Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1104)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(1103)
Publikacje naukowe
(163)
Publikacje fachowe
(156)
Publikacje dydaktyczne
(28)
E-booki
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(833)
dostępne
(749)
wypożyczone
(29)
nieokreślona
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(778)
Czytelnia
(844)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(15)
Penc Józef (1939-2017)
(13)
Mruk Henryk (1948- )
(12)
Kotler Philip (1931- )
(11)
Romanowska Maria (1947- )
(11)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(10)
Armstrong Michael (1928- )
(9)
Ehrlich Andrzej
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Hamrol Adam (1952- )
(8)
Rusiński Michał
(8)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(7)
Gierszewska Grażyna
(7)
Kożuch Barbara (1950- )
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(6)
Filipiak Beata (1967- )
(6)
Garbarski Lechosław
(6)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(6)
Nowicki Adam
(6)
Piotrowski Włodzimierz
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sikorski Czesław (1943- )
(6)
Stabryła Adam (1942- )
(6)
Bańka Waldemar
(5)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(5)
Koźmiński Andrzej
(5)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(5)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(5)
Nowak Edward (1951- )
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Opolski Krzysztof (1948- )
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Podsiadło Iwona
(5)
Sawicki Jarosław
(5)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(5)
Szymonik Andrzej (1952- )
(5)
Tyrała Paweł
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(5)
Armstrong Gary
(4)
Banaszyk Piotr
(4)
Berliński Lechosław (1944- )
(4)
Bieda Jolanta
(4)
Blaik Piotr (1942- )
(4)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(4)
Griffin Ricky W
(4)
Grudzewski Wiesław M
(4)
Hejduk Irena K
(4)
Ingram Jolanta
(4)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(4)
Karaszewski Robert
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Kostera Monika
(4)
Lipa Michał
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Machała Robert
(4)
Perechuda Kazimierz
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Andrzejczyk Paweł
(3)
Bratnicki Mariusz
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Dresler Zbigniew (1943- )
(3)
Duraj Jan
(3)
Dylewski Marek (1965- )
(3)
Fajfer Paweł
(3)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(3)
Galata Stanisław
(3)
Gralak Henryk
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Grucza Bartosz
(3)
Ingram Marian
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kobyłko Grzegorz
(3)
Kowalczewski Wiesław
(3)
Koźmiński Andrzej K
(3)
Krawczyk Stanisław
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Lock Dennis
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Morawski Mieczysław
(3)
Nogalski Bogdan
(3)
Nowak Eugeniusz (1946- )
(3)
Oleksiuk Adam
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(209)
2000 - 2009
(735)
1990 - 1999
(135)
Okres powstania dzieła
2001-
(87)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(1083)
Rosja
(9)
Wielka Brytania
(5)
Stany Zjednoczone
(5)
nieznany (d)
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(1086)
angielski
(10)
rosyjski
(10)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(309)
Zarządzanie
(290)
Organizacja
(128)
Kadry
(127)
Zarządzanie strategiczne
(113)
Marketing
(105)
Zarządzanie jakością
(73)
Menedżerowie
(43)
Motywacja pracy
(42)
Logistyka gospodarcza
(41)
Zarządzanie projektami
(41)
Planowanie strategiczne
(40)
Decyzje
(39)
Systemy informatyczne zarządzania
(38)
Zarządzanie wiedzą
(38)
Kultura organizacyjna
(37)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(36)
Praca
(33)
Przywództwo
(33)
Zarządzanie ryzykiem
(33)
Ocena pracowników
(32)
Innowacje
(30)
Marketing strategiczny
(30)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(30)
Banki
(29)
Analiza strategiczna
(27)
Zarządzanie finansami
(27)
Badania marketingowe
(26)
Jakość
(26)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Płaca
(25)
Usługi
(25)
Produkcja
(24)
Zatrudnienie
(24)
Jakość produktu
(23)
Controlling
(22)
Informacja dla zarządzania
(21)
Otoczenie firmy
(21)
Motywacja
(20)
Zarządzanie kryzysowe
(20)
Public relations
(19)
Inwestycje
(18)
Komunikacja marketingowa
(18)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(18)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(17)
Reklama
(17)
Teoria organizacji
(17)
Turystyka
(17)
Zachowanie organizacyjne
(17)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Informatyka
(16)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(16)
Rynek finansowy
(16)
Strategia marketingowa
(16)
Systemy informatyczne
(16)
Finanse
(15)
Internet
(15)
Polityka zatrudnienia
(15)
Informacja gospodarcza
(14)
Kapitał
(14)
Konkurencja
(14)
Ryzyko
(14)
Segmentacja rynku
(14)
Służba zdrowia
(14)
Logistyka
(13)
Organizacja ucząca się
(13)
Promocja handlowa
(13)
Rachunkowość
(13)
Łańcuch dostaw
(13)
Komunikacja społeczna
(12)
Systemy informacyjne
(12)
Analiza SWOT
(11)
Etyka biznesu
(11)
Firma (nazwa)
(11)
Gospodarka materiałowa
(11)
Konkurencyjność
(11)
Nieruchomości
(11)
Praca zespołowa
(11)
Rekrutacja pracowników
(11)
Wartość ekonomiczna
(11)
Zawód
(11)
Handel
(10)
Informacja
(10)
Konsumenci
(10)
Obsługa klienta
(10)
Polityka płacowa
(10)
Rachunkowość zarządcza
(10)
Technologia
(10)
Badania rynku
(9)
Koszty
(9)
Normy ISO 9000
(9)
Outsourcing
(9)
Planowanie
(9)
Prakseologia
(9)
Projektowanie
(9)
Przedsiębiorczość
(9)
Rynek kapitałowy
(9)
Sprawozdawczość finansowa
(9)
Usługi turystyczne
(9)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(9)
Temat: czas
2001-
(43)
1989-2000
(10)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(44)
Kraje Unii Europejskiej
(10)
Japonia
(2)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(543)
Praca zbiorowa
(16)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Case study (studium przypadku)
(6)
Biografia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(474)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(266)
Informatyka i technologie informacyjne
(18)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(17)
Transport i logistyka
(17)
Psychologia
(10)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(7)
Filozofia i etyka
(7)
Podróże i turystyka
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Matematyka
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Historia
(2)
Nauka i badania
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
1106 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podziękowania; Zamiast wstępu; Rozdział 1. Jak poprowadzić proces strategicznej zmiany? 1.1. Rozpoczęcie procesu partycypacyjnego 1.2. Jak zorganizować diagnozę? 1.3. Jak opracować diagnozę wewnętrzną? 1.4. Zasady podejścia systemowego i analitycznego 1.5. Przeprowadzenie diagnozy 1.6. Od diagnozy do wyzwań strategicznych i ambicji przedsiębiorstwa 1.7. Koncepcja strategiczna 1.8. Opracowanie strategicznego planu działania 1.9. Czynniki wpływające na specyfikę procesu strategicznego 1.10. Podsumowanie etapów procesu strategicznego 1.11. Przykład udanego procesu strategicznego Rozdział 2. Jak wdrażać strategię? 2.1. Warunki sukcesu dla realizacji projektu strategicznego 2.2. System zarządzania w służbie strategii 2.3. Faza wdrożenia 2.4. Szczeble odpowiedzialności zarządczej 2.5. Kontrakt o cele 2.6. Rozmowa oceniająca 2.7. Tabela zarządcza 2.8. Narzędzia menedżera operacyjnego 2.9. Audyt zarządzania 2.10. Przegląd systemu zarządzania 2.11. Przegląd strategiczny 2.12. Podsumowanie wdrożenia systemu zarządzania Rozdział 3. Jak zarządzać kapitałem ludzkim spójnie ze strategią? 3.1. Makrokompetencje a strategia 3.2. Rozwijanie kompetencji 3.3. Szkolenie 3.4. Przegląd kadry 3.5. Zarządzanie talentami 3.6. Dobór zarządzających 3.7. Dwie perspektywy zarządzania Rozdział 4. Jak prowadzić zmianę? 4.1. "Rozszerzanie horyzontów" 4.2. Uwzględnianie czynnika czasu 4.3. Postawa i uczciwość menedżerska 4.4. Dynamika społeczna 4.5. Wymiar kulturowy w przedsiębiorstwie 4.6. Prowadzenie zmiany a przełomy 4.7. Zarządzanie kryzysem 4.8. Analiza niespójności Rozdział 5. Jakie zmiany w organizacji, jakie nowe role dla menedżera? 5.1. Ewolucja organizacji i zarządzania 5.2. Czynniki przełomu 5.3. Niektóre teorie i modele zmiany organizacyjnej 5.4. Zagadnienia etyki 5.5. Menedżer a złożoność 5.6. Menedżer a szkolenie 5.7. Uwzględnianie stresu 5.8. Menedżer a emocje 5.9. Ewolucja organizacji i roli menedżera w przyszłości; Wnioski; Przykładowe pytania do diagnozy; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Styl zarządzania zorientowany na rezultat, 2. A może trochę jaśniej o obszarach odpowiedzialności? 3. Praca na podstawie umów zorientowanych na rezultat, 3. Zasady zarządzania i reguły pracy zorientowanej na rezultat, 5. Rozmowy, 6. Sprawdź swoja wiedzę, 7. Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady rachunkowości zarządczej / Andrzej Piosik. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 380, [2] s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Istota rachunkowości zarządczej 2. Koszty i ich klasyfikacja 3. Koszty zleceń 4. Koszty produktów jednorodnych 5. Koszty produktów łącznych 6. Rozliczanie kosztów podmiotów pomocniczych 7. Rachunek kosztów zmiennych a rachunek kosztów pełnych : standaryzacja kosztów 8. Analiza koszt-wielkość sprzedaży-zysk 9. Budżetowanie w przedsiębiorstwie 10. Rachunkowość odpowiedzialności 11. Rachunek kosztów działań 12. Budżetowanie kapitałowe 13. Rachunkowość w zarządzaniu strategicznym - wybrane zagadnienia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie zarys ogólny; 2. Szkoły teorii zarządzania; 3. Środowisko biznesu, etyka i odpowiedzialność; 4. Planowanie; 5. Podejmowanie decyzji przez menedżerów; 6. Rola organizowania; 7. Motywacja; 8. Przywództwo; 9. Grupy organizacyjne; 10. Komunikacja; 11. Kontrola; 12. Zarządzanie zmianami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja, Zarządzanie, Cele i strategie, Zarządzanie strategiczne, Informacja w procesie zarządzania, Podejmowanie decyzji, Planowanie w zarządzaniu, Organizowanie instytucji, Kierowanie podwładnymi, Motywowanie w zarządzaniu, Kontrolowanie w procesie zarządzania, Zarządzanie marketingowe, Zarządzanie potencjałem wytwórczym, Zarządzanie kadrami, Zarządzanie finansami, Zarządzanie innowacjami, Formalizacja organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Zasoby ludzkie w zmiennym otoczeniu; Organizacja i kierowanie; Strategia zmian w zasobach ludzkich; Koszt pracy - instrument zarządzania; Kształtowanie zatrudnienia; Dobór pracowników; Kierowanie procesami pracy; Motywowanie w toku pracy; Ocena pracy i pracowników; Tendencje rozwojowe; Rozwój potencjału pracy; Systemy wynagradzania; Etyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi; Zbiorowe stosunki pracy Udział pracowników w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
R.1 Zasoby ludzkie w zmiennym otoczeniu. R.2 Organizacja i kierowanie. R.3 Strategia zmian w zasobach ludzkich. R.4 Koszt pracy-instrument zarządzania. R.5 kształtowanie zatrudnienia. R.6 Dobór pracowników. R.7 Kierowanie procesami pracy. R.8 Motywowanie w toku pracy. R.9 Ocena pracy i pracowników. R.10 Rozwój potencjału pracy. R.11 Systemy wynagradzania. R.12 Etyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi. R.13 Zbiorowe stosunki pracy. Układy zbiorowe pracy. R.14 Udział pracowników w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wykorzystanie wyników badań w zarządzaniu. 2. Modele postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 3. Badania uwarunkowań wewnętrznych postępowania nabywców dóbr konsumcyjnych. 4. Badania uwarunkowań zewnętrznych postepowania dóbr konsumcyjnych. 5. Badania uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych. 6. Badania ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa. 7. Badania segmentacyjne rynku. 8.Metody badania konkurencji. 9.Badania rynków zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System automatycznej identyfikacji, 2. Korzyści wynikające z zastosowania systemu automatycznej identyfikacji obrotu towarowego, 3. Bezpapierowe systemy wymiany dokumentacji (elektroniczna wymiana danych), 4. Systemy informacji rynkowej oparte o automatyczną identyfikację wyrobów, 5. Karty płatnicze w nowoczesnym handlu, 6. Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie; 2. Pojęcia podstawowe; 3. Elementy inżynierii jakości; 4. Konkretyzowanie jakości; 5. Kryteria jakości; 6. Ważność kryteriów jakości; 7. Optymalizacja wielokryterialna; 8. Analityczne wzorce jakości; 9. Metodyka kompleksowej analizy jakości; 10. Metody odbiorów jakościowych; 11. Porównanie jakości; 12. Graficzne ujęcia jakości; 13. Inżynieria jakości w systemach zarządzania; 14. Zastosowania w przygotowaniu produkcji; 15. Zastosowania w procesach wytwarzania; 16. Zastosowania w procesach usługowych; 17. Konsumencka inżynieria jakości; 18. Zastosowania w procesach użytkowania; 19. Testowanie jakości życia; 20. Zagadnienia gospodarcze; 21. Komputeryzacja w inżynierii jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zatrudnianie w administracji publicznej / red. nauk. Helena Szewczyk. - Stan prawny na 30.11.2013 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2014. - 376 s. ; 24 cm.
1. Zatrudnienie w samorządowych jednostkach organizacyjnych: Umowa o pracę na czas określony jako podstawa nawiązania stosunku pracy w samorządzie terytorialnym; Umowa o pracę na zastępstwo w samorządowych jednostkach organizacyjnych; Dopuszczalność stosowania telepracy w samorządzie telepracy w samorządzie terytorialnym; Zmiana treści stosunku pracy w samorządowych jednostkach organizacyjnych; Czas pracy w samorządowych jednostkach organizacyjnych; Wynagrodzenie pracowników samorządowych; Urlopy bezpłatne i szkoleniowe w samorządzie terytorialnym; Obowiązek podnoszenia kwalifikacji przez pracowników samorządowych; Wygaśnięcie stosunku pracy pracowników samorządowych; 2. Zatrudnienie w służbie cywilnej: Nabór na wyższe stanowiska w służbie cywilnej; Dyspozycyjność w służbie cywilnej; Rozwiązanie stosunku pracy bez wypowiedzenia z mianowanym urzędnikiem służby cywilnej; Urlopu pracownicze w służbie cywilnej; Obowiązki członków korpusu służby cywilnej o charakterze państwowym; Obowiązek poddania się okresowej oceny kwalifikacyjnej przez członka korpusu służby cywilnej; Odpowiedzialność porządkowa i dyscyplinarna członków korpusu służby cywilnej za naruszenie obowiązków służbowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 349 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zintegrowane organizacje oparte na wiedzy / Marek Brzeziński. - Warszawa : Difin SA , 2018. - 120, [1] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Organizacja - wczoraj i dziś organizacji: 1.1. Organizacja i jej otoczenie; 1.2. Typologia organizacji. Rozdział 2. Organizacje przyszłości - jutro i pojutrze organizacji: 2.1. Ku przyszłości; 2.2. Organizacje oparte na wiedzy (OOW) jako fundament rozwoju organizacji przyszłości. Rozdział 3. Model zintegrowanych organizacji opartych na wiedzy (ZOOW): 3.1. Systemowe i metaforyczne założenia kształtowania modelu ZOOW; 3.2. Koncepcja modelu ZOOW. Rozdział 4. Architektura zintegrowanych organizacji opartych na wiedzy (ZOOW): 4.1. Struktura organizacyjna ZOOW; 4.2. Metodyka projektowania struktury organizacyjnej ZOOW; 4.3. Mapowanie procesów organizacyjnych; 4.4. Budowanie zespołów platform; 4.5. Modelowanie struktury organizacyjnej. Rozdział 5. Dynamika zintegrowanych organizacji opartych na wiedzy (ZOOW): 5.1. Model dynamiki ZOOW; 5.1.1. Dynamiczna natura ZOOW; 5.1.2. Wyróżniki dynamiki ZOOW; 5.2. Dynamiczna równowaga kapitału intelektualnego (KI) w ZOOW; 5.2.1. Model triady KI jako procesu dynamicznej równowagi; 5.2.2. Dynamiczna równowaga KI a mapa procesów transferu wiedzy i uczenia się; 5.3. Psychodynamika zespołów jako ważny komponent dynamiki ZOOW. Rozdział 6. Zarządzanie zintegrowanymi organizacjami opartymi na wiedzy (ZOOW): 6.1. Zagadnienia zarządzania ZOOW; 6.1.1. Powiązania metod zarządzania wykorzystywanych w ZOOW; 6.1.2. Zarządzanie procesem wiedzy i innowacji oraz ZOOW; 6.1.3. Niewiedza jako problem zarządzania wiedzą w organizacjach; 6.2. Dylematy kreowania i aplikacji nowych metod zarządzania ZOOW; 6.2.1. Między nauką a praktyką zarządzania - przekraczanie podziałów; 6.2.2. Projektowanie a wdrażanie nowych metod zarządzania - dualizm metodologiczny. Zakończenie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metody badań wdrażania systemów informatycznych zarządzania; 2. Wdrożenie systemu ISOF w przedsiębiorstwie sektora MSP; 3. Zintegrowany system informatyczny zarzadzania NAVIREO; 4. Wdrożenie aplikacji SENTE System w firmie RAW-POL; 5. Wdrożenie pakietu TETA Constellation w firmie handlowo-dystrybucyjnej sektora MSP na przykładzie ZINO; 6. Wpływ wdrożenia systemu ERP na strategie firm na przykładzie przedsiębiorstwa wielobranżowego DEFRO; 7. Zarządzanie adaptacją systemu na przykładzie wdrożenia oprogramowania Oracle JD Edwards EnterpriseOne w firmie Effector SA; 8. Wdrożenie systemu SAP Business One w firmie produkcyjnej; 9. Wdrożenie systemu IFS Applications w firmie produkcyjnej; 10. Wdrożenie systemu omnisPRO; 11. Dobre praktyku wdrożeń systemu SAP ERP w branży spożywczej; 12. PROFERIS jako outsourcer rozwiązań informatycznych klasy ERP; 13. System klasy ERP w organizacjach projektowych- Project Resource Planning; 14. Wdrożenie Digitland Enterprise w przedsiębiorstwie Latex; 15. Bariery wdrożeniowe systemu informatycznego klasy ERP i metody ich przezwyciężania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
1. Przepływ produkcji: Zasoby i procesy; Zarządzanie logistyczne; Współczesne systemy zarządzania TTP; 2. Strategia zarządzania przepływem produkcji: JIT; ERP; OPT/TOC; Zasady strategii zarządzania przepływem produkcji; 3. Systemy informatyczne zarządzania: Wprowadzenie do zarządzania danymi i przetwarzania informacji; Technologie systemów informatycznych zarządzania; Charakterystyka informatycznych systemów wspomagających zarządzanie obszarami funkcjonalnymi przedsiębiorstwa; Informatyczne systemy wspomagające logistykę; 4. Komputerowo zintegrowane zarządzania: Komputerowo zintegrowane wytwarzanie; Zarządzanie operacyjne; Wdrażanie ZISZ w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie jakością. 1. Koncepcje zarządzania jakością. 2. Metody i narzędzia zarządzania jakością. 3. Mierzenie doskonalenia systemów zarządzania jakością. II. Zarządzanie środowiskowe. 1. Zarządzanie środowiskiem naturalnym jako wyzwanie cywilizacyjne XXI wieku. 2. Proces wchodzenia Polski do Unii Europejskiej a koncepcja zarządzania środowiskowego. 3. Normalizacja w zarządzaniu środowiskowym - ISO 14000:2005. III. Zarządzanie technologią. 1. Cele i znaczenie zarządzania technologią we współczesnej gospodarce. 2. Koncepcje strategii technologicznych. 3. Analiza związków pomiędzy strategią rozwoju technologii a jakością. IV. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy. 1. Rola zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. 2. Normalizacja systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. 3. Wpływ zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy na jakość produktów i usług, jakość pracy i jakość życia. V. Integracja zarządzania jakością, technologią, środowiskowego oraz bezpieczeństwem i higieną pracy. 1. Powiązania między obszarami zarządzania. 2. Rola komputeryzacji w integracji zarządzania jakością, technologią, środowiskowym oraz bezpieczeństwem i higieną pracy. 3. Zintegrowane zarządzenie a towaroznawstwo. 4. Perspektywy na przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Opis przedsiębiorstwa produkcyjnego, 3. Systemy informatyczne do zarządzania przedsiębiorstwem, 4. Wykorzystanie systemu IFS Applications do zarządzania produkcją, , 5. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesna organizacja, 2. Zmiana - aspekty teoretyczne, 3. Metodyka przeprowadzania zmian, 4. Zmiany struktury organizacyjnej, 5. Zmiana kultury organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zrozumieć zarządzanie / Edward Kirejczyk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 337, [3] s. ; 21 cm.
Wstęp; Podstawowe pojęcia zarządzania; Organizacja formalna i władza; 1. Formułowanie celów: Ustalanie celów; Tworzenie strategii działania; 2. Planowanie działania: Sporządzanie planów gospodarczych; Rozwiązywanie problemów i decydowanie; 3. Pozyskiwanie i rozmieszczanie zasobów oraz tworzenie struktur: Podział zadań i projektowanie struktur organizacyjnych; Pozyskiwanie pracowników; Organizowanie realizacji zadań odcinkowych; 4. Realizacja planu: Zarządzanie operacyjne; Zarządzanie personelem; Zarządzanie jakością; Zjawiska nieformalne występujące w trakcie realizacji zadań; 5. Kontrolowanie procesów rzeczowych i personalnych: Kontrola finansowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Część I. Zrównoważony rozwój 1. Istota zrównoważonego rozwoju 1.1. Dlaczego zrównoważony rozwój? 1.2. Ewolucja modeli zrównoważonego rozwoju 1.3. Dlaczego organizacje podejmują się stosowania zrównoważonych praktyk? 1.4. Cele zrównoważonego rozwoju 1.5. United Nations Global Compact 1.6. Zrównoważony rozwój jako czynnik wpływu 2. Zrównoważony rozwój a projekty 2.1. Zrównoważone projekty 2.2. Zrównoważone zarządzanie projektami 2.3. Standard GPM P5TM dotyczący zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu projektami 2.4. Kierownicy projektów zrównoważonych 3. Etyka, zasady i wartości 3.1. Podstawowe koncepcje 3.2. Zapewnienie etycznego łańcucha dostaw 3.3. Etyka i zrównoważony rozwój 3.4. Zasady i zrównoważony rozwój 3.5. Wartości i zrównoważony rozwój Część II. Metodyka PRiSM 4. Podstawy PRiSM 4.1. Koncepcje zarządzania projektami 4.2. Cykl życia projektu PRiSM 4.3. Kluczowe produkty PRiSM 5. Zarządzanie fazą cyklu życia projektu PRiSM 5.1. Planowanie podstawowe 5.2. Personel 5.3. Produkty projektu 5.4. Ryzyko i szanse 5.5. Koszty i finanse 5.6. Czas i harmonogram 5.7. Plany zarządzania 6. Procesy wspierające 6.1. Zaangażowanie interesariuszy 6.2. Szacowanie 6.3. Tworzenie zespołu 6.4. Monitorowanie i kontrola skuteczności 6.5. Kontrola zmian 6.6. Zarządzanie konfiguracją 6.7. Zrównoważone zamówienia 6.8. Zarządzanie kwestiami problematycznymi Część III. Pełne wykorzystanie PRiSM 7. Ład 7.1. Co to jest ład? 7.2. Poziomy ładu mające wpływ na projekty 7.3. Charakterystyka dobrego ładu 7.4. Dlaczego ład projektowy jest ważny? 7.5. Wpływa braku ładu 7.6. Ład w zakresie ról w zarządzaniu projektami 7.7. Ustalanie zasad ładu 8. Zarządzanie korzyściami 8.1. Definicje 8.2. Proces zarządzania korzyściami 8.3. Zarządzanie zrównoważonym rozwojem i korzyściami 8.4. Wartość dodana z zarządzania korzyściami 9. Zarządzanie zmianami organizacyjnymi 9.1. Proces zarządzania zmianami organizacyjnymi 9.2. zrównoważony rozwój a OCM 9.3. Modele zmian 9.4. OCM a zarządzanie projektami 10. Zarządzanie wartością 10.1. Definicje 10.2. Korzyści z zarządzania wartością 10.3. Zarządzanie wartością wymaga kompromisów 10.4. Proces zarządzania wartością 10.5. Zaangażowanie interesariuszy 10.6. Określanie nośników wartości 10.7. Profil wartości 11. Myślenie systemowe 11.1. Podstawowe koncepcje 11.2. Przyjmowanie myślenia systemowego 11.3. Zastosowanie myślenia systemowego Część IV. Normy 12. Normy wspierające zrównoważone projekty 12.1. Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna 12.2. Systemy zarządzania środowiskowego 12.3. Systemy zarządzania energią 12.4. Odpowiedzialność społeczna 12.5. Systemy zarządzania działaniami antykorupcyjnymi 12.6. Zrównoważony rozwój w społecznościach 12.7. Zrównoważone zamówienia 12.8. Systemy zarządzania jakością 12.9. Systemy zarządzania aktywami 12.10. Zarządzanie ryzykiem i szansami 13. Standardy ładu zarządzania projektami 13.1. Standardy ładu 13.2. Standardy zarządzania projektami 13.3. Standardy zarządzania programami 13.4. Standardy zarządzania portfelami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzenie zmian do projektu w szybko zmieniającym się świecie współczenym, 2.Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad konkurencją, 3.Strategia sprzedaży, 4.Strategia dojścia do rynku, 5.Projektowanie struktury działu sprzedaży, 6.Role sprzedawców, 7.Ustalanie wielkości działu sprzedaży, 9.Utrzyamnie sprawności działu sprzedaży, 10.Zarzadzanie zmianą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej