Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(71)
IBUK Libra
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(69)
Publikacje fachowe
(7)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(3)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(56)
dostępne
(49)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(50)
Czytelnia
(56)
Autor
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(4)
Kisilowska Helena
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bryx Marek
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Barrow Colin
(1)
Bekas Robert
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Brigham Eugene F
(1)
Brittain Paul
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Brzeszczyńska Stella
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Ciamaga Lucjan (1929-2022)
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Cox Roger
(1)
Cybulski Krzysztof
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czech Marcin
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fertsch Marek
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gołąbeska Elżbieta
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hopkins Tom
(1)
Houston Joel F
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jankowski Marek
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jasiński Jakub
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kalus Stanisława
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Knapik Alina
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kokoszczyński Ryszard
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(74)
Język
polski
(74)
Temat
Handel elektroniczny
(18)
Przedsiębiorstwo
(15)
Handel
(13)
Nieruchomości
(11)
Marketing
(9)
Handel międzynarodowy
(8)
Zarządzanie
(8)
Handel zagraniczny
(7)
Zarządzanie wiedzą
(6)
Internet
(5)
Rynek
(5)
Rynek kapitałowy
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Księgi wieczyste
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Marketing międzynarodowy
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Badania rynku
(3)
Budownictwo
(3)
Ceny
(3)
Finanse
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka terenowa
(3)
Handel detaliczny
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Informatyka
(3)
Inwestycje
(3)
Planowanie przestrzenne
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo handlowe
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Spółdzielczość mieszkaniowa
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Transport
(3)
Turystyka
(3)
Usługi elektroniczne
(3)
Wywłaszczenie
(3)
Akcje (ekon.)
(2)
Badania marketingowe
(2)
Eksport
(2)
Farmacja
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Odzież
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Poradnictwo
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Public relations
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Ryzyko
(2)
Spółki akcyjne
(2)
Towary
(2)
Umowa
(2)
Usługi
(2)
Wzrost gospodarczy
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Agrobiznes
(1)
Algorytmy
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Aptekarstwo
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
Centra handlowe
(1)
Controlling
(1)
Darowizna
(1)
Decyzje
(1)
Dożywocie (umowa)
(1)
Dywidenda
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dzierżawa
(1)
Edytorstwo
(1)
Edytorzy
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Europa
(1)
Gatunek
Podręcznik
(14)
Opracowanie
(5)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(27)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(20)
Transport i logistyka
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
74 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Specyfika logistyki ponad granicami: Logistyka a systemy logistyczne; Struktura systemów logistycznych; Procesy logistyczne ponad granicami; Ku globalizacji gospodarki; Logistyka w skali mikro i makro. 2. Różnorodność infrastruktury logistycznej: Infrastruktura logistyczna; Modernizacja transportu; Gospodarka magazynowa; Logistyczne centra; Wymogi eurologistyczne 3. Logistyka w integracji systemów transportowych Europy: Integracja polskiego systemu transportowego z systemem transportowym Europy; Bariery w wykorzystywaniu logistyki w przewozach międzynarodowych; Centrum dystrybucji w organizacji łańcucha dostaw; Znaczenie infrastruktury transportowej dla procesu integracji krajów europejskich; Koncepcje pracy europejskiego operatora logistycznego. 4. Polska infrastruktura transportowa w logistyce po nadgranicznej: Regulacje UE w zakresie transportu międzynarodowego; Rozwój motoryzacji i wzrost ruchu na drogach Polski; Polska sieć drogowa na mapie Europy; Założenia programu budowy autostrad; Pozostała infrastruktura transportowa Polski. 5. Logistyka w marketingu sprzedaży: Organizowanie procesów dystrybucji; Klasyfikacje produktów; Prognozy marketingowe; Wybór kanałów dystrybucji; Proces obsługi klienta. 6. Logistyka w marketingu zakupów: Środowisko procesu zakupów; Organizacja procesu zakupów; Planowanie zakupów; Aspekty międzynarodowe w logistyce. 7. Kontrolingowy system zarządzania międzynarodowymi procesami logistycznymi: Kontroling jako element zintegrowanego środowiska zarządzania logistycznego ponad granicami; Komponenty kontrolingowego systemu zarządzania procesami logistycznymi; Wpływ organizacyjnych form kształtowania międzynarodowych procesów logistycznych na system kontrolingu; Modele sterowania kontrolingowego procesami logistycznymi i rodzaje wzorców oceny; Wybrane metody i narzędzia rachunku zarządczego i analizy odchyleń; Podstawowe techniki zaopatrzenia informacyjnego w zarządzaniu kontrolingowym. 8. Zintegrowane łańcuchy dostaw: Zjawisko "dojrzałości przemysłowej"; Koncepcja outsourcingu; Ewolucyjne przemiany rynku dostawców; Koncepcja zintegrowanego dostawcy; Płaszczyzny współpracy objęte koncepcją zintegrowanego dostawcy; Problemy związane z wdrażaniem nowoczesnych strategii zaopatrzeniowych na rynku europejskim; Wprowadzenie do zagadnienia wirtualnych korporacji; Koordynacja działań drogą do sukcesu; Zaopatrzenie wirtualnych korporacji. 9. Doświadczenia logistyki europejskiej: Tendencje logistyki europejskiej w aspekcie ekologii; Dążenie do zmniejszenia szkodliwego wpływu transportu; Gospodarka odpadami; Rozwój ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej (PRKG) pomiędzy Niemcami a Polską; Argumenty przemawiające za PRKG; Analiza rozwoju PRKG w latach 1994-1998 i prognoza; Warunki ramowe i następstwa rozwoju gospodarczego w regionie; Środki potrzebne do rozwoju ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej do roku 2005.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Logistyka w wydawnictwie / Agnieszka Piasecka. - Warszawa : Biblioteka Analiz Sp z o.o., 2004. - 344 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
1. Podstawy teoretyczne i funkcjonowanie logistyki, 2. Działania logistyczne w przedsiębiorstwie wydawniczym, 3. Modele dystrybucji książek w Polsce i w wybranych krajach zachodnich, 4. Charakterystyka i procesy logistyczne w wybranych międzynarodowych przedsiębiorstwach wydawniczych w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw na rynku turystycznym, 2. Proces uruchomienia działalności usługowej w małych i średnich przedsiębiorstwach sektora turystycznego, 3. Wybrane nowoczesne metody organizacji i zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami na rynku turystycznym, 4. Zarządzanie finansami małych i średnich przedsiębiorstw w sektorze turystycznym, 5. Ocena efektywności ekonomicznej małego i średniego przedsiębiorstwa w sektorze turystycznym, 6. Rozliczenia podatkowo-ubezpieczeniowe małych i średnich przedsiębiorstw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Definicja marketingu i procesu marketingowego: 1. Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta; 2. Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem; Cz. II. Zrozumieć rynek i konsumentów: 3. Analiza otoczenia marketingowego; 4. Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów; 5. Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego; Cz. III. Tworzenie strategii marketingowej i zestawu działań marketingowych zorientowanych na klienta: 6. Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych; 7. Produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta; 8. Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu; 9. Strategia cenowa: zrozumienie i pozyskanie wartości od klienta; 10. Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi; 11. Handel detaliczny i hurtowy; 12. Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations; 13. Sprzedaż osobista i Promocja sprzedaży; 14. Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem; Cz. IV. Rozszerzenie marketingu: 15. Rynek globalny; 16. Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu; Dodatki: Plan marketingowy; Marketing w liczbach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319, [1] s. : rys., tabl. ; 24 cm.
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Przedsiębiorstwo handlowe-problemy techniczno organizacyjne; Organizacja przedsiębiorstwa handlowego; Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym; Zatrudnienie i płace w przedsiębiorstwie handlowym; Marketing w sferze sprzedaży detalicznej towarów; Wpływ bazy materialno-technicznej handlu na funkcjonowanie przedsiębiorstw handlowych; Technologia i technika handlu; Negocjacje handlowe jako podstawa relacji między podmiotami rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie finansami: 1. Określenie celu uczestnictwa w targach; 2. Tworzenie budżetu i zarządzanie finansami; 3. Wybór imprezy wstawienniczej; Cz.II Realizacja projektu wsyatwienniczego: R.4 Jak zrobic wrażenie na kliencie; R.5 Budowa stoiska - zagadnienia praktyczne; R.6 Zwiększanie atrakcyjności stoiska; R.7 DEziałania promocyjne prze rozpoczęciem targów; Cz.III Zarządzanie zasobami ludzkimi: R.8 Szkolenie pracowników; R.9 Cztery etapy rozwoju pracownika; R.10 Przełamywanie pierwszych lodów; R.11 Gromadzenie informacji; R.12 Efektywna prezentacja na stoisku; R.14 Zakończenie rozmowy z klientem; R.14 Budowanie płaszczyzny porozumienia; R.15 Jak sprawić, aby nawiązane podczas targów kontakty zaowocowały późniejszymi zamówieniami; R16 Wywiad strategiczny podczas targów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 577)
1. Analiza kierunków rozwoju systemów informacyjnych wspomagających zarządzanie, 2. Metoda technologii obiektowej w tworzeniu przedsięwzięć biznesowych, 3. Metody obiektowo rozproszone w e-biznesie, 4. Technologie internetowe w tworzeniu systemu informacyjnego przedsiębiorstwa, 5. Badanie stanu zaawansowania przedsiębiorstw w realizacji przedsięwzięć internetowych (e-biznesu), 6. Modele strategii realizacji e-biznesu w przedsiębiorstwie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele biznesu z perspektywy ogólnej teorii systemów; 2. Przewaga konkurencyjna a modele biznesu; 3. Ekonomiczne uwarunkowania modeli biznesu w Internecie; 4. Podejścia do analizy modeli biznesu; 5. Model biznesu firm mediowych w Polsce. Perspektywa sprzężeń; 6. Model biznesu serwisu aukcyjnego i grupy Allegro; 7. Innowacje popytowe w modelu biznesu na przykładzie banku pomysłów BZ WBK; 8. Media społecznościowe w modelach biznesu startupów internetowych na rynku mody; 9. Konflikt społeczny w procesie kierowania wartości przedsiębiorstwa - analiza modelu biznesu serwisu internetowego Salon24.pl.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Narzędzia Google dla e-commerce / Krzysztof Marzec. - Wyd. 2 poszerz. - Gliwice : Helion , cop. 2018. - 236 s. : il. , 21 cm.
Wstęp. 1. Strategia e-commerce bazująca na wykorzystaniu narzędzi Google: Od czego zacząć?; Jakie środki przeznaczyć na promocję?; Jaki sklep wybrać?; Idea łączenia kont Google. 2. Google Search Console: Weryfikacja witryny; Panel; Wiadomości; Wygląd w wyszukiwarce: Dane uporządkowane i Marker danych; Wygląd w wyszukiwarce: Udoskonalenia HTML; Ruch związany z wyszukiwaniem: Analityka wyszukiwania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Linki do Twojej witryny i Linki wewnętrzne; Ruch związany z wyszukiwaniem: Ręczne działania; Ruch związany z wyszukiwaniem: Kierowanie międzynarodowe; Ruch związany z wyszukiwaniem: Obsługa na urządzeniach mobilnych; Indeks Google; Indeksowanie; Problemy dotyczące bezpieczeństwa; Web Tools/Inne zasoby; Nowa wersja Google Search Console; Podsumowanie. 3. Google Moja Firma: Dlaczego warto być w lokalnych wynikach wyszukiwania?; Uruchomienie wizytówki; Weryfikacja wizytówki; Edycja i ulepszanie wizytówki; Dostęp i import; Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji; Statystyki. 4. Optymalizacja sklepu: Audyt SEO; Narzędzia; Domena; Skanowanie strony - crawler; Skanowanie strony - WebSite Auditor; Profil linków; Dodatkowe ulepszenia; Testowanie silnika sklepu pod SEO. 5. Tworzenie bazy słów kluczowych pod content marketing: Strategie wyszukiwania słów kluczowych; Analiza słów kluczowych - Google Analytics oraz Google Search Console; Planer słów kluczowych; Zmiany trendów słów kluczowych; Trendy mobilne; Mechanizm autouzupełniania Google - keywordtool.io; Analiza konkurencji; Wdrożenie bazy. 6. AdWords: Strategia działań w AdWords; AdWords a pozycjonowanie; Pierwsza kampania w wyszukiwarce; Grupa reklam; Słowa kluczowe i dopasowania; Reklamy i rozszerzenia reklam; Analiza kampanii; Google Merchant Center - zakładanie konta; Google Merchant Center - plik danych o produktach; Google Merchant Center - nawigacja i zarządzanie; Kampania produktowa - Shopping Ads i Zakupy Google; Remarketing; Reklama w sieci reklamowej Google; Inne możliwości AdWords; Dlaczego warto używać AdWords. 7. Google Analytics: Raporty w Google Analytics; Jak działa Google Analytics?; Zakładanie konta GA; Pojęcia konieczne do pracy z Google Analytics; Wdrożenie konwersji; Wyciąganie wniosków – podstawy; Wyciąganie wniosków dla średnio zaawansowanych; Analiza danych dla zaawansowanych; Pułapki przy wdrażaniu; Zakończenie. A. Lista blogów; B. Minisłowniczek; C. Google Data Studio; D. Google Optimize.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nieruchomość - zarys ogólny problematyki; R.2 Ewidencja gruntów i budynków; R.3 Gospodarowanie nieruchomościami przez władze publiczne w Rzeczypospolitej Polskiej; R.4 Prawo zagospodarowania przestrzennego; R.5 Gospodarowanie nieruchomościami a prawo ochrony środowiska; R.6 Prawo budowlane; R.7 Zarządzanie nieruchomością wspólną; R.8 Wycena nieruchomości; R.9 Problemy opodatkowania nieruchomości - stan aktualny i propozycje zmian; R.10 Administracyjne aspekty reprywatyzacji.
Spis treści dla wydania z 2006 r. R.I Nieruchomości - zarys ogólny problematyki, R.II Zbiory informacji o nieruchomościach, R.III Gospodarowanie nieruchomościami przez włądze publiczne w Rzeczypospolitej Polskiej, R.IV Scalenie, podział i wywłaszczenie nieruchomości, R.V Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, R.VI Gospodarowanie nieruchomościami a prawo ochrony środowiska, R.VII Prawo Budowlane, R.VIII Zarządzanie nieruchomością wspólną, R.IX Spółdzielnie mieszkaniowe, R.X Wycena nieruchomości, R.XI Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, R.XII Opodatkowanie nieruchomości i obrotu nieruchomościami, R.XIII Administracyjnoprawne aspekty reprywatyzacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Nieruchomość - zarys ogólny problematyki; R.2 Ewidencja gruntów i budynków; R.3 Gospodarowanie nieruchomościami przez władze publiczne w Rzeczypospolitej Polskiej; R.4 Prawo zagospodarowania przestrzennego; R.5 Gospodarowanie nieruchomościami a prawo ochrony środowiska; R.6 Prawo budowlane; R.7 Zarządzanie nieruchomością wspólną; R.8 Wycena nieruchomości; R.9 Problemy opodatkowania nieruchomości - stan aktualny i propozycje zmian; R.10 Administracyjne aspekty reprywatyzacji.
Spis treści dla wydania z 2006 r. R.I Nieruchomości - zarys ogólny problematyki, R.II Zbiory informacji o nieruchomościach, R.III Gospodarowanie nieruchomościami przez włądze publiczne w Rzeczypospolitej Polskiej, R.IV Scalenie, podział i wywłaszczenie nieruchomości, R.V Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, R.VI Gospodarowanie nieruchomościami a prawo ochrony środowiska, R.VII Prawo Budowlane, R.VIII Zarządzanie nieruchomością wspólną, R.IX Spółdzielnie mieszkaniowe, R.X Wycena nieruchomości, R.XI Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, R.XII Opodatkowanie nieruchomości i obrotu nieruchomościami, R.XIII Administracyjnoprawne aspekty reprywatyzacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Nieruchomość - zarys ogólny problematyki; R.2 Ewidencja gruntów i budynków; R.3 Gospodarowanie nieruchomościami przez władze publiczne w Rzeczypospolitej Polskiej; R.4 Prawo zagospodarowania przestrzennego; R.5 Gospodarowanie nieruchomościami a prawo ochrony środowiska; R.6 Prawo budowlane; R.7 Zarządzanie nieruchomością wspólną; R.8 Wycena nieruchomości; R.9 Problemy opodatkowania nieruchomości - stan aktualny i propozycje zmian; R.10 Administracyjne aspekty reprywatyzacji.
Spis treści dla wydania z 2006 r. R.I Nieruchomości - zarys ogólny problematyki, R.II Zbiory informacji o nieruchomościach, R.III Gospodarowanie nieruchomościami przez włądze publiczne w Rzeczypospolitej Polskiej, R.IV Scalenie, podział i wywłaszczenie nieruchomości, R.V Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, R.VI Gospodarowanie nieruchomościami a prawo ochrony środowiska, R.VII Prawo Budowlane, R.VIII Zarządzanie nieruchomością wspólną, R.IX Spółdzielnie mieszkaniowe, R.X Wycena nieruchomości, R.XI Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, R.XII Opodatkowanie nieruchomości i obrotu nieruchomościami, R.XIII Administracyjnoprawne aspekty reprywatyzacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieruchomość w gospodarce rynkowej / Ewa Kucharska-Stasiak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 295 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Nieruchomość jako obiekt prawny, techniczny i rynkowy 2. Rynek nieruchomości 3. Model funkcjonowania rynku nieruchomości 4. Rynek nieruchomości a gospodarka 5.Wartość nieruchomości 6. Model wyceny rynkowej nieruchomości 7. Finansowanie rynku nieruchomości 8. Decyzje inwestycyjne na rynkach nieruchomości 9. Procesy deweloperskie 10. Zarządzanie nieruchomościami 11. Trendy rozwoju rynków nieruchomości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Z historii stosowania transakcji wiązanych. 2. Przegląd różnych form finansowania wymiany międzynarodowej. 3. Znaczenie handlu wzajemnie uwarunkowanego we współczesnej gospodarce światowej. 4. Formalne i prawne aspekty realizowania transakcji wiązanych. 5. Przegląd podstawowych technik handlu wzajemnie uwarunkowanego (countertrade). 6. Transakcje barterowe (ang. barter). 7. Transakcja samospłaty (ang. buy-back agreement). 8. Zakup wzajemny towarów (ang. conuterpurchase). 9. Transakcje typu offset (ang. offset). 10. Rozmiary amerykańskiego barteru instytucjonalnego i jego wpływ na wymianę z zagranicą. 11. Rozstrzyganie kwestii spornych w handlu wzajemnie uwarunkowanym (countertrade).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie, I. Światowa Organizacja Handlu jako przykład otwartej koordynacji międzynarodowego systemu handlowego, 1. Pojęcie global governance, 2. "Zarządzanie" globalizacją?, 3. WTO i przesłanki dla "globalnego zarządzania", 4. WTO oparta na modelu "klubu", 5. Koncepcja "globalnego zarządzania" w świetle rundy Doha, II. Polityka wspierania innowacyjności we Wspólnocie Europejskiej i w Polsce, 1. Cele polityki w zakresie innowacji w Unii Europejskiej, 2. Wpływ polityki Unii Europejskiej na politykę w zakresie innowacji w Polsce, III. Oddziaływanie otwartej koordynacji systemów na gospodarkę meksykańską po utworzeniu Północnoamerykańskiej Strefy Wolnego Handlu, 1. Reformy gospodarki meksykańskiej w latach 80. i 90. XX w., 2. Powiązania gospodarcze Meksyku, 3. Oddziaływanie otwartej koordynacji na gospodarkę meksykańską, IV. Podatność gospodarki rosyjskiej na otwartą koordynację systemów na przykładzie obwodu kaliningradzkiego, 1. Obwód kaliningradzki na politycznej i ekonomicznej mapie Europy, 2. Stopień otwartości gospodarki kaliningradzkiej, 3. Gospodarka kaliningradzka a otwarta koordynacja systemów, V. Koordynacja polityki opartej na klastrach (cluster-based policy) jako strategii pozyskiwania zagranicznych inwestorów, 1. Klastry-informacje podstawowe, 2. Cluster-based policy-polityka oparta na klastrach, 3. Korzyści oferowane przez klastry, 4. Motywy i oczekiwania zagranicznych inwestorów, VI. Znaczenie procerdur Komisji Europejskiej dla kształtowania systemów zarządzania funduszami strukturalnymi w krajach Unii Europejskiej, 1. Zarządzanie funduszami strukturalnymi w kontekście procedur Komisji Europejskiej, 2. Ocena porównawcza systemów zarządzania pomocą strukturalną w nowych państwach czlonkowskich na tle krajów Piętnastki, 3. Wady i zalety stosowanych systemów zarządzania pomocą strukturalną w kontekście otwartej koordynacji, 4. Znaczenie otwartej koordynacji w procesie kształtowania systemów zarządzania pomocą strukturalną, 5. Znacznie pomocy strukturalnej w procesie konwergencji gospodarczej, VII. Otwarta koordynacja w zakresie bezpieczeństwa sieci jako odpowiedź na wzrost liczby przestępstw komputerowych, 1. Przesłanki do podjęcia współpracy, 2. W kierunku podjęcia współpracy międzynarodowej w zakresie bezpieczeństwa komputerowego, VIII. Wdrażanie normy SA8000 jako przykład globalnej konwergencji systemów zarządzania społeczną odpowiedzialnością biznesu, 1. Charakterystyka normy SA8000, 2. Wdrażanie normy SA8000, Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej