Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(19)
Autor
Jabłoński Paweł
(2)
Küng Lucy
(2)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borówka Ewa
(1)
Caslione Johna A
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Grant Robert G
(1)
Kay Frances
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Malek William
(1)
Meyer Ron
(1)
Morgan Mark
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Olczak Artur
(1)
Osbert-Pociecha Grażyna
(1)
Owczarczyk--Szpakowska Grażyna
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Simpkins Robert A
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Szybińska Maria
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Ugrûmova Natal’â Viktorovna
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Wojciechowski Tadeusz
(1)
de Wit Bob
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(22)
Rosja
(1)
Język
polski
(22)
rosyjski
(1)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(18)
Przedsiębiorstwo
(10)
Marketing strategiczny
(6)
Zarządzanie
(4)
Konkurencja
(3)
Marketing
(3)
Organizacja
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Teoria organizacji
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Decyzje
(2)
Globalizacja
(2)
Innowacje
(2)
Kadry
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Teoria komunikacji i mediów
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Analiza SWOT
(1)
Autorytet
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Kanada
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Nowy produkt
(1)
Państwo
(1)
Planowanie
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Produktywność pracy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Propaganda
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rolnictwo
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Teoria chaosu
(1)
Teoria systemów
(1)
Usługi
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Monografia
(2)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Kontekst strategiczny: Gałęzie przemysłu medialnego; Tendencje w otoczeniu strategicznym przemysłu medialnego; Konwergencja i jej przyczyny; 2. Od kontekstu do koncepcji: Strategia w branżach medialnych; Zarządzanie zmianami technologicznymi; Kreatywność i innowacyjność; Poznanie, kultura i strategia; Struktura przedsiębiorstwa; Przywództwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kontekst strategiczny: Gałęzie przemysłu medialnego; Tendencje w otoczeniu strategicznym przemysłu medialnego; Konwergencja i jej przyczyny; 2. Od kontekstu do koncepcji: Strategia w branżach medialnych; Zarządzanie zmianami technologicznymi; Kreatywność i innowacyjność; Poznanie, kultura i strategia; Struktura przedsiębiorstwa; Przywództwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zarządzanie strategiczne od lat niezmiennie cieszy się dużym zainteresowaniem. Wyrazem tego są liczne publikacje oraz konferencje dotyczące tej problematyki. Źródłem tego zainteresowania jest rosnąca burzliwość otoczenia przedsiębiorstw, sprawiająca, że problematyka zarządzania z wnętrza przedsiębiorstwa coraz bardziej przesuwa się na obszar jego współistnienia z otoczeniem, które jest głównym przedmiotem badań zarządzania strategicznego. Zawarte w tej publikacji opracowania leżą w tym nurcie badawczym. Warto podkreślić, że ich Autorzy reprezentują ośrodki akademickie z całej Polski.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej