Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(217)
Forma i typ
Książki
(214)
Czasopisma
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(186)
dostępne
(129)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(131)
Czytelnia
(189)
Autor
Kiełtyka Leszek
(4)
Stankiewicz Marek Jacek
(4)
Chodyński Andrzej
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Jędralska Krystyna
(3)
Lipka Anna
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Budzyński Wojciech
(2)
Ciesielski Marek
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Czajka Kamil
(2)
Duliniec Aleksandra
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Janasz Władysław
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Kondak Anna
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Majewski Jerzy
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Morawski Mieczysław
(2)
Podsiadlik Aleksandra
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szczęsny Wiesław
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Targalski Jan
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Woźniak-Sobczak Barbara
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Afuah Allan
(1)
Aluchna Maria
(1)
Apgar David
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Baran Michał
(1)
Bartkiewicz Witold
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosiewicz Bohdan
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berdowski Janusz B
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bielawska Aurelia
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bielecki Witold Tomasz
(1)
Bieliński Jerzy
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bochniarz Paweł
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bozarth Cecil
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Broda Jerzy
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bućko Józef
(1)
Cameron Nancy Foy
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chibowski Robert
(1)
Chrabański Karol
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chuchla Zdzisław
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Contiego Dave
(1)
Czaja Grzegorz
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doh Jonathan
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Dunn Al
(1)
Duraj Jan
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fajfer Paweł
(1)
Falecki Janusz
(1)
Fertsch Marek
(1)
Floyd Steven W
(1)
Fornalczyk Anna
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(180)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(216)
nieznany (d)
(1)
Język
polski
(217)
Temat
Przedsiębiorstwo
(169)
Zarządzanie
(39)
Zarządzanie wiedzą
(30)
Zarządzanie strategiczne
(24)
Kadry
(20)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(20)
Innowacje
(19)
Organizacja
(17)
Globalizacja
(16)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(15)
Systemy informatyczne zarządzania
(14)
Internet
(13)
Menedżerowie
(13)
Zarządzanie jakością
(13)
Logistyka
(10)
Konkurencja
(9)
Logistyka gospodarcza
(9)
Gospodarka
(8)
Informacja dla zarządzania
(8)
Informatyka
(8)
Organizacja ucząca się
(8)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Controlling
(7)
Decyzje
(7)
Marketing
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(7)
Systemy informatyczne
(7)
Inwestycje
(6)
Kapitał
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Polska
(6)
Praca
(6)
Przedsiebiorstwo
(6)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
Łańcuch dostaw
(6)
Analiza strategiczna
(5)
Ekorozwój
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(5)
Jakość
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Turystyka
(5)
Unia Europejska
(5)
Wartość ekonomiczna
(5)
Baza danych
(4)
Franchising
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przywództwo
(4)
Płaca
(4)
Rynek pracy
(4)
Ryzyko finansowe
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Analiza wartości
(3)
Benchmarking
(3)
Finanse
(3)
Gospodarka materiałowa
(3)
Inteligencja sztuczna
(3)
Komputery
(3)
Konkurencja międzynarodowa
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Koszty
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Nieruchomości
(3)
Normy ISO 9000
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Outsourcing
(3)
Podatek
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(3)
Public relations
(3)
Rachunkowość
(3)
Sieć komputerowa
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Upadłość
(3)
Wzrost gospodarczy
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Banki
(2)
Blogi
(2)
Certyfikacja zgodności
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Factoring
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Forfaiting
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt
(2)
Leasing
(2)
Marka*
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mentoring
(2)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
217 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek równoległy : nowa szansa promocji firmy i marki / Wojciech Budzyński. - [Wydanie w nowej szacie graficznej] - Warszawa : Poltext, 2011. - 216 s. : rys. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Tradycyjne rozumienie wizerunku jako bariera dalszego rozwoju skutecznych działań promocyjnych: Dotychczasowe ujęcie wizerunku; Rozumienie wizerunku przez różne grupy uczestników rynku; Ograniczenia wykorzystania wizerunku we współczesnym marketingu; 2. Nowa koncepcja wizerunku równoległego: 1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego; Istota wizerunku równoległego; Psychologiczne i fizyczne aspekty wizerunku równoległego; 3. Wpływ wizerunku równoległego na decyzje podejmowane przez przedsiębiorców i ich klientów: Wizerunek równoległy jako uwarunkowanie decyzji podejmowanych przez przedsiębiorców na rynku biznesowym; Stopień wpływu wizerunku równoległego na decyzje konsumentów krajowych i zagranicznych; Wykorzystanie wizerunku równoległego w procesie podejmowania decyzji na podstawie zachowań uczestników rynku; 4. Możliwości kreowania wizerunku równoległego: Analiza możliwości ingerowania w wizerunek równoległy; Podatność wizerunku równoległego na tradycyjne metody promocyjne; Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku firmy i marki; 5. Znaczenie koncepcji wizerunku równoległego dla rozwoju nowych kierunków w public relations i marketingu: Wykorzystanie wizerunku równoległego w kształtowaniu opinii o kraju; Wizerunek kraju jako wizerunek równoległy przy kreowaniu wizerunku eksporterów i ich marek za granica; Nowe koncepcje działań public relations z uwzględnieniem wizerunku równoległego; Wizerunek równoległy we współczesnych kierunkach rozwoju marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Jakość życia w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Filozofia Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM, 3. System zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, 4. Rola wiedzy w systemie zarządzania jakością, 5. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - szersze ujęcie jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólna charakterystyka współczesnej konkurencji międzynarodowej. 2. Zasoby wiedzy jako strategiczny czynnik międzynarodowej konkurencyjności przedsiębiorstwa. 3. Istota i główne problemy zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwach. 4. Metody i narzędzia pomiaru zasobów wiedzy i oceny poziomu zarządzania w przedsiębiorstwach. 5. Pomiar zasobów wiedzy i ocena poziomu zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 6. Uwarunkowania zewnętrzne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 7. Uwarunkowania wewnątrzorganizacyjne zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 8. Kultura organizacyjna a procesy zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach. 9. Zarządzanie wiedzą - stan w przedsiębiorstwach działających w Polsce na tle osiągnięć największych korporacji świata. 10. Próba modelowania procesów zarządzania konkurencyjnym potencjałem wiedzy w polskich przedsiębiorstwach. 11. Rola konsultingu w racjonalizacji zarządzania wiedzą w polskich przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie ryzykiem 2. Ryzyko w inwestycjach i nieruchomościach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 18/2005)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I. Zagadnienia wstępne: 1. Zarządzanie podatkami: Cele zarządzania podatkami: minimalizacja obciążenia podatkowego; odsuwanie w czasie momentu zapłaty podatku; ograniczenie ryzyka podatkowego; 2. Ryzyko podatkowe i sposoby jego ograniczania: Interpretacja prawa podatkowego; Uprzednie porozumienia cenowe; Krajowa Informacja Podatkowa; System zarządzania ryzykiem podatkowym w przedsiębiorstwie; Cz. II. Zarządzanie podatkami osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej: 1. Podatek od towarów towarów i usług: Zwrot osobom fizycznym niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym; Budownictwo społeczne; 4. Zarządzanie podatkami dochodowymi od osób fizycznych: Optymalizacja rocznego rozliczenia podatku dochodowego z tytułu osiągania przychodów ze stosunku pracy i działalności wykonywanej osobiście; Optymalizacja rocznego rozliczenia podatku dochodowego z tytułu osiągania kapitałów pieniężnych; Optymalizacja opodatkowania nieruchomości; Cz. III. Zarządzanie podatkami w przedsiębiorstwie: 5. Podatek od towarów towarów i usług- decyzje strategiczne: Zwolnienie podmiotowe dla małych przedsiębiorstw; Likwidacja działalności gospodarczej; 6. Podatek od towarów towarów i usług- decyzje bieżące: Metoda kwartalna i kasowo-kwartalna rozliczeń VAT; Dostawa towarów towarów świadczenie usług bez wynagrodzenia; Rozliczenie podatku w odniesieniu do nieściągalnych wierzytelności; Zwroty podatku; Samochód na potrzeby działalności gospodarczej; 7. Podatki dochodowe- decyzje strategiczne: Optymalizacja opodatkowania grup kapitałowych; Samozatrudnienie; Składki na ubezpieczenie społeczne; Wybór formy opodatkowania działalności gospodarczej osób fizycznych; 8. Podatki dochodowe- decyzje bieżące: Amortyzacja podatkowa; Ulgi w spłacie zobowiązań; Ulga na zakup nowych technologii; Zaliczka na podatek dochodowy; Kredyt podatkowy; Optymalizacja przychodów przychodów kosztów; Optymalizacja źródeł finansowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Uwarunkowania oraz podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym: 1. Zarządzanie w warunkach globalnego otoczenia, 2. Przedsiębiorstwo w o toczeniu globalnym, 3. Podstawy zarządzania strategicznego w biznesie międzynarodowym. Cz. II Budowanie przewagi konkurencyjnej w biznesie międzynarodowym: 4. Przewaga konkurencyjna i metody jej budowy w zarządzaniu strategicznym, 5. Rola kluczowych kompetencji w tworzeniu przewagi konkurencyjnej, 6. Konfiguracje strategiczne, 7. Budowanie wartości ekonomicznej przedsiębiorstwa, 8. Koncepcja łańcucha wartości
w budowaniu przewagi konkurencyjnej, 9.Rozwijanie po tencjału społecznego i innowacyjnego przesiębiorstwa. CZ.III Strategie w biznesie międzynarodowym : 10.Pod stawy strategii przedsiębiorstw w biznesie międzynaro dowym, 11.Wybrane strategie stosowane w biznesie mię dzynarodowym, 12.System kontroli i oceny realizacji strategii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Wprowadzenie; Controlling strategiczny w koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem; System informacyjny w strategicznym zarządzaniu zasobami przedsiębiorstwa; Wykorzystanie analizy słabych i mocnych stron zasobów w controllingu strategicznym przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Przedsiębiorca w teorii ekonomii; R.2 Istota i za kres przedsiębiorczość; R.3 Warunki podejmowania działalności gospodarczej w Polsce; R.4 Planowanie i podejmowanie decyzji; R.5 Wybrane metody przedsiębiorczego zarządzania; R.6 Istota i zakres strategii przedsiębiorstwa; R.7 Zintegrowane systemy zarządzania jakością firmy; R.8 Wpływ zintegrowanego systemu zarządzania jakością na funkcjonowanie firmy; R.9 Wpływ niepewności i ryzyka na możliwość prowadzenia działalności gospodarczej; R.10 Ch-ka i ocena sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; R.11 Ch-ka i ocena sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej; R.12 Ocena możliwości rozwoju sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; R.13 Ch-ka przedsiębiorstwa międzynarodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka zarządzania strategicznego, 2. Cele przedsiębiorstwa, 3. Strategie przedsiębiorstw w dobie globalizacji, 4. Analiza strategiczna w przedsiębiorstwie, 5. Globalne przywództwo strategiczne, 6. Kontrola strategiczna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola przedsiębiorstw w rozwoju regionalnym. 2. Metody doskonalenia przedsiębiorstw w gospodarce regionalnej. 3. Konkurencyjność regionalna w globalnej gospodarce wiedzy. 4. Integracja, koordynacja i sprawność w regionalnych systemach zarządzania. 5. Przedsiębiorstwo jako czynnik wzrostu i konkurencyjności regionu. 6. Informacyjne przedsiębiorstwo w regionie. 7. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw a przyszłość regionu. 8. Determinanty rynku pracy w kształtowaniu polityki personalnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, I. Rola komunikacji w procesach informacyjnych, 1. Komunikowanie się jako proces społeczny, 2. Rodzaje komunikowania się, 3. Sieci komunikacyjne, 4. Przeszkody w skutecznym komunikowaniu się, II. Informacji i jej dynamika w przedsiębiorstwie, 1. Pojęcie i rodzaje informacji, 2. Ewolucja informacji, 3. Społeczne funkcje informacji w przedsiębiorstwie, III. Społeczne aspekty systemów informacyjnych w zarządzaniu, 1. Definicja systemu informacyjnego, 2. Projektowanie systemów informacyjnych, 3. Ewolucja i współczesne kierunki rozwoju systemów informacyjnych, IV. Przegląd wybranych metod projektowania i badania systemów informacyjnych zarządzania, 1. Metody projektowania systemów informacyjnych, 2. Metody badania systemów informacyjnych, Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia dotyczące nieruchomości: Definicja i rodzaje nieruchomości; Prawa do nieruchomości; Funkcje nieruchomości; Znaczenie nieruchomości w przedsiębiorstwach; Pojęcie rynku nieruchomości; 2. Pojecie i formy zarządzania nieruchomościami przedsiębiorstw: Pojęcie zarządzania; Definicja zarządzania nieruchomościami; Ewolucja zawodu zarządcy nieruchomości; Zarządzanie nieruchomościami w rozwiniętych gospodarkach runkowych; Formy zarządzania nieruchomościami w Polsce; Determinanty wyboru formy zarządzania nieruchomościami przedsiębiorstw; 3. Zamiana formy zarządzania nieruchomościami w przedsiębiorstwach: Outsourcing vs. Insourcing w przedsiębiorstwie; Outsourcing zarządzania i w zarządzaniu nieruchomościami w rozwiniętych gospodarkach rynkowych; Insourcing zarządzania nieruchomościami; Ewolucja form zarządzania nieruchomościami (outsourcing-insourcing); 4. Zarządzanie nieruchomościami w największych przedsiębiorstwach w Polsce; 5. Przedsiębiorstwa świadczące usługi w zakresie zarządzania nieruchomościami w Polsce- wyniki badania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
1. Czym jest kapitał ludzki?, 2. Zarządzanie kapitałem ludzkim w ujęciu strategicznym, 3. Budowanie kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa, 4. Ryzyko w inwestycjach w kapitał ludzki, 5. Efektywność inwestycji w kapitał ludzki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja kaizen. 2. Podejście do doskonalenia na wschodzie i na zachodzie. 3. Kaizen poprzez kompleksową kontrolę jakości (TQC). 4. Praktyka kaizen. 5. Zarządzanie w kaizen. 6. Kaizen - metody rozwiązywania problemów. 7. Zmiana kultury korporacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego warto poszerzyć swoją wiedzę o lobbingu?; 2. Czy przedsiębiorstwo naprawdę potrzebuje lobbingu?; 3. Rywalizacja grup interesu jako nowa płaszczyzna konkurowanie przedsiębiorstw; 4. Zła sława czy zdeformowana percepcja?; 5. Lobbing jako element strategii nowoczesnych przedsiębiorstw; 6. Lobbing a społeczna odpowiedzialność biznesu; 7. Wpływ organizacji na jej otoczenie; 8. Skąd wziął się lobbing?; 9. Uchwycić istotę lobbingu; 10. Lobbing a inne metody komunikacji firmy z jej otoczeniem; 11. Lobbing na wiele sposób; 12. Lobujące stowarzyszenia, organizacje i związki; 13. USA- prawo i praktyka lobbingu; 14. Unia Europejska- lobbing w dialogu społecznym; 15. Polska- lobbing na czworakach; 16. Polski lobbing w UE- nieobecni nie mają racji; 17. Pięć kampanii lobbingowych; Lobbing wokół fińskiej polityki alkoholowej, czyli jak przekonać państwo, by oddało część dochodowego rynku prywatnym przedsiębiorcom; Co wolno zrobić z programem komputerowym- walka opozycyjnych koalicji lobbingowych o kształt dyrektywy UE o ochronie praw autorskich twórców oprogramowania; Strategie sukcesu- lobbing przemysłu tytoniowego przeciwko unijnemu zakazowi reklamy wyrobów tytoniowych i sponsoringu; Do czterech razy sztuka, bo mniej znaczy więcej. Walka lobbystów o Hutę Częstochowa; Lobbing pod amerykańskimi skrzydłami. Wybieranie samolotu wojskowego dla Polski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ekonomika przedsiębiorstw turystycznych (ujęcie statyczne): 1. Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, 2. Zróżnicowanie przedsiębiorstw turystycznych, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego, 4. Oddziaływanie na przedsiębiorstwo turystyczne, 5. Organizacja i finanse przedsiębiorstw turystycznych. Cz.II Zarządzanie operacyjne i strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym (ujęcie dynamiczne) : 6. Kształtowanie jakości w przedsiębiorstwie turystycznym, 7. Cykl obsługi klient a w hotelach, 8. Planowanie zysku wq przedsiębiorstwie turystycznym, 9. Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem turystycznym, 10. Polityka inwestycyjna przedsiębiorstwa turystycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sukces w niszy - czy to w ogóle możliwe? 2. Pożegnanie z niszą - koniec tradycyjnych strategii. 3. Endgame - rozgrywka końcowa otwiera niszom okna czasowe. 4. Nisze - części większych rynków. 5. Wielkie problemy małych nisz. 6. Elementy strukturalne prosperującej niszy. 7. Dziewięć strategii niszowych. 8. Jak się tworzy i rozbudowuje nisze rozgrywek końcowych. 9. Niewykorzystany potencjał nisz rozgrywek końcowych. 10. Sukces w niszach ekonomicznych w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej