Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Poradniki i przewodniki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(9)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Lipa Michał
(2)
Zook Chris
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Allen James
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barrow Colin
(1)
Caslione Johna A
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Heijden Kees van der
(1)
Johnson Mark W
(1)
Klin Lidia
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Loska Magdalena
(1)
Osterwalder Alexander
(1)
Peterson Steven D
(1)
Pigneur Yves
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Rogalińska Halina
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sinfield Joseph V
(1)
Tiffany Paul
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(8)
Przedsiębiorstwo
(6)
Marketing
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Rynek (ekonomia)
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Analiza rynku
(1)
Biznesplan
(1)
Globalizacja
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kryzys
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Organizacja pracy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Rynek
(1)
Teoria chaosu
(1)
Teoria systemów
(1)
Współdziałanie
(1)
Zespół projektowy
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: ROZUMIENIE GRUP I JEDNOSTEK 1. Grupy, 2. Niektóre cechy grup roboczych, 3. Role, 4. Funkcje członków, 5. Jednostka, 6. Potrzeby życia grupowego, 7. Procesy grupowe, 8. Grupy w obrębie grup Cz. II: BUDOWANIE I UTRZYMANIE WIELKIEGO ZESPOŁU 1. Zespoły, 2. Przywódca, 3. Budowanie zespołu, 4. Twórcze rozwiązywanie problemów, 5. Utrzymywanie zespołu, 6. Rewizja ról, 7. Lista kontrolna dla liderów grup
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Dla Opornych)
Wstęp; Cz. I: Określenie zamiarów: Rozpoczynamy biznesplan; Określenie rozmiarów rynku: Badanie zewnętrznego środowiska firmy, Przyjrzyjmy się bliżej klientom, Podział klientów na grupy, Zakres konkurencyjności; Cz. III: Wyważenie oczekiwań: Ustalenie pozycji wyjściowej, Kalkulacje finansowe, Prognoza i budżet; Cz. IV: Spojrzenie w przyszłość: Przygotować się do zmiany, Myślenie strategiczne, zarządzanie więcej niż jednym produktem; Cz. V: Zestaw narzędzi planisty: Jak wykonać biznesplan; Cz. VI: Skarbnica dekalogów: Dziesięć pytań dotyczących Twego planu, Dziesięć powszechnych błędów planowania, Dziesięć najlepszych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Krok do przodu, dwa kroki do tyłu, 2. Nowocześniejszy marketing, 3. Zarządzanie - sztuka zapomniana, 4. Realne pieniądze dla wirtualnych firm, 5. Opuścić okręt!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podejmowanie nowych wyzwań; 2. Świat wszedł w nową epokę gospodarczą; 3. Obecnie błędne podejście zarządzającego do turbulencji staje się niebezpieczne; 4. Modele działania w chaosie; 5. Opracowanie systemów zarządzania zachowujących prężność; 6. Projektowanie systemu marketingowego umożliwiającego zachowanie prężności; 7. Prosperity w erze turbulencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komponenty organizacji komunikacji w przedsiębiorstwie: Istota komunikowania, komunikowania się i informacji oraz wzajemne relacje; Elementy procesu komunikowania się; Kierunki sieci przepływu informacji; Komunikacja interpersonalna- formalna pisemna i formalna ustana. Zasady mówienia i słuchania; Komunikacja nieformalna i sieć przepływu pogłosek; Języki niewerbalne, ich narzędzia i znaczenia; Typy zachowań uczestników komunikowania się; 2. Metody komunikacji ukierunkowane na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu: Integracyjne funkcje komunikacji w przedsiębiorstwie przedsiębiorstwie zmiany organizacyjne i innowacje; Grupy, zespoły zadaniowe, komitety; Obrady i ich formy; Wspólnoty praktyków; Grupy i zespoły wiedzy tzw. Group- Team- Ware; Grópy wspólnych intersów; Technologia otwartej przestrzeni; Koła jakości; Quality Audio Meeting; Zespoły twórczego zaangażowania w jakość D. Petersena; Koncepcja "fermentacji drożdży"; Zespół do spraw przeprowadzania oceny przełożonego- "radar personalny"; Metoda wewnętrznego marketingu kadrowego; Gorąca grupa; Grupa T- zespołowy trening wrażliwości; 3. Wybrane metody projektowania i analizy systemów informacyjnych w przedsiębiorstwie: KSS- metoda analizy systemu komunikacji; KIWA- analiza wartości informacji i komunikowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.I Marketing strategiczny. Cz.II Marketing taktyczny. Cz.III Marketing administracyjny. Cz.IV Marketing transformacyjny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing strategiczny 2. Marketing taktyczny 3. Marketing administracyjny 4. Marketing transformacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kontekst; Zasady planowania scenariuszowego; Pra- ktyka planowania scenariuszowego; Instytucjonalizacja planowania scenariuszowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Warunki wstępne innowacji; 1. Zidentyfikować szanse: Identyfikacja niekonsumentów; Identyfikacja klientów nadmiernie obsługiwanych; Identyfikacja zadań do wykonania; 2. Sformułować idee i nadać im kształt: Opracowanie przełomowych pomysłów; Ocena zgodności strategii ze schematem; 3. Rozwinąć działalność: Opanowanie strategii doraźnych; Tworzenie zespołów projektowych i zarządzanie nimi; 4. Stworzyć potencjał: Organizacja na rzecz innowacji; Mierniki innowacji; Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozpaczliwie poszukując wzrostu, 2. Przynosząca zyski działalność podstawowa, 3. Dylemat Aleksandra Wielkiego, 4. Jak redefiniować działalność podstawową?, 5. Wzrost w oparciu o podstawowy obszar działalności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kryzys wzrostu, 2. Wyobrażenie ideału, 3. Ocena ruchów ekspansywnych, 4. Planowanie ruchów ekspansywnych, 5. Wykonywanie ruchów ekspansywnych, 6. Transformacja poprzez ruchy ekspansywne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Zawiera: 1. Szablon: Definicja: Model biznesowy; Dziewięć elementów fundamentalnych; Szablon modelu biznesowego; 2. Schematy: Rozdzielanie; Długi ogon; Platformy wielostronne; FREE jako model biznesowy; Otwarte modele biznesowe; 3. Projekt: Z inspiracji klienta; Kreowanie pomysłów; Myślenie wizualne; Tworzenie prototypów; Opowiadanie historii; Scenariusze; 4. Strategia: Otoczenie modelu biznesowego; Ocena modelu biznesowego; Perspektywy modelu biznesowego; Zarządzanie wieloma modelami biznesowymi; 5. Proces: Proces projektowania modelu biznesowego; Perspektywa; Posłowie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej