elementów zarządzanie wiedzą w hotelarstwie; Zarządzanie wiedzą w firmach branży motoryzacyjnej - badania własne; Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem przemysłowym na przykładzie odlewni żeliwa; Zarządzanie wiedzą a jakość procesów w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw branży odlewniczej; Zarządzanie wiedzą a doskonalenie jakości; Competitive inteligence - part of knowledge management or new marketing; cooperative management of Small and Medium Enterprises; Zarządzanie wiedzą - kluczowe zagadnienia dla rozwoju organizacji; 3. Edukacja, wiedza, zmiany postaw ludzi w organizacjach; Wiedza - strategiczny zasób organizacji a rozwój kadr menedżerskich; W trosce o edukację. Polityka lokalnego rynku pracy wobec zagrożenia wykluczeniem społecznym na przykładzie Bielska-Białej; Przemiany systemu szkolnictwa wyższego w dobie zarządzanie wiedzą; System edukacji i szkoleń wobec zarządzania wiedzą w organizacji; Znaczenie internal relations w zarządzaniu przedsiębiorstwem opartym na wiedzy (zarys problematyki); Integracja emocjonalna warunkiem funkcjonowania biblioteki jako organizacji opartej na wiedzy; Zasoby i wiedza w organizacji w perspektywie zagrożeń korupcyjnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again