Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(715)
IBUK Libra
(22)
ebookpoint BIBLIO
(5)
Forma i typ
Książki
(704)
Publikacje naukowe
(63)
Publikacje fachowe
(48)
E-booki
(27)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(578)
dostępne
(494)
wypożyczone
(21)
nieokreślona
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(516)
Czytelnia
(583)
Autor
Penc Józef (1939-2017)
(14)
Chodyński Andrzej
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(10)
Strużycki Marian
(8)
Ehrlich Andrzej
(7)
Grudzewski Wiesław M
(7)
Mikołajczyk Zofia
(7)
Rusiński Michał
(7)
Bieniok Henryk (1940- )
(6)
Borkowski Stanisław
(6)
Kostera Monika
(6)
Bieda Jolanta
(5)
Duraj Jan
(5)
Durlik Ireneusz (1931-2023)
(5)
Hejduk Irena K
(5)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(5)
Kożuch Barbara (1950- )
(5)
Perechuda Kazimierz
(5)
Bańka Waldemar
(4)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(4)
Dzieńdziora Joanna
(4)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(4)
Galata Stanisław
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(4)
Griffin Ricky W
(4)
Huczek Marian (1939-2023)
(4)
Ingram Jolanta
(4)
Jabłoński Marek Marian
(4)
Janiszewski Adam
(4)
Jeziorski Leopold
(4)
Krzakiewicz Kazimierz
(4)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(4)
Listwan Tadeusz
(4)
Martyniak Zbigniew
(4)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Potocki Arkadiusz
(4)
Rudolf Stanisław
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Stabryła Adam (1942- )
(4)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(4)
Supernat Jerzy (1951- )
(4)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(4)
Łuczkiewicz Grzegorz
(4)
Adair John Eric (1934- )
(3)
Albigowski Marek
(3)
Bakonyi Jadwiga
(3)
Bitkowska Agnieszka
(3)
Borowiecki Ryszard
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Fudaliński Janusz
(3)
Gawroński Krzysztof
(3)
Grajewski Piotr
(3)
Hofstede Geert
(3)
Huczek Antoni
(3)
Jabłoński Adam Stefan
(3)
Janasz Władysław
(3)
Justyna Marlena
(3)
Kowalczyk Jerzy
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Lipka Anna
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Malara Zbigniew
(3)
Masłyk-Musiał Ewa
(3)
Mikuła Bogusz
(3)
Morgan Gareth
(3)
Nowacki Robert
(3)
Oleksiuk Adam
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Schauz Ewa
(3)
Skórska Anna
(3)
Stefan Arkadiusz
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Szczupaczyński Jerzy
(3)
Vollmuth Hilmar J
(3)
Waszczak Stanisław
(3)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(3)
Aniszewska Grażyna
(2)
Antoszkiewicz Jan D
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Banaszyk Piotr
(2)
Beckhard Richard (1918-1999)
(2)
Bednarski Lech
(2)
Bitkowska Agnieszka Anna
(2)
Borkowski Stanisław (1945- )
(2)
Borowska Joanna
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Brzeziński Marek
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Chrościcki Zbigniew
(2)
Chądzyński Jacek
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Czajka Kamil
(2)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(2)
Daniecki Wojciech
(2)
Dąbrowski Paweł
(2)
Falecki Janusz
(2)
Fołtyn Hanna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(119)
2000 - 2009
(503)
1990 - 1999
(93)
Okres powstania dzieła
2001-
(41)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(739)
Stany Zjednoczone
(2)
Rosja
(1)
Język
polski
(737)
angielski
(4)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja
(307)
Zarządzanie
(271)
Przedsiębiorstwo
(267)
Kadry
(88)
Zarządzanie strategiczne
(72)
Zarządzanie wiedzą
(58)
Organizacja ucząca się
(54)
Menedżerowie
(52)
Innowacje
(40)
Zarządzanie jakością
(40)
Praca
(38)
Kultura organizacyjna
(36)
Motywacja pracy
(36)
Przywództwo
(32)
Decyzje
(31)
Teoria organizacji
(30)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(23)
Organizacje
(22)
Systemy informatyczne zarządzania
(21)
Informacja dla zarządzania
(20)
Produkcja
(20)
Internet
(19)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(19)
Gospodarka oparta na wiedzy
(18)
Organizacja pracy
(18)
Zarządzanie projektami
(17)
Motywacja
(16)
Globalizacja
(15)
Controlling
(14)
Gospodarka
(14)
Komunikacja społeczna
(14)
Kultura
(14)
Banki
(13)
Jakość
(13)
Konflikt
(13)
Praca zespołowa
(13)
Zarządzanie kryzysowe
(13)
Zarządzanie ryzykiem
(13)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(13)
Systemy informatyczne
(12)
Zachowanie organizacyjne
(12)
Informacja
(11)
Negocjacje
(11)
Przedsiębiorczość (postawa)
(11)
Szkolnictwo wyższe
(11)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(11)
Informatyka
(10)
Konkurencja
(10)
Logistyka
(10)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(10)
Turystyka
(10)
Usługi
(10)
Marketing
(9)
Ocena pracowników
(9)
Otoczenie firmy
(9)
Public relations
(9)
Relacje międzyludzkie
(9)
Administracja
(8)
Informacja gospodarcza
(8)
Jakość produktu
(8)
Logistyka gospodarcza
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Polska
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Audyt wewnętrzny
(7)
Benchmarking
(7)
Handel elektroniczny
(7)
Kariera
(7)
Planowanie
(7)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(7)
Płaca
(7)
Samorząd terytorialny
(7)
Socjologia organizacji
(7)
Systemy informacyjne
(7)
Szkolnictwo
(7)
Służba zdrowia
(7)
Transport
(7)
Współdziałanie
(7)
Instytucje nonprofit
(6)
Ochrona środowiska
(6)
Outsourcing
(6)
Planowanie strategiczne
(6)
Projektowanie
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Przedsiębiorczość
(6)
Psychologia zarządzania
(6)
Technologia
(6)
Wiedza
(6)
Administracja publiczna
(5)
Bezpieczeństwo publiczne
(5)
Etyka biznesu
(5)
Holdingi
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Kultura pracy
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Mentoring
(5)
Oświata
(5)
Przydatność zawodowa
(5)
Psychologia pracy
(5)
Rynek pracy
(5)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(8)
1989-
(6)
1989-2000
(6)
2001-0
(5)
1901-
(3)
1801-1900
(1)
1918-
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Kraje Unii Europejskiej
(6)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Czechy
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Irlandia
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Norwegia
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Ukraina
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(88)
Opracowanie
(52)
Praca zbiorowa
(22)
Monografia
(14)
Czasopismo naukowe
(11)
Poradnik
(9)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Wydawnictwa popularne
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Encyklopedia
(2)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Szkic
(1)
Słownik angielsko-polski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(179)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(78)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Inżynieria i technika
(5)
Psychologia
(5)
Edukacja i pedagogika
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Nauka i badania
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
742 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Kontrola wewnętrzna przestała być sumieniem instytucji; R.2 Audyt wewnętrzny - nadzieja na wiarygodność; R.3 Ekspansja audytów branżowych; R.4 Audyt wewnętrzny a kontrola finansowa; R.5 Metodyka audytu - wymagania proceduralne; R.6 Audytor wewnętrzny - wszechstronny jasnowidz; R.7 Organizacja i koordynacja służb audytorskich; R.8 Rola i miejsce audytu wewnętrznego w systemie kontroli; Załączniki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Audyt wewnętrzny systemu jakości / Tomasz Błeszyński. - Warszawa : WEKA, 2001. - 76 s. : tab., rys. ; 21 cm.
Przedmowa; 1. Audyt systemu jako narzędzie zarządzania 2. Organizacja systemów audytów wewnętrznych; 3. Przebieg audytu; 4. Audytowanie - technika; 5. Specyfika audytowania poszczególnych elementów systemu zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System bankowy w Polsce; 2. Rozpoczęcie, sanacja i zakończenie działalności banku (stan prawny na 15.12.2010r.); 3. Czynności bankowe jako element określający istotę działania banku; 4. Pasywne operacje bankowe na rynku pozabankowym; 5. Pasywne operacje bankowe na rynku międzybankowym; 6. Aktywne operacje bankowe- udzielanie kredytów; 7. Pozostałe aktywne operacje bankowe; 8. Usługowe operacje bankowe; 9. Zarządzanie ryzykiem w banku komercyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 517)
R.1 Wybrane aspekty badań banków spółdzielczych: Przesłanki koncentracji kapitału bankowego; Ryzyko w działalności bankowej; Założenia programowe bankowości spółdzielczej; Badania modelowe banków spółdzielczych. R.2 Zarządzanie ryzykiem powszechnej przedsiębiorczości przez banki spółdzielcze: Mechanizmy systemu rynkowego; System finansowy i jego elementy; Analiza finansowa kooperacji; Spółdzielcza sprawność finansowa banków spółdzielczych; Kooperacja banku spółdzielczego z klientami; Podstawowe aspekty funkcjonowania bankowe go systemu logistycznego; Priorytetowe zasady zarządzania rynkiem powszechnej przedsiębiorczości wynikające z zaleceń Okrągłego Stołu Komisji Europejskiej; Zarządza nie ryzykiem powszechnej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej. R.3 Proces konsolidacji banków spółdzielczych: Symptomy zagrożeń; Zjawiska komercjalizacji działalności banków spółdzielczych; Wpływ procesów konsolidacji na działalność finansową banków spółdzielczych; Kondycja finansowa sektora banków spółdzielczych; Koszty konsolidacji banków spółdzielczych; Ewolucja konfiguracji zrzeszeń banków spółdzielczych. R.4 Współczesne determinanty zmian funkcjonowania banków spółdzielczych: dostosowanie do wymogów Unii Europejskiej; Uwarunkowania ekonomiczne i społeczne realizacji ustawowych wymogów kapitałowych; Wzajemne relacje pomiędzy bankami spółdzielczymi a społecznościami lokalnymi; Przygotowanie banków spółdzielczych do korzystania z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Aktualne trendy rozwojowe na rynku usług finansowych; Tendencje rozwojowe podaży usług finansowych; Tendencje rozwojowe popytu na usługi finansowe; Badania rynkowe w bankowości detalicznej; Marketing bankowy jako proces zarządzania; Segmentacja rynku; Polityka cenowa; Polityka produktu; Polityka dystrybucji; Polityka promocji i komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość detaliczna w Polsce / Janina Harasim. - Warszawa : CeDeWu, 2005. - 277 s. ; 23 cm.
1.Sektor bankowości detalicznej w Polsce, 2.Czynniki wpływające na rozwój bankowości detalicznej w Polsce, 3.Ocena zasobów materialnych i niematerialnych najważniejszych uczestników rynku detalicznych usług bankowych w Polsce, 4.Czynniki przewagi konkurencyjnej na krajowym rynku detalicznych usług bankowych, 5.Podstawowe obszary wyboru strategicznego w bankowości detalicznej w Polsce, 6.Strategie konkurencyjne na rynku detalicznych usług bankowych w Polsce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bankowość elektroniczna dla firm / Paweł Wroński. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 86 s. : tab., wykresy ; 22 cm.
R.1 Istota bankowości elektronicznej w firmie; R.2 Home banking; R.3 Internet banking; R.4 Inne usługi bankowości elektronicznej; R.5 Wybór usługi bankowości elektronicznej dla firmy; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bankowość internetowa a strategia; Ekonomika bankowości internetowej; Realizacja bankowści internetowej; Czynniki sukcesu; Zakończenie; Kryptografia w bankowości internetowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Wprowadzenie do zarządzania bezpieczeństwem informacji i usług, 3. Normy, standardy i zalecenia, 4. Ryzyko w sensie ogólnym i technicznym, 5. Analiza ryzyka i strategie zarządzania nim w teleinformatyce, 6. Wybrane metody i komputerowe narzędzia wspomagające, 7. Trójpoziomowy model odniesienia, 8. System bezpieczeństwa instytucji, 9. Bezpieczeństwo w instytucji, 10. Ogólne zasady bezpieczeństwa teleinformatycznego, 11. Wysokopoziomowa (ogólna) analiza ryzyka i wyznaczenie obszarów wymagających ochrony, 12. Koncepcja hierarchii zasobów, 13. Przebieg szczegółowej; 14. Wzorce wymagań dotyczących zabezpieczeń, 15. Wypracowanie strategii wyboru zabezpieczeń, 16. Ogólne zasady tworzenia architektury bezpieczeństwa na poziomie II i III, 17.Dobór zabezpieczeń na podstawie zdefiniowanych wymagań, 18. Polityka bezpieczeństwa teleinformatycznego - ogółu systemu teleinformatycznych w instytucji (poziom II), 19. Polityka dotycząca bezpieczeństwa poszczególnych systemów (poziomu III) i plany zabezpieczeń, 20. Procesy wdrożeniowe, 21. Czynności powdrożeniowe, 22. Wnioski i uwagi końcowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 342.72/.73 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet; Zarys problematyki; Internet jako technologia i jako sieć wartości; Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji; Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych; Elementy modelu biznesowego; Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena; Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych; Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy; Otoczenie konkurencyjne i makroekonomiczne; Pojęcia, modele i narzędzia: zastosowanie w praktyce; Menedżer a Internet; Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego; Studia przypadków; Broadcast; Webvan; Netscape communications i przeglądarka; Red hat software; Hotmail; Ebay; Microsoft; Sun Microsystems; Diamond Multimedia; Merrill Lynch.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota międzynarodowego biznesu; Teorie handlu i biznesu międzynarodowego; Inwestycje zagraniczne; Zarządzanie międzynarodowe; Marketing na rynkach zagranicznych; Korporacje transnarodowe; Finansowanie we współczesnym biznesie międzynarodowym; Zarządzanie ryzykiem walutowym i przepływami finansowymi w przedsiębiorstwie międzynarodowym; Euro jako katalizator rozwoju; Polska gospodarka a interesy zagranicznych inwestorów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Argumenty za budowaniem wizerunku pracodawcy z wyboru z perspektywy wyniku finansowego firmy 2. Jak korzystać z tej książki 3. Konsekwencja w działaniu: jak postępować, by czyny były zgodne z deklaracjami 4. Przywództwo 5. Komunikacja jako sposób na zaangażowanie współpracowników 6. Zarządzanie jako życiodajna siła kultury nadzwyczajnej firmy 7. Rekrutacja pod kątem postaw i wprowadzanie do organizacji 8. Przyjmowanie odpowiedzialności 9. Budowanie poczucia przynależności 10. Służba 360 stopni 11. Skuteczne przekonywanie: skłanianie ludzi do zaangażowania się w życie organizacji 12. Indeks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1. Charaketrystyka koncepcji business process reengineering (BPR): 1.1.Istota i znaczenie BPR. 1.2. Charakterystyka zmian w przedsiębiorstwie podczas stosowania reengineeringu. 1.3. Związek BPR z nowoczesnymi metodami zarządzania: clientingiem, outsourcingiem, benchmarkingiem, organizacją opartą na wiedzy, total quality management, lean management. 2.Metodyki reengineeringu: 2.1. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według M.Hammera i J.Champy`ego. 2.2. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według R.L. Manganellego i M.M. Kleina. 2.3. Metodyka projektowania i wdrażania BPR w przedsiębiorstwie według N.Obolensky`ego. 2.4. Metodyka stopniowego usprawniania procesów i zarządzania nimi według Rummlera-Brachego. 2.5. Podobieństwa i różnice w podejściu metodycznym do koncepcji reengineeringu. 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwach: 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengeeringu w przedsiębiorstwach: 3.1. Technologia informatyczna jako podstawowe narzędzie wspomagające reengineering. 3.2. "Czysta kartka" M. Hammera jako narzędzie służące poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań organizacyjnych. 3.3. Mapa relacji jako narzędzie identyfikujące relacje między podmiotami procesu zmian. 3.4. Mapa procesu jako główne narzędzie reengineeringu. 3.5. Tabela miar i standardów jako narzędzie parametryzacji i standaryzacji procesu. 3.6. Narzędzia planowania i harmonogramowania. 4. Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem BPR: 4.1. Strategia przedsiębiorstwa jako czynnik kształtujący przewagę konkurencyjną. 4.2. Identyfikacja pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa a reengineeringu. 4.3. Identyfikacja głównych czynników wpływających na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa wdrażającego reengineering. 5. Przykłady i skutki implementacji BPR w przedsiębiorstwach: 5.1. Przykłady literaturowe przedsiębiorstw, które wzmocniły swoją pozycję konkurencyjną dzięki zastosowaniu reengineeringu. 5.2. Charakterystyka eksperymentu badawczego w przedsiębiorstwie XYZ SA. 5.3. Charakterystyka i wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, które zastosowały koncepcję reengineeringu. 5.4. Podsumowaniu badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku ISSN 1899-9867 ; Tom 3/2009)
1. Cele współczesnych przedsiębiorstw: Cele i uwarunkowania strategiczne dealerów samochodów osobowych w województwie pomorskim; Paradygmat celu zagregowanego w funkcjonowaniu przedsiębiorstw; Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem przez cele; 2. Uwarunkowania organizacyjne funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw: Aspekty ontologiczne odpowiedzialności kierowniczej; Controlling w odniesieniu do systemu produkcyjnego; Ewolucja modelu biznesu na przykładzie Zoho.com; Restrukturyzacja przedsiębiorstw połowowych; Rola długofalowego planowania w nieprzewidywalnej współczesnej gospodarce; Strategia "Rzeczpospolitej"- w sprzecznościach misji, celów i otoczenia marketingowego; Struktura firm wiedzy; Teorie motywacji i postaw; Wielowariantowe strategie rozwoju- przykład fabryki mebli FORTE SA; Wykorzystanie pozycjonowania w procesie budowy strategii konkurencyjności firm; Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie- alians jako sposób na przetrwanie i rozwój; Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach jako kryterium przetrwania w warunkach globalnych; 3. Uwarunkowania rynkowe funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw: Analiza porównawcza efektywności powszechnych towarzystw emerytalnych na przykładach firm z grup kapitałowych PZU i AIG; Klastry morskie jako czynnik konkurencyjności polskiej gospodarki morskiej; Nowe kanały dystrybucji kart kredytowych jako innowacje marketingowe współczesnych przedsiębiorstw handlowych; Oddziaływanie inwestycji publicznych na inwestycje przedsiębiorstw prywatnych w Polsce w latach 1995-2007; Rynkowe uwarunkowania lokalizacji centrum logistycznego w Gdańsku; Udział instytucji rządowej w działaniach na rzecz rozwoju regionu innowacyjnego na przykładzie Wschodniej Anglii; Zmiany w gospodarce jako przesłanki tworzenia organizacji sieciowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Istota centrów kosztów i centrów zysku; II. Wyodrębnienie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie; III. Zarządzanie centrami odpowiedzialności; IV. Planowanie i kontrola realizacji zadań centrów kosztów i centrów zysku; V. Motywowanie w centrum odpowiedzialności; VI. Wdrażanie centrów kosztów i centrów zysku w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling : instrumenty od A do Z / Hilmar J. Vollmuth ; przekł. Lucjan Sasenko. - Wyd.2. - Warszawa : PLACET, 2000. - 313,[7] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Analiza metodą ABC; Analiza wielkości zamówień; Optymalizacja wielkości zamówień; Analiza break-even; Rachunek kosztów bezpośrednich; Analiza "wąskich gardeł"; metody rachunku inwestycyjnego; Krótkookresowy rachunek wyników; Optymalizacja wielkości partii; Prowizja od zysku (prowizja od marży pokrycia); Koła jakości, Analiza rabatów; Analiza obszarów sprzedaży; Analiza wartości; Analiza XYZ; Analizy i narzędzia strategiczne; Produkować czy kupować? Krzywa doświadczeń; Analiza konkurencji; Logistyka; Analizy portfelowe; Analiza możliwości; Krzywa cyklu życia produktu; Analiza mocnych i słabych stron; Luka strategiczna; Technika scenariuszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling : planowanie, kontrola, kierowanie / Hilmar J. Vollmuth ; tłum. Piotr Kadysz. - Wyd.3 rozsz. - Warszawa : PLACET, 2000. - 262,[2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Controlling jako instrument zarządzania; Składniki systemu controllingu; Warunki wstępne dla funkcjonowania controllingu; Stopniowy rozwój krótkookresowego rachunku wyników; Jak możemy oceniać wyniki; Wprowadzenie nowoczesnego systemu zarządzania; Budowa systemu wskaźników liczbowych; Techniki prezentacji; Programy komputerowe do rachunku kosztów i wyników oraz controllingu; Wdrażanie controllingu; Dalszy rozwój controllingu; Postęp w controllingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia związane z kierowaniem, 2. Podstawowe pojęcia controllingu, 3. Koncepcja i organizacja controllingu, 4. System informacyjny w controllingu, 5. Podstawy controllingu w organizacjach i teorii budżetowania, 6. Orientacje przedmiotowe controllingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej