Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(108)
Forma i typ
Książki
(108)
Dostępność
tylko na miejscu
(93)
dostępne
(68)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(74)
Czytelnia
(93)
Autor
Ehrlich Andrzej
(4)
Kostera Monika
(4)
Oleksiuk Adam
(3)
Strużycki Marian
(3)
Błaszczyk Wanda
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Duraj Jan
(2)
Galata Stanisław
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Robbins Stephen P
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Stankiewicz Marek Jacek
(2)
Sudoł Stanisław
(2)
Szołtysek Katarzyna
(2)
Ładoński Wiesław
(2)
Aniszewska Grażyna
(1)
Bałażak Marta
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielawa Anna
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chuchla Zdzisław
(1)
Cieślicki Maciej
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Dwiliński Lech
(1)
Faerman Sue R
(1)
Fereniec Jan
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Fołtyn Hanna
(1)
Frąś Józef
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Godziszewski Bohdan
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołębiowski Marian
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grocholski Henrik
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Głuchowski Jan
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarek Bohdan
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Karney Janina E
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kosala Małgorzata
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kreft Zbigniew
(1)
Krupski Rafał
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kłak Marcin
(1)
Larkin Judy
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marek Stanisław
(1)
Marks Stephen G
(1)
Matejun Marek
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
McGrath Michael R
(1)
Mellor Robert B
(1)
Mendel Tadeusz
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Nalepka Adam
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Pastuszak Zbigniew
(1)
Pawlak Marek
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Quinn Robert E
(1)
Rajzer Mirosław
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Regester Michael
(1)
Roberts John
(1)
Robson Mike
(1)
Samuelson William F
(1)
Sankowska Anna
(1)
Schermerhorn John R. Jr
(1)
Smutek Halina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(92)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(108)
Język
polski
(108)
Temat
Zarządzanie
(58)
Przedsiębiorstwo
(54)
Organizacja
(39)
Kadry
(12)
Zarządzanie strategiczne
(11)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Praca
(10)
Motywacja pracy
(8)
Organizacja ucząca się
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(7)
Przywództwo
(7)
Innowacje
(6)
Jakość
(6)
Menedżerowie
(6)
Decyzje
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Internet
(4)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informatyka
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Motywacja
(3)
Praca zespołowa
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Franchising
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Konflikt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka
(2)
Ocena pracowników
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacje
(2)
Outsourcing
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Towar
(2)
Transport
(2)
Turystyka
(2)
Usługi
(2)
Wiedza
(2)
Zachowanie
(2)
Zawód
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Administracja
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Banki
(1)
Bankowy Fundusz Gwarancyjny
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Decyzje administracyjne
(1)
Dyrektor
(1)
Dług
(1)
Edytorstwo
(1)
Edytorzy
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse publiczne
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Holdingi
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Koszty
(1)
Książki
(1)
Marketing
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Negocjacje
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Normowanie pracy
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odpady medyczne
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Opakowania
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
108 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Pieniądz krajowy i pieniądz międzynarodowy; Narodowy Bank Polski; Prawne podstawy działalności banków w Polsce - zagadnienia wybrane; Podstawy zarządzania bankiem komercyjnym; Marketing bankowy; Operacyjna działalność banku komercyjnego; Bank komercyjny na rynku finansowym; Zarządzanie ryzykiem w banku komercyjnym; Windykacja należności banku; Likwidacja, prze- jęcie, zawieszenie i upadłość banku; Bankowy Fundusz Gwarancyjny; Instytucje bankowe Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wiedza w przedsiębiorstwie sieciowym: 1. Ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, 2. Drgająca gospodarka, 3. Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, 4. Dryfowanie przedsiębiorstw ku gospodarce sieciowej, 5. Kreowanie wartości w układach sieciowych, 6. Marketing sieciowy, 7. Pracownicy i agenci wiedzy, 8. Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit. Cz.II Metody wizualizacji, kompozycji i dyfuzji wiedzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie do problematyki podejmowania decyzji gospodarczych; Cz.I Decyzje przedsiębiorstwa; Podejmowanie optymalnych decyzji na podstawie analizy marginalnej; Analiza popytu i optymalna polityka cenowa; Ocena popytu; prognozowanie; produkcja; Analiza kosztów; Podejmowanie decyzji w warunkach niepewności; Konkurencja na różnych rynkach; Wartość informacji. Cz.II Konkurencja na różnych rynkach: Konkurencja doskonała; Monopol; Opigopol; Teoria gier a strategia konkurencji Regulacja, dobra publiczne oraz analiza kosztów i korzyści; Cz.III Zastosowania reguł i narzędzi decyzyjnych: Asymetria informacji a struktura organizacji; Negocjacje; Aukcje i przetargi; Programowanie liniowe; Planowanie i ocena przedsięwzięć inwestycyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Techniki rozwiązywania problemów (burza mózgów), 3. Działania końcowe, 4. Skuteczna praca w grupie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Holding - krótkie wtajemniczenie, 2 .Zarządzanie strategiczne holdingiem- o czym musisz wiedzieć, 3. Więzi podmiotu uczestnictwa holdingowego- unikaj konfliktów, 4. Modelowanie holdingu-nie improwizuj, 5. Spółka naczelna
jako obiekt modelowania, 6.Centra strategiczno-decyzy jne. Modele rozwiązań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. E-biznes i zarządzanie przedsiębiorstwami nowej gospodarki, 2. Egzogeniczne uwarunkowania recepcji zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego, 3. Endogeniczne czynniki warunkujące implementację e-biznesu, 4. Luka e-technologiczna i luka e-organizacyjna w Polsce, 5. Model recepcji zaawansowanych rozwiązań biznesu elektronicznego (EBRM), 6. Strategia elastycznej adaptacji e-biznesowej przedsiębiorstwa i jej wdrażanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wejście. Kontekst wewnętrzny i zewnętrzny: 1. Środowisko społeczno-polityczne: Zaufanie podstawą relacji społecznych, Normy etyczne a normy sprawnościowe w zarządzaniu, biznesie i gospodarce, Ewolucja państwa opiekuńczego, Sprawiedliwość społeczna w Polsce lat dziewięćdziesiątych. O kontekście problematyki i realizacji zasady równości szans, Stosunki pracy w Polsce: od społecznego partnerstwa do oświeconego paternalizmu, 2. Środowisko ekonomiczno-konkurencyjne: Jaki kapitalizm? Modelowe trendy i kierunki polityki, Modelowe trendy i kierunki polityki kapitalizmu. Cz. II Transformacja: 1. Menedżer: Fenomen przywództwa, Przywództwo: między Scyllą potrzeb a Charybdą możliwości, Błogosławiony zmierzch przywództwa, Kultura menedżerska, 2. Decyzje: Konsulting menedżerski dla przyszłości, Konsulting menedżerski dla przyszłości: przemysł i tworzenie wiedzy, Społeczno-kulturowe uwarunkowania eksternalizacji funkcji organizacyjnych, Przedsiębiorczość intelektualna, Możliwości rozwoju przedsiębiorczości intelektualnej w Polsce, Ewolucja myślenia o strategii organizacyjnej, Sens i nonsens w wypowiedziach na temat ryzyka. Cz. III Aplikacje: Nadzór korporacyjny - perspektywy badawcze, Transformacja administracji publicznej (1990-1999) w świetle teorii organizacji i zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 187)
R. 1. Menedżer w świetle literatury: Geneza i rodowody menedżera, Role menedżera i skuteczność jego pracy, Współczesne wymagania wobec menedżera, Sylwetka menedżera przyszłości. R.2. Style zarządzania menedżerskiego: Klasyczne style zarządzania, Inne style zarządzania, Relatywizm stylów kierowania. R. 3. Elementy skutecznego działania menedżera: Pożądane umiejętności menedżerskie, Kluczowe umiejętności w kierowaniu ludźmi, Zarządzanie czasem menedżera, Umiejętności negocjacyjne menedżera, Atrybuty menedżerskiej przedsiębiorczości. R. 4. Kreowanie sukcesu firmy: Czynniki sukcesu, Menedżer sukcesu, Kontrakty menedżerskie. R. 5. Wykorzystanie czasu pracy menedżera: Znaczenie czasu w życiu i działaniu menedżerów, Gospodarowanie czasem jako element efektywnego działania, Organizacja czasu pracy menedżera. R. 6. Menedżerski potencjał umiejętności negocjacyjnych: Geneza i pojęcie negocjacji, Etapy procesu negocjacji, Strategie i taktyki negocjacyjne, Typologia negocjatorów, Proces komunikacji i jego rola podczas negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka w wydawnictwie / Agnieszka Piasecka. - Warszawa : Biblioteka Analiz Sp z o.o., 2004. - 344 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
1. Podstawy teoretyczne i funkcjonowanie logistyki, 2. Działania logistyczne w przedsiębiorstwie wydawniczym, 3. Modele dystrybucji książek w Polsce i w wybranych krajach zachodnich, 4. Charakterystyka i procesy logistyczne w wybranych międzynarodowych przedsiębiorstwach wydawniczych w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania małą firmą, 2. Tworzenie firmy, 3. Cele działania firmy, 4. Wpływ otoczenia na funkcjonowanie firmy, 5. Działalność kadrowa, 6. Administrowanie majątkiem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Planowanie przyszłości małej firmy, 2. Organizowanie pracy w firmie, 3. Zatrudnianie, 4. Kierowanie podległym personelem, 5. Działalność motywacyjna, 6. Kontrola i działania korekcyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Warszawa : Difin, 2007. - 326 s. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2009. - 325, [3] s. : tab. ; 23 cm.
1. Istota turystyki i podstawowe pojęcia, 2. Specyfika marketingu usług, 3. Produkt i cena na rynku usług turystycznych, 4. Dystrybucja i promocja na rynku usług turystycznych, 5. Zarządzanie informacją turystyczną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System informacyjny w zarządzaniu organizacją 2. Zachowania podsystemu społecznego jako wyraz dynamiki systemu informacyjnego 4. Wielokryterialny model dynamiki systemu informacyjnego 5. Praktyczna weryfikacja modelu dynamiki systemu informacyjnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacja w pracy : determinanty ekonomiczno-organizacyjne / Leszek Kozioł. - Warszawa; Kraków : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 320,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Motywacja pracy jako przedmiot badań zachowań organizacyjnych; Koncepcje systemu motywowania w przedsiębiorstwie; Płace jako instrument oddziaływania motywacyjnego; Metody i techniki kształtowania wynagrodzeń; Kontrakty menedżerskie jako narzędzie motywowania kierownictwa i specjalistów; Organizacyjne instrumenty pobudzania motywacji; Motywacyjne aspekty organizacji czasu pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I.Współczesny kontekst organizowania - organizacja w relacjach z otoczeniem: Organizacja w środowisku międzynarodowym: Zarys teoretyczno-instytucjonalny; System informacyjny rachunkowości- ramy koncepcyjne; Lex mercatoria jako przykład samoregulacji prawnej handlu międzynarodowego; Wykorzystanie teorii corporate governance w korporacjach; Organizacja bez granic - łańcuchy dostaw, sieci i "ekosystemy"; Gender w organizacjach. 2. Aspekty organizacji i zarządzania we współczesnych teoriach: Informacja w zarządzaniu a rachunkowość; Kultura i organizacje: Perspektywa antropologiczna; Planowanie jako walka z niepewnością; Duchowość w organizacji; Doradztwo naukowe (Action Research) jako metoda sprzyjająca uczeniu się organizacji i tworzeniu wiedzy; Krytyczne badania nad doradztwem organizacyjnym; Fenomen przedsiębiorczości społecznej; Teoria aktora-sieci (Actor- NetworkTheory ANT); Nowe technologie w organizacjach; Nowe kierunki w badaniach nad przywództwem. 3. Współczesne trendy w zarządzaniu - aspekty praktyki: Rachunkowość jako system informacyjny wspomagający zarządzanie; Kwestie praktyczne zarządzania w kontekście wielonarodowym: Perspektywa firmy i jej interesariuszy; Zarządzanie na rynku doznań; Przedsiębiorczość w małej firmie; Negocjacje w organizacji; Społeczna odpowiedzialność organizacji; Nowe kierunki w zarządzaniu ludźmi - zaangażowanie organizacyjne. 4. Badania organizacji - metody badawcze i ich implikacje: Zarządzanie zmianą i badanie wartości organizacji z użyciem techniki siatki repertuaru; Opowieść paradygmatyczna, pole kapitały i gra dystynkcji w opowiadaniach o karierze; Podwójne czytanie rzeczywistości: wspieranie badań ilościowych badaniami jakościowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej