Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(55)
Forma i typ
Książki
(55)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(46)
dostępne
(25)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(46)
Autor
Chodyński Andrzej
(2)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(2)
Gołuchowski Jerzy
(2)
Noga Adam
(2)
Owoc Mieczysław L
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Abramowicz Witold
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Baka Łukasz
(1)
Bidnenko Nataliya
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brdulak Halina
(1)
Budzik Ryszard
(1)
Butor-Keler Agnieszka
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Dendera-Gruszka Małgorzata
(1)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(1)
Dobrzyński Marian
(1)
Dudek Aleksander
(1)
Duraj Jan
(1)
Furgała Agata
(1)
Garmider Larysa
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gierzyńska-Dolna Monika
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Glinka Beata
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goliński Jan
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Grzywacz Waldemar
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Głuchowski Jan (1940- )
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jakubczyc Janina A
(1)
Jakubowska Wioletta
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Jantoń-Drozdowska Elżbieta
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jaworski Tadeusz B
(1)
Jelonek Dorota
(1)
Kanczak Agnieszka
(1)
Kieżun Witold
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kobyliński Władysław
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Konodyba-Szymański Bogumił
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Korczak Anna
(1)
Korowicki Antoni
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Kowalska Krystyna
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kubiak Bernard F
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kupich Andrzej
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Letkiewicz Arkadiusz
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Ljudvigová Ivana
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Matczewski Andrzej
(1)
Matuszak Marek
(1)
Minkiewicz Barbara
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Myjak Teresa
(1)
Mączyńska Elżbieta
(1)
Niemczuk Przemysław
(1)
Noch Tadeusz
(1)
Nowicki Adam
(1)
Nycz Małgorzata
(1)
Obrzut Anna
(1)
Ogrodnik Tomasz
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Piłka Marta
(1)
Polak Waldemar
(1)
Porvazník Ján
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Sadowski Zdzisław
(1)
Sajkiewicz Alicja
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Skorková Zuzana
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Temat
Przedsiębiorstwo
(18)
Zarządzanie
(14)
Zarządzanie wiedzą
(10)
Public relations
(7)
Organizacja
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Kadry
(4)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Globalizacja
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Internet
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Reklama
(3)
Siła robocza
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Służba zdrowia
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Administracja publiczna
(2)
Banki
(2)
Baza danych
(2)
Bezrobocie
(2)
Biblioteka
(2)
Biblioteki
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Etyka biznesu
(2)
Gospodarka
(2)
Informacja naukowa
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing
(2)
Menedżerowie
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Sektor publiczny
(2)
Współdziałanie
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Banki spółdzielcze
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bhp
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka lekarska
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Informatyzacja
(1)
Inkubatory przedsiębiorczści
(1)
Instytucje kultury
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość produktu
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konflikt
(1)
Koszty
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kredyt
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing biblioteczny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Miasta
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Negocjacje
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Organizacje
(1)
Osobowość
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Policja
(1)
Polityka zatrudnienia
(1)
Polska
(1)
Praca
(1)
Produkcja
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Projekty
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Temat: czas
1989-2000
(5)
2001-
(5)
1989-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Europa
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(19)
Praca zbiorowa
(4)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
55 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(VII Kongres Ekonomistów Polskich ; Tom IV)
Słowo wstępne; Wstęp; Zarządzanie wiedzą warunkiem konkurencyjności firmy; Przedsiębiorczość a polityka makroekonomiczna; Przedsiębiorczość XXI wieku (Intelektualizacja przedsiębiorczości, intelektualizacja przedsiębiorstw); Szanse rozwojowe przedsiębiorstw; Nadzór korporacyjny w Polsce w kontekście światowych doświadczeń i wyzwań globalizacji; Efektywność polskich przedsiębiorstw i jej pomiar; Konkurencyjność gospodarki polskiej. Stan i perspektywy; Międzynarodowa konkurencyjność polskich przedsiębiorstw - wyniki badań empirycznych; Sposób kształtowania przewag konkurencyjnych; Systemy wynagradzania w motywowaniu menedżerów; Konkurencyjność polskiego sektora usług; Inwestowanie w kapitał ludzki a rozwój gospodarki; Orientacje marketingowe polskich przedsiębiorstw; Pracownicy jako wartość firmy; Przyczyny rozwoju i upadku polskich przedsiębiorstw przemysłowych w okresie transformacji gospodarczej lat 1990-2000; Nowoczesne metody i techniki zarządzania w praktyce polskich przedsiębiorstw; Czynniki i bariery innowacyjności gospodarki. Wnioski dla Polski; Znaczenie marki produktu w kształtowaniu lojalności nabywców względem firmy; Strategiczne zachowania marketingowe przedsiębiorstw a mikroekonomiczny mechanizm rozwoju; Sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstw, a ich możliwości rozwojowe; Wybrane elementy konkurencyjności przedsiębiorstw przemysłu spirytusowego; Przedsiębiorstwa i przedsiębiorczość w polskiej gospodarce; Jaka polityka proeksportowa dla Polski?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2535)
Cz. I Psychologiczne uwarunkowania sukcesu: Koncepcje natury ludzkiej menedżera a zarządzanie ludźmi; Płeć psychologiczna a kompetencje społeczne u kobiet na stanowiskach kierowniczych średniego szczebla; Co decyduje o wyborze preferowanej strategii autoprezentacji u kobiet w procesie rekrutacji zawodowej?; Sympatyczny Smith i groźny Kowalski. Wzorce autoprezentacji polskich i amerykańskich menedżerów; Inklinacja makiawelistyczna a trafność spostrzegania innych ludzi. Konsekwencje dla psychologii zarządzania; Rozwój kompetencji kierowniczych jako rezultat szkoleń (na przykładzie przedsiębiorstw polskich); Orientacja instrumentalna jako sposób przystosowania się do współczesnej rzeczywistości organizacyjnej; Efektywność kierowania jako przejaw potencjału rozwojowego człowieka; Oczekiwania negocjatorów dot. partnera konfliktu interesów a ich własne orientacje - raport z badań; Psychologiczne wyznaczniki skutecznego przedsiębiorcy; Portretowanie pracowników przez pryzmat cech osobowości konformizm - nonkonformizm; Czynniki osobowościowe w planowaniu kariery. Badanie kandydatów na stanowisko kierownicze w oświacie; Przywiązanie organizacyjne i percepcja sprawiedliwości organizacyjnej jako predykatory zachowań etosowych w organizacji; Psychologiczne czynniki sukcesu zawodowego młodych bezrobotnych. Cz. II Metody oceny i prognozowania sukcesu: SYMLOG jako metoda pomiaru i predykacji sukcesu w zarządzaniu Weryfikacja rzetelności i trafności testu MSAT (Management Self-Assessment Test); Prognozowanie sukcesów zawodowych na podstawie danych biograficznych; Zastosowanie metodologii linking data do badania kultury organizacyjnej; Informatyka i multimedia w zarządzaniu; Uwagi na temat pojęć: ewaluacja, ocena, monitoring, controlling. Cz. III Psychologiczne koszty sukcesu: Pracoholizm a system wartości i uwarunkowania temperamentalne; Wartości a psychologiczne koszty sukcesu zawodowego menedżerów; Człowiek w obliczu zjawisk ekonomicznych; Podmiotowe czynniki wypalenia zawodowego; Wypalanie zawodowe - koszty indywidualne i społeczne; Osobowość a radzenie sobie ze stresem w pracy; Czynniki stresogenne kadry kierowniczej policji. Cz. IV Sukces w zdobywaniu rynku: Skuteczna reklama jako przyczynek do sukcesu firmy (raport z badań); Płeć a determinanty zachowań komunikacyjnych przedstawicieli handlowych; Motywy nabywców, marka produktu a charakterystyki psychograficzne konsumenta. Cz. V Dyskusja plenarna i panelowa: VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa Sukces z Zarządzaniu "Tradycja i przyszłość" (protokół konferencji).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations w sytuacjach kryzysowych: Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations; Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit; Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego; Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości; Uwarunkowania działań public relations w sytuacji kryzysowej organizacji politycznej; Wizerunek organizacji jako płaszczyzna zarządzania antykryzysowego; Wybrane aspekty zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości w Radomiu; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w sytuacjach kryzysowych; Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; Efektywna komunikacja w zarządzaniu kryzysami i problemami. Przykłady zastosowań instrumentów Public Relations (easy study): Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów"; Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu; Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO; Public relations Urzędu Miasta Poznania; Public relations w bankach - główne cechy i zadania; Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie spółki giełdowej; Kreowanie wizerunku poety w mediach; Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów Sp. z o.o.; Public relations jako czynnik konkurencyjności szkół wyższych; Sytuacja kryzysowa w lokalnym banku - studium przypadku; Skuteczna komunikacja antykryzysowa firmy na przykładzie Netii Holding SA; Prewencja antykryzysowa na przykładzie wdrożenia telefonicznej obsługi klienta Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego. Komunikaty: Negocjacje jako narzędzie PR-rowca w rozwiązywaniu konfliktów; Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych; Twórcze rozwiązywanie problemów organizacji; Kreowanie wizerunku w działaniach promocyjnych przedsiębiorstwa; Czy mamy kryzys w edukacji public relations w Polsce? Problem standaryzacji; Znaczenie wizerunku polski w kontekście członkostwa w Unii Europejskiej; Public relations - znajomość istoty przedmiotu wśród studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu; Wpływ systemów CRM na zewnętrzny wizerunek przedsiębiorstwa; Psycholog w dziale public relations; Czynniki lojalności klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń; Działania public relations w warunkach ukraińskiego rynku ubezpieczeniowego; Rola tożsamości organizacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw działających na polskim rynku w świetle wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 15)
1. Public relations : aspekty teoretyczne w biblioteko znawstwie i informacji naukowej, 2. Public relations i biblioteki, 3. Public relations : projekty specjalne, 4. Konferencja Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego 2003 / Organizator Maria Kocójowa, 5. Public relations Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czynniki determinujące wizerunek firmy jako pracodawcy; Public relations jako innowacyjny instrument strategii konkurowania; Wiedza - alternatywą kryzysu Public relations wiedzy i zarządzania; Public relations jako środek komunikacji w gminie; Miejsce i znaczenie Public Relations w działaniach promocyjnych na rynku kosmetyków w Polsce; Kreowanie potrzeb konsumentów jako nowy trend w public relations przedsiębiorstw farmaceutycznych; Witryna WWW przedsiębiorstwa jako instrument public relations przedsiębiorstw; Plakat i afisz w działaniach public relations; Media relations w zintegrowanym komunikowaniu marketingowym; Znaczenie public relations w działalności przedsiębiorstw - w świetle wyników badań bezpośrednich; Instrumenty promocji w wyborczej strategii marketingowej; Czarne sztuczki - propaganda i PR; Działania public relations w okresie restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Public relations w przedsiębiorstwie sieciowym; Analiza działań public relations w aspekcie komunikacji przedsiębiorstw z otoczeniem zewnętrznym; Ewaluacja działań public relations w ujęciu modelowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Prawie nowe zjawiska w zarządzaniu. (R)ewolucja w zarządzaniu i co z niej wnika dla środowiska akademickiego; Wiedza i kapitał intelektualny jako wyznaczniki przedsiębiorczego zarządzania w okresie transformacji; "Governance" jako partnerskie rządzenie i ład; Rola mediów w kształtowaniu wyobraźni ekonomicznej Polaków; Krytyczne studia nad konsultingiem; "Kultowość korporacyjna" - patologia, czy zapomniany potencjał motywacyjny firmy?; Zarządzanie przez wartości; Psychologia w zarządzaniu - czy biotechnologowie będą klonować idealnych pracowników?; Rola wizji organizowania w dyfuzji technologii informatycznych CZĘŚĆ II. Programy specjalności na wydziale zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Założenia reformy programów specjalności na WZ UW; Programy specjalności: Rozwój potencjału społecznego, Marketing, E-biznes, Zarządzanie publiczne, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Rachunkowość i finanse, Bankowość, ubezpieczenia i rynek kapitałowy, Zarządzanie międzynarodowe; Preferencje studentów III roku wobec programów specjalności na Wydziale Zarządzania UW; W poszukiwaniu źródeł przewagi na rynku wyższych uczelni w Polsce; Kształcenie studentów w warunkach otwartego rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Neuronauka od błąkania się do optymalizacji. Rozmowa; Z wewnątrz: Komunikacja zintegrowana - szanse i bariery; Media między PR a marketingiem. Przypadek szczególny: advertorial; Nie tylko wielka piątka, czyli ambitne media i marketing szeptany jako alternatywne formy komunikacji; Nowoczesne technologie jako podstawa budowania skutecznych działań marketingowych; Komunikacja mobilna w służbie masowej indywidualizacji. Z zewnątrz: Wirtualna konsumpcja, czyli jak sprzedawać nie sprzedając; Marketing polityczny: wizerunek czy przesłanie; Język a kształtowanie (obrazu) świata. Jak możliwe jest działanie słowami? Przykład reklamy; Czym dźwignąć handel, który nie istnieje? O reklamie w poezji; Rozdroże, czyli umiejętności wyboru
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Rozwój i transformacja gospodarcza miast: Rola organizacji sieciowych w gospodarce miast i regionów; Transformacja społeczno-gospodarcza i jej konsekwencje w miastach polskich; Wybrane problemy poznawcze i aplikacyjne studiów nad przemianami miast polskich w warunkach transformacji; Restrukturyzacja gospodarki miast regionu górnośląskiego; Modele ekonometryczne rozwoju miast Opolszczyzny; Rozwój polskich miast średniej wielkości w okresie międzyspisowym; Zgorzelec/Gorlitz - miasto transgraniczne w UE; Europa-miasta na polskiej granicy zachodniej - uwarunkowania i wizje rozwoju; Tendencje rozwoju oraz restrukturyzacja miast regionalnych w Polsce w warunkach integracji i globalizacji na przykładzie Wrocławia; Funkcje sektora publicznego w rozwoju regionu po 1989 r. na przykładzie Dolnego Śląska; Perspektywy rozwoju miast - siedzib powiatów; Małe miasta Opolszczyzny w okresie transformacji systemowej; Podstawowe determinanty rozwoju małych miast regionu wałbrzyskiego na początku XXI stulecia; Możliwości rozwojowe Jeleniej Góry; Małe i średnie miasta jako lokalne centra rozwoju regionalnego; Wpływa kapitału zagranicznego na rozwój Wrocławia w okresie transformacji systemowej do gospodarki rynkowej; Wpływ inwestycji zagranicznych na rozwój społeczno-gospodarczy małego miasta; Wpływ inwestycji zagranicznych na zasób kapitału ludzkiego; Wpływ aglomeracji miejskich na konkurencyjność regionów w Polsce. II. Miejski rynek pracy i bezrobocie: Rynek pracy w miastach województwa śląskiego; Zmiany rynku pracy w dobie transformacji systemowej - przykład Trójmiasta; Poziom serwicyzacji miast województwa kujawsko-pomorskiego w świetle struktury pracujących w latach 1987-2000; Rynek pracy chronionej na przykładzie Bydgoszczy; Skala bezrobocia w Częstochowie - młodzież i absolwenci; Jaworzno wobec problemu bezrobocia; Analiza zależności pomiędzy wskaźnikami przedsiębiorczości, bezrobocia oraz saldem migracji zagranicznych w miastach województwa opolskiego w latach 1998-2001; Bezrobocie wśród młodzieży - metody pomniejszania (na przykładzie Świdnicy). III. Zasady zrównoważonego rozwoju w gospodarce miejskiej: Finansowe aspekty inwestycji ekologicznych na Opolszczyźnie; Podejścia do planowania rozwoju zrównoważonego miast; Dostęp do informacji dot. ochrony środowiska na Śląsku Opolskim; Proekologiczny model zarządzania zintegrowaną gospodarką energetyczną miast; Wybrane problemy ekologiczne w zarządzaniu gospodarką miejską w Łodzi; Problemy ekologiczne w zarządzaniu gospodarką miejską na przykładzie województwa śląskiego i miasta Częstochowy; Przyjazna miastu i środowisku lokalizacja przemysłu. Na przykładzie wybranego zakładu kapitału zagranicznego. IV Ekonomiczne i prawne instrumenty zarządzania miastem; Europejska Konstytucja miejska; Strategia rozwoju - narzędziem racjonalnego zarządzania miastem; Strategia marketingowa a możliwości wzrostu regionów miejskich; Marketing i promocja miast jako jednostek administracji publicznej i samorządu terytorialnego; Zarządzanie przestrzenią miasta, czyli "butelka marketingowa"; Prawne aspekty lokalizacji wielkopowierzchniowych obiektów handlowych; Dyfuzja wiedzy w aglomeracjach miejskich; Polskie miasta i gminy wiejskie w Internecie - geografia społeczeństwa informacyjnego; Postrzeganie rozwoju miasta w opiniach władz powiatowych miast województwa śląskiego; Tworzenie wizerunku miasta na podstawie Częstochowy; Logistyka jako narzędzie usprawnienia procesów gospodarczych w obszarze regionu i miasta; Możliwości wsparcia infrastrukturalnych projektów inwestycyjnych środkami Unii Europejskiej (m.in. w ośrodkach miejskich regionu wałbrzyskiego); Finansowe instrumenty ograniczania bezrobocia; Działalność instytucji okołobiznesowych Opola i ich współpraca z Urzędem Miasta; Nadzór nad powiatem grodzkim jako determinanta jego samodzielności; Program jakości. Samorządy terytorialne w procesie transformacji systemowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia metodologiczne kreowania strategii rozwoju produkcji. Problemy zarządzania strategicznego; Proces tworzenia i elementy składowe strategii produkcji; Strategie produkcji przedsiębiorstw w otoczeniu międzynarodowym; Aksjologiczne podstawy procesu innowacji; Metoda wielokryterialnej analizy decyzyjnej problemu. 2. Rola wiedzy w kształtowaniu strategii produkcji. Kierunki rozwoju wiedzy w dobie globalizacji; Kapitał ludzki a perspektywy gospodarki opartej o wiedzę na przykładzie Białegostoku; Rola wiedzy w kształtowaniu innowacyjnej strategii produkcji; Rola współpracy w tworzeniu innowacji w gospodarce opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwach wysokiej techniki; Dyferencyjność organizacji uczących się w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Rola edukacji w gospodarce opartej na wiedzy. 3. Społeczne, ekonomiczne i techniczne uwarunkowania strategii rozwoju produkcji. Cechy charakterystycznej strategii przedsiębiorstw w warunkach kształtowania się nowej ekonomii (na przykładzie UE, Białorusi i Rosji); Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw produkcyjnych; Nauczanie współpracy i zarządzania konfliktem w programach studiów wyższych uczelni; Konkurencyjne priorytety białoruskiej gospodarki w kontekście rozwoju i efektywnego wykorzystania zasobów naturalnych i kapitału ludzkiego; Podstawowe założenia kulturowe w zarządzaniu produkcją; Strategie finansowania inwestycji zagranicznych; Ochrona kapitału intelektualnego jako konieczny warunek innowacyjnego rozwoju gospodarki narodowej. 4. Doświadczenia zagraniczne w zakresie kształtowania produkcji i poprawy konkurencyjności przedsiębiorstw. Znaczenie zwiększania wydajności w warunkach globalnej konkurencji; Czynniki konkurencyjności niemieckich przedsiębiorstw na rynkach globalnych; Polityka kształtowania produkcji i handlu na przykładzie gospodarki argentyńskiej przed i po kryzysie; Relacje pomiędzy innowacjami w organizacji, satysfakcja z pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji na przykładzie Eti Mining Corporation Bandirma Boron and Acid (Boracite) Factory; Rola rynku w rozwoju systemu edukacji Białorusi w okresie transformacji; Konkurencyjność przygranicznych regionów (W oparciu o badania empiryczne przeprowadzone w Polsce, Litwie, Łotwie i na Białorusi); Strategiczne problemy zarządzania kosztami w przedsiębiorstwie w gospodarce narodowej Białorusi; Aktywna polityka na rynku pracy w systemie innowacyjnych priorytetów realizacji narodowej strategii ustawicznego rozwoju republiki Białoruś; Międzynarodowe alianse strategiczne jako instrument rozwoju innowacyjnego. 5. Strategie produktowe i kształtowania struktury asortymentowej. Opinie respondentów o koncepcji produktów ekologicznych w regionie Polski północno-wschodniej; Postęp produktowy jako czynnik kształtowania strategii produkcji; Strategia innowacji produktu na rynku międzynarodowym; Venture capital jako forma finansowania innowacji produktowych; Zarządzanie wartością firmy (VBM) podstawą kształtowania strategii asortymentu produkcji w przedsiębiorstwie uczącym się; Kształtowanie asortymentu a pozycjonowanie firmy na rynku. 6. Strategie procesowe. Strategia i ekonomika technologii jako podstawa postępowego państwa; Wzrost efektywności procesu produkcyjnego jako warunek funkcjonowania przedsiębiorstwa (na przykładzie metodyki pracy grupy roboczej w Biazet S.A.); "Centra doskonałości" jako alternatywa dla tradycyjnego zarządzania produkcją; Taśma produkcyjna nowej gospodarki - modele zarządzania procesami biznesowymi; Outsourcing produkcji jako źródło przewagi; Wizualizacja jako narzędzie w zarządzaniu procesem produkcyjnym. 7. Strategie kształtowania jakości produkcji, powiększania zdolności produkcyjnych i logistyki. Strategie zdolności produkcyjnych. Studium przypadku; Podstawy sformułowania polityki zarządzania zapasami materiałów na bazie modelu probabilistycznego; Problematyka zarządzania jakością w procesach wytwórczych; Standard SA8000 a strategia produkcji przedsiębiorstwa; Podnoszenie jakości produktów przy wykorzystaniu macierzy cech produktu i jej wybranych modyfikacji; Logistyczne strategie produkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
R. I Technologia wiedzy: Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym; Zarządzanie wiedzą w systemie ochrony zdrowia - wykorzystanie technologii informacyjnych; Sieci Outsourcingowe w przedsiębiorstwach hotelarskich Dolnego Śląska; Stan i perspektywy wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w marketingu terytorialnym; Zarządzanie wiedzą z wykorzystaniem narzędzi Oracle; Możliwości zastosowania metod inteligentnych na potrzeby tworzenia mechanizmów rekomendacji w e-administracji; Możliwości zastosowania metod inteligentnych na potrzeby tworzenia mechanizmów rekomendacji w e-administracji; Wykorzystanie technologii RFID w sektorze medycznym; Zastosowanie pryncypiów architektury korporacyjnej w organizacjach publicznych; R. II Rozwój usług elektronicznych w zarządzaniu publicznym: Stadium rozwoju systemów e-administracji w Polsce; Rozwój usług e-government w Polsce; Knowledge dissemination through virtual communities; Problematyka świadczeń e-usług publicznych z wykorzystaniem interoperacyjnych rozwiązań na poziomie regionalnym - prezentacja rozwiązania terregov; Implementacja zdarzeń życiowych obywateli na podstawie produktów OfficeObjects®; Efekt skali a efekt usług publicznych; R. III Analiza i modelowanie procesów w zarządzaniu publicznym: Procesowa orientacja organizacji publicznych; Monitorowanie i prognozowanie zjawisk zdrowotnych jako element wspomagający zarządzanie jednostkami samorządów terytorialnych; Model zarządzania przepływem informacji urzędzie miasta; Determinanty aktywnego zarządzania finansami w gminach wiejskich w świetle badań; Rola budżetowania w procesie zarządzania zakładem opieki zdrowotnej; Pozyskiwanie, wykorzystanie i ochrona informacji niezbędnych do podejmowania decyzji w ochronie zdrowia; Problemy wdrażania rozwiązań controllingowych w sektorze służby zdrowia; Metody doskonalenia kwalifikacji kadr kierowniczych; Doskonalenie zasobów informatycznych w jednostkach administracji skarbowej; R. IV Zarządzanie wiedzą w organizacjach publicznych. Uwarunkowania praktycznej realizacji informatyzacji zarządzania wiedzą w organizacjach publicznych: wiedza o krytycznych czynnikach sukcesu jako istotny element poprawy efektywności przedsięwzięć informatycznych w sferze zarządzania publicznego; Zarządzanie siecią placówek służby zdrowia; Informatyczne uwarunkowania realizacji strategii inteligentnego wspomagania biznesu; New forms or organizations in the knowledge economy. The koncept of a fleki organization; Knowledge management In logistics; Społęczna odpowiedzialność szkoły wyższej; Grupy niejawne w wirtualnym otoczeniu organizacji; Model semantyczny interpretacji norm ISO serii 9000 w procesie przejścia od systemu zarządzania jakością do systemu zarządzania wiedzą. Na przykładzie organizacji wytwarzającej oprogramowanie; Standaryzacja informacji o zdrowiu - podstawa do zarządzania wiedzą; Rozwój sektora prywatnego w systemie opieki zdrowotnej; R. V Rozwiązania praktyczne w zarządzaniu publicznym: Ekonomika kosztów świadczeń zdrowotnych w systemie OSOZ; Internetowy wizerunek gmin województwa śląskiego; Wykorzystanie podejścia lean six sigma do usprawniania procesów usługowych; Wspomaganie informatyczne procesu monitorowania warunków udzielania świadczeń w jednostkach służby zdrowia; XBRL jako standard opisu sprawozdań finansowych na przykładzie projektu dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów; Zarządzanie indywidualna dokumentacją medyczną w zakładach opieki zdrowotnej; Elektroniczna kartoteka pacjenta w kontekście zarządzania wiedzą o zdrowiu; Internetowa gra decyzyjna "E-musiuc Businnes Game" w kształtowaniu umiejętności menedżerskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Współczesne koncepcje, systemy oraz metody zarządzania: Podstawowe wskaźniki gospodarki opartej na wiedzy; Formułowanie pryncypiów architektury korporacyjnej dla organizacji publicznych; Spersonalizowany przekaz wiedzy z użyciem metod e-learningu; Identyfikacja profitów dla społeczności lokalnej jako konsekwencji realizacji idei sieci w praktyce zarządzania publicznego; 2.Technologie wiedzy w administracji publicznej - aspekty teoretyczne i praktyczne: Zarządzanie wiedzą w administracji publicznej; Zarządzanie wiedzą sposobem na polepszenie jakości pracy administracji samorządowej; Jakość informacji w zarządzaniu administracją publiczną; Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie w jednostkach administracji publicznej; Standaryzacja dokumentów elektronicznych w obszarze administracji publicznej; Modelowanie aktów prawnych jako element usprawnienia procesu legislacyjnego; Metodyki oceny serwisów internetowych urzędów miejskich - dyskusja możliwości zastosowań; Doskonalenie przepływu wiedzy w organizacji publicznej. Raport z badań w Urzędzie Miasta Lęborka; Analiza tekstu jako źródło wiedzy o nieprawidłowościach finansowych; Business intelligence w administracji publicznej; Przykładowe narzędzia ORACLE BI w administracji publicznej; Zastosowanie agentów oprogramowania w administracji publicznej; 3. Technologie wiedzy w sektorze ochrony zdrowia - aspekty teoretyczne i praktyczne: Finansowanie publiczne i prywatne w ochronie zdrowia - analiza porównawcza krajów europejskich; Prognozowanie zapotrzebowania na usługi medyczne; Zdrowie jako szansa dla usprawnienia systemów opieki zdrowotnej - perspektywa europejska i jej implikacje dla Polski; Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w sektorze zdrowia - doświadczenia polskie na tle krajów członkowskich UE; Standaryzacja medyczna podstawa medycznego i ekonomicznego bezpieczeństwa w systemie ochrony zdrowia; Oparte na wiedzy doskonalenie procesów w jednostkach opieki zdrowotnej; Zarządzanie wiedzą w praktyce jednostek ochrony zdrowia; Zarządzanie informacją przez Wojewódzkie Centra Zdrowia Publicznego; Zasoby ludzkie i rzeczowe publicznych podmiotów sektora ochrony zdrowia w latach 1999-2006. Analiza statystyczno-ekonometryczna; Technologia portalowa w ochronie zdrowia; Zakresy nauczania informatyki medycznej w uczelniach medycznych - czy studenci SA kształceni we właściwym kierunku?; Wykorzystanie analizy interesariuszy do zarządzania publiczną jednostką ochrony zdrowia; Rola i miejsce kadry menedżerskiej w polskim systemie zdrowotnym w obliczu reform systemowych (na podstawie projektu badawczego finansowanego ze środków KBN); PHOENIX - ai technology In neuroscience evidence base medicine; New ways of working for psychiatrists; Evaluation of efficacy Rusing telehelath and fuzzy-logic based approach; 4. Technologie wiedzy na użytek praktyki: Ocena efektywności w procesie wyboru strategii udostępniania produktów informatycznych w obszarze zarządzania publicznego; Kierunki rozwoju nowej metody budowy systemów zarządzania wiedzą w organizacjach, opartej na architekturze knowledge grid; Metody łaczenia klasyfikatorów w kontekstowym klasyfikatorze złożonym; Dynamizm charakteru kapitału intelektualnego jako aspekt zarządzania wiedzą w organizacjach; Języki modelowania procesów biznesowych; Koncepcja ochrony informacji w organizacji chaotycznej; Zrównoważone karty wyników jako element systemu business intelligence; Zarządzanie łańcuchem dostaw firm agrobiznesu z wykorzystaniem Internetu; Integracja jako czynnik zastosowań rozwiązań telepatycznych w transporcie miejskim; A theoretical framework for adopting decision suport tools In polish firms; knowledge management and logistic information systems efficacy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Rola i zadania ubezpieczeń obowiązkowych. II. Ubezpieczenie szkód o rozmiarach katastrofalnych. III. Ubezpieczenie kredytów, gwarancji i różnych ryzyk finansowych. IV. Zarządzanie finansami zakładów ubezpieczeń. V. Techniki kontroli, ratingu i wyceny zakładów ubezpieczeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 368/369 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 368/369 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Uczelnia i jej otoczenie: potrzeba i uwarunkowania współpracy : 1.Pług, miecz i Księga: otoczenie szkoły wyższej, 2.Uczelnie i ich otoczenie: możliwości i formy współdziałania, dostosowania, 3.Współpraca uczelni z otoczeniem: ograniczenia i szanse. Przykłąd Polski, 4.Nauka dla gospodarki: uwarunkowania, 5.Uczelnia niepaństwowa jako czynnik awansu ekonomicznego, społecznego i kulturowego regionu, 6.Uczelnia w małym mieście i jej otoczenie - przykład sądecki, CZ.II Formy i przykłady współpracy uczelni z otoczeniem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie przedsiębiorstwem a bezpieczeństwo finansowe, 2. Polska rachunkowość na tle międzynarodowych uregulowań rachunkowości czyli patriotyzm w dobie globalizacji, 3. Dostosowania polskich podmiotów gospodarczych do wymogów rynku wewnętrznego Unii Europejskiej, 4. Integracja finansowa i monetarna w UE - nowe otoczenie dla podmiotów gospodarczych, 5. Obejmowanie przez spółkę własnych akcji, 6. Harmonizacja polskiego prawa konkurencji z prawem europejskim, 7. Informacja rynkowa jako determinanta funkcjonowania podmiotów gospodarczych, 8. Uwarunkowanie rozwoju przedsiębiorczości na przykładzie województwa wielkopolskiego, 9. Polityka bilansowa przedsiębiorstwa a jego otoczenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zmiany paradygmatów kształtujących systemy zarządzania; Zarządzanie wartościami dla klienta (wybrane aspekty); E-learning a paradygmat organizacji uczącej się. Ograniczenia i możliwości technologii internetowej dla praktyki zarządzania; ECSR - koncepcja strategiczna oparta o ekologiczną i społeczną odpowiedzialność biznesu; Paradygmaty zarządzania operacyjnego; Przedsiębiorczość jako obszar badań naukowych; Koncepcja koopetycji jako szczególna forma współpracy w realizacji dobra wspólnego; Rozwój badań regałowego systemu oceny projektu europejskiego; Rozwój kapitału intelektualnego warunkiem sukcesu przedsiębiorstwa; "(De) centralizacja" centrum i jej konsekwencje dla paradygmatów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przejęcie menedżerskie a system wartości, 2. Reorientacja strategiczna narzędziem wzrostu wartości przedsiębiorstwa - doświadczenia praktyczne, 3. Wzorce przedsiębiorczości a odniesienia do stereotypów prywatnych przedsiębiorców, 4. Niektóre implikacje zarządzania wartością przedsiębiorstwa, 5. Wartość dla klienta jako podstawa tworzenia wartości przedsiębiorstwa, 6. Społeczna wartość przedsiębiorstwa komunalnego, 7. Koszt kapitału a wartość przedsiębiorstwa, 8. Trudności finansowe a wartość przedsiębiorstwa, 9. Nadzór właścicielski a polityka dywidend na przykładzie polskich spółek giełdowych, 10. Konsolidacja a wartość rynkowa banku, 11. Analiza polityki dywidend w spółkach publicznych z branży bankowej w latach 1994-2000, 12. Progrmy Ramowe jako czynnik stymulujący kapitał intelektualny wpływający na zwiększenie wartości przedsiębiorstwa, 13. Wycena spółki internetowej eBay, 14. Wycena przedsiębiorstw z opcjami wzrostu, 15. Zastosowanie systemów komputerowych w wycenie przedsiębiorstw na przykładzie programu komputerowego "Wycena przedsiębiorstwa Metodami Dochodowymi", 16. Znaczenie charakteru aktywów i pasywów w wycenie przedsiębiorstw metodą skorygowanych aktywów netto (NET Assets Value Method), 17. Model rachunkowości w Niemczech a wartość przedsiębiorstwa, 18. Wybrane aspekty bilansowego ujęcia aktywów i pasywów, 19. Wokół wartości kapitału własnego przedsiębiorstwa, 20. Inwestowanie w należności dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa, 21. Płynność finansowa a wartość rynkowa przedsiębiorstwa, 22. Zarządzanie rentownością zainwestowanych kapitałów dla wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa, 23. Wartość przedsiębiorstwa budowlanego w aspekcie decyzji wytworzyć lub kupić
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Relacje transakcyjne i kooperacyjne z interesariuszami a rozwój przedsiębiorstwa. 2. Uwarunkowania prawne (regulacje) a możliwości zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw. 3. Uwarunkowania (relacje) finansowe jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw. 4. Aspekty społeczne, etyczne i ekologiczne w relacjach przedsiębiorstwa z jego interesariuszami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Procesowe ujęcie organizacji. Interpretatywna socjologia organizacji i zarządzania, 2. Przedsiębiorczość i kultura w Polsce, 3. Przedsiębiorczość: cecha osób czy organizacji, 4. Władza w organizacji - problem badawczy, któego nie ma, 5. Polscy menedżerowie. "Temporalna" historia zbiorowości, 6. Organizacyjny dyskurs wiedzy i władzy, 7. Zmiany w postrzeganiu pracy i zawodu w latach 1986 i 2001 na przykładzie robotników Stoczni Szczecińskiej, 8. Polityka personalna polskich przedsiębiorstw przemysłowych, 9. Kultury i strategie płciowe a zachowania w organizacjach, 10. Sieciowe uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw produkcyjnych w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie kryzysowe jako element bezpieczeństwa państwa w sytuacji ograniczenia lub braku dostaw gazu ziemnego tranzytem przez Ukrainę do Polski z Federacji Rosyjskiej w świetle regulacji unijnych i krajowych; 2. Zarządzanie kryzysowe w administracji publicznej, jako integralna część kierowania bezpieczeństwem narodowym; 3. Kształtowanie psychologicznej obrony jednostki w zakresie zarządzania kryzysowego; 4. O współpracy w zakresie zapobiegania i przeciwdziałania korupcji; 5. Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej EURO 2012- zabezpieczenie antyterrorystyczne w Polsce; 6. Zarządzanie kryzysowe a policyjne relacje medialne; 7. Kryzys komunikacji- wpływ na trans graniczną współpracę i gospodarkę; 8. Przebudowa systemu powiadamiania ratunkowego w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem wpływu zmian na współpracę trans graniczną; 9. Strategia informacyjna władz w szczególnej sytuacji zarządzania kryzysowego zagrożenia terrorystycznego w świetle oczekiwań społecznych; 10. Praktyczne aspekty tworzenia relacji medialnych na przykładzie Afganistanu; Libii, Somalii, współpraca z lokalnymi władzami, reakcja ludności- okiem korespondenta wojennego; 11. Unijne mechanizmy i narzędzia współpracy międzynarodowej w ramach zarządzania w sytuacjach kryzysowych; 12. Diagnoza sytuacji kryzysowych; 13. Ramy prawno-organizacyjne polskiego systemu zarządzania kryzysowego a organizacja współpracy międzynarodowej- doświadczenia z działania wspólnego Sztabu MSW/MAiC utworzonego na EURO 2012; 14. Systemy wczesnego ostrzegania jako praktyczny instrument zarządzania antykryzysowego; 15. Metodologiczne zasady zarządzania ekonomicznym bezpieczeństwem przedsiębiorstwa w sytuacjach kryzysowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej)
CZĘŚĆ I Podstawy teoretyczne Rozdział 1 Zachowania kontrproduktywne w pracy - konceptualizacje, sposoby pomiaru, skala zjawiska: 1.1. Próba zdefiniowania zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.2. Zachowania kontrproduktywne w pracy z perspektywy teorii agresji; 1.3. Cechy zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.4. Sposoby pomiaru zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.5. Wybrane narzędzia do pomiaru zachowań kontrproduktywnych w pracy; 1.6. Skala zjawiska zachowań kontrproduktywnych w pracy w Polsce i na świecie. Rozdział 2 Wybrane typologie zachowań kontrproduktywnych w pracy: 2.1. Typologia Hollingera i Clarka; 2.2. Typologia Robinson i Bennett; 2.3. Typologia Gruys i Sacketta; 2.4. Typologia Spectora i Fox. Rozdział 3 Modele zachowań kontrproduktywnych w pracy: 3.1. Model zachowań odwetowych Skarlickiego i Folgera; 3.2. Model rewanżu Biesa i Trippa; 3.3. Model moralnego zdystansowania Bandury; 3.4. Model stresory-emocje Spectora i Fox. Rozdział 4 Stresory w pracy jako źródło zachowań konrtrproduktywnych: 4.1. Pojęcie stresorów w pracy; 4.2. Typologia stresorów w pracy; 4.3. Stresory w pracy a zachowania kontrproduktywne. Rozdział 5 Rola emocji w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 5.1. Funkcje emocji pozytywnych i negatywnych; 5.2. Wrogie i instrumentalne motywy; zachowań kontrproduktywnych w pracy; 5.3. Style radzenia sobie ze stresem a zachowania kontrproduktywne; 5.4. Pośrednicząca funkcja emocji - przegląd badań. Rozdział 6 Rola wypalenia zawodowego w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 6.1. Ewolucja podejścia do wypalenia zawodowego; 6.2. Wybrane koncepcje wypalenia zawodowego; 6.3. Pośrednicząca rola wypalenia zawodowego - przegląd badań. Rozdział 7 Rola kontroli i wsparcia w pracy w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 7.1. Pojęcie kontroli w pracy; 7.2. Rodzaje kontroli w pracy; 7.3. Kontrola w pracy a zachowania kontrproduktywne; 7.4. Pojęcie i rodzaje wsparcia społecznego; 7.5. Mechanizmy oddziaływania wsparcia społecznego - efekt główny, addytywny i buforowy; 7.6. Wsparcie społeczne a zachowania kontrproduktywne; 7.7. Wspierające przywództwo a zachowania kontrproduktywne; 7.8. Model wymagania-kontrola-wsparcie. Rozdział 8 Rola osobowości w relacji: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne: 8.1. Wielka Piątka a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.2. Style atrybucji a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.3. Negatywna afektywność a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.4. Gniew i lęk jako cechy a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.5. Samokontrola a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.6. Umiejscowienie źródła kontroli a zachowania kontrproduktywne w pracy; 8.7. Cechy Ciemnej Triady a zachowania kontrproduktywne w pracy. CZĘŚĆ II Badania własne Rozdział 9 Cel, uzasadnienie i plan badań własnych: 9.1. Cel badań; 9.2. Uzasadnienie problemów badawczych; 9.3. Plan badań. Rozdział 10 Bezpośredni i pośredniczony przez negatywne emocje efekt stresorów w pracy na ogólne zachowania kontrproduktywne (badanie 1): 10.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 10.2. Metoda; 10.3. Wyniki badań; 10.4. Dyskusja. Rozdział 11 Bezpośredni i pośredniczony przez negatywne emocje efekt stresorów w pracy na cztery rodzaje zachowań kontrproduktywnych (badanie 2): 11.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 11.2. Metoda; 11.3. Wyniki badań; 11.4. Dyskusja. Rozdział 12 Relacja: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Mediacyjne efekty negatywnych emocji i wypalenia zawodowego oraz moderacyjne efekty kontroli i wsparcia w pracy (badanie 3): 12.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 12.2. Metoda; 12.3. Wyniki badań; 12.4. Dyskusja. Rozdział 13 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Mediacyjne efekty wyczerpania i braku zaangażowania oraz moderacyjne efekty kontroli i wsparcia w pracy (badanie 4): 13.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 13.2. Metoda; 13.3. Wyniki badań; 13.4. Dyskusja. Rozdział 14 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Moderujący efekt makiawelizmu (badanie 5): 14.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 14.2. Metoda; 14.3. Wyniki badań; 14.4. Dyskusja. Rozdział 15 Relacje: stresory w pracy - zachowania kontrproduktywne. Moderujący efekt Ciemnej Triady i kontroli w pracy (badanie 6): 15.1. Cel badań i hipotezy badawcze; 15.2. Metoda; 15.3. Wyniki badań; 15.4. Dyskusja. Rozdział 16 Ogólna dyskusja: 16.1. Podsumowanie i dyskusja wyników; 16.2. Ograniczenia badań własnych oraz kierunki dalszych badań; 16.3. Implikacje praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej