Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(91)
Forma i typ
Książki
(91)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(77)
dostępne
(59)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(60)
Czytelnia
(78)
Autor
Hamrol Adam (1952- )
(8)
Karaszewski Robert
(4)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Opolski Krzysztof (1948- )
(3)
Szołtysek Katarzyna
(3)
Ładoński Wiesław
(3)
Dahlgaard Jens J
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Iwasiewicz Andrzej
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kanji Gopal K
(2)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(2)
Kozłowski Remigiusz
(2)
Kristesen Kai
(2)
Liwowski Bolesław
(2)
Rusiński Michał
(2)
Skotnicka Bożena
(2)
Wasilewski Lesław
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Berdowski Filip J
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Berliński Lechosław (1944- )
(1)
Betts Alan
(1)
Bielawa Anna
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borys Tadeusz
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brandon-Jones Alistair
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Cadle James
(1)
Campbell Ian
(1)
Chrisidu-Budnik Agnieszka
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dessoulavy-Śliwiński Bartłomiej
(1)
Drummond Helga
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fertsch Marek
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Frąś Józef
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Gralak Henryk
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Grudowski Piotr
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Górniewicz Józef
(1)
Głowacka-Fertsch Danuta
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hollins Bill
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Jongen W.M.F
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kister Agnieszka
(1)
Klimiuk Ewa
(1)
Kolman Romuald
(1)
Korczak Jerzy
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalczyk Jerzy
(1)
Kowalska Aleksandra
(1)
Kozłowska Irena
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Lipa Michał
(1)
Lisiecka Krystyna
(1)
Lisowski Jerzy Lech
(1)
Lock Dennis
(1)
Luning P.A
(1)
Marcelis W.J
(1)
Martin William B
(1)
Martyniak Zbigniew (1936-2002)
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Modzelewski Piotr
(1)
Myszewski Jan M
(1)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Pakuła Andrzej
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pikielna Nina
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Rogala Piotr
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Sitkiewicz Franciszek
(1)
Slack Nigel
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(65)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(90)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(90)
angielski
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(73)
Jakość
(26)
Jakość produktu
(23)
Zarządzanie
(20)
Przedsiębiorstwo
(19)
Organizacja
(10)
Normy ISO 9000
(9)
Produkcja
(8)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Jakość usług
(6)
Certyfikacja zgodności
(5)
Decyzje
(5)
Kadry
(5)
Marketing
(5)
Motywacja pracy
(5)
Przywództwo
(5)
Normalizacja
(4)
Służba zdrowia
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Banki
(3)
Bhp
(3)
Logistyka
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Normy ISO 9001
(3)
Obsługa klienta
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Planowanie
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Gospodarka materiałowa
(2)
Gwarancja jakości
(2)
HACCP
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kontrola
(2)
Kontrola techniczna
(2)
Koszty jakości
(2)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(2)
Normy ISO 14000
(2)
Ocena pracowników
(2)
Optymalizacja
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Technologia
(2)
Teoria organizacji
(2)
Towar
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Środowisko człowieka
(2)
Żywność
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza rynku
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Autorytet
(1)
BHP
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Ceramika
(1)
Controlling
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facility management
(1)
Firanki i zasłony
(1)
Franczyza
(1)
GHP/GMP
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria jakości
(1)
Jakość (filozofia)
(1)
Jakość życia
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola jakości
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Koszty
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Maszyny
(1)
Metodologia
(1)
Najem
(1)
Nauczanie
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Nieruchomości
(1)
Normalizacja -- dokumentacja -- podręcznik
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Podręcznik
(31)
Biografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(19)
Architektura i budownictwo
(1)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
91 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz. I Fundamenty zarządzania jakością: 1. Istota jakości, 2. Zmienność-wróg jakości, 3. Standardy, wzorce jakości, 4. Ekonomika jakości. Cz. II Instrumenty zarządzania jakością: 5. Analiza zmienności - badanie stanu systemu, 6. Rozwiązywanie problemów jakości, 7. QFD- planowanie standardu, 8. FMEA - sprawdzanie standardu, 9.Analiza Wartości - optymalizacja standardu. Cz. III Modele zarządzania jakością: 10. Japoński model TQC, 11. Amerykański model TQM, 12. Normy ISO serii 9000, 13. Nagrody jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Pojęcie i polityka jakości; Kompleksowe zarządzanie jakością; Kultura korporacji; Benchmarking; Klient przede wszystkim: strategia jakości usług; Koszty i korzyści związane z jakością; Budżetowanie jakości; Przepisy prawne i normy; Organizacja i administrowanie jakością; Dokumentacja i rejestry; Certyfikacja zgodności z ISO 9000; Audyty i przeglądy jakości; Jakość w projektowaniu i w technicznym przygotowaniu produkcji; Kontrola jakości projektu; Zaopatrzenie i gospodarka materiałowa; Jakość nabywanych usług; Statystyczna kontrola procesów; Służby jakości w produkcji; Inspekcja; Próby działania; Metrologia; Obsługa; Partycypacyjne doskonalenie jakości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I: Wybrane problemy zarządzania produkcją: 1. Proces produkcyjny, 2. Struktury produkcyjne jednostek wytwórczych, 3. Organizacja produkcji, 4. Cykl produkcyjny, 5. Przygotowanie produkcji, 6. Jakość produkcji, 7. Gospodarstwa wspomagające podstawową działalność produkcyjną, 8. Wybrane aspekty kosztowe decyzji w obszarze produkcji, 9. Planowanie przebiegu produkcji i sterowania nim, Cz.II: Przykłady i zadania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I: Wybrane problemy zarządzania produkcją: 1. Proces produkcyjny, 2. Struktury produkcyjne jednostek wytwórczych, 3. Organizacja produkcji, 4. Cykl produkcyjny, 5. Przygotowanie produkcji, 6. Jakość produkcji, 7. Gospodarstwa wspomagające podstawową działalność produkcyjną, 8. Wybrane aspekty kosztowe decyzji w obszarze produkcji, 9. Planowanie przebiegu produkcji i sterowania nim, Cz.II: Przykłady i zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zakres nauki o zarządzaniu, 2. Rozwój nauki o zarządzaniu, 3. Planowanie jako funkcja zarządzania, 4. Organizowanie, rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji, 5. Organizacja jako struktura, 6. Problem wzrostu gospodarczego, 7. Układ władzy w organizacji, 8. Motywowanie pracowników jako funkcja zarządzania, 10. Zarządzanie zasobami, 11. Zarządzanie produkcją, 12. Zarządzanie jakością, 13. Kontrola w procesie zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz.1 Podstawy kompleksowego zarządzania jakością: Wprowadzenie; Historia rozwoju kompleksowego zarządzania jakością; Niektóre definicje jakości; Filozofia, zasady i pojęcie TQM; Systemy zarządzania jakością i normalizacja; Europejska Nagroda Jakości. Cz.2 Metody kompleksowego zarządzania jakością: Narzędzie do "podróży w jakość"; Wybrane narzędzia zarządzania; Pomiary jakości-wprowadzenie; Pomiary zadowolenia klientów; Pomiary zadowolenia pracowników; Punkty sprawdzania jakości i punkty kontroli jakości; Pomiary jakości w pracach rozwojowych; Kosztorysowanie jakości Benchmarking. Cz.3 Zarządzanie procesami i doskonalenie procesów: Przywództwo, dezagregacja polityki i motywacja w dziedzinie jakości; Proces wdrażania; Kultura jakości i uczenie się; Miliken SA Dania, studium przypadku; przywództwo, partycypacja i kosztorysowanie jakości; International Service System SA; studium przypadku: "zwycięska ręka".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Cz.1 Podstawy kompleksowego zarządzania jakością: Wprowadzenie; Historia rozwoju kompleksowego zarządzania jakością; Niektóre definicje jakości; Filozofia, zasady i pojęcie TQM; Systemy zarządzania jakością i normalizacja; Europejska Nagroda Jakości. Cz.2 Metody kompleksowego zarządzania jakością: Narzędzie do "podróży w jakość"; Wybrane narzędzia zarządzania; Pomiary jakości-wprowadzenie; Pomiary zadowolenia klientów; Pomiary zadowolenia pracowników; Punkty sprawdzania jakości i punkty kontroli jakości; Pomiary jakości w pracach rozwojowych; Kosztorysowanie jakości Benchmarking. Cz.3 Zarządzanie procesami i doskonalenie procesów: Przywództwo, dezagregacja polityki i motywacja w dziedzinie jakości; Proces wdrażania; Kultura jakości i uczenie się; Miliken SA Dania, studium przypadku; przywództwo, partycypacja i kosztorysowanie jakości; International Service System SA; studium przypadku: "zwycięska ręka".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 625)
1. Jakość - zagadnienia podstawowe. 2. Charakterystyka norm ISO 9000. 3. Zarządzanie jakością w procesie wytwarzania. 4. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. 5. Certyfikacja systemu zarządzania jakością. 6. Koszty jakości w przedsiębiorstwie. 7. Instrumentarium zarządzania jakością. 8. koncepcja i wdrażanie komleksowego zarządzania jakością - TQM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Czas wytwarzania produktów, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Logistyka procesów wytwarzania, 8. Dobór ludzi i organizacji pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocena pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie produkcją i jakością w branży meblarskiej, 2. Identyfikacja obszarów powstawania niezgodności emaliowanych wyrobów sprzętu gospodarstwa domowego, 3. Jakość pieczywa z zautomatyzowanej piekarni, 4. Struktura niezgodności drutów i ocena nowoczesności wykorzystania maszyn, 5. Determinanty jakości profilowania rur, 6. Proces produkcyjny i struktura niezgodności firan/serwet, 7. Zasoby ludzkie i koszty produkcji w przędzalni, 8. Determinanty jakości folii i nowoczesność wykorzystanych maszyn do jej produkcji, 9. Model jakości wirtualnych usług bankowych, 10. Jakość obsługi klienta w urzędzie miejskim, 11. Jakość usług medycznych w szpitalu powiatowym, 12. Determinanty jakości wyrobów ceramicznych, 13. Jakość produktów wytwarzanych w zakładzie pracy chronionej dla przemysłu elektrotechnicznego, 14. Wyniki analizy SWOT podstawą utworzenia specjalistycznej firmy, 15. Jakość organizacji czasu pozaszkolnego a koszty utrzymania specjalistycznego ośrodka, 16. Problem jakości w czystszej produkcji, 17. Jakość usług w miejskiej bibliotece publicznej, 18. Lean Banking, 19. Jakość nauczania w szkole podstawowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ekonomika przedsiębiorstw turystycznych (ujęcie statyczne): 1. Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, 2. Zróżnicowanie przedsiębiorstw turystycznych, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego, 4. Oddziaływanie na przedsiębiorstwo turystyczne, 5. Organizacja i finanse przedsiębiorstw turystycznych. Cz.II Zarządzanie operacyjne i strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym (ujęcie dynamiczne) : 6. Kształtowanie jakości w przedsiębiorstwie turystycznym, 7. Cykl obsługi klient a w hotelach, 8. Planowanie zysku wq przedsiębiorstwie turystycznym, 9. Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym, 10. Polityka inwestycyjna przedsiębiorstwa turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo usługowe w aspekcie historycznym: Wprowadzenie; Zarys ewolucji przedsiębiorstwa usługowego; Podsumowanie. 2. Wstęp do ekonomiki przedsiębiorstwa usługowego: Definicja usług; Cechy usług; Klasyfikacja i typizacja usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Ekonomika przedsiębiorstwa usługowego jako dyscyplina badawcza. 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa usługowego: Przesłanki tworzenia i działalności przedsiębiorstwa na rynku usług; Istota, cechy i kryteria klasyfikacji przedsiębiorstw usługowych; Funkcje przedsiębiorstwa usługowego; Zasady działania przedsiębiorstwa usługowego; Struktura celów przedsiębiorstwa na rynku usług. 4. Otoczenie przedsiębiorstwa usługowego: Pojęcie i klasyfikacja otoczenia; Otoczenie prawne; Otoczenie państwowe i samorządowe; Otoczenia międzynarodowe; Otoczenia bankowo-finansowe; Otoczenie konsumenckie; Otoczenie konkurencyjne; Otoczenie rynku pracy. 5. Czynniki produkcji w przedsiębiorstwie usługowym: Wprowadzenie; Praca jako czynnik produkcji; Ziemia jako czynnik produkcji; Kapitał jako czynnik produkcji; Informacja i wiedza jako czynnik produkcji. 6. Przedsiębiorstwo usługowe a środowisko: Znaczenie środowiska dla przedsiębiorstwa usługowego; Ograniczenia środowiskowe funkcjonowania przedsiębiorstw usługowych; Zarządzenia środowiskowe. 7. Przedsiębiorstwo usługowe w gospodarce regionalnej: Gospodarka regionalna; Znaczenie polityki regionalnej dla przedsiębiorstwa usługowego; wizerunek regionu a przedsiębiorstwo usługowe. 8. Rachunkowość finansowa w przedsiębiorstwach usługowych: Powiązania między rachunkowością finansową a rachunkowością zarządczą; Funkcje rachunkowości finansowej; Księgi rachunkowe; Obszary zastosowania informacji ze sprawozdawczości finansowej. 9. Opodatkowanie przedsiębiorstw usługowych: Opodatkowanie dochodów; Opodatkowanie usług podatkiem VAT; Opodatkowanie majątku i czynności cywilnoprawnych; pozostałe obowiązki pomadkowe; Strategie podatkowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorstwo - istota, typologia, rozwój; R.2 Restrukturyzacja przedsiębiorstwa; R.3 Sytuacja prawno-własnościowa przedsiębiorstwa; R.4 Zarządzanie przedsiębiorstwem; R.5 Zatrudnienie - gospodarka zasobami ludzkimi; R.6 Potencjał techniczny i innowacje; R.7 Działalność produkcyjna; R.8 Produkt i usługi; R.9 Marketing i sprzedaż; R.10 Model ekonomiczny przedsiębiorstwa; R.11 Jakość zarządzania przedsiębiorstwem; Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia pracy i organizacji / Zofia Ratajczak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2007. - 234, [1] s. ; 22 cm.
(Krótkie wykłady z psychologii)
1. Psycholgia pracy i organizacji w okresie transformacji systemowej, 2. Nowe formy pracy, 3. Adekwatność funkcjonalna między człowiekiem a pracą, 4. Cehcy człowieka a wykonywanie pracy, 5. Mechanizmy regulacyjne zachowania się człowieka w środowisku pracy i ich związek z samoregulacją, 6. Kryzysy i dysfunkcje w organizacji, 7. Jakość życia, 8. Psychologiczne koszty zaradności człowieka, 9. Psychologia pracy i organizacji jako system działań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Statystyczne uregulowanie procesów produkcyjnych; 2. Zdolność jakościowa procesów produkcyjnych; 3. Statystyczna kontrola odbiorcza; 4. Wybrane metody statystyki opisowej wykorzystywane w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych; 5. Plan jakości procesu produkcyjnego; 6.Nadzór metrologiczny nad wyposażeniem do kontroli, pomiarów i badań procesów produkcyjnych; 7. Audity i przeglądy procesów produkcyjnych; 8. Zarządzanie konfiguracją w sterowaniu jakością procesów produkcyjnych; 9. Zarządzanie ryzykiem w procesach produkcyjnych; 10. Eksploatacyjna weryfikacja jakości produkcyjnej wyrobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wprowadzające 2. Normalizacja i ocena zgodności 3. System zarządzania jakością 4. System zarządzania środowiskowego 5. Certyfikacja i doskonalenie systemów zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy zarządzania w praktyce gospodarczej / Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 375 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Systemowe podejście do jakości w oparciu o normy ISO serii 9000; 2. System zarządzania środowiskowego; 3. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy 4. Zarządzanie jakością w poszczególnych sektorach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej