Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(111)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(110)
Publikacje naukowe
(24)
Publikacje fachowe
(10)
E-booki
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(83)
dostępne
(66)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(70)
Czytelnia
(83)
Autor
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kobyłko Grzegorz
(2)
Konecki Krzysztof
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mamroł Andrzej
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Alberoni Francesco
(1)
Allaire Yvan
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anusz Jan
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bień Magdalena
(1)
Biliński Witold
(1)
Bjerke Bjorn
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Boyatzis Richard E
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(1)
Bęben Robert
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czopek Jakub
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Depa Jakub
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dzik Piotr
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Frąckiewicz Lucyna (1926-2009)
(1)
Frączek Zofia
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gembalczyk Ilona
(1)
Germain Juliette
(1)
Geryk Żaneta
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Glinka Beata
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Gorgól Anna
(1)
Gorzelak Grzegorz
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gros Urszula
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Gurba Ewa
(1)
Górski Piotr
(1)
Gądecki Jacek (1979- )
(1)
Hallada Marek
(1)
Harkins Phil
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hofstede Geert
(1)
Hofstede Gert Jan
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Hołyst Brunon (1930- ). Bezpieczeństwo jednostki, społeczeństwa i gatunku ludzkiego
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Iwaszkiewicz Michał
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jacyno Małgorzata
(1)
Jakimowicz Wojciech
(1)
Jarco Piotr
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jastrzębowski Zbigniew
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarek Bohdan
(1)
Kaczyński Grzegorz J
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(116)
Język
polski
(116)
Temat
Zarządzanie
(42)
Organizacja
(28)
Przedsiębiorstwo
(23)
Menedżerowie
(14)
Przywództwo
(10)
Komunikacja społeczna
(9)
Kultura organizacyjna
(9)
Praca
(9)
Kadry
(7)
Relacje międzyludzkie
(7)
Socjologia organizacji
(7)
Marketing
(6)
Socjologia
(6)
Kultura
(5)
Psychologia pracy
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Internet
(4)
Motywacja pracy
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Organizacje
(4)
Socjologia pracy
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Współdziałanie
(4)
Czas wolny od pracy
(3)
Decyzje
(3)
Ekorozwój
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kariera
(3)
Konflikt
(3)
Motywacja
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Produktywność pracy
(3)
Reklama
(3)
Rynek pracy
(3)
Socjologia kultury
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Szkolnictwo
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Świadomość ekologiczna
(3)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Czas pracy
(2)
Decentralizacja (administracja)
(2)
Etnopsychologia
(2)
Etyka biznesu
(2)
Informacja
(2)
Innowacje
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Kampania społeczna
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja wizualna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Kształcenie
(2)
Liderzy lokalni
(2)
Media społecznościowe
(2)
Metody badawcze
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Mobbing
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Negocjacje
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odmienność kulturowa
(2)
Oświata
(2)
Patologia społeczna
(2)
Poczucie bezpieczeństwa
(2)
Polityka miejska
(2)
Polityka społeczna
(2)
Praca socjalna
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo pracy
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia biznesu
(2)
Reklama społeczna
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Socjologia miasta
(2)
Studenci
(2)
Sukces
(2)
Szkolnictwo niepubliczne
(2)
Sztuczna inteligencja
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Teoria organizacji
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
UrbanLab Gdynia
(2)
Wizerunek miasta
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie oświatą
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zaufanie
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Adaptacja zawodowa
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(22)
1989-2000
(5)
1901-2000
(4)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Opracowanie
(18)
Monografia
(11)
Podręcznik
(11)
Praca zbiorowa
(9)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(45)
Socjologia i społeczeństwo
(39)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
116 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wprowadzenie; Układanie pytań; Dobór próby; Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na ankietę; Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respondentów do odpowiedzi; Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę; Przygotowanie danych do analiz; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bezpieczeństwo : programy promocji / Brunon Hołyst. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 971 s. : il. ; 24 cm.
(Bezpieczeństwo jednostki, społeczeństwa i gatunku ludzkiego / Brunon Hołyst ; t. 5)
Część I PROMOCJA BEZPIECZEŃSTWA -WYMIAR INDYWIDUALNY Rozdział 1. Zdrowie fizyczne: 1.1. Uwagi wprowadzające; 1.2. Relacje zdrowie - choroba; 1.3. Współczesne koncepcje zdrowia; 1.4. Zdrowie obiektywne i zdrowie subiektywne; 1.5. Nowe możliwości promocji zdrowia. Rozdział 2. Zdrowie psychiczne: 2.1. Istota promocji bezpieczeństwa psychicznego; 2.2. Rozwój cywilizacji; 2.3. Promocja zdrowia psychicznego; 2.4. Koncepcja salutogenezy; 2.5. Inteligencja emocjonalna. Rozdział 3. Zdrowie duchowe: 3.1. Specyfika zdrowia duchowego; 3.2. Przemijanie życia; 3.3. Frustracja egzystencjalna; 3.4. Dwa modele życia; 3.5. Orientacja merkantylna. Rozdział 4. Rodzina: 4.1. Funkcje rodziny; 4.2. Style wychowania; 4.3. Błędy wychowawcze; 4.4. Zjawisko wsparcia; 4.5. Dialog informacyjny. Część II PROMOCJA BEZPIECZEŃSTWA - WYMIAR SPOŁECZNY Rozdział 5. Zdrowie społeczne: 5.1. Istota promocji zdrowia społecznego; 5.2. Różnice w zachowaniu społecznym jednostki; 5.3. Różnorodne formy interakcji; 5.4. Percepcja interpersonalna; 5.5. Rozwój zawodowy. Rozdział 6. Szkoła: 6.1. Diagnozowanie trudnych sytuacji wychowawczych; 6.2. Problem umiejętności zawodowych nauczyciela; 6.3. Relacje nauczyciel-uczeń; 6.4. Ocena przez uczniów nauczyciela; 6.5. Klimat klasy; 6.6. Szkolny program interwencyjny. Rozdział 7. Miejsce pracy: 7.1. Przystosowanie zawodowe; 7.2. Teoria osobowości J. Hollanda; 7.3. Zadowolenie z pracy; 7.4. Kultura miejsca pracy; 7.5. Sposoby opanowania stresu; 7.6. Sytuacje zagrożenia. ozdział 8. Środowisko lokalne: 8.1. Środowisko lokalne jako czynnik socjalizacji; 8.2. Związki psychiczne; 8.3. Miasto i wieś jako środowiska wychowawcze; 8.4. Aktywność jako działanie społeczne; 8.5. Czynniki kształtujące bezpieczeństwo w środowisku lokalnym; 8.6. Zadania społeczności lokalnej. Rozdział 9. Środowisko miejsca zamieszkania: 9.1. Kryteria jakości środowiska; 9.2. Zróżnicowane percepcje środowiska; 9.3. Paradygmaty bezpieczeństwa środowiska; 9.4. Projektowanie architektoniczne; 9.5. Kontrola dostępu; 9.6. Włamania do samochodów; 9.7. Środki techniczne bezpieczeństwa budynków wielorodzinnych; 9.8. Oświetlenie; 9.9. Różne aspekty bezpieczeństwa. Rozdział 10. Bezpieczeństwo w ruchu drogowym: 10.1. Edukacja w zakresie bezpieczeństwa w ruchu drogowym; 10.2. Infrastruktura drogowa; 10.3. Zasada ograniczonego zaufania; 10.4. Rola policji; 10.5. Zadania wymiaru sprawiedliwości; 10.6. Programy informacyjne; 10.7. Systemowa realizacja zasad profilaktyki; 10.8. Agresja drogowa. Rozdział 11. Postawy pokojowe i tolerancja: 11.1. Istota pacyfizmu; 11.2. Rola emocji w zachowaniach zbiorowych; 11.3. Promocja tolerancji; 11.4. Grupowe poczucie wartości; 11.5. Typy tożsamości; 11.6. Kultura tolerancji. Rozdział 12. Kultura, zaufanie i kooperacja: 12.1. Proces neutralizacji aksjologicznej i jego skutki; 12.2. Tożsamość społeczna jednostki; 12.3. Kooperatywne postawy wobec różnych grup. Rozdział 13. Promocja postaw obywatelskich: 13.1. Edukacja obywatelska; 13.2. Nadzór nad działaniami władz; 13.3. Rola szkoły w rozwijaniu kompetencji; 13.3. Polityka edukacyjna; 13.4. Znaczenie technologii informatycznej w promocji bezpieczeństwa. Rozdział 14. Postawy prospołeczne: 14.1. Etyka cnót; 14.2. Zachowania prospołeczne; 14.3. Altruizm i empatia; 14.4. Rozumowanie moralne; 14.5. Oddziaływania wychowawcze. Rozdział 15. Promocja konstruktywnych postaw ekonomicznych: 15.1. Równowaga ekonomiczna; 15.2. Nierówności ekonomiczne; 15.3. Społeczna gospodarka rynkowa; 15.4. Postawy konsumpcyjne młodzieży; 15.5. Budżet obywatelski; 15.6. Internet. Część III PROMOCJA BEZPIECZEŃSTWA - ŚRODOWISKO NATURALNE I CYWILIZACJA Rozdział 16. Ekologia: 16.1. Ogólne zagadnienia ochrony środowiska naturalnego; 16.2. Programy działania na rzecz ochrony środowiska; 16.3. Czynniki kształtujące politykę ochrony środowiska; 16.4. Turystyka a ochrona środowiska; 16.5. Promocja bezpieczeństwa w biosferze. Rozdział 17. Technosfera: 17.1. Wpływ techniki na życie człowieka; 17.2. Zagrożenia kultury przez rozwój techniki; 17.3. Zwycięzcy i przegrani; 17.4. Zmiany w psychice pod wpływem telewizji; 17.5. Zalew informacji; 17.6. Zagrożenia technologiczne a promocja bezpieczeństwa. Rozdział 18. Infosfera: 18.1. Metabolizm informacyjny; 18.2. Wielkie rewolucje w dostępie do informacji; 18.3. Samoregulacja zachowania; 18.4. Metapoznanie; 18.5. Upowszechnianie wiedzy; 18.6. Niezmienność typów temperamentu; 18.7. Skutki systemu masowego komunikowania; 18.8. Karta Etyczna Mediów; 18.9. Bezpieczeństwo systemów komputerowych. Część IV INICJATORZY I ORGANIZATORZY DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH NA RZECZ BEZPIECZEŃSTWA Rozdział 19. Administracja państwowa: 19.1. Etos administracji państwowej; 19.2. Godność petenta i urzędnika; 19.3. Zaufanie obywateli do organów państwa; 19.4. Europejski kodeks dobrej praktyki administracyjnej; 19.5. Elity społeczne. Rozdział 20. Działalność władz samorządowych: 20.1. Rola władz lokalnych; 20.2. Konflikt interesów; 20.3. Kodeks etyczny w samorządach; 20.4. Efektywne zarządzanie; 20.5. Przeciwdziałanie korupcji. Rozdział 21. Relacje obywateli z przedstawicielami administracji: 21.1. Stereotyp urzędnika i petenta; 21.2. Jakość relacji obywatela z władzą; 21.3. Promocja bezpieczeństwa obywateli w kontaktach z administracją; 21.4. Kształtowanie mechanizmów odpowiedzialności. Rozdział 22. Zadania policji: 22.1. Współdziałanie policji ze społeczeństwem; 22.2. Polityka społeczna wobec przestępczości; 22.3. Wcześniejsze stadia profilaktyki; 22.4. Zadania policji w realizacji community policing; 22.5. Służba patrolowa. Rozdział 23. Media: 23.1. Pojęcie mediów; 23.2. Rola telewizji w życiu indywidualnym i publicznym; 23.3. Polityka edukacyjna; 23.4. Znaczenie technologii informatycznej w promocji bezpieczeństwa. Rozdział 24. Edukacja: 24.1. Klimat w szkole; 24.2. Samoocena nauczyciela w procesie edukacyjnym; 24.3. Kompetencje nauczyciela; 24.4. Negocjacje jako metoda kontaktów nauczyciela z uczniem; 24.5. Niepowodzenia szkolne; 24.6. Tutoring. Rozdział 25. Stowarzyszenia sportowe: 25.1. Rola sportu; 25.2. Agresja w sporcie; 25.3. Badania osobowościowe sportowca; 25.4. Przestrzeganie reguł sportowych; 25.5. Sukces sportowy. Rozdział 26. Organizacje pozarządowe: 26.1. Cele organizacji obywatelskich; 26.2. Zagrożenia dla autonomii stowarzyszeń; 26.3. Formy organizacji pozarządowych; 26.4. Pomoc społeczna; 26.5. Finanse; 26.6. Programy promocji bezpieczeństwa. Rozdział 27. Organizacje międzynarodowe: 27.1. Reforma systemu funkcjonowania organizacji międzynarodowych; 27.2. Przeciwdziałanie naruszeniom prawa; 27.3. Nowe wyzwania przed organizacjami międzynarodowymi; 27.4. Problem wzajemnych relacji kulturowych; 27.5. Gospodarstwa domowe; 27.6. Stosunki międzyorganizacyjne. Część V GRUPY OBJĘTE SZCZEGÓLNYMI ODDZIAŁYWANIAMI W ZAKRESIE PROMOCJI BEZPIECZEŃSTWA Rozdział 28. Dzieci i młodzież: 28.1. Struktura potrzeb człowieka; 28.2. Rola dialogu a poczucie bezpieczeństwa; 28.3. Role społeczne nauczyciela. Rozdział 29. Kobiety: 29.1. Sytuacja kobiet; 29.2. Praca w środowiskach mieszanych; 29.3. Przeszkody w awansie zawodowym kobiet; 29.4. Przemoc wobec kobiet. Rozdział 30. Osoby starsze: 30.1. Skutki procesu starzenia; 30.2. Opieka nad osobami starszymi; 30.3. Usprawnienia pracy socjalnej; 30.4. Zagrożenia bezpieczeństwa osób starszych. Rozdział 31. Pacjenci: 31.1. Ewolucja w podejściu do istoty zdrowia; 31.2. Prawa pacjenta; 31.3. Promocja prawidłowych relacji z otoczeniem; 31.4. Działania w kierunku zmniejszenia ryzyka chorób. Rozdział 32. Osoby podejmujące próby samobójcze: 32.1. Indywidualny i społeczny wymiar zachowań suicydalnych; 32.2. Motywy podjęcia prób samobójczych; 32.3. Promocja zdrowia; 32.4. Teoria poznawczo-behawioralna. Rozdział 33. Niepełnosprawni: 33.1. Pojęcie niepełnosprawności; 33.2. Procedura orzekania o niepełnosprawności; 33.3. Uprawnienia osób niepełnosprawnych; 33.4. Zaburzenia psychiczne osób niepełnosprawnych; 33.5. Środowiskowe domy samopomocy; 33.6. Zespoły leczenia środowiskowego; 33.7. Ośrodki wsparcia społecznego. Rozdział 34. Wykluczeni z powodu ubóstwa: 34.1. Kategorie ubóstwa; 34.2. Progi ubóstwa; 34.3. System pomocy. Rozdział 36. Ofiary kryzysów emocjonalnych i rozwojowych: 35.1. "Bieg życia"; 35.2. Kryzysy w życiu; 35.3. Periodyzacja rozwoju człowieka; 35.4. Bunt dorastania; 35.5. Ocena cech dorosłości; 35.6. Trening interpersonalny. Rozdział 36. Osoby skazane i zagrożone demoralizacją: 36.1. Rola zakładu penitencjarnego w procesie resocjalizacji; 36.2. Ocena czynników wskazujących na osobowość antyspołeczną; 36.3. Zapotrzebowanie na stymulację; 36.4. Postulaty zwiększenia efektywności resocjalizacji; 36.5. Promocja bezpieczeństwa w rodzinach dysfunkcyjnych; 36.6. Świetlice z programem socjoterapeutycznym. Rozdział 37. Uzależnieni od alkoholu i hazardu: 37.1. Negatywne skutki uzależnienia od hazardu; 37.2. Metody leczenia alkoholików; 37.3. Przemoc w rodzinie alkoholików; 37.4. Nadużycie alkoholu wśród młodzieży; 37.5. Uzależenie od hazardu. Rozdział 38. Imigranci: 38.1. Podstawy prawne polityki migracyjnej; 38.2. Pomoc cudzoziemcom; 38.3. Integracja społeczna cudzoziemców. Część VI TECHNICZNE SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA Rozdział 39. Uwagi wstępne. Rozdział 40. Klasyfikacja urządzeń i systemów alarmowych: 40.1. Klasyfikacja systemów alarmowych; 40.2. Charakterystyka ogólna systemów sygnalizacji zagrożeń; 40.3. Zasady klasyfikacji urządzeń i systemów alarmowych; 40.4. Podstawowe kryteria klasyfikacji systemów alarmowych; 40 5. Podstawowe kryteria klasyfikacji urządzeń; 40.6. Wymagania ogólne, zasady stosowania systemów alarmowych. Rozdział 41. Zabezpieczenia techniczno-organizacyjne. Rozdział 42. Antyterrorystyczne urządzenia zabezpieczające: 42.1. Wprowadzenie; 42.2. Urządzenia rentgenowskie; 42.3. Bramki; 42.4. Inne urządzenia mechaniczno-elektryczne. Rozdział 43. Elektroniczne systemy bezpieczeństwa: 43.1. Wprowadzenie; 43.2. Systemy sygnalizacji włamania i napadu; 43.2.1. Systemy alarmowe skupione; 43.2.2. Systemy alarmowe rozproszone; 43.2.3. Systemy alarmowe mieszane; 43.2.4. Podsumowanie dotyczące konfiguracji SSWiN; 43.3. Urządzenia wchodzące w skład systemów alarmowych; 43.3.1. Centrale alarmowe; 43.3.2. Czujki alarmowe; 43.3.3. Sygnalizatory akustyczne i optyczne; 43.3.4. Zasilacze i akumulatory; 43.3.5. Manipulatory; 43.3.6. Dialery telekomunikacyjne, nadajniki, odbiorniki; jako urządzenia transmisji zdarzeń; 43.3.7. Linie wejściowe (dozorowe); 43.3.8. Linie wyjściowe; 43.3.9. Tablice synoptyczne i drukarki; 43.3.10. Informatyczny nadzór nad systemem alarmowym; 43.4. Konserwacja systemów alarmowych; 43.5. Systemy kontroli dostępu; 43.5.1. Biometryka; 43.5.2. Współpraca systemów kontroli dostępu z zabezpieczeniami mechanicznymi; 43.6. Systemy monitoringu wizyjnego; 43.6.1. Wprowadzenie; 43.6.2. Podstawowe zasady konfiguracji systemów monitoringu wizyjnego; 43.6.3. Systemy rejestracji zdarzeń; 43.6.4. CCTV IP; 43.7. Systemy Sygnalizacji Pożarowej; 43.7.1. Elektroniczny system sygnalizacji pożarowej dla pojazdów ruchomych; 43.8. Integracja systemów alarmowych; 43.8.1. Wprowadzenie; 43.8.2. Przykłady integracji elektronicznych systemów bezpieczeństwa; 43.8.3. Budynek inteligentny; 43.9. Zasady doboru systemów zabezpieczeń do określonych obiektów; 43.9.1. Wprowadzenie; 43.9.2. Zasady doboru zabezpieczeń. Rozdział 44. Przyszłościowe rozwiązania systemów bezpieczeństwa. Rozdział 45. Zakończenie i wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Książka jest zbiorem studiów przypadków i refleksji. Powstała w wyniku inspiracji wykładami prowadzonymi dla studentów Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego w ramach cyklu „Bliżej praktyki”. Te z kolei były następstwem bardzo dużego zainteresowania studentów wykładami organizowanymi przez członków funkcjonującej na wydziale Rady Biznesu. Tematy trzech cykli wykładów obejmowały aktualne zagadnienia z zakresu funkcjonowania gospodarki, ekonomii, inwestycji, finansów, zarządzania, a także zagadnienia społeczne. Dużą zaletą spotkań był bezpośredni kontakt z praktykami oraz zetknięcie się z prawdziwymi problemami biznesowymi. Rosnąca popularność wykładów przyczyniła się do rozwinięcia współpracy i spisania najciekawszych doświadczeń.
Książka doskonale wpisuje się w potrzeby i zainteresowania wszystkich zaangażowanych stron: uczelni (studentów, kadry akademickiej, władz), jak i pracodawców. Przynosi wymierne korzyści społeczności akademickiej i zacieśnia więzi między środowiskami. Współpraca daje dużą szansę wzmocnienia kontaktów i wymiany pomysłów. Stanowi dopełnienie nawiązanych relacji między uczelnią a praktyką gospodarczą.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Zaufanie 1.1. Pojęcie zaufania 1.2. Typologia zaufania 1.3. Kształtowanie się zaufania 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Rozdział 2. Przywództwo 2.1. Pojęcie przywództwa 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Rozdział 4. Praca zespołowa 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 4.2. Podstawowe typologie zespołów 4.3. Role w zespole 4.4. Organizacja pracy zespołowej 4.5. Praca zespołowa a efektywność 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 5.2. Typologia form zaangażowania 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Rozdział 6. Satysfakcja z pracy 6.1. Satysfakcja pracownika 6.2. Modele satysfakcji pracownika 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji 7.1. Kultura w organizacji 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej; Literatura; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zróżnicowanie społeczne a edukacja, 2. Rola i znaczenie decentralizacji zarządzania dla oświaty wiejskiej i małomiasteczkowej, 3. Reformy edukacji a SNE, 4. Nauczyciele wobec społecznych nierówności edukacyjnych, 5. Polityka oświatowa samorządów terytorialnych w kontekście SNE, 6. Efekty edukacyjne uczniów z badanych gmin w kontekście SNE, 7. Oświatowe sukacsy i porażki badanych gmin w zakresie poprawy szans edukacyjnych uczniów, 8. Propozycja modelu zarządzania zdecentralizowaną oświatą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Doskonalenie zarządzania - charakterystyka procesów zmian a świadomość menedżerska, 2. Restrukturyzacja polskich przedsiębiorstw a zachowania kadry kierowniczej, 3. Uwarunkowani i bariery procesu zarządzania strategicznego w polskich przedsiębiorstwach w kontekście zmian świadomości menedżerskiej, 4. System informacyjny w przedsiębiorstwie, 5. Ewolucja w zarządzaniu marketingowym jako doskonalenia procesów zarządczych, 6.Wykorzystanie kontrolingu w polskich przedsiębiorstwach, 7. Doskonalenie zarządzania operacyjnego w przedsiębiorstwie - próba syntezy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Ekonomiczna teoria dyskryminacji - wprowadzenie: Dyskryminacja i jej rodzaje; Prezentacja wybranych neoklasycznych teorii dyskryminacji i modeli ekonomicznych; Ekonomiczna analiza dyskryminacji kobiet na rynku pracy. R. 2 Sytuacja kobiet na polskim rynku pracy dawniej i dziś: Dyskryminacja kobiet w Polsce przed i po transformacji ustrojowej z 1989 r.; Kobieta na polskim rynku pracy współcześnie; Polka na europejskim rynku pracy - analiza porównawcza. R. 3 Problem równości płci w świetle prawa stanowionego: Równość płci na rynku pracy w prawie wspólnotowym; Równość płci na rynku pracy w polskim prawodawstwie; Ochrona pracy zawodowej kobiet w prawie międzynarodowym. Dokumenty ratyfikowane przez Polskę - zarys ogólny. R. 4 Przyczyny dyskryminacji kobiet na polskim rynku pracy - badania własne. Problem dyskryminacji instytucjonalnej: Prezentacja wybranych przepisów i instrumentów polityki społecznej dotyczących kobiet na rynku pracy w okresie ciąży i macierzyństwa; Analiza ekonomiczna wybranych przepisów i instrumentów polityki społecznej dotyczącej kobiet na rynku pracy w okresie ciąży i macierzyństwa; Przyczyny dyskryminacji kobiet na rynku pracy w Polsce - badania własne. Problem dyskryminacji instytucjonalnej. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Rozdział 1. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.1. Geneza wirtualności 1.2. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.3. Pomiar wirtualności Rozdział 2. E-kultura jako forma kultury organizacyjnej – ujęcie teoretyczno-metodyczne 2.1. Kultura organizacyjna – definicje i wymiary 2.2. E-kultura – istota i charakterystyka 2.3. Wymiary e-kultury Rozdział 3. Metodyka badania e-kultury 3.1. Struktura procesu badawczego 3.2. Metodyka ilościowych badań empirycznych wirtualności i e-kultury Rozdział 4. Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce 4.1. Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury 4.2. Analiza związków wirtualności z e-kulturą 4.3. Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e-kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Rozdział 5. Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze – badania jakościowe 5.1. Wywiad jakościowy 5.2. Raport z wywiadów jakościowych 5.3. Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze 5.4. Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury 5.5. Słabe strony e-kultury Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje; Załącznik; Studium przypadku praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze w wybranej organizacji; Bibliografia; Streszczenia; Wykaz tabel; Wykaz wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
Rozdział 1.: Edukacja a nowe technologie: O nowej interpretacji niektórych pojęć pedagogicznych w dobie technologii informacyjnej; Zastosowanie wybranych nowoczesnych technologii w szkolnictwie wyższym; Potrzeba nowego nauczania statystyki w społeczeństwie informacyjnym; Komputer a edukacja dzieci w wieku wczesnoszkolnym; Od konwergencji, przez konkurencję do dywergencji mediów; Rozdział 2.: Aktualne i perspektywiczne problemy edukacji prozawodowej i zawodowej: Psychospołeczne uwarunkowania skuteczności na rynku pracy a edukacja jutra; Talent nadal wartością do zagospodarowania w procesie budowania karier; Perspektywy rozwoju zawodowego absolwentów w Polsce na przykładzie badań kompetencji z terenu Dolnego Śląska w latach 2006-2010; Wpływ służby i kształcenia poza granicami państwa na antycypację możliwości implementacji w organizacji wojskowej nowoczesnych form doskonalenia kadr; Poziom odpowiedzialności rodzicielskiej w kontekście edukacji zawodowej niepełnosprawnych; Rozdział 3.: Emigracja zarobkowa młodych Polaków i jej skutki: Migracja zarobkowa w Europie; Analiza zjawiska poakcesyjnej migracji Polaków ze względu na ich stałe indywidualne cechy osobowości; Wybrane aspekty komunikacji pomiędzy rodzicami i dziećmi w rodzinach dotkniętych emigracją zarobkową jednego z rodziców; Zagrożenia dla wartości życia rodzinnego w kontekście migracji i emigracji zarobkowej; Rozdział 4.: Czas jako wartość oraz jego organizacja i spędzanie: Odchodzenie czasu; Czas wolny- preferencje - uwarunkowania - bariery; Aktywność ruchowa osób starszych. Wyzwania edukacyjne; Miejskie gry i zabawy jako otwarty projekt edukacyjny; Andragogiczne walory tożsamości Zakopanego; Rozdział 5.: Zajęcia pozalekcyjne i pozaszkolne w edukacji jutra: Zasady pedagogiczne Wasyla Barwińskiego przez pryzmat znaczenia tradycji; Świat pogłębiony, czyli sztuka w przestrzeniach edukacji; Oferta wyjazdów wakacyjnych w edukacyjnej przestrzeni dziecka; Rozdział 6.: Edukacja spersonalizowana. Szkoły rodzinne: Nowoczesne rodzicielstwo- jaka jest jego istota? Czy może stwarzać zagrożenie dla edukacji?; Edukacja włączająca czy wyłączająca? Aktualny stan badań i perspektywa zmian; Edukacja inkluzyjna dziecka niepełnosprawnego w szkole ogólnodostępnej a integracja społeczna; Rozdział 7.: Varia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekologiczna, Społeczna Odpowiedzialność Biznesu; 2. Wykaz wybranych dobrych praktyk w obszarze odpowiedzialności ekologicznej firm i gmin biorących udział w konkursach "Firma bliska środowisku" oraz "Gmina bliska środowisku" w edycjach 2006, 2007 i 2008; 3. Informacje dodatkowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 504 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 504 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Badanie emocji (odczuwanych uczuć) nie jest procesem łatwym i oczywistym. Pytanie o naturę emocji zostaje wciąż otwarte. Ze względu na fakt, że emocje pozostają w sferze indywidualnych doświadczeń jednostki, są naturalnym i spontanicznym wyposażeniem, do dziś nie ma jednoznacznych wskazań, czym są emocje, kiedy powstają, od czego zależą i jak nimi zarządzać. Celem pracy jest opis emocji towarzyszących w codziennej pracy nauczycielom i przedstawicielom handlowym. Główny nacisk teoretyczny położony został na teorie wyrosłe na gruncie perspektywy interakcjonistycznej. Szczególna uwaga zwrócona została na sposoby kierowania emocjami oraz strategie stosowane podczas radzenia sobie z powstającymi emocjami w obu grupach zawodowych.
W książce zawarto śmiały i poznawczo cenny pomysł naukowej obserwacji procesów emocjonalnych w dwóch środowiskach zawodowych nauczycieli i przedstawicieli handlowych. Jest to cenne ujęcie procesów socjologicznych znamionujące opanowanie multidyscyplinarnego warsztatu badacza. Ukazane zostały emocje społeczne, takie jak wstyd, duma i poczucie winy oraz procesy interakcyjne, normy środowiskowe, rytuały, ceremonie i reguły zachowań, a nawet łańcuchy rytuałów interakcyjnych. Jest to nowatorskie ujęcie dość rzadko wyodrębnianych procesów psychicznych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1. Firma 2.0: Problemy i niewykorzystane szanse w pracy grupowej; Web 2.0 i pojawienie się nowego; Nowe podejście do starych problemów; Wyjątkowa wartość; 2. Osiągnąć sukces z firmą 2.0: Tematy zastępcze i projekty długoterminowe; Podążając głównym nurtem; Spojrzenie w przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe warunki działania biznesu, 2. Programowanie przyszłości biznesu, 3. Pracownicy jako kapitał organizacji, 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Zachowania ludzi w organizacji, 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji, 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji, 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu, 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Rozwój instrumentarium polityki społecznej na ziemiach polskich do połowy XX wieku; 2. Normatywne i organizacyjne uwarunkowania polityki społecznej; 3. Patologika społeczna jako naukowy instrument polityki społecznej; 4. Edukacja kulturowa narzędziem polityki profilaktyki społecznej; 5. Instrumenty monitorowania i controllingu w uczelniach publicznych; 6. Instrumenty finansowania polityki społecznej; 7. Raportowanie spółek w zakresie społecznie odpowiedzialnego biznesu; 8. Reklama zamknięta w okowach prawa; 9. Policja instrumentem polityki społecznej państwa (na przykładzie problemów nieletnich w powiecie zgierskim); 10. Środki prawne zwalczania przemocy w rodzinie; 11. Między sein a sollen. Tryb określania dóbr chronionych prawem na przykładzie przestępstw i wykroczeń przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 12. Polityka karna państwa w aspekcie zwalczania przestępczości przeciwko bezpieczeństwu w komunikacji; 13. Prawnoadministracyjne instrumenty przeciwdziałania zjawisku niealimentacji; 14. Postępowanie w przedmiocie przymusowego leczenia osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków; 15. Instrumenty wspierania zdrowia a polityka społeczne - wybrane problemy; 16. Potrzeba instytucjonalnego wsparcia wobec ludzi z otyłością; 17. Doradztwo i pośrednictwo zawodowe jako instrumenty polityki społecznej; 18. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w kontekście projektowania karier na współczesnym rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Internet w systemach zarządzania: Doświadczenia z wdrażania pilotowego systemu EIPP; Teleinformatyka a globalizacja rynków. Perspektywy i ograniczenia; Rola Internetu w eliminowaniu asymetrii informacyjnej na rynkach kapitałowych; System ERP II jako element infrastruktury informatycznej firmy w warunkach gospodarki elektronicznej; Modele funkcjonalne informatycznego systemu zarządzania przedsiębiorstwem; E-biznes w oparciu o Open Source; E-biznes na platformie MS.NET 2. Społeczne aspekty stosowania Internetu: Wybrane zagadnienia z komunikacji interpersonalnej w Internecie; Internet jako miejsce społecznego zaistnienia; Internet jako nowy czynnik integracji i izolacji społecznej; Internet a marketing polityczny; Homo Informaticus i Autopoiesis nowego ładu społecznego. Refleksje wstępne; Tożsamość w Internecie; Społeczeństwo informacyjne w perspektywie socjologicznej; Internet w komunikacji marketingowej organizacji niekomercyjnych; Internet a różnorodność kulturowa. 3. Zastosowanie Internetu w gospodarce i dydaktyce: Platforma projektowania interaktywnych aplikacji multimedialnych w środowisku Macromedia-Authorware udostępnianych przez Internet; Internetowy system zarządzania praktykami studenckimi; Internetowe wspomaganie nauczania; Handel elektroniczny jako koordynacja działalności gospodarczej; Internetowe wspomaganie nauczania w zakresie syntezy i analizy układów cyfrowych; Technologie Internetowe z wykorzystaniem IFS Applications; Bankowość Internetowa w perspektywie banku tradycyjne go; E-learning szansą edukacyjną dla niepełnosprawnych Rozwiązania organizacyjne i technologiczne; Wykorzysta nie technologii Internetowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem produkcyjno-usługowym; Możliwości wykorzystania technologii Internetowych chatterbotów w nowoczesnej gospodarce; Zdalne nauczanie; Internetowe systemy testowania wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Adaptacja modelu urban labu w Gdyni i w Rzeszowie – teoria a rzeczywistość 1.1. Modelowe ujęcie urban labu dostosowanego do warunków polskich 1.2. Urban Lab Gdynia 1.3. Urban Lab Rzeszów 1.4. Rola Instytutu Rozwoju Miast i Regionów w projekcie 2. Struktura organizacyjna urban labów 2.1. Zespół urban labu 2.2. Grupa Strategiczna 2.3. Zespół Tematyczny 3. Działalność Urban Labów w Gdyni i w Rzeszowie – dobre praktyki 3.1. Otwieranie danych miejskich 3.2. Hackathon miejski 3.3. Inkubator Innowacji Miejskich 3.4. Rzeszowskie Laboratorium Badań Miejskich 3.5. Gdyńska Platforma Dialogu (Decidim) 3.6. Urban Cafe 3.7. Inne aktywności podejmowane w laboratoriach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I : 1.Kirunki działań projakościowych na uczelni wyższej, 2.Edukacja menedżerska w wybrnaych krajach rozwiniętych, 3.Kształcenie zorientowane na studenta - sceptycznie o metaforze "student klinetem", 4.Ocena jakości kształcenia na studiach podyplomowych na przykładzie Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu, 5.Studia dwustopniowe na kierunku zarządzanie i marketing - zarys proponowanej koncepcji. R.II : 6.Programy nauczania na kierunku zarządzanie i marketing, 7.Oceny przydatkońsi i atrakcyjności przedmiotów nauczania, 8.Samoocena badanych pod względem przygotowania do zawodu przez studia, 9.Kontakty z otoczeniem gospodarczym w trakcie studiów (według opinii badanych), 10.Motywacje i satysfakcje z ukończenia studiów, 11.Uzyskane efekty studiów na kierunku zarządzanie i marketing według opinii dyplomatów, 12.Nauczyciele akademiccy w opinii studentów, 13.Ocena wiedzy studentów - informowanie, motywowanie czy wypłata?, 14.Nieuczciwe praktyki związane z pisaniem i obroną pracy magisterskiej, 15.Jakość administracyjnej obsługi studentów na badanym wydziale uczelni według ich opinii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Zarządzanie zasobami pracy i konkurencyjność firmy R.2 Metody doskonalenia jakości personelu. R.3 Kultura organizacji i kapitał intelektualny. R.4 Kompetencje a jakość zarządzania zasobami ludzkimi. R.5 Motywowanie pracowników w inteligentnej organizacji. R.6 Wynagradzanie wspierające konkurencyjność firmy. R.7 Prognostyczno- zapobiegawcze kierowanie zatrudnieniem. R.8 Jutro zarządzania przez jakość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej