Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(174)
IBUK Libra
(15)
ebookpoint BIBLIO
(10)
Forma i typ
Książki
(165)
Publikacje naukowe
(29)
E-booki
(25)
Publikacje fachowe
(14)
Czasopisma
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(143)
dostępne
(116)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(120)
Czytelnia
(143)
Autor
Chodyński Andrzej
(10)
Huczek Marian (1939-2023)
(9)
Bakonyi Jadwiga
(5)
Kiełtyka Leszek
(4)
Koźmiński Andrzej K
(4)
Perechuda Kazimierz
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Borkowski Stanisław
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(3)
Grudzewski Wiesław M
(3)
Głodek Paweł
(3)
Jabłoński Adam
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Jemielniak Dariusz
(3)
Jeziorski Leopold
(3)
Kwiatkowski Stefan
(3)
Kwieciński Mirosław
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Morawski Mieczysław
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Skórska Anna
(3)
Wiśniewska Magdalena
(3)
Wnuk Jan
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Brdulak Jakub J
(2)
Chovancová Miloslava
(2)
Fazlagić Jan
(2)
Galata Stanisław
(2)
Gierszewska Grażyna
(2)
Gołuchowski Jerzy
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Howaniec Honorata
(2)
Huczek Antoni
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Janusz Anna
(2)
Jawor-Joniewicz Anna
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kordel Piotr
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Materska Katarzyna
(2)
Merski Janusz
(2)
Motnyk Marcin
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Niemczyk Anna
(2)
Nogalski Bogdan
(2)
Owoc Mieczysław L
(2)
Paliszkiewicz Joanna Olga
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Rosak Joanna
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Selejdak Jacek
(2)
Sosnowska Alicja
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Wachowiak Piotr
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Warwas Izabela
(2)
Wawrzyniak Bogdan
(2)
Wiktorowicz Justyna
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Zaremba-Warnke Sabina
(2)
Zimniewicz Kazimierz
(2)
Ziółkowska Bogusława
(2)
Abramowicz Witold
(1)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Aluchna Maria
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Babik Wiesław (1956- )
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bobińska Krystyna
(1)
Bochniarz Paweł
(1)
Bogusz Marta
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Buszko Andrzej
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(126)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(199)
Język
polski
(199)
Temat
Zarządzanie wiedzą
(148)
Przedsiębiorstwo
(67)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(38)
Gospodarka oparta na wiedzy
(35)
Organizacja ucząca się
(30)
Kadry
(29)
Zarządzanie
(29)
Innowacje
(26)
Organizacja
(17)
Menedżerowie
(14)
Systemy informatyczne zarządzania
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Wiedza
(12)
Kultura organizacyjna
(10)
Społeczeństwo informacyjne
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Motywacja pracy
(9)
Informacja dla zarządzania
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Globalizacja
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(7)
Szkolnictwo wyższe
(7)
Handel elektroniczny
(6)
Informacja
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Systemy informatyczne
(6)
Baza danych
(5)
Benchmarking
(5)
Gospodarka
(5)
Informacja gospodarcza
(5)
Informatyka
(5)
Internet
(5)
Konkurencyjność
(5)
Outsourcing
(5)
Systemy informacyjne
(5)
Zatrudnienie
(5)
Decyzje
(4)
Informacja naukowa
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Logistyka
(4)
Motywacja
(4)
Praca
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Płaca
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Inteligencja sztuczna
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing
(3)
Ocena pracowników
(3)
Poradnictwo
(3)
Pracownicy wiedzy
(3)
Produkcja
(3)
Rynek pracy
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sektor publiczny
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Administracja publiczna
(2)
Badania marketingowe
(2)
Banki
(2)
Etyka biznesu
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Infobrokerzy
(2)
Inwestycje
(2)
Kariera
(2)
Konflikt
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Model biznesowy
(2)
Multimedia
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Organizacje
(2)
Polityka zatrudnienia
(2)
Polska
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo budowlane
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przemysły kreatywne
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia pracy
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Siła robocza
(2)
Społeczeństwo
(2)
Społeczeństwo otwarte
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Systemy informacyjne zarządzania
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Służba zdrowia
(2)
Temat: czas
2001-
(21)
1989-2000
(7)
1901-2000
(6)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(20)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czechy
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(25)
Opracowanie
(18)
Czasopismo naukowe
(9)
Podręcznik
(7)
Materiały konferencyjne
(6)
Case study (studium przypadku)
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Monografia
(4)
Poradnik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Przegląd literatury
(1)
Raport z badań
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(56)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(38)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Nauka i badania
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Psychologia
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
199 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Szanse i zagrożenia związane z zarządzaniem sztuczną inteligencją na przykładzie zastosowania chatbotów w wybranych bankach w Polsce; Dojrzałość organizacyjna w krytycznym przeglądzie literatury; Zmiany na rynku przestrzeni coworkingowych w Polsce na przestrzeni lat 2016–2021; System ratownictwa medycznego w Polsce jako system logistyczny – struktura i wyzwania; Faktura jako dowód prawa do odliczenia przez podatnika ulgi na złe długi; Zarządzanie wiedzą w procesie onboardingu; Przywództwo transformacyjne a satysfakcja z pracy w sektorze hotelarsko-gastronomiczno-turystycznym w czasie pandemii COVID-19; Projekt systemu budżetowania sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, oparty na usługach chmury obliczeniowej Microsoft Azure – studium przypadku; Wpływ percepcji na zarządzanie organizacją – metodyczny przegląd literatury; Zarządzanie dobrostanem pracowniczym w organizacji; Rola instytucji otoczenia biznesu województwa śląskiego w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw z sektora MŚP; Wykluczenie cyfrowe w kontekście pandemii COVID-19: wprowadzenie do zagadnienia; Metody zarządzania wiedzą ukrytą pracowników z długim stażem naukowym na przykładzie instytucji naukowych zajmujących się budownictwem. Założenia wstępne; Model kompetencji dyrektora szkoły podstawowej; Model architektury systemu zarządzania talentami w organizacji; Porównanie holakracji z innymi strukturami organizacyjnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wirtualna organizacja działań w rozwoju technologii społeczeństwa informacyjnego, 2.Wybrnae problemy wyzwań, szans i ograniczeń, 3. Podstawy informacyjne i obliczeniowe inteligentnych metod komputerowych, 4. Środowisko informacyjne organizacji wirtualnej, 5. Centra danych i zarządzanie informacją, 6. Wybrane badania przedmiotowe i rozwiązania eksperymentalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedsiębiorczość intelektualna dla trwałego rozwoju - witamy w kawiarni wiedzy; Rozpoznawanie instytucjonalych i informacyjnych barier przedsiębiorczości intelektualnej; Przedsiębiorczość intelektualna dla przeskakiwania etapów rozwoju w krajach rozwijających się. Znaczenie wiedzy technicznej; Anioły biznesu - tworzenie przedsiębiorczego kapitału intelektualnego; znaczenie czynnika "pomiędzy" w przedsiębiorczości intelektualnej; Twórczość i innowacje; O modelu kształtowania Przedsiębiorców intelektualnych; Innowacja technologiczna i przedsiębiorczość intelektualna - wyzwania dla instytucji szkolnictwa wyższego w krajach rozwijających się; Kształcenie przedsiębiorców w Stanach Zjednoczonych; Przedsiębiorczość intelektualna w edukacji menedżerskie - przekształcanie przekazujących wiedzę w instytucjonalnych przedsiębiorców; Podejmowanie decyzji zarządczych w epoce Przedsiębiorczości intelektualnej; Przedsiębiorczość intelektualna i kamień filozoficzny; Nowe produkty intelektualne - przyszłość ukraińskiej gospodarki; Przedsiębiorczość intelektualna na Łotwie; Sposoby kształtowania kapitału intelektualnego - geneza i rozwój wiedzy tworzącej bogactwo w przedsiębiorczych umysłach; Absolwenci francuskich Grnades Ecoles d`Ingenieurs - świetlana przyszłość dla przedsiębiorców intelektualnych?; Nowa wizja nauczania i uczenia się - Niebo na Ziemi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwerystetu Jagiellońskiego ; Z.81)
1. Pojęcie know-how i niektóre problemy terminologiczne; 2. Nabycie prawa do tajemnicy przedsiębiorstwa, 3. Sfera bezprawnego i dozwolonego korzystania z cudzych tajemnic przedsiębiorstwa (know-how), 4. Pracowniczy i nie pracowniczy obowiązek zachowania tajemnicy przedsiębiorstwa (know-how), 5. Sytuacja prawna dysponenta know-how, 6. Wyjawienie tajemnic przedsiębiorstwa (know-how) organom władzy publicznej, 7. Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
1. Czym jest kapitał ludzki?, 2. Zarządzanie kapitałem ludzkim w ujęciu strategicznym, 3. Budowanie kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa, 4. Ryzyko w inwestycjach w kapitał ludzki, 5. Efektywność inwestycji w kapitał ludzki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Europejskie determinanty procesów integracji przepływu informacji. 1. Osobowy charakter europejskiego zgrupowania interesów gospodarczych jako formy międzynarodowej współpracy przedsiębiorców. 2. Spółka europejska jako forma działalności gospodarczej Unii. 3. Modelowe reguły informowania i konsultacji pracowników spółki europejskiej ważnym narzędziem zarządzania w UE. 4. Systemy informatyczne w zarządzaniu a pozyskiwanie wiedzy w warunkach procesu globalizacji i integracji europejskiej. 5. Foresight i benchmarking jako narzędzia wywiadowcze wykorzystywane w kreowaniu polityki rozwoju regionów europejskich. 6. Wykorzystanie technologii informacji i komunikacji w samorządach. 7. Komunikacja w systemie nadzoru właścicielskiego. Część II: Bezpieczeństwo jako fundamentalny komponent współczesnego biznesu. 8. Społeczno-polityczne uwarunkowania współpracy subregionalnej na rzecz bezpieczeństwa. Przykład Polski. 9. Bezpieczeństwo informacji w handlu elektronicznym. 10 System wczesnego ostrzegania jako informacyjne wsparcie decyzji strategicznych. 11. Rezerwy jako narzędzie obrony przedsiębiorstwa przed zagrożeniem. 12. Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie napadu rabunkowego na bank. Część III: Rola informacji w wybranych dziedzinach praktyki gospodarczej. 13. Szczegółowe wymagania informacyjne w procesie strategic turnaround management. 14. Udział stanowisk pracy w procesach wiedzy - analiza, opis, źródła informacji. 15. Informacyjna funkcja kreowania wartości w procesie motywowania i oceny organów zarządzania przedsiębiorstwem. 16. Informacja księgowa i rynkowa w ocenie efektywności i kreowania wartości przedsiębiorstwa. 17. Problemy zarządzania informacją w sferze rynkowo zorientowanych działań logistycznych. 18. Systemy informatyczne w zarządzaniu logistycznym. 19. Rola informacji w budowie bazy planistyczno-normatywnej controllingu strategicznego. 20. Rozciąganie łańcuchów wartości Biur Informacji Gospodarczej (BIG). 21. Gromadzenie informacji o kliencie warunkiem osiągnięcia sukcesu przedsiębiorstwa usługowego. 22. System rezerwacyjny "Bookings" jako narzędzie zarządzania przepływem informacji w przedsiębiorstwie hotelarskim (na przykładzie Hotelu Elektor w Krakowie). 23. Przegląd koncepcji kapitału intelektualnego i jego wpływ na konkurencyjność. 24. Informacji w identyfikacji ryzyka działalności jednostki konsultingowej. 25. Księgi wieczyste w systemie informacji o nieruchomościach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie talentami w organizacji / pod red. Aleksy Pocztowski. - Wyd. 2 uaktual. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2016. - 244 s. : il., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Rosnące znaczenie talentów w gospodarce: Gospodarka oparta na wiedzy; Deficyt utalentowanych pracowników; Zmiany demograficzne w krajach wysoko rozwiniętych; Mobilność pracowników; Wnioski dla zarządzania zasobami ludzkimi. Rozdział 2. Istota talentu i zarządzania talentami: Pojęcie i cechy talentu; Zarządzanie talentami - wyjaśnienie pojęcia w kontekście organizacji; Podmioty zarządzania talentami; Model zarządzania talentami w organizacji. Rozdział 3. Strategiczne aspekty zarządzania talentami: Istota i różne ujęcia strategii zarządzania talentami; Budowanie marki pracodawcy; Strategiczne elementy zarządzania talentami w świetle badań empirycznych; Strategia zarządzania talentami a strategia firmy; Proces strategicznego zarządzania talentami. Rozdział 4. Pozyskiwanie pracowników utalentowanych: Powody pozyskiwania talentów; Pozyskiwanie talentów na zewnątrz organizacji; Identyfikowanie talentów w organizacji; Selekcja talentów; Kierunki zmian w zakresie pozyskiwania talentów. Rozdział 5. Retencja pracowników utalentowanych: Przyczyny rezygnacji z pracy; Działania podejmowane w celu retencji pracowników utalentowanych; Retencja talentów w organizacji a inne elementy systemu zzl. Rozdział 6. Procesy rozwoju pracowników utalentowanych: Znaczenie i cechy procesów uczenia się we współczesnej organizacji; Elementy procesu rozwoju pracowników utalentowanych; Pracownicy o wysokim potencjale a pracownicy utalentowani; Specyfika procesów rozwojowych pracowników utalentowanych; Techniki rozwoju pracowników utalentowanych. Rozdział 7. Pomiar i ocena w zarządzaniu talentami: Pojęcie, zakres i funkcje pomiaru i oceny; Pomiar i ocena talentów; Pomiar efektów i ocena procesu zarządzania talentami; Rola podmiotów zarządzania talentami; Narzędzia pomiaru i oceny w zarządzaniu talentami. Rozdział 8. Programy zarządzania talentami. Studium przypadku 1. Wyjątkowe miejsce dla wyjątkowych ludzi - studium przypadku zarządzania talentami w firmie British American Tobacco Polska. Studium przypadku 2. Wykorzystanie testów psychometrycznych w programach rozwojowych dla pracowników z wysokim potencjałem w Centrum Technicznym firmy Delphi Poland SA. Studium przypadku 3. Każdy jest wyjątkowy. Program rozwoju pracowników w Leroy Merlin Polska. Literatura. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp do polskiego wydania; Wprowadzenie; Udało nam się!; Część 1. Zrozumieć wzmocnienie, aby osiągnąć zmianę zachowania Rozdział 1. Ochota na złoto Rozdział 2. Czym jest wzmocnienie? Rozdział 3. Zmiana zachowania jest decydująca Rozdział 4. Oddziaływanie na zmianę zachowania Część 2. Tworzenie fundamentów Rozdział 5. Ogólne informacje na temat 7 zasad wzmocnienia Rozdział 6. Zasada 1: Opanuj 3 fazy, aby uzyskać rezultaty Rozdział 7. Zasada 2: Zlikwiduj 5 luk wzmocnienia Rozdział 8. Zasada 3: Osiągnij mierzalną zmianę zachowania Rozdział 9. Podsumowanie tworzenia fundamentów Część 3. Zaangażowanie Rozdział 10. Zasada 4: Zapewnij idealny efekt push and pull Rozdział 11. Zasada 5: Wytwórz tarcie i wyznacz kierunek Rozdział 12. Zasada 6: Płyń z przepływem wzmocnienia Rozdział 13. Podsumowanie zaangażowania Rozdział 14. Zasada 7: Umieść uczestnika szkolenia centrum Część 4. Analiza twojego programu wzmocnienia Rozdział 15. Znajdowanie równowagi dzięki dźwigni wzmocnienia Rozdział 16. Tworzenie komunikatów wzmacniających Rozdział 17. Wzmocnienie dla różnych rodzajów szkoleń Rozdział 18. Wprowadzanie Twojego programu wzmocnienia Rozdział 19. Sore -Made Załącznik. Narzędzia do stworzenia programu wzmocnienia; Źródła; O autorach; O Mindmarker; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Źródła i rola myśli przewodnich Druckera I. Zarządzanie: Zarządzanie jako społeczna sztuka wyzwolona; Wymiary zarządzania; Cele i zadania firm biznesowych; Czego mogą się nauczyć firmy biznesowe od instytucji non profit; Społeczne wpływy i problemy; Nowe paradygmaty zarządzania; Informacja jakiej dziś potrzebują zarządzający; Zarządzanie przez wyznaczanie celów i samokontrolę; Podstawowe zasady doboru personelu; Firma a przedsiębiorczość; Nowe przedsięwzięcie; Strategie przedsiębiorcze. II. Człowiek: Skuteczności trzeba się nauczyć; Mój wkład jest najważniejszy; Poznaj swoje mocne strony i swoje wartości; Bądź panem swojego czasu; Skuteczne podejmowanie decyzji; Skuteczna komunikacja; Przywództwo jako praca; Zasady innowacji; Druga połowa naszego życia; Osoba wykształcona. III. Społeczeństwo: Wiek przemian społecznych- powstanie "społeczeństwa wiedzy"; Nastanie społeczeństwa przedsiębiorczości; Obywatelstwo jako zaangażowanie w sektorze społecznym; Od analizy do percepcji- nowy światopogląd. Posłowie: Wyzwanie przed jakim stoimy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dylematy kreatywności w rozwoju współczesnej innowacyjnej organizacji; 2. Wiedza w rozwoju kreatywnej i innowacyjnej organizacji; 3. Nowy wymiar innowacji we współczesnej gospodarce; 4. Strategie innowacyjne organizacji; 5. Ryzyko innowacyjne w strategii funkcjonowania organizacji; 6. Technologia jako strategiczny czynnik innowacyjności organizacji; 7. Procesy transferu technologii w modelu otwartej innowacji; 8. Standardy zarządzania jakością w procesach innowacyjnych w organizacji; 9. Kooperacja w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce; 10. Innowacyjność sektora MSP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Lodziensis / Uniwersytet Łódzki ; 179)
3. Handel i dystrybucja w globalizującym sie świecie; 4. Konsument w gloobalnym społeczeństwie informacyjnym; 5. Marketing w edukacji menedżerskiej - w świetle wyzwań gospodarki opartej na wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
Cz. I. Podstawy metodologiczne badania struktur organizacyjnych przedsiębiorstw: 1. Koncepcja sformalizowanej struktury organizacyjnej; 2. Modele strukturalne organizacji uczącej się; 3. Ramowy tok postępowania w metodyce doskonalenia struktur organizacyjnych przedsiębiorstw; 4. Przegląd metod badania struktur organizacyjnych przedsiębiorstw; 5. Podstawy teoretyczne gospodarki opartej na wiedzy; Cz. II. Analiza empiryczna: 6. Koncepcja i przebieg badań; 7. Metoda kategoryzacji przedsiębiorstw ze względu na stopień spełniania funkcji gospodarki opartej na wiedzy; 8. Wyniki analizy struktur organizacyjnych przedsiębiorstw w kontekście gospodarki opartej na wiedzy; 9. Programowanie zmian strukturalnych przedsiębiorstw w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; 10. Organizacja systemów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 11. Synteza wyników badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybrane zjawiska w przedsiębiorstwach sektora KIBS; 2. Produktywność pracowników wykonujących pracę oparta na wiedzy o wysokim stopniu intensywności - perspektywa zachowań i wyników; 3. Rola zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania wiedzą w stymulowaniu produktywności pracowników wiedzy; 4. Dopasowanie człowieka 0 organizacja jako kluczowa determinanta produktywności indywidualnej; 5. Postawy i przekonania wspierające uzyskanie pożądanych efektów zawodowych; 6. Rola ZZL i dopasowania człowiek-organizacja we wspieraniu produktywności pracowników wiedzy w świetle badań własnych - ogólna strategia badawcza; 7. Praktyki ZZL oraz ich bezpośredni i pośredni wpływ na produktywność pracowników wiedzy - model I; 8. Mechanizmy wpływu praktyk ZZL na produktywność pracowników - model II; 9. Czynniki decydujące o wpływie praktyk ZZL na produktywność pracowników wiedzy - model III; 10. Od teorii i badań do praktyki zarządzania pracownikami wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / C.H.Beck)
1. Interpretacja i zakres metodologii projektowania; 2. Wybrane obszary projektowania; 3. Zasady projektowania; 4. Klasyczne i współczesne metodyki projektowania; 5. Projektowanie usprawniające i projektowanie bazowe; 6. Uniwersalne ujęcie procesu projektowo-realizacyjnego; 7. Dyspozycje projektów; 8. Procedura operacjonizacji; 9. Makiety badawcze i listy kontrolne; 10. Ryzyko i wykonalność projektu; 11. Podejście systemowe w projektowaniu organizacji; 12. Projektowanie struktur organizacyjnych w perspektywie gospodarki opartej na wiedzy; 13. Projektowanie zintegrowane systemu zadaniowego; 14. Projektowanie systemów zarządzania procesowego; 15. Projektowanie systemów zarządzania strategicznego; 16. Projektowanie łańcucha wartości; 17. Projektowanie systemów zarządzania jakością; 18. Projektowanie systemów logistycznych i operacyjnych; 19. Projektowanie struktur sieciowych; 20. Projektowanie struktur algorytmicznych; 21. Projektowanie systemów wczesnego ostrzegania; 22. Projektowanie systemów zarządzania kryzysowego; 23. Projektowanie systemów zarządzania ryzykiem; 24. Projektowanie systemów motywacyjnych; 25. Projektowanie systemu oceny kompetencji kadry menedżerskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój i charakterystyka nowego modelu „gospodarki usług” na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 2. Usługi biznesowe oparte na wiedzy w wybranych krajach Unii Europejskiej; 3. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na innowacyjność gospodarki - przegląd badań i analiza empiryczna na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 4. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na wzrost produktywności i produkcji w gospodarce - stan badań i opis metody badawczej zastosowanej w pracy; 5. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na wzrost produktywności i produkcji w gospodarce - analiza empiryczna na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 6. Intensywność wykorzystania w gospodarce krajowych usług biznesowych opartych na wiedzy a ich konkurencyjność międzynarodowa na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2014)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: NIeregularnie, 2000-2002
Uwarunkowania zewnętrzne innowacyjności przedsiębiorstw w Polsce, Organizational culture and culture crisis, Six Sigma jako metoda doskonalenia jakości przedsiębiorstw w okresie rosnącej globalizacji, Kwoty dotyczące płci w zarządach spółek - przegląd rozwiązań unijnych i krajowych, Czech consumers' behavior toward domestic brand, Motivation systems in shaping the development of SME employees in an increasingly globalizing world, Barriers to the development and operation of small and medium enterprises, Wybrane aspekty koncepcji CSR na przykładzie małych i średnich przedsiębiorstw agrobiznesu, Gospodarka innowacyjna oparta na wiedzy ze szczególnym uwzględnieniem programów rozwojowych Unii Europejskiej, Crowdsourcing w zarządzaniu organizacjami, Czynniki motywacji podnoszące morale pracowników,Flexible forms of employment as a factor of increase in enterprises competitiveness, Finansowa odpowiedzialność top-menedżerów, Motivation system to work in disposable group. Case study, Proces gromadzenia danych i pozyskiwania informacji w Śląskim Rejestrze Nowotworów, Importance and role of social maturity in the concept of holistic managerial competence, Wykorzystanie franchisingu w finansowaniu działalności koncernów paliwowych, Koncepcja Human Sigma - przesłanki, uwarunkowania i korzyści aplikacji w organizacjach, Product placement w filmie, Przychody i koszty elementem zarządzania i wpływu na wynik finansowy - studium przypadku, Czynniki jakości związane z barierami architektonicznymi obsługi klienta niepełnosprawnego w urzędzie miejskim w Siemianowicach Śląskich, Odpowiedzialność w zaciąganiu zobowiązań finansowych wyzwaniem dla współczesnych konsumentów i przedsiębiorców, Karta różnorodności narzędziem doskonalenia wizerunku współczesnej organizacji, Zarządzanie organizacją - efekty rynkowe i marketingowe współpracy organizacji, Rozkład empiryczny stóp zwrotu kursu polskiego złotego względem wybranych walut na tle rozkładu Gaussa, Changes in the functioning of the housing market - Government Financial Program to Support Residential Real Estate in Poland, Bureaucracy and public management as concepts of management in public administration, Zrównoważone otoczenie społeczno-kulturowe i naturalne przedsiębiorstwa, Evolution of external balance of Central European States, Funkcjonał w zarządzaniuRecenzja książki: Jan Klimek, Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce, Globalne myślenie o mikrogospodarce, Recenzja książki: Stefan Kassay, Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość, t. II: Gospodarka i Finanse. Wzajemna zależność procesów makro- i mikroekonomicznych w rozwoju społecznym i gospodarczym społeczeństwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Siły napędowe rewolucji przemysłowych, 2. Zmiana charakteru konsumpcji, 3. Kryzys kapitału korporacyjnego, 4. Narodziny i doskonalenie nowych technologii dla nowej konsumpcji, 5. Transformacja przedsiębiorstwa kapitalizmu menedżerskiego, 6. Nowa gospodarka i wyróżniające ją właściwości, 7. Strategia firmy w nowej koncepcji gospodarki, 8. Tworzenie wartości w nowej koncepcji przedsiębiorstwa, 9. Nowe podejścia do innowacji produktu, 10. Proces transformacji firmy w nowej koncepcji gospodarki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wieczna radość czy przymus kreatywności - próba spojrzenia na retorykę kreatywności z punktu widzenia kulturowej ekonomii politycznej; 2. Jak mierzyć kreatywność? Przegląd podejść i prób metodologicznych; 3. Innowacje i komercjalizacja wiedzy w naukach społecznych; 4. „Nowe nowe media” według Paula Levinsona - kreatywna nazwa czy innowacyjna koncepcja?; 5. Ekonomia doznań - ewolucja czy destrukcja przemysłu kreatywnego w dobie gospodarki cyfrowej? ; 6. Spór o dostęp do dóbr kultury - cza na innowacyjne modele biznesowe; 7. Ewolucja postaw konsumentów w Polsce wobec sposobów korzystania z rozrywki filmowej; 8. Twórcza destrukcja w gospodarce cyfrowej na przykładzie powstania i rozwoju internetowych serwisów aukcyjnych na świecie i w Polsce; 9. Przenoszenie usług biznesowych opartych na wiedzy i tworzenie się ich skupisk - przypadek Polski; 10. Innowacyjność w gospodarce Chin - przykład „odwróconej” triady Schumpetera?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej