Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(38)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(38)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(24)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(36)
Autor
Gierszewska Grażyna
(3)
Friedag Herwig R
(2)
Lewandowska Adrianna
(2)
Likierski Marcin
(2)
Shmidt Walter
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Allaire Yvan
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Anusz Jan
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Dąbrowski Jan
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grant Robert G
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jaksa Michael
(1)
Jama Barbara
(1)
Jeżak Jan
(1)
Johnson Mark W
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Kay Frances
(1)
Kitowski Jerzy
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Levitt Raymond E
(1)
Malek William
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Morgan Mark
(1)
Niemczynowicz Benedykt
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Norton David P
(1)
Nowicka Katarzyna
(1)
Obora Hubert
(1)
Osbert-Pociecha Grażyna
(1)
Owczarczyk--Szpakowska Grażyna
(1)
Pringle Hamish
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sinfield Joseph V
(1)
Skrzypek Elżbieta
(1)
Stęplewski Bogumił
(1)
Szybińska Maria
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Trzcińska Agata
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Zakrzewska-Bilewska Agnieszka
(1)
Ćwiklicki Marek
(1)
Świerk Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Temat
Zarządzanie strategiczne
(31)
Przedsiębiorstwo
(24)
Planowanie strategiczne
(6)
Zarządzanie
(6)
Konkurencja
(5)
Analiza strategiczna
(4)
Marketing
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Organizacja
(4)
Kadry
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Analiza SWOT
(2)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Ekorozwój
(2)
Innowacje
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Kontrola
(2)
Agrobiznes
(1)
Ceny
(1)
Ekonomia
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Informacja
(1)
Internet
(1)
Kanada
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauki ekonomiczne -- metodologia
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outsourcing
(1)
Państwo
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie regionalne
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Propaganda
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorstwo -- ekonomika
(1)
Przywództwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Spożycie
(1)
Towar
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Znaki towarowe
(1)
39 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
1. Przegląd zastosowań wybranych metod TQM: Doskonalenie organizacji; Rozwiązywanie problemów; Zarządzanie strategiczne; Normy ISO 9000; 2. Siedem klasycznych metod TQM: Wprowadzenie; Wykres Ishikawy; Arkusz kontrolny; Wykres Pareto; Histogram; Wykres rozrzutu; Flowchart; karta kontrolna; Wykresy; Stratyfikacja; 3. Siedem nowych metod TQM: Wprowadzenie; Metoda KJ: wykres pokrewieństwa; Wykres realcji; Wykres systematyki; Wykres macierzowy; Macierzowa analiza danych; Wykres programowania procesu decyzyjnego PCDC; Wykres strzałkowy; Kompleksowe wykorzystanie 7 nowych metod TQM: 4. Inne metody opracowane w ramach TQM: Wykres radarowy; Metoda flagi; Macierz celów i środków; Catchball; Metoda QFD
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.1 Balanced Scorecard pewnego przyjaciela - jako impuls do refleksji nad tym, jak me realizujemy nasze plany. R.2 Balanced Scorecard w średniej wielkości przedsiębiorstwie? Kolejny przykład: Średniej wielkości wydawnictwo wdraża Balanced Scorecard; Dlaczego przedsiębiorstwa potrzebują Balanced Scorecard?; Strategiczne zarządzanie procesami; Od utopii do przedsiębiorczego działania R.3 Co nowego jest w Balanced Scorecard?: Budujemy na sprawdzonym; Często stawiane pytania; Różne zastosowania Balanced Scorecard. R.4 Opracowanie i wdrożenie Balanced Scorecard w różnych obszarach przedsiębiorstwa: Producent przyrządów pomiarowych, na swojej nowej drodze do Balanced Scorecard; Negatywny rozwój firmy, jako okazja na zmiany; Na którym poziomie przedsiębiorstwa rozpocząć?; Plan wdrażania; Uczestnicy prac na Balanced Scorecard; Rola działu informatycznego; Zakotwiczenie w systemie sprawozdawczym; Scorecards w Marwitz. R.5 Od strategii do budżetu - cele przedsiębiorstwa w biznesowej codzienności: Przedsiębiorstwo przemysłowe - nowa orientacja; Definiowanie celów; Identyfikacja potencjałów sukcesu - ramy dla Balanced Scorecard; Koncentracja na najwyższym; Trzy kamienie milowe Balanced Scorecard; Lista założeń skutecznego wdrożenia koncepcji Balanced Scorecard. R.6 Organizacja oparta na zaufaniu, jako podstawa do skutecznej Balanced Scorecard: Strategia i komunikacja Skutki braku zaufania; Zasady budowania zaufania w przedsiębiorstwie. R.7 Wskaźniki stosowane w praktyce: Wskaźniki dot. perspektywy klienta; Wskaźniki perspektywy procesów wewnętrznych; Wskaźniki perspektywy pracownika (rozwoju); Wskaźniki perspektywy finansowej; Dalsze perspektywy Balanced Scorecard. R.8 Podsumowanie - cztery tezy odnośnie Balanced Scorecard: Balanced Scorecard zmieni nasze zamierzenia strategiczne w praktyczne działanie, gdy znajdziemy odpowiednią formę, odzwierciedlania jej wyników w budżecie Balanced Scorecard będzie przynosiła nam tym więcej sukcesów, im bardziej nam się uda postawić w centrum za interesowania aktorów biorących udział w realizowaniu strategicznych akcji i projektów; Balanced Scorecard nastawiona jest w pierwszej kolejności na potrzeby zarządzanie wewnętrznego w przedsiębiorstwie, a dopiero później na sprawozdawczość zewnętrzną; Balanced Scorecard umożliwi przekonstruowanie naszych struktur zarządczych, w strategiczną sieć, składającą się z odpowiedzialnych liderów projektów i pracowników, ściśle ukierunkowanych na realizację zadań, przyczyniających się do osiągnięcia strategicznych zamierzeń. R.9 Koncepcja Balanced Scorecard w przedsiębiorstwach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
R.1 Balanced Scorecard pewnego przyjaciela - jako impuls do refleksji nad tym, jak me realizujemy nasze plany. R.2 Balanced Scorecard w średniej wielkości przedsiębiorstwie? Kolejny przykład: Średniej wielkości wydawnictwo wdraża Balanced Scorecard; Dlaczego przedsiębiorstwa potrzebują Balanced Scorecard?; Strategiczne zarządzanie procesami; Od utopii do przedsiębiorczego działania R.3 Co nowego jest w Balanced Scorecard?: Budujemy na sprawdzonym; Często stawiane pytania; Różne zastosowania Balanced Scorecard. R.4 Opracowanie i wdrożenie Balanced Scorecard w różnych obszarach przedsiębiorstwa: Producent przyrządów pomiarowych, na swojej nowej drodze do Balanced Scorecard; Negatywny rozwój firmy, jako okazja na zmiany; Na którym poziomie przedsiębiorstwa rozpocząć?; Plan wdrażania; Uczestnicy prac na Balanced Scorecard; Rola działu informatycznego; Zakotwiczenie w systemie sprawozdawczym; Scorecards w Marwitz. R.5 Od strategii do budżetu - cele przedsiębiorstwa w biznesowej codzienności: Przedsiębiorstwo przemysłowe - nowa orientacja; Definiowanie celów; Identyfikacja potencjałów sukcesu - ramy dla Balanced Scorecard; Koncentracja na najwyższym; Trzy kamienie milowe Balanced Scorecard; Lista założeń skutecznego wdrożenia koncepcji Balanced Scorecard. R.6 Organizacja oparta na zaufaniu, jako podstawa do skutecznej Balanced Scorecard: Strategia i komunikacja Skutki braku zaufania; Zasady budowania zaufania w przedsiębiorstwie. R.7 Wskaźniki stosowane w praktyce: Wskaźniki dot. perspektywy klienta; Wskaźniki perspektywy procesów wewnętrznych; Wskaźniki perspektywy pracownika (rozwoju); Wskaźniki perspektywy finansowej; Dalsze perspektywy Balanced Scorecard. R.8 Podsumowanie - cztery tezy odnośnie Balanced Scorecard: Balanced Scorecard zmieni nasze zamierzenia strategiczne w praktyczne działanie, gdy znajdziemy odpowiednią formę, odzwierciedlania jej wyników w budżecie Balanced Scorecard będzie przynosiła nam tym więcej sukcesów, im bardziej nam się uda postawić w centrum za interesowania aktorów biorących udział w realizowaniu strategicznych akcji i projektów; Balanced Scorecard nastawiona jest w pierwszej kolejności na potrzeby zarządzanie wewnętrznego w przedsiębiorstwie, a dopiero później na sprawozdawczość zewnętrzną; Balanced Scorecard umożliwi przekonstruowanie naszych struktur zarządczych, w strategiczną sieć, składającą się z odpowiedzialnych liderów projektów i pracowników, ściśle ukierunkowanych na realizację zadań, przyczyniających się do osiągnięcia strategicznych zamierzeń. R.9 Koncepcja Balanced Scorecard w przedsiębiorstwach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedsiębiorstwo a tworzenie wartości ekonomicznej; Dynamika kosztów: ekonomiczne i technologiczne impera- tywy firmy; Dynamika rynków i konkurencji; Dynamika strategiczna: systemy strategiczne i strategie rynkowe Dynamika społeczna i psychologiczna organizacji; Zarządzanie ryzykiem i niepewnością. Metoda technokra- tyczna, polityczna i strukturalna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Podstawy teoretyczne w zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa: 1.1. Zasoby przedsiębiorstwa – definicja, typologia, cechy; 1.1.1. Definicje i typologie zasobów; 1.1.2. Od własności do dostępności zasobów; 1.1.3. Kluczowe kompetencje jako zasób przedsiębiorstwa; 1.2. Zasoby w optyce zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; 1.2.1. Ewolucja podejścia w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwa; 1.2.2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa a zasoby; 1.2.3. Zarządzanie kompetencjami a kreacja wartości; 1.3. W kierunku procesowego zarządzania zasobami; 1.3.1. Zachwiana idea struktury funkcjonalnej organizacji; 1.3.2. Procesowe podejście w organizacji – definicja, klasyfikacje, koncepcje; 1.3.3. Koszty transakcyjne w zarządzaniu procesowym; 1.3.4. Mapowanie i rekonfiguracja procesów. Rozdział 2. Istota outsourcingu: 2.1. Outsourcing – problemy definicyjne; 2.1.1. Generacje outsourcingu; 2.1.2. Podstawowe cechy i formy outsourcingu w świetle głównych nurtów teoretycznych; 2.1.3. Outsourcing wobec wybranych form organizacyjno-zarządczych; 2.1.4. Outsourcing procesów; 2.2. Outsourcing strategiczny; 2.2.1. Cele outsourcingu; 2.2.2. Outsourcing strategiczny a outsourcing transformacyjny; 2.2.3. Przesłanki outsourcingu strategicznego; 2.2.4. Aspekty ekonomiczne – wybrane elementy. Rozdział 3. Zarządzanie outsourcingiem: 3.1. Uwarunkowania i przedmiot zarządzania outsourcingiem; 3.1.1. Przesłanki zmian w podejściu do zarządzania zasobami przez outsourcing; 3.1.2. Koncepcje zarządzania outsourcingiem; 3.2. Etapy procesu zarządzania outsourcingiem; 3.2.1. Projektowanie; 3.2.2. Wybór dostawców; 3.2.3.Transfer zasobów; 3.2.4. Zarządzanie relacjami; 3.3. Krytyczne czynniki sukcesu i porażek outsourcingu; 3.3.1. Przesłanki sukcesu; 3.3.2. Przyczyny niepowodzeń. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pojęcie, istota, zakres działania przedsiębiorstwa; Formy prawno-organizacyjne przedsiębiorstw i ich przekształcenia; Gospodarowanie zasobami ludzkimi oraz majątkiem trwałym i obrotowym; Realizacja wybranych funkcji zarządzania w przedsiębiorstwie; Współpraca przedsiębiorstwa z innymi podmiotami; Zarządzanie przedsiębiorstwem w wymiarze strategicznym i operacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Warunki wstępne innowacji; 1. Zidentyfikować szanse: Identyfikacja niekonsumentów; Identyfikacja klientów nadmiernie obsługiwanych; Identyfikacja zadań do wykonania; 2. Sformułować idee i nadać im kształt: Opracowanie przełomowych pomysłów; Ocena zgodności strategii ze schematem; 3. Rozwinąć działalność: Opanowanie strategii doraźnych; Tworzenie zespołów projektowych i zarządzanie nimi; 4. Stworzyć potencjał: Organizacja na rzecz innowacji; Mierniki innowacji; Wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Nowoczesne koncepcje i tendencje oraz dyskusja wokół podstaw zarządzania strategicznego: Otoczenie biznesu a współczesny marketing; O wyborach strategicznych w sferze organizacji i zarządzania oraz ich przesłankach; Od wzrostu do rozwoju przedsiębiorstwa; Mechanistyczna i organiczna perspektywa patrzenia na strategię przedsiębiorstwa - ujęcie ewolucyjne; Kontekst interdyscyplinarny "Zarządzania strategicznego" i jego konsekwencje poznawcze i aplikacyjne; Zarządzanie strategiczne w organizacji uczącej się; Cele proekologiczne w systemowym zarządzaniu przedsiębiorstwem; Strategiczny wymiar doskonałości w zarządzaniu; Przewodzenie jako element zarządzania strategicznego; Kierunki rozwoju zarządzania strategicznego; Zarządzanie strategiczne w firmach rodzinnych; Kształtowanie atrakcyjności sektora przez jego uczestników; Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu strategicznym; Rachunkowość zarządcza w praktyce światowej i polskiej na początku XXI w. - aspekty strategiczne; Strategiczna szkoła kultury organizacyjnej; Regionalność w strategiach rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw; Myślenie strategiczne w małych i średnich firmach Górnego Śląska; Niektóre kontrowersyjne problemy dotyczące przedsiębiorstwa jako instytucji; Wymiar myślenia strategicznego w praktyce polskich przedsiębiorstw; Równowaga w zarządzaniu strategicznym; Rozdział II: Procesy zarządzania strategicznego oraz procesy podejmowania decyzji strategicznych: Cele strategiczne jako czynnik zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Problemy komunikowania w procesach transformacji przedsiębiorstw; Operacjonizacja celów strategicznych; Kaskadowanie Strategicznej Karty Wyników; Dwa wymiary zarządzania strategicznego jako wyznaczniki strategicznych sytuacji przedsiębiorstw - prezentacja wyników badań; Wybrane problemy operacjonalizacji zasobowego podejścia do strategii przedsiębiorstwa; Wartość nie tylko dla właścicieli; Warunki skutecznego wdrażania strategii; Problemy z wdrażaniem strategii w praktyce polskich przedsiębiorstw; Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie z perspektywy VBM; Zarządzanie relacjami przedsiębiorstwa z interesariuszami; Wdrażanie strategii poprzez procesową strukturę zarządzania; Kryzys w przedsiębiorstwie - ujęcie diagnostyczne; Motywy decyzji strategicznej dotyczącej fuzji lub przejęcia przedsiębiorstwa - teoria a praktyka; Dynamiczna strategia jako kluczowy czynnik sukcesu polskich przedsiębiorstw; Planowanie strategiczne na przykładzie Powszechnych Towarzystw Emerytalnych; Fazy procesu zarządzania strategicznego w małych przedsiębiorstwach; Zarządzanie projektami rozwojowymi przedsiębiorstwa; Strategiczne aspekty profesjonalizacji zarządzania firmą rodzinną w rozwiniętej gospodarce rynkowej; Wybrane aspekty komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu strategicznym; Wspomaganie informacyjne zarządzania strategicznego; Rozdział III: Metody analizy i planowania strategicznego: Łańcuch wartości jako koncepcja zarządzania strategicznego; Analiza strategiczna SWOT w opracowaniu strategii grupy kapitałowej- analiza przypadku; Modelowanie pozycji strategicznej przedsiębiorstwa wspomagane analitycznym systemem doradczym opartym na eksperckich bazach danych; Słabości i problemy metodologiczne wybranych metod analizy strategicznej; Identyfikacja grup strategicznych z wykorzystaniem wielowymiarowych metod statystycznych (na przykładzie polskiego sektora bankowego); Modyfikacja wybranych metod analizy strategicznej przedsiębiorstwa; Produktywność kapitału w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem; Metoda dwustopniowej oceny wariantów planów strategicznych; Koncepcja usprawnień analizy SPACE; Metody wyceny czynników strategicznych w inwestycjach kapitałowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nastawienie, 2. Podejmowanie decyzji - ładuj, celůpal!, 3. Śpiesz się powoli, 4. Zrobione, zapłacone, 5. Skuteczna taktyka partyzancka - analiza konkurencji, 6. Generowanie pomysłów - myślenie kreatywne, 7. Proste rachunki, 8. Podnieś wydajność - zmotywuj swoich ludzi, 9. Trudne decyzje, niewygodne sytuacje, 10. Zarządzanie czasem - kluczowe zagadnienia, 11. Sprawdź umowy o pracę twoich podwładnych, 12. Sprawdź swoją umowę (dla pracownika), 13. Obcinanie wydatków na podróże, 14. Negocjuj obniżenie kosztów, 15. Osobisty plan ucieczki, 16. Małe może być piękne - zwalnianie pracowników, 17. Załoga - przydzielania zadań, 18. Wizerunek i prezentacja, 19. Nie ustępuj ani na krok, 20. Dystrybucja - właściwy kanał, 21. Śmiercionośny marketing - nie, nie i jeszcze raz nie!, 22. Zarządzanie relacjami z klientami - zachęta do lojalności, 23. Sztuka odmowy, 24. Wykończ problem, zanim on wykończy ciebie - zabij stres, 25. Zwiększ swoje szanse - umiejętności, które wygrywają, 26. Lepiej za granicą ?, 27. Ocal skórę, ocal pracę - kopie zapasowe, 28. Wyciągnij naukę z doświadczenia - czyli: poznaj swoich klientów, 29. Dostrzeganie nowych możliwości - sojusze strategiczne, 30. Odzyskiwanie i oszczędzanie - wydatki, 31. Słuchaj uważnie - informacja kontra dygresja, 32. Podrasowane techniki sprzedaży, 33. Mniej znaczy więcej, 34. Najlepszy wybór - miks promocyjny, 35. Z niewielką pomocą przyjaciół - networking, 36. Nie bądź ostrożny, bądź śmiały, 37. Polityka cenowa - maksymalizacja wydajności, 38. Outsourcing - sposób na przetrwanie, 39. Liczy się mobilność - elastyczność wobec zmian, 40. Uwaga na cyfry - przepływ gotówki i płacenie rachunków, 41. Promowanie szybkiej zmiany, 42. Jak podnieść cenę (bez podnoszenia ceny), 43. Stymulowanie sprzedaży - porusz niebo i ziemię, 44. Niech cię zapamiętają, 45. Załóż różowe okulary, 46. Kijem czy dobrym słowem - właściwe podejście do trudnych spraw, 47. Jak utrzymać się na powierzchni - dziesięć najlepszych porad, 48. Siła doskonałej obsługi klienta, 49. Lepsze wskaźniki - lepsza sprzedaż, 50. Maksymalizacja zysków z Internetu, 51. Nowe perspektywy - jak stworzyć najlepszy potencjał, 52. Wszystko jest kwestią podejścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Dlaczego realizacja strategii jest tak trudna- i co można na to poradzić; 1. Imperatywy tworzenia strategii: Imperatyw koncepcji. Sprecyzowanie i przekazanie tożsamości, celu i zamiarów długoterminowych; Imperatyw wizji. Przekształcenie koncepcji w strategię, cele i parametry; Imperatyw natury. Dostosowanie strategii, kultury i struktury; 2. Imperatywy kierowania projektami: Imperatyw uruchomienia. Uruchomienie strategii przez kanał inwestycji projektowych; Imperatyw syntezy. Monitoring i dostosowanie prac projektowych; Imperatyw przejścia. Przeniesienie wyników projektów do głównej działalności; Wdrażanie strategii przez właściwe wykonanie właściwych rzeczy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Założenia modelu Strategicznej Karta Wyników; 2. Analiza strategiczna i strategia w budowie Strategicznej Karty Wyników; 3. Zarządzanie ryzykiem w procesie wdrażania Strategicznej Karty Wyników; 4. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a Strategiczna Karta Wyników; 5. Kontrola zarządcza i controlling a Strategiczna Karta Wyników; 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu a Strategiczna Karta Wyników; 7. Innowacja a Strategiczna Wyników; 8. Benchmarking w procesie wdrożenia Strategicznej Karty Wyników; 10. Wspomaganie informatyczne wdrożenia Strategicznej Karty Wyników z wykorzystaniem systemu klasy Bussines Intelligence- Result Scorecard; 11. Studium przypadków wdrożenia Strategicznej Karty Wyników w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 2)
1.Istota zarządzania działalnością gospodarczą, 2.Działalność gospodarcza a marketing, 3.Istota zarządzania marketingowego organizacją gospodarczą, 4.Strategie marketingowe jako element zarządzania przedsiębiorstwem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie wiedzą)
1. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach - przegląd badań, 2. Profile strategiczne a profile zarządzania wiedzą, 3. Procesy zarządzania wiedzą - badania pogłębione, 4. Modele polityki personalnej a zarządzanie wiedzą, 5. Strategie przedsiębiorstw a zarządzanie wiedzą - badania pogłębione, 6. Studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju organizacji : praca zbiorowa. - Kraków : Antykwa, 2002. - 173,[3] s. : 42 rys., 17 tabel ; 21 cm.
R.1 Modele rozwoju organizacji: Modelowe ujęcie organizacji; Analogie organizacji; Istota i rodzaje zmian organizacyjnych; Teoria pola sił K.Lewina; Modele rozwoju organizacji; Zintegrowany model rozwoju organizacji Quinna-Camerona; Metody diagnozowania faz rozwoju organizacji. R.2 Analiza strategiczna w procesie formułowania strategii rozwoju organizacji: Istota, cechy i zakres analizy strategicznej; Analiza makrootoczenia; Analiza strukturalna konkurencji w branży; Badanie potencjału strategicznego przedsiębiorstwa. R.3 Strategie rozwoju organizacji: Pojęcie strategii - struktura, cechy; Strategie na poziomie przedsiębiorstwa; Strategie konkurowania firm na rynku. R.4 Strategie przedsiębiorstwa wirtualnego w środowisku komputerowego zintegrowanego wytwarzania: Rozwój i trendy standardów światowych; Uwarunkowania logistyki w produkcji; Zarządzanie łańcuchem dostawczym; Korzyści rynkowe wynikające z zarządzania łańcuchem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Analiza przypadku jako metoda rozwiązywania problemów zarządzania w przedsiębiorstwie, 2. Analiza strategii przedsiębiorstwa - zakres i metody, 3. Wykorzystanie scenariuszy w analizie zmian w makrootoczeniu - przykład Polskich Linii Lotniczych LOT SA, 4. Wykorzystanie metody punkotowej w analizie aktrakcyjności sektora naftowego, 5. Wykorzystanie metody pięciu sił konkurencyjnych M.E. Portera do analizy sektora na przykładzie przemysłu odzieżowego, 6. Wykorzystanie metod analizy portfelowej w ocenie pozycji strategicznej przedsiębiorstwa na przykładzie firmy UPC Poslka, 7. Wykorzystanie metody map kompetencji na identyfikacji źródeł przewagi konkurencyjnej na przykładzie zastosowania systemów odczytu optycznego w wybrnaych bankach, 8. Wykorzystanie łańcucha wartości w analizie zasobów przedsiębiorstwa 0 kierunki działań związane ze zwiększeniem wartości dodanej, 9. Wykorzystanie analizy SWOT przy wyborze strategii "błękitnego oceanu" - próba interpreatacji na przykładzie firmy MArwit
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Wprowadzenie; 2. Opracowanie strategii; 3. Planowanie strategii; 4. Inicjatywy strategiczne: wprawianie strategii w ruch; 5. Zestrajanie jednostek organizacyjnych i pracowników; 6. Planowanie operacji: zestrajanie programów doskonalenia procesów; 7. Planowanie operacji: prognozowanie sprzedaży, zdolność produkcyjna zasobów, budżety dynamiczne; 8. Zebrania poświęcone przeglądowi operacji i strategii; 9. Zebrania poświęcone testowaniu i adaptacji strategii; 10. Biuro zarządzania strategią
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe paradygmaty w teorii i praktyce zarządzania: Ewolucja założeń teorii i praktyki zarządzania; Uwarunkowania systemu zarządzania przedsiębiorstwem; Błędy w zarządzaniu. R.2 Proces zarządzania strategicznego: Geneza zarządzania strategicznego; Ch-ka procesu zarządzania strategicznego. R.3 Metodologia procesu formułowania i wyboru strategii zarządzania: Polityka, strategia i taktyka przedsiębiorstwa; Ujęcia strategii w literaturze. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Wstęp : Rozdział 1.: Koncepcja strategii ; Część II. : Narzędzia analizy strategii : Rozdział 2. : Cele , wartości i efekty działalności , Rozdział 3. : Analiza sektora : podstawy , Rozdział 4. : Dalsze zagadnienia analizy sektora i konkurencji , Rozdział 5. : Analiza zasobów i umiejętności , Rozdział 6. : Rozwijanie zasobów i umiejętności , Rozdział 7. : Struktura organizacyjna i systemy zarządzania : podstawy realizacji strategii ; Część III. : Analiza przewagi konkurencyjnej : Rozdział 8. : Cechy i źródła przewagi konkurencyjnej , Rozdział 9. : Przewaga kosztowa , Rozdział 10. : Przewaga oparta na zróżnicowaniu ; Część IV. : Strategie biznesowe w kontekście różnych sektorów : Rozdział 11. : Ewolucja sektora i zmiana strategiczna , Rozdział 12. : Sektory technologiczne i zarządzanie innowacjami , Rozdział 13. : Przewaga konkurencyjna w sektorach dojrzałych ; Część V. : Strategia korporacyjna : Rozdział 14. : Integracja pionowa i zakres działalności firmy , Rozdział 15. : Strategie globalne i korporacja wielonarodowa , Rozdział 16. : Strategia dywersyfikacji , Rozdział 17. : Wdrażanie strategii korporacyjnej : zarządzanie korporacją wielobranżową , Rozdział 18. : Aktualne trendy w zarządzaniu strategicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658,1/,5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej