Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(138)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(136)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje fachowe
(8)
E-booki
(6)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(110)
dostępne
(85)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(90)
Czytelnia
(110)
Autor
Garbarski Lechosław
(4)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Durska Małgorzata
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Hofstede Geert
(3)
Supernat Jerzy (1951- )
(3)
Albigowski Marek
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Hofstede Gert Jan
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(2)
Küng Lucy
(2)
Lock Dennis
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Sokołowska Stanisława
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Aluchna Maria
(1)
Antonowicz Dominik
(1)
Antonów Kamil
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Bajerowski Tomasz
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcarek Artur
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Barnard Chester Irving (1886-1961)
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Bednarski Adam
(1)
Belbin Meredith
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Bielawa Anna
(1)
Bielski Marcin
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bosak-Sojka Maria
(1)
Bratkowski Stefan
(1)
Bratnicki Mariusz
(1)
Caslione Johna A
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrabański Karol
(1)
Chrisidu-Budnik Agnieszka
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Czapiewski Leszek
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Daniluk Paulina
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dykas Kamil
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dębski Wiesław
(1)
Fenn Jackie
(1)
Fertsch Marek
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Florek Ludwik (1946- )
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fołomiow Aleksander Nikołajewicz
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Freixas Xavier
(1)
Frąś Józef
(1)
Galata Stanisław
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gawrysiak Marek (1946- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Goldsmith Marshali
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grant Robert G
(1)
Gredka-Ligarska Iwona
(1)
Grześków Małgorzata
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Gwiazdowska Barbara
(1)
Gwioździk Elżbieta
(1)
Góral Zbigniew
(1)
Górski Piotr
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hajn Zbigniew
(1)
Hesselbein Frances (1915- )
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Iwin-Garzyńska Jolanta
(1)
Jabłoński M. Marian
(1)
Jacek Haman
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(92)
1990 - 1999
(23)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(143)
Rosja
(1)
Język
polski
(143)
rosyjski
(1)
Temat
Zarządzanie
(61)
Organizacja
(48)
Przedsiębiorstwo
(46)
Teoria organizacji
(30)
Zarządzanie strategiczne
(20)
Praca
(14)
Kadry
(11)
Przywództwo
(10)
Teoria dystrybucji
(9)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Marketing
(7)
Marketing strategiczny
(7)
Menedżerowie
(7)
Decyzje
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Motywacja pracy
(5)
Organizacje
(5)
Segmentacja rynku
(5)
Analiza funkcjonalna
(4)
Globalizacja
(4)
Innowacje
(4)
Motywacja
(4)
Normy ISO 9000
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Praca zespołowa
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Zarządzanie projektami
(4)
Edukacja miedzykulturowa
(3)
Etnopsychologia
(3)
Jakość
(3)
Kapitał
(3)
Kariera
(3)
Konkurencja
(3)
Kultura
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Mentoring
(3)
Negocjacje
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Pluralizm społeczny
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Płaca
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Administracja
(2)
Analiza strategiczna
(2)
Banki
(2)
Controlling
(2)
Ekonomia
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Kredyt
(2)
Kwalifikacje zawodowe
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Ocena pracowników
(2)
Osobowość
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie
(2)
Podejmowanie decyzji
(2)
Prakseologia
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Rachunkowość
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Rynek pracy
(2)
Siła robocza
(2)
Socjologia organizacji
(2)
Stres
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Teoria chaosu
(2)
Teoria decyzji
(2)
Teoria komunikacji i mediów
(2)
Teoria systemów
(2)
Teoria wymagań i zasobów pracy
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zatrudnienie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja publiczna
(1)
Algorytmy genetyczne
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza systemowa
(1)
Autorytet
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość prywatna
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Bhp
(1)
Ceny
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Decentralizacja (adm.)
(1)
Dyrektor
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Ekorozwój
(1)
Emerytura
(1)
Etyka biznesu
(1)
Ewolucja
(1)
Factoring
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-
(2)
1901-2000
(2)
1914-1918
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Podręcznik
(26)
Opracowanie
(10)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prawnicze
(1)
Poradnik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(24)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Matematyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
144 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Organizacyjne formuły działania zespołowego, 3. Determinanty organizacji procesowej, 4. Model struktury organizacji procesowej
kierunku organizacji procesowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Kultury narodowe; Ja, my i oni; On, ona, on(a); Inne znaczy niebezpieczne; Piramidy, maszyny, targowi- ska i rodziny, Prawda a prawość; Kultury organizacyjne Od szaleństwa do metody; Wnioski, Kontakty międzykul- turowe, sztuka przetrwania w środowisku wielokulturo- wym, Odczytywanie zaprogramowania umysłowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp: zasady gry społecznej, Cz. I Wymiary kultur narodowych; 2. Równi i równiejsi, 3. Ja, my i oni; 4. On, ona, on(a); 5. Inne znaczy niebezpieczne; 6. Kiedyś, teraz czy potem? Cz. II Kultury organizacyjne: 7. Piramidy, maszyny, targowiska i rodziny, czyli o tym jak się ludzie organizują w różnych kulturach, 8. Kultury organizacyjne, czyli słoń i bocian. Cz. III Wnioski: 9. Kontakty międzykulturowe, 10. Sztuka przetrwania w środowisku wielokulturowym,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I.: Koncepcja kultury: 1. Zasady gry społecznej; 2. Badanie różnic kulturowych; Cz. II.: Wymiary kultur narodowych: 3. Równi i równiejsi; 4. Ja, my i oni; 5. On, ona, on(a); 6. Inne znaczy niebezpieczne; 7. Kiedyś, teraz czy potem?; 8. Droga do szczęśliwości; Cz. III.: Kultury organizacyjne: 9. Piramidy, maszyny, targowiska i rodziny, czyli o tym, jak się ludzie organizują w różnych kulturach; 10. Kultury organizacyjne, czyli słoń i bocian; Cz. IV.: Wnioski: 11. Kontakty międzykulturowe; 12. Ewolucja kultur.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja nauk o zarządzaniu. 2. Funkcje zarządzania. 3. Organizacja i struktury organizacyjne. 4. Zachowania w organizacji. 5. Zarządzanie strategiczne. 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 7. Zarządzanie wiedzą. 8. Zarządzanie jakością. 9. Zarządzanie międzynarodowe. 10. Przedsiębiorczość w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspiracje)
Cz. I Kierowanie organizacją przyszłości. Nowy język organizacji i jego znaczenie dla liderów. Kierowanie organizacją odchudzoną. Przywództwo oddolne. Tworzenie organizacji o wielu przywódcach. Kierowanie organizacjami uczącymi się. Przywództwo a kultura organizacji. Kierowanie zróżnicowaną kadrą pracowniczą. Stawianie piramidy organizacyjnej do góry nogami. Cz. II Liderzy przyszłości działaniu. Liderzy światowej klasy. Potęga partnerskieg o wsółdziałania... Cz.III Zdobywanie wiedzy na przyszłość. Cz.IV Praktycy na temat przyszłości przywództwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a inne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instrumentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Reguły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagrożenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszukiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oceny możliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4. Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu postępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępowania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsumentów;; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowanie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji rynku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowanie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketingowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingowych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Regulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w niezmienionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produktów; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Podstawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marketingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościowa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dystrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketingu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ towarów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowania dystrybucji towarów; podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel detaliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybucji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywi zacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywizacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprzedaż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania marketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa marketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpośredniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Marketing międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Marketing w działalności organizacji niedochodowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a inne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instrumentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Reguły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagrożenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszukiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oceny mozliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4. Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu postępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępowania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsumentów; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowanie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji rynku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowanie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketingowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingo wych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Regulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w nie zmienionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produktów; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Podstawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marketingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościowa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dtstrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketi ngu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ towarów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowa nia dystrybucji towarów; podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel detaliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybucji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywizacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprzedaż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania marketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa marketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpośredniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Marketing międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Marketing w działalności organizacji niedochodowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a inne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instrumentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Reguły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagrożenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszukiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oceny mozliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4. Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu postępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępowania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsumentów; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowanie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji rynku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowanie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketingowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingowych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Regulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w nie zmienionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produktów; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Pod stawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marketingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościowa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dtstrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketingu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ to warów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowa nia dystrybucji towarów; Podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel detaliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybucji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywizacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprzedaż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania marketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa marketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpośredniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Mar keting międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Marketing w działalności organizacji niedochodowych; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a in ne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instru mentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Regu ły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagro żenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszu kiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oce ny mozliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4.Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konku rencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu po stępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępo wania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsu mentów;; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowa nie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji ryn ku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowa nie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketin gowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingo wych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Re gulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w nie zmie nionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produ któw; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Pod stawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marke tingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościo wa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dtstrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketi ngu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ to warów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowa nia dystrybucji towarów; podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel de taliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybu cji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywi zacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywi zacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprze daż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania mar ketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa mar ketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpo średniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Mar keting międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Mar keting w działalności organizacji niedochodowych; Pod sumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. CZĘŚĆ I STUDIUM TEORETYCZNE. Rozdział 1. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY DEFINICJI I POJĘĆ: 1.1. Menedżer vs przywódca - przegląd pojęć; 1.2. Spory i kontrowersje wokół badań nad przywództwem; 1.3. Zmieniające się problemy w zarządzaniu, czyli o tym, jak menedżer stawał się przywódcą. Rozdział 2. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY TEORII - WĄTKI HISTORYCZNE I WSPÓŁCZESNE: 2.1. Teorie cech; 2.1.1. Współczesne spojrzenie na cechy w zarządzaniu; 2.2. Teorie zachowań; 2.2.1. Badania na Uniwersytecie Ohio; 2.2.2. Badania na Uniwersytecie Michigan; 2.2.3. Siatka kierownicza; 2.3. Teorie sytuacyjne; 2.3.1. Teoria ścieżki i celu; 2.3.2. Teoria przywództwa sytuacyjnego Herseya i Blanchatda; 2.3.3. Teoria substytutów przywództwa; 2.3.4. Teoria decyzji normatywnej; 2.3.5. Sytuacyjna teoria przywództwa Fiedlera; 2.3.6. Teoria LMX; 2.3.7. Teoria zasobów poznawczych; 2.4. Przywództwo transformacyjne i charyzmatyczne; 2.4.1. Teoria charyzmatycznego przywództwa House‘a; 2.4.2. Teoria charyzmy Congera i Kanungo; 2.4.3. Teoria przywództwa transformacyjnego Burnsa; 2.4.4. Teoria przywództwa transformacyjnego Bassa; 2.5. Inne współczesne koncepcje przywództwa; 2.5.1. Przywództwo rozproszone; 2.5.2. Przywództwo autentyczne; 2.5.3. Teoria ograniczonego przywództwa Koźmińskiego. Rozdział 3. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY ROZWOJU W ORGANIZACJI: 3.1. Rodzaje szczebli menedżerskich w organizacji, typy autorytetów oraz rola doświadczenia zawodowego; 3.2. Rozwój menedżerski. Rozdział 4. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY SKUTECZNOŚCI DZIAŁANIA: 4.1. Skuteczne przywództwo - kryteria oceny; 4.2. Cechy i zachowania a skuteczne przywództwo; 4.3. Zachowania menedżera; 4.3.1. Związek zachowań i cech a skuteczność; 4.3.2. Zachowania lidera a teorie sytuacyjne. Rozdział 5. PRZYWÓDZTWO Z PERSPEKTYWY KOMPETENCJI LIDERSKICH I MENEDŻERSKICH: 5.1. Kompetencje - definicja pojęcia; 5.2. Ocena kompetencji w organizacji; 5.3. Kompetencje menedżera i lidera; 5.3.1. Kompetencje przywódcze wg Koźmińskiego. CZĘŚĆ II STUDIUM EMPIRYCZNE. BADANIA WŁASNE. Rozdział 6. WCZEŚNIEJSZE BADANIA AUTORKI. KOMPETENCJE MENEDŻERÓW A ZDOLNOŚCI I CECHY OSOBOWOŚCI: 6.1. Związek zdolności oraz kompetencji menedżerskich; 6.2. Związek cech osobowości i kompetencji menedżerskich oraz liderskich. Rozdział 7. BADANIE WŁAŚCIWE. KOMPETENCJE LIDERA I MENEDŻERA: 7.1. Metody i przebieg badania; 7.2. Wyniki. Rozdział 8. IMPLIKACJE TEORETYCZNE: 8.1. Wnioski z badań wcześniejszych; 8.2. Wnioski z badań właściwych. Rozdział 9. IMPLIKACJE PRAKTYCZNE. Rozdział 10. IMPLIKACJE DO DALSZYCH BADAŃ. Podziękowania. Bibliografia. Aneks 1. Aneks 2. Aneks 3. Aneks 4. Aneks 5. Aneks 6. Spis tabel i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Metodologia badań organizacyjnych II. Planowanie. Metody i techniki III. Organizowanie - istota i zakres IV. Organizowanie - wybrane metody i techniki V. Metody i techniki motywacji VI. Kontrola - metody i techniki w zarządzaniu VII. Audyt wewnętrzny jako nowoczesny instrument zarządzania i kontroli VIII. Efektywność zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie w Sektorze Publicznym / red. Grażyna Prawelska-Skrzypek ; Uniwersytet Jagielloński, Instytut Spraw Publicznych)
I. Kontekst teoretyczny i metodologiczny prowadzonych badań. II. Od przedsiębiorców do menedżerów. III. Od inteligencji do menedżerów. IV. Kontekst gospodarczy kształtowania środowiska i ideologii menedżerskiej. V. Kształtowanie środowiska naukowej organizacji i jego instytucjonalizacja. VI. Światopogląd pionierów i propagatorów naukowej organizacji w międzywojennej Polsce. VII. Wzór osobowy menedżera i jego przemiany w okresie międzywojennym. VIII. Wprowadzenie racjonalnych metod organizacji, realizacja wzoru menedżera.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie, 2.Dlaczego funkcjonują pośrednicy finansowi?, 3.Bankowość a teoria Organizacji Rynku, 4.Relacja kredytodawca-kredytobiorca, 5.Równowaga i racjonowanie na rynku kredytowym, 6.Makroekonomiczne konsekwencje niedoskonałości rynków finansowych, 7.Run na bank i ryzyko systemowe, 8.Zarządzanie ryzykiem w banku, 9.Regulacje prawne funkcjonowania banków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego myślenie sieciowe?; 2. Teoria systemów jako podstawa myślenia sieciowego; 3. Myślenie sieciowe w ujęciu P. Gomeza, G. Probsta i H. Ulricha; 4. Myślenie sieciowe w ujęciu J. Honeggera i H. Vettigera; 5. Zespół analityczny i warunki jego pracy; 6. Komputerowe wspomaganie myślenia sieciowego; 7. Przykładowe zastosowania metodyki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji / Barbara Kożuch. - Wyd. 6 - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 289, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
Wprowadzenie; Rozdział 1.Teoria organizacji jako dyscyplina naukowa 1.1. Istota i pojęcie nauki organizacji 1.2. Cel, przedmiot i metody nauki o organizacji 1.3. Ewolucja nauki o organizacji 1.4. Współczesne koncepcje w nauce o organizacji Rozdział 2. Materialne i niematerialne podstawy działalności organizacji 2.1. Zasoby organizacji 2.2. Majątek i potencjał organizacji a jej kapitał 2.3. Kapitał intelektualny. Kapitał ludzki Rozdział 3. Organizacja jako obiekt badań 3.1. Pojęcie i istota organizacji 3.2. Uniwersalne cechy organizacji 3.3. Operacje, funkcje i procesy w organizacji 3.4. Modele cyklu życia organizacji Rozdział 4. Typologie organizacji 4.1. Organizacje według kryterium domeny 4.2. Organizacje według motywów podejmowania działalności 4.3. Organizacje według prawno-organizacyjnych i własnościowych form zorganizowanego działania Rozdział 5. Zarządzanie jako podsystem organizacji 5.1. Procesy zarządzania 5.2. Cechy i role przedsiębiorcy oraz menedżera 5.3. Przywództwo organizacyjne 5.4. Nowoczesne koncepcje zarządzania organizacją Rozdział 6. Tworzenie i przekształcanie organizacji 6.1. Zasady organizowania i projektowania 6.2. Grupowanie stanowisk organizacyjnych 6.3. Uelastycznianie struktur organizacyjnych 6.4. Projektowanie i przekształcanie organizacji Rozdział 7. Zmiana a rozwój organizacji 7.1. Istota zmian organizacyjnych 7.2. Typologie zmian organizacyjnych 7.3. Obszary zmian organizacyjnych Rozdział 8. Współdziałanie organizacyjne 8.1. Współdziałanie jako istota zbiorowego działania zorganizowanego 8.2. Współdziałanie przedsiębiorstw 8.3. Współdziałanie organizacji publicznych i społecznych 8.4. Rozwijanie kompetencji kooperatywnych Rozdział 9. Organizacje w przyszłości 9.1. Nowe podejścia do organizacji 9.2. Architektura organizacji a sprawność jej funkcjonowania 9.3. Nadzór korporacyjny - nowe role kierownicze 9.4. Społeczna odpowiedzialność organizacji; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji / Barbara Kożuch. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 290 s. ; 23 cm.
Wprowadzenie, 1. Teoria organizacji jako dyscyplina naukowa, 2. Tradycja i współczesność w nauce o organizacji, 3. Materialne i niematerialne podstawy działalności organizacji, 4. Organizacja jako obiekt badań, 5. Prawno-organizacyjne i własnościowe formy zorganizowanego działania, 6. Zarządzanie-podsystem organizacji, 7. Tworzenie i przekształcanie organizacji, 8. Współdziałanie organizacji, 9. Zmiana jako warunek rozwoju organizacji, 10. Organizacje w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej