Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1104)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(1103)
Publikacje naukowe
(163)
Publikacje fachowe
(156)
Publikacje dydaktyczne
(28)
E-booki
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(833)
dostępne
(749)
wypożyczone
(29)
nieokreślona
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(778)
Czytelnia
(844)
Autor
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(15)
Penc Józef (1939-2017)
(13)
Mruk Henryk (1948- )
(12)
Kotler Philip (1931- )
(11)
Romanowska Maria (1947- )
(11)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(10)
Armstrong Michael (1928- )
(9)
Ehrlich Andrzej
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Hamrol Adam (1952- )
(8)
Rusiński Michał
(8)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(7)
Gierszewska Grażyna
(7)
Kożuch Barbara (1950- )
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(7)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(6)
Filipiak Beata (1967- )
(6)
Garbarski Lechosław
(6)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(6)
Nowicki Adam
(6)
Piotrowski Włodzimierz
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sikorski Czesław (1943- )
(6)
Stabryła Adam (1942- )
(6)
Bańka Waldemar
(5)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(5)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(5)
Koźmiński Andrzej
(5)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(5)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(5)
Nowak Edward (1951- )
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(5)
Opolski Krzysztof (1948- )
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Podsiadło Iwona
(5)
Sawicki Jarosław
(5)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(5)
Szymonik Andrzej (1952- )
(5)
Tyrała Paweł
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(5)
Armstrong Gary
(4)
Banaszyk Piotr
(4)
Berliński Lechosław (1944- )
(4)
Bieda Jolanta
(4)
Blaik Piotr (1942- )
(4)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(4)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(4)
Griffin Ricky W
(4)
Grudzewski Wiesław M
(4)
Hejduk Irena K
(4)
Ingram Jolanta
(4)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(4)
Karaszewski Robert
(4)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(4)
Kostera Monika
(4)
Lipa Michał
(4)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Machała Robert
(4)
Perechuda Kazimierz
(4)
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Rosa Grażyna (1968- )
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Andrzejczyk Paweł
(3)
Bratnicki Mariusz
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Dresler Zbigniew (1943- )
(3)
Duraj Jan
(3)
Dylewski Marek (1965- )
(3)
Fajfer Paweł
(3)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(3)
Galata Stanisław
(3)
Gralak Henryk
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Grucza Bartosz
(3)
Ingram Marian
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Kobyłko Grzegorz
(3)
Kowalczewski Wiesław
(3)
Koźmiński Andrzej K
(3)
Krawczyk Stanisław
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Kłeczek Ryszard
(3)
Lock Dennis
(3)
Mantura Władysław (1947- )
(3)
Marciniak Jarosław
(3)
Morawski Mieczysław
(3)
Nogalski Bogdan
(3)
Nowak Eugeniusz (1946- )
(3)
Oleksiuk Adam
(3)
Perenc Józef (1945- )
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(209)
2000 - 2009
(735)
1990 - 1999
(135)
Okres powstania dzieła
2001-
(87)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(1083)
Rosja
(9)
Wielka Brytania
(5)
Stany Zjednoczone
(5)
nieznany (d)
(1)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(1086)
angielski
(10)
rosyjski
(10)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(2)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwo
(309)
Zarządzanie
(290)
Organizacja
(128)
Kadry
(127)
Zarządzanie strategiczne
(113)
Marketing
(105)
Zarządzanie jakością
(73)
Menedżerowie
(43)
Motywacja pracy
(42)
Logistyka gospodarcza
(41)
Zarządzanie projektami
(41)
Planowanie strategiczne
(40)
Decyzje
(39)
Systemy informatyczne zarządzania
(38)
Zarządzanie wiedzą
(38)
Kultura organizacyjna
(37)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(36)
Praca
(33)
Przywództwo
(33)
Zarządzanie ryzykiem
(33)
Ocena pracowników
(32)
Innowacje
(30)
Marketing strategiczny
(30)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(30)
Banki
(29)
Analiza strategiczna
(27)
Zarządzanie finansami
(27)
Badania marketingowe
(26)
Jakość
(26)
Finanse przedsiębiorstwa
(25)
Płaca
(25)
Usługi
(25)
Produkcja
(24)
Zatrudnienie
(24)
Jakość produktu
(23)
Controlling
(22)
Informacja dla zarządzania
(21)
Otoczenie firmy
(21)
Motywacja
(20)
Zarządzanie kryzysowe
(20)
Public relations
(19)
Inwestycje
(18)
Komunikacja marketingowa
(18)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(18)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(17)
Reklama
(17)
Teoria organizacji
(17)
Turystyka
(17)
Zachowanie organizacyjne
(17)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(16)
Informatyka
(16)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(16)
Rynek finansowy
(16)
Strategia marketingowa
(16)
Systemy informatyczne
(16)
Finanse
(15)
Internet
(15)
Polityka zatrudnienia
(15)
Informacja gospodarcza
(14)
Kapitał
(14)
Konkurencja
(14)
Ryzyko
(14)
Segmentacja rynku
(14)
Służba zdrowia
(14)
Logistyka
(13)
Organizacja ucząca się
(13)
Promocja handlowa
(13)
Rachunkowość
(13)
Łańcuch dostaw
(13)
Komunikacja społeczna
(12)
Systemy informacyjne
(12)
Analiza SWOT
(11)
Etyka biznesu
(11)
Firma (nazwa)
(11)
Gospodarka materiałowa
(11)
Konkurencyjność
(11)
Nieruchomości
(11)
Praca zespołowa
(11)
Rekrutacja pracowników
(11)
Wartość ekonomiczna
(11)
Zawód
(11)
Handel
(10)
Informacja
(10)
Konsumenci
(10)
Obsługa klienta
(10)
Polityka płacowa
(10)
Rachunkowość zarządcza
(10)
Technologia
(10)
Badania rynku
(9)
Koszty
(9)
Normy ISO 9000
(9)
Outsourcing
(9)
Planowanie
(9)
Prakseologia
(9)
Projektowanie
(9)
Przedsiębiorczość
(9)
Rynek kapitałowy
(9)
Sprawozdawczość finansowa
(9)
Usługi turystyczne
(9)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(9)
Temat: czas
2001-
(43)
1989-2000
(10)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(44)
Kraje Unii Europejskiej
(10)
Japonia
(2)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(543)
Praca zbiorowa
(16)
Ćwiczenia i zadania
(9)
Case study (studium przypadku)
(6)
Biografia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(474)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(266)
Informatyka i technologie informacyjne
(18)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(17)
Transport i logistyka
(17)
Psychologia
(10)
Media i komunikacja społeczna
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(7)
Filozofia i etyka
(7)
Podróże i turystyka
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Medycyna i zdrowie
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Matematyka
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Historia
(2)
Nauka i badania
(2)
Architektura i budownictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
1106 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zmieniająca się istota biznesu międzynarodowego. Podstawowe pojęcia, 2.Teorie biznesu międzynarodowego, 3.Niepewność w międzynarodowym otoczeniu przedsiębiorstw, 4.Międzynarodowe regulacje handlu światowego, 5.Przem,iany w korporacjach transnarodowych, 6.Międzyanrodwe sieci przedsiębiorstw handlowych, 7.Przedsiębiorstwa wirtualne, 8.Małe i średnie przedsiębiorstwa, 9.Podmioty z udziałem kapitału zagranicznego, 10.Zarządzanie międzynarodowe, 11. B+R. Produkcja międzynarodowa (rozwój technologii i produkcja międzynarodowa), 12.Marketing na rynkach zagranicznych, 13.Logistyka międzynarodowa, 14.Finansowanie w biznesie międzynarodowym, 15.Ryzyko kursowe w działalności gospodarczej i metody jego minimalizowania - zarządzanie przepływami środków walutowych w firmie międzynarodowej, 16.Euro jako katalizator rozwoju, 17.Międzyanrodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Na co komu potrzebny biznes plan, czyli kto to jest przedsiębiorca i czego może oczekiwać. 2. Definicja i funkcja biznes planu oraz podstawowe pojęcia związane z jego konstruowaniem. 3. Analiza otoczenia na potrzeby biznes planu. 4. Analiza ryzyka na potrzeby biznes planu. Konstruowanie scenariuszy wydarzeń. 5. Określanie wartości firmy i poszczególnych jej składników na podstawie biznes planu. 6. Biznes plan jako instrument decyzji menedżerskich. 7. Horeca Machines sp. z o.o - pełna analiza przypadku planowania biznesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Aksjologiczne podstawy gospodarowania i etyki biznesu; 2. Audyt etyczny organizacji; 3. Bogactwo i ubóstwo jako problem etyczny; 4. Etos ludzi i instytucji biznesu; 5. Etyczne aspekty działań marketingowych; 6. Etyka biznesu; 7. Etyka biznesu w warunkach globalizacji; 8. Etyka ekonomii; 9. Etyka gospodarcza; 10. Etyka powinności- deontologizm; 11. Etyka pożytku- utylitaryzm; 12. Etyka w komunikowaniu społecznym przedsiębiorstwa; 13. Etyka w public relations; 14. Etyka w sferze finansów; 15. Fuzje i przejęcia- analiza etyczna; 16. Geneza etyki działalności gospodarczej; 17. Infrastruktura etyczna biznesu; 18. Kodeksy i programy etyczne; 19. Konflikt interesów; 20. Konsumenci: prawa i obowiązki; 21. Korupcja; 22. Ład korporacyjny; 23. Menedżer- deontologia zawodu; 24. Oceny i decyzje moralne; 25. Odpowiedzialność wobec pracowników; 26. Podstawy odpowiedzialnej konkurencyjności; 27. Polskie tradycje etyki życia gospodarczego; 28. Raportowanie i ocena społecznej odpowiedzialności; 29. Religia i biznes; 30. Społeczna odpowiedzialność biznesu; 31. Standardy odpowiedzialnego inwestowania; 32. Teoria cnót; 33. Teorie oraz dylematy etyczne i prakseologiczne; 34. Trwały i zróżnicowany rozwój; 35. Umowa społeczna; 36. Whistleblowing; 37. Zasada podwójnego skutki w działalności gospodarczej; 38. Zaufanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Struktura biznesplanu, 2. Analiza rynku, sektora i przedsiębiorstwa, 3. Analiza i badanie rynku, 4. Plan marketingowy, 5. Zasoby ludzkie w biznesplanie, 6. Analiza ekonomiczno-finansowa, 7. Ocena biznesplanu przez banki, 8. Uwarunkowania współfinansowania projektu inwestycyjnego gminy ze środków Unii Europejskiej w latach 2007-2013, 9. Ocena zdolności kredytowej gminy przez bank
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia; R.2 Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie; R.3 Cele i opis przedsięwzięcia; R.4 Opis produktu; R.5 Analiza rynku; R.6 Marketing; R.7 Zarządzanie; R.8 Harmonogram realizacji przedsięwzięcia; R.9 Analiza szans i zagrożeń; R.10 Analiza finansowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Everything you ever wanted to know about branding; 2. Building a Brand, step-by-step; 3. Launching your New Brand; 4. The care and feeding of your Brand; 5. Protecting your Brand; 6. The part of tens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa w budowaniu kapitału marki; 2. Homo smartphonicus i jego gadżet; 3. Narzędzia komunikacji mobilnej; 4. Komunikacja marki z wykorzystaniem smartfonów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Słowo wstępu; Przedmowa; Rozdział I. Istota wynagradzania i model Total Rewards 1. Nowoczesne systemy wynagrodzeń wspierają strategię biznesową 2. Ewolucja idei wynagradzania – świat zmierza do modelu Total Rewards 3. Model i schemat procesu budowy systemu wynagrodzeń Rozdział II. Opis stanowiska podstawą budowy rozwiązań HR 1. Podstawowe zasady budowy systemów wynagradzania 2. Cel tworzenia opisów stanowisk pracy 3. Zakres formularza/opisu stanowiska pracy 4. Cele i metody budowania struktury stanowisk 5. Przykładowy opis stanowiska pracy Rozdział III. Wartościowanie stanowisk 1. Cel wartościowania stanowisk pracy 2. Metodyka wartościowania stanowisk opracowana przez Charlesa Beadaux 3. Metodyka wartościowania stanowisk opracowana przez Edwarda Haya 4. Metoda Wartościowania UMEWAP – przykład uniwersalnej metody analityczno -punktowej 5. Metody wartościowania – uniwersalne czy szyte na miarę 6. Uproszczone metody wartościowania na przykładzie metody klasyfikacyjnej DBM 7. Proces wartościowania stanowisk 8. Wybór optymalnej metody wartościowania stanowisk i odpowiednie komunikowanie Rozdział IV. Budowa nowoczesnych taryfikatorów 1. Próba definicji pojęcia taryfikator i taryfikacja pracy 2. Po co budujemy taryfikatory? 3. Taryfikator pracy a taryfikator płac 4. Ile kategorii zaszeregowania powinien mieć taryfikator? 5. Taryfikator tradycyjny lub liniowy versus dwuwymiarowa mapa stanowisk Rozdział V. Przegląd rynku 1. Uwagi ogólne 2. Problemy związane z porównaniami rynkowymi 3. Jak wybrać organizację wzorcową i rynek odniesienia? 4. Aktualność i wiarygodność danych 5. Rozkład wynagrodzeń i jego miary 6. Źródła danych rynkowych 7. Analiza i zastosowanie danych z przeglądu rynku 8. Podsumowanie Rozdział VI. Polityka wynagrodzeń i rynkowe tabele lub siatki płac 1. Uwagi ogólne 2. Tabela płac zasadniczych 3. Siatki płac zasadniczych 4. Polityka płac versus praktyka firmowa (lub rynkowa) płac 5. Zasady konstruowania tabel płac zasadniczych 6. Polityki i tabele płac zasadniczych dla taryfikatorów w formie map stanowisk 7. Dobre praktyki versus „życie” 8. Wdrażanie polityk i tabel płac zasadniczych Rozdział VII. Systemy płac zmiennych 1. Wprowadzenie A. System premiowy MBO 1. Uwagi ogólne 2. Zarządzanie przez cele (Management by Objectives) 3. Mierzalność celów 4. Karta celów (scorecard) 5. Krzywe premiowe 6. Okresy rozliczeniowe 7. Dobre praktyki w stosowaniu premii MBO 8. Najczęściej popełniane błędy w stosowaniu premii MBO 9. Podsumowanie B. System premiowy dla sprzedaży 1. Idea systemu premiowego dla sprzedaży: nagradzamy za wyniki (ang. pay for performance) 2. Role sprzedażowe 3. Premia czy prowizja 4. Schemat wynagradzania sił sprzedaży 5. Sales by objectives (SBO) – system premiowy dla sprzedaży C. System premiowy dla produkcji 1. Formy wynagradzania pracowników produkcji 2. Cele systemu premiowego dla pracowników na stanowiskach produkcyjnych 3. Mechanizmy premiowe dla pracowników produkcji 4. Case study igus – dlaczego system premii zespołowej sprawdził się w organizacji? D. System premiowy dla kadry zarządzającej 1. Uwagi ogólne 2. Jaki cel ma osiągnąć system premiowy kadry zarządzającej? 3. Rodzaje systemów premiowych dla kadry zarządzającej: Rozdział VIII. Benefity 1. Uwagi ogólne 2. Finansowanie benefitów 3. Różnice pokoleniowe a benefity 4. Praktyki rynkowe 5. Kreowanie Unikatowej Propozycji Sprzedaży 6. Budowanie świadczeń dodatkowych 7. Wdrażanie świadczeń dodatkowych 8. Komunikacja świadczeń dodatkowych Rozdział IX. Efektywność polityki wynagradzania 1. Uwagi ogólne 2. Kiedy polityka wynagradzania jest efektywna oraz jak efektywność weryfikować i wyrażać wskaźnikami 3. Czym jest kapitał ludzki dla organizacji 4. Kontroling personalny jako podstawowe narzędzie zarządzania polityką wynagradzania i pomiaru jej efektywności 5. Podstawowe wskaźniki HR 6. Proces budowy skutecznego systemu pomiaru efektywności HR 7. Bariery oraz ryzyka w mierzeniu efektywności HR Rozdział X. Nowoczesne technologie w zarządzaniu wynagrodzeniami i wynikami pracy 1. Systemy informatyczne 2. Algorytmy, uczenie maszynowe, sztuczna inteligencja 3. Chmury obliczeniowe 4. Boty 5. Przykłady zastosowań technologii IT w systemach motywacyjnych i monitoringowych Rozdział XI. Regulacje prawne w wynagrodzeniach 1. Uwagi ogólne 2. Wprowadzanie wewnętrznych regulacji płacowych 3. Wpływ regulacji prawnych na kształt systemów wynagradzania 4. Regulacje prawne a składniki wynagrodzenia pracownika 5. Rozwiązania stosowane przez pracodawców w zakresie innych świadczeń związanych z pracą 6. Szczególny charakter wynagrodzenia za pracę i zasady jego ochrony; Zakończenie; Literatura; O autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota zarządzania operacyjnego; R.2 Międzynarodowa i krajowa konkurencyjność; R.3 Strategie operacyjne i zasady ich budowy; R.4 Zarządzanie projektami; R.5 Zarządzanie przez jakość; R.6 Projektowanie produktu; R.7 Projektowanie procesu; R.8 Projektowanie lokalizacji; R.9 Zarządzanie zaawansowanymi technologiami; R.10 Zarządzanie łańcuchem dostaw; R.11 Prognozowanie; R.12 Planowanie zdolności produkcyjnej; R.13 Systemy planowania produkcji; R.14 Zarządzanie zapasami; R.15 Planowanie zaopatrzenia materiałowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System budżetowania w przedsiębiorstwie. 2. Budżetowanie a funkcje zarządzania w przedsiębiorstwie. 3. Procedura i metody budżetowania w przedsiębiorstwie. 4. Budżetowanie przychodów i wpływów. 5. Budżetowanie kosztów i wydatków. 6. Proces budżetowania w mikro i małych przedsiębiorstwach. 7. Wpływ budżetowania na proces zarządzania finansami w przedsiębiorstwie. 8. Budżetowanie w przedsiębiorstwie - ujęcie praktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie kosztami przedsiębiorstwa. 2. Istota i cele budżetowania. 3. Budżet głównych i jego struktura. 4. Metody i zasady budżetowania. 5. Ośrodki odpowiedzialności za koszty. 6. Kosztorysowanie. 7. Budżety cząstkowe. 8. Kontrola budżetowa. 9. Organizacyjne aspekty budżetowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Buhgalterskij učet (finansovyj i upravlenčeskij) : učebnik / N.P. Kondrakov. - 5-e izd., pererab. i dop. - Moskva : INFRA-M, 2016. - 582, [2] s. : il., tabl. ; 21 cm
(Vysšee obrazovanie - bakalavriat)
(Bakalavriat)
Zawiera: Раздел I ОСНОВЫ БУХГАЛТЕРСКОГО УЧЕТА ГЛАВА 1. СУЩНОСТЬ И СОДЕРЖАНИЕ БУХГАЛТЕРСКОГО УЧЕТА; ГЛАВА 2. МЕТОД БУХГАЛТЕРСКОГО УЧЕТА; ГЛАВА 3. БУХГАЛТЕРСКИЙ БАЛАНС, СЧЕТА И ДВОЙНАЯ ЗАПИСЬ; ГЛАВА 4. ТЕХНИКА, ФОРМЫ И ОРГАНИЗАЦИЯ БУХГАЛТЕРСКОГО УЧЕТА. Раздел II ФИНАНСОВЫЙ УЧЕТ ГЛАВА 5. УЧЕТ СОБСТВЕННОГО КАПИТАЛА; ГЛАВА 6. УЧЕТ ДОЛГОСРОЧНЫХ ИНВЕСТИЦИЙ; ГЛАВА 7. УЧЕТ ОСНОВНЫХ СРЕДСТВ; ГЛАВА 8. УЧЕТ НЕМАТЕРИАЛЬНЫХ АКТИВОВ; ГЛАВА 9. УЧЕТ МАТЕРИАЛЬНО-ПРОИЗВОДСТВЕННЫХ ЗАПАСОВ; ГЛАВА 10. УЧЕТ ТРУДА И ЕГО ОПЛАТЫ; ГЛАВА И. КЛАССИФИКАЦИЯ РАСХОДОВ И ЗАТРАТ. УЧЕТ РАСХОДОВ ПО ЭЛЕМЕНТАМ ЗАТРАТ; ГЛАВА 12. УЧЕТ ГОТОВОЙ ПРОДУКЦИИ И ТОВАРОВ; ГЛАВА 13. УЧЕТ ДЕНЕЖНЫХ СРЕДСТВ; ГЛАВА 14. УЧЕТ ФИНАНСОВЫХ ВЛОЖЕНИЙ; ГЛАВА 15. УЧЕТ РАСЧЕТОВ; ГЛАВА 16. УЧЕТ ФИНАНСОВЫХ РЕЗУЛЬТАТОВ; ГЛАВА 17. БУХГАЛТЕРСКАЯ (ФИНАНСОВАЯ) ОТЧЕТНОСТЬ ОРГАНИЗАЦИИ; ГЛАВА 18. УЧЕТ ЦЕННОСТЕЙ И ОБЯЗАТЕЛЬСТВ НА ЗАБАЛАНСОВЫХ СЧЕТАХ; ГЛАВА 19. УЧЕТ НА МАЛОМ ПРЕДПРИЯТИИ. Раздел III УПРАВЛЕНЧЕСКИЙ УЧЕТ: ГЛАВА 20. СУЩНОСТЬ, ЗАДАЧИ И ОРГАНИЗАЦИЯ УПРАВЛЕНЧЕСКОГО УЧЕТ; ГЛАВА 21. УЧЕТ ЗАТРАТ НА ПРОИЗВОДСТВО ПРОДУКЦИИ ПО СТАТЬЯМ КАЛЬКУЛЯЦИИ; ГЛАВА 22. УЧЕТ ЗАТРАТ ПО ЦЕНТРАМ ОТВЕТСТВЕННОСТИ; ГЛАВА 23. МЕТОДЫ УЧЕТА ЗАТРАТ НА ПРОИЗВОДСТВО И КАЛЬКУЛИРОВАНИЯ СЕБЕСТОИМОСТИ ПРОДУКЦИИ; ГЛАВА 24. УЧЕТНАЯ ПОЛИТИКА ОРГАНИЗАЦИИ ДЛЯ ЦЕЛЕЙ УПРАВЛЕНЧЕСКОГО УЧЕТА.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zadania centrów logistycznych w realizacji usług logistycznych; 2. Centrum logistyczne jako ogniwo łańcucha dostaw; 3. Wpływ lokalizacji centrów logistycznych na realizację ich zadań w łańcuchach dostaw; 4. Centra logistyczne jako organizacje wielopodmiotowe; 5. Koncepcje funkcjonowania centrów logistycznych w łańcuchach dostaw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojecie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojecie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji; 14. Etyka coachingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa. Część pierwsza. Cele, istota i praktyka coachingu i mentoringu. 1. W głównym nurcie?: Źródło: zarządzanie i badania naukowe; Źródło: trening sportowy; Źródło: zarządzanie zasobami ludzkimi; Źródło: doradztwo psychologiczne, psychoterapia, psychologia i filozofia; Źródło: organizacje zawodowe; Gdzie zatem jesteśmy?; Literatura. 2. Modele coachingu i mentoringu: W kierunku modelu idealnego; Ogólny kształt procesu coach-mentoringu; Lista korzyści płynących z coachingu; Mentoring; Model procesu związany z „kontraktem”; Menedżer lub przełożony jako coach-mentor; Coach-mentoring: model oparty na kompetencjach; Podsumowanie; Literatura. 3. Mentorzy społecznościowi, life coaching: Czym jest life coaching?; Mentoring społecznościowy; Mentor ds. edukacyjnych; Narodziny coach-mentora; Literatura. 4. Pomagać ludziom uczyć się, jak się uczyć: Czym jest organizacja ucząca się?; Uczenie się transformacyjne; W kierunku modelu organizacji uczącej się; Wybór najlepszej metody uczenia się; Uczenie się czy rozwój? Zarządzanie własnym procesem uczenia się; Zasady uczenia się osób dorosłych; Literatura. 5. Świadomość różnic indywidualnych: Przekonania i wartości; Kultura i różnorodność; Płeć; Filozofia życiowa; Wpływy psychologii; Jak w praktyce wykorzystać świadomość różnic indywidualnych?; Literatura. 6. Informacja zwrotna: budowanie pewności siebie i sukcesu: Obserwowanie wyników; Potencjalne przeszkody w uzyskaniu efektywnej informacji zwrotnej; Informacja zwrotna, która buduje pewność siebie; Obserwowanie zespołu; Prowadzenie sesji przekazywania informacji zwrotnej; Wizualizacja skutecznego wykonywania zadań; Wykorzystywanie podstawowych cech osobowości; Wychowywanie zwycięzców; Literatura. 7. Uważne słuchanie: Obserwowanie nie jest proste; Znaczenie obserwacji mowy ciała; Świadomość przestrzeni osobistej; Zaufanie lub jego brak; Mity i uprzedzenia; Aktywne słuchanie; Coaching telefoniczny; Literatura. 8. Stawianie pytań: Zrozumienie podstawowych typów pytań; Różnorodne, przydatne typy pytań; Rodzaje pytań, których należy unikać; Techniki zadawania pytań; Literatura. 9. Superwizja sytuacyjna?: Superwizja sytuacyjna; Czym jest superwizja coachingowa?; Formalnie czy nieformalnie?; Jaka jest wartość dodana superwizji?; Literatura. 10. Podejście rynkowe czy kształtujący się zawód?: Co składa się na „zawód”?; A zatem – zawód czy tylko usługa dostępna na rynku?. Część druga. Jak efektywnie wprowadzać coaching i mentoring do organizacji? 11. Dlaczego inwestować w coaching i mentoring? Jakie potrzeby można w ten sposób zaspokoić?: Czym jest coaching i mentoring na wysokim poziomie?; Na czym skupia się program coachingu i mentoringu? Na co może mieć największy wpływ?; Jak zbudować uzasadnienie biznesowe i zdobyć poparcie?; Co chcemy oceniać i jak to mierzyć?; Literatura. 12. Coaching i mentoring: co to jest i jak wykorzystuje się to w organizacjach: Czym jest coaching i mentoring?; Narodziny coach-mentora; W jaki sposób organizacje wykorzystują coaching i mentoring?; W jakich obszarach organizacje korzystają z coachingu i mentoringu?; Kultura coachingowa – czym jest i jak ją tworzyć?; Literatura. 13. Wprowadzanie w życie coachingu i mentoringu: Punkt wyjścia; Komunikacja z interesariuszami i poparcie z ich strony; Znaczenie sponsoringu wewnątrz organizacji; Projektowanie/tworzenie; Stworzenie zespołu do realizacji projektu; Skuteczne procesy; Ewaluacja/analiza wyników i uczenie się; Jakie poważne przeszkody można napotkać? Jak sobie z nimi radzić?; Lista kontrolna jako pomoc w realizacji planu; Literatura. 14. Role i odpowiedzialność w coachingu i mentoringu: Kto odpowiada za coaching i mentoring w organizacjach?; Wnioski; Literatura. 15. Superwizja w praktyce: Rola superwizji w rozwijaniu kompetencji coachingowych w organizacjach; Podstawy wprowadzania superwizji; Efekty „zintegrowanego” podejścia do superwizji; Podsumowanie; Lista kontrolna; Literatura. 16. Coaching zespołowy: Wprowadzenie do coachingu zespołowego; Dlaczego coaching zespołowy?; Co rozumiemy przez pojęcie „coaching zespołowy”?; Uczące się zespoły: co łączy zespoły osiągające dobre wyniki z zespołami, które potrafią analizować własne działania; Rola lidera w coachingu zespołowym; Rola i relacje coach-mentora zespołowego; Umowa regulująca warunki coach-mentoringu zespołowego; Cel coachingu zespołowego; Podsumowanie; Literatura. 17. Coach-mentoring w ramach systemu i wpływy kultury: Praca i życie w systemach; Wszyscy mamy wpływ na systemy wokół nas – i one wpływają na nas; Jednostka jako system kulturowy; Organizacja jako system kulturowy; Coaching w procesie wdrażania pracownika do wymagań nowego stanowiska; Wprowadzenie i umacnianie kultury coachingowej; Podsumowanie; Literatura. 18. Co dalej?: Ludzie się zmieniają; Technologia się zmienia; Organizacja się zmienia; Literatura. Aneks. Podstawy modeli OCM ELECTRIC Coaching™ i ELECTRIC Mentoring™. Przypisy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Przeglądanie i wprowadzenie: Wprowadzenie; Czym jest coaching kadry kierowniczej? 2. Siedem podstawowych kompetencji skutecznego coachingu kadry kierowniczej: Budowanie dobrego kontaktu, Uważne słuchanie, Kreatywne stawianie pytań, Udzielanie skutecznych informacji zwrotnych, Precyzowanie celu, Intuicja, Indywidualność. 3. Model Coachingu Achieve - systematyczna koncepcja skutecznego coachingu kadry kierowniczej - Krok. 1. Ocena aktualnej sytuacji, Krok 2. Kreatywne generowanie alternatyw - burza mózgów, Krok 3. Sprecyzowanie celu, Krok 4. Inicjowanie opcji, Krok 5. Ewaluacja opcji, Krok 6. Planowanie niezbędnych działań; Krok 7. Zachęta do działania. 4. Ogólne zasady zastosowania Modelu Coachingu Achieve: Siedem podstawowych kompetencji skutecznego coachingu kadry kierowniczej w kontekście modelu, Mierzenie skuteczności coachingu kadry kierowniczej, Kierunki i perspektywy na przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Metodyczne problemy zarządzania przedsiębiorstwem z perspektywy finansowej: 1. Finansowe narzędzia w procesie zarządzania, 2. System informacji wykorzystywany w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Cz.II Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem: 1. Istota i funkcje controllingu w przedsiębiorstwie, 2. Narzędzia controllingu strategicznego, 3. Narzędzia controllingu operacyjnego, Cz.III Analiza ekonomiczna w procesie zarządzania: 1. Ocena przedsiębiorstwa przez pryzmat sprawozdawczości, 2. Klasyczna analiza wskaźnikowa, 3. Rozszerozna analiza wskaźnikowa, 4. Analiza efektywności ekonomicznej przedsiębiorstwa na poziomie strategicznym i operacyjnym, Cz.IV Monitoring finansowy przedsiębiorstwa: 1. Kryzys finansowy przedsiębiorstwa, 2. Monitoring zagrozenia finansowego przedsiębiorstwa, 3. Monitoring płynności finansowej przedsiębiorstwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling : instrumenty od A do Z / Hilmar J. Vollmuth ; przekł. Lucjan Sasenko. - Wyd. 2. - Warszawa : PLACET, 1997. - 313, [4] s. : wykr., tab. ; 24 cm.
Analiza metodą ABC; Analiza wielkości zamówień; Optymalizacja wielkości zamówień; Analiza break-even; Rachunek kosztów bezpośrednich; Analiza "wąskich gardeł"; metody rachunku inwestycyjnego; Krótkookresowy rachunek wyników; Optymalizacja wielkości partii; Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia); Koła jakości, Analiza rabatów; Analiza obszarów sprzedaży; Analiza wartości; Analiza XYZ; Analizy i narzędzia strategiczne; Produkować czy kupować? Krzywa doświadczeń; Analiza konkurencji; Logistyka; Analizy portfelowe; Analiza możliwości; Krzywa cyklu życia produktu; Analiza mocnych i słabych stron; Luka strategiczna; Technika scenariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling : planowanie, kontrola, kierowanie / Hilmar J. Vollmuth ; tłum. Piotr Kadysz, Bogusław Markowski. - Wyd. 2 rozsz. i popr. - Warszawa : PLACET, 1998. - 200, [5] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej